Sveiki. Atsirado problemėlė, kad yariukas pradėjo dusti ant laisvų apsukų. Dažniausiai tai pasireiškia tik užvedus ar pagazavus. Būna toks kaip ir pridusimas, o kartais net ir pulsavimas. Prieš savaitę pakeisi filtrai, tepalai. Gali būti, kad reikia baką valyti? Laukiu įvairių variantų, o galbūt ir tokių žmonių atsakymų, kurie jau susidūrę su tokia problema.
Oro srauto matuokle? Gali buti ir kuro bake pelke, jeigu masina neseniai pirkta.
Pagal mane jei oro srauto matuokle trauka apmirus butu ( ar autorius tai ir turejo omeni sakydamas kad pridusimas jauciamas), ar tampytusi vaziuojant. Gal kuro filtras brudo pagavo
man panasiai buvo su sena corolla tai buvo kaltas brokuotas kuro filtras.
Keliu tema, pas mane tokia ptoblema kaip ir temos autoriui, uzvedus pridusta(pulsavimas) bet tik penkiom sekundem, nustoja ir laiko apsukas, kas cia per nesamone? Katik pakeistas kuro filtras, variklis sausas (auto po remonto katik, remontuota variklio galva) vaziuojant nesitampo graziai vaziuoja.
Zodziu issiaiskinau kas per problema, auto dirbant ant laisvu labai stipriai tamposi, is pradziu lengvai o paskui vis stipreja ir lyg pramusa kazka ir laikosi normaliai apsukos, o problema kad oro srauto matuokle vos purvinas ir isploviau su eteriu matuokle ir dabar nebesitampo :-) bet toks keistas dalykas yra kad atjungus fiske nuo ori matuokles variklis vis dar dirba bet nevisu pajegumu, gazuojant iki dugno apsukos sukila iki 3500 ir daugiau nebekelia lyg koks ribotuvas butu o kai pajungi fiske tada iki raudonos zonos apsukos sukyla... :-)
Beda man nutiko, tiksliau mane erzina tokia beda, pavazinejus mieste ir paskui sustojau bet neisjungiau variklio ijungiau laisva begi, apsukos nezymiai pulsuoja o jei tik vos vos paspausiu ir atleisiu tada nebuna, gali buti kad kazkas negerai su akseleratoriaus bloku ar davikliu?
Zodziu problema vel pasikartojo, laisvai dirbant eaant saltam varikliui, tamposi, sokineja apsukos paskui apsirami na kas keisciausia kad check engine nesviecia nors matau kad problema kazkur yra. Gali but kad akseleratoriaus blokas pagedo ar kas panasaus ( daviklis ne trosas stovi)? Ar gal del katalizatoriaus nebuvimo taip daro (nera katalizatoriaus)?Laukiu greito ataakymo, aciu :-)
Gal siurblys pisa prota ?
Pagal atsiusta nuoroda nebandiai pravalyti angu?
Viskas svaru net idealu, atradau problema,akceleratoriaus pedalas durnuoja is pradziu zemai laiko apsukas veluiu kelia zodziu durniuoja atjunges fiske, uzkele apsukas virs 1000 o kai atgal pajungi vel durniuoja ir butent kai saltas variklis, checkas nedega (idomu kodel?) O kai susila variklis ant laisvu apsuku nezymai pulsuoja apsukos net spidometras nemato bet jauciamas pulsavimas bet jei pustelsi gaza ir atleisi tada viskas tvarkoj, tolygiai dirba :-) beje trauka superine, zveris o ne masina is vietos rauna nerealiai, turbut kuro surblys ne prie ko :-)
teko susidurti kaip tdi turejau su kuro siurbliu, tai kai siurbliui batai buvo, tai iki tam tikru apsuku gesindavo varikli, iki 2 tuks apsuku dakelti tik buvo imanoma neuzgesus, auksciau dusdavo. Eelektrine siurblio galva susivarius buvo.
Vat svarbiausia kad ir kaip nukristu apsukos ( buvo nukrites beveik prie 500apsuku)bet variklis neuzgesta o tik nukritus pakelia apsukas bet tai kokias 5-10s ir paskui susitvarko kazkaip, o kai susila vos vos pulsuoja :)
Pulsuoja kuro slegis trubut. Jung kompa ir ziurek parametrus gyvai.
Gal ir isprendziau problema be kompo(negaliu garantuot 100%), zodziu nusiemiau akseleratoriaus davikli ir pastebejau kad atlaisvinus dangteli galima pareguliuot, as aisku ir pareguliavau uzvedziau lygtais jau nebedaro, bet viena dalyka pastebejau po variklio kapotu kad alkuninio veleno skriemulys kliba, paziurejau su raktu ar uzverstas varztas o pasirodo kad ne tai uzverziau kaip ir viskas gerai visos problemos issisprende :) aciu uz visus isvardintus variantus :)
Vis del to neissisprende problema o kodel, todel kad kai egr voztuva uzaklinau, tai kitas voztuvas kuris palaiko laisvas apsukas durnuoja del egr, o pati sistema veikia vakuumu budu tai teko uzaklinti (pilnai atidaryti) kita voztuva kuris palaiko laisvas apsukas, ir dabar lygtais tvarkoj apsukos stabiliai laikosi gal ir trauka pagerejo... :)
Buvau pamirses, bet sian ryte apie save primine yaris. Ryte kuresi, vaziuoja, nedusta, netampo ir t.t kuresi is pirmo karto, mano galva keistoki simtomai. Sian ryte tarkim uzsikuriau, nenuvaziavau nei km, grystu namo variklis jau kazkiek buvo pasiles, pradejo pulsuoti ir tik 2-3 kartus, ir si karta tik jauciamas tas papulsavimas dirbant varikliui, bet ant skydelio apsukos nepasokinejo kaip anskciau truputi buvo, dirbtinai sukelus vel normalizuodavosi. Sian nieko nekeliau pats supulsavo ir nustojo. Taip visa savaite minu po 1200-1500 km jokiu tokiu problemu nebuna. Minciu, pasiulymu butu?