Sveiki, gal kas turite informacijos apie galvos uzverzima niutonmetrais? Ir kas buvo nueme galva, teko variklio sonine pagalve nuimti? :)
Galesiu veliau autodatoi paziuteti. Taip nuimti reikia. Idedu paveikslelius nukopinau ka radau.
Aciu labai! :-)
Is savo puses sakyciau gal kokias dar saibas papildomai panaudok varztams variklio pagalviai, kur sone, kur du varztai sukasi.
Tai kaip baigesi ar pavyko sudeti atgal viska?
dar vis tvarkoma galva ryt bus gatavas (reikejo voztuvus keist :() tikiuosi kad pavyks ji sudet :)
Tai ka ten tiek tvarkyti? trukus ar kas jei.
pastebejau kad auto pastacius ant traukos stendo, sumazejo trauka ( pamatavus kompresija irgi ta pati parode kad visiems cilindrams yra blogai ) paprasciausiai del sauso dyzelio vyko erozija :), pats net nesupratau kaip dirbanciai masnai voztuvai gali but blogi( voztuvai tiesus bet ant voztuvu kepuriu grubletas pavirsius ( nezinau kaip cia tiksliau pasakyt) :D
Tai ten pas jus eiles dideles, kad galva nuslifuoti taip ilgai laukti reikia:) ir voztuvus pakeisti
jei nereiketu keist voztuvu, tai per diena sutvarkytu :) kai pasake kad voztuvai blogi tai ieskojau kas parduoda voztuvus gerus atskirai ( daznai pardavejai nenori ardyt pacios galvos) tai truputi uzgaisau beieskodamas plius dar pirkau voztuvu rieboksliukus :)
O naujus voztuvus pirkti po ~7-8eur brangu?
Na as uz 8 voztuvus nusipirkau uz 30 euru (naudotus) :-)
Jei nesunku nuotrauku galetum ideti viso darbo eigos su trumpa info, kas kaip, idomu kitiem butu, o gal kam ateiti praverstu :)
Kaip issardziau nenufotografavau nes ant tiek buvo idomu kaip surinktas variklis kad nekilo fotografuoti... :-) bet kai atgal sudesiu butinai fotografuosiu :-) galesiu zodziais parasyt kaip reik ardyti :-)
Ir dar pasirodo kad per didziausius salcius auto sugebejau uzvest tik su viena pakaitinimo zvake ( patikrintos su akumuliatoriumi, trys nekaitina ir viena kaitina) :D
Neluzo issukinejant?
Ne, nes gamiklines buvo, bet uztat gerai uzsuktos buvo vos atsukau... :-D o jei ir suluztu, turiu raktu komplekta skirta suluzusiu zvakiu issukimui :)
Pas mane issukant luzo viena. Tai gal darbai jau juda?
Jo juda :-) variklio galva istatyta ir uzversta, pasirodo nereikia zinot kokia tvarka ir kiek sukti nes kai pirkau tarpine taibuvo prie jos lapukas su viskuom, duomenys tokie patys kaip ir autodatoj :-) liko sutvarkyt kolektoriu ismetimo su turbina, pagalve prisukt ir kuro sistema sudet o dar pries kuro sistemos sudejima pamatuosiu kompresija :-)
Ir tau turbut kainavo 360lt issukt suluzusia zvake?:-)
Nieko nekainavo, kas nulauze tas ir vargo kol isssuko:) saibas panaudok 2 varztam prie pagalves 2 varztams, nes issimals.
aciu uz patarima, pasinaudosiu tuo :-) jei pats issukinetum zvakes ir jei netycia luztu tai kainuotu vienai zvakei issukt 360 lt.. :)
gal kas gali pasinaudot autodata ir suzinot kiek 2004 m. 1.4l 55kw kokia turi buti kompresijos norma? buciau labai dekingas :)
27 bar
ar tikrai? :O nes pas land rover discover 3 v6 2.7l 145kw yra tai apie 20bar :O
va radau kad kompresija yra 17.9:1 is sito tinklapio :)
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=140602 (http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=140602)
17.9/1 cia rodo suspaudimo laipsni,paprasciau pasakius rodo,kad stumoklis suspaudzia turi 17.9 karto.Tai ne nera spaudimas barais.
Bet vistiek gan keista kat kopresijos norma yra 27, nes kai as pamatavau tai visi cilindrai turi po 25 bar... :think:
Matavau tai per zvakes gal yra siek tiek netikslumu, gal per purkstukus tiek ir rodys tuos 27 bar :)
27 nera norma,skirtingiems varikliams skirtingas suspaudimo laipsnis.
Anskciau kiek zinau i cilindra pora ml tepalo ilasindavo matuojant variklio kompresija.
Jau beveik sudetas variklis! :D
Tai laukiam nuotrauku darbo eigos
turiu beda, sian kai pilnai sudetas variklis ir uzsivede is pirmo karto ismeta check engine, buvau nuemes akumuliatoriaus chlema bet nepadejo, uzvedant varikli trumpam issijunge bet paskui uzsidega, kas per nesamone dedasi mano automobiliukui? EGR voztuvas uzaklintas gal del to gali uzsidegt? :-) variklis dirba graziai be trukciojimu
Diagnostika ka rodo per klaida.
Dar nezinau kas per klaida reiks daryt savom jegom ta diagnostika nes kebulas issardytas...
Arba pabandyk EGR grazinti i pradine busena nuimti uzaklinima. Ir bus aisku jei toliau svies tai ne egr problema.
Pirma pabandysiu nuleist auto ant ratu nes dabar auto priekis labai pakeltas o paskii uzsiimsiu Egr voztuvu :-)
Ilgai tu varsgti su ja:)
Tai kasdien po pora valandu sedziu prie jos :-) tai vargstu po biski :-)
Keliu tema, zodziu del check engine viskas issisprende, vaziuojant i miesta man issitrine klaida, nors pries tai kai stovejo auto nejudinama bandziau akuma atjungus nuresetint ar isvis kompa atjungt - nepadejo, sviete lempute, o dabar kai isvaziavau i miesta tiesiog issijunge lempute net nepastebejau o pravaziavau nu max 50km... :) greiciausiai klaida buvo kai matavau kompresija, purkstukai ir kuro padavimo sistema atjungta buvo :-)
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Rugsėjis 01, 2015, 22:24:56 PM
Keliu tema, zodziu del check engine viskas issisprende, vaziuojant i miesta man issitrine klaida, nors pries tai kai stovejo auto nejudinama bandziau akuma atjungus nuresetint ar isvis kompa atjungt - nepadejo, sviete lempute, o dabar kai isvaziavau i miesta tiesiog issijunge lempute net nepastebejau o pravaziavau nu max 50km... :) greiciausiai klaida buvo kai matavau kompresija, purkstukai ir kuro padavimo sistema atjungta buvo :-)
Tai pasižiūrėk gal lemputė "Check Eng."perdegė,gal ta laimė begalinė tik apgaulė... :D
Ziurejau sveika, neperdegus, ijungus degima uzsidega patikrinimo lempute
Tai starteris zveris :D
greiciausiai akumas cia zveris, nes issukes visas zvakes ar visus purkstukus kompresijos matavimui, suko varikli nesveikai greitai galvojau jau starterio bendeksa nusuks... :D
Tai kad nereikia starteriui jegos sukti varikli be pasipriesinimo. Kuo didesne kompresija, tuo sunkiau sukti. Kai kompresijos nera visai, tai ir suka greitai.
zodziu keliu tema, kai namuose katik po remonto pamatavau yariuko kompresija rode visi apie 25 bar(buvo trumpas adapteris i zvakes), o kolegijoje kur mokausi pamatavo tai gavosi kad visi 29 bar.. :-D
kol neissiaiskindavau tai rode tiek baru (ziureti i foto) :D
noriu tiesiog paaiskint kodel rode 40 baru ir daugiau :) pries matuojant kompresija buvau issukes pakaitinimo zvakes ir degalu pompa bei auksto slegio kuro siurbli bet pamirsau atjungt degalu rampa,(variklyje dyzelio buvo) tai variklio kompas supranta kad yra degalu ir tipo padavineja kura i matuojama cilindra ir kai vyksta ten degimas uzkele labai dideli slegi :D