Sveiki,
Neperseniausiai isigyjau toyota corolla 2002m 1.6vvti. Pastebejau kad isjungus visus elektros prietaisus mano benzininis motoras dreba kaip dyzelio, o ijungus sviesas, darbas sutoligeja. Jokiu engine check nedega. Gal galit ka patarti? Zvakes keistos.
Kazkas negerai su generatoriumi :-) visos babinos geros? Traukos netruksta?
Man persedus nuo 2.0 100kw ji nivalit. Bet kiek kolegu esu bandes auto e11 1.6 81kw tai taipat vaziuoja. :D
Beja kaip patikrinti babinas?
nuvalyk gerai akumuiatoriaus gnybtus(klemas), butinai patikrink masini laida, kuris tvirtinasi prie kebulo bei ka rodo generatoriaus krovimas (kiek V)?
Babinas lengva patikrinti, reikia atsukt kad nesilaikytu prie
Variklio galvos bet neatjunk nuo maitinimo ir uzvesk savo auto. Tada po viena isimk jei viena babina nuemus uzgesta variklis ar blogiau pradejo dirbt vadinasi gera o jei nepakito darbas tada bloga.
Pas mane taip buvo :-) galvojau kad zvake buvo bloga, tai isvales zvake prijungiau prie babinos o zvake prie mases, ziuriu kibirciuoja, o idejus i cilindra pradziai gerai dirba o paskui nebedirba, suslampa zvake, pagal tai turetu rodyti checkas :-) keiciau babina is sroto :-) pas tave greiciausiai durniuoja generatorius patikrink su voltmetru pries uzvesdamas turi rodyt 12V ir po, turi rodyti nuo13,5-14V
biski pakeliam tema i virsu. Pakeistos babinos ir pakeistos zvakes. Vistiek dreba ant laisvu. Kas gali buti? Ziurejau laisvu apsuku reguliatoriaus skelnde, ten svaru, ner ka ten valyti. Gal siam modeliui reikia voztuvus reguliuoti? Automobilis beges +- 200k km
EDIT: BABINOS NAUJOS DENSO GAMINTOJO
MAF
O tai kokios apsukos?
Citata iš: mind Įrašytas Sausis 05, 2017, 00:41:06 AM
MAF
jei MAF kalte ar neturetu degti variklio klaida? Pastebeta kad duodant kokso, t.y kokiu 2 begiu iki ribotuvo variklis dirba pakopomis, t.y. iki 3k rpm tada buna toks mazas truktelejimas, tada keli iki kokiu 5k rpm tada vel truktelijimas, ar cia tikrai MAF?
Citata iš: zalias1 Įrašytas Sausis 05, 2017, 01:13:13 AM
O tai kokios apsukos?
jei pagal sia nuotrauka ziurint https://i.ytimg.com/vi/PffsKsfscoA/maxresdefault.jpg tai per viduri skales nuo 1k rpm trys bruksniukai zemyn
Citata iš: Pacman Įrašytas Sausis 07, 2017, 23:04:17 PM
jei pagal sia nuotrauka ziurint https://i.ytimg.com/vi/PffsKsfscoA/maxresdefault.jpg tai per viduri skales nuo 1k rpm trys bruksniukai zemyn
Tai pas tave apsukos 650~ rpm kas yra mažokai benzininiui auto, droselinę sklendę reiktų prasiplauti.
O dėl traukos, tai normalu, vvti juk pas tave? Tai fazės keičiasi prie tam tikrų apsukų ir atsiranda trauka.
Citata iš: Pacman Įrašytas Sausis 07, 2017, 23:04:17 PM
jei pagal sia nuotrauka ziurint https://i.ytimg.com/vi/PffsKsfscoA/maxresdefault.jpg (https://i.ytimg.com/vi/PffsKsfscoA/maxresdefault.jpg) tai per viduri skales nuo 1k rpm trys bruksniukai zemyn
Mano auto 6 cilindru varikliui tokios apsukos yra normalu,tavo per mazos.Man atrodo,kad tiems varikliams laisvu apsuku reguliatorius buvo nuo tosolo temperaturos.Jeigu prie droselio ateina dvi slangutes nuo ausinimo sistemos,tai reikia atsukt ta dali,kur jos jungiasi ir viduje pamatysi ka reikia pramankstint ;)
Citata iš: slashas Įrašytas Sausis 07, 2017, 23:20:43 PM
Tai pas tave apsukos 650~ rpm kas yra mažokai benzininiui auto, droselinę sklendę reiktų prasiplauti.
O dėl traukos, tai normalu, vvti juk pas tave? Tai fazės keičiasi prie tam tikrų apsukų ir atsiranda trauka.
na as zinau kaip veikia pvz vtec, bet cia patampymai tokie...😒
Tai kad ta droseline sklende buvau slangas nuemes pasiziureti, tai ten viskas svaru, bet vistiek su carb cleaneriu supurskiau.. gal galite vyrai patarti koki forumieti kuris supranta tokius dalykus? Ta prasme kad sutaisytu laisvas apsukas. Aciu!
Tu buvai nuemes isiurbimo slanga,o ten dar ateina i droseli dvi plonos slangutes,Ten pasiduoda tosolas ir jis valdo laisvu apsuku reguliatoriu.Daznai budavo,kad viduje pastrigdavo toks velenelis ir apsukos nebesireguliuodavo.
Corolom ne karta gydziau atsukdamas juoda sklendes davikly. Jis ten kazkokiu spec ar tai trikampiu ar kokiu atsuktuvu atsisuka. Nuemus davikly pasukineji asele jinai ir buna uzsistovejusi gerai ismankstini ir vel sudedi. Beje tas daviklis dar turi laisvos eigos po kelis mm tad pasistatai y vieta pagal apsukas ir viskas ispresta. Sis fintas tinka tik mechaninei sklendei 2002-2004. Nuo 2004 iki 2006 ejo elektrine sklende.
aciu labai uz atsakymus, bet ar gali kas nors man vilniuje is meistru ar zmoniu nusimananciu apie toyota automobilius sutvarkyti laisvas apsukas? Gal galite koki zmogu/serviza (be dyleriu) rekomenduoti?
up
Sveiki,
Mane irgi istiko problema su laisvom. Siandien keiciau kolektoriu isiurbimo, nes senas kazkoks lipdytas, bet pasirodo kur srote dave kolika skyriasi droselio tvirtinimas. Tai ka sudejau viska atgal, uzvedam masina ant laisvu gesta, bet i gaza reaguoja. Gal kas gali patarti ir ar nuemus isiurbimo kolektoriu butina tarpine keisti?
Citata iš: Komis Įrašytas Vasaris 01, 2017, 00:02:20 AM
Sveiki,
Mane irgi istiko problema su laisvom. Siandien keiciau kolektoriu isiurbimo, nes senas kazkoks lipdytas, bet pasirodo kur srote dave kolika skyriasi droselio tvirtinimas. Tai ka sudejau viska atgal, uzvedam masina ant laisvu gesta, bet i gaza reaguoja. Gal kas gali patarti ir ar nuemus isiurbimo kolektoriu butina tarpine keisti?
Patartina keisti tarpines, droselis mechaninis ar automatinis?
Jeigu jau nuimtas kolektorius, aišku kad pasikeisk, ir tarpinę, ir sandarinantį žiedą
Droselis mechaninis.
Beje variklis 1.6 vvt-i 81kw 2002m
Citata iš: Komis Įrašytas Vasaris 01, 2017, 06:24:46 AM
Droselis mechaninis.
Beje variklis 1.6 vvt-i 81kw 2002m
Tai gal pasireguliuoti droselį reiktų?
Citata iš: slashas Įrašytas Vasaris 01, 2017, 09:48:37 AM
Tai gal pasireguliuoti droselį reiktų?
Tipo trosa patempti ar kaip pasreguliuoti?
Gazo troso patempimas nepadeda. Bent man.
Atradau problema, buvo nusimovus slangute.
Atradau problema, viename cilindre nera kompresijos. Beja kiek skambinausi srotus, tai tu vvti 1.6 varikliu deficitas. Idomu kodel?
Citata iš: Pacman Įrašytas Vasaris 09, 2017, 12:55:08 PM
Atradau problema, viename cilindre nera kompresijos. Beja kiek skambinausi srotus, tai tu vvti 1.6 varikliu deficitas. Idomu kodel?
Neskubėk su variklio keitimu, pasidaryk leak down testą, gal koks išmetimo vožtuvas pradegęs ir tiek ;)
Citata iš: slashas Įrašytas Vasaris 09, 2017, 14:56:55 PM
Neskubėk su variklio keitimu, pasidaryk leak down testą, gal koks išmetimo vožtuvas pradegęs ir tiek ;)
kaip ta testa atlikti?
Citata iš: Pacman Įrašytas Vasaris 09, 2017, 15:43:10 PM
kaip ta testa atlikti?
Su leak down testeriu.
https://mobiloil.com/en/article/car-maintenance/car-maintenance-archive/how-to-do-a-leakdown-test
Galima liaudiskai, ipilti truputi tepalo i cilindra ir matuoti kompresija. Jei pakylo - ziedai, jei ne - voztuvai.
Citata iš: Pacman Įrašytas Vasaris 09, 2017, 12:55:08 PM
Atradau problema, viename cilindre nera kompresijos. Beja kiek skambinausi srotus, tai tu vvti 1.6 varikliu deficitas. Idomu kodel?
ne variklio bus problema, o variklio galvos voztuvai bus susideveje, vistiek reik galva vezt i servisa kad apziuretu, pas mane kompresija is 27 bar buvo 19 baru.... pakeitus voztuvus ir tarpine barai sukylo iki 32 baru, aisku daugiau nei reikia bet uztat smagiau vaziuoja, laikui begant kompresija susinormaliziuos :)
O kodel sprendi,kad 32 bar yra perdaug?
Citata iš: Venza Įrašytas Vasaris 14, 2017, 18:55:35 PM
O kodel sprendi,kad 32 bar yra perdaug?
pagal autodata raso 27 barai turi buti :)
Seniau rasydavo suspaudimo laipsni :think: .Nebent dabar konkreciau raso?
benzinui kompresija reik ziuret pagal autodata, bet benzinui nedidele kompresija turi buti nes benzas nuo kibirksties sprogsta misinys o dyzelis nuo didelio spaudimo sprogsta misinys
Ta as puikiai suprantu ;) .Paprasciausiai seniau zmones maisydavo suspaudimo laipsni su kompresija.Pavyzdziui suspaudimo laipsnis 17,o kompresija gaunasi 26 bar.Daug kas nesuprasdavo,kad suspaudimo laipsnis reiskia kiek kartu sumazeja suspaudziamo oro turis,o kompresija jau reiskia suspausto oro slegi.