sveiki, tokia problema, kad radau tepalo turbinos oro paemimo slangoje ir interkulerio slangoje ir dumija daugiau negu turetu. gal kas zino kame problema gali buti. turbina restauruota pries 5men
Isiurbime tepalo kazkiek buna visada. Sausa ten nebus. Ziurint koks tas kiekis, kuri radai :)
zinau, kad turi buti kazkiek, bet cia jau daugiau negu turi buti. ir per 3500km kazkur 400ml tepalo dingo
Tai 400ml tepalo radai isiurbimo sistemoje? Ar tiesiog dingo?
400ml nuo viso kiekio dingo
O kiek dave garantijos po restauracijos?
metus, bet esme kad masina uzsienyje ir parvaryti jos i lt patikrinti nelabai yra. o jeigu ne turbinoje problema kas dar galetu buti
Tepalo dingimo priezasciu yra nemazai, pradedant nuo nesandariu tarpiniu ir baigiant tepaliniais ziedais. Pagal pacio paskaiciavimus gaunasi apie 1l. 10000 km. Cia dar kaip ir puse bedos.
salnikai gal dar kokie
pastebejau kad is duslintuvo tepala varo ir galinis dangtis tepalu apsineses buna
Tai gal suodziais? Nes jeigu tikrai skystu tepalu aptaskyta, tiketina, kad per turbinos asele praleidzia.
ne suodziai, nes pagazavus daugiau ant laisvu apsuku is duslintuvo net isbega tepalo. reiskias nlogai restauravo turbina
Su restauruotom turbinom daznai taip buna, ne vienam pazistamui pasibaigus garantijai, nusprogdavo ir turbinos.
Nu jei is glusako tepalas spjaudosi, tai pirmiausia turetu buti nesveiko dydzio melsvu dumu kamuolys. Isivziduok koki kelia turi nukeliauti tepalas nuo variklio skyriaus iki ismetimo galo neisdeges tokioj temperaturoj. Jei taip tepalas lasetu per glusaka, tai tikrai ne 400ml dingtu ant 3500km :) Dar zinant kokia temperatura glusake. Itariu, kad gal buti kondensatas, kuris nuo suodziu igauna tamsia spalva, del to ir atrodo, kad tepalas :)
Nu neisivaizduoju kaip galima matyt is glusako spjaudant tepala variklio, pirmiausia per dumu kamuoly ten nieko neimatytum.
Tepalo pedsaku gali buti isiurbime iki oro filtro, nes i ta stora vamzdi buna atvestas alsuoklis is variklio dangtelio, tai ten gali buti viduje kazkiek riebaluota. Prie interculerio slangose net ir apynaujuose dyzeliuose gali rasti tepalo pedsaku. Geriausia grizt prie glusako vienam biski pauostyt, o kitam pagazuot. Geriausia kazkam is galo vaziuoti arciau, o tavo auto pavaryt ant apkrovos, pajudet smarkiau is vietos. Bet tas kas uostu turi buti nesusipykes su kvapais :) Kad atskirtu kur dyzelio nesudegusio kvapas, kur jau tepalo. Mane ziauriai besina, kai stovi kazkam is galo ir koks dyzelis uzvaro aitriu tepalo kvapu. Norisi aplenkt ir patart susitvarkyt motora arba keisti auto.
Tenka kartais pakviepuoti is galo vaziuojant pas ka pastatytos dujos. Tai tikriausiai geriau nesudegusio dyzelio kvapus jausti nei duju varomos.
Teisingai pasakei,pas ka "pastatytos",o ne sumontuotos dujos :D O siais laikais nesvarbu paskui kokia netvarkinga masina vaziuot,bet kvapai labiau nosi riecia nei senais laikais,gal iprate buvom.Labiausiai gal but smirda dujos is senoviskos irangos,bet sveikatai kenksmingiausia,tai suodziai :-/