Sveiki,
Parsivežiau 2002 corolla D4D 81 Kw. iš Vokietijos su sužeminta pakaba (raudonos spyruoklės) ir po poros metų išbėgo tepalas iš priekinio vairuotojo pusės amortizatoriaus. Man paaiškino, kad tokiom spyruoklėm reikalingi specialūs (žemesni) amortizatoriai. Standartinės detalių parduotuvės (eoltas, tanagra) tokių net neturi, todėl nusprendžiau paieškot dėvėtų. Suradau priekinės ašies amortizatorių komplektą, kuris pagal išmatavimus buvo identiškas mano automobilio amortizatoriams, ten buvo iš corolla t-sport. Amortizatoriai kiek supratau buvo veikiantys (buvo pasipriešinimas ir stumiant ir traukiant, sustumti atgal išlenda), juos susimontavau, bet pavažinėjus apie mėnesį ir vėl vairuotojo pusėj priekinis amortizatorius išbėgo.
Nesuprantu ar man čia taip nepasisekė su dėvėtu amortizatorium, ar dėvėtų išvis nereikia pirkti (kiek suprantu ten buvo originalūs), ar kažkokia problema pakaboj lėmė abiejų amortizatorių gedimą? :think:
P. S. Atraminių guolių nekeičiau, nes jie neklibėjo, pasikeičiau apsaugines gumas. Važiuojant nelygiu keliu girdisi lyg bildėjimas priekinės dalies vairuotojo pusėj, bet niekaip neišsiaiškinau iš kur jis. Tas bildėjimas buvo ir su senais amortizatoriais ir su pakeistais.
Tiesiog nepasiseke su devetais.
Įdomu kokia kaina būtų naujų sužemintų amortizatorių priekiui. Gal žinot kur tokių ieškot?
Taip pat teko girdėt, kad naudoja standartinius amortizatorius su raudonom spyruoklėm. Gal teko susidurt su tokiu variantu?
Aš šioje situacijoje bandyčiau praktiškai spręsti, kadangi reikalingų amortikų ilgiai vienodi, tai dėčiau turimu sveikus, tegul ir nevienodos firmos, aišku jei kairys ir dešinys yra tokie patys. Jei kairys tik kairei, o dešinys tik dešinei, tuomet šis variantas netinkamas.
Kairys tik kairei, dešinys tik dešinei. Žodžiu turiu du veikiančius dešinės pusės ir nė vieno kairės pusės (prieky).
Paieškok, yra kas restauruoja amortizatorius, arba su jų dalimis, ar tavo vieną dešinį perdarys į kairį
Paguglinau ir radau netyčia:
Amortizatorių restauravimas Vilniuje, Žirmūnų g. 68
info@fastmx.lt +370 612 21680 / +370 671 17352
O gal paprasčiau susidėti normalias spyruokles?
hm keista... kad amortikai susidevejo... pas ma e sudetos melynos suzemintos spyruokles, amortikai originalus paprasti stovi ir dar kol kas sveiki amortizatoriai
Naujų standartinių KYB spyruoklių su amortizatoriais visiems ratams kaina apie 350 eur. + darbas. Dėl vieno pasibaigusio amortizatoriaus nesinori tokios sumos mokėt.
Dėl restauravimo tai nebloga idėja, pasidomėsiu ar apsiims pataisyt seną ar perdaryt dešinį į kairį.
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Lapkritis 02, 2015, 08:07:08 AM
hm keista... kad amortikai susidevejo... pas ma e sudetos melynos suzemintos spyruokles, amortikai originalus paprasti stovi ir dar kol kas sveiki amortizatoriai
Irgi variantas, o kiek laiko jau važinėji su sužemintom spyruoklėm ir standartiniais amortizatoriais?
5 menesiai
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Lapkritis 02, 2015, 10:52:44 AM
5 menesiai
Jeigu pats dėjaisi gal žinai kokia padėtis turi būt spyruoklės amortizatoriaus atžvilgiu? Nežinau ar visuose variantuose tas pats, bet maniškio amortizatoriaus štokas maunasi į apvalų metalinį dangtelį (tarp to dangtelio ir amortizatoriaus lėkštelės dedasi spyruoklė), bet skyklė štokui išlyst nėra pačiam dangtelio centre, ji šiek tiek šone ir priklausomai kokia to dangtelio padėtis - taip pasvirus arba tiesi yra spyruoklė amortizatoriaus atžvilgiu. Aš susidėjau abiejuose šonuose vienodai, kad spyruoklė stovėtų kuo vertikaliau automobilio atžvilgiu, bet neįsitikinęs ar taip turi būt.
Nusivežiau seną amortizatorių į japoniškų automobilių detalių parduotuvę ir palyginau su paprastais amortizatoriais, tai pasirodo jie beveik identiški, tik naujo armortizatoriaus štoko ilgis pora cm ilgesnis. Man paaiškino, kad sužemintų amortizatorių šitam automobiliui ir nebūna (nebent pritaiko ar specialiai pagamina). Man Tanagroj ir šrote sakė, kad reikia specialių sužemintų, nes originalūs amortizatoriai netiks. Pasirodo tiek mano automobily, tiek corolla t-sport buvo paprasti amortizatoriai.
Jei amortizatoriai identiski, tik senas yra keliais cm trumpesnis - reiskia jis ir yra suzemintas. Kaip galima sakyti, kad nebuna, jei rankose turi toki :D Jei pastatysi su ilgesniu stoku - suvarysi ji su suzemintom spiruoklem.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 09, 2015, 14:47:26 PM
Jei amortizatoriai identiski, tik senas yra keliais cm trumpesnis - reiskia jis ir yra suzemintas. Kaip galima sakyti, kad nebuna, jei rankose turi toki :D Jei pastatysi su ilgesniu stoku - suvarysi ji su suzemintom spiruoklem.
Man paaiškino, kad kitokio nerasiu. Gal apgavo, nežinau, bet garantiją metam davė. Taip pat robertas1993 važinėja su originaliais amortizatoriais. Suvarysiu tai suvarysiu, bus matyt.
Kaune gerai restauruoja amortikus trumpina, kietina kiek nori klientas kaina 30e uz vnt.. atvazinejau su org amortikais ir h&r zeminancioms spyruoklemis kurie zemina labiausiai is visu 5cm. apie du metus jokiu bedu, amortikai originalus toyotiniai. dabar sudeta orine vaziuokle su viskuom irgi bedu jokiu nera, tiesiog nepasiseke. o del kokiu nors modifikaciju toyotai rast sunku yra tikrai, bet viskas imanoma, tik laiko reikia ir galima uz normaliai kaina viska rast. buvo autogide skelbimas bilsten sport amortikai su zeminaciom spyruoklem uz 220e. bet jau kazkas nupirko.
t-sport spyruokles yra zemesnes 1-1.5cm nuo standartiniu, taip kad amortikui itaka maza. geriausias variantas ir pigiausias tai vezt restauruoti tik reikia apgalvot kiek reikia sutrumpinti stoka ir viskas.
Dėkui už paaiškinimą, nu bandysiu važinėt su standartiniais amortizatoriais. Jei kils problemų ieškosiu trumpesnių :)
Citata iš: rimazzas Įrašytas Lapkritis 02, 2015, 15:30:21 PM
Jeigu pats dėjaisi gal žinai kokia padėtis turi būt spyruoklės amortizatoriaus atžvilgiu? Nežinau ar visuose variantuose tas pats, bet maniškio amortizatoriaus štokas maunasi į apvalų metalinį dangtelį (tarp to dangtelio ir amortizatoriaus lėkštelės dedasi spyruoklė), bet skyklė štokui išlyst nėra pačiam dangtelio centre, ji šiek tiek šone ir priklausomai kokia to dangtelio padėtis - taip pasvirus arba tiesi yra spyruoklė amortizatoriaus atžvilgiu. Aš susidėjau abiejuose šonuose vienodai, kad spyruoklė stovėtų kuo vertikaliau automobilio atžvilgiu, bet neįsitikinęs ar taip turi būt.
dabar nelabai atsimenu kaip ten dejau spyruoklės, bet kad dangtelis kur maunasi ant amortiko stoko skylė irgi ne per viduri, sita tai tikrai zinau :) bet jau ir pas mane iskylo problėmėlė, vienas amortikas pradėjo cypaut, turbut amortikas nori normalesniu spyruokliu :D
https://www.facebook.com/jaroslaw.olechnovic/videos/vob.100000448148542/1085675774790684/?type=2&theater (https://www.facebook.com/jaroslaw.olechnovic/videos/vob.100000448148542/1085675774790684/?type=2&theater) geriausias dalykas, kada nori zemai vaziuot ir kada nori aukstai galima vaziuot :-]
Man tokie hidraulikai tikrai praverstų :-] įsigijau butą su požeminiu parkingu -2 aukšte ir važiuojant tarp aukštų siekia dugną... Pasirodo ne man pirmam šita problema buvo, tai tą "kampą" pastato rangovai sumažino, bet pas mane vistiek siekia, net ir vairą susukus važiuojant per "kampą". Žodžiu šiaip ar taip teks susidėt paprastas spyruokles, kitaip parkingu negalėsiu normaliai naudotis :)
Idomu kiek kainuoja ta orine pakaba... kazkaip nepagalvojau kai dejau yariui suzemintas spyruokles... :) beje kai sniego buvo, vazinejau su suzemintom.. kai kur vaziuojant, pasitarnavo kaip sniego stumdymo masina.. :-D
parduou visa setupa butent corollai e12 is savo masinos kaina 900e su viskuom. :) arba galiu visa automobili parduot.
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Gruodis 16, 2015, 23:24:05 PM
dabar nelabai atsimenu kaip ten dejau spyruoklės, bet kad dangtelis kur maunasi ant amortiko stoko skylė irgi ne per viduri, sita tai tikrai zinau :) bet jau ir pas mane iskylo problėmėlė, vienas amortikas pradėjo cypaut, turbut amortikas nori normalesniu spyruokliu :D
p.s. pasirodo niekas cia necypauja pas mane, as tiesiog netycia uz kapoto spaudziojau zemint tai kapotas ir pradejo inkšt :D amortikai pasirodo sveiki ir po ziemos sezono niekur neisbege skysciai ir funkciuonuoja puikiai :)