Sveiki, gal žinot Ką tiksliau tai gali reikšt?
Sugedo rankinis stabdis
kad nesugedo, veikia puikiai, hill assistance ir veikia puikiai.
O ta klaida ismete tau vaziuojant ar is karto kai uzsivedei masina? Ar tik viena ta uzrasa meta ar meta "Check the parking brake system" ir kaitaliojasi su "Check VSC"?
Jei abi klaidas rodo, jas ismete vaziuojant ir masiniukas jau apie 160t ridos tai gali buti DPF filtras jau bludija, tiksliau EGR voztuvas kemsasi. Man jau taip buvo su tom klaidom.
Tik check parking brake , rida apie 130k. Uzrasas dega nuolatos. Uzkurus visada uzsidega.
o trauka nekrito, kai atsirado ta klaida, tai yra neperejo auto i "saugu rezima", nepastebejai?
Del klaidos rodymo turejau omeny kada ta klaida pirma kart tau ismete, ar uzsivedus automobili, ar vaziuojant kelyje? Kad ja dabar rodo nuolat , tai aisku, taip ir turi rodyt, kol problema nepasalinsi.
Klaida atsirado uzkurus automobili, dabar kas kart ja ismeta. Traukos dingimo nebuvo. Masina turiu tik pora menesiu. Gal cia issisenejusi problema.
Na tuomet paziurek ka Toyotos servisas kalbes, jei su stabdziais viskas ok, tuomet uzmesk aki i EGR voztuva, gal reikia prasivalyt, nes meta ta pacia klaida kai jis yra suodziu gaves ir DPF'as nesudirba (neuzsidega) kada reikia.... Bent pas mane ant vieno Avensio taip buvo, teko rankoves pasiraitojus pasikrapstyti....
baisu kad abs moduliui kas nebutu :/
atkreip demesi ar uzgesinus uztraukia rankini jei ne vadinasi puluoja rankinio valdymas jis po galiniu balkiu
Jau nemažai laiko prabėgo, bet paklausiu, ar pavyko rasti bėdą?
Klausiu, nes ir man ant vieno Avensio buvo išmetę Check Parking Brake system klaidą ar pan. Toyotos servise pažiūrėjo, sakė buvo užstrigusi gazo sklendė. Patys net nustebę, nes tai nėra dažna bėda Toyotai. Pratampė, pravalė ten kažkur prie variklio, bet aišku garantijos nedavė, kad vėl neužstrigs, nauja sklendė sakė 420 Eur.... Kažin ar kas buvo susidūręs ar žino ką apie tokią problemą?
Pats paklausiau, pats ir atsakysiu :)
Kadangi važinėju su T27 Avensiais jau 4 metus ir per šį laikotarpį susidūriau tik su vienintele bėda- iššokusia klaida Check Parking Brake system, kuri buvo issaukta del EGR voztuvo uzsikimsimo, tai nutariau pasižiureti ir kitam savo T27 kaip atrodo tas voztuvas (nes klaida ta pati buvo pasirodziusi). Radau ko ir tikėjausi, ir EGR vožtuvas ir anga pilna suodžių. Na čia nieko naujo, čia kaip taisyklė yra šiems auto. Taigi pasisuodinau pora valandėlių, viską išvaliau, išsiurbiau, atitirpinau, išblizginau ir rezultatu labai patenkintas: jokių klaidų, o ir traukti pradėjo kaip raketa :) Patariu visiems laikas nuo laiko EGR prasivalyti, nelaukti, kol tą klaidą išmes. Daugiau bėdų su šiais auto nesu turėjęs :) (Su vienu auto nuvažiavau 250tukst, su kitu 100tukst.)
"Mesk tą brudną darbą, eik kaminų valyti" (y) Šauniai išsprendei, žinosim.
O kas liečia EGR-o tai nusipirkęs T27-ą tai pirmutinis darbas neskaitant tepalų, filtrų tai buvo šis brudnasis. Prasivaliau iškarto, aišku brudo buvo ne tiek, bet irgi pakako.
sveiki.Dukrai vaziuojant ismete klaidas.chech vsc system ir chech parking brake system.Trauka nedingo,nedumino.Ar gerai supratau kad reikia valyti egr voztuva.ACIU.
Pirmiausiai reikia diagnostika prisijungti - bus matoma kur beda.
na ten niekas ir neturėtų dūminti atsiradus šiai klaidai. Bet dažniausiai pereina į avarinį režimą, su traukos ribojimu, gal dukra nepastebėjo paprasčiausiai. Pradžiai kaip minėjo reiktų pasijungti diagnostikai, kad pamatyti tiksliai, kas iššaukė šią klaidą.
EGR voztuva vistiek gali issivalyt,nepakenks.Visi ji profilaktiskai laikas nuo laiko valosi.
Idomu, kodel Toyota prie betkokio elektros sutrikimo isjungia VSC sistema? Cia gal paskatina greiciau i servisa nuvazioti? Juk galima ir avarija padaryti slidziame kelyje su neveikianciu VSC, taip ir iki serviso nedavaziosi :D
Kaip tas VSC dirba turbut visi zinote. Prireikus VSC automatiskai įjungia kiekviena stabdi atskirai ir valdo variklio galia, kad automobilis islaikytu stabiluma. Butent del to, kad ta sistema naudoja daug parametru, yra tikimybe, kad del pvz degancio Check'o (pvz sugedo oro srauto matuoklis) VSC gali suveikti ne taip, kaip turi.
Dukrele sako kad išsigando kai tos klaidos užsidege tai pati pristabde.ji važiavo autopilotu po to pagazavo ir greitis laikėsi.Vilniuj toyotu centrai buvo užimti tai kažkokiam kitam padare diagnostika ,nieko ten nepaaiškino panaikino klaidas na ir dabar viskas gerai.Kažin ar ilgai.?
Citata iš: VytautasZ Įrašytas Balandis 11, 2016, 20:05:49 PM
padare diagnostika ,nieko ten nepaaiškino panaikino klaidas
Jeigu tarp klaidos uzsidegimo ir diagnostikos nebuvo nuimta akumos klema, tai 90%, kad klaida liks ir diagnostikos metu galima bus paziureti ir klaida, ir visus parametrus to momento, kada klaida atsirado.
Akumo klema nebuvo nuimta. ;)
Na jeigu klaida jau nutrinta, tai variantas tik vienas - jeigu masina vaziuoja normaliai, tai laukt, kol uzsidegs dar karta. Paskui i diagnostika.
Pas mane si klaida uzsidege kelis kartus. Automatas nebejungia aukstesnes kaip 4 pavara. Pirma karta uzsidege check parking brake system ir VSC system vaziavau i lietuva , pirma uzgeso praslydimo lempute, po to dingo uzrasas VCS, po to uzgeso checkinas ir warningas. Kita diena pajungus kompas klaidu neberode. Antra kart uzsidege pries kelias dienas nuvariau i Tokvila pasake tipo beda su purkstukais, gamintojas rekomenduoja keisti. Nurezetino klaidas. Siandien vel uzsidege. Kazkaip nerealu biski. Masinos prabegas 167000. Purkstuku kaina apie 2200 Eur. Reiks vaziuot pas "konkurentus"
Taigi
tipo pravale programiskai suodziu filtra, bet pavazinejus vel pradeda degti checkai. Dar Mototojoj rado kad mases laidas nepriverstas. labai stebejosi. bo sita problema buna pas Aurius, bet Avensios ne. Bet ziuriu vistiek reiks pasiraituoti rankoves ir lupti EGR plovimui, bo visi servisai (as kalbu apie "Orginalus" siulo bredus.
Beje kas ispjove DFD filtrus kaip su technikine?
Citata iš: darka11 Įrašytas Liepa 21, 2016, 21:35:42 PM
Beje kas ispjove DFD filtrus kaip su technikine?
Jeigu tiesiom rankom ir blaivia galva pjauna, bedu nebuna.
Tik DPF trupiniu neismesk :goodboy: .Cia seniau kazkas maike plese,kad jie beverciai,o is draugo suzinojau,kad kazkuriam 2.2 varikliui iki 300E kainuoja!Taigi ispjaut turetu ir dar primoket :D .Suprantama,ta procesa reikia paciam stebet,kad tie trupiniai netaptu beverciais :bedantis:
Tėvai pjovė 2,2 t27, tai darbas 200, trupinius supirko už 70 ar 80 €
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Vis dar neprisiruosiau priduoti nuo savo Aurio. Kur Vilniuje vezet kas?
Šiandien vaziuojant ismete klaidas "check vsc system ir check parking brake system". DPF išpjautas.
Auto: avensis T27, iš forumo ats. supratau, kad tai EGR užsikimšimas, ar teisingai?
Na man būtent tą klaidą buvo išmetę vienam T27 Avensiui, bet ten DPF filtras nebuvo išpjautas ir kaip supratau ta klaida atsirado tuo momentu kai nepavyko važiuojant generuotis (išsivalyti) DPF filtrui. Užteko pravalyti EGR vožtuvą ir po to nebeturėjau kokį 40 tukst km šios klaidos.
Bet negaliu pasakyti ar išpjovus DPF vistiek eina dujos per EGR vožtuvą ir toliau jį kemša, gal atsakys kas nusimano šiame veikimo principe... Bet kokiu atveju gali nuimti tą EGR ir pažiūrėti kokia ten situacija, blogiau nebus.
Taigi gedimų reziumė: "check vsc system" - tepalų keitimo nuresetinimas per auto CPU.
"Check parking brake system"- elektroninis gedimas susijęs su el. rankinio stabdžio aktyvatoriumi, kurio pasekmė greitai laukiamas užstrigimas.
Klausimas tiems, kas turėjote bėdų su el. rankinio stabdžio aktyvatoriumi: taisėte ar keitėte kitu? Kur pirkote? kiek kainavo?
Nei su tepalais, nei su rankiniu stabdžiu niekas čia nesusiję :) Tepalus manau visi tvarkingai nusinulina pasikeitę, o prie rankinio stabdžio gedimo meta kitą klaidą (berods kažkuriame forume rašyta "parking system inoperable")
Paprasčiausiai tas klaidas ant ekrano meta daugelyje atveju, kad sužinoti tiksliai kas nutiko reikia jungtis prie kompo. Man su viena mašina buvo šią klaidą išmetę važiuojant greitkelyje, tai tada buvo DPF nesusigeneravęs ir reikėjo valyti EGR. O su kita auto užvedus ir tik paspaudus gazą buvo atsiradęs šis užrašas, tai tada kompas parodė, kad buvo užsikirtusi gazo droselio sklendė. Žodžiu reikia pasidaryti diagnostiką ir bus aišku.
Diagnostika aš pasidariau, meta tokias klaidas: C1346 Zero Point Calibration of clutch stroke sensor undone;
C1336 Zero Point Calibration of G sensor undone;
C1201 Engine control system.
Mistika kažkokia, nuo ko pradėti remontus, neaišku.
Ko gero aišku tik tai, kad EGR valymas būtų pigiausias variantas šioje situacijoje.
EGR apskritai rekomenduojama laikas nuo laiko prasivalyti, nelaukiant jokių klaidų... Kaip sako, nusipirkai Toyota, pasikeitei tepalus, filtrus, nepamiršk ir EGR išsivalyti :)
Na bandysiu atradęs laisvesnio laiko užsiimti taisymu. Bus kuom pasidalinti.
Tai ten nieko taisyti nereikia :) Atsisuki, nusiimi tą EGR, iš pradžių suodžius iškrapštai, po to su karbiuratoriaus plovimo purškiamu skysčiu (vienintelis skystis kuris labai gerai man tirpino tuos suodžius) apipurški kelis kartus ir išplauni su dantų šepetėliu pašveisdamas ir vandeniu, išdžiovini. Viskas blizga, kaip nauja :)
Beje, variklio dalyje, kur yra angos, gražiai tuos suodžius nukrapštyk ir su siurbliu išsiurbk, kad nepribirtų ten į vidų.
Žodžiu reikia pasiterlioti, ypač jei pirmą kartą, kol išsistudijuoji kaip nuimti viską, bet Toyotos servisai (bent jau pas mus) tokiais dalykais tikrai neužsiima :)
Beje yra ir pilnas youtube su video kaip tai daryti, užtenka įvesti "Toyota EGR valve cleaning" ar panašiai...
Yra forume pdf įdėtas su nutraukomis kaip valyti :-)
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Bet cia geras prikolas. Uzrasas CHECK PARKING BRAKE dega kai yra su EGR problema (!?)
... na gal ir yra tame koks nors ryšys: iš pradžių išmeta "Check VSC", po to įsijungia avarinis auto režimas (užmiestyje daugiau 100km/h nebepaspausi) ir po poros sekundžių atsiranda dar užrašas "Check parking brake system". Prie to avarinio režimo automobilis velkasi taip lėtai, kad atrodo rankinį kažkas užtraukė, gal gudrusis-išmanusis automobilis Toyota pamiršta, kad ką tik įjungė avarinį greičio režimą, su kuriuo užmiestyje net automobilio nebegalima aplenkti, ir galvoja, gal durnas vairuotojas užtraukęs rankinį stabdį važiuoja, todėl ir parodo papildomai dar ir šį užrašą... :D
Esmė tame, kad pas mane traukia kaip "bėris" jokio traukos dingimo nėra!
...na mieste gal ir nelabai pasistebi tas avarinis režimas jei auto su mechanika, daugiau užmiesty. Bet jei automatas, tai prie to avarinio režimo automatas net mieste nebesupranta kada bėgius mėtyti, skaudžiai mėto, tada jau iškart reikia klaidą tą numesti, nekankinti dėžės...
Man buvo po vieną kartą ta klaida iššokus: ant mechankės buvo EGR problema, ant automato gazo sklendės problema, nors ant ekrano klaidą rodė tą pačią, tik pajungus prie kompo skirtingos jau klaidos buvo. Bet prie to pačio pravaliau ir tai kur gazo sklendė buvo pristrigus, ten EGR irgi buvo pilnas suodžių, nors auto 80tuks km pravaziavus...
Man siandien uzsidege sios klaidos. Lauke -20. Benzinas. Uzsikuriau nieko, nuvaziacau i parde, ateinu, kuriu nesikuria. Uzrakinau masina atrakinau uzsikure bet jau su klaidom, kas gali buti ?
Laba. Prarado toyota avensis 2012m D4D.trauka,elektrinis rankinis suveikia tik paspaudus knopke,atsileidžia normaliai,pajudant iš vietos. Diagnostikos metu kompas parodė tokius gedimu kodus :
C1201 engine control system
C13AA elektic parking brake higt tem...
C13B1 stroke sensor malfunction
C13A7 actuator malffunction
Išvaliau EGR voštuva,buvo daug burdo,užvedus klaidos nedingo.Nuėmiau klema ir klaidu nebeliko ir rankinis pradėjo veikt normaliai,bet nuvažiavus nepilnai 10km ,vėl užsidegė. Diagnostikos nebedariau. Gal kas turit kokiu minčiu,kas dar galėtu buti?
Laba. Prarado toyota avensis 2012m D4D.trauka,elektrinis rankinis suveikia tik paspaudus knopke,atsileidžia normaliai,pajudant iš vietos. Diagnostikos metu kompas parodė tokius gedimu kodus :
C1201 engine control system
C13AA elektic parking brake higt tem...
C13B1 stroke sensor malfunction
C13A7 actuator malffunction
Išvaliau EGR voštuva,buvo daug burdo,užvedus klaidos nedingo.Nuėmiau klema ir klaidu nebeliko ir rankinis pradėjo veikt normaliai,bet nuvažiavus nepilnai 10km ,vėl užsidegė. Diagnostikos nebedariau. Gal kas turit kokiu minčiu,kas dar galėtu buti?
nu cia geras anekdotas, klaidu kodai apie parking brake, o tu EGR valai. tuoj tulikas namie uzsikis, turbut irgi eisi toyotai EGR valyt, del visa ko. jeigu numetei klaidas ir vel issoko, vadinas reiks ieskot giliau:
C13AA Electric Parking Brake High Temperature - Is set when the EPB is operated on/off too often within a ignition cycle, its not actually an overheat just a software prevention to stop overheating by repeated on/off of the EPB
C13A7 Actuator Malfunction - is set when the actuator fails to complete an on/off cycle i.e no response or only partial movement or cant move a cable/caliper etc this would have been set because of your seized caliper
Paskaityk tema ir suprasi,kodėl valiau EGR o tulika,gali eit pats valyti.
Citata iš: spybr3ak Įrašytas Liepa 24, 2018, 23:27:44 PM
nu cia geras anekdotas, klaidu kodai apie parking brake, o tu EGR valai. tuoj tulikas namie uzsikis, turbut irgi eisi toyotai EGR valyt, del visa ko. jeigu numetei klaidas ir vel issoko, vadinas reiks ieskot giliau:
C13AA Electric Parking Brake High Temperature - Is set when the EPB is operated on/off too often within a ignition cycle, its not actually an overheat just a software prevention to stop overheating by repeated on/off of the EPB
C13A7 Actuator Malfunction - is set when the actuator fails to complete an on/off cycle i.e no response or only partial movement or cant move a cable/caliper etc this would have been set because of your seized caliper
Stabdžiu cilindriuka, keičiau,nes nebevaikščiojo ir kaito tekinis,bet dabar jis nebekaista. Ir tai buvo keli mėnesisi prieš gedimo atsiradima.
Jei kam įdomu,pasakysiu kuom baigėsi mano bėdos. Kol nuvariau į toyotos servisa,prapuolė VSC gedimo rodymas.Liko tik problema su rankiniu. servise padarė diagnostika ir pasakė,kad visos problemos prasidėjo nuo to,kad kemšasi katalizatorius. Reikia daugiau važinėti ne mieste ir jis prasivalys,taip patarė. Kadangi aš prieš tai buvau išvalias EGR ,tai manau,kad ir tai padėjo gedimo prapuolimui.
O tas užrašas su check parking brake... degė skydelyje?
kai valei egr gazo skelnde irgi prasivalei? :)
Citata iš: deficky Įrašytas Rugpjūtis 25, 2018, 23:30:44 PM
kai valei egr gazo skelnde irgi prasivalei? :)
Pas dyzelius ji nieko nedaro apart variklio gesinimo funkcijos, gal tu su benzinu varomu auto sumaišei?
Citata iš: guners Įrašytas Rugpjūtis 25, 2018, 21:01:44 PM
O tas užrašas su check parking brake... degė skydelyje?
Degė ir rankinis automatiškai neužsitraukdavo.
Pas mane tai kai degė viskas vekė, tik pora lempučiu dar prie to degė skydelyje.
Dar kaškokia klaida užsidegė ; ,,GREITAI BUS REIKALINGAS REGULIAVIMAS TEPIMO SISTEMOS ,, Kas čia per tepimo sistemos reguliavimas? Ir kokios tos tepimo sistemos? Be variklio ir dėžės tepimo,daugiau kitu nežinau ir ka ten reikia reguliuoti.Gal kas esat buve su tokiu dalyku susidure?Avensis T27.
Tai gal tepalu keitimas arteja ir cia vertimas toks is "maintenance required" ?
Citata iš: Aivis Įrašytas Lapkritis 04, 2018, 21:41:56 PM
Dar kaškokia klaida užsidegė ; ,,GREITAI BUS REIKALINGAS REGULIAVIMAS TEPIMO SISTEMOS ,, Kas čia per tepimo sistemos reguliavimas? Ir kokios tos tepimo sistemos? Be variklio ir dėžės tepimo,daugiau kitu nežinau ir ka ten reikia reguliuoti.Gal kas esat buve su tokiu dalyku susidure?Avensis T27.
T27 Lietuviskai raso ?
Rusiškai rašo,tik aš lietuviškai parašiau. Tepalu keitimas artejo ir aš juos pakeiciau o pranesimas vistiek užsidega. Gal reikia su kompu nunulinti,kad tepalai keisti?
jei tepalus keist reikia,tai kodel raso,kad reikes reguliuoti? ar cia paprasciausiai masina taip i rusu kalba isverte nesamoningai?
Citata iš: Aivis Įrašytas Lapkritis 05, 2018, 23:19:48 PM
jei tepalus keist reikia,tai kodel raso,kad reikes reguliuoti? ar cia paprasciausiai masina taip i rusu kalba isverte nesamoningai?
O tu tiksliai čia parašyk ką rodo automobilio skydelis ;) nes galį būti, kad pasimetei vertime ;)
Taip tiksliai taip parasyta,tik rusiskai o rusiskai suprantu labai gerai.
Citata iš: Aivis Įrašytas Lapkritis 06, 2018, 16:53:36 PM
Taip tiksliai taip parasyta,tik rusiskai o rusiskai suprantu labai gerai.
Tai parašyk kirilica čia ką ten rašo ;)
Ko jūs stebitės? "Требуется регулировка смазочной системы" Tiktai tai verčiama ne "greitai bus reikalingas...", bet "reikalingas..."
https://www.youtube.com/watch?v=HHOMQKuZ6tU (https://www.youtube.com/watch?v=HHOMQKuZ6tU)
http://www.avensis-club.ru/forum/viewtopic.php?t=21407 (http://www.avensis-club.ru/forum/viewtopic.php?t=21407)
Kad daugiau nekiltu klausimu,nufotkinau http://prntscr.com/lfsqgo (http://prntscr.com/lfsqgo) Ar gali,kas tiksliai pasakyt,ka čia reikia reguliuot,ar čia rusiskas vertimas netobulas?
Citata iš: Aivis Įrašytas Lapkritis 08, 2018, 11:38:04 AM
Kad daugiau nekiltu klausimu,nufotkinau http://prntscr.com/lfsqgo (http://prntscr.com/lfsqgo) Ar gali,kas tiksliai pasakyt,ka čia reikia reguliuot,ar čia rusiskas vertimas netobulas?
Vertimas nekoks...
Aivi, tavo vertimas tikslus. Jis reiškia, kad mašinos kompui atrodo, jog artėja variklio alyvos keitimas. Jeigu pats keiti pagal nuvažiuotus kilometrus, tai nekreipk dėmesio, nugesink pranešimą. Yra internete info, kaip tai padaryti.
Citata iš: bladas Įrašytas Lapkritis 08, 2018, 13:11:32 PM
Aivi, tavo vertimas tikslus. Jis reiškia, kad mašinos kompui atrodo, jog artėja variklio alyvos keitimas. Jeigu pats keiti pagal nuvažiuotus kilometrus, tai nekreipk dėmesio, nugesink pranešimą. Yra internete info, kaip tai padaryti.
O prie ko čia reguliavimas? rašytų, kad reikia keisti ir tiek...
Viskas aišku,reikia nunulinti užraša ir viskas. O kodel rašo,kad reikia reguliuoti sistema,o ne keisti tepala,visi klausimai,toyotai.Matyt normaliai nemoka rusiškai (!?)