Labas :)Avensis 2010m. d4d 2.0 pirktas ne per seniausiai, prancuzas. Ar daug knisiaus pasikeisti paciam ausinimo skysti? be duobes ar imanoma is vis? galvoju tojotos centre pasitikrint/pasikeisti , gal kas bandet servisuos kiek kainavo malonumas sis?
Gali ir pats pasikeisti jeigu yra duobe arba pakelejas. Bet kuriam servise gali pasikeisti, kainuos apie 20e. Paciam galima pasikeisti, nuleidi skysti is sistemos ir ipili nauja. Reikia tik nuorint.
Mes nežinom tavo sugebėjimų automechanikos srityje, ir nelabai galime patarti, vieni sugeba variklį perrinkti, kiti lemputės pasikeisti į servisą važiuoja. Aušinimo skystį pasikeisti nėra sunku, internete pilna informacijos. Kitas klausimas - ar to reikia? Servisai turi aparatuką, su kuriuo tau patikrins aušinimo skysčio užšalimo temperatūrą, ir jei ji yra bent -30°C , tai gali Lietuvoje eksploatuoti. Jei patikrinus užšalimo temperatūrą rasi aukštesnę , gali įpilti aušinimo skysčio koncentrato.
jei neklistu. Pats gamintojas rekomenduoja antifriza keisti kas 5 metus. Kodel? Todel, kad antfrizas turi ne tik uzsalimo temperatura, bet ir kitas savybes kurios apsaugo ausinimo sistemos dalis nuo korozijos ir kitu nuosedu. Aisku viso antifrizo neisleisi, ten variklio bloke kazkiek lieka seno, bet nedaug. SVarbiausia pilti nauja gamintojo rekomenduojama ir tik ne autochemijos. Atstovybej brangiai kainuos tas originalus, gali koki TurtleWax pasiieskot, o svarbiausia suzinot, koks naudojamas G11 ar G12, jei raudonas tai bus greiciausiai G12. Ir zinoma svarbiausia, kad gerai nuorintu. Dar gali tekt po keliu dienu vazinejimo kazkiek dapilt, nes vaziuojant dar kazkiek nusiorina, tai gali nezymiai antifrizo lygis bakelyje pakrist.
Nereikia nieko nuorinti. Reikia nauja pilti maza srovele ir viskas.
Aš keičiau radiatorių, tai teko pakeisti ir aušinimo skystį, naudojau HEPU G12 koncentratą ir distiliuotą vandenį, pasidariau mišinį santykiu 50/50, užšalimo temperatūra gavosi apie -35°C. Niekur neradau nuorinimo taškų, tiesiog pyliau po truputį, paskui užvedžiau variklį ir neuždaręs radiatoriaus pabirbinau daar kurį laiką. Variklio bloke liko gal koks nepilnas litras seno skysčio, niekaip jo neįmanoma išleisti
Citata iš: bladas Įrašytas Gruodis 30, 2015, 13:15:20 PM
Variklio bloke liko gal koks nepilnas litras seno skysčio, niekaip jo neįmanoma išleisti
Isimk termostata,pajuk vienam gale kompresoriaus zarna ir ispusi likusi antifriza ;)
Ateity žinosiu, ačiū. Šiaip tas likutis netrukdo :)
Net kompresoriaus neprireiks.Jei per termostata neisleidi,ne tiek mazai seno ir lieka.O nuorint beveik jokiai masinai nereikia,tik bmw,ten net puses nesusupila,jei neatsuki nuorinimo tasku
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Sausis 18, 2016, 19:42:43 PM
Net kompresoriaus neprireiks.Jei per termostata neisleidi,ne tiek mazai seno ir lieka.O nuorint beveik jokiai masinai nereikia,tik bmw,ten net puses nesusupila,jei neatsuki nuorinimo tasku
dabartiniam citroenam jau nereikia orint? kažkada xantia turėjau, tai trys nuorinimo taškai buvo
Turejau 605 peza,nieko ten neteko orint.Puikiai nusiorina savaime,pripili skyscio,paspaudai slanga ir tiek
Ka manot apie tokius testerius? Ar naudojat? Ar rodo normaliai?
https://www.senukai.lt/p/ausinimo-skyscio-matuoklis/44x1 (https://www.senukai.lt/p/ausinimo-skyscio-matuoklis/44x1)
Citata iš: zalias1 Įrašytas Spalis 02, 2016, 07:42:53 AM
Ka manot apie tokius testerius? Ar naudojat? Ar rodo normaliai?
https://www.senukai.lt/p/ausinimo-skyscio-matuoklis/44x1 (https://www.senukai.lt/p/ausinimo-skyscio-matuoklis/44x1)
Dėl ramybės dar pora eurų pridedi ir nusiperki naują aušinimo skystį.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Spalis 02, 2016, 08:34:32 AM
Dėl ramybės dar pora eurų pridedi ir nusiperki naują aušinimo skystį.
Tas aisku. O kaip su nuorinimu corollai 02 gal zinai?
Nusiorina pati.