Sveiki,
turiu problemike su avensiu 2.2 d4d d-cat,apsilus varikliui laikas nuo laiko meta gausybe baltu dumu.Kompas klaidu nerodo,trauka nepakitus.Man cia vietiniai meistrai patarineja purkstukus testuoti/keisti,bet paskaicius foruma panasu kad butu problema su DPF filtru.Patarkit nuo ko pradeti?
O kaip su ausinimo skysciu? Jei su juo tvarkoj, tai tik dpf.
Matuok vandens lygi aušinimo bakelyje, jei mažėja tuomet ruošk piniginę.
sveiki yra tikinybe jok 5 purkstukas kazkaip stringa ir purskia kura ne tada kada reikia del to ir dumai
Ausinimo skystis nemazeja,seku lygi jau pora menesiu
Pjauk dpf filtra ir baigsis problemos.
Citata iš: Sonixas Įrašytas Lapkritis 21, 2015, 19:01:22 PM
sveiki yra tikinybe jok 5 purkstukas kazkaip stringa ir purskia kura ne tada kada reikia del to ir dumai
O tu DPF pjaustymu uzsiimi?
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Lapkritis 21, 2015, 22:11:11 PM
O tu DPF pjaustymu uzsiimi?
sveikas ne neuziimu nes tai irgi gemorojus. cia is pradziu atrodo viskas gerai bet is tikruju taip nera.kai ispjauna dpf stato abmanke jok jo temperatura yra 600 laipsniu.poto kai uzkuri masina ant salto ir kompas iskart mato jok katalizas jau ikaites o masina dar salta kazkas neto karta praleidzia tai kita kart kelis desimt kart praleidzia o poto uzdega cheka jok negeras katalizas kalida neisitrina kol nenunulini dpf.na bet gal ir klistu gal ne visos abmankes tokios bet su tokiom esu susidures
Sveiki,
ar yra 100% budas patikrinti ta nelemta filtra,nes jo iskastravimas man atsistotu kaip minimum EU 500, nesu isitikines kame problema,nes kaip rasiau kompas klaidu nemeta,reikia buti tikram pries pjaunant.Ar tas duminimas negaletu buti nuo purkstuku ?
taigi buvo rasyta,kad jokiu abmankiu arba emuletoriu nebereikia,pasalina pdf ir perraso programa
Citata iš: LAISVIS Įrašytas Lapkritis 22, 2015, 16:54:21 PM
Sveiki,
ar yra 100% budas patikrinti ta nelemta filtra,nes jo iskastravimas man atsistotu kaip minimum EU 500, nesu isitikines kame problema,nes kaip rasiau kompas klaidu nemeta,reikia buti tikram pries pjaunant.Ar tas duminimas negaletu buti nuo purkstuku ?
Esu klausęs atstovybėje ar yra galimybė patikrinti, tai sakė, kad pajungus diagnostiką ir važiuojant, stebint realius parametrus įmanoma pasakyti, kiek DPF yra užsikišęs.
Citata iš: Donis7 Įrašytas Lapkritis 22, 2015, 17:07:43 PM
Esu klausęs atstovybėje ar yra galimybė patikrinti, tai sakė, kad pajungus diagnostiką ir važiuojant, stebint realius parametrus įmanoma pasakyti, kiek DPF yra užsikišęs.
siaip ir ant laisvu matosi ar uzsikises ar ne.tik reikia zinot ka ziuret
O pas mane pastebejau dpf dumina uzkurus masina ir truputi apsilus varikliui, kelis km pavaziavus nebedumina, bet jei vel uzgesini, nors ir variklis siltas, vel dumina kelis km. Bet visas sitas pastebejau vyksta kai lauko temp. zemesne nei 10 laipsniu silumos, jei aukstesne, nieks nedumina.
Citata iš: Naujokas Įrašytas Lapkritis 23, 2015, 21:15:28 PM
O pas mane pastebejau dpf dumina uzkurus masina ir truputi apsilus varikliui, kelis km pavaziavus nebedumina, bet jei vel uzgesini, nors ir variklis siltas, vel dumina kelis km. Bet visas sitas pastebejau vyksta kai lauko temp. zemesne nei 10 laipsniu silumos, jei aukstesne, nieks nedumina.
Cia labiau panasu i kondensata.
DPF filtras valosi kai pilnai isyla variklis,ir pas mane kartais valosi kai isyla,kai saltesni orai aisku kad kondensatas kol pasyla variklis.
Kokia mašinos tikra rida? Variklis jau būna pasiekęs pilną darbinę temperatūrą (ar vos pradėjęs šilti iki ketvirtadalio skalės), kai pradeda mesti baltus dūmus? Tai kartojasi kiekvieną dieną važiuojant, ir labiau pasireiškė atvėsus orams? Prie purkštukų kol kas nėra reikalo lysti. DPF kastravimas - apie 200 eur, o pridavęs supirkėjams DPF trupinius susigražinsi apie pusę išlaidų.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Lapkritis 23, 2015, 21:25:53 PM
Cia labiau panasu i kondensata.
Is kvapo nepanasu, kad kondensatas. Dumint pradeda prie 45-50 laipsniu pagal rodykle. Masina pirkau ziema, pradumino iki pavasario, visa vasara nemaciau nei dumelio, atejo ruduo, atveso ir vel dumina. Masina nuvaziavus 300K, prie kazkur 150K keista visa dpf sistema i nauja. Purkstukai ir visi kiti mazgai idealus.
Tiesa, dar reikalą dėl padidėjusio dūmingumo gali padėti išspręsti ECU programos perrašymas pas oficialus ;)
Sveiki,
Masinos tikra rida 210.000 km.Pradeda duminti kiekviena diena kai pilnai susyla. Tiesa paskutini menesi vaziuoju tik mieste ir neilgais atstumais.
Gyvenu ne lietuvoja,taip kad iskastruot uz EU 200 galiu tik pasvajoti uz D-CAT praso 500-600 euru.Penktadieni varau i oficialu toyotos servisa,
paziuresim ka pasakys.
Gal kas zino uz kiek Lietuvoja galima nupirkti naujus Denso purkstukus 2.2 d4d d-cat 2006?
Paskutine kaina D-CAT purkstuku buvo ~500eur/vnt
Labai panašu, kad bus problema su Dpf (problemas su purkštukais pajustum iš variklio darbo, traukos ir pan.) ar 5-purkštuku (teoriškai dar gali būti reikalas susijęs su lambda zondų veikimu, bet čia jau kt. klausimas). Pas oficialus nebent tik atlikti diagnostiką ir patikrinti softo programą (esant reikalui ją atnaujinti), na gal dar kokią priverstinę dpf regeneraciją jie atliks. Tačiau toks sprendimas neišgelbės - visvien turėsi keisti arba šalinti dpf. Anot oficialų, normalios eksploatacijos sąlygomis dpf tarnauja iki 150-200 tūkst. km ridos - vėliau tiesiog susidėvi nepriklausomai nuo eksploatavimo režimo, pilamo kuro kokybės, alyvos ir pan. Nieko, ant švenčių bus proga sulakstyti į LT ir nebrangiai susitvarkyti šį reikalą;)
Sveiki,
As ir vaziuosiu pas oficialus diagnostikos,nes forumas 100% raso jog problema DPF o lietuviu servise sako kad purkstukai. Pries pradedant gydyti reiketu bent jau zinoti kuom ligonis serga ar ne? :D
Tai kokius parametrus rodo purkstukai? ar cia buria is arbatos tas servisas.
Manau kaltas dpf, man mieste sustojus taip uzdumindavo baltu dumu, kad nesimatydavo kas uz manes stovi, isoperavau dpf-viskas dingo ir kuro virs litro susitaupo.
ar mano posta kas nors perskaite? sakau gi gali but 5 purkstukas grybauja del to katalizuj neikaitus pilnai o purkstukas jau purskia kura tas kuras nesudega ir gaunasi dumai.bet cia vena is problemu kuri gali but
Parametru jie nezino .Cia tipo as sumoku jie isima ir nusiuncia pas dede kuris turi stenda ,dede patikrina ir pasako rezultata.Del to ir nenoriu prasideti.
O ar atsvybeje softo perrasymas kainuoja? Jei taip, tai kiek ?
Citata iš: Naujokas Įrašytas Lapkritis 26, 2015, 08:43:29 AM
O ar atsvybeje softo perrasymas kainuoja? Jei taip, tai kiek ?
Apie 100 litu zmones mokedavo.
Sveiki,
Toyotos servizo isvada-reikia keisti egr voztuva ir valyti kolektoriu.Kaip nebutu keista niekas sios versijos net nebande kelti.
Egr ir kolektoriu galima isvalyti. Genda nebent Egr elektrine dalis. Galima paieskot naudota Egr.
Sveiki, pastebėjau įdomų dalyką. Užkuriant auto rytais arba ilgiau pastovėjus, apsukos susiūbuoja ir išmeta pilkšvą, suodžiais atsiduodantį dūmelį. Tai trunka tik kelias sekundes. Po to viskas liux. Trauka gera. DPF nėra, tepalų lygis vienodas, aušinimo skysčio lygis vienodas, kuro sąnaudos labai geros. Tačiau... tai atsitinka tik su Neste dyzeliu, jei užpilu iš CircleK - bėdos nėra. Ir taip jau bandžiau išvažinėjant kelis bakus tiek Nestės, tiek CK. Čia purkštukams pareina galas? (CV,2.2 D4D,100KW)