Sveiki,
atėjo ruduo ir teko pasikeisti padangas. Galinės jau beveik plikos, tai vietoj jų pirktos naujos ir ratai uždėti ant priekio, o nuo priekio permesti ant galo. Pavažiavau dieną ~35 km ir dar kitą dieną iš pat ryto pradėjo mirksėti slėgio lemputė, po to užsidegė ir dega visą laiką. Slėgis ~2,6 priekyje ir 2,4 gale.
Ar gali būti, kad sukeitus ratus vietomis kompas blogai mato duomenis ir todėl grybauja?
Ar gali būti, kad atsarginiame rate taip pat yra slėgio daviklis ir joje slėgis nukrito ir dabar pūliuoja?
kokiu metu atomobilis?
2006 Amerikonas
Citata iš: Daynewss Įrašytas Gruodis 02, 2015, 19:26:30 PM
2006 Amerikonas
gali but ir atsarginis ratas.bet labiausiai turbut kad nulauze davikli bemontuodami
Gal kas keitėt? Kur pirkti? Gal kas naudotus turi?
Kreipkis pas Venza:
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,5812.0.html (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,5812.0.html)
Nezinau ar tiks mano pagrinde visi nuo 2008m,bet gal ir tiks.Jeigu ka,galesiu idet keliu rusiu ir su nuskaitymo irenginiu praskanuoja ir kuris tinka,ta ir idedi.Kaina 10eur jeigu tiks.Tik nezinau kada galesiu idet,gal paieskok kas is Panevezio i Vilniu zada vaziuot?
Nekuriant naujos temos, noriu paklausti, ar kazkokio ypatingo atsargumo reiktu imtis, keiciant PRIUS ratus paciam?
Visose masinose ratai keiciasi vienodai, ir nesvarbu ar tai Zigulys, ar Bentley. Davikliai stovi rato viduje, o cia jau servise gali sulauzyti nuimant ar uzdedant padanga, jei dirba sudrankiai.
Kiek pasidomėjau ir linkstu prie draugo nuomonės, kurio įmonėje tvarkau/montuoju ratus jau ~15 metų - gaidys tie sensoriai.
Iš principo gerai, bet kaip ir daugumoje šiuolaikinių mašinų, tik pirmus 5-10 metų. Pasižiūrėjus jų sandarą pasidaro aišku, kad juos reikia keisti naujais kas 5-10 metų, nes kietėja gumos (pradeda leisti orą), nebeišsisuka ventiliai (pradeda leisti orą, o pas mane vienas nebeišsisuka), sėda baterija ir dėl to rodo klaidą. Keisti bateriją teoriškai negalima, praktiškai galima, bet prasideda žaidimai.
Kadangi ratlankiai oksidavęsi ir nuolat (kas savaitę, dvi) reikia pripūsti oro, tai keičiant padangas į vasarines bus valomi, gruntuojami ir dažomi diskai iš vidaus, kur klijuojamos padangos.
Draugo rekomendacijos: lupti daviklius lauk, dėti naujus ventilius ir tvarkyti ratlankius.
Papildomi variantai:
1. Daviklius, su baterijos keitimu ar ne, klijuoti tiesiog ant ratlankio (jo teigimu daug kas taip daro).
2. Atjungti slėgio daviklių nuskaitymą ir važinėti kaip važinėjo pasaulis iki šiol.
3. Pirkti naujus daviklius, nes jo nuomone senų/naudotų pirkti neverta, nes jie per tiek laiko patampa trapūs.
Kaip manot? Gal dar kas nors turit variantų?
Paskaitymui http://www.mytoyo.com/topr-51-tire_pressure_warning_system.html (http://www.mytoyo.com/topr-51-tire_pressure_warning_system.html)
Yra slėgio daviklių, kur ventilis yra įsukamas / išsukamas, nežinau, ar Toyotai tokie būna. Batareikos turėtų būti paprastos tabletes, tipo CR2016 ar CR2032, tik lygtai reikia ardyti daviklį, kad iki jos prieiti. O ta ventilio guma tai taip, kietėja, ir pradeda leisti orą. Aš kai keičiau dabar padangas, profilaktiškai pasikeičiau ir du senus ventilius, kadangi mano paprasta mašina su paprastais ratais, tai ir kaina atitinkama - po 1 €.
Kodel Toyota negali pasidaryti paprasta sistema, kokia turi VW? Ten padangu slegio lempute uzdega ABS, kai pamato kad 1 rato greitis yra kitoks, nei likusiu 3 ratu.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Balandis 20, 2016, 11:35:31 AM
Kodel Toyota negali pasidaryti paprasta sistema, kokia turi VW? Ten padangu slegio lempute uzdega ABS, kai pamato kad 1 rato greitis yra kitoks, nei likusiu 3 ratu.
Greitis? Ar slėgis ?
Citata iš: bladas Įrašytas Balandis 20, 2016, 11:36:25 AM
Greitis? Ar slėgis ?
Ten nera jokiu slegio davikliu. Matuojamas rato greitis. Rato su mazesniu slegiu kitoks sukimosi greitis.
Tai tikrai žymiau pažangiau negu tie dačikai rato viduje
Citata iš: bladas Įrašytas Balandis 20, 2016, 11:49:30 AM
Tai tikrai žymiau pažangiau negu tie dačikai rato viduje
Ten priputi ratus, su mygtuku "uzfiksuoji" slegi ir viskas. Jei keiciasi sukimosi greitis - uzsidega lempute. Reikia tik paciam surasti kuris ratas leidzia. Minusas tik tas, kad nematai vaziojant koks slegis ratuose ir kuris ratas leidzia ora. Bet didelius pliusas, kad nera jokiu papildomu davikliu (y)
Citata iš: Daynewss Įrašytas Balandis 20, 2016, 11:23:40 AM
Kiek pasidomėjau ir linkstu prie draugo nuomonės, kurio įmonėje tvarkau/montuoju ratus jau ~15 metų - gaidys tie sensoriai.
Iš principo gerai, bet kaip ir daugumoje šiuolaikinių mašinų, tik pirmus 5-10 metų. Pasižiūrėjus jų sandarą pasidaro aišku, kad juos reikia keisti naujais kas 5-10 metų, nes kietėja gumos (pradeda leisti orą), nebeišsisuka ventiliai (pradeda leisti orą, o pas mane vienas nebeišsisuka), sėda baterija ir dėl to rodo klaidą. Keisti bateriją teoriškai negalima, praktiškai galima, bet prasideda žaidimai.
Kadangi ratlankiai oksidavęsi ir nuolat (kas savaitę, dvi) reikia pripūsti oro, tai keičiant padangas į vasarines bus valomi, gruntuojami ir dažomi diskai iš vidaus, kur klijuojamos padangos.
Draugo rekomendacijos: lupti daviklius lauk, dėti naujus ventilius ir tvarkyti ratlankius.
Papildomi variantai:
1. Daviklius, su baterijos keitimu ar ne, klijuoti tiesiog ant ratlankio (jo teigimu daug kas taip daro).
2. Atjungti slėgio daviklių nuskaitymą ir važinėti kaip važinėjo pasaulis iki šiol.
3. Pirkti naujus daviklius, nes jo nuomone senų/naudotų pirkti neverta, nes jie per tiek laiko patampa trapūs.
Kaip manot? Gal dar kas nors turit variantų?
Paskaitymui http://www.mytoyo.com/topr-51-tire_pressure_warning_system.html (http://www.mytoyo.com/topr-51-tire_pressure_warning_system.html)
Nelabai suprantu kur tu matai problema su tais davikliais?Idejau tau 4 daviklius uz 15 eur.Brangu?Tada dekis paprastus ventilius :D
Daviklius tai gal ir paimsiu, bet kaip jų "pririšimu" prie mašinos? Nes kaip suprantu dabartiniai yra pririšti.
Ar su Toyota Techstream'u galima? O gal kitas koks softas yra? Yra kompas su 16pin laidu, tai būtų galima būtų pasijungt.
Citata iš: Daynewss Įrašytas Balandis 20, 2016, 20:36:16 PM
Daviklius tai gal ir paimsiu, bet kaip jų "pririšimu" prie mašinos? Nes kaip suprantu dabartiniai yra pririšti.
Ar su Toyota Techstream'u galima? O gal kitas koks softas yra? Yra kompas su 16pin laidu, tai būtų galima būtų pasijungt.
kitajskas Toyota Techstream ratu davikliu nerisa bent jau lexusuj
čia kitaiskas https://www.toyota-tech.eu/GTS/Wizard/Step5-Software.aspx (https://www.toyota-tech.eu/GTS/Wizard/Step5-Software.aspx) ???
Ar jie visi made in china?
PS ne į temą, bet ką galima konfiguruoti su Techstream?
Bijau sumeluot,bet man atrodo pririso su techstremu.Ten reikia nuo davikliu kodus suvest rankiniu budu.
Rytoj bandysiu pasiimti kompą su laidu. Jei paimsiu įrašysiu techstream ir pažiūrėsiu. Kaip seksis parašysiu.
pabandžiau autocom cdp+ ir vag12-12 laidus - b*8|5. Nemato Techstream'as mašinos, nors kita diegnostika (Delfi ar kokia ten) veikia be problemų - rodo mašinos duomenis. Ar gali būti, kad Toyotai reikia Toyotai skirto laido?
Is kur jus istrauket, kad VAG laidas VCDS turi veikti su Toyota?
Citata iš: Daynewss Įrašytas Balandis 21, 2016, 21:29:34 PM
Ar gali būti, kad Toyotai reikia Toyotai skirto laido?
Ne - gali, o - yra
Citata iš: Venza Įrašytas Balandis 20, 2016, 22:04:17 PM
Bijau sumeluot,bet man atrodo pririso su techstremu.Ten reikia nuo davikliu kodus suvest rankiniu budu.
tai rankiniu budu ir prisirisa.toyotai nebandziau lexusuj nepririsa ir Hybrid Battery irgi nesijungia prie kompo.
Citata iš: Zaroliz Įrašytas Balandis 21, 2016, 22:13:31 PM
Ne - gali, o - yra
Yra tai yra, bet su autocom, tai galima jungtis prie beveik visų mašinų.
Bet kokiu atveju planas žlugo. Bus išimti davikliai, įdėti paprasti ventiliai, nuvalyti ir perdažyti ratlankiai. Pabandysiu pakeisti baterijas ir sudėsiu daviklius į atsarginį ratą. Jei nustos pjauti grybą, tai atėjus rudeniui sudėsiu į normalius ratus, jei ne - nuvešiu pas "Toyota laido savininkus" ir išjungs slėgio daviklių duomenų nuskaitymą.
Beje, ar praleidžia technikinę, jei rodo, kad davikliai neveikia?
Autocom universalus dalykas, jugiasi prie daug ko. Bet jis negali padaryti to, ka daro Techstream, VCDS, OP-COM ir t.t.
Sveiki,
Gal žinot kiek kainuoja su kompu atjungti ratų slėgio daviklių nuskaitymą ir kas Vilniuje tai galėtų padaryti. Ačiū
Issiimi skydeli ir uzklijuoji padangos simbolio lempute.Pats paprasciausias ir pigiausias variantas.Kadar vel reikes,nereiks nieko programuot ;)
Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 06, 2016, 12:42:21 PM
Issiimi skydeli ir uzklijuoji padangos simbolio lempute.Pats paprasciausias ir pigiausias variantas.Kadar vel reikes,nereiks nieko programuot ;)
Dėkui už paprastą, ūkišką patarimą :-) man patika, kai gali pats išspręsti problemą minimaliom išlaidom. (y)
Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 06, 2016, 12:42:21 PM
Issiimi skydeli ir uzklijuoji padangos simbolio lempute.Pats paprasciausias ir pigiausias variantas.Kadar vel reikes,nereiks nieko programuot ;)
Jei tai Prius 2, tai paprasciau sutvarkyti daviklius, nei skydeli isimti :)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gegužė 06, 2016, 18:39:20 PM
Jei tai Prius 2, tai paprasciau sutvarkyti daviklius, nei skydeli isimti :)
O jei Prius V ? :smoke:
O jei Prius V, tai pasikeitus skideli is Prius+ nebus jums ir sliegio davykliu. :)
Technikinėj neprisikabino diedas.
Du davikliai mėtosi bagažinėj. Rudenį dar du ten pat atsiras. Išpjaustysiu, pakeisiu baterijas ir įkišiu į atsarginį ratą. Pažiūrėsiu kas bus. Jei lemputė užges reikės priklijuoti normalių ratų viduje su heavy-duty dvipuse lipnia juosta. Jei ne - tai tegul eina ....
O dėl lempučių, tai jei nepardavinėti, tai kam ją iš vis klijuoti? Tegul dega. Kai perdegs pati užges :)
As tau 5 daviklius uz 15eur siuliau,tai net nesidomejai,o dabar pjaustysi batareikas,pisies,klijuosi.. :goodboy:
Idomu, naujose Toyota yra davikliai slegio? Tvarkiau neseniai slegio klaidas Mazda 3 2015m, tai ten jau nebuvo davikliu. Viska mato ABS.
Citata iš: Venza Įrašytas Birželis 07, 2016, 20:45:15 PM
As tau 5 daviklius uz 15eur siuliau,tai net nesidomejai,o dabar pjaustysi batareikas,pisies,klijuosi.. :goodboy:
Problema tame, kad tavo daviklius visų pirma reikėtų pririšti prie auto iš naujo. O tai minimum dar 15-30 eurų, o gal ir dar daugiau+laikas+benzas. Vilniuj už mažiau šiais laikais net į snukį negausi. +Nėra jokios garantijos, kad tavo davikliai veikiantys, ventiliai oro nepraleidžia ar neprasisuka, kaip buvo su vienu iš maniškių. +Tavo davikliai tokie pat seni, taigi faktas, kad ir jie nelaikytų daugiau nei 1 ar 2 metai ir nusėstų baterijos taip pat. Ir vėl ta pati istorija iš naujo....
Na, nepavyko sandėris, bet taip jau būna. Tiesa pasakius dingai kažkur, tai net nesitikėjau skambučio sulaukti... Sorry, kad sugaišai laiko.
Dabar norėsiu ardysiu, norėsiu - ne. Dėjau aš ant tos lemputės, kad dega, gal tik iš sportinio intereso pažaisiu...
Kadangi esu draugui padėjęs, kurio įmonėj perku/montuoju padangas, tai jis man praktiškai dykai nuvalė ratus, nugruntavo, nudažė, pakeitė ventilius ir oro nutekėjimas dingo. Manau, kad geriau sutvarkyti ratus ir be daviklių, nei turėti daviklius, kurie galimai bus tik dar didesnis galvos skausmas.