Sveiki,
Trumpai apie auto: toyota avensis sedanas, 1998m, 2.0 TD, variklis 2C-TE.
Varikliui dirbant tuščia eiga juntama didelė vibracija, einanti per visą saloną, dreba vairas, barška apdaila ir t.t. Pavarų svirtis stovi kaip įbesta, nejuda. Truputį pakėlus apsukas, vibracija dingsta, bet jaučiamas tok periodinis virptelėjimas. Būna kartais, jog kuriasi kiek ilgiau įšilus varikliui, bet nėra taip jog reikia ilgai sterteriu pjauti... per 1-2 sec. užsikuria. Toks jausmas jog žiemą vibracija juntama labiau, gal dėl to jog medžiagos šaltyje kietėja... Turiu kelis pamąstymus šioj vietoj:
1. Variklio pagalvės? (servise pagalves tikrino, sakė jog tvarkingos)
2. Kompresija? Servise patikrino kompresiją, gavosi trijuose cilindruose 25, vienam 27 (man to neprašius daryti, bei neįspėjus prieš atliekant darbus)
3. EGR vožtuvas? Ar gali būti, jeigu taip, bandyčiau nusiimti ir išsivalyti.
4. Blogas degimo kampas? Artimiausiu metu keisiu pagrindinį diržą su visais reikiamais priedais, tad gal tai išspręs problemą?
5. Smagratis? Kiek pamenu šiuose varikliuose buvo montuojami paprasti, vienos masės smagračiai, tad toje vietoje kaip ir nėra kam gesti...
6. Kuro siurblys į pabaigą?
7. Oras patenkantis iš degalų filtro?
8. Purkštukų bėdos?
9. Purkštuko tarpinė?
10. Oro srauto matuoklė?
Taip pat, ties vakumu matosi tepalo, artimiausiu metu įdėsiu porą foto, gal bus aiškiau...
Balto dūmo nemeta, juodo taip pat, išmetamosios dujos atrodo niekuo neypatingos...
Esmė ta, jog galvoju ar verta dar investuoti ir keisti pagrindinį diržą, ar geriau jau šį auto parduoti, bei pridėjus šiek tiek lėšų įsigyti kitą. Sunku apsispręsti todėl, jog automobilis gerai prižiūrėtas, nesurūdijęs, žiemą praktiškai nevažinėtas, laikytas garaže.... aišku, yra šiokių tokių nuansų, kaip kad atsilupusi durų apdaila iš lauko, ar barkšyelėjimas jungiant antrą pavarą (sinchronizatoriai?) bet visa kita kaip ir normoj. Žodžiu, lauksiu jūsų pamąstymų šia tema
Vien del kompresijos netvarkyciau nieko.Ziema stovejo garaze,nes neuzsivesdavo turbut.25 atmosferos praktiskai galas varikliui.Gali netgi vibruot del isibarstymo tarp cilindru
Nebutinai kad varikliui galas, gali buti kad galva remontuoti reikia, bet isemus reikia reik apziuret kokia cilindru bukle ir panasiai. Pas mane kompresija irgi prasta buvo, bet auto vaziuoja kuo puikiausiai, kai variklio galva perdaviau meistrui tai sake kaip as apskritai sugebu vaziuot su tokia buklę, tai sutvarkes varikli viskas atsistate, teko variklio galvos voztuvus visus keisti :-)
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 17:58:48 PM
Vien del kompresijos netvarkyciau nieko.Ziema stovejo garaze,nes neuzsivesdavo turbut.25 atmosferos praktiskai galas varikliui.Gali netgi vibruot del isibarstymo tarp cilindru
Kad ne, žiemą stovėjo, nes tai buvo tėvų automobilis, o jie žiemą nevažinėja. Kai atsinaujino, šį egzempliorių perėmiau aš. Kūrėsi praeitą žiemą lengvai, neturėjau problemų. Pagal catalog.auto.ru kompresija nurodoma netgi mažesnė nei mano turimi 25, kiti šaltiniai teigia tą patį ,tad jos kaip ir neturėtų būti maža... Ar aš kažką maišau? http://auto.ru/cars/toyota/avensis/i/group-sedan/mod-15672/ (http://auto.ru/cars/toyota/avensis/i/group-sedan/mod-15672/)
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 21:01:54 PM
Nebutinai kad varikliui galas, gali buti kad galva remontuoti reikia, bet isemus reikia reik apziuret kokia cilindru bukle ir panasiai. Pas mane kompresija irgi prasta buvo, bet auto vaziuoja kuo puikiausiai, kai variklio galva perdaviau meistrui tai sake kaip as apskritai sugebu vaziuot su tokia buklę, tai sutvarkes varikli viskas atsistate, teko variklio galvos voztuvus visus keisti :-)
Įtariu nemenkai viskas turėjo kainuoti... :-)
300e ir mano darbas daugiau nieko bet cia yariui, o avensiui medziagos gali kainuot truputi brangiau arba tiek pat :)
Beje mano yario dabar kompresija 25 bar, o buvo maziau 19 bar.... :)
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 22:58:12 PM
300e ir mano darbas daugiau nieko bet cia yariui, o avensiui medziagos gali kainuot truputi brangiau arba tiek pat :)
Arba gal reik pasikeist diržą ir toliau važinėt kaip kokiu traktorium... Šiaip jei ne kamščiai, nepastebėtum :D
Citata iš: rar Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 23:02:59 PM
Arba gal reik pasikeist diržą ir toliau važinėt kaip kokiu traktorium... Šiaip jei ne kamščiai, nepastebėtum :D
Gali važinėt,bet tai gali labai ilgai netrukt...Siūlyčiau pasidaryti diagnostiką,gal koks purkštuks baigiasi.
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 23:22:20 PM
Gali važinėt,bet tai gali labai ilgai netrukt...Siūlyčiau pasidaryti diagnostiką,gal koks purkštuks baigiasi.
Turi omenyje kompiuterinę? Seno tipo variklis, ne kaži kiek ten tos elektronikos yra, purkštukai irgi paprasti. Ar tiesiog pačius purkštukus individualiai vežti testuoti? Kiek tėvų klausiau, tai sakė jog seniai vibracija yra, toli gražu ne pirmi metai, bet jie įprato ir dėmesio nebekreipė... :)
Citata iš: rar Įrašytas Rugsėjis 07, 2015, 23:35:38 PM
Turi omenyje kompiuterinę? Seno tipo variklis, ne kaži kiek ten tos elektronikos yra, purkštukai irgi paprasti. Ar tiesiog pačius purkštukus individualiai vežti testuoti? Kiek tėvų klausiau, tai sakė jog seniai vibracija yra, toli gražu ne pirmi metai, bet jie įprato ir dėmesio nebekreipė... :)
Nepažiūrėjau kas per variklis pas tave,tiesiog primečiau kad vibracija būna ir dėl purkštukų kaltės.O jei jau du tuzinus metų šitaip važinėji,tai anokia ir bėda,tais laikais visos mašinos tokios buvo :D
Sitam motorui kompresija turi buti 30, o minimali, kada jau reikia galvoti apie kapitalini - 25. Kompresija ir suspaudimo laipsnis visiskai skirtingi dalykai :goodboy: .
Didele tikimybe kad pagalves sukietejo (ziema dar labiau sukieteja nuo salcio). Beto ir cia senas "traktorius" be jokios elektronikos, kaip ir GOLF2, kuriame irgi jauciasi vibracija :D . As vazineciau tap, nesukciau galvos, nes galima ismesti daug pinigu paieskoms, o rezultatas neaiskus.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 01:16:12 AM
Sitam motorui kompresija turi buti 30, o minimali, kada jau reikia galvoti apie kapitalini - 25. Kompresija ir suspaudimo laipsnis visiskai skirtingi dalykai :goodboy: .
Didele tikimybe kad pagalves sukietejo (ziema dar labiau sukieteja nuo salcio). Beto ir cia senas "traktorius" be jokios elektronikos, kaip ir GOLF2, kuriame irgi jauciasi vibracija :D . As vazineciau tap, nesukciau galvos, nes galima ismesti daug pinigu paieskoms, o rezultatas neaiskus.
Aišku, gal tada drebėjimo paieškas reik pamiršt ir naudotis kol važiuoja, nebent paprastesnius dalykus, kaip kad egr vožtuvas, ar oras degaluose, kuriuos galiu patikrinti pats. Vis tik išlieka skirstymo diržo klausimas, keist viską kaip priklauso, ar tik diržą, jeigu jau žada nusprogt manoji... O tai bus kaip lavonui kompresas... :D dėl kompresijos ir suspaudimo laipsnio, tai nežinojau jog iš esmės skirtingi dalykai, dėkui už info :)
Keisk viska kaip priklauso :-) jei nori ilgai vazinetis su auto
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Rugsėjis 08, 2015, 09:03:21 AM
Keisk viska kaip priklauso :-) jei nori ilgai vazinetis su auto
Supratau. Gal tada bandysiu į Latransą pasiskambinti, pasiteirausiu kiek man tas malonumas kainuos. Gal tuo pačiu ir degimo kampą pažiūrės keisdami skirstymo diržą, gal dėl to gali kilti vibracija... Parašysiu kas ir kaip, kai nuvažiuosi iki serviso. Tuo tarpu visi tolesni pamąstymai yra labai laukiami (y)
O negali būti SCV kalti.
Nera pas ji tokiu sposu,plunzerinis siurblys ten stovi.Labiausiai tiketina del pagalviu vibracija.Greiciausiai priekine hidrauline nusprogus kaip pas mane.Nukrenta apsukos ir kalatojasi masinyte kaip belarusas
Tada ir pavarų perjungimo svirtis judėtų, o jis rašė, " stovi kaip įbesta " (aš apie svirtį)
Šiuo metu automobilis servise, jeigu viskas bus gerai, antradienį pasiimsiu, bei parašysiu ką ten rado, keisdamin diržus, bei papildomai sutvarkė. Pagalves pavasarį tikrino man, sakė jog geros... O gal galėjo toj vietoj apsirikti?
Galejo,be abejo
Turiu ir as sita beda. Kai nupirkau Avensi 1999 2,0 TD pris 5 m., buvo juntama vibracija prie laisvu apsuku. Pirkdamas galvojau lengvai sutvarkyti, bet paaiskejo, kad nieko panasaus. Patikrinom viska: pagalves, purkštukus, kompresija, keiciau pagridini dirza, net ir kuro siurbli pakeitėm. Niekas nepadėjo. Galiausiai pastebėjau, kad akseleratoriaus pagalba siek tiek pakelus apsukas, vibracija dingsta. Niekur neradau parasyta kiek turi būti apsuku siam varikliui, tai pagalvojau, kad buvo per mazai ir siek tiek sukeliau. Vibracijos nebesijaucia. Kiek dabar apsuku pagal rodikle pasakyti sunku, bet neviršija 900.
Benzas pas tave? Jei taip tikrink babinas ir zvakes, labiausiai itarciau pacias zvakes
Atrodai kaip delfi komentatorius kuris vien straipsnio antraste perskaites rasai komentarus :goodboy:
Na taip,pakekus ciut apsukas vibracija dingsta,netgi kondiske kai suveikia nustoja drebet.Apsukas kelet apsuku jungiklio pagalba po pedalu gazo?
Taip. Apsukas sukeliau pareguliaves ta kaladele (jungikli) prie pedalo. Labai paprasta.
Nepavyko pakelt apsuku.Tiksliau pavyko,bet pasidare nestabilios apsukos.Vaziuojant isjungus begi pradeda sokinet apsukos iki 1000 rpm,po keliu susokinejimu stabilizuojasi.Grazinau atgal kaip buvo,geriau pasikeisiu hidrauline pagalve variklio
Tai va, pasiėmiau iš serviso toyotą savo, buvo pakeista:
Generatoriaus dirželis
Paskirstymo diržo komplektas + vandens pompa
Tepalo aušintuvo tarpinės
Pripilta alyvos ir antifrizo
Šiuo metu automobilis važiuodamas burbuliuoja, bet turiu įtarima kad oras išsivaikščios iš sistemos artimiausiu metu :)
Dėl vibracijos pastebėjimai tokie, jog bendrai paėmus sumažėjo, dingo periodinis virptelėjimas pakėlus apsukas akseleratoriaus pedalu. Kol kas žinių tiek, bandysiu šiek tiek pareguliuoti apsukas per greičio pedalą. Dabar vizualiai rodo šiek tiek mažiau nei 800. Gal kas žino kokios yra gamintojo numatytos reikšmės laisvų apsukų?
egariukas1 - parašyk kai pasikeisi paglvę, įdomu ar tai išspręs bėdą.
Butinai parasysiu,tik kad jau penki metai,kai ja keiciu ;) Del oro ar kazko burbuliuot neturi,gal kazko nepakete,kokio guolio?Oras is kuro sistemos isivaiksto tik uzkurus varikli,jei lieka oras mepavaziuosi
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Rugsėjis 17, 2015, 09:04:59 AM
Butinai parasysiu,tik kad jau penki metai,kai ja keiciu ;) Del oro ar kazko burbuliuot neturi,gal kazko nepakete,kokio guolio?Oras is kuro sistemos isivaiksto tik uzkurus varikli,jei lieka oras mepavaziuosi
Itariu, kad zmogus antifriza turejo galvoje, ne kuro padavima.
Yep, turėjau omenyje orą aušinimo sistemoje (y)
Nu is kur tas oras,uzsilo variklis,isivaiksto tas oras cia ne bmv koks,kur reikia orint kelias paras pastacius prieki i kalna
Jei vibracija nedingsta visisikai, o tik pamazeja, keliant apsukas, itarciau pagalves. Yra taip buve, pagalves vizualiai atrode geros nenuimtos, pakeitem naujom ir beda issisprende. Galima pajudinti varikli neuzvesta ir ziureti ar stovi kaip ikaltas, tada pagalves kaltos.
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Rugsėjis 19, 2015, 00:14:49 AM
Nu is kur tas oras,uzsilo variklis,isivaiksto tas oras cia ne bmv koks,kur reikia orint kelias paras pastacius prieki i kalna
Keičiant skirstymo diržą, keitė ir vandens pompą, iš ten ir nedidelis kiekis oro aušinimo sistemoje. Dieną pavažinėjau, išsivaikščiojo, niekas neburbuliuoja, nėr problemos.
Citata iš: tevas Įrašytas Rugsėjis 20, 2015, 10:01:08 AM
Jei vibracija nedingsta visisikai, o tik pamazeja, keliant apsukas, itarciau pagalves. Yra taip buve, pagalves vizualiai atrode geros nenuimtos, pakeitem naujom ir beda issisprende. Galima pajudinti varikli neuzvesta ir ziureti ar stovi kaip ikaltas, tada pagalves kaltos.
Pabandysiu pakrutinti variklį automobiliui stovint, pažiūrėsiu ar yra koks laisvumas.
Galima ta variklį ir rankomis purtyti, bet yra ir kitas patikrinimo būdas - variklio pagalves reikia tikrinti dviese, vienas žiūri, kaip juda/nejuda užvestas variklis (dėl saugumo reikia stovėti šalia mašinos), o kitas salone kaire koja nuspaudžia sankabos pedalą, dešine stabdžio pedalą, įjungia pirmą pavarą ir iš lėto atleidinėja sankabos pedalą, neleisdamas varikliui užgesti (stabdžiai lieka nuspausti!) . Variklis dreba, purtosi, ir iš to galima spręsti apie pagalvių būklę.
Mano nuomone, tai pas tave dėl vibracijos ne pagalvės kaltos.
Mano Avensiui (2002 D4D) irgi ta pati bėda - sunkiau vedasi su padrebėjimu užsivedant, ir vibruoja prie laisvų apsukų. Žiūrėjo keli meistrai, pradžioje pakeitė variklio pagalvę (priekinę),- nieko nepadėjo. Žiūrėjo toks specas Alytuje, dviem kompais tikrino, nustatė, jog netolygiai dirba purkštukai, bet jo nuomone tai ne mechaninis gedimas, o tik galimai purkštukai užsinešę dervomis. Rekomendavo į kurą įpilti valančių priedų ir išvažinėti 2-3 bakus su jais. Tą padariau, bet nieko nepadėjo. Kitas "žiniuonis" atsuko tepalo užpylimo dangtelį veikiant varikliui ir nustatė, jog pramuštos tarpinės po purkštukais. Pakeitė jas, bet nieko nepagerėjo variklio darbas. Toliau nežinau kur kreiptis. Gal jau reikės tarpinę keisti (tarp vairo ir priekinė sėdynės) :)
Tavo sunkiau vedasi tikrink purkstukus
ziurek purkstukus, skystis nebutinai turejo padet, gal jei jau per perpila ir jiems jau amen. Vezk ant stendo.
Sveiki visi,
oras pagerėjo, matomai pradėsiu po truputį krapštytis ir spręsti šį galvosūkį, bei redaguosiu galimų bėdų sąrašą. Greičiausiai pradėsiu nuo EGR vožtuvo, bet prieš tai turiu dar vieną klausimą. Atvažiavęs į darbą sugalvojau nuimti vakuumo šlangelę nuo EGR. Dirbant tuščia eiga, jaučiasi jog susidaro nedidelis vakuumas. Jei gerai pamenu, varikliui dirbant tuščia eiga, EGR turėtų būti uždarytas, tad vakuumo kaip ir neturėtų būti ten? Laukiu minčių šiuo klausimu. Taip pat galiu atsiųsti vakuumo nuotrauką arba video, vienoj vietoj pasitepalavęs truputį...
UPDATE: Pagrindinį diržą keičiau latransoj, prašiau jog patikrintų degimo kampą. Variklio darbas po keitimo nepakito, tad arba nepatikrino, arba viskas toje vietoje tvarkoj, tad braukiu iš sąrašo, nes šiaip įstaiga lyg ir nebloga, pats nusiskundimų neturiu :)
UPDATE 2: MAF išbrauktas, nes šis automobilis tokios detalės neturi... :)
Lauksiu minčių šiuo klausimu (y)
yra ir pas mane ta vibracija, esu viska pasikeites is esmes, ir pagrindini dirža pasikeiciau, vistiek isliko ta vibracija, bet as kazkaip pripratau, tai ir nelabai ji man jau jauciasi. Jei ji pastovi buti, tai kazkas buvo daves paprasta patarima, kalet biski apsukas ir viskas :)
Citata iš: Mantas Tauragė Įrašytas Gegužė 12, 2016, 08:31:46 AM
yra ir pas mane ta vibracija, esu viska pasikeites is esmes, ir pagrindini dirža pasikeiciau, vistiek isliko ta vibracija, bet as kazkaip pripratau, tai ir nelabai ji man jau jauciasi. Jei ji pastovi buti, tai kazkas buvo daves paprasta patarima, kalet biski apsukas ir viskas :)
Na, man čia toks kaip galvosūkis, itin netrukdo, bet norėtus išspręsti... Sportinis interesas sakykim :D O ką esi daręs? Gal galėčiau aš išbraukt iš savo sąrašo ką nors, jeigu tavo buvo bandyta, bet nepadėjo :)
Manau vibracija ant laisvu atsiranda del purkstuku problemu,pas mane darbineje buvo,sefas atidave i servisa,tai servise,kazka pakeite,kazka pareguliavo,kazka praplove ultragarsineje,as sneku apie purkstukus ir drebejimas baigesi,trauka atsirado,bei ir kuro sanaudos zymiai sumazejo,kartais buna kad sukieteja variklio pagalviu guma tada vibracijos neslopina,taip kad pradeciau nuo purkstuku,tik reikia pas rimtus meistrus vezti,kas tuo specializuojasi
Per 6 metus purkstukai butu visai nusibaige.Kuro sanaudos norma,kuriasi gerai.Kam bereikalingai tuos purkstukus lupinet?
.
Tai ir vazinek sau su drebancia,tikrai masina nevibruoja del sarnyro isklerusio,ar kad oro padangoje mazai,tau spresti
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Gegužė 16, 2016, 16:05:40 PM
Per 6 metus purkstukai butu visai nusibaige.Kuro sanaudos norma,kuriasi gerai.Kam bereikalingai tuos purkstukus lupinet?
.
na mano atveju buvo taip, veziau savo purkstukus praplaut ir bande praplaut, kita diena sake visi purkstukai blogi net neina visus savo plovimo rezimus padaryt, tipo du uzsikise ir kiti du tipo per daug leidzia ir kai pasake purkstuku remonto kainas, tai sakiau aciu ir viso gero (aisku sumokejau uz bereikalinga plovima kur jokios naudos nedave) tai atgal sukisau purkstukus i varikli ir variklis kuo graziausiai dirba :) aisku ne avensis o yaris, bet tema ta pati :)