Sveiki,
Bevaziuojant autostrada girdisi priekinio, keleivio puses rato uzimas, iki 40 km/h nieko nesigirdi paskui tai girdisi, tai ne, o kai truputeli pasuku vaira i kaire, uzesys pagarseja, o i desine siek tiek tyliau pasidaro... kas cia galetu buti...?
Desinys rato guolis uzia (y)
Guolis :)
kiek dar galima su juo taip vazinet? ir ar imanoma namu salygomis pasikeisti?
Citata iš: Nerastas Įrašytas Rugsėjis 09, 2015, 09:34:49 AM
kiek dar galima su juo taip vazinet? ir ar imanoma namu salygomis pasikeisti?
Jei žinai kaip ir turi reikalingus įrankius, tai įmanoma.
Blogiausiu atveju gali uzsikirsti bevaziuojanti ir nuciuosi kur i sona ar i stulpa koki, bet retokai taip nutinka. Taip vadinamas worst case scenario. Keisk nauju.
pas mano corola verso kai pirkau laaaabai stipriai jau kauke, vaziuojant uzmiesti stiprus kaukimas buvo
guolis su keitimu kainavo 70 euru,
del pakeitimo , manau kad paciam be preso sunkiai ten kas pavyktu :)
Citata iš: Nerastas Įrašytas Rugsėjis 09, 2015, 09:34:49 AM
kiek dar galima su juo taip vazinet? ir ar imanoma namu salygomis pasikeisti?
Nekeisk pats guolio, kad ir irankius turejau ir rankos tiesios ale uzsiknysau. Teko vezti Autotojon, kad guoli ipresuotu garaziniams nepatikejau sio darbo, idomiai ten jis isimamas (senas) ir idomiai naujas ikisamas.
bet tikrai cia bus guolis? Nes dabar esu uzsieni ir menesio pabaigoj ruosiuosi vaziuoti i Lietuva ir galvoju ar datempciau ar jau cia, uk keisti...
SKF guolis 120 lt kainavo, pakeitimas 50 lt.
važinėjau dar apie 1500-2000 km, bet kai keitė, sakė jau baisus buvo
Esme tame, kad jeigu pats keisi , nors ir turesi irankius ir rankos ne kairios abi, bet jeigu guolis dar nebuvo keistas, t.y. taip vadinamas gamyklinis stovi dar, tai be preso nemanau kad ji isimsi. ten gan nemazai darbo , patogiausia ant pakelejo ta darba daryti !!!
Nuimt sena guoli nera taip ir sudetinga,svarbiausia turet smegenu galvoj,rankas ir plaktuka su "zubyla" :-] .O nauja reikia ipresuot atsargiai nes jei su plaktuku sukalsi,tai iskat uzt prades.
Citata iš: jaunoniukas Įrašytas Rugsėjis 09, 2015, 21:05:51 PM
Esme tame, kad jeigu pats keisi , nors ir turesi irankius ir rankos ne kairios abi, bet jeigu guolis dar nebuvo keistas, t.y. taip vadinamas gamyklinis stovi dar, tai be preso nemanau kad ji isimsi. ten gan nemazai darbo , patogiausia ant pakelejo ta darba daryti !!!
Man autom.praeita vasara keite priekini guoli,vos ispresavo servize.Nauja blogai ipresavo,pavaziavau viena posuki servizo kieme ir vel pradejo uzt,grizau atgal,vel keite kita guoli tam galas atejo,matyt ne iki galo ipresavo.Keite jie savo saskaita.Nepatarciau paciam keist.
Taip,neturint praktikos,siulyciau paciam nekeist ;)
Praktika kaip praktika,iskalt be problemu,bet tvarkingai nauja ikist be preso praktiskai neimanoma.Jei nori sutaupyt-isardai viska,nunesi i garaziuka kad supresuotu ir susirenki atgal
na angluose pakeitimas 50 svaru, plius skf guolis 46 svarai..
o imanoma kaip nos patikrinti ar tikrai guolis ir ar tikrai priekinis desinys ratas?
Pasikeli ant damkrato ir pakisi kanors po masina kad nenukristu pvz didele kalade. Uzvedi varikli ijungi kokia 4 pavara ir prasuki iki 100 km/val ir isjungi pavara tada turi buti girdetis tas pats kaukimas, Galima pabandyti ir kita puse palyginimui. Jei labai kaukia tai jauciasi ir su ranka pasukus rata.
Citata iš: Nerastas Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 18:34:32 PM
o imanoma kaip nos patikrinti ar tikrai guolis ir ar tikrai priekinis desinys ratas?
Na jei uzimas is keleivio puses, o pats UK tai gaunasi kaires puses guolis uzia :D
o gal jis važinėja su "lietuviška" mašina ir vairas kairėje?:)
Citata iš: bladas Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 20:33:10 PM
o gal jis važinėja su "lietuviška" mašina ir vairas kairėje?:)
butent, lietuviška mašina.
Aš tai keisčiau tą guolį, tuo labiau, rašei , kad laukia kelionė į Lietuvą, tai juk virš 2000 km. O kaip patikrinti - jau rašė arunaskeras, pakeli ant domkrato mašinos priekinį dešinį (keleivio) ratą ir "važiuoji" - iš karto išgirsi tą ūžimą. Jei tylu - pakeli priekinį kairį (vairuotojo) ratą ir vėl "važiuoji".
Beje, pats susidūriau - gali ūžti ir nelygiai nudilę padangos.
Dar pasiskaityk čia:
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,3958.0.html (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,3958.0.html)
Posukiuose geriausiai girdet tas uzimas.Daznai toks guolis turi laisvuma,tikrinama pakelus su domkratu.Klibint reikia ne i sonus,o suemus rata uz virsaus ir apacios.Jei dar kyla abejones uzkuri varikli,jungi begi ir gazuoji.Dazniausiai garsas atsiranda nuo 70 km/h,po 120 vel nutyla.2000 kilometru tikrai nevaziuociau su kaukianciu.Jei nestrigs,stebule garantuotai suvarys
Ar guoliui sakes galima patikrinti kitaip : pakelt su domkratu rata ir klibinti vrsutini ir apatini rato dali, kliba tada reikia keist, nekliba tada nesuk galvos :-)
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Rugsėjis 15, 2015, 23:07:11 PM
Ar guoliui sakes galima patikrinti kitaip : pakelt su domkratu rata ir klibinti vrsutini ir apatini rato dali, kliba tada reikia keist, nekliba tada nesuk galvos :-)
Tokiu budu dar nepilnai patikrinsi guolį. Rato klibėjimą matysi kuomet guoliui pizdecas, bet jei nelabai pizdec tai klibink neklibinęs to nepajausi. Mano atveju neklybėjo bet ūžė, o garsą nugirdau būdami Suvalkuose.
Tikrai taip,ne visada kliba.Pezo tureto niekaip neklibejo,o stauge kaip velnias.Tevo a6 klibejo kaip turi but,net nereikejo pakelus klibint,bet neuze
aš nesuprantu temos autoriaus. 50 paundų darbas, 46 guolis-čia LT šūds ne pinigas, o emigrantui iš vis dzin turi būt :think: važiuoji, pasikeiti guolį ir rakinam temą :goodboy:
juk kelionė laukia, kam rizikuot už tokius pinigus....
na va, pakeite... bet po poros dienu, is po nakties, pradejus vaziuoti, isgirdau keista garsa, perjunginejant begius, ispaudziant ir atleidziant sankaba (kai begis ijungtas) pasigirsta garsas tak, kai begi noriu ismesti, nieko... arba kai visiskai atleidziu gaza, ant begio ir vel staigiau spusteliu irgi pasigirsta toks garsas... kas cia gali buti, o gal teko kam susidurti su tuo...?
Ko gero apsizioplino meistrai ir kazko priekinej pakaboj normaliai neuzverze.Reikia pervarzyt visus varztus.
Prie to paties paklausiu, kodėl gali girgždėti sankabos pedalas? Sugirgžda tik spaudimo pradžioj bei nepastoviai, per savaitę būna kad kokias vieną dvi dienas girgžda
Citata iš: Zaroliz Įrašytas Rugsėjis 27, 2015, 22:53:56 PM
Prie to paties paklausiu, kodėl gali girgždėti sankabos pedalas? Sugirgžda tik spaudimo pradžioj bei nepastoviai, per savaitę būna kad kokias vieną dvi dienas girgžda
Legendinis girgzdejimas :D
Yra net kelios atskiros temos tuo klausimu, paieskok.
Paprasciaisiu atveju - isdziuvo ivores, reikia sutept, rimtesnis-dazniau pasitaikantis atvejis - sudilo plastikines ivores, reikia keist
Dėkui, reikės pasižiūrėti ten.
Na paieškoje radau tik vieną tokią temą, kuri buvo užrakinta ir su nuoroda į neegzistuojančią temą. Arba tapatalkas neviską randa, arba raktažodžiai netinkami :-)
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,1734.0.html (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,1734.0.html)
Citata iš: Venza Įrašytas Rugsėjis 27, 2015, 21:15:38 PM
Ko gero apsizioplino meistrai ir kazko priekinej pakaboj normaliai neuzverze.Reikia pervarzyt visus varztus.
Aisku, reikes skambintis ir vaziuot, reik tiketis, kad tik neuzverze ir nieko rimto
Dar klausimas, gali vienas ratas lyg tai ir uzti, bet ant vienos kelio dangos, o ant kitos visai neuzti? Ir kas cia galetu buti? Padanga gal bloga? Nes karts nuo karto reikia i ja dapusti oro...
Citata iš: Nerastas Įrašytas Rugpjūtis 22, 2016, 22:37:18 PM
Dar klausimas, gali vienas ratas lyg tai ir uzti, bet ant vienos kelio dangos, o ant kitos visai neuzti? Ir kas cia galetu buti? Padanga gal bloga? Nes karts nuo karto reikia i ja dapusti oro...
oro slėgio sumažėjimas turi įtakos padangų db, tad arba palaikyti slėgį karts nuo karto pripučiant, arba tvarkyt padangą. pats "dapūtinėju" kartą į savaitę :)
Citata iš: eceris Įrašytas Rugpjūtis 23, 2016, 13:31:38 PM
oro slėgio sumažėjimas turi įtakos padangų db, tad arba palaikyti slėgį karts nuo karto pripučiant, arba tvarkyt padangą. pats "dapūtinėju" kartą į savaitę :)
tai daleiskim pas mane padangos 2,4 oro, o toj buna 1,8 kokie, tai jau del tokio skirtumo gali triuksmauti?
Zinoma gali, nes guma susmukusi. Dar be padangos gali buti ir diskas defektinis.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Rugpjūtis 23, 2016, 14:03:36 PM
Zinoma gali, nes guma susmukusi. Dar be padangos gali buti ir diskas defektinis.
dar siandien paziurejau vairo stiprintuvo skysti, tai kazkur puse cm maziau nei min, nieko blogo?
Jeigu yra MIN ir MAX, manau tose ribose ir turetu buti. Mano suprantimu nieko blogo yra blogai jeigu neitelpa i nurodytus parametrus/duomenis.
maziau nei min esant saltam praeda uzt vairo stiprintuvo siurblys
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Rugpjūtis 23, 2016, 17:34:37 PM
maziau nei min esant saltam praeda uzt vairo stiprintuvo siurblys
bet nezinau koks buvo pilamas, nieko tokio, jei kitos rusies tepala ipilciau?
Citata iš: Nerastas Įrašytas Rugpjūtis 23, 2016, 17:53:59 PM
bet nezinau koks buvo pilamas, nieko tokio, jei kitos rusies tepala ipilciau?
Turėtų rašyt ant dangtelio.
dar prie to pacio, o kaip patikrinti antifryzo kieki, nes niekaip nesimato ar jo ten uztenka ar ne..
uzpilk kiek tau atrodys normalu ir tiek :) jei bus perdaug to antifrizo pati sistema isleis i lauka ir tiek kiek reikia :)
Dregnu skuduru purva nuo bakelio sono nutrini ir zibintuveliu pasviesdamas judink masina. Matysi kaip teliuskuojasi antifrizas ir lygi zinosi. Tiek tos bedos.
Citata iš: mind Įrašytas Rugpjūtis 24, 2016, 12:40:43 PM
Turėtų rašyt ant dangtelio.
O galima pilti kitos firmos tepala?
Ant dangtelio rašo tepalo tipą, o ne gamintoją :-)
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Rugpjūtis 24, 2016, 14:16:35 PM
uzpilk kiek tau atrodys normalu ir tiek :) jei bus perdaug to antifrizo pati sistema isleis i lauka ir tiek kiek reikia :)
tikrai nieko blogo nepasidarys, jei per daug pripilsiu?
Atf dexron II skystis, kaip suprantu jis tinka tiek automatinem dezem, tiek vairo stiprintuvui?
Citata iš: Nerastas Įrašytas Rugpjūtis 25, 2016, 12:37:45 PM
Atf dexron II skystis, kaip suprantu jis tinka tiek automatinem dezem, tiek vairo stiprintuvui?
Taip, tik geriau imt dexron III.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Rugpjūtis 25, 2016, 13:26:05 PM
Taip, tik geriau imt dexron III.
Tai toks tureti tikti:
http://www.ebay.co.uk/itm/Motul-DEXRON-III-Automatic-Transmission-Fluid-ATF-Gear-Box-Oil-1-Litre-1L-/161133122597?hash=item2584485425:g:1pMAAOSwjVVVu3Nr (http://www.ebay.co.uk/itm/Motul-DEXRON-III-Automatic-Transmission-Fluid-ATF-Gear-Box-Oil-1-Litre-1L-/161133122597?hash=item2584485425:g:1pMAAOSwjVVVu3Nr)
Tiks.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Rugpjūtis 25, 2016, 14:56:55 PM
Tiks.
O tas skystis pagal ka labiau reikia ziureti, pagal cold ar hot punktyrus?
Cold, bus šaltam varikliui. Kada keisi pilk iki cold žymės.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Rugpjūtis 25, 2016, 17:01:35 PM
Cold, bus šaltam varikliui. Kada keisi pilk iki cold žymės.
Su sąlyga, kad variklis yra šaltas.
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Citata iš: Nerastas Įrašytas Rugpjūtis 25, 2016, 11:44:17 AM
tikrai nieko blogo nepasidarys, jei per daug pripilsiu?
ne nes pats dangtelis( issipletimo bakelio) padarytas taip kad jei skyscio lygis padides kai variklis bus normaliai isyles, dangtelyje tokia plasmase kaip plude atrodo, pakils ir iseis nereikalingas skystis laukan, o paskui ta plude nusileis :) tik aisku ne pilnas bakelis to antifreezo turi but, o mazdaug puse jo :)
Pradejo uzti priekiniuose ratuose, daugiau desineje puseje girdisi. Pakeliau domkratu viena ir kita rata, pasukiojau , paklibinau, taip ir nepajauciau, kad guolis butu kaltas. Bet radau, kad desines puses sarnyras kliba. Sarnyra pakeiciau, bet uzimas nedingi, rodos kas kart vis stipreja. Tiketina, kad del isklibusio sarnyro "nuplyso" guolis. :think:
Reiks dar kelt ir klibint visais anksciau isvardintais budais: aukstyn, zemyn, kairen desinen, pravaziuot stovint vietoje. :) Ir pinigine pakrapstyt.
P.S. ziema buvau "bumbterejes" tuo ratu i borta :%-} , ilinko siek tiek ratlankis, su tokiu atvazinejau iki pavasarinio ratu keitimo. Manau cia pati sios bedos pradzia buvo. :(
gali būti padanga su guzu, arba -padanga netolygiai nudilusi, apkeisk padangas priekinę su galine, ir klausyk, ar ūžesys nepersikėlė į galą
Citata iš: mind Įrašytas Rugsėjis 01, 2016, 22:00:01 PM
Pradejo uzti priekiniuose ratuose, daugiau desineje puseje girdisi. Pakeliau domkratu viena ir kita rata, pasukiojau , paklibinau, taip ir nepajauciau, kad guolis butu kaltas. Bet radau, kad desines puses sarnyras kliba. Sarnyra pakeiciau, bet uzimas nedingi, rodos kas kart vis stipreja. Tiketina, kad del isklibusio sarnyro "nuplyso" guolis. :think:
Reiks dar kelt ir klibint visais anksciau isvardintais budais: aukstyn, zemyn, kairen desinen, pravaziuot stovint vietoje. :) Ir pinigine pakrapstyt.
P.S. ziema buvau "bumbterejes" tuo ratu i borta :%-} , ilinko siek tiek ratlankis, su tokiu atvazinejau iki pavasarinio ratu keitimo. Manau cia pati sios bedos pradzia buvo. :(
Sekantys darbai:
pakelus ir parsukus 1,2,3,4- 100 km/h aiskus kaires puses guolio uzimas ir vibraciaj.
Ispresavus guoli matosi, kad viena eile saratu balta kita juodu. Jokio klibejimo jokio kilnojimosi, tik prasukan ranka jauciasi silpnas siugzdejimas.
Pusasio slicai sunkiai vaiksciojo viduje, netgi strigo. Paskutiniu metu jautesi visas sitas ant vairo, sukiojant saltai masinai buvo netgi juntamas strigimas.
Matosi netolygus padangos nusidevejimas. jauciu po visu darbu reiks papildomai suvedima patikrinti.
Kokie sunkumai laukia keiciant guoli:
pirmiausiai tai viskas taip uzrudije, visi varztai M6 trukta atsukant, visos "spilkos" reikia nulauzt, nes neissitraukia- uzrudije, po to reikia pragrezti.
Ispresuot problema neturint tinka diametro ziedu arba reikia "kolhozint" su tuo, kas po ranka pasitaiko. guolis is stupicos pajudejo po 10 T (z) .