Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis I - T22 (1997-2002) => Temą pradėjo: mind Įrašytas Lapkritis 25, 2009, 08:46:48 AM

Pavadinimas: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Lapkritis 25, 2009, 08:46:48 AM
Pasidalinkit savo žiniomis ir patirtimi keičiant- remontuojant pakabos detales- traukes, gumas, įvores
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Dar746 Įrašytas Lapkritis 25, 2009, 09:25:46 AM
kainos lauzyne:
galiunes traukes 80-100 Lt,
galine sebule 300 Lt
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Aurimas Įrašytas Lapkritis 25, 2009, 11:14:55 AM
Lauzyno kainos auksines, paduotuvej pigiaus, toyota atstovybej trauke 160, tai geriau jau nauja negu per pus pigesne is lauzyno,kuri bet kada gali nusbaigt.
Baikit tas nesamones, cia nepritaupysi, turi auto tai turek uz ka ir remontuot.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: MAgNeTAS Įrašytas Lapkritis 25, 2009, 18:55:52 PM
- Galinis guolis su stebule 380 lt.  (su abs davikliu eina, nors visi nustemba, kad bugnai ir abs). 4 varztus nusuki pekeiti ir prisuki.
- Amortikai galiniai Kyaba dujiniai apie 250 vnt. lygtai.
- Stabilizatoriu gumos tospacios, nenuleides balkio (bet atkabines beveik visa ji) sugebejau isudyt, prasikeikiau kol uzverziau
- Sailenblokai priekines sakes galiniai lygtai, keli litai
- vairo trakes, teturejo viena japoniska, tai korea kazkokias susidejau
- ir sarnyrai, made in japan, ar po 60 litu lygtai
- granatos guma
- amortiko apsauga

Bet viska kas islindo pakeiciau, miela, malonu vaziuoti. Metai ir per juos ~15k.km. pravaziuota ir normaliai viskas.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: laizekas Įrašytas Lapkritis 30, 2009, 16:52:57 PM
Galine stebule su guoliu imei taiwanska arba korejietiska, as keiciau galini guoli, tai imiau tik pati guoli,emiau japoniska kainavo ~300lt, ispresuoji ir nauji ipresuoji, bet kazkodel, po ilgos keliones labai silpnai, bet pradeda kaukti, stabilizatoriaus ivores keiciau, pirkau japoniska mokejau neprisimenu uz komplekta 70lt kazkas tokio, viska pirkau tekstaroje.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: NNZ Įrašytas Lapkritis 30, 2009, 17:06:11 PM
man labai įtartinai skamba tas žodis ,,japoniškas" nes šiaip japonijoj pagamintų detalių beveik nėra. Jei perkant japanparts firmo detales, neminėkit žodžio japoniškos, nes detalės nieko bendro, su pagaminimu Japonijoj, neturi.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Lapkritis 30, 2009, 19:26:59 PM
Kur geriausia pasitikrint pakabos stovį? TA centruose? Servise? Pas "garažinius"?
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: gsk Įrašytas Lapkritis 30, 2009, 22:18:14 PM
Citatamind parašė:
Kur geriausia pasitikrint pakabos stovį? TA centruose? Servise? Pas "garažinius"?
pas koliegą ant duobės :D arba TA centruose. jei galima. nes bendradarbį kažkada išspyrė.

šiaip, ne kartą jau susidūriau su situacija, kai nuvarius tikrint į servisą ar garažinius, tai pusė (geriausiu atveju) ką jie susako yra visiškai tvarkinga. paskutinis netvarkingų mazgų pakaboje sąrašas buvo labai ilgas. kai pats su šiek tiek daugiau išmanančiu draugu išpurčiau, tai teko tik stabilizatoriaus traukutę pasikeisti. vat tau ir servisas, kuriuo pasitikėjau.

p.s. jei galima TA centruose, tai pats artimiausiu metu varysiu, nes TA artėja, tai įdomu prie ko prisikabint gali.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: FUX Įrašytas Lapkritis 30, 2009, 23:07:52 PM
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Henris Įrašytas Gruodis 01, 2009, 00:14:32 AM
Pas mane irgi bilda, pasikapscius isaiskejo, kad daiktadezeja kuri prie zapaskes bilda raktas ratui nusukt :) Iviniavau i skudura ir nebebilda. Kartais buna pati netikeciausia vieta kuri gali bildeti :)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: NNZ Įrašytas Gruodis 01, 2009, 01:04:55 AM
va geras bajeris, teisingai henris sako, pirma išsiimk viską kas tavo auto yra. Iššluok ir ta klausykis ;) Tuo labiau, kad tu kažkada sakei, kad pas tave nepastovus bildėjimas...
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: wikcia Įrašytas Gruodis 01, 2009, 19:29:13 PM
Citatamind parašė:
Kur geriausia pasitikrint pakabos stovį? TA centruose? Servise? Pas "garažinius"?

siaip as asmeniskai tais TA centrais nepasitikiu, nes variau masina su aiskiai girdimu bildejimu ir jie nieko nerado kol nepasakiau kad gale bilda. pazistamas irgi vare pas juos tai sake irgi atmestinai apziurejo ir laisvas.
  Bet kai varai TA apziurai tai papurtys kaip priklauso. o kur geriausiai apziures sunku pasakyt, meistras meistrui nelygus:)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: laizekas Įrašytas Gruodis 03, 2009, 22:06:51 PM
Geriausiai apziuri masina, kai ja parduodi, pardavinejau praeita savaite golfa, tai tiek bedu rado, kad pries vaziuodamas galvojau kad ledinis golfas, o pasirodo, 3 metus pravazinejau ir bedu nemaciau
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Dar746 Įrašytas Gruodis 04, 2009, 09:49:58 AM
CitataAurimas parašė:
Lauzyno kainos auksines, paduotuvej pigiaus, toyota atstovybej trauke 160, tai geriau jau nauja negu per pus pigesne is lauzyno,kuri bet kada gali nusbaigt.
Baikit tas nesamones, cia nepritaupysi, turi auto tai turek uz ka ir remontuot.

Ir kaip ta trauke gali nusibaigti? :)
Dar neaisku kas geriau ar is parduotuves "japoniska" detale kuri istikro pagaminta Kinijoj, ar deveta detale, bet orginali.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: gsk Įrašytas Gruodis 04, 2009, 12:07:40 PM
CitataDar746 parašė:
CitataAurimas parašė:
Lauzyno kainos auksines, paduotuvej pigiaus, toyota atstovybej trauke 160, tai geriau jau nauja negu per pus pigesne is lauzyno,kuri bet kada gali nusbaigt.
Baikit tas nesamones, cia nepritaupysi, turi auto tai turek uz ka ir remontuot.

Ir kaip ta trauke gali nusibaigti? :)
Dar neaisku kas geriau ar is parduotuves "japoniska" detale kuri istikro pagaminta Kinijoj, ar deveta detale, bet orginali.
kiniška. paprastai traukių ir panašių detalių gamyboje nenaudojami super duper lydiniai. didelio skirtumo tarp kiniškos ir senos "originalios" beveik niekinis. be to, ta pati Toyota gaminasi subrangos principu greičiausia toje pačioje Kinijoje (antraip mašinos išbrangtų iki absurdo). taip, kokybės kontrolė GAL didesnė, bet tik tiek. be to, iš šroto tu irgi nežinai kokią nusipirksi. gali būti lygiai tokia pati "originali" kai Aleksoto turguje.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Dar746 Įrašytas Gruodis 04, 2009, 13:14:02 PM
Citatagsk parašė:
kiniška. paprastai traukių ir panašių detalių gamyboje nenaudojami super duper lydiniai. didelio skirtumo tarp kiniškos ir senos "originalios" beveik niekinis. be to, ta pati Toyota gaminasi subrangos principu greičiausia toje pačioje Kinijoje (antraip mašinos išbrangtų iki absurdo). taip, kokybės kontrolė GAL didesnė, bet tik tiek. be to, iš šroto tu irgi nežinai kokią nusipirksi. gali būti lygiai tokia pati "originali" kai Aleksoto turguje.

Pritariu, kad kalbant apie traukes nera didelio skirtumo nauja ar is lauzyno.
O del taupymo tai kiekvienas savaip supranta - jei jau toks poziuris, kad nepritaupysi tai reikia pirkti masina nauja is salono (yra lizingai, dirbanciam nupirkt ner problemos), ir ja remontuoti atstovybese.
As pasirinkau ne nauja masina ir manau, kad 2001 m. avensiu keisti traukes toyota atstovybeje nera butina, tokius darbus sekmingai gali padaryti ir kitur.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Aurimas Įrašytas Gruodis 04, 2009, 17:11:35 PM
Dar746 paklausdamas kaip trauke gali nusibaigt pasisakiai jog nieko neismanai..

Traukems tenka lb didelis kruvis, jos juk juda, dazniausiai issimaskatuoja, buna,kad net taip nusidevi jog restauruot net nebeimanoma,jau iskranta is lizdo savo patraukius stipriau.

Reikia pirkt nauja originalia o ne nauja uz 50lt
Kazkas cia jau buvo minejas,jog oem tai tik tavo auto pagaminta detale.
O jei ja gamina kinijoje, japonijoje,britanijoje ar dar kur, neturi reiksmes, nes gaminamos pagal standartus, kitaip nebutu oem.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Laisvidas Įrašytas Gruodis 04, 2009, 20:02:09 PM
Avensiaus vaziuokle orginale sudaro Lemforder pakabos detales.

Trauke is koloneles laiko apie 120-150tukst. km o selenblokai apie 200tukst.km sarnyrai irgi laiko apie 200tukst.km.Ir neisradinekit dviraciu dekit Lemforder dalis.Ir vaziuosit.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Dar746 Įrašytas Gruodis 05, 2009, 00:07:46 AM
CitataAurimas parašė:
Dar746 paklausdamas kaip trauke gali nusibaigt pasisakiai jog nieko neismanai..

Traukems tenka lb didelis kruvis, jos juk juda, dazniausiai issimaskatuoja, buna,kad net taip nusidevi jog restauruot net nebeimanoma,jau iskranta is lizdo savo patraukius stipriau.

Reikia pirkt nauja originalia o ne nauja uz 50lt
Kazkas cia jau buvo minejas,jog oem tai tik tavo auto pagaminta detale.
O jei ja gamina kinijoje, japonijoje,britanijoje ar dar kur, neturi reiksmes, nes gaminamos pagal standartus, kitaip nebutu oem.

Kotai neteko girdeti, kad galiniu ratu traukes Avensiui issimaltu ar kitaip nusibaigtu.
Be tokiu atveju traukes is sroto jau atlaike 50 tukst., tikiuosi, kad laikys ir toliau.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Aurimas Įrašytas Gruodis 05, 2009, 11:48:52 AM
Tai dazniau patikrink, neuztenka viena paziuret ir sakyt oj geras. Nors ir menkiausias laisvumas, jau reiskia kad laikas keisti.

O del sroto, tai zn jei tu manai, kad 80 uz trauke is sroto verta paklot, tai jau tavo reikalas,bet geriau tada dvigubai sumoket ir nusipirkt originale.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Dar746 Įrašytas Gruodis 05, 2009, 19:04:20 PM
Masina priziurima ir pakaba patikrinama reguliariai.

Jei reikia keisti viena ar dvi traukes, gal ir neapsimoka imti is lauzyno. Mano avensiui reikejo keisti visas tris vieno rato traukes, stebule su visu laikikliu (taip vadinamu "kuloku" ) . Sita visa "komplekta" surasti lauzyne nei parduotuvese (ne maza tikimybe, kad reiketu uzsakineti ir laukti) man paprasciau (taip pat kokiais 500 Lt viskas pigiau kainavo). Cia sprendzia kiekvienas pagal save.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Smac Įrašytas Sausis 18, 2010, 10:57:18 AM
Prisivazinejau ir as vakar. Galvojau sankaba, nes nesijunge nei viena pavara, bet service pakelus masina surado pusasi parejusi. Tokvila 2250, srotas 650.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Sausis 18, 2010, 12:25:16 PM
CitataFUX parašė:
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda

Prieš naujus metus buvau nuvaręs į TA centrą, patikrinau tik galinę pakabą(20 Lt)- nieko stipriai susidėvėjusio nerado, bet ir bildesio židinio nerado. Nusprendėm, kad bilda amortikai- viršuje įvorės bus išsidėvėję ar kokie ten "velniai". Lauksim šiltesnių orų ir bandysim žiūrėt. :)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: kaktusas Įrašytas Sausis 18, 2010, 14:25:09 PM
CitataSmac parašė:
Prisivazinejau ir as vakar. Galvojau sankaba, nes nesijunge nei viena pavara, bet service pakelus masina surado pusasi parejusi. Tokvila 2250, srotas 650.
O tai kas liečia pusašį, tai girdisi kokie įspėjamieji garsai ar tiesiog pareina ir tiek?

CitataFUX parašė:
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda

Ir pas mane atsirado kažkoks keistas duslus bildesys, niekaip nesuprantu kame reikalas...
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Smac Įrašytas Sausis 18, 2010, 14:57:17 PM
Citatakaktusas parašė:
CitataSmac parašė:
Prisivazinejau ir as vakar. Galvojau sankaba, nes nesijunge nei viena pavara, bet service pakelus masina surado pusasi parejusi. Tokvila 2250, srotas 650.
O tai kas liečia pusašį, tai girdisi kokie įspėjamieji garsai ar tiesiog pareina ir tiek?

Kad zinok ypatingai nieko, tik vaira iki galo susukus kazkas traskejo kartais, tai stengiausi nesusukinet taip. Galvojau ratas kabina isvis. O gal cia ir ne prie ko...
Siaip kai parejo (bent as manau, kad tai buvo tas momentas, nes susukes vaira biski galu per sniega paspaudziau, kad uznestu), tai dar apie 500m pravaziaves buvau, kol visai sustojo, tada jau aiskiai girdejosi kad kazkas netaip toje puseje. Is pradziu iki namu ~200m, lyg silpnai kazkas bildejo. Tada ryte zmona po aikstele pasisukinejo, nes laukem biski, o kaimynus reikejo praleidineti, tai jau tada girdejome keista garsa, kai i kaire (atrodo) susuka vaira, o kai tik isvaziavom is kiemo, dar ~300m i sustojo isvis. Gazuok kiek nori, begi junk koki nori, nevaziuoja. Galvojau sankaba is pradziu. Tempiant aiskiai jauciasi ir girdisi, net baisu buvo kol tempe, nes ant biski didesnio greicio krate kaip reikia. Is tikruju gal reikejo tralo. Bet jau kaip buvo taip buvo. ~2km iki serviso...
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Smac Įrašytas Sausis 18, 2010, 14:58:55 PM
Taigi 650+70 darbas = 720 iskeliavo i kasa.

Dar apziurejo, viena trauke is kitos puses parejo ir variklio pagalvele... Gal ryt varysiu vel...

Kaip galvojat ar apsimoka ieskoti is sroto spyruokles priekines ir keisti, paliekant senus amortikus? Per zemos pas mane, noriu standartiniu, kad prieki pakelti. Bet naujus amortikus+spyr, kazkaip ~1000 gaunas. Kol kas nenoriu.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Smac Įrašytas Sausis 20, 2010, 19:12:19 PM
Aciu uz atsakymus ir pamastymus. Paemiau senas spyruokles+naujus amortikus. Keista bet is sroto originalios spyruokles vis tik aukstesnes nei tos kurios yra Vilniuje parduotuvese (koki slamsta veza?). Taigi turiu atsarginiu spyruokliu komplekta priekiui po koki 100lt atiduociau (atvazinetos ~1 metus), bet perspeju is karto jos kazkokios per zemos, bent jau man taip buvo, nors viskas pagal kataloga pardoj rinkta. Gal kam is bedos reikes.

O gal cia del to, kad pas mane 2000 m. d4d variklis, bet kebulas dar ne po facelift'o??? Gal ten pakaboje buvo skirtumu kokiu?

Beje dar info apie detales:
variklio pagalvele D4D varikliui: 220Lt, paprastam TD kazkas apie 160.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: aurimasz Įrašytas Kovas 11, 2010, 00:41:47 AM
D4D pagalves priekine 220lt  galine 420lt dezes berots apie 400 ar pigiau tiksliai neprisimenu. tik galine pakeisti tai darbelis nieko gero traversa paledi zemiau paskui begiu trosa atpalaiduoji ir finale vairo koloneles slangas  tiesa dar gofra atsukt reikia nes isimt tai niekaip nejo.o visos kitos tai tik juokas:)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Kovas 11, 2010, 17:05:33 PM
Nežinau kiek dalių pasikeitė carinos nuo avensio važiuoklės, bet spėčiau ne per daugiausiai. Pats dažniausiai keičiau galinio stabilizatoriaus traukutes, net 3 kartus. Paskutinį kartą prie to pačio keičiau salenblokus ir dar variklio 2 pagalves po 100Lt, kurias perpresavo. Kartu su tepalais ir filtrais apie 600 lt išėjo ir tai vienos didžiausių išlaidų. Prieš metus keičiau visus stabdžius, o prieš  tris metus keičiau sankabą, vandens pompą, dirželius. Visi kiti apsilankymai servise būdavo maži. Važinėju tuoj sueis 4 metai, 80 t km. duobėtais keliais, laukais ir kitais prastais keliais.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: cu Įrašytas Kovas 11, 2010, 18:44:33 PM
jau beveik metai avensiui pas mane, kolkas nieko nekeičiau iš pakabos. važiuoja gerai:D
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: oscar666 Įrašytas Kovas 17, 2010, 13:55:36 PM
as tai nesigirsiu,kad bedos neprisisaukciau:))))siaip jau virs 2 metu 40000 km numyniau....
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: kaktusas Įrašytas Kovas 17, 2010, 21:51:09 PM
Na taip, geriau garsiai nešnekėt apie tai kas gerai... :)

Man iš važiuoklės po 90000 teko pasikeist gale stabilizatorių įvores ( berods taip vadinasi ) Tfu tfu per kairį petį
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Dar746 Įrašytas Kovas 21, 2010, 18:46:40 PM
Praeira savaite praejau apziura savo avensiui, tiesa is antro karto, nes preisrukiniai vos per aukstai sviete, teko pareguliuoti ir dar karta atvaziuoti.

Taigi, 2 metai, 60 tukst. ir viskas tvarkoj, nors pries 2 metus buvo ideta traukiu is sroto :)

CitataAurimas parašė:
Tai dazniau patikrink, neuztenka viena paziuret ir sakyt oj geras. Nors ir menkiausias laisvumas, jau reiskia kad laikas keisti.

O del sroto, tai zn jei tu manai, kad 80 uz trauke is sroto verta paklot, tai jau tavo reikalas,bet geriau tada dvigubai sumoket ir nusipirkt originale.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Kovas 31, 2010, 11:58:01 AM
Citatamind parašė:
CitataFUX parašė:
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda

Prieš naujus metus buvau nuvaręs į TA centrą, patikrinau tik galinę pakabą(20 Lt)- nieko stipriai susidėvėjusio nerado, bet ir bildesio židinio nerado. Nusprendėm, kad bilda amortikai- viršuje įvorės bus išsidėvėję ar kokie ten "velniai". Lauksim šiltesnių orų ir bandysim žiūrėt. :)

Išaiškintas "bildukas"- stabilizatoriaus traukutės -- 48830 (http://toyota.japancats.ru/details.asp?carid=77&vin=&frame1=&frame2=&modelcode=10&treg=E&piid=16997)- pakeistos naujomis, bildesys dingo. Kaina 1 vnt. 34 Lt. kažkokios "J*W", nei gamintojo nei jokio kitokio užrašo nebuvo, tik detalės Nr., matysim kiek laikys.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: zibalas Įrašytas Balandis 08, 2010, 17:20:35 PM
Pernai ieskojau sitos traukutes 48830 tai ( Tanagroje) prase 90 litu,(Tokviloje) 280 uz vieneta bet radau po 40 litu, kainu skirtumas yra
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Balandis 08, 2010, 21:25:37 PM
Citatazibalas parašė:
Pernai ieskojau sitos traukutes 48830 tai ( Tanagroje) prase 90 litu,(Tokviloje) 280 uz vieneta bet radau po 40 litu, kainu skirtumas yra
kokios firmos buvo? Aš irgi buvau servise, sakė 1 priekinė ir abi galinės barška. Parduotuvėj pasiūlė 50lt už priekinę ir 60lt galinę traukutė 555 firmos, sakė, kad jos geriausios. Nusipirkau po 28 ir 38lt-sakė, kad vidutiniškos kokybės, nes nebesitikiu ilgai važinėti su saviške. Tokių blogų kelių kaip šiemet jau seniai nebuvau matęs.
Pažiūrėjau, vadinasi oyoda ir yamamota ar kažkokie panašūs pavadinimai, laukiu nesulaukiu kol galėsiu pasikeisti, nes nerandu laiko :|
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: kubilas Įrašytas Balandis 09, 2010, 19:58:50 PM
Jei masina i turgu- gerai ir pigios. o kai sau - gaila litu padetu uz remonta. mano versui silentblokai be firmos pavadinimo- gal po 90 litu. atlaike 2 tukst km.ir vel bildesys. visa šake autotojoj 1200. kur geri  jie parsiduoda atskirai.??
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Balandis 09, 2010, 20:49:22 PM
jei reikės, galima iš vokietijos atvežt, manau, kad bus kokį 30% pigiau-ta prasme originali toyota dalis.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: MAgNeTAS Įrašytas Balandis 12, 2010, 20:01:46 PM
Nustebino mane šiandien servise, patikrinau važiuoklę ir viskas tvarkoje :o Guzas tik yra galinėje padangoje, žiemine ir jau nutrinta, tai nelabai ir gaila, šią savaitę būčiau jau pakeitęs.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Balandis 12, 2010, 21:33:15 PM
CitataMAgNeTAS parašė:
Nustebino mane šiandien servise, patikrinau važiuoklę ir viskas tvarkoje :o Guzas tik yra galinėje padangoje, žiemine ir jau nutrinta, tai nelabai ir gaila, šią savaitę būčiau jau pakeitęs.

Tai nuostabu, kad gerai laiko mašina. Su kuom mes tave ir sveikinam :) O tokia proga chebrai nepastatyti jau būtų gėda ;)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: fennix Įrašytas Balandis 12, 2010, 22:12:37 PM
Jo as pamenu pries technikine nuvariau i servisa nes kazkas barsket pradejo... nieko nerado, pasake kad viskas tvarkoj, nuvariau i technikine- trauke parejus...
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Sausis 21, 2011, 11:57:01 AM
Priekinėje pakaboje atsirado bildesys, kaskart vis didėja, ankščiau jautėsi tik per dideles duobes važiuojant, dabar ir ant mažesnių nelygumų girdisi. Pavardinkit galimas ligos priežastis, bandysiu paieškot.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: fennix Įrašytas Sausis 21, 2011, 12:05:42 PM
nusiimk rata, pasiziurek ar vairo trauke nekliba, patikrink stabilizatoriu... dar gali amortikas velniop isejes buti bet cia retas atvejis... Pradzia yra, sekmes ieskant bedos
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Sausis 21, 2011, 12:55:10 PM
Stabilizatoriaus traukutė ;) Pas mane jos barška žiauriai, nerandu laiko pasikeisti, kokius 3 mėn vežiojuosi traukutes nusipirkęs. Pradžioj tik klaksėjo, dabar barška kaip velniai. Kiek keičiau, visada simptomai tokie patys.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Sausis 21, 2011, 13:00:27 PM
Citatahorn parašė:
Stabilizatoriaus traukutė ;) Pas mane jos barška žiauriai, nerandu laiko pasikeisti, kokius 3 mėn vežiojuosi traukutes nusipirkęs. Pradžioj tik klaksėjo, dabar barška kaip velniai. Kiek keičiau, visada simptomai tokie patys.

JO panašus garsas buvo gale, kai baiginėjosi stabilizatoriaus traukutės.
Kokias pirkai? Brangias, pigias, geras, vidutines, nes Lemforder- ~82Lt kaži kaip "China shet" kaina palyginimui.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: umunas Įrašytas Sausis 21, 2011, 15:42:01 PM
China priekinė atrodo 21 LTL (Lirosta) Carinai. Iš Tekstaros (kaina atrodo buvo panaši) kitoje pusėje laiko jau turbūt nuo pirmo pakabos lopymo iškart po mašinos pirkimo. tai buvo jau prieš 4 metus turbūt.

Šiaip viskas su tom stabilizatoriaus traukutėm būtų dzin, jei ne bulgarkės poreikis. atsukti ten dažniausiai šansų nėra. nors paskutinį kartą vieną veržlę atsukau! džiaugiausi kaip mažas vaikas.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Aurimas Įrašytas Sausis 21, 2011, 18:51:18 PM
Citatamind parašė:
Citatahorn parašė:
Stabilizatoriaus traukutė ;) Pas mane jos barška žiauriai, nerandu laiko pasikeisti, kokius 3 mėn vežiojuosi traukutes nusipirkęs. Pradžioj tik klaksėjo, dabar barška kaip velniai. Kiek keičiau, visada simptomai tokie patys.

JO panašus garsas buvo gale, kai baiginėjosi stabilizatoriaus traukutės.
Kokias pirkai? Brangias, pigias, geras, vidutines, nes Lemforder- ~82Lt kaži kaip "China shet" kaina palyginimui.

Negailek pinigu ir pirk vidutinias arba lb geras. Skiriasi tuo, kad pigios esant zemai temperaturai nejuda - tepalas jose esantis virsta i kose, brangiose neturetu to buti, (nzn, nes pas mane dar originalios stovi,kurios ir prie minus 20 lengvai vaiksto, tepalas neuzsala; galvojau pasikeisiu, kai pazejau ir pamaciau kad kaip ir kliba, bet pasirodo, apsirikau, viskas tvarkoje).Perkant reikia ziureti kaip juda,nors parduotuveje kiek sunkoka gal kai silta , as neziurejau tai dar ir db metosi dvi traukes po 50lt, kaip sikinen pinigai..
Na o jei tau reikia trumpam, tai 10tukst.km ir tos pigesnes atlaiko.


Bulgarkes tetei karta reikejo, bet jei norit kad nebereiketu, tiesiog kai uzsukat, varzta ir traukute dar tirstu tepalu sutepkit ir kita karta atsisuks be vargo. Dar pries atsukant aisku reikejo skyle pragramdyt kur sesiakampis sukasi, laukiant kol wd suveiks papurksta, plaktuku kelis sykius suduot, na bet ir sitai ne visada gelbeja, geriausia istepaluot ir ramu.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Sausis 24, 2011, 10:28:17 AM
pirkau traukutes po 20lt, man jos tik pusę metų atlaiko, bet užtat atsisuka.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Aurimas Įrašytas Sausis 26, 2011, 10:51:31 AM
Na ka ir sakau, kiek moki tiek ir gauni.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: tomazty Įrašytas Sausis 26, 2011, 11:41:29 AM
Sveiki. Pradejo gale kazkas barsketi, galvojau gal koks istriges sniego gabalas, bet buvo ir pliusine temperatura, ir stengiaus posparnius isvalyt, bet garsas liko..Nuveziau profilaktiskai patikrinti auto. Ligos tokios: Keisti reikia visas stabdziu kaladeles (galinius diskus praslifuoti), priekiniu sakiu gumos itrukusios(salenblokai) reikia keisti, ir tas barskejimas buvo tai desinio galinio rato stabilizatoriaus trauke.. tai plius reikia keisti ir ja (bet rekomenduoja keisti iskart abieju ratu). Kaina visu detaliu kaip pasake meistras 200lt (detales pirksim japonisku auto daliu parduotuveje Liro) darbai kainuos 250lt.. Kyla klausimas..ar ymanoma uz 200lt nupirkt visas reikiamas detales ir kokios jos kokybes bus? Kokiu firmu ir is kur siulytumete jus gerbiami forumieciai pirkti detales?
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Sausis 26, 2011, 12:50:26 PM
CitataAurimas parašė:
Na ka ir sakau, kiek moki tiek ir gauni.
O kiek turėčiau mokėti? Beveik visas traukes gaminančias firmas išbandžiau. Jau 5 kartus pakeista bendrai skaičiuojant, šiandien kaip tik tas 5 kartas ir buvo. Ne tik miesto duobėm važinėju, dar ir baisesniais keliais ;)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: NNZ Įrašytas Sausis 26, 2011, 18:33:32 PM
Citatatomazty parašė:
Sveiki. Pradejo gale kazkas barsketi, galvojau gal koks istriges sniego gabalas, bet buvo ir pliusine temperatura, ir stengiaus posparnius isvalyt, bet garsas liko..Nuveziau profilaktiskai patikrinti auto. Ligos tokios: Keisti reikia visas stabdziu kaladeles (galinius diskus praslifuoti), priekiniu sakiu gumos itrukusios(salenblokai) reikia keisti, ir tas barskejimas buvo tai desinio galinio rato stabilizatoriaus trauke.. tai plius reikia keisti ir ja (bet rekomenduoja keisti iskart abieju ratu). Kaina visu detaliu kaip pasake meistras 200lt (detales pirksim japonisku auto daliu parduotuveje Liro) darbai kainuos 250lt.. Kyla klausimas..ar ymanoma uz 200lt nupirkt visas reikiamas detales ir kokios jos kokybes bus? Kokiu firmu ir is kur siulytumete jus gerbiami forumieciai pirkti detales?

jei ne kaladėlės, tai į tą sumą sutilptum ir jei 2 būtų traukutės stabilizatoriaus. Jei imt viską kas pigiausia tai sutilpsi ir į 200, nes kaladėlės prasideda nuo 80Lt. čia kashyjama ar kaip ten jos, yra aišku ir dar pigesnių.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Aurimas Įrašytas Sausis 26, 2011, 19:50:06 PM
Citatahorn parašė:
CitataAurimas parašė:
Na ka ir sakau, kiek moki tiek ir gauni.
O kiek turėčiau mokėti? Beveik visas traukes gaminančias firmas išbandžiau. Jau 5 kartus pakeista bendrai skaičiuojant, šiandien kaip tik tas 5 kartas ir buvo. Ne tik miesto duobėm važinėju, dar ir baisesniais keliais ;)


Na jei turi pinigu pirk originalias,  apie 200lt viena, bet acuroj gali rasti uz 100lt beroc 555 firmos geros. Kainos nzn tiksliai db.

Siaip tai neturetu taip greit issimalti jos, nes visi sako kad traukutes nera beda, retai jas kesti reikia. Paziurek maz stabilizatoriaus ivores reikia keisti, uztenka menkiausio isdilimo ir jausis vaziuojant.

Na, o gal lb jau ir prastais keliais vaziuoji ir daug pravaziuoji..
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Aurimas Įrašytas Sausis 26, 2011, 19:51:40 PM
Citatatomazty parašė:
Sveiki. Pradejo gale kazkas barsketi, galvojau gal koks istriges sniego gabalas, bet buvo ir pliusine temperatura, ir stengiaus posparnius isvalyt, bet garsas liko..Nuveziau profilaktiskai patikrinti auto. Ligos tokios: Keisti reikia visas stabdziu kaladeles (galinius diskus praslifuoti), priekiniu sakiu gumos itrukusios(salenblokai) reikia keisti, ir tas barskejimas buvo tai desinio galinio rato stabilizatoriaus trauke.. tai plius reikia keisti ir ja (bet rekomenduoja keisti iskart abieju ratu). Kaina visu detaliu kaip pasake meistras 200lt (detales pirksim japonisku auto daliu parduotuveje Liro) darbai kainuos 250lt.. Kyla klausimas..ar ymanoma uz 200lt nupirkt visas reikiamas detales ir kokios jos kokybes bus? Kokiu firmu ir is kur siulytumete jus gerbiami forumieciai pirkti detales?


Kaina uz darbus tikrai per didele, jei yra galimybe pasikeisk viska pats.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Sausis 27, 2011, 10:24:35 AM
555 traukutės po 55lt/vnt kainuoja, kaladėlės 55 lt/vnt, st. būgnai 65lt/vnt. Tekstaroj tiek kainuoja, nes Acuroj kainos kiek didesnės.
Pas mane stabilizatoriaus įvorės pakeistos. Vakar kai keičiau, sakė galinės traukutės geros, tik priekinės blogos, bet pasikeičiau visas. Man rodos ten gale gali triukšmauti amortizatorių atraminės gumos, reiks susižinot kiek kaštuoja ir pasikeisti.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: kaktusas Įrašytas Sausis 27, 2011, 19:08:28 PM
Amortizatoriaus atrama berods 80lt. Na jau labai nemaloniai bilda kai susidėvi :) Bet tai jau ir girdisi, kad viršuj, o ne apačioj važiuoklėj bilda, kaip kad kokios stabilizatorių įvorės.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: tomazty Įrašytas Vasaris 10, 2011, 13:00:39 PM
Sveiki, nusprendziau keisti stabilizatoriaus traukes galiniu ratu.. paskambinau i lirosta. Siulo pirkti nipparts firmos po 36lt uz vnt. Kaip sita firma? ar kazka pirkti kito? Veiksmas Vilniuje.. Apskambinau acura, tekstara, lirosta.. niekas Vilniuje 555 firmos neturi.. pasiule blueprint arba jimato firmos , nes sako geriau nei nippartai..
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Markelo Įrašytas Kovas 16, 2011, 19:51:12 PM
Siandien nuvaziavau pasikeisti salenbloko. Priekines sakes (svirties) galini salenbloka. Viena puse idejus nemazai pastangu buvo atsukta ir šakė nuimta, taciau su kita puse daug vargo ir rezultatas galimas tik vienas.. Neatsisuka varztas, galima ji tik nulauzti ir ten pjauti bei kazka lipdyti is naujo.. Todel atsisakiau tu paslaugu, bandysiu ryt nulekti i kita servisa, ziuresiu ka ten sakys. Nepadejo ir WD ir visi kiti bandymai, nei rankiniu budu, nei su tuo elektriniu issukeju nieko. Varztas kaip ikaltas.. Beje viena puse pasikeiciau, jei kam ydomu 40 darbas + 50lt detale su kvadratine ivore, kuria labai sunkiai sekesi rasti.. Apvaziavus kelias tekstaras, acura, eolta ir dar viena parduotuve atmenu tik adresa savanoriu 151, nebuvo..eolte buvo galima uzsakyti.. gavau Tanagroje. Gal kas esat susidure su tokiu atveju? Kazkur esu girdejes, kad tuos salenblokus išauna lauk, o kitur tiesiog iškala (kaip mano atveju), bet varžta vistiek reikia išsukti lauk,nes gi kitaip neprieisi prie dalies.. o ta guma neplysus taciau jau itrukus.. na tokia kaip sutrukinejusi, na manau isivaizduojat kas keite ta guma..
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: guners Įrašytas Kovas 16, 2011, 19:58:59 PM
Kokio gamintojo imti sankabos komplekta?
Atejo metas atsinaujinti ant pavasario:)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Kovas 17, 2011, 12:07:03 PM
Citataguners parašė:
Kokio gamintojo imti sankabos komplekta?
Atejo metas atsinaujinti ant pavasario:)

Ne čia pataikei, čia tema apie Avensio važiuoklę. ;)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: guners Įrašytas Kovas 17, 2011, 15:17:51 PM
nu ne cia tai ne cia.
Susirasim kitur:p
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: oscar666 Įrašytas Liepa 01, 2011, 11:08:20 AM
sveiki..kalbejot cia apie amortizatoriaus atramines gumas,tai va man idomu butu suzinot ju keitimo ypatumus,juk jas keiciant reikia imt lauk ir amortika kaip suprantu,o amortiko keitimas apie 100lt,tai biski brangiai tada kainuotu tada tu atramu keitimas,nebent keist tuo paciu ir amortikus,bet jeigu jie dar normalios bukles?....tai kokie pasiulymai butu?
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: arytis Įrašytas Liepa 01, 2011, 11:41:48 AM
Citataoscar666 parašė:
sveiki..kalbejot cia apie amortizatoriaus atramines gumas,tai va man idomu butu suzinot ju keitimo ypatumus,juk jas keiciant reikia imt lauk ir amortika kaip suprantu,o amortiko keitimas apie 100lt,tai biski brangiai tada kainuotu tada tu atramu keitimas,nebent keist tuo paciu ir amortikus,bet jeigu jie dar normalios bukles?....tai kokie pasiulymai butu?

Nusipirkti arba pasiskolinti spiruoklių spaustuvus ir pasikesiti pačiam. Nėra toks sudėtingas reikalas kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Henris Įrašytas Liepa 01, 2011, 12:33:02 PM
amortiko keitimas 100lt jei cia uz vnt tai labai brangu, siaip normaliam garaziuke amortiko keitimas eina iki 50lt, nebent cia buvo kalba uz abu amortikus...
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: oscar666 Įrašytas Liepa 01, 2011, 14:09:15 PM
50lt? kazkaip galvojau po 100.....na bet jo cia apie servisus kalbejau,o garaziukai gal ir isties daro pigiau,o darbas netoks jau sudetingas kad nebutu galima patiket.....na reiks imt atrodo viska iskart ir amortikus ir gumas,tik klausimas kur paimt pigiau ir kokios normalios firmos...
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Liepa 01, 2011, 15:42:39 PM
Amortikų keist pilnai nereikia, tik viršų atsukti. Man keitė atramines už 120 visas, neklausk, vietos neišduosiu :p
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Gincius Įrašytas Liepa 01, 2011, 15:56:16 PM
Kai man reikėjo amortizatorių golfui, užsisakiau juos UAB "Autodalys Šančiuose" Sodų g. 47 per www.autogerma.lt SACHS abu galiniai amortizatoriai su 2 metų garantija ir pristatymu į namus man atsiėjo 197 Lt. Kitų firmų, be garantijų kainuotų dar pigiau. Abiejų keitimas garaže pas rimtą meistrą(turintį individualią įmonę ir gerą reputaciją mieste) su įvorių įdėjimu - 50 Lt. Dideliuose servisuose dirba mokiniai arba atgrubnagiai. Rimti meistrai įsikūrę savo IDV. Nekalbu apie autorizuotus servisus, kur darbų kainos kosminės.
Tik nežinau ar prekiauja tojotų dalimis. Šiaip internetinių autodalių parduotuvių yra sočiai. Viskas 10-15% pigiau nei parduotuvėse.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Gincius Įrašytas Liepa 01, 2011, 16:03:51 PM
Citatahorn parašė:
Amortikų keist pilnai nereikia, tik viršų atsukti. Man keitė atramines už 120 visas, neklausk, vietos neišduosiu :p

Tu įdomus. Galima pagalvoti, kad visi supuls ir sukels kainas. Absurdas.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: oscar666 Įrašytas Liepa 02, 2011, 22:58:43 PM
CitataGincius parašė:
Citatahorn parašė:
Amortikų keist pilnai nereikia, tik viršų atsukti. Man keitė atramines už 120 visas, neklausk, vietos neišduosiu :p

Tu įdomus. Galima pagalvoti, kad visi supuls ir sukels kainas. Absurdas.


nu....ir dar kolega bendraklubis....tai kokia pagalba mes cia tada viens kitam teikiam?nors aciu uz tai,kad bent jau zinosim jog kaune kazkur yra labai pigi vietele:)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: wikcia Įrašytas Rugpjūtis 30, 2011, 14:40:36 PM
sveiki, butu labai idomu suzinot kiek laiko pirmiems avensiams galinio stabilizatoriaus vidines gumos. Keiciau lygiai pries du metus (apie 50k km) ir vel parejo. Dar "meistrai" primale ten. matyt nusuko viena varzta, tai privirino. Ar tie varztai sunkiai atsisuka? kiti meistrai nenori imt, tai teks pas tuos pacius varyt ir knist prota.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: wikcia Įrašytas Rugsėjis 01, 2011, 09:44:52 AM
Tai kiek as supratau pas mane viena tos vidines stabilizatoriaus gumos nelaiko? :D
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: MAIKIS Įrašytas Rugsėjis 01, 2011, 11:17:49 AM
pas visus nelaiko ;) tiesiog atsuki ir pasikeiti
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Animal Įrašytas Spalis 04, 2011, 21:16:19 PM
Gal kas zinot ir galit paaiskinti kaip suprasti kokio cia dydzio varztai, kuriuos noriu atsukti, nes susiradau manuale, kad detaleje yra 34.3(530:25) kitoj 62(630;46) varztai, tai kokio cia jie dydzio yra? Ta prasme cia turetu buti sesiakampiai, bet nezinau kokio dydzio...
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Spalis 04, 2011, 21:44:20 PM
Citataoscar666 parašė:
sveiki..kalbejot cia apie amortizatoriaus atramines gumas,tai va man idomu butu suzinot ju keitimo ypatumus,juk jas keiciant reikia imt lauk ir amortika kaip suprantu,o amortiko keitimas apie 100lt,tai biski brangiai tada kainuotu tada tu atramu keitimas,nebent keist tuo paciu ir amortikus,bet jeigu jie dar normalios bukles?....tai kokie pasiulymai butu?
Rytoj žadu keisti abu priekinius amortikus, nes dešniame atraminė guma susidevėjo ir amortikas "nusilpęs". Pafotkinsiu visą procedūrą, galėsi pats tą patį pasidaryti. Beje šiandien susirinkau vieną amortiko komplektą (spyruoklė, visos gumos plius pats amortizatorius) Spyruoklių suspaudėjai turguje 30 lt jų dviejų neužtnka teko panaudoti perforuotą montažinę juostą 20 mm pločio. Kažkaip čia man sutapo važiuoklės taisymas su purkštukų remontu.:( Plius tuos suspaudėjus susukti gan nemažai vargo, teko papildomai ir smūginį veržliasūkį isigyti B) ateityje manau pravers.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Spalis 04, 2011, 22:13:27 PM
CitataMAIKIS parašė:
pas visus nelaiko ;) tiesiog atsuki ir pasikeiti

ir kas kiek laiko keiti? Man teko keisti po 4 važinėjimo metų ir spėju su visam. Va traukutės tai nelaiko, nusipirkau dabar "555" vos ne brangiausias ir nežinau ar 3 mėn atlaikys ar ilgiau, tuo pačiu pasiėmiau sąskaitą, kažkas turės už traukutes atsakyti :D
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Ernestas01 Įrašytas Spalis 04, 2011, 22:46:04 PM
Sveikas.  Pas mane irgi vaziuojant nelygiu keliu kazkas barska, ir as neisivaizduoju kas. amortikus pakeiciau, guolius atraminius pakeiciau ivores irgi pakeiciau, sevise ziurejo irgi nieko nerado. Ar galetu tai buti stabilizatoriaus traukes? garsas vaziuojant akmenim gristu keliu toks lyg tarskejimas. Stabilizatoriaus traukes nuiminejau, rodos vaiksto lyg ir normaliai.Su sia problema kovoju jau gal 4men, niekaip negaliu surasti priezasties ;/
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: jolitka Įrašytas Spalis 04, 2011, 23:01:03 PM
CitataErnestas01 parašė:
Sveikas.  Pas mane irgi vaziuojant nelygiu keliu kazkas barska, ir as neisivaizduoju kas. amortikus pakeiciau, guolius atraminius pakeiciau ivores irgi pakeiciau, sevise ziurejo irgi nieko nerado. Ar galetu tai buti stabilizatoriaus traukes? garsas vaziuojant akmenim gristu keliu toks lyg tarskejimas. Stabilizatoriaus traukes nuiminejau, rodos vaiksto lyg ir normaliai.Su sia problema kovoju jau gal 4men, niekaip negaliu surasti priezasties ;/

ar priekyje ar gale barska? ko gero gale girdidi barskejimas? pas mane stabilizatoriaus gumos buvo pareje, toks duslus garsas kaip butu amortizatoriu musimas. keikesi brolis kai keite, nes labai sunkiai prieit eina.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Ernestas01 Įrašytas Spalis 04, 2011, 23:20:59 PM
stabilizatoriaus ivores naujos stovi ;/
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Spalis 05, 2011, 06:49:00 AM
CitataErnestas01 parašė:
stabilizatoriaus ivores naujos stovi ;/
O jas keisti smagus darbas, reikalingas mandras rakčiukas ant 12-os. Teko man "pagulėti" bet dar sunkiau tą raktelį rasti.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Spalis 05, 2011, 08:10:03 AM
Citataketvirtasis parašė:
CitataErnestas01 parašė:
stabilizatoriaus ivores naujos stovi ;/
O jas keisti smagus darbas, reikalingas mandras rakčiukas ant 12-os. Teko man "pagulėti" bet dar sunkiau tą raktelį rasti.

Tep, va toks va:
 (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.irankiubaze.com%2Fout%2Fpictures%2F0%2Fraktassuterklevartomagalvute_th.jpg&hash=f16ac4a4c1d6ed34913d1a3ba4e87c5ac0997ac4)
Labai patogus daiktas šiam nepatogiam darbui. :)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Spalis 05, 2011, 12:02:15 PM
Kaina jo dar geresnė:o:o:o:o:o
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Spalis 05, 2011, 12:42:30 PM
Keičiau amortikus, nes buvo įkyrus "barškėjimas" net per kanalizacijos dangtį nesmagu buvo važiuoti. Autotoja diagnozavo stabilizatoriaus gumos ir priekinis dešnys amortikas 60% taip pat atramine guma. Pakeičiau stabilizatoriaus įvores ir tarukes, bjaurus darbas sakyčiau. Keičiau amortizatorių, ne darbas o "pasaka", kad viskas taip keistusi.

Užu šituos abu mokėjau 200 (šrote)

(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F467%2F69467%2Fthumb_img.JPG&hash=7b27dfbb55c6a8a912c4d302471220311b6c6f31) (http://ikelk.lt/boxes/43054)

Nuėmimo procedūra tokia:
Atsuki vieną 8 mm varžtelį, laikantį ABS ir stabdžių šlangutę.

(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F469%2F69469%2Fthumb_img.JPG&hash=ace7790e7d211abfccc44596b6760767916ef619) (http://ikelk.lt/boxes/43056)

Poto atsuki tas dvi veržles su 22 raktu

(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F468%2F69468%2Fthumb_img.JPG&hash=6f875838c2067da2790b2c8cc41f61569a6399eb) (http://ikelk.lt/boxes/43055)

Atsuki ir išimi stabilizatoriaus traukę pasinaudojus 17-os raktą

(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F470%2F69470%2Fthumb_img.JPG&hash=c682aee3107e0a1b19ef1dab0b21ec07c7342347) (http://ikelk.lt/boxes/43057)

Būtinai ką nors padėkit po supportu, taip reikia;)

(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F475%2F69475%2Fthumb_img.JPG&hash=fae77642138c46ca0bb5334646a1596797926405) (http://ikelk.lt/boxes/43062)

Dabar beliko atsukti trys veržles, kurios randasi po kapotu 13-iniu raktu
prieš tai pažymėjau su markeriu.

(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F471%2F69471%2Fthumb_img.JPG&hash=c3817f1474c9ac13b3ddf7bf4a600d50e595ea5d) (http://ikelk.lt/boxes/43058)

Belieka tik išimti seną amortizatorių

(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F472%2F69472%2Fthumb_img.JPG&hash=c61b79d4be3ada3f5d38409be15db05436a05a87) (http://ikelk.lt/boxes/43059)

"Naujo" įdėjimas irgi labai lengvas darbas. Padariau test draivą - ne važiuoja o plaukia mano mašiniukas. Jokių duobių "nesijaučia" dingo tas barškėjimas ir duobių skaičiavimas.
Rekomenduoji tai daryti patiems, nereikia jokių įgūdžių nei patirties (nesu koks auto meistras) Svarbiausia rankos tiesios ir galva savo vietoj.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Spalis 05, 2011, 18:58:36 PM
Išardžiau vieną iš senų automobilio amortizatorių (kuriuos išėmiau). Gan nustebino pamatytas vaizdelis: atraminė guma visa susitrinus, sudūlėjusi. To pasekoje tas "baisus tratėjimas". Užsakyti naujas po 25 užu vieną reikės, nes esamos irgi nenaujos.
Beje ant abiejų Avensių T25 (mano ir donoro), stovėjo KYB firmos amortikai.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Spalis 05, 2011, 19:01:48 PM
Citataketvirtasis parašė:
Kaina jo dar geresnė:o:o:o:o:o
Pasiklupinejimas prie rato, atsiperka;)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Spalis 05, 2011, 21:55:14 PM
CitataErnestas01 parašė:
Sveikas.  Pas mane irgi vaziuojant nelygiu keliu kazkas barska, ir as neisivaizduoju kas. amortikus pakeiciau, guolius atraminius pakeiciau ivores irgi pakeiciau, sevise ziurejo irgi nieko nerado. Ar galetu tai buti stabilizatoriaus traukes? garsas vaziuojant akmenim gristu keliu toks lyg tarskejimas. Stabilizatoriaus traukes nuiminejau, rodos vaiksto lyg ir normaliai.Su sia problema kovoju jau gal 4men, niekaip negaliu surasti priezasties ;/
Va, visai kaip pas mane, viską pakeičiau-ir atramines ir šarnyrus ir stabilizatoriaus traukes, trys servisai apžiūrėjo, barškėjimas liko žiaurus, po to vienam servise pamatė, kad salenblokas jau visai išsiskėtęs nuo gumos
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Ernestas01 Įrašytas Spalis 05, 2011, 22:32:30 PM
salenblokus ziurejo lyg ir geri. Dabar meginsiu keisti stabilizatoriaus traukes ;) ziuresiu kas bus....
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Renis Įrašytas Spalis 06, 2011, 04:27:05 AM
Pas mane jaucias barskejimas kazkox per nelygumus varant, kai tikrinau pakaba pasake kad vairo kolonele siek tiek laisvumo turi... Todel sake ir gali but tas bildejimas
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Spalis 06, 2011, 05:22:31 AM
CitataErnestas01 parašė:
salenblokus ziurejo lyg ir geri. Dabar meginsiu keisti stabilizatoriaus traukes ;) ziuresiu kas bus....
neskubėk pirkti naujų, atsukęs nuo amortiko varžtą, pamatysi kokia jų būsena. Tuomet ir spresi ar pirkti naujas.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Ernestas01 Įrašytas Spalis 06, 2011, 19:43:44 PM
nepatikesti! pakeiciau, bet garsas dar liko.... net neisivaizduoju kas ten yra... nezinau nei ka dabar daryt...:(
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Spalis 06, 2011, 19:49:27 PM
Va su kokiom atraminėm gumom važinėjau - tratėjo, barškėjo Avensis.

(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F599%2F69599%2Fthumb_img.jpg&hash=32d7c8ad1ea53cb8ae22cf9bf4551eda7a80e67d) (http://ikelk.lt/boxes/43164)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Sausis 25, 2012, 10:03:49 AM
Citatamind parašė:
Priekinėje pakaboje atsirado bildesys, kaskart vis didėja, ankščiau jautėsi tik per dideles duobes važiuojant, dabar ir ant mažesnių nelygumų girdisi. Pavardinkit galimas ligos priežastis, bandysiu paieškot.


Taigi po metų laiko neapsikenčiau ir nuvariau "ant remonto"-apžiūrėjom - nusprendėm, kad stabilizatoriaus gumos išsidėvėję. Matysim darbo eigoje, kas daugiau išlys.

Papildyta:
Kurtinanti tyla :D
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: olo Įrašytas Vasaris 13, 2012, 21:42:05 PM
Sveiki !

Ar galit pasakyti kokiais varžtais pritvirtintos galinio stabilizatoriaus įvorės. Jaučiu kad  bus M6. Planuoju keiti įvores ir yra didelė tikimybė, kad nusisuks varžtas. Sakau pasirūpinsiu iš anksto.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Renis Įrašytas Birželis 22, 2012, 17:02:08 PM
Atejo reikalas pasikeist stabilizatoriaus gumas/ivores ar kaip jos ten dar vadinas priekines ir galines. Gal nujauciat kokios ju kainos proto ribose turetu but ir is kur geriausia isigyt? Kitaicku nenoriu, noretusi padoresniu. Ir kaip su pakeitimu 2iems avensiams, sudetingai ten? Brangu :] ? Gal kas ka rekomenduot gali? dekui is anksto.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Birželis 22, 2012, 17:24:11 PM
CitataRenis parašė:
Atejo reikalas pasikeist stabilizatoriaus gumas/ivores ar kaip jos ten dar vadinas priekines ir galines. Gal nujauciat kokios ju kainos proto ribose turetu but ir is kur geriausia isigyt? Kitaicku nenoriu, noretusi padoresniu. Ir kaip su pakeitimu 2iems avensiams, sudetingai ten? Brangu :] ? Gal kas ka rekomenduot gali? dekui is anksto.

Cia apie "pirmukus" kalba, gerai butu, kad nesimakaluotu visos laidos, nes kai reikia paskui atkasti kokia info, tai turi viska skaityti, ką reikia ir ko nereikia. ;)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Lapkritis 13, 2012, 09:18:09 AM
Citatamind parašė:
Citatamind parašė:
CitataFUX parašė:
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda

Prieš naujus metus buvau nuvaręs į TA centrą, patikrinau tik galinę pakabą(20 Lt)- nieko stipriai susidėvėjusio nerado, bet ir bildesio židinio nerado. Nusprendėm, kad bilda amortikai- viršuje įvorės bus išsidėvėję ar kokie ten "velniai". Lauksim šiltesnių orų ir bandysim žiūrėt. :)

Išaiškintas "bildukas"- stabilizatoriaus traukutės -- 48830 (http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199712_TOYOTA_AVENSIS_AT221L-AEMNKW_4804.html)- pakeistos naujomis, bildesys dingo. Kaina 1 vnt. 34 Lt. kažkokios "J*W", nei gamintojo nei jokio kitokio užrašo nebuvo, tik detalės Nr., matysim kiek laikys.
Taigi kaipgi, , kaip čia kažkas sakė vėl prasidėjo "klibimas" gale, nestiprus, bet jau duoda žinoti apie save. Istorija:
Galinio stabilizatoriaus traukių ir įvorių keitimas 2010-03-30   155500 km
dabar 2012-11-13 178000   
Atlaikė ~23000 km, kainavo 68 Lt (keičiau pats).
Keliai buvo nei patys blogiausi, nei patys geriausi 66% asfaltuota danga (tikrai ne Kauno duobės):) 33%žvyrkelis 1% miškas :)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: litunas Įrašytas Lapkritis 24, 2012, 17:06:03 PM
sveki,
kokios galiniu stabilizatoriaus traukiu kainos
danar tik daskaiciau 68 lt abi, ar verta abi kesit jei tik viena dunda? kaire/desine skiriasi ?
snuku paciam pasikeist ?
reikia duobes ar rata nuemus.......
dekui

98 2,0 TD wagon
po  6 metu eklspoatacijos einant TA :
 gabarritas vienas nedega,
trumpa per zemai sviacia
DP galine stabilizatoriaus trauke pasikeist

gazas dugnas testas 0,7
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Lapkritis 24, 2012, 18:48:13 PM
Citatalitunas parašė:
ar verta abi kesit jei tik viena dunda? kaire/desine skiriasi ?
snuku paciam pasikeist ?
reikia duobes ar rata nuemus.......

Verta, nes išsimurzinsi tik 1 kartą. :)
Kairė dešinė nesiskiria.
Pasikeist nesunku, kartais neatsisuka varžtas, tai reikia nupjaut su "bulgarke". Užteks ir ratą nuėmus (gal), jau nepamenu. :)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: litunas Įrašytas Gruodis 04, 2012, 15:56:03 PM
ar galima stabilizatoriaus trauke keist kai pakeltas vienas ratas ar abu kartu turi buti (pakelti arba ant zemes ?)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Gruodis 04, 2012, 17:13:11 PM
Citatalitunas parašė:
ar galima stabilizatoriaus trauke keist kai pakeltas vienas ratas ar abu kartu turi buti (pakelti arba ant zemes ?)
Na tai neprieisi pasikeisti jei ratas uždėtas:|.Pasikeli truputuką, ratą nusukai ir keisk tas traukes. Tik ten šestigraniko rekia, kitaip prasisuka "zaraza". Jei gerai išvalai ertmę ir pilnai įstatai šestigraniką tai be problemų.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: horn Įrašytas Gruodis 04, 2012, 19:15:29 PM
Citatalitunas parašė:
ar galima stabilizatoriaus trauke keist kai pakeltas vienas ratas ar abu kartu turi buti (pakelti arba ant zemes ?)
jokio skirtumo, jei kokiu nors būdu prieini prie pačios traukės varžtų ;)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: trulikas Įrašytas Gruodis 04, 2012, 19:17:25 PM
pjauni sriegį su bulgarke ir iškali su plaktuku. naują įsuki ir viskas
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Artūras Alytus Įrašytas Balandis 04, 2013, 16:34:47 PM
Sveiki. Tikrinau važiuoklę, nes girdisi bildukas gale ir kažkiek priekyje. Patikrino viskas idealu. Manau bus kaltos atraminės amortizatorių gumos. Norint pakeisti Avensio 2001 hečbeko galinių amortizatorių atramines gumas (jeigu gerai pavadinau), ar reikia ardyti iš vidaus kažką, apdailą ar panašiai ? Kiek gali kainuoti tokios gumos, imiti pigesnes , brangesnes ? Kiek galėtų kaunuoti darbas keičiant gumas visiems amortizatoriams . Dėkui
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: egariukas1 Įrašytas Balandis 04, 2013, 17:38:41 PM
Nedaug ten to ardymo,isiima sonai is bagazines vidaus,dar dirzus reiks atsukt.Bet ar apsimoka jas keist,praktiskai garantuoju,kad bildesys liks,nes ten neaisku kas bilda.Visi avensiai bilda,o kaina su darbu manau apie 1000 lietuvisku
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Balandis 04, 2013, 18:51:22 PM
Nenori pradet nuo stabilizatoriaus traukiu/ivoriu?
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: egariukas1 Įrašytas Balandis 04, 2013, 19:35:17 PM
As irgi ten ieskociau problemos,o atraminiai prabangu keist,nebent priekiniai,ir tai nebent striginetu guoliukai
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Artūras Alytus Įrašytas Balandis 04, 2013, 21:07:20 PM
Net nežinau nuo ko pradėti. Dar parodė į štai ką (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1170.photobucket.com%2Falbums%2Fr529%2Farturask%2FToyota%2Fth_Clipboard01.jpg&hash=05723dd64680fbaa8b9cd4df58a5f786a12b7e20) (http://s1170.photobucket.com/user/arturask/media/Toyota/Clipboard01.jpg.html)
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: pinokis Įrašytas Balandis 04, 2013, 22:07:02 PM
sakyciau kad pradeti reiktu nuo amortizatoriaus paverzima(atramini). pas mane tai pat buvo pradeja barsketi po ziemos, du servizai tikrino, vaziuokle ideali ir nieko neranda. tada paemiau ir paverziau atraminio varzta, bildesys dingo
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: mind Įrašytas Balandis 04, 2013, 23:49:40 PM
Davai Arturai as tau duosiu pavaziuot su savo pradefanciu barsket galu galesi palygint garsus. Turi nmr pasuk.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: egariukas1 Įrašytas Balandis 05, 2013, 11:20:00 AM
Tos kur pazymeta lengva patikrint,stabdant turetu smarkiau bildet,ir su montiruote pajudinus matosi kad suplyse.Kainuoja po 12 litu atrodo,bet buna dvejopos,vienos seuresnes.Vadinasi isilginiu svirciu ivores
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Artūras Alytus Įrašytas Kovas 11, 2016, 19:17:55 PM
Sveiki. Pastebėjau priekyje bildesį. Sakyčiau net važiuojant yra kažkoks nestabilumas kelyje, lyg vingiuoja. Važiuojant per duobes jis nėra labai juntamas, o pvz banguotu keliu jau kažkas bilda. Nuvariau i garažiuką patikrinti, tai nieko nerado. Pats apžiūrėjau ir radau, kad didelis laisvumas (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1170.photobucket.com%2Falbums%2Fr529%2Farturask%2Fth_12825618_991928944209261_709447889_n_1.jpg&hash=7eb31774c2aceb5fb7ea95419aa47630a6a8af3f) (http://s1170.photobucket.com/user/arturask/media/12825618_991928944209261_709447889_n_1.jpg.html) Tiksliai nežinau kaip vadinasi ta detalė, šakės guma ar kažkas tokio. Noriu paklausti: ar tos gumos keičiasi, ar tik su visomis šakėmis, ar ten lengvai tie varžtai atsisuka, kokios firmos detale-guma imti ? Draugas  sako, kad ten varžtai lūžta, tipo meistrai nenori tokio darbo. Dekui
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: aleks Įrašytas Kovas 11, 2016, 19:53:30 PM
Tai paprastas salentblokas. Bet jo keitimas nera lengvas. Tie varztai kartais prasisuka ir reikia pjaut sake. Reikes dar kelt varikli i virsu, nes desine puse trugdo padonas. Kai turejau T22 keiciau du kartus. Pirma karta pasistaciau SIDEM tai atlaike 3 metus. Keisdamas sutepiau varzta variniu tepalu. Antra karta pasistaciau DELPHI. Pavazinejau metus ir pardaviau auto.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Artūras Alytus Įrašytas Kovas 13, 2016, 14:04:03 PM
O kaip detale, kokios firmos geriau imti, kad ilgesniam laikui ? Galvoju Spidan ar GKN. Ir kiek mazdaug gali kainuoti keitimas ?
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: aleks Įrašytas Kovas 13, 2016, 20:08:55 PM
Tiesa sakant visu brendu kokybe tikrai tapo blogesne. Isedek DELPHI. Jokiu budu nedek RBI, jos pigios bet laiko trumpai. Keitimas gali kainuoti apie 30-40eu, nes serviso darbu kainos pakilo. Man SIDEM atlaike 3 metus.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Artūras Alytus Įrašytas Kovas 14, 2016, 11:34:48 AM
Parašysiu kas kaip po apžiūros. Dėkui
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: tadasd Įrašytas Kovas 14, 2016, 14:02:19 PM
Nežinau, kokias dėdavo man, bet šitas detales keisdavau kiekvieną pavasarį...
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Artūras Alytus Įrašytas Kovas 14, 2016, 16:36:08 PM
Pasirodo bėda buvo ne ten. Tie sailenblokai kaip ir normos ribose. Keitė stabilizatoriaus traukutę. Dėjau Blue Print. Su dalimi ir darbu 15 euriuku.  Kai pagalvoji galėjau ir pats pasikeisti. Tikiuosi laikys, nors važiuoju mažai. Apie 8000 km per metus.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: Rolkis72 Įrašytas Balandis 22, 2016, 12:23:41 PM
Pribrendo reikalas 2001m. Avensiui keisti stabilizatoriaus traukutes,gal kas is patirties parekomenduotu kokios firmos jos geriausios,kad nereiktu daznai ju keitineti,nes kaimynelis pries gera pusmety keitesi,jau vel barska,eme pacias pigiausias.Dekoju.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: NNZ Įrašytas Balandis 23, 2016, 10:35:00 AM
555 firmos atlaiko 30k km. Visos kitos vejei, jei atlaiko 10k km. tai cia jau gerai
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: kapitalina Įrašytas Balandis 22, 2017, 15:23:05 PM
Temos kurti nesinorejo,gal kas ka patartu,sendien verziant priekini rata lužo vieno varzo tas sriegis,kur uzsisuka ratas,dabar rata laiko 4,varztai,ar imanoma kazkaip sutvarkyti ar reikia tos visos detales?nesinori ant 4 varztu vazineti..
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: valdasantonis Įrašytas Balandis 22, 2017, 15:45:33 PM
Nuemi suportą su plaktuku iškali nulaužta špilką po to ikali kitą. Ir viskas.
Pavadinimas: Ats: Pakabos eksploatavimo ir remonto ypatumai*
Parašė: kudikis Įrašytas Balandis 22, 2017, 17:23:44 PM
O cia vaizdine medziaga https://www.youtube.com/watch?v=JqqhZb_s2vA (https://www.youtube.com/watch?v=JqqhZb_s2vA)