Pasidalinkit savo žiniomis ir patirtimi keičiant- remontuojant pakabos detales- traukes, gumas, įvores
kainos lauzyne:
galiunes traukes 80-100 Lt,
galine sebule 300 Lt
Lauzyno kainos auksines, paduotuvej pigiaus, toyota atstovybej trauke 160, tai geriau jau nauja negu per pus pigesne is lauzyno,kuri bet kada gali nusbaigt.
Baikit tas nesamones, cia nepritaupysi, turi auto tai turek uz ka ir remontuot.
- Galinis guolis su stebule 380 lt. (su abs davikliu eina, nors visi nustemba, kad bugnai ir abs). 4 varztus nusuki pekeiti ir prisuki.
- Amortikai galiniai Kyaba dujiniai apie 250 vnt. lygtai.
- Stabilizatoriu gumos tospacios, nenuleides balkio (bet atkabines beveik visa ji) sugebejau isudyt, prasikeikiau kol uzverziau
- Sailenblokai priekines sakes galiniai lygtai, keli litai
- vairo trakes, teturejo viena japoniska, tai korea kazkokias susidejau
- ir sarnyrai, made in japan, ar po 60 litu lygtai
- granatos guma
- amortiko apsauga
Bet viska kas islindo pakeiciau, miela, malonu vaziuoti. Metai ir per juos ~15k.km. pravaziuota ir normaliai viskas.
Galine stebule su guoliu imei taiwanska arba korejietiska, as keiciau galini guoli, tai imiau tik pati guoli,emiau japoniska kainavo ~300lt, ispresuoji ir nauji ipresuoji, bet kazkodel, po ilgos keliones labai silpnai, bet pradeda kaukti, stabilizatoriaus ivores keiciau, pirkau japoniska mokejau neprisimenu uz komplekta 70lt kazkas tokio, viska pirkau tekstaroje.
man labai įtartinai skamba tas žodis ,,japoniškas" nes šiaip japonijoj pagamintų detalių beveik nėra. Jei perkant japanparts firmo detales, neminėkit žodžio japoniškos, nes detalės nieko bendro, su pagaminimu Japonijoj, neturi.
Kur geriausia pasitikrint pakabos stovį? TA centruose? Servise? Pas "garažinius"?
Citatamind parašė:
Kur geriausia pasitikrint pakabos stovį? TA centruose? Servise? Pas "garažinius"?
pas koliegą ant duobės :D arba TA centruose. jei galima. nes bendradarbį kažkada išspyrė.
šiaip, ne kartą jau susidūriau su situacija, kai nuvarius tikrint į servisą ar garažinius, tai pusė (geriausiu atveju) ką jie susako yra visiškai tvarkinga. paskutinis netvarkingų mazgų pakaboje sąrašas buvo labai ilgas. kai pats su šiek tiek daugiau išmanančiu draugu išpurčiau, tai teko tik stabilizatoriaus traukutę pasikeisti. vat tau ir servisas, kuriuo pasitikėjau.
p.s. jei galima TA centruose, tai pats artimiausiu metu varysiu, nes TA artėja, tai įdomu prie ko prisikabint gali.
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda
Pas mane irgi bilda, pasikapscius isaiskejo, kad daiktadezeja kuri prie zapaskes bilda raktas ratui nusukt :) Iviniavau i skudura ir nebebilda. Kartais buna pati netikeciausia vieta kuri gali bildeti :)
va geras bajeris, teisingai henris sako, pirma išsiimk viską kas tavo auto yra. Iššluok ir ta klausykis ;) Tuo labiau, kad tu kažkada sakei, kad pas tave nepastovus bildėjimas...
Citatamind parašė:
Kur geriausia pasitikrint pakabos stovį? TA centruose? Servise? Pas "garažinius"?
siaip as asmeniskai tais TA centrais nepasitikiu, nes variau masina su aiskiai girdimu bildejimu ir jie nieko nerado kol nepasakiau kad gale bilda. pazistamas irgi vare pas juos tai sake irgi atmestinai apziurejo ir laisvas.
Bet kai varai TA apziurai tai papurtys kaip priklauso. o kur geriausiai apziures sunku pasakyt, meistras meistrui nelygus:)
Geriausiai apziuri masina, kai ja parduodi, pardavinejau praeita savaite golfa, tai tiek bedu rado, kad pries vaziuodamas galvojau kad ledinis golfas, o pasirodo, 3 metus pravazinejau ir bedu nemaciau
CitataAurimas parašė:
Lauzyno kainos auksines, paduotuvej pigiaus, toyota atstovybej trauke 160, tai geriau jau nauja negu per pus pigesne is lauzyno,kuri bet kada gali nusbaigt.
Baikit tas nesamones, cia nepritaupysi, turi auto tai turek uz ka ir remontuot.
Ir kaip ta trauke gali nusibaigti? :)
Dar neaisku kas geriau ar is parduotuves "japoniska" detale kuri istikro pagaminta Kinijoj, ar deveta detale, bet orginali.
CitataDar746 parašė:
CitataAurimas parašė:
Lauzyno kainos auksines, paduotuvej pigiaus, toyota atstovybej trauke 160, tai geriau jau nauja negu per pus pigesne is lauzyno,kuri bet kada gali nusbaigt.
Baikit tas nesamones, cia nepritaupysi, turi auto tai turek uz ka ir remontuot.
Ir kaip ta trauke gali nusibaigti? :)
Dar neaisku kas geriau ar is parduotuves "japoniska" detale kuri istikro pagaminta Kinijoj, ar deveta detale, bet orginali.
kiniška. paprastai traukių ir panašių detalių gamyboje nenaudojami super duper lydiniai. didelio skirtumo tarp kiniškos ir senos "originalios" beveik niekinis. be to, ta pati Toyota gaminasi subrangos principu greičiausia toje pačioje Kinijoje (antraip mašinos išbrangtų iki absurdo). taip, kokybės kontrolė GAL didesnė, bet tik tiek. be to, iš šroto tu irgi nežinai kokią nusipirksi. gali būti lygiai tokia pati "originali" kai Aleksoto turguje.
Citatagsk parašė:
kiniška. paprastai traukių ir panašių detalių gamyboje nenaudojami super duper lydiniai. didelio skirtumo tarp kiniškos ir senos "originalios" beveik niekinis. be to, ta pati Toyota gaminasi subrangos principu greičiausia toje pačioje Kinijoje (antraip mašinos išbrangtų iki absurdo). taip, kokybės kontrolė GAL didesnė, bet tik tiek. be to, iš šroto tu irgi nežinai kokią nusipirksi. gali būti lygiai tokia pati "originali" kai Aleksoto turguje.
Pritariu, kad kalbant apie traukes nera didelio skirtumo nauja ar is lauzyno.
O del taupymo tai kiekvienas savaip supranta - jei jau toks poziuris, kad nepritaupysi tai reikia pirkti masina nauja is salono (yra lizingai, dirbanciam nupirkt ner problemos), ir ja remontuoti atstovybese.
As pasirinkau ne nauja masina ir manau, kad 2001 m. avensiu keisti traukes toyota atstovybeje nera butina, tokius darbus sekmingai gali padaryti ir kitur.
Dar746 paklausdamas kaip trauke gali nusibaigt pasisakiai jog nieko neismanai..
Traukems tenka lb didelis kruvis, jos juk juda, dazniausiai issimaskatuoja, buna,kad net taip nusidevi jog restauruot net nebeimanoma,jau iskranta is lizdo savo patraukius stipriau.
Reikia pirkt nauja originalia o ne nauja uz 50lt
Kazkas cia jau buvo minejas,jog oem tai tik tavo auto pagaminta detale.
O jei ja gamina kinijoje, japonijoje,britanijoje ar dar kur, neturi reiksmes, nes gaminamos pagal standartus, kitaip nebutu oem.
Avensiaus vaziuokle orginale sudaro Lemforder pakabos detales.
Trauke is koloneles laiko apie 120-150tukst. km o selenblokai apie 200tukst.km sarnyrai irgi laiko apie 200tukst.km.Ir neisradinekit dviraciu dekit Lemforder dalis.Ir vaziuosit.
CitataAurimas parašė:
Dar746 paklausdamas kaip trauke gali nusibaigt pasisakiai jog nieko neismanai..
Traukems tenka lb didelis kruvis, jos juk juda, dazniausiai issimaskatuoja, buna,kad net taip nusidevi jog restauruot net nebeimanoma,jau iskranta is lizdo savo patraukius stipriau.
Reikia pirkt nauja originalia o ne nauja uz 50lt
Kazkas cia jau buvo minejas,jog oem tai tik tavo auto pagaminta detale.
O jei ja gamina kinijoje, japonijoje,britanijoje ar dar kur, neturi reiksmes, nes gaminamos pagal standartus, kitaip nebutu oem.
Kotai neteko girdeti, kad galiniu ratu traukes Avensiui issimaltu ar kitaip nusibaigtu.
Be tokiu atveju traukes is sroto jau atlaike 50 tukst., tikiuosi, kad laikys ir toliau.
Tai dazniau patikrink, neuztenka viena paziuret ir sakyt oj geras. Nors ir menkiausias laisvumas, jau reiskia kad laikas keisti.
O del sroto, tai zn jei tu manai, kad 80 uz trauke is sroto verta paklot, tai jau tavo reikalas,bet geriau tada dvigubai sumoket ir nusipirkt originale.
Masina priziurima ir pakaba patikrinama reguliariai.
Jei reikia keisti viena ar dvi traukes, gal ir neapsimoka imti is lauzyno. Mano avensiui reikejo keisti visas tris vieno rato traukes, stebule su visu laikikliu (taip vadinamu "kuloku" ) . Sita visa "komplekta" surasti lauzyne nei parduotuvese (ne maza tikimybe, kad reiketu uzsakineti ir laukti) man paprasciau (taip pat kokiais 500 Lt viskas pigiau kainavo). Cia sprendzia kiekvienas pagal save.
Prisivazinejau ir as vakar. Galvojau sankaba, nes nesijunge nei viena pavara, bet service pakelus masina surado pusasi parejusi. Tokvila 2250, srotas 650.
CitataFUX parašė:
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda
Prieš naujus metus buvau nuvaręs į TA centrą, patikrinau tik galinę pakabą(20 Lt)- nieko stipriai susidėvėjusio nerado, bet ir bildesio židinio nerado. Nusprendėm, kad bilda amortikai- viršuje įvorės bus išsidėvėję ar kokie ten "velniai". Lauksim šiltesnių orų ir bandysim žiūrėt. :)
CitataSmac parašė:
Prisivazinejau ir as vakar. Galvojau sankaba, nes nesijunge nei viena pavara, bet service pakelus masina surado pusasi parejusi. Tokvila 2250, srotas 650.
O tai kas liečia pusašį, tai girdisi kokie įspėjamieji garsai ar tiesiog pareina ir tiek?
CitataFUX parašė:
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda
Ir pas mane atsirado kažkoks keistas duslus bildesys, niekaip nesuprantu kame reikalas...
Citatakaktusas parašė:
CitataSmac parašė:
Prisivazinejau ir as vakar. Galvojau sankaba, nes nesijunge nei viena pavara, bet service pakelus masina surado pusasi parejusi. Tokvila 2250, srotas 650.
O tai kas liečia pusašį, tai girdisi kokie įspėjamieji garsai ar tiesiog pareina ir tiek?
Kad zinok ypatingai nieko, tik vaira iki galo susukus kazkas traskejo kartais, tai stengiausi nesusukinet taip. Galvojau ratas kabina isvis. O gal cia ir ne prie ko...
Siaip kai parejo (bent as manau, kad tai buvo tas momentas, nes susukes vaira biski galu per sniega paspaudziau, kad uznestu), tai dar apie 500m pravaziaves buvau, kol visai sustojo, tada jau aiskiai girdejosi kad kazkas netaip toje puseje. Is pradziu iki namu ~200m, lyg silpnai kazkas bildejo. Tada ryte zmona po aikstele pasisukinejo, nes laukem biski, o kaimynus reikejo praleidineti, tai jau tada girdejome keista garsa, kai i kaire (atrodo) susuka vaira, o kai tik isvaziavom is kiemo, dar ~300m i sustojo isvis. Gazuok kiek nori, begi junk koki nori, nevaziuoja. Galvojau sankaba is pradziu. Tempiant aiskiai jauciasi ir girdisi, net baisu buvo kol tempe, nes ant biski didesnio greicio krate kaip reikia. Is tikruju gal reikejo tralo. Bet jau kaip buvo taip buvo. ~2km iki serviso...
Taigi 650+70 darbas = 720 iskeliavo i kasa.
Dar apziurejo, viena trauke is kitos puses parejo ir variklio pagalvele... Gal ryt varysiu vel...
Kaip galvojat ar apsimoka ieskoti is sroto spyruokles priekines ir keisti, paliekant senus amortikus? Per zemos pas mane, noriu standartiniu, kad prieki pakelti. Bet naujus amortikus+spyr, kazkaip ~1000 gaunas. Kol kas nenoriu.
Aciu uz atsakymus ir pamastymus. Paemiau senas spyruokles+naujus amortikus. Keista bet is sroto originalios spyruokles vis tik aukstesnes nei tos kurios yra Vilniuje parduotuvese (koki slamsta veza?). Taigi turiu atsarginiu spyruokliu komplekta priekiui po koki 100lt atiduociau (atvazinetos ~1 metus), bet perspeju is karto jos kazkokios per zemos, bent jau man taip buvo, nors viskas pagal kataloga pardoj rinkta. Gal kam is bedos reikes.
O gal cia del to, kad pas mane 2000 m. d4d variklis, bet kebulas dar ne po facelift'o??? Gal ten pakaboje buvo skirtumu kokiu?
Beje dar info apie detales:
variklio pagalvele D4D varikliui: 220Lt, paprastam TD kazkas apie 160.
D4D pagalves priekine 220lt galine 420lt dezes berots apie 400 ar pigiau tiksliai neprisimenu. tik galine pakeisti tai darbelis nieko gero traversa paledi zemiau paskui begiu trosa atpalaiduoji ir finale vairo koloneles slangas tiesa dar gofra atsukt reikia nes isimt tai niekaip nejo.o visos kitos tai tik juokas:)
Nežinau kiek dalių pasikeitė carinos nuo avensio važiuoklės, bet spėčiau ne per daugiausiai. Pats dažniausiai keičiau galinio stabilizatoriaus traukutes, net 3 kartus. Paskutinį kartą prie to pačio keičiau salenblokus ir dar variklio 2 pagalves po 100Lt, kurias perpresavo. Kartu su tepalais ir filtrais apie 600 lt išėjo ir tai vienos didžiausių išlaidų. Prieš metus keičiau visus stabdžius, o prieš tris metus keičiau sankabą, vandens pompą, dirželius. Visi kiti apsilankymai servise būdavo maži. Važinėju tuoj sueis 4 metai, 80 t km. duobėtais keliais, laukais ir kitais prastais keliais.
jau beveik metai avensiui pas mane, kolkas nieko nekeičiau iš pakabos. važiuoja gerai:D
as tai nesigirsiu,kad bedos neprisisaukciau:))))siaip jau virs 2 metu 40000 km numyniau....
Na taip, geriau garsiai nešnekėt apie tai kas gerai... :)
Man iš važiuoklės po 90000 teko pasikeist gale stabilizatorių įvores ( berods taip vadinasi ) Tfu tfu per kairį petį
Praeira savaite praejau apziura savo avensiui, tiesa is antro karto, nes preisrukiniai vos per aukstai sviete, teko pareguliuoti ir dar karta atvaziuoti.
Taigi, 2 metai, 60 tukst. ir viskas tvarkoj, nors pries 2 metus buvo ideta traukiu is sroto :)
CitataAurimas parašė:
Tai dazniau patikrink, neuztenka viena paziuret ir sakyt oj geras. Nors ir menkiausias laisvumas, jau reiskia kad laikas keisti.
O del sroto, tai zn jei tu manai, kad 80 uz trauke is sroto verta paklot, tai jau tavo reikalas,bet geriau tada dvigubai sumoket ir nusipirkt originale.
Citatamind parašė:
CitataFUX parašė:
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda
Prieš naujus metus buvau nuvaręs į TA centrą, patikrinau tik galinę pakabą(20 Lt)- nieko stipriai susidėvėjusio nerado, bet ir bildesio židinio nerado. Nusprendėm, kad bilda amortikai- viršuje įvorės bus išsidėvėję ar kokie ten "velniai". Lauksim šiltesnių orų ir bandysim žiūrėt. :)
Išaiškintas "bildukas"- stabilizatoriaus traukutės -- 48830 (http://toyota.japancats.ru/details.asp?carid=77&vin=&frame1=&frame2=&modelcode=10&treg=E&piid=16997)- pakeistos naujomis, bildesys dingo. Kaina 1 vnt. 34 Lt. kažkokios "J*W", nei gamintojo nei jokio kitokio užrašo nebuvo, tik detalės Nr., matysim kiek laikys.
Pernai ieskojau sitos traukutes 48830 tai ( Tanagroje) prase 90 litu,(Tokviloje) 280 uz vieneta bet radau po 40 litu, kainu skirtumas yra
Citatazibalas parašė:
Pernai ieskojau sitos traukutes 48830 tai ( Tanagroje) prase 90 litu,(Tokviloje) 280 uz vieneta bet radau po 40 litu, kainu skirtumas yra
kokios firmos buvo? Aš irgi buvau servise, sakė 1 priekinė ir abi galinės barška. Parduotuvėj pasiūlė 50lt už priekinę ir 60lt galinę traukutė 555 firmos, sakė, kad jos geriausios. Nusipirkau po 28 ir 38lt-sakė, kad vidutiniškos kokybės, nes nebesitikiu ilgai važinėti su saviške. Tokių blogų kelių kaip šiemet jau seniai nebuvau matęs.
Pažiūrėjau, vadinasi oyoda ir yamamota ar kažkokie panašūs pavadinimai, laukiu nesulaukiu kol galėsiu pasikeisti, nes nerandu laiko :|
Jei masina i turgu- gerai ir pigios. o kai sau - gaila litu padetu uz remonta. mano versui silentblokai be firmos pavadinimo- gal po 90 litu. atlaike 2 tukst km.ir vel bildesys. visa šake autotojoj 1200. kur geri jie parsiduoda atskirai.??
jei reikės, galima iš vokietijos atvežt, manau, kad bus kokį 30% pigiau-ta prasme originali toyota dalis.
Nustebino mane šiandien servise, patikrinau važiuoklę ir viskas tvarkoje :o Guzas tik yra galinėje padangoje, žiemine ir jau nutrinta, tai nelabai ir gaila, šią savaitę būčiau jau pakeitęs.
CitataMAgNeTAS parašė:
Nustebino mane šiandien servise, patikrinau važiuoklę ir viskas tvarkoje :o Guzas tik yra galinėje padangoje, žiemine ir jau nutrinta, tai nelabai ir gaila, šią savaitę būčiau jau pakeitęs.
Tai nuostabu, kad gerai laiko mašina. Su kuom mes tave ir sveikinam :) O tokia proga chebrai nepastatyti jau būtų gėda ;)
Jo as pamenu pries technikine nuvariau i servisa nes kazkas barsket pradejo... nieko nerado, pasake kad viskas tvarkoj, nuvariau i technikine- trauke parejus...
Priekinėje pakaboje atsirado bildesys, kaskart vis didėja, ankščiau jautėsi tik per dideles duobes važiuojant, dabar ir ant mažesnių nelygumų girdisi. Pavardinkit galimas ligos priežastis, bandysiu paieškot.
nusiimk rata, pasiziurek ar vairo trauke nekliba, patikrink stabilizatoriu... dar gali amortikas velniop isejes buti bet cia retas atvejis... Pradzia yra, sekmes ieskant bedos
Stabilizatoriaus traukutė ;) Pas mane jos barška žiauriai, nerandu laiko pasikeisti, kokius 3 mėn vežiojuosi traukutes nusipirkęs. Pradžioj tik klaksėjo, dabar barška kaip velniai. Kiek keičiau, visada simptomai tokie patys.
Citatahorn parašė:
Stabilizatoriaus traukutė ;) Pas mane jos barška žiauriai, nerandu laiko pasikeisti, kokius 3 mėn vežiojuosi traukutes nusipirkęs. Pradžioj tik klaksėjo, dabar barška kaip velniai. Kiek keičiau, visada simptomai tokie patys.
JO panašus garsas buvo gale, kai baiginėjosi stabilizatoriaus traukutės.
Kokias pirkai? Brangias, pigias, geras, vidutines, nes Lemforder- ~82Lt kaži kaip "China shet" kaina palyginimui.
China priekinė atrodo 21 LTL (Lirosta) Carinai. Iš Tekstaros (kaina atrodo buvo panaši) kitoje pusėje laiko jau turbūt nuo pirmo pakabos lopymo iškart po mašinos pirkimo. tai buvo jau prieš 4 metus turbūt.
Šiaip viskas su tom stabilizatoriaus traukutėm būtų dzin, jei ne bulgarkės poreikis. atsukti ten dažniausiai šansų nėra. nors paskutinį kartą vieną veržlę atsukau! džiaugiausi kaip mažas vaikas.
Citatamind parašė:
Citatahorn parašė:
Stabilizatoriaus traukutė ;) Pas mane jos barška žiauriai, nerandu laiko pasikeisti, kokius 3 mėn vežiojuosi traukutes nusipirkęs. Pradžioj tik klaksėjo, dabar barška kaip velniai. Kiek keičiau, visada simptomai tokie patys.
JO panašus garsas buvo gale, kai baiginėjosi stabilizatoriaus traukutės.
Kokias pirkai? Brangias, pigias, geras, vidutines, nes Lemforder- ~82Lt kaži kaip "China shet" kaina palyginimui.
Negailek pinigu ir pirk vidutinias arba lb geras. Skiriasi tuo, kad pigios esant zemai temperaturai nejuda - tepalas jose esantis virsta i kose, brangiose neturetu to buti, (nzn, nes pas mane dar originalios stovi,kurios ir prie minus 20 lengvai vaiksto, tepalas neuzsala; galvojau pasikeisiu, kai pazejau ir pamaciau kad kaip ir kliba, bet pasirodo, apsirikau, viskas tvarkoje).Perkant reikia ziureti kaip juda,nors parduotuveje kiek sunkoka gal kai silta , as neziurejau tai dar ir db metosi dvi traukes po 50lt, kaip sikinen pinigai..
Na o jei tau reikia trumpam, tai 10tukst.km ir tos pigesnes atlaiko.
Bulgarkes tetei karta reikejo, bet jei norit kad nebereiketu, tiesiog kai uzsukat, varzta ir traukute dar tirstu tepalu sutepkit ir kita karta atsisuks be vargo. Dar pries atsukant aisku reikejo skyle pragramdyt kur sesiakampis sukasi, laukiant kol wd suveiks papurksta, plaktuku kelis sykius suduot, na bet ir sitai ne visada gelbeja, geriausia istepaluot ir ramu.
pirkau traukutes po 20lt, man jos tik pusę metų atlaiko, bet užtat atsisuka.
Na ka ir sakau, kiek moki tiek ir gauni.
Sveiki. Pradejo gale kazkas barsketi, galvojau gal koks istriges sniego gabalas, bet buvo ir pliusine temperatura, ir stengiaus posparnius isvalyt, bet garsas liko..Nuveziau profilaktiskai patikrinti auto. Ligos tokios: Keisti reikia visas stabdziu kaladeles (galinius diskus praslifuoti), priekiniu sakiu gumos itrukusios(salenblokai) reikia keisti, ir tas barskejimas buvo tai desinio galinio rato stabilizatoriaus trauke.. tai plius reikia keisti ir ja (bet rekomenduoja keisti iskart abieju ratu). Kaina visu detaliu kaip pasake meistras 200lt (detales pirksim japonisku auto daliu parduotuveje Liro) darbai kainuos 250lt.. Kyla klausimas..ar ymanoma uz 200lt nupirkt visas reikiamas detales ir kokios jos kokybes bus? Kokiu firmu ir is kur siulytumete jus gerbiami forumieciai pirkti detales?
CitataAurimas parašė:
Na ka ir sakau, kiek moki tiek ir gauni.
O kiek turėčiau mokėti? Beveik visas traukes gaminančias firmas išbandžiau. Jau 5 kartus pakeista bendrai skaičiuojant, šiandien kaip tik tas 5 kartas ir buvo. Ne tik miesto duobėm važinėju, dar ir baisesniais keliais ;)
Citatatomazty parašė:
Sveiki. Pradejo gale kazkas barsketi, galvojau gal koks istriges sniego gabalas, bet buvo ir pliusine temperatura, ir stengiaus posparnius isvalyt, bet garsas liko..Nuveziau profilaktiskai patikrinti auto. Ligos tokios: Keisti reikia visas stabdziu kaladeles (galinius diskus praslifuoti), priekiniu sakiu gumos itrukusios(salenblokai) reikia keisti, ir tas barskejimas buvo tai desinio galinio rato stabilizatoriaus trauke.. tai plius reikia keisti ir ja (bet rekomenduoja keisti iskart abieju ratu). Kaina visu detaliu kaip pasake meistras 200lt (detales pirksim japonisku auto daliu parduotuveje Liro) darbai kainuos 250lt.. Kyla klausimas..ar ymanoma uz 200lt nupirkt visas reikiamas detales ir kokios jos kokybes bus? Kokiu firmu ir is kur siulytumete jus gerbiami forumieciai pirkti detales?
jei ne kaladėlės, tai į tą sumą sutilptum ir jei 2 būtų traukutės stabilizatoriaus. Jei imt viską kas pigiausia tai sutilpsi ir į 200, nes kaladėlės prasideda nuo 80Lt. čia kashyjama ar kaip ten jos, yra aišku ir dar pigesnių.
Citatahorn parašė:
CitataAurimas parašė:
Na ka ir sakau, kiek moki tiek ir gauni.
O kiek turėčiau mokėti? Beveik visas traukes gaminančias firmas išbandžiau. Jau 5 kartus pakeista bendrai skaičiuojant, šiandien kaip tik tas 5 kartas ir buvo. Ne tik miesto duobėm važinėju, dar ir baisesniais keliais ;)
Na jei turi pinigu pirk originalias, apie 200lt viena, bet acuroj gali rasti uz 100lt beroc 555 firmos geros. Kainos nzn tiksliai db.
Siaip tai neturetu taip greit issimalti jos, nes visi sako kad traukutes nera beda, retai jas kesti reikia. Paziurek maz stabilizatoriaus ivores reikia keisti, uztenka menkiausio isdilimo ir jausis vaziuojant.
Na, o gal lb jau ir prastais keliais vaziuoji ir daug pravaziuoji..
Citatatomazty parašė:
Sveiki. Pradejo gale kazkas barsketi, galvojau gal koks istriges sniego gabalas, bet buvo ir pliusine temperatura, ir stengiaus posparnius isvalyt, bet garsas liko..Nuveziau profilaktiskai patikrinti auto. Ligos tokios: Keisti reikia visas stabdziu kaladeles (galinius diskus praslifuoti), priekiniu sakiu gumos itrukusios(salenblokai) reikia keisti, ir tas barskejimas buvo tai desinio galinio rato stabilizatoriaus trauke.. tai plius reikia keisti ir ja (bet rekomenduoja keisti iskart abieju ratu). Kaina visu detaliu kaip pasake meistras 200lt (detales pirksim japonisku auto daliu parduotuveje Liro) darbai kainuos 250lt.. Kyla klausimas..ar ymanoma uz 200lt nupirkt visas reikiamas detales ir kokios jos kokybes bus? Kokiu firmu ir is kur siulytumete jus gerbiami forumieciai pirkti detales?
Kaina uz darbus tikrai per didele, jei yra galimybe pasikeisk viska pats.
555 traukutės po 55lt/vnt kainuoja, kaladėlės 55 lt/vnt, st. būgnai 65lt/vnt. Tekstaroj tiek kainuoja, nes Acuroj kainos kiek didesnės.
Pas mane stabilizatoriaus įvorės pakeistos. Vakar kai keičiau, sakė galinės traukutės geros, tik priekinės blogos, bet pasikeičiau visas. Man rodos ten gale gali triukšmauti amortizatorių atraminės gumos, reiks susižinot kiek kaštuoja ir pasikeisti.
Amortizatoriaus atrama berods 80lt. Na jau labai nemaloniai bilda kai susidėvi :) Bet tai jau ir girdisi, kad viršuj, o ne apačioj važiuoklėj bilda, kaip kad kokios stabilizatorių įvorės.
Sveiki, nusprendziau keisti stabilizatoriaus traukes galiniu ratu.. paskambinau i lirosta. Siulo pirkti nipparts firmos po 36lt uz vnt. Kaip sita firma? ar kazka pirkti kito? Veiksmas Vilniuje.. Apskambinau acura, tekstara, lirosta.. niekas Vilniuje 555 firmos neturi.. pasiule blueprint arba jimato firmos , nes sako geriau nei nippartai..
Siandien nuvaziavau pasikeisti salenbloko. Priekines sakes (svirties) galini salenbloka. Viena puse idejus nemazai pastangu buvo atsukta ir šakė nuimta, taciau su kita puse daug vargo ir rezultatas galimas tik vienas.. Neatsisuka varztas, galima ji tik nulauzti ir ten pjauti bei kazka lipdyti is naujo.. Todel atsisakiau tu paslaugu, bandysiu ryt nulekti i kita servisa, ziuresiu ka ten sakys. Nepadejo ir WD ir visi kiti bandymai, nei rankiniu budu, nei su tuo elektriniu issukeju nieko. Varztas kaip ikaltas.. Beje viena puse pasikeiciau, jei kam ydomu 40 darbas + 50lt detale su kvadratine ivore, kuria labai sunkiai sekesi rasti.. Apvaziavus kelias tekstaras, acura, eolta ir dar viena parduotuve atmenu tik adresa savanoriu 151, nebuvo..eolte buvo galima uzsakyti.. gavau Tanagroje. Gal kas esat susidure su tokiu atveju? Kazkur esu girdejes, kad tuos salenblokus išauna lauk, o kitur tiesiog iškala (kaip mano atveju), bet varžta vistiek reikia išsukti lauk,nes gi kitaip neprieisi prie dalies.. o ta guma neplysus taciau jau itrukus.. na tokia kaip sutrukinejusi, na manau isivaizduojat kas keite ta guma..
Kokio gamintojo imti sankabos komplekta?
Atejo metas atsinaujinti ant pavasario:)
Citataguners parašė:
Kokio gamintojo imti sankabos komplekta?
Atejo metas atsinaujinti ant pavasario:)
Ne čia pataikei, čia tema apie Avensio važiuoklę. ;)
nu ne cia tai ne cia.
Susirasim kitur:p
sveiki..kalbejot cia apie amortizatoriaus atramines gumas,tai va man idomu butu suzinot ju keitimo ypatumus,juk jas keiciant reikia imt lauk ir amortika kaip suprantu,o amortiko keitimas apie 100lt,tai biski brangiai tada kainuotu tada tu atramu keitimas,nebent keist tuo paciu ir amortikus,bet jeigu jie dar normalios bukles?....tai kokie pasiulymai butu?
Citataoscar666 parašė:
sveiki..kalbejot cia apie amortizatoriaus atramines gumas,tai va man idomu butu suzinot ju keitimo ypatumus,juk jas keiciant reikia imt lauk ir amortika kaip suprantu,o amortiko keitimas apie 100lt,tai biski brangiai tada kainuotu tada tu atramu keitimas,nebent keist tuo paciu ir amortikus,bet jeigu jie dar normalios bukles?....tai kokie pasiulymai butu?
Nusipirkti arba pasiskolinti spiruoklių spaustuvus ir pasikesiti pačiam. Nėra toks sudėtingas reikalas kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.
amortiko keitimas 100lt jei cia uz vnt tai labai brangu, siaip normaliam garaziuke amortiko keitimas eina iki 50lt, nebent cia buvo kalba uz abu amortikus...
50lt? kazkaip galvojau po 100.....na bet jo cia apie servisus kalbejau,o garaziukai gal ir isties daro pigiau,o darbas netoks jau sudetingas kad nebutu galima patiket.....na reiks imt atrodo viska iskart ir amortikus ir gumas,tik klausimas kur paimt pigiau ir kokios normalios firmos...
Amortikų keist pilnai nereikia, tik viršų atsukti. Man keitė atramines už 120 visas, neklausk, vietos neišduosiu :p
Kai man reikėjo amortizatorių golfui, užsisakiau juos UAB "Autodalys Šančiuose" Sodų g. 47 per www.autogerma.lt SACHS abu galiniai amortizatoriai su 2 metų garantija ir pristatymu į namus man atsiėjo 197 Lt. Kitų firmų, be garantijų kainuotų dar pigiau. Abiejų keitimas garaže pas rimtą meistrą(turintį individualią įmonę ir gerą reputaciją mieste) su įvorių įdėjimu - 50 Lt. Dideliuose servisuose dirba mokiniai arba atgrubnagiai. Rimti meistrai įsikūrę savo IDV. Nekalbu apie autorizuotus servisus, kur darbų kainos kosminės.
Tik nežinau ar prekiauja tojotų dalimis. Šiaip internetinių autodalių parduotuvių yra sočiai. Viskas 10-15% pigiau nei parduotuvėse.
Citatahorn parašė:
Amortikų keist pilnai nereikia, tik viršų atsukti. Man keitė atramines už 120 visas, neklausk, vietos neišduosiu :p
Tu įdomus. Galima pagalvoti, kad visi supuls ir sukels kainas. Absurdas.
CitataGincius parašė:
Citatahorn parašė:
Amortikų keist pilnai nereikia, tik viršų atsukti. Man keitė atramines už 120 visas, neklausk, vietos neišduosiu :p
Tu įdomus. Galima pagalvoti, kad visi supuls ir sukels kainas. Absurdas.
nu....ir dar kolega bendraklubis....tai kokia pagalba mes cia tada viens kitam teikiam?nors aciu uz tai,kad bent jau zinosim jog kaune kazkur yra labai pigi vietele:)
sveiki, butu labai idomu suzinot kiek laiko pirmiems avensiams galinio stabilizatoriaus vidines gumos. Keiciau lygiai pries du metus (apie 50k km) ir vel parejo. Dar "meistrai" primale ten. matyt nusuko viena varzta, tai privirino. Ar tie varztai sunkiai atsisuka? kiti meistrai nenori imt, tai teks pas tuos pacius varyt ir knist prota.
Tai kiek as supratau pas mane viena tos vidines stabilizatoriaus gumos nelaiko? :D
pas visus nelaiko ;) tiesiog atsuki ir pasikeiti
Gal kas zinot ir galit paaiskinti kaip suprasti kokio cia dydzio varztai, kuriuos noriu atsukti, nes susiradau manuale, kad detaleje yra 34.3(530:25) kitoj 62(630;46) varztai, tai kokio cia jie dydzio yra? Ta prasme cia turetu buti sesiakampiai, bet nezinau kokio dydzio...
Citataoscar666 parašė:
sveiki..kalbejot cia apie amortizatoriaus atramines gumas,tai va man idomu butu suzinot ju keitimo ypatumus,juk jas keiciant reikia imt lauk ir amortika kaip suprantu,o amortiko keitimas apie 100lt,tai biski brangiai tada kainuotu tada tu atramu keitimas,nebent keist tuo paciu ir amortikus,bet jeigu jie dar normalios bukles?....tai kokie pasiulymai butu?
Rytoj žadu keisti abu priekinius amortikus, nes dešniame atraminė guma susidevėjo ir amortikas "nusilpęs". Pafotkinsiu visą procedūrą, galėsi pats tą patį pasidaryti. Beje šiandien susirinkau vieną amortiko komplektą (spyruoklė, visos gumos plius pats amortizatorius) Spyruoklių suspaudėjai turguje 30 lt jų dviejų neužtnka teko panaudoti perforuotą montažinę juostą 20 mm pločio. Kažkaip čia man sutapo važiuoklės taisymas su purkštukų remontu.:( Plius tuos suspaudėjus susukti gan nemažai vargo, teko papildomai ir smūginį veržliasūkį isigyti B) ateityje manau pravers.
CitataMAIKIS parašė:
pas visus nelaiko ;) tiesiog atsuki ir pasikeiti
ir kas kiek laiko keiti? Man teko keisti po 4 važinėjimo metų ir spėju su visam. Va traukutės tai nelaiko, nusipirkau dabar "555" vos ne brangiausias ir nežinau ar 3 mėn atlaikys ar ilgiau, tuo pačiu pasiėmiau sąskaitą, kažkas turės už traukutes atsakyti :D
Sveikas. Pas mane irgi vaziuojant nelygiu keliu kazkas barska, ir as neisivaizduoju kas. amortikus pakeiciau, guolius atraminius pakeiciau ivores irgi pakeiciau, sevise ziurejo irgi nieko nerado. Ar galetu tai buti stabilizatoriaus traukes? garsas vaziuojant akmenim gristu keliu toks lyg tarskejimas. Stabilizatoriaus traukes nuiminejau, rodos vaiksto lyg ir normaliai.Su sia problema kovoju jau gal 4men, niekaip negaliu surasti priezasties ;/
CitataErnestas01 parašė:
Sveikas. Pas mane irgi vaziuojant nelygiu keliu kazkas barska, ir as neisivaizduoju kas. amortikus pakeiciau, guolius atraminius pakeiciau ivores irgi pakeiciau, sevise ziurejo irgi nieko nerado. Ar galetu tai buti stabilizatoriaus traukes? garsas vaziuojant akmenim gristu keliu toks lyg tarskejimas. Stabilizatoriaus traukes nuiminejau, rodos vaiksto lyg ir normaliai.Su sia problema kovoju jau gal 4men, niekaip negaliu surasti priezasties ;/
ar priekyje ar gale barska? ko gero gale girdidi barskejimas? pas mane stabilizatoriaus gumos buvo pareje, toks duslus garsas kaip butu amortizatoriu musimas. keikesi brolis kai keite, nes labai sunkiai prieit eina.
stabilizatoriaus ivores naujos stovi ;/
CitataErnestas01 parašė:
stabilizatoriaus ivores naujos stovi ;/
O jas keisti smagus darbas, reikalingas mandras rakčiukas ant 12-os. Teko man "pagulėti" bet dar sunkiau tą raktelį rasti.
Citataketvirtasis parašė:
CitataErnestas01 parašė:
stabilizatoriaus ivores naujos stovi ;/
O jas keisti smagus darbas, reikalingas mandras rakčiukas ant 12-os. Teko man "pagulėti" bet dar sunkiau tą raktelį rasti.
Tep, va toks va:
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.irankiubaze.com%2Fout%2Fpictures%2F0%2Fraktassuterklevartomagalvute_th.jpg&hash=f16ac4a4c1d6ed34913d1a3ba4e87c5ac0997ac4)
Labai patogus daiktas šiam nepatogiam darbui. :)
Kaina jo dar geresnė:o:o:o:o:o
Keičiau amortikus, nes buvo įkyrus "barškėjimas" net per kanalizacijos dangtį nesmagu buvo važiuoti. Autotoja diagnozavo stabilizatoriaus gumos ir priekinis dešnys amortikas 60% taip pat atramine guma. Pakeičiau stabilizatoriaus įvores ir tarukes, bjaurus darbas sakyčiau. Keičiau amortizatorių, ne darbas o "pasaka", kad viskas taip keistusi.
Užu šituos abu mokėjau 200 (šrote)
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F467%2F69467%2Fthumb_img.JPG&hash=7b27dfbb55c6a8a912c4d302471220311b6c6f31) (http://ikelk.lt/boxes/43054)
Nuėmimo procedūra tokia:
Atsuki vieną 8 mm varžtelį, laikantį ABS ir stabdžių šlangutę.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F469%2F69469%2Fthumb_img.JPG&hash=ace7790e7d211abfccc44596b6760767916ef619) (http://ikelk.lt/boxes/43056)
Poto atsuki tas dvi veržles su 22 raktu
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F468%2F69468%2Fthumb_img.JPG&hash=6f875838c2067da2790b2c8cc41f61569a6399eb) (http://ikelk.lt/boxes/43055)
Atsuki ir išimi stabilizatoriaus traukę pasinaudojus 17-os raktą
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F470%2F69470%2Fthumb_img.JPG&hash=c682aee3107e0a1b19ef1dab0b21ec07c7342347) (http://ikelk.lt/boxes/43057)
Būtinai ką nors padėkit po supportu, taip reikia;)
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F475%2F69475%2Fthumb_img.JPG&hash=fae77642138c46ca0bb5334646a1596797926405) (http://ikelk.lt/boxes/43062)
Dabar beliko atsukti trys veržles, kurios randasi po kapotu 13-iniu raktu
prieš tai pažymėjau su markeriu.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F471%2F69471%2Fthumb_img.JPG&hash=c3817f1474c9ac13b3ddf7bf4a600d50e595ea5d) (http://ikelk.lt/boxes/43058)
Belieka tik išimti seną amortizatorių
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F472%2F69472%2Fthumb_img.JPG&hash=c61b79d4be3ada3f5d38409be15db05436a05a87) (http://ikelk.lt/boxes/43059)
"Naujo" įdėjimas irgi labai lengvas darbas. Padariau test draivą - ne važiuoja o plaukia mano mašiniukas. Jokių duobių "nesijaučia" dingo tas barškėjimas ir duobių skaičiavimas.
Rekomenduoji tai daryti patiems, nereikia jokių įgūdžių nei patirties (nesu koks auto meistras) Svarbiausia rankos tiesios ir galva savo vietoj.
Išardžiau vieną iš senų automobilio amortizatorių (kuriuos išėmiau). Gan nustebino pamatytas vaizdelis: atraminė guma visa susitrinus, sudūlėjusi. To pasekoje tas "baisus tratėjimas". Užsakyti naujas po 25 užu vieną reikės, nes esamos irgi nenaujos.
Beje ant abiejų Avensių T25 (mano ir donoro), stovėjo KYB firmos amortikai.
Citataketvirtasis parašė:
Kaina jo dar geresnė:o:o:o:o:o
Pasiklupinejimas prie rato, atsiperka;)
CitataErnestas01 parašė:
Sveikas. Pas mane irgi vaziuojant nelygiu keliu kazkas barska, ir as neisivaizduoju kas. amortikus pakeiciau, guolius atraminius pakeiciau ivores irgi pakeiciau, sevise ziurejo irgi nieko nerado. Ar galetu tai buti stabilizatoriaus traukes? garsas vaziuojant akmenim gristu keliu toks lyg tarskejimas. Stabilizatoriaus traukes nuiminejau, rodos vaiksto lyg ir normaliai.Su sia problema kovoju jau gal 4men, niekaip negaliu surasti priezasties ;/
Va, visai kaip pas mane, viską pakeičiau-ir atramines ir šarnyrus ir stabilizatoriaus traukes, trys servisai apžiūrėjo, barškėjimas liko žiaurus, po to vienam servise pamatė, kad salenblokas jau visai išsiskėtęs nuo gumos
salenblokus ziurejo lyg ir geri. Dabar meginsiu keisti stabilizatoriaus traukes ;) ziuresiu kas bus....
Pas mane jaucias barskejimas kazkox per nelygumus varant, kai tikrinau pakaba pasake kad vairo kolonele siek tiek laisvumo turi... Todel sake ir gali but tas bildejimas
CitataErnestas01 parašė:
salenblokus ziurejo lyg ir geri. Dabar meginsiu keisti stabilizatoriaus traukes ;) ziuresiu kas bus....
neskubėk pirkti naujų, atsukęs nuo amortiko varžtą, pamatysi kokia jų būsena. Tuomet ir spresi ar pirkti naujas.
nepatikesti! pakeiciau, bet garsas dar liko.... net neisivaizduoju kas ten yra... nezinau nei ka dabar daryt...:(
Va su kokiom atraminėm gumom važinėjau - tratėjo, barškėjo Avensis.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2F%2Fstorage%2Fimages%2F000%2F069%2F599%2F69599%2Fthumb_img.jpg&hash=32d7c8ad1ea53cb8ae22cf9bf4551eda7a80e67d) (http://ikelk.lt/boxes/43164)
Citatamind parašė:
Priekinėje pakaboje atsirado bildesys, kaskart vis didėja, ankščiau jautėsi tik per dideles duobes važiuojant, dabar ir ant mažesnių nelygumų girdisi. Pavardinkit galimas ligos priežastis, bandysiu paieškot.
Taigi po metų laiko neapsikenčiau ir nuvariau "ant remonto"-apžiūrėjom - nusprendėm, kad stabilizatoriaus gumos išsidėvėję. Matysim darbo eigoje, kas daugiau išlys.
Papildyta:
Kurtinanti tyla :D
Sveiki !
Ar galit pasakyti kokiais varžtais pritvirtintos galinio stabilizatoriaus įvorės. Jaučiu kad bus M6. Planuoju keiti įvores ir yra didelė tikimybė, kad nusisuks varžtas. Sakau pasirūpinsiu iš anksto.
Atejo reikalas pasikeist stabilizatoriaus gumas/ivores ar kaip jos ten dar vadinas priekines ir galines. Gal nujauciat kokios ju kainos proto ribose turetu but ir is kur geriausia isigyt? Kitaicku nenoriu, noretusi padoresniu. Ir kaip su pakeitimu 2iems avensiams, sudetingai ten? Brangu :] ? Gal kas ka rekomenduot gali? dekui is anksto.
CitataRenis parašė:
Atejo reikalas pasikeist stabilizatoriaus gumas/ivores ar kaip jos ten dar vadinas priekines ir galines. Gal nujauciat kokios ju kainos proto ribose turetu but ir is kur geriausia isigyt? Kitaicku nenoriu, noretusi padoresniu. Ir kaip su pakeitimu 2iems avensiams, sudetingai ten? Brangu :] ? Gal kas ka rekomenduot gali? dekui is anksto.
Cia apie "pirmukus" kalba, gerai butu, kad nesimakaluotu visos laidos, nes kai reikia paskui atkasti kokia info, tai turi viska skaityti, ką reikia ir ko nereikia. ;)
Citatamind parašė:
Citatamind parašė:
CitataFUX parašė:
pas mane kazkas bilda gale, TA sake kad pakaba tvarkinga... Gal amortikas bilda
Prieš naujus metus buvau nuvaręs į TA centrą, patikrinau tik galinę pakabą(20 Lt)- nieko stipriai susidėvėjusio nerado, bet ir bildesio židinio nerado. Nusprendėm, kad bilda amortikai- viršuje įvorės bus išsidėvėję ar kokie ten "velniai". Lauksim šiltesnių orų ir bandysim žiūrėt. :)
Išaiškintas "bildukas"- stabilizatoriaus traukutės -- 48830 (http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199712_TOYOTA_AVENSIS_AT221L-AEMNKW_4804.html)- pakeistos naujomis, bildesys dingo. Kaina 1 vnt. 34 Lt. kažkokios "J*W", nei gamintojo nei jokio kitokio užrašo nebuvo, tik detalės Nr., matysim kiek laikys.
Taigi kaipgi, , kaip čia kažkas sakė vėl prasidėjo "klibimas" gale, nestiprus, bet jau duoda žinoti apie save. Istorija:
Galinio stabilizatoriaus traukių ir įvorių keitimas 2010-03-30 155500 km
dabar 2012-11-13 178000
Atlaikė ~23000 km, kainavo 68 Lt (keičiau pats).
Keliai buvo nei patys blogiausi, nei patys geriausi 66% asfaltuota danga (tikrai ne Kauno duobės):) 33%žvyrkelis 1% miškas :)
sveki,
kokios galiniu stabilizatoriaus traukiu kainos
danar tik daskaiciau 68 lt abi, ar verta abi kesit jei tik viena dunda? kaire/desine skiriasi ?
snuku paciam pasikeist ?
reikia duobes ar rata nuemus.......
dekui
98 2,0 TD wagon
po 6 metu eklspoatacijos einant TA :
gabarritas vienas nedega,
trumpa per zemai sviacia
DP galine stabilizatoriaus trauke pasikeist
gazas dugnas testas 0,7
Citatalitunas parašė:
ar verta abi kesit jei tik viena dunda? kaire/desine skiriasi ?
snuku paciam pasikeist ?
reikia duobes ar rata nuemus.......
Verta, nes išsimurzinsi tik 1 kartą. :)
Kairė dešinė nesiskiria.
Pasikeist nesunku, kartais neatsisuka varžtas, tai reikia nupjaut su "bulgarke". Užteks ir ratą nuėmus (gal), jau nepamenu. :)
ar galima stabilizatoriaus trauke keist kai pakeltas vienas ratas ar abu kartu turi buti (pakelti arba ant zemes ?)
Citatalitunas parašė:
ar galima stabilizatoriaus trauke keist kai pakeltas vienas ratas ar abu kartu turi buti (pakelti arba ant zemes ?)
Na tai neprieisi pasikeisti jei ratas uždėtas:|.Pasikeli truputuką, ratą nusukai ir keisk tas traukes. Tik ten šestigraniko rekia, kitaip prasisuka "zaraza". Jei gerai išvalai ertmę ir pilnai įstatai šestigraniką tai be problemų.
Citatalitunas parašė:
ar galima stabilizatoriaus trauke keist kai pakeltas vienas ratas ar abu kartu turi buti (pakelti arba ant zemes ?)
jokio skirtumo, jei kokiu nors būdu prieini prie pačios traukės varžtų ;)
pjauni sriegį su bulgarke ir iškali su plaktuku. naują įsuki ir viskas
Sveiki. Tikrinau važiuoklę, nes girdisi bildukas gale ir kažkiek priekyje. Patikrino viskas idealu. Manau bus kaltos atraminės amortizatorių gumos. Norint pakeisti Avensio 2001 hečbeko galinių amortizatorių atramines gumas (jeigu gerai pavadinau), ar reikia ardyti iš vidaus kažką, apdailą ar panašiai ? Kiek gali kainuoti tokios gumos, imiti pigesnes , brangesnes ? Kiek galėtų kaunuoti darbas keičiant gumas visiems amortizatoriams . Dėkui
Nedaug ten to ardymo,isiima sonai is bagazines vidaus,dar dirzus reiks atsukt.Bet ar apsimoka jas keist,praktiskai garantuoju,kad bildesys liks,nes ten neaisku kas bilda.Visi avensiai bilda,o kaina su darbu manau apie 1000 lietuvisku
Nenori pradet nuo stabilizatoriaus traukiu/ivoriu?
As irgi ten ieskociau problemos,o atraminiai prabangu keist,nebent priekiniai,ir tai nebent striginetu guoliukai
Net nežinau nuo ko pradėti. Dar parodė į štai ką (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1170.photobucket.com%2Falbums%2Fr529%2Farturask%2FToyota%2Fth_Clipboard01.jpg&hash=05723dd64680fbaa8b9cd4df58a5f786a12b7e20) (http://s1170.photobucket.com/user/arturask/media/Toyota/Clipboard01.jpg.html)
sakyciau kad pradeti reiktu nuo amortizatoriaus paverzima(atramini). pas mane tai pat buvo pradeja barsketi po ziemos, du servizai tikrino, vaziuokle ideali ir nieko neranda. tada paemiau ir paverziau atraminio varzta, bildesys dingo
Davai Arturai as tau duosiu pavaziuot su savo pradefanciu barsket galu galesi palygint garsus. Turi nmr pasuk.
Tos kur pazymeta lengva patikrint,stabdant turetu smarkiau bildet,ir su montiruote pajudinus matosi kad suplyse.Kainuoja po 12 litu atrodo,bet buna dvejopos,vienos seuresnes.Vadinasi isilginiu svirciu ivores
Sveiki. Pastebėjau priekyje bildesį. Sakyčiau net važiuojant yra kažkoks nestabilumas kelyje, lyg vingiuoja. Važiuojant per duobes jis nėra labai juntamas, o pvz banguotu keliu jau kažkas bilda. Nuvariau i garažiuką patikrinti, tai nieko nerado. Pats apžiūrėjau ir radau, kad didelis laisvumas (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1170.photobucket.com%2Falbums%2Fr529%2Farturask%2Fth_12825618_991928944209261_709447889_n_1.jpg&hash=7eb31774c2aceb5fb7ea95419aa47630a6a8af3f) (http://s1170.photobucket.com/user/arturask/media/12825618_991928944209261_709447889_n_1.jpg.html) Tiksliai nežinau kaip vadinasi ta detalė, šakės guma ar kažkas tokio. Noriu paklausti: ar tos gumos keičiasi, ar tik su visomis šakėmis, ar ten lengvai tie varžtai atsisuka, kokios firmos detale-guma imti ? Draugas sako, kad ten varžtai lūžta, tipo meistrai nenori tokio darbo. Dekui
Tai paprastas salentblokas. Bet jo keitimas nera lengvas. Tie varztai kartais prasisuka ir reikia pjaut sake. Reikes dar kelt varikli i virsu, nes desine puse trugdo padonas. Kai turejau T22 keiciau du kartus. Pirma karta pasistaciau SIDEM tai atlaike 3 metus. Keisdamas sutepiau varzta variniu tepalu. Antra karta pasistaciau DELPHI. Pavazinejau metus ir pardaviau auto.
O kaip detale, kokios firmos geriau imti, kad ilgesniam laikui ? Galvoju Spidan ar GKN. Ir kiek mazdaug gali kainuoti keitimas ?
Tiesa sakant visu brendu kokybe tikrai tapo blogesne. Isedek DELPHI. Jokiu budu nedek RBI, jos pigios bet laiko trumpai. Keitimas gali kainuoti apie 30-40eu, nes serviso darbu kainos pakilo. Man SIDEM atlaike 3 metus.
Parašysiu kas kaip po apžiūros. Dėkui
Nežinau, kokias dėdavo man, bet šitas detales keisdavau kiekvieną pavasarį...
Pasirodo bėda buvo ne ten. Tie sailenblokai kaip ir normos ribose. Keitė stabilizatoriaus traukutę. Dėjau Blue Print. Su dalimi ir darbu 15 euriuku. Kai pagalvoji galėjau ir pats pasikeisti. Tikiuosi laikys, nors važiuoju mažai. Apie 8000 km per metus.
Pribrendo reikalas 2001m. Avensiui keisti stabilizatoriaus traukutes,gal kas is patirties parekomenduotu kokios firmos jos geriausios,kad nereiktu daznai ju keitineti,nes kaimynelis pries gera pusmety keitesi,jau vel barska,eme pacias pigiausias.Dekoju.
555 firmos atlaiko 30k km. Visos kitos vejei, jei atlaiko 10k km. tai cia jau gerai
Temos kurti nesinorejo,gal kas ka patartu,sendien verziant priekini rata lužo vieno varzo tas sriegis,kur uzsisuka ratas,dabar rata laiko 4,varztai,ar imanoma kazkaip sutvarkyti ar reikia tos visos detales?nesinori ant 4 varztu vazineti..
Nuemi suportą su plaktuku iškali nulaužta špilką po to ikali kitą. Ir viskas.
O cia vaizdine medziaga https://www.youtube.com/watch?v=JqqhZb_s2vA (https://www.youtube.com/watch?v=JqqhZb_s2vA)