Sveiki.
Autostradoje iki Vilniaus likus 50 km užsižiebė trys indikatoriai
1) Discharge warning light
2) Low engine oil level warning light
3) Fuel filter warning light
Patikrinus tepalo lygį - normos ribose.
Variklį užvedžiau ir gesinau kelis kartus. Palaukus 30 min. indikatoriai nedingo.
Rida 305 000, pamaniau, kad taip auto-kompiuteris rekomenduoja užsukti į servisą.
Tepalas, tepalo, kuro ir oro filtrai keisti prieš ~1000 km.
Vilniuje užsižiebė ketvirtas indikatorius
4) Anti-lock brake system warning light
Sėkmingai grįžau namo, užgesinau variklį. Iš karto po to bandžiau užvesti, nesikuria.
Vos tik starteris pradeda sukti, po kapotu pasigirsta tarškėjimas.
Detaliau netikrinau iš kur, bet įtariu kad tarška kuri nors relė.
Variklis D4D.
Ar kam nors taip yra nutikę? :-)
Gal turite minčių kokia galėtų būti priežastis, rekomenduotumėte kur tvarkyti?
Diagnostika kazka parodys. Klaidas tai tikrai.
Kaip supratau tai akumuliatoriaus lempute uzsidege - generatoriaus problemos, matyt nebekrauna. Variklio tepalo lygi reikia tikrinti saltam varikliui.
Atvažiavau įjungęs lempas, su vėjeliu ir radiju. Kažkaip spec. neribojau energijos vartojimo.
Rytoj patikrinsiu akumuliatoriaus voltažą ar nenusėdo.
Tiesa, kelyje netoli namų radijas pats kelis kartus išsijungė ir įsijungė.
Pradziai matyt bus generatoriaus remontas ir diagnostika :)
Nesikuria, tai neuzsiveda ar visai nesuka?
Sugedo generatorius. Vaziavai tik ant akumo. Po to del zemos itampos atsijunge ABS, ir t.t. Dabar sedo pilnai akumas, kad net neprasuka starterio, tik suveikia starterio rele.
Ryte akumuliatorius 12,16 V, tepalo lygis normos ribose.
Dėl starterio, prededa sukti ir suveikia relė.
Pastebėjau, kad aušinimo skysčio neliko.
Nukritęs generatoriaus diržas! :-)
Beliko surasti priezasti, del ko nukrito dirzas. Seip sau dirzai nuo generatoriu nekrenta :D
Taigi, čia mano žinios ir baigiasi.
Dėkui už skirtą laiką ir komentarus!
Na tiesiog reikia paziureti ar lengvai sukasi visi skyvai, kur sujungti dirzu. Gal koks skyvas uzsikirtes, del to ir numete dirza. Arba su pakroveju pakrauni akuma ir varai i sevisa (y)
Citata iš: RomualdasB Įrašytas Liepa 25, 2015, 09:29:08 AM
Dėl starterio, prededa sukti ir suveikia relė.
Pastebėjau, kad aušinimo skysčio neliko.
O kur dingo ausinimo skystis? Ar gali siaip isgaruoti???
Koks motoras? Jei 2.2 tai dirzu varoma ir pompa. Gali buti sugedo pompa, istekejo skystis bei dirzas nusimete ar nutruko