I mėnesį tenka dapilti apie 1l antifrizo, bet jokių nutekėjimų niekur nesimato:
1. Salone sausa.
2. Po nakties ant sniego žymių nesimato.
3. Tepalo nedaugėja...
4. Išsiplėtimo bakelio dangtelis atrodo geras.
5. O prie pompos prieit nelabai išeina, o ir nelabai ką pamatysi, nes jeigu ir bėgs, tai tik važiuojant.
Gal pas ką nors buvo panaši bėda? Ką darėt ir kur kreipėtės, kad nustatyti kur dingsta?
Gali buti arba tarpine po galvute sudegusi, arba pati galvute deformuota, servisuose turi prietaisa, su kuriuo patikrina bloko/galvutes nesandaruma. O kadangi i varikli patenka mazas antifrizo kiekis, tai jis sudega arba išspjaunamas pro duslintuva, uztai tepalo nedaugeja. Pries menesi lygiai tokia diagnoze po tokiu kaip tavo bedu isgirdo mano pazistamas, jis vazineja su benzinine/dujine VECTRA B 1996 m., tai servisiuke nustate liga, ir teko keisti tarpine, ji buvo visai suplysusi.
Atvaziuok i Mazeikius, nemokamai patikrinsim:)
Aplink issipletimo bakeli sausa? Nes is jo kiek pamenu yra nutekejimo slangute.
Prie pompos, kad prieit reikia dirzus ir apsauga nuimt. Gali buti, kad pro ja po truputi praleidineja
Ausinimo slangos nesipucia?
Ant tepalo matuokles kai istrauki nera antifrizo laseliu?
Antifrize radiatoriuje nera tepalo laseliu?
Dar variantas pasidaryti co testa ar kaip jis vadinasi. Gali buti galvos/tarpines praputimo pradzia.
Beje koks antifrizas brandinis ar koks noname? Jei levas irgi gali buti del to.
CitataAtvaziuok i Mazeikius, nemokamai patikrinsim
Truputi toloka...:D
Gal kas ir Vilniuje nemokamai patikrins...?:D
CitataBeje koks antifrizas brandinis ar koks noname? Jei levas irgi gali buti del to.
Dėl antifrizo, tai visiškai jokio skirumo, nes visi antifrizai gaminami iš 95% monoetilengliukolio(čia kalbu apie 100%) ir 5% įvairių antikorozinių priedų, specialių priedų keitimo intervalui pailginti ir dažų. Čia kalba neina apie tosolą, kuris "valgo" aliumines detales.
O šiaip viskas patikrinta išskyrus pompą ir tarpinę(ne tą, kur tarp vairo ir sėdynės):D
Beje, kokios spalvos buna antifryzas?
Jei neklystu pas mane oranzinis, o jo nlb maciau pirkt!
dingsta ir pas mane po truputi skystis per menesi gal apie puse litro gal ir biski maziau jokiu pratekejimo pozimiu nesimato nei tepale nei antifrize nesimato,pompa neseniai keiciau vistiek tas pats na o galvutes tarpine keisti nesiruosiu nes greiciausiai pro kamina dingsta skystis.radau priedu y skysti pilamu tai pabandysiu nusipirkti jei gausiu.galite paskaityti neblogu patarimu jeigu tik pades o gal tik reklama gera.www.agabaltija.com
dinginėja ir pas mane. bet labai jau nestabiliai. vienam servisiuke užklausiau, tai liepė nesukt galvos, nes dėl atviros sistemos (per nubėgimo šlangutę) gali tiesiog nugaruoti. paaiškinimas man toks nevisiškai įtikinamas atrodo, bet tfu tfu tfu situacija jau 2 metai kaip neblogėja, tai tikiuosi, kad serviso sexpertai buvo teisūs.
beje, pas amne per mėnesį po litrą dapilti tikrai nereikia.
Citatagogas parašė:
na o galvutes tarpine keisti nesiruosiu nes greiciausiai pro kamina dingsta skystis.radau priedu y skysti pilamu tai pabandysiu nusipirkti jei gausiu.galite paskaityti neblogu patarimu jeigu tik pades o gal tik reklama gera.www.agabaltija.com
Na jei tikrai tau i degimo kamera meta antifriza, tai turbut tikrai geriau pilt priedus, moket neaiskius pinigus uz neaisku proukta kuris neaisku kaip veikia ir neaisku ar pades :) Tie priedai, daktarai visi ir panasiai neretai uzkisa ne tik tas skyles kurias nori, bet ir tas kuriu nenori. Pats keiciau ziedus del to kad kazkoks idiotas pripyle daktaru... uz tarpine mokejau 120 lt.... na nezinau kiek tavo kainuoja... Galvos slifavimas 30 lt atsiejo... Na tik tiek kad viska kitka pats dariau tai daugiau ir nekainavo....
Jei freezas isdega per kamina, turetum uz saves nieko nematyt per baltus dumus YPAC ZIEMA. Kad patikrint vandens pompa, uzsivedi pagazini, jei leidzia tai iskart matysis nutekejimai is po paskirstymo dirzu dangtelio, kad bega. Jei atodo, kad tepalu nedaugeja, gali buti variantas, kad variklis ju pavalgo, o jei i ji patenka ausinimo skyscio, del to ir neatrodo, kad daugeja. Gal buvo, neseniai keistas antifrizas, ir blogai nuorinta buvo. Bet vienareiksmiskai, jei galvos tarpinei ar galvai sakes, tai tikrai is siu variantu turi kazkas buti: DAUG BALTU DUMU IS GLUSAKO; DAUGEJA TEPALO; KAISTA VARIKLIS. Jei tepalas eitu i antifriza, tada paprasta nustatyt, atsidarai issipletimo bakeli, ir pagazuoji (aisku ne nat karsto variklio) jei burbuliuoja - tarpinei amen. Ar tepasl i freeza, ar freezas i tepala priklauso nuo to, i kuri kanala pramuse tarpine, ar i tepalo, ar i ausinimo.
na kad nelabai baltu dumu meta is glusako,o kaip kazin nustato jei tarpine gatava gal co kiekis didesnis antifrizas y tepala nepatenka tepalas y antifriza irgi nepatenka slangos irgi minkstos kompresija nepumpuoja y antifriza o atifrizas po truputi dingsta.del tu daktaru kalbejau su pardaveju pazistamu sako kad apsimoka pylti jei dar ne lavonas tai padeda,sake kad pats pyle tokia problema buvo tai padejo jam.na kol nezinau kad tarpine gatava tai gal ir nepilsiu tu daktaru paaukosiu apie 40lt.antifrizui per metus nes tarpines pakeitimas kainuos apie 300 400lt.o gal visai ne tarpine gal tik nesimato kur dingsta.
nebutinai tu dumu tiek turi but, kad nieko per veidrodi nesimatytu. Nustatysi nuemes ir paziurejes... Aisku galima tikrint sandaruma aukstu slegiu bet cia zaidimas greiciau. Tiesa sakant nesu megines antifrizo uzdegt.... jei nedega o tiesiog garuoja- CO kiekis nesikeicia. Mano variklis nebuvo mires... bet pats greziojau skyles stumokluose kad tepalas turetu pro kur isteket... Nes uzlydytos neaiskiomis medziagomis buvo... Pasakysiu taip. Jei zinai kur beda- gali numatyt ir pasekmes. Jei nezinai- gali turet problemu... ir neaisku ar greit, ar ne.... Viena is ju- daznesnis antifrizo pylimas- kita variklio uzkalimas, alkuninio linkimas ar galvos nusovimas...
Citataaviko parašė:
CitataBeje koks antifrizas brandinis ar koks noname? Jei levas irgi gali buti del to.
Dėl antifrizo, tai visiškai jokio skirumo, nes visi antifrizai gaminami iš 95% monoetilengliukolio(čia kalbu apie 100%) ir 5% įvairių antikorozinių priedų, specialių priedų keitimo intervalui pailginti ir dažų. Čia kalba neina apie tosolą, kuris "valgo" aliumines detales.
O šiaip viskas patikrinta išskyrus pompą ir tarpinę(ne tą, kur tarp vairo ir sėdynės):D
Skirtingu antifrizu skirtingos virimo temperaturos, del to buna, kad antifrizas uzverda.
Siap D-4D variklio vandens pompa keiciasi kartu su pagrindiniu dirzu. Dazniausiai, del finansiniu sumetimu, to niekas nedaro. Nuo susidevejimo antifriza pradeda leisti per pompos guoliuka, labai klastingas pozymis, todel kad stovint kaip ir viskas tvarkoje po truputi leidzia vaziuojant dideliu greiciu, todel neimanoma pastebeti. Greiciausia tavo problema tame ir yra. Na zinoma susirask garaza, su sausomis grindimis uzkaitink varikli ir stebek radiatoriu ar siap kur yra nutekejimas ,jei ne greiciausia leidzia per vandens pompa.
buvo tokiu minciu kad gali dingti per pompa,pakeiciau dirza pompa ir du itempejus na kaip sakant viska kas priklauso,bet nepadejo kaip dingsta po biski taip ir dingsta net per radijatoriaus isleidimo kraneli lasas antifrizo matesi kad kaupdavosi uztaisiau ir ten vistiek tas pats.biski nervina kad reikia dapilineti bet ka padarysi.
O man kilo toks klausimas... Ar tau variklis kaista ir ar tikrai radiatorius tusteja? ty ar nera taip kad pripili pilna sistema, si pakaitinus varikli uzkaista antifrizas issiplecia ir nusipucia i sona ir paskui ciut atausus varikliui- nusesta- susidaro vaizdas kad jo truksta... siandien pats isbandziau- dapyliau puslitri kuris atsalus varikliui tiesiog "isgaravo". Taigi ar tavo ausinimo sistema tusteja iki 0?
užduosiu durną klausimą ;) o iki kiek nukrenta, kad reikia dapilt? Ir dar mašina normaliai įšyla ir kaip fennix klausė ar užkaista variklis tiek kad rodo daugiau nei pusė toj skalėj?
Variklis neperkaista, o dapilinėju tada, kai jau nustoja šildyti pečiukas.
dar taip nebuvo...
ieškom nesandarumo
na aš turėjau irgi 2 bėdas tokias, viena su carina e 2.0 D rigi taip dingdavo niekur neradau problemos, tai kaip ir tu dapilinėdavau, 2 bėda buvo su avensis 2.0 TD radiatoriaus apačio kur užsivirina tas bakelis buvo įtrukimas ir tai netyčia pastebėjom, nes galvojau, kad jau bus kaip su carina. Tikėkimės, kad rasi bėdą.
P.S. nesimatydavo ant žemės dėl to kad bėgdavo ant plastmasinės apsaugos.
pas mane dingdavo aušinimo skystis, kai pakėlėm servise ant pakėlėjo mašiną, pasimatė, kad pro siurblio ašelę laša skystis. Lašėjo labai nežymiai, kaip ir pas tave-per mėnesį litrą dapildavau. Važinėjau, kol pradėjo lašėti lašas po lašo, tada pakeičiau pompą. Taip važinėjau 5 mėn, o prieš tai pirkau mašiną, tai nežinau kiek laiko realiai lašėjo.
Gali buti pramusta variklio galvos tarpine. Skystis subega i glusaka ir taip nelieka isoriniu zymiu. Tokviloi jie gali sugrude drata i glusaka istyrti dumu sandara ir patikrinti ar nera antifrizo garu. Dar gali sukeltas slegis ausinimo slangose ji tiesiog ispusti lauk, per nutekejimui skirta slangute... Patikrink, ar po ja sausa. Jei varva, tai matysis nuvarvejimai ant zemiau esanciu detaliu.
Problema rasta ir sutvarkyta.
Pasirodo, kad Avensiu peciuku radiatorius susideda is 3 daliu, Paties radiatoriaus ir dvieju prie jo prijungtu vamzdeliu, kurie labai kvailai jungiami prie jo su guminiais ziedais. Tarp kitko, siose vietose gali pradeti leisti po to, kai is variklio skyriaus buvo nuiminejamos arba dedamos zarnos ant ju. Jeigu kam nors tai atsitiks, neieskokit naudoto arba naujo radiatoriaus, nes ir senas susitvarko pakeitus guminius ziedus.
Naujo kaina 1200Lt(tik originalas, nes kinieciai negamina)
Naudota galima rasti uz 300Lt
Radiatorius visas aliuminis, be jokiu plastmasiu. Gal kam nors bus naudinga ateiciai.
Sveiki,
nenoriu kurt naujos temos, nes matau, kad ir kiti susiduria su panašiom problemom. Su savo Avensis II D-CAT pravažinėjau 1.5 metų beveik 30 000km, ir nuo pat pradžių pastebėjau, kad išstūminėja antifrizą per bakelio išorinę šlangelę. Pripylus iki normos ir šiek tiek pavažinėjus, visada matosi nubėgimai ant ventiliatoriaus, o bakelyje skysčio lieka ant dugno, maždaug paėmimo žarnos lygyje ir daugiau nebe mažėja. Motoras nekaista, tepalo nedaugėja, jokių baltų apnašų ant tepalo dangtelio nėra, salonas šyla gerai. Kurį laiką net nedapilynėdavau, ir nieko keisto nepastebėjau - skysčio visada būdavo žemiau normos ir toliau nebemažėjo. Bet vis tiek kyla klausimas, kodėl jį pastoviai išstūminėja? Slėgis aušinimo sistemoje per didelis? Kodėl? Servise sakė, kad variklio tarpinę reik žiūrėt, bet tai tada ne per bakelį dingtų skystis..Ar man labai susirūpint tuom? :) Nes kaip sakiau, pravažinėjau taip 30 000km ir kol kas jokių kitų simptomų nepastebėjau
Citatastjustas parašė:
Sveiki,
nenoriu kurt naujos temos, nes matau, kad ir kiti susiduria su panašiom problemom. Su savo Avensis II D-CAT pravažinėjau 1.5 metų beveik 30 000km, ir nuo pat pradžių pastebėjau, kad išstūminėja antifrizą per bakelio išorinę šlangelę. Pripylus iki normos ir šiek tiek pavažinėjus, visada matosi nubėgimai ant ventiliatoriaus, o bakelyje skysčio lieka ant dugno, maždaug paėmimo žarnos lygyje ir daugiau nebe mažėja. Motoras nekaista, tepalo nedaugėja, jokių baltų apnašų ant tepalo dangtelio nėra, salonas šyla gerai. Kurį laiką net nedapilynėdavau, ir nieko keisto nepastebėjau - skysčio visada būdavo žemiau normos ir toliau nebemažėjo. Bet vis tiek kyla klausimas, kodėl jį pastoviai išstūminėja? Slėgis aušinimo sistemoje per didelis? Kodėl? Servise sakė, kad variklio tarpinę reik žiūrėt, bet tai tada ne per bakelį dingtų skystis..Ar man labai susirūpint tuom? :) Nes kaip sakiau, pravažinėjau taip 30 000km ir kol kas jokių kitų simptomų nepastebėjau
galvos tarpine prapusta:)
Hm..labai greita diagnostika :)
Citatastjustas parašė:
Hm..labai greita diagnostika :)
nuvaziuoji pvz i tokvila ar kas dar turi ta prietaisa ir pamatuoji,nedaug laiko užima ir ne milijona kainuoja,o perkaitinsi varikli tada tai kainuos:)
Man irgi tas pats, vis pripilu po litriuka i men ausinimo skyscio, bandziau ieskot priezasciu - nepavyko, vazineju toliau, tik visalaik pasiziuriu, kad nebutu zemiau normos.
As savaja tikrinau UAB "Padžera", kur po to ir tvarkiau. Diagnostika kainuoja 50Lt. O buvo ne galva, o EGR voztuvo ausintuvas kiauras, bet nesigailiu, kad ir pries tai sutvarke galva, nes dabar ir prie -28 be problemu kuriasi.:)
jai isstumia pro isipletimo bakelio slangute, tai greiciausiai bus tarpine prapusta nes turetu truputi sukelti slegi. numauk grystama slangute i isipletimo bakeli ir ziurek kaip skystis teka jai pulsuojanciai tai tarpine
kuo daugiau dapilinesit vazinejant,tuo brangesnis remontas bus;)
Reiks dėl šventos ramybės nuvažiuot diagnostiką vis dėlto pasidaryt, baisu pasidarė :)Keista bus, jei paaiškės, kad 1.5 metų su prapusta tarpine pravažinėjau:)
Aviko, tai tu pirma susitvarkei galvą, bet nepadėjo, ir tik tada paaiškėjo, kad EGR vožtuvas kaltas?
beje pas 85kw galvos neprapucia,o egr gan daznai prapuna,tai tik parodo kad meistrai lachanulis diagnozuodami ir neisiaiskino visko iki galo,tai zmogui teko dvigubai moketi:)
bet tai kaip 1,5 metu su prapusta tarpine galima nuvaziuoti??? Esu turejes dyzeli, jei jau pradejo pusti per tarpine, tai defektas greit progresuoja, ausinimo skysti varo lauk ziauriai, motoras kaista ir kaip nori kaip-, bet remontuoti reikia nedelsiant.. o cia zmogus 1,5 metu vaziuoja ir nieko...
dar vienas kalusimas, kaip atskirti kad leidzia per egr voztuva ar per galvos tarpine, nes juk abiem atvejais bus ismetimo dujos antifrize?
Tai vat man irgi mistika, motoro temperatūra kaip įkalta, niekad nekaista. Išstumia kokį puslitrį antifrizo ir viskas, jokių kitų simptomų. Vasara taip per atostogas beveik pusę Europos pravažiavau :)
Citatadtinas parašė:
bet tai kaip 1,5 metu su prapusta tarpine galima nuvaziuoti??? Esu turejes dyzeli, jei jau pradejo pusti per tarpine, tai defektas greit progresuoja, ausinimo skysti varo lauk ziauriai, motoras kaista ir kaip nori kaip-, bet remontuoti reikia nedelsiant.. o cia zmogus 1,5 metu vaziuoja ir nieko...
dar vienas kalusimas, kaip atskirti kad leidzia per egr voztuva ar per galvos tarpine, nes juk abiem atvejais bus ismetimo dujos antifrize?
na zinant kad megsta praputi 85kw egrai,na manau juk galima atjungt-uzglusinti antifrizo padavima na nezinau kas ten per sistema bet reikia ziureti vietoje kaip ir kas ten eina,na pagaliau galima nuimti ir apziureti,tai lengviau negu pradeti galva nuimineti:)
CitataAviko, tai tu pirma susitvarkei galvą, bet nepadėjo, ir tik tada paaiškėjo, kad EGR vožtuvas kaltas?
Taip. Jau galvojo, kad paciam blokui kajuk, nes ju testeris ismetamasias dujas tosole vis tiek rode. Bet gerai, kad panasiu metu pas juos atvare kazkoki prancuza EGR voztuvo ausintuva keisti. Tada ir pabande meistrai
atjungti ausintuva, nes kitaip nera kaip patikrint
Aviko, ir kiek tau kainavo galvos tarpinės keitimas Padzeroje?
CitataAviko, ir kiek tau kainavo galvos tarpinės keitimas Padzeroje?
As matyt pirmas pas juos su Avensiu buvau, tai suderejom 1400.
Tiek ir paeme, bet po to sake, kad Avensiui reikia imt brangiau, nes labai jau daug darbo viska nurinkt, o pacia galva veze remontuoti i Alytu, i galvuciu remonto centra, tai maciau saskaita 600lt, bet sutvarke tikrai gerai.
Vilniuje avensio galvos sutvarkymas 1200lt :)
CitataRalfas parašė:
Vilniuje avensio galvos sutvarkymas 1200lt :)
Kur? Ir kiek rimti meistrai? :)
Savaji Avensi pirkau is zmogaus, kuris jau 10 metu pardavineja vien Toyota's. Tai dave savo meistru kontaktus, jie randasi Vilniuje. Keiciau pas juos ir dirzus, po to teko ir galva tvarkyt, sumokejau 1000Lt. Padare gerai...
Minde - gal gali duot kontaktus to meistro? Kaip tik vakar buvau servise, ausinime rado ismetamuju duju, sako tarpine reikia keist, visa darba ivertino 1300lt + detales, bet pasirode brangoka ir nelabai patikima, noreciau nuvaryt pas toki, kur savo darba ismano.
as pats nusiemiau galava yario ir nieko ten ipatingo ne ka skirias nuo bielaruso:p nuveziau i firmele nusliufavo nes buvo prakorije ir liuks po sei dienai vaziuoja. patarciau ieskot kur pigiau pas mus mrj 500 lt darbas
D4D 2.2 110KW problema ta pati,kompresija per ausinimo issipletimo bakelio nubegimo slangute varo antifriza. kiek suprantu bus trukus galva. Kam buvo imtos galvos,noriu paklaust:
1.ar tarpine buvo prapusta ar galva trukus?
2.jei galva trukus,tai kaip dabar po remonto laiko?
CitataReniuz parašė:
D4D 2.2 110KW problema ta pati,kompresija per ausinimo issipletimo bakelio nubegimo slangute varo antifriza. kiek suprantu bus trukus galva. Kam buvo imtos galvos,noriu paklaust:
1.ar tarpine buvo prapusta ar galva trukus?
2.jei galva trukus,tai kaip dabar po remonto laiko?
Pirma patikrink ar radiatoriaus kamščio vožtuvas sveikas. O tai pas mane buvo tas pats. Pakeičiau kamštį ir problemos baigėsi. Aušinimo sistemoje turi būti slėgis netoli 1 atmosferos. Jei jo nėra varys antifrizą.
nezinau kaip kitu bet yario tarpines prapusti neimanoma nes ji skardine prakorija arba truksta. man remontavo yario galva 3 metai vazineju ir vargo nematau :)
Citatapauliusul parašė:
nezinau kaip kitu bet yario tarpines prapusti neimanoma nes ji skardine prakorija arba truksta. man remontavo yario galva 3 metai vazineju ir vargo nematau :)
kad yaryje tarpine pramust tai reikia sugebet;)
CitataReniuz parašė:
D4D 2.2 110KW problema ta pati,kompresija per ausinimo issipletimo bakelio nubegimo slangute varo antifriza. kiek suprantu bus trukus galva. Kam buvo imtos galvos,noriu paklaust:
1.ar tarpine buvo prapusta ar galva trukus?
2.jei galva trukus,tai kaip dabar po remonto laiko?
Bendradarbis pirko "netikrą" auto (tikros tik Toyotos)B)B):D tai va nusipirko Pasatą jame buvo taisyta greičių dėžė ir atbrukrankiai užspaudė aušinimo skysčio žarną. To pasekoje perkaito mataras, susikraipė galva. Ir kas kart jam dingdavo aušinimo skystis, iki Vilniaus dapildavo apie 1ltr antifryzo. Šlifavo galvą ir dar ten tvarkė matarą, sumokėjo apie 2500 ir dar ten ne viskas.
tada ten geri meistrai buvo kad sugebejo ausinimo zarna uzpausti. tai tikriausiai tie patys ir variliui remonta dare uz tai ir nesibaigia bedos:|
ne bet ir vairuotojas geras nematyt ant daciko kad variklis kaista o vaziuot kol perkaista motoras ir galva susikraipo. cia jau sakyciau ne meistru kalte kad tiek varyt kol viskas perkaista
Citatapauliusul parašė:
tada ten geri meistrai buvo kad sugebejo ausinimo zarna uzpausti. tai tikriausiai tie patys ir variliui remonta dare uz tai ir nesibaigia bedos:|
Garliavoje yra tokių "specų"
na ir man atejo reikalas paieskot forume temu apie antifirzo dingima..... dziaugiausi nupirkes avensi su patikrinta tokviloj gera 140 t. rida, dar 30 t prasukau be jokiu bedu, ir stai, pradejo dingti antifrizas.... bet vis dar bandau surast priezasti kad cia ne tarpine.... pastebejau, kad slapia prie tos slangutes is kamscio.... , niekur kitur nuvarvejimu ant sniego ne laso..... tolomesni tyrimai:
1. pasinaudoju cia is forumo patarimu- ta slangute ikisu i coca cola buteliuka :) diagnoze- viskas dindsta pro ten :( buteliukas pildosi :)
2. nuvarau i tokvila, gal but lememiam sprendimui CO nustatymui antifrtze..... diagnoze- CO NERA :) ivertinus praktika kad tai dar gali buti tik pradzia tarpines problemu, ir CO dar gali nebuti, CO gali atsirasti tik po menesio ar dvieju...... tai nedziugina....
3. . tolimesni experimentai su antifrizo bakelio kamsciu... geru zmoniu deka gaunu pabandymui visiskai nauja bakelio kamsti, pasikeiciau tik vakar, ir sulaksciau 300 km iki siandien, ryt ryte ziuresiu i savo cocacola buteliuka :) ka jis parodys :)
po dienos kitos isaiskes galutine diagnoze
bet pasak tokvilos meistriuko- buvo ne vienas atvejis kai CO dar nerode, o po menesio kito vazinejimo jau ir CO antifryze atsirado, o kad butu bakelio kamscio bedos- dar jam nebuvo tokio atvejo :( kolkas nedziuginanti statistika:( gal kas turi dar kitu variantu kur slieku ieskot? tepale antifrizo nera, jokiu dumijimu nera, antifrizas skaidrus, vaziuoja masina be priekaistu.... bet per pora menesiu ciut ne litra dapyliau.....
Citatakapsis parašė:
na ir man atejo reikalas paieskot forume temu apie antifirzo dingima..... dziaugiausi nupirkes avensi su patikrinta tokviloj gera 140 t. rida, dar 30 t prasukau be jokiu bedu, ir stai, pradejo dingti antifrizas.... bet vis dar bandau surast priezasti kad cia ne tarpine.... pastebejau, kad slapia prie tos slangutes is kamscio.... , niekur kitur nuvarvejimu ant sniego ne laso..... tolomesni tyrimai:
1. pasinaudoju cia is forumo patarimu- ta slangute ikisu i coca cola buteliuka :) diagnoze- viskas dindsta pro ten :( buteliukas pildosi :)
2. nuvarau i tokvila, gal but lememiam sprendimui CO nustatymui antifrtze..... diagnoze- CO NERA :) ivertinus praktika kad tai dar gali buti tik pradzia tarpines problemu, ir CO dar gali nebuti, CO gali atsirasti tik po menesio ar dvieju...... tai nedziugina....
3. . tolimesni experimentai su antifrizo bakelio kamsciu... geru zmoniu deka gaunu pabandymui visiskai nauja bakelio kamsti, pasikeiciau tik vakar, ir sulaksciau 300 km iki siandien, ryt ryte ziuresiu i savo cocacola buteliuka :) ka jis parodys :)
po dienos kitos isaiskes galutine diagnoze
bet pasak tokvilos meistriuko- buvo ne vienas atvejis kai CO dar nerode, o po menesio kito vazinejimo jau ir CO antifryze atsirado, o kad butu bakelio kamscio bedos- dar jam nebuvo tokio atvejo :( kolkas nedziuginanti statistika:( gal kas turi dar kitu variantu kur slieku ieskot? tepale antifrizo nera, jokiu dumijimu nera, antifrizas skaidrus, vaziuoja masina be priekaistu.... bet per pora menesiu ciut ne litra dapyliau.....
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=110&thread_id=427&rowstart=0 cia paskaityk daug prirasyta :)
dekui, sitos temos dar nebuvau rades.
Pagal tavo simptomus - man buvo vandens pompa parejusi ;)
pakeitčiau ir tiek žinių
Citatatom_cat parašė:
Pagal tavo simptomus - man buvo vandens pompa parejusi ;)
pakeitčiau ir tiek žinių
bet tai jei pompa tai pro ja lauk kazkur ant zemes vaziuojant isvarvetu, o kazkur kitur varvejimo apart slangutes prie kamscio nepastebejau :) beje po 300 km tam cocacolos buteliuke ant slangutes surinkau pora geru saukstu antifrizo :) siaip akivaizdziai maziau nei isvarydavo su senu kamsciu..... na bet jo buvo pripilta auksciau F zymos, o kiek girdejau kas auksciau tos zymos gali ir normaliom salygom isvaryt ji lauk.... tai kol kas vel istustinau buteliuka ir vel toliau laukiu rezultatu :) bet sutapimas ar ne, bet visa tai kazkaip prasidejo po antifrizo keitimo..... kazka blogo juk negalejo keiciant padaryti...... jau pramyniau 10 tukst, tai oras jei ir buvo, tai kaizkaip jau dingti turejo... :)
Citatakapsis parašė:
Citatatom_cat parašė:
Pagal tavo simptomus - man buvo vandens pompa parejusi ;)
pakeitčiau ir tiek žinių
bet tai jei pompa tai pro ja lauk kazkur ant zemes vaziuojant isvarvetu, o kazkur kitur varvejimo apart slangutes prie kamscio nepastebejau :) beje po 300 km tam cocacolos buteliuke ant slangutes surinkau pora geru saukstu antifrizo :) siaip akivaizdziai maziau nei isvarydavo su senu kamsciu..... na bet jo buvo pripilta auksciau F zymos, o kiek girdejau kas auksciau tos zymos gali ir normaliom salygom isvaryt ji lauk.... tai kol kas vel istustinau buteliuka ir vel toliau laukiu rezultatu :) bet sutapimas ar ne, bet visa tai kazkaip prasidejo po antifrizo keitimo..... kazka blogo juk negalejo keiciant padaryti...... jau pramyniau 10 tukst, tai oras jei ir buvo, tai kaizkaip jau dingti turejo... :)
pas manes saltam ant L kazkur laikos gal zemiau,karstam pakila,o jei da karstam atidaryt probke tai pilnas buna :),nesuku sau galvos del to :),jokiu bedu ar simptomu nuo rugpjucio kada galvojau kad tarpine ;) ,ziurek kad bakeli kazkiek butu svarbiausia
Citatakapsis parašė:
Citatatom_cat parašė:
Pagal tavo simptomus - man buvo vandens pompa parejusi ;)
pakeitčiau ir tiek žinių
bet tai jei pompa tai pro ja lauk kazkur ant zemes vaziuojant isvarvetu, o kazkur kitur varvejimo apart slangutes prie kamscio nepastebejau :) beje po 300 km tam cocacolos buteliuke ant slangutes surinkau pora geru saukstu antifrizo :) siaip akivaizdziai maziau nei isvarydavo su senu kamsciu..... na bet jo buvo pripilta auksciau F zymos, o kiek girdejau kas auksciau tos zymos gali ir normaliom salygom isvaryt ji lauk.... tai kol kas vel istustinau buteliuka ir vel toliau laukiu rezultatu :) bet sutapimas ar ne, bet visa tai kazkaip prasidejo po antifrizo keitimo..... kazka blogo juk negalejo keiciant padaryti...... jau pramyniau 10 tukst, tai oras jei ir buvo, tai kaizkaip jau dingti turejo... :)
Tame ir esmė, kad nesimato jog pompa leidžia. :( Bet pakeitus nauja skystis nustojo dingti o senoji pompa tikrai klibėjo jau. Gedima Tokvila nustatė.
na labai dekui uz toki savo praktini pavyzdi, variantas imanomas. Kol kas pagrindine uzduotis mano issiaiskinti, ar visas skystis kuris dingsta bakelyje , subega tam mano cocacolos buteliuke uzmautam ant isipletimo slangeles :) va tei jis visas ten subega, pompa manau neprie ko.... o jei bus trukumas, ieskosim slieku ir pompoj.... :)
na va, pora pasivazinejimo menesiu isaiskino visas problemas.... patikrinus CO kieki antifrize jau iskart rode,.. .... o dabar mano avensio varikliukas isardytas ir ir laukia naujos tarpines :o, senoji prapusta buvo akivaizdziai.... beje ir pompa buvo jau beslampanti ir , isardzius, paaiskejo kad jau bebaigianti savo gyvenima.... dar pukstukai du jau grybauja....reiksbandyt restauruot.... dar dasidejo priekiniai sdabdziu diskai su kaladem ir jau sumele OHOOOOHHHOOO gaunasi....:@
Va tau ir Toyotos visos gerybes ir pliusai :P
CitataRalfas parašė:
Va tau ir Toyotos visos gerybes ir pliusai :P
Toyota irgi ne amzina, tyri kazkokius resursus.
bet jau kiek pastebejau daznai pas toyota islenda tokie vaikiski ir uzknisantis defektai kuriu kitose auto tikrai niekada nesu sutikes, o tuo labiau kai auto yra pakankamai geru metu :)
Jei auto yra geru metu, tai nereiskia, kad jinai mazai pravaziavusi. Teko matyti daug masinu 2008m su 400t rida, ypac is vokieciu ir prancuzu.
na as omenyje turiu kelias ydas toyotu kurios tikrai dirogina ir kitose auto vargiai ar pasireiskia prie bele kokiu ridu :) Galiu kalbet apie savo auto konkreciai kur rida 100proc maza, o viena is tu ydu po ziemos eme ir pasireiske, aisku vaziavimui ir pan tai netrukdo, bet vistiek yra sioks toks erzulys :)
Citatakapsis parašė:
na va, pora pasivazinejimo menesiu isaiskino visas problemas.... patikrinus CO kieki antifrize jau iskart rode,.. .... o dabar mano avensio varikliukas isardytas ir ir laukia naujos tarpines :o, senoji prapusta buvo akivaizdziai.... beje ir pompa buvo jau beslampanti ir , isardzius, paaiskejo kad jau bebaigianti savo gyvenima.... dar pukstukai du jau grybauja....reiksbandyt restauruot.... dar dasidejo priekiniai sdabdziu diskai su kaladem ir jau sumele OHOOOOHHHOOO gaunasi....:@
Užtai šašlykai tavo skanus buvo.;)
Citatasivra parašė:
Citatakapsis parašė:
na va, pora pasivazinejimo menesiu isaiskino visas problemas.... patikrinus CO kieki antifrize jau iskart rode,.. .... o dabar mano avensio varikliukas isardytas ir ir laukia naujos tarpines :o, senoji prapusta buvo akivaizdziai.... beje ir pompa buvo jau beslampanti ir , isardzius, paaiskejo kad jau bebaigianti savo gyvenima.... dar pukstukai du jau grybauja....reiksbandyt restauruot.... dar dasidejo priekiniai sdabdziu diskai su kaladem ir jau sumele OHOOOOHHHOOO gaunasi....:@
Užtai šašlykai tavo skanus buvo.;)
pirmas mano pavasarinis saslykas keptas lauke( ne zidini) :) tik kad zaliava pirktine....
o siaip nemanau kad daug klientu atvaro remontuot masina su pietu daviniu ant galines sedynes :) ir dar liepia ji suvalgyt :) o pats, prisimines kur liko pietus, varo i parde slapiankos pirkti..... :)
P.S. kiek pamenu desertui dar turejo buti viens bananas :D :D
na va, mano avensis jau vel gainiojamas po gatves..... :) traukia kaip beris :) remonto laikotarpiu buvau pasiskolines opel vektra 1.6. 74kw.... tai toks vaizdas, kad su didesniu kledaru nesu vaziaves..... :D siand pagaliau vel sedau prie toyotos, tada supranti kad vairavimas teikia mallonuma :) taigi.... siokia tokia isklotine.....variklio tarpines remontas 1700lt, vandens pompa 300lt, du purkstukai(is sroto) - 600lt... nauji stabdziu diskai su kaladelem is tokvilos- 700lt(kadangi 25 prc nuolaida, tai susigundziau firminiais), visi kiti smulkus darbai ir detales, filtrai, -300 lt.... viso 3600 lt..... :o na bet kazkaip tikiuosi kad toyota atpirks visa tai su kaupu savo kantrumu ir ilgaamziskumu.... :)
beje del pukstuku restauracijos.... paaiskejo kad tokiu pat detaliu pagal kodus pukstuku remontui nera, bent maniesiems nebuvo niekur, reiktu det kaskokias panasias analogiskas, ir ziuret , tikrint kad gaunasi.... o kaina tai vistiek ne maziau 300 lt gaunais.... ir dar turesi neaisku rezultata, tai geriau jau surasti srote originalius...... aisku juos patikrinti..... mano atveju emiau keturis, atveze is telsiu, patikrinau visus, isirinkau du su geriausiais parametrais, o likusius du grazinau..... :) parametrai aisku ne kaip nauju, bet tai juk deveti, bet garantuoti kad originalas.... pukstuku patikra ir remontas uab "vikrus", kadangi 6 purkstukus tikrinau, tau butu teke sumoketi 120 lt, tai susitariau kad uz ta suma as jiems palieku savo du senuosius pukstukus ....
geras zmogelis ten dirba, suprantantis savo darba, Viktoras toks, zmogaus megstamas darbas matosi..... dar itikino paimti kuro , is kuro siurblio, megini... jie su mikroskopun tikrina kiek metalo drozliu daro pats siurblys.... sake kad net nauji buna kad daug drozliu daro, o tos drozles gadina purkstukus.....nusivedes mane visa paskaita atskaite, vaizdziai rode meginius kokiu labai dideliu drozliu pasitaiko, maciau visa pukstuku patikros procesa ant stendo , viska pasakokjo, komentavo..... patiko :) idomu buvo :) .... taigi patikrinau savo siurblio megini.... .....drozliu beveik nera, tik labai smulkios, siurblys kaip naujas,dziuginanti zinia buvo.....
kai galva tvarke slifavai tik galva ar ir bloka pries keisdamas tarpine?? Nes matau, kad galvos tvarkymo darbu kaina maza...
Kai masina sugenda yra ir privalumu. Gauni daug patirties.:) Nes as siam klube vien del to, kad kazkada turejau tokia toyota kuri tiek gedo, kad vos ne visa perinkau. Uz tai sekancia masina nusipirkau daug geresne.B) Tai ir klubietis Kapsis jau zinotu, kaip remontuoti varikli;)
CitataRalfas parašė:
kai galva tvarke slifavai tik galva ar ir bloka pries keisdamas tarpine?? Nes matau, kad galvos tvarkymo darbu kaina maza...
varikli tvarkiau asmeniskai pas "profa", didele patikrti turinti toyotu varikliu srityje.... padare viska ka reikia... kiek zinau tik galva slifavo :) kaina tai nera maza....
jeigu tik galva slifavo vadinasi galvos praputimas ateityje pasikartos :) neaisku kada, bet tikrai pasikartos... Sitie praputimai yra toyotos defektasi r kad ji pilnai pasalint tik galvos slifavimo nepakanka, turiu omenyje, kad pilnai pasalint be tikimybes pasikartoti :)
bet jei blokas tiesus, kam ji slifuoti?
na as ne specas subtilybiu nepapasakosiu, galiu tik nukreipt pas ta kas galetu paaiskint placiau :)
CitataRalfas parašė:
jeigu tik galva slifavo vadinasi galvos praputimas ateityje pasikartos :) neaisku kada, bet tikrai pasikartos... Sitie praputimai yra toyotos defektasi r kad ji pilnai pasalint tik galvos slifavimo nepakanka, turiu omenyje, kad pilnai pasalint be tikimybes pasikartoti :)
o kodel tu kaltini kad tarpine prapute del bloko kaltes? gal tai paprasciausiai pacios tarpines problema, pradege paprasciausiai, gamybos brokas....
paiskalbek su NNZ duos meistriuko nr gali pasiskambint ir papasakos kuom susijes blokas ir galvos praputimas :) as kai del savo avensio teiravausi galvos tvarkymo jis iskarto pasake, sutvarkyt galima kazkas uz 1700lt bet tada jokios garantijos kada vel ta beda islys, o jeigu tvarkyt rimtai tada kaina gaunasi apie 3000lt, bet antru atveju tos bedos nebeturesi :) kas del pradegimo tai toyotoms galvas prapucia ir prie 100k km tai nemanau,kad per tiek laiko pradega tarpine :)
CitataRalfas parašė:
paiskalbek su NNZ duos meistriuko nr gali pasiskambint ir papasakos kuom susijes blokas ir galvos praputimas :) as kai del savo avensio teiravausi galvos tvarkymo jis iskarto pasake, sutvarkyt galima kazkas uz 1700lt bet tada jokios garantijos kada vel ta beda islys, o jeigu tvarkyt rimtai tada kaina gaunasi apie 3000lt, bet antru atveju tos bedos nebeturesi :) kas del pradegimo tai toyotoms galvas prapucia ir prie 100k km tai nemanau,kad per tiek laiko pradega tarpine :)
na dabar jau laikas parodys kas teisus .... kaip jau sakiau man tvarke zmogus, kuris daugeli metu tvarko vien tik toyotu variklius.... manau jei tai butu aktualu , butu tikrai siules slifuot bloka.....
na kiekvieno poziuris i remonta yra skirtingas :) Tad ne kiekvienas siulo viena ar kita dalyka :)
Pas mane ta pati problema,dingsta antifryzas :( kiek mazdaug kainuoja tarpine pakeisti? Gal zinot koki nebloga servisa vilniuje ? :)
Citata iš: Edvatronas Įrašytas Gruodis 24, 2009, 13:37:49 PM
Aplink issipletimo bakeli sausa? Nes is jo kiek pamenu yra nutekejimo slangute.
Prie pompos, kad prieit reikia dirzus ir apsauga nuimt. Gali buti, kad pro ja po truputi praleidineja
Ausinimo slangos nesipucia?
Ant tepalo matuokles kai istrauki nera antifrizo laseliu?
Antifrize radiatoriuje nera tepalo laseliu?
Dar variantas pasidaryti co testa ar kaip jis vadinasi. Gali buti galvos/tarpines praputimo pradzia.
Beje koks antifrizas brandinis ar koks noname? Jei levas irgi gali buti del to.
Apie kokia slangute kalbi? As randu slapia prie antifrizo isleidimo kamstelio apacioj kai didesnem apsukom ilgesnej kelionej pavaziuoji. Galvoju gal nelabai sandarus kamstelis ar ten dar kazkokia slangute yra?
Citata iš: zalias1 Įrašytas Gegužė 21, 2018, 11:12:04 AM
Apie kokia slangute kalbi? As randu slapia prie antifrizo isleidimo kamstelio apacioj kai didesnem apsukom ilgesnej kelionej pavaziuoji. Galvoju gal nelabai sandarus kamstelis ar ten dar kazkokia slangute yra?
Yra slangute. Kai susidaro perdidelis slegis, kamstelis per slangute nuleidzia ta slegi.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gegužė 21, 2018, 12:15:06 PM
Yra slangute. Kai susidaro perdidelis slegis, kamstelis per slangute nuleidzia ta slegi.
O cia normalu ar nelabai? Jei slegis per didelis tai kazkur yra beda? Ar cia del to, kad 100km ant 4000 apsuku kai pavaziuoji ir nieko nepakeisi? Benzas pas mne jei kam klausimu kils del apsuku. Jau 3 metai vaziuoju pastoviai dapilineju. Per slngute leidzia, ant plastikiniu apsaugu tandu antifrizo. Jei ramiai mieste vazineji nespaudi, tai realiai neleidzia tada. Jei stipriau paspaudi tai greitai mazeja antifrizas..
Manau,kad apsukos ir neprieko,manau kaip variklis labiau kasisti pradeda,tai nuo karščio antifryzas plečiasi ir išeina lauk,tai gal variklio perkaitime problema,kad antifryzas lauk eina,gal čia su perkaitimu ir yra bėda,na pas mane dyzelinė,bet kai pirkau auto pakeitė antifryza,tai nepastebėjau,kad jis išeitų,ar dar kažkaio dingtų,o ir važiuoju nemažai,kartais pravaikau,tai dugnais praminu,kad nuo suodžių prasivalytų.