Sveiki.Antra žiema iškyla problema su varikliu.Pernai jautėsi prie didesnių šalčių (~ -15ºC),šiais metais jau problema atsiranda ir spustelėjus vos -3ºC šaltukui.Taigi problema tokia : užvedus variklį po kurio laiko užsidega Check Eng lempikė ir matoriuks gesta.Prie mažesnio šalčio variklis stovint (nejudant) dirbti gali ilgiau kol užsidegs ta lempikė,kai šaltis lauke didesnis - tai trunka kur kas trumpiau.Beje pastebėjau jog kol variklis šaltas,tereikia įjungti priekinio stiklo pašildymą ir chekas užsidega akimirksniu,automatiškai gesta variklis,bet jei variklis šiltas - viskas dirba be priekaištų.Atlikus diagnostiką šaltam varikliui (nes kitaip neina užčiuopti klaidos kodo) išlenda klaidos kodas "EDU circuit 97(2)".Beje sušilus varikliui iki darbinės temperatūros adapteris jau jokios klaidos neberodo,taip kaip automatiškai ir problemos su varikliu dingsta.Gal yra gudrių diedų kas yra susidūrę su panašia problema ir gali pasidalinti mintimis apie šia bėdą?
Man atrodo, kad klaida 97 tai P1215. Aš pradėčiau nuo peržiūros gal kur masės nėra. Apžiūrėk ar nuo akumo einantis minusas visur gerai priveržtas prie kėbulo. Čia kažkas panašaus ir žmogus susitvarkė http://autodata.ru/article/all/toyota_nadia_1az_fse_diagnostika_koda_r_1215_oshibka_bloka_upravleniya_forsunkam/ (http://autodata.ru/article/all/toyota_nadia_1az_fse_diagnostika_koda_r_1215_oshibka_bloka_upravleniya_forsunkam/)
Čia http://www.carhelp.info/forums/showthread.php?t=92025 (http://www.carhelp.info/forums/showthread.php?t=92025) žmogui nebuvo masės i kėbulą. Dar čia http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=500&t=98305 (http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=500&t=98305)
Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Gruodis 31, 2015, 14:45:10 PM
Man atrodo, kad klaida 97 tai P1215. Aš pradėčiau nuo peržiūros gal kur masės nėra. Apžiūrėk ar nuo akumo einantis minusas visur gerai priveržtas prie kėbulo. Čia kažkas panašaus ir žmogus susitvarkė http://autodata.ru/article/all/toyota_nadia_1az_fse_diagnostika_koda_r_1215_oshibka_bloka_upravleniya_forsunkam/ (http://autodata.ru/article/all/toyota_nadia_1az_fse_diagnostika_koda_r_1215_oshibka_bloka_upravleniya_forsunkam/)
Čia http://www.carhelp.info/forums/showthread.php?t=92025 (http://www.carhelp.info/forums/showthread.php?t=92025) žmogui nebuvo masės i kėbulą. Dar čia http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=500&t=98305 (http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=500&t=98305)
Dėkuj už patarimą !!.Kažkaip ir man įtarimas daugiau krypsta link elektrinės dalies,vien dėl to kad pajungus stiklo šildymą gedimas užfiksuojamas akimirksniu.Tik keista tai,kodėl varikliui pašilus gedimas dingsta,vasarą taip pat niekada nėra buvę panašių triukų :think: ?Negi pašilus varikliui kas kart atsistato prastas kontaktas kažkur provodkėj?O gal žiemą esant minusinei temperatūrai suveikia kažkoks tam tikro mazgo elektrinis pašildytojas,kuris ir suryja didelę dalį srovės kurios nepakanka dėl kažkur esančio blogo kontakto?
Saltyje kunai traukiasi, va tau ir atsiranda kazkur laisvumas kontakte.
Na galbūt galbūt,tik kažkiek keista kad tas susitraukiantis kūnas visada nekontaktavimo kondiciją pasiekia tik esant žemesnei nei 0ºC temperatūrai,o esant temperatūrai į pliusą kontaktas atsistato be kažkokių pašalinių oksidacijų ar panašių veiksnių kaip niekur nieko.Beje kur randasi tas pats EDU (kiek suprantu purkštukų valdymo blokas)? :think:
Tai gi,kiek pasikuičiau po interneto erdves ir radau kad pilnai tai gali būti ir dėl SCV vožtuvo kaltės.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.land-cruiser.ru%2Fuploads%2Fpost-146-1268162919.jpg&hash=fd739c8901037fa10e12b1819ee48bb91eba59e9)
Manau kad prastas kontaktas šioje situacijoj mažiau tikėtinas,nes atšalus orams kuras kiek patirštėja ir to gali pakakti kad strigtų kažkuris vožtuvas kas ir iššaukia gedimą,o kai variklis įšyla,tuo pačiu AS siurblys ir vožtuvas - problemos nebelieka.Ką gi,užuodžiu išlaidas :-{ .Ar teisinga kryptim užsikabinau?
Turi omenyje SCV vožtuvus, raudoną ir žalią ? Mano auto buvo kažkas panašaus nutikę, kaip tavo. Būdavo užsidega čekas iš niekur nieko ir traukos nėra. Kartais taip sutampa, kad užsidega įjungus pvz pečiuką. Buvau išsiėmęs juos abu, apžiūrėjau ir atgal sudėjau , nes nelabai ką ten su jais įmanoma padaryti, bet nuo to laiko čekas neužsidega. Tik kai motoras šaltas yra , jaučiasi toki mini sutrukčiojimai. Aišku galima mirkyti ultragarso vonelėje.
Labai graziai ardosi ir valosi svc voztuvas. Nepamenu, ar siam, ar rusu forume yra visas ardymas ir valymas su nuotraukom ir aprasymu.
Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Sausis 01, 2016, 20:05:26 PM
Turi omenyje SCV vožtuvus, raudoną ir žalią ? Mano auto buvo kažkas panašaus nutikę, kaip tavo. Būdavo užsidega čekas iš niekur nieko ir traukos nėra. Kartais taip sutampa, kad užsidega įjungus pvz pečiuką. Buvau išsiėmęs juos abu, apžiūrėjau ir atgal sudėjau , nes nelabai ką ten su jais įmanoma padaryti, bet nuo to laiko čekas neužsidega. Tik kai motoras šaltas yra , jaučiasi toki mini sutrukčiojimai. Aišku galima mirkyti ultragarso vonelėje.
Jo,tie patys.
Na pas mane užsidegus čekui variklis gesta beveik iškart,po to užsidega visa girlianda...Šiaip kuriasi gerai,gal jaučiasi kokiu apsukimu daugiau kad reik sukt kai šaltas variklis,bet tai tik pirmas kūrimas,iš antro karto griebia beveik vos krustelėjus,bet po kelių sekundžių vėl čekas,ir taip kokį 10 kartų kol variklis kažkiek užšyla.Po kiekvieno kūrimo variklis gali padirbti vis ilgiau ir ilgiau iki sekančių čekų kol galiausiai čekai dingsta ir bėdos baigiasi.Kaip minėjau pernai jau buvo panašiai,bet tai vyko prie žemesnių temperatūrų,šiais metais jau užtenka ir kelių laipsnių žemiau nulio.Taigi gedimas progresuoja kaip ant mielių.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 01, 2016, 20:12:56 PM
Labai graziai ardosi ir valosi svc voztuvas. Nepamenu, ar siam, ar rusu forume yra visas ardymas ir valymas su nuotraukom ir aprasymu.
Ar šitą turi galvoj ? http://www.common-rail.ru/equip/equip_05.php (http://www.common-rail.ru/equip/equip_05.php)Nors vožtuvas šiek tiek ne toks,bet panašus ir nepasakyčiau kad jis čia laisvai rankos judesiais dirbtų,be to gerokai reikia būti "atsigavusiam" ant spec įrankių.
Ne, ne šitas. Ten paprastesnis buvo, tik nuotraukos ir komentarai ir nereikėjo jokių spec įrankių.
Va, kažką panašaus radau
https://www.youtube.com/watch?v=JBDZcabr3rM (https://www.youtube.com/watch?v=JBDZcabr3rM)
Beje, ten diagnostikos lape, variklio apsukos užkilusios. O ant laisvų koks kuro slėgis?
Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 01, 2016, 20:40:14 PM
Ne, ne šitas. Ten paprastesnis buvo, tik nuotraukos ir komentarai ir nereikėjo jokių spec įrankių.
Va, kažką panašaus radau
https://www.youtube.com/watch?v=JBDZcabr3rM (https://www.youtube.com/watch?v=JBDZcabr3rM)
Beje, ten diagnostikos lape, variklio apsukos užkilusios. O ant laisvų koks kuro slėgis?
Apsukos užkilusios nes variklis šaltas.Čia apsukos užkyla automatiškai kai variklis šaltas ir jei įjungiu pečių.
Šita supratau, bet kai pasiekia darbinę temperatūrą ir nukrenta apsukos, koks tada kuro slėgis?
Čia kalba eina apie tokį https://www.youtube.com/watch?v=uhD1C5L2KYI (https://www.youtube.com/watch?v=uhD1C5L2KYI) dar : https://www.youtube.com/watch?v=kaga5cbOjns (https://www.youtube.com/watch?v=kaga5cbOjns)
Abejoju ar jie ardosi, kiek liečiau, tai nėra ten judančių detalių ir įrankių nereikia spec jokių.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 01, 2016, 20:58:15 PM
Šita supratau, bet kai pasiekia darbinę temperatūrą ir nukrenta apsukos, koks tada kuro slėgis?
Dabar tiksliai nepasakysiu,rytoj gal.Turiu tik vasarą darytą išklotinę.
Vasariniame viskas tvarkoj.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 01, 2016, 21:10:43 PM
Vasariniame viskas tvarkoj.
Ir žieminiame kai variklis šiltas nejaučiu jokių problemų.Diagnostiką daryta šaltam varikliui dėl to kad būtų matyt dėl ko atsiranda čekas.Kai šiltas variklis - jokių bėdų ir čekų nėra,taigi ir išklotinė manau bus panaši į vasarinę.Na ryt pabandysiu atlikt.
Šiandien nusiėmiau tą EDU bloką,nieko nepamačiau :think:,viskas blizga,gražu...
Vis labiau galvoju, kad bus kalti SCV. Pas mane auto (irgi d4d 81kw 110ag)is akumo eina minusas i kebulą kažkur netoli po akumuliatoriumi, netoli egr. Pažiūrėk ar ten gerai priveržta.Būtų gerai gauti kokį blogą SCV, būtent nuo mūsų auto ir patyrinėti.
Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Sausis 01, 2016, 21:23:34 PM
Vis labiau galvoju, kad bus kalti SCV. Pas mane auto (irgi d4d 81kw 110ag)is akumo eina minusas i kebulą kažkur netoli po akumuliatoriumi, netoli egr. Pažiūrėk ar ten gerai priveržta.Būtų gerai gauti kokį blogą SCV, būtent nuo mūsų auto ir patyrinėti.
Ryt pažvelgsiu.Baisiai landyt po mašina kažkaip nelabai yra noras šiom dienom,garažas nešildomas,pirščiukai šąla...(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs4.rimg.info%2Fc72cc83b1022e9619cad0b44f359a2d2.gif&hash=8d1707bef550d2ddbdd46ea49904b9d50da9e4fe)
Beje gal kas esat kur užmatę elktrines schemas I Avensiui su 1CD-FTV varikliu.Turiu krūvą schemų I Avensiui,bet nėra su tokiu varikliu,o su kitais varikliais yra šiokių tokių skirtumų pačioj pravodkėj.Norėčiau konkrečiau išsiaiškint kaip pajungtas tas EDU blokas,kas kur nueina,tuo pačiu gal ir kokį prastą kontaktą tokiu būdu kur aptiksiu...
Kadangi problema sena, tai manau tas scv voztuvas per tiek laiko butu galutinai numires. Cia greiciausiai bedos bus su elektra.
Citata iš: ginciavas Įrašytas Sausis 01, 2016, 22:09:07 PM
Kadangi problema sena, tai manau tas scv voztuvas per tiek laiko butu galutinai numires. Cia greiciausiai bedos bus su elektra.
Variklio skyriuje visas mases šiandien išblizginau,kiek netingėjau patikrinau fyškių krūvą - visur kontaktai blizga,gražūs švarūs,nėra prie ko prikibt.Taigi situacija nepasikeitė,niekas nepagerėjo...
Šiaip iškilo klausimas kuo skiriasi žalias ir raudonas SCV apart spalvų ir skirtingų raktų užmauti fyškei?Jų pačių sandara kažkuo kardinaliai skiriasi,nieks nežinot?
Paskaityk cia
http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=100459 (http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=100459)
Mano ir sunkiai vestis pradejo avensis II 2005m 2.0 85kw variklis. Siandien tik is kokio 5 karto tik uzvedziau prie -15C . Itariu kad tas scv voztuvas grybauja, pas mane jis vienas, pilkas . nes buna vedasi gerai iskart ir buna kad sunkiai, pasukt reikia... ir tik esant saltiems orams. na dar purkstukai gali buti. bet logiskai mastant, tada visada prastai vestusi esant zemai temperaturai. O mano atveju, kartais gerai vedasi, kartais sunkiai. Ir pastebejau bent siandien, kad tas voztuvas (bent is jo garsas sklinda saltam varikliui ,tikrai ne purkstuku garsas). kad caksi garsiai kuri laika. lauke net girdeti. ar tai normalu? suprantu kad reikia daryti diagnostika, varyti i servisa, nes niekas cia neatspes kas yra:). Ta ir darysiu artimiausiu metu:) Tiesiog idomu ar normalu kad tas scv voztuvas klaksi dirbant saltam varikliui esant laisvom apsukom? Ir kas susidure gali pasakyti kokios kainos dabar Scv voztuvu? konkreciau 1CD ftv variklio? pilkas vienas jis pas mane. Dekui ;)
Cia orientacine kaina
http://www.ebay.com/itm/TOYOTA-SUCTION-CONTROL-VALVE-SCV-04226-0L020-DENSO-294200-0040-/201138069194 (http://www.ebay.com/itm/TOYOTA-SUCTION-CONTROL-VALVE-SCV-04226-0L020-DENSO-294200-0040-/201138069194)
Citata iš: Viktoras777 Įrašytas Sausis 02, 2016, 21:36:54 PM
Mano ir sunkiai vestis pradejo avensis II 2005m 2.0 85kw variklis. Siandien tik is kokio 5 karto tik uzvedziau prie -15C . Itariu kad tas scv voztuvas grybauja, pas mane jis vienas, pilkas . nes buna vedasi gerai iskart ir buna kad sunkiai, pasukt reikia... ir tik esant saltiems orams. na dar purkstukai gali buti. bet logiskai mastant, tada visada prastai vestusi esant zemai temperaturai. O mano atveju, kartais gerai vedasi, kartais sunkiai. Ir pastebejau bent siandien, kad tas voztuvas (bent is jo garsas sklinda saltam varikliui ,tikrai ne purkstuku garsas). kad caksi garsiai kuri laika. lauke net girdeti. ar tai normalu? suprantu kad reikia daryti diagnostika, varyti i servisa, nes niekas cia neatspes kas yra:). Ta ir darysiu artimiausiu metu:) Tiesiog idomu ar normalu kad tas scv voztuvas klaksi dirbant saltam varikliui esant laisvom apsukom? Ir kas susidure gali pasakyti kokios kainos dabar Scv voztuvu? konkreciau 1CD ftv variklio? pilkas vienas jis pas mane. Dekui ;)
Kūrimasis sunkai kai šalta, tai žvakes tikrinčiau pirma, kuro filtra paskui ? Buvo ir man žiemą, visai neužsivedė. Tik viena žvakė veikė. Sudėjau visas naujas ir kaip bitė prie minus 20.
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 02, 2016, 20:19:43 PM
Variklio skyriuje visas mases šiandien išblizginau,kiek netingėjau patikrinau fyškių krūvą - visur kontaktai blizga,gražūs švarūs,nėra prie ko prikibt.Taigi situacija nepasikeitė,niekas nepagerėjo...
Šiaip iškilo klausimas kuo skiriasi žalias ir raudonas SCV apart spalvų ir skirtingų raktų užmauti fyškei?Jų pačių sandara kažkuo kardinaliai skiriasi,nieks nežinot?
Manau jie abu vienodi, o spalvos tik akių dūmimas. Abu laikiau rankose, nieko nesiskyrė tik spalva. Bandžiau keisti vietomis niekas nepasikeitė su variklio darbu. Atjungiau viena, paskui kitą, varikliui dirbant ant laisvų kažkokių sutrikimų nepastebėjau. Reiktų pavažiuoti ir bus aiškiau su trauka.
Rytoj bus pirmi darbai, nusipirkt zvakes ir pasikeisti, taip pat ir kuro filtra. Bet abejoju kad pades, nes zvakes tikrinau rudeni, tada veike. Del kuro filtro traukos nebutu jei pasikises butu... o dabar viskas ok kai uzsiveda. Na bet kokiu atveju keisiu ir bus matyt. Jei nepades zvakes ir filtras, beliks diagnostika, Scv arba purkstukai.
Dar mastau kad starteris gali buti vienas is blogo vedimosi priezasciu.. Bet kiek domejausi, visiem pasireiskia si liga esant karstam motorui, o pas mane saltas prastai vedasi.... Akumuliatorius apynaujis geras...
Citata iš: Viktoras777 Įrašytas Sausis 03, 2016, 19:13:07 PM
Rytoj bus pirmi darbai, nusipirkt zvakes ir pasikeisti, taip pat ir kuro filtra. Bet abejoju kad pades, nes zvakes tikrinau rudeni, tada veike. Del kuro filtro traukos nebutu jei pasikises butu... o dabar viskas ok kai uzsiveda. Na bet kokiu atveju keisiu ir bus matyt. Jei nepades zvakes ir filtras, beliks diagnostika, Scv arba purkstukai.
Dar mastau kad starteris gali buti vienas is blogo vedimosi priezasciu.. Bet kiek domejausi, visiem pasireiskia si liga esant karstam motorui, o pas mane saltas prastai vedasi.... Akumuliatorius apynaujis geras...
Na ir kas, kad rudenį žvakes tikrinot? Joms perdegti nereikia metų, pakanka vieno lemtingo karto ir perdega. Ar ne pigiau prieš jas keičiant pradžiai patikrinti? Gal tik 1 tereikia, tai kam visas keisti? O gal jos visos geros...
pats esu isitikines, kad zvakes gerai patikrint gali tik issuktas, realiai ziurint kaip jos kaista. Matuojant su lempute nelabai pamatysi kaip ji istikruju veikia, na dar is dideles bedos gali matuot varza, geras variantas jei turi sroves reples, taip pat gali matyt kiek valgo sroves kiekviena zvake individualiai... Keisdami toyotai zvakes, atsargiai sukit, nes jos megsta luzineti. Dabar pazistamas motoristas, keite avensiui 85kw D4d zvakes - is 4 net 3 nuluzo, teko lupt galva...silpnas starteris/akumuliatorius ypac isryskina bloga karsta kurimasi. SCV voztuvu neskubekit keisti - pirma rekomenduoju praplauti rimtoj ultragarsinej vonelej. Dazniau del prasto kurimosi beda buna purkstukuose, kurie nelaiko slegio, nei kad SCV, bet pasitaike ivairiu variantu - cia jau reikia tikrinti ir testuoti viska is eiles. Tiesa, dar esu turejes idomu varianta (toyota avensis d4d 81kw), kur prastai ir netolygiai vedesi del pradegusiu saibu po purkstukais(trauka taip pat susilpnejusi buvo)....
O tai kam reikejo galva lupt?Yra kas be galvos lupimo istraukia nuluzusias.
Man taip pat D4D 85kw neužsivedė prie -15, akumas pirktas prieš du mėn, po starterio gręžimo voltažas buvo 12,5, dakroviau, ryt statysiu atgal. Kas liečia žvakes, tai skydelyje neturėtu pranešti, kad jos neveikia? Nes taip buvo prieš 4m, kai nupirkau auto, prie +6 ar 8 dėl jų check buvo užsidegęs, tai tada pakeičiau ir nuo to laiko 4 metus nieko nedaryta. Tiesa jau prie 0 būdavo, kad variklio viduriai bent porą kartų turėdavo persiverst, kad užsivestų. Beje, karštas vedasi be problemų. Dar skaičiau, kad visokiems D-CAT ir 2,2 110kw varikliams būna softą reikia perrašyti į "žieminį" jei iš šiltesnio krašto atvarytas auto, mano iš Italų (ar mano varikliui gali to reikėti, ne per senas jis?). Anksčiau irgi sunkiau vesdavosi (per didesnius šalčius automobilis beveik nebuvęs paliktas lauke), bet užsivesdavo, ir didžiąją laiko dalį ji stovėdavo garaže, kuriame nebūdavo mažiau 0, kol jame neatsirado naglesnis auto.
Citata iš: Egis_ Įrašytas Sausis 04, 2016, 19:49:24 PM
SCV voztuvu neskubekit keisti - pirma rekomenduoju praplauti rimtoj ultragarsinej vonelej. Dazniau del prasto kurimosi beda buna purkstukuose, kurie nelaiko slegio, nei kad SCV, bet pasitaike ivairiu variantu - cia jau reikia tikrinti ir testuoti viska is eiles. Tiesa, dar esu turejes idomu varianta (toyota avensis d4d 81kw), kur prastai ir netolygiai vedesi del pradegusiu saibu po purkstukais(trauka taip pat susilpnejusi buvo)....
Gal gali smulkiau papasakot apie purkštukų praplovimą?Vonelę turiu,gal per silpna,nežinau,šiaip ką į ją pilt prieš nardinant vožtuvus :think: .Niekur kažkaip nerandu smulkesnės info apie tai,bandyčiau pasiterliot prieš keičiant kol dar šalta...
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 04, 2016, 20:27:08 PM
Gal gali smulkiau papasakot apie purkštukų praplovimą?Vonelę turiu,gal per silpna,nežinau,šiaip ką į ją pilt prieš nardinant vožtuvus :think: .Niekur kažkaip nerandu smulkesnės info apie tai,bandyčiau pasiterliot prieš keičiant kol dar šalta...
skysti gali naudot toki: http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=62985 (http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=62985)
as vezu plaut i rimta dyzeliu servisa plauti tuos SCV voztuvus, nes reikia rimtos voneles, kuri pageidautina ir kaitintu skysti. Kiek ploviau kartu - padejo. Zalias voztuvas yra zemo slegio, o raudonas - auksto. Vien tik su prijungtu zaliu voztuvu(jei jis geras, nepastriges), automobilis turi vestis ir dirbti.
To ''Venza''- kodel lupo galva negaliu atsakyt, nes masina ne mano remontavo. Kiek zinau tokias problematiskas zvakes isiminedavo uz 150lt/vnt. Panevezyje yra pilietis,kuris puikiai susitvarko su siuo reikalu kiek zinau(kiek zinau esi panevezietis tai turetum ji pazinot) ir placiau pakomentuot kas ir kaip, gal kam prireiks ateity.
Tas zmogus vardu Rolandas,mes esam labai seni pazistami ir jo kontaktus as esu idejes i tema apie pakaitinimo zvakes.Man ir idomu kodel lupo galva vietoj zvakiu istraukimo?Juk tai kainavo brangiau?
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 04, 2016, 21:15:09 PM
Tas zmogus vardu Rolandas,mes esam labai seni pazistami ir jo kontaktus as esu idejes i tema apie pakaitinimo zvakes.Man ir idomu kodel lupo galva vietoj zvakiu istraukimo?Juk tai kainavo brangiau?
reikes paklaust kai pasimatysim ar tik del zvakiu lupo ar dar ir kita beda buvo, bet kad trys zvakes issukant nuluzo tai faktas ;)
Na pasiskaiciau forume, kad cia daug kam tos zvakes luzineja, ant 85kw d4d, net baisu sukti darosi jas dabar.... NGK nusipirkau zvakes pakaitinimo, zadu keisti. Gal pirma geriau su kuom nors supurksti pries sukant senas lauk? nes nesinori laimeti kelione i Panevezi :D
Citata iš: Viktoras777 Įrašytas Sausis 04, 2016, 22:50:31 PM
Na pasiskaiciau forume, kad cia daug kam tos zvakes luzineja, ant 85kw d4d, net baisu sukti darosi jas dabar.... NGK nusipirkau zvakes pakaitinimo, zadu keisti. Gal pirma geriau su kuom nors supurksti pries sukant senas lauk? nes nesinori laimeti kelione i Panevezi :D
Nepadės joks purškalas,nes į ten ties kur lūžta ta žvakė jis nepapuls.O nulūžta žvakės pats galiukas,tas kuris ir kaista,o jis yra giliai galvoje.Geriausiai išsukinėti žvakes esant šiltam varikliui ir melstis kad nebūtų prikepę.Būna ir taip jog žvakes pavyksta išsukti nesulaužytas,bet štai įsukant naują - ji ima ir užlūžta,nes jos kaitiklis storesnis nei senosios.Taigi perkant naują žvakę reikia būtinai atkreipti dėmesį ir į tai.
na kolega motoristas vienas yra minejes, kad jei keisi zvakes toyotai - butinai gerai uzkaitink varikli pries sukant jas lauk.
Aš savo auto žvakes keičiau kaip tik prie didelio minuso apie 25 šalčio buvo. Tikrinant su lempute iš 4 - 3 buvo mirę. Prieš tai supurškiau wd. Reikėjo truputį jėgos, bet viskas atsisuko normaliai. Ta viena sveika pajungus, vos vos galiukas ikaito. Prieš isukant naujas sriegius sutepiau tepaliuku.
Ruosiuosi ir as savo Avensiukui keisti pakaitinimo zvakes,gal kas parekomenduos kokias geriausiai imti ir i ka atsizvelgti, kokiu ismatavimu pakaitinimo zvakes tinka 2001.09 metu 81 kw. 2,0 dyzeliukui...Dekoju.
Neįtikėtina,šiandien mirė visos 4 pakaitinimo žvakės ir mano avensiui :-{ .Vakar dar kūriau be problemų,šiandien ryte reikėjo lėkt į polikliniką - pyst ir nesiveda,teko kitais būdais dasigaut...Ką gi,gryžęs patikrinu žvakes - visos mirusios,kame gali būti šaknys?
Beje dabar dairausi kokias pirkti naujas,ir čia klaustukas vėl išlindo :think: - vienos yra 11V kitos jau 12V tam pačiam auto,kaip čia suprast?Kiek suprantu pas mane buvo 11V (nes ant žvakių įmušta markė HKT "PT-157 11V 2D-JAPAN"),matyt dėl to ir sudegė.Tai po velnių,kokios jos ten turi būt,automobilis tai 12-voltis,kas pasakys?
11 voltu turi but.Paruotuvej pagal kataloga parinks.Siemet susukau denso,nes bosch kaip tai prastai silde
Taip, visiems 1CD-FTV varikliams 11V. O kodel visos zvakes atrodo kaip naujos? Neseniai idetos? Gal nuo to pradekim.
Citata iš: dzonas Įrašytas Sausis 06, 2016, 20:37:47 PM
Taip, visiems 1CD-FTV varikliams 11V. O kodel visos zvakes atrodo kaip naujos? Neseniai idetos? Gal nuo to pradekim.
Įdėtos prieš tris metus ir kaip minėjau dar vakar veikė,gal ne visos bet dalis jų veikė nes mašina be didesnio vargo užsivedė prie -15.Šiandiena nesivedė nors tu ką,net "negriebė",tiesa ryte kažkiek įtartinai pasirodė kad nėra jokio garso suveikiant pakaitinimo žvakėms,nes kiek esu pripratęs,tai anksčiau girdėdavosi toks labai tylus/minkštas tarytum traškesys...
Beje atrodo kaip naujos gal dėl to kad visos buvo suteptos vario tepalu.
Traskesio tai neturi buti. (Ti klapt kai isijungia, o kada issijungia nei neisgirsi nes variklis jau sukasi)
Kaip nustatei kad zvakes blogos? Yra tik 2 patikimi budai patikrinti ir zvakes
(1) jei zvakes neissuktos: prie zvakes pliuso jungi apie 50w halogenine lempa, okita lempos kontakta prie akumo. Lempa turi ryskiai sviesti. Jei naudosi mazo galingumo lempa, apie 15W - ji gali normaliai sviesti, bet zvake gali buti bloga.
(2) geriausia kai zvake yra issukta ir tiesiai prijungta prie akumo. Jei ji gera - ikaista iki oranzines spalvos gana greitai.
Citata iš: dzonas Įrašytas Sausis 06, 2016, 21:00:27 PM
Traskesio tai neturi buti. (Ti klapt kai isijungia, o kada issijungia nei neisgirsi nes variklis jau sukasi)
Kaip nustatei kad zvakes blogos? Yra tik 2 patikimi budai patikrinti ir zvakes
(1) jei zvakes neissuktos: prie zvakes pliuso jungi apie 50w halogenine lempa, okita lempos kontakta prie akumo. Lempa turi ryskiai sviesti. Jei naudosi mazo galingumo lempa, apie 15W - ji gali normaliai sviesti, bet zvake gali buti bloga.
(2) geriausia kai zvake yra issukta ir tiesiai prijungta prie akumo. Jei ji gera - ikaista iki oranzines spalvos gana greitai.
Nežinau,pas mane girdėjosi toks specifinis garsas,na bet čia ne esmė.Supratau dėl to kad testeris tarp visų žvakių šynos bendrai ir masės rodė begalybinę varžą,arba tiksliau visiškai nieko.Ko dar čia nesuprast?
Ai dar atsiminiau:-Prieš išsukant žvakes nori nenori reikėjo kažkaip užvest variklį ir pašildyt jį,taigi kaip ne kaip tai pavyko padaryt ir pastebėjau kad senoji bėda (dėl ko kūriau šią temą) "čekas" lenda šaltam varikliui būtent ant laisvų apsukų,spaudžiant gazą ir laikant kad ir 2000 apsukų čeko nėra,bet užtenka tik nuimti gazą ir čekas vietoj/matoras gesta.Bet ir tai dar įdomiai kad užvedus mašiną visi tie bajeriai ne iš karto pasireiškia o po kurio laiko,tai yra ~ po kokių 5 minučių variklio darbo.O po kokių 10 čękų kai į saloną jau pradeda pūsti šiltą orą čekai baigias ir variklis dirba gražiai be jokių problemų.
Taigi kiek supratau tai žaliasis lyg atsakingas už laisvas apsukas ar raudonas SCV?
del ceko reikia jungt diagnostika ir ziuret. Veikiausiai visom zvakem atejo paskutinioji arba keliom vienu metu del to ir pavede siryta Jus sis senas, bet tikrai geras automobilis ;)
Citata iš: Egis_ Įrašytas Sausis 06, 2016, 21:26:32 PM
del ceko reikia jungt diagnostika ir ziuret. Veikiausiai visom zvakem atejo paskutinioji arba keliom vienu metu del to ir pavede siryta Jus sis senas, bet tikrai geras automobilis ;)
Tai diagnostika matai dariau,pirmam poste rašiau kad tai "EDU circuit 97(2)" (arba P1215),bet grandinės gedimą aš kažkaip linkęs atmesti,nes tai jau buvo ir pernai žiemą,tik ne taip ryškiai kaip šią.Bet koks blogas kontaktas per metus laiko būtų tiek apaugęs,kad jo visiškai jau nebūtų likę,o čia tik žiemą ši problema ir tik šaltam varikliui...O štai kaip atkapsčiau vėliau,kad ši klaida gali lysti ir esant SCV vožtuvo problemom,taigi aš čia labiau tuo linkęs tikėt.
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 06, 2016, 21:12:00 PM
Nežinau,pas mane girdėjosi toks specifinis garsas,na bet čia ne esmė.Supratau dėl to kad testeris tarp visų žvakių šynos bendrai ir masės rodė begalybinę varžą,arba tiksliau visiškai nieko.Ko dar čia nesuprast?
Ai dar atsiminiau:-Prieš išsukant žvakes nori nenori reikėjo kažkaip užvest variklį ir pašildyt jį,taigi kaip ne kaip tai pavyko padaryt ir pastebėjau kad senoji bėda (dėl ko kūriau šią temą) "čekas" lenda šaltam varikliui būtent ant laisvų apsukų,spaudžiant gazą ir laikant kad ir 2000 apsukų čeko nėra,bet užtenka tik nuimti gazą ir čekas vietoj/matoras gesta.Bet ir tai dar įdomiai kad užvedus mašiną visi tie bajeriai ne iš karto pasireiškia o po kurio laiko,tai yra ~ po kokių 5 minučių variklio darbo.O po kokių 10 čękų kai į saloną jau pradeda pūsti šiltą orą čekai baigias ir variklis dirba gražiai be jokių problemų.
Taigi kiek supratau tai žaliasis lyg atsakingas už laisvas apsukas ar raudonas SCV?
Tas garsas, tai relės išsijungimas. Bet iki tiek nereikia šildyti, nea po to garso, jau šąla
Citata iš: Zaroliz Įrašytas Sausis 06, 2016, 21:55:32 PM
Tas garsas, tai relės išsijungimas. Bet iki tiek nereikia šildyti, nea po to garso, jau šąla
Ne apie relės klaksėjimą kalbu,žinau tą garsą(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs15.rimg.info%2F3e3699d258b8ce2d78b5cc62d1af1156.gif&hash=1d2c8ca6c7e35db4ecdeca0c95d086d6676dda5e),be to relė ir be žvakių gražiai klaksi.Tiek to,ne apie tai kalba.
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 06, 2016, 21:36:08 PM
Tai diagnostika matai dariau,pirmam poste rašiau kad tai "EDU circuit 97(2)" (arba P1215),bet grandinės gedimą aš kažkaip linkęs atmesti,nes tai jau buvo ir pernai žiemą,tik ne taip ryškiai kaip šią.Bet koks blogas kontaktas per metus laiko būtų tiek apaugęs,kad jo visiškai jau nebūtų likę,o čia tik žiemą ši problema ir tik šaltam varikliui...O štai kaip atkapsčiau vėliau,kad ši klaida gali lysti ir esant SCV vožtuvo problemom,taigi aš čia labiau tuo linkęs tikėt.
Reikia labai gerai patikrinti mases. Ant EDU valdymo bloko pramatuok su testeriu 6B kontakta (turi buti gera mase ant sio laido). Taip pat jei turi galimybe pramtuok laidus nuo EDU kurie nubega ant forsunkiu, ypac gerai apziurek fyskes. Jei noresi pats kapstytis, surasysiu kur ka jungt patikrinimui. Si klaida galima ir del forsunkes gedimo, siaip butu labai idomu, kuomet meta sia klaida tau uzmesti ant purkstuku oscilografa, butu aisku ar geras valdymas pareina. Zalios spalvos SCV voztuvas atsakingas uz zema slegi ;)
Siaip dar duosiu viena patarima - uzmesk storesni papildoma masini laida nuo motoro ant akumuliatoriaus mases ;)
Citata iš: Egis_ Įrašytas Sausis 06, 2016, 23:23:15 PM
Reikia labai gerai patikrinti mases. Ant EDU valdymo bloko pramatuok su testeriu 6B kontakta (turi buti gera mase ant sio laido). Taip pat jei turi galimybe pramtuok laidus nuo EDU kurie nubega ant forsunkiu, ypac gerai apziurek fyskes. Jei noresi pats kapstytis, surasysiu kur ka jungt patikrinimui. Si klaida galima ir del forsunkes gedimo, siaip butu labai idomu, kuomet meta sia klaida tau uzmesti ant purkstuku oscilografa, butu aisku ar geras valdymas pareina. Zalios spalvos SCV voztuvas atsakingas uz zema slegi ;)
Bandysiu pats,bet dabar pirmoj eilėj reikia žvakes susisukt.Čia su žvakėm irgi reikalas slidus,reikia žiūrėt ką perki.
Šiaip nesupykčiau kad patartum kažką jei jau esi tai praėjęs.Blemba niekur nerandu to pirmuko su 1CD-FTV matoru elektros schemų.Be schemos labai jau įkyru skambinėt tuos laidus vien tam kad išsiaiškint kas kur nueina.
O dėl žalio vožtuvo,tai man ir sakau kad labai panašu į tai kad jam chana.Žemas slėgis,manu tolygus laisvom apsukom,ar ne taip?O pas mane būtent šaltas variklis ir nenori dirbti ant tų laisvų...
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 06, 2016, 23:41:44 PM
Bandysiu pats,bet dabar pirmoj eilėj reikia žvakes susisukt.Čia su žvakėm irgi reikalas slidus,reikia žiūrėt ką perki.
Šiaip nesupykčiau kad patartum kažką jei jau esi tai praėjęs.Blemba niekur nerandu to pirmuko su 1CD-FTV matoru elektros schemų.Be schemos labai jau įkyru skambinėt tuos laidus vien tam kad išsiaiškint kas kur nueina.
O dėl žalio vožtuvo,tai man ir sakau kad labai panašu į tai kad jam chana.Žemas slėgis,manu tolygus laisvom apsukom,ar ne taip?O pas mane būtent šaltas variklis ir nenori dirbti ant tų laisvų...
galimas ir toks variantas, but gerai bent kad turetai galimybe nuvezt kam nors kad rimtoj ultragarsinej vonelej tau ta zalia ar abu voztuvus praplautu, kad ir profilaktiskai. Turetai atrast savo mieste (tiesa, nezinau is kokio miesto esi), rimtus dyzelistus - jie tikrai turetu tureti sia vonele.Anksciau esu rimtai dirbes su automobiliu elektra/elektronika/diagnostika, tad gali klausti - patarsiu.
imetu schema:
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fipix.lt%2Fdm%2F8RK1%2FEDU.jpg&hash=d52f1b32ff4dc1e0bf9d4ceef21db26968b13566) (http://ipix.lt/pm/8RK1/EDU.html)
A94 yra EDU, Y137-140 - purkstukai. Pati EDU valdo pagrindinis ECU...turesi daugiau klausimu - klausk.
Tai pats EDU prie D sparno,su dviem fyškėm?Gal tų fyškių cokoliuote žynai?
P.S. Visk jau radau,beliko testuoti...
Ką gi,kaip ir tikėjausi nieko neradau,masė ideali ant EDU,ištyrinėjau po laidelį visą jo obviazke,nėra nieko dėl ko kas nors turėtų neveikti,t.y niekas niekur netrumpina ir niekas nenutrūkę,žodžiu viskas tvarkoj.Taigi belieka arba pačio bloko gedimas arba kaip ir įtariau iš pat karto - SCV.Beje atjungus žalią SCV vožtuvą variklis dirba lygiai taip pat kaip ir su juo,t.y. su tais pačiais čekais ir kapryzais.Atjungus raudoną vožtuvą variklio net užvesti neina,nesikuria visiškai,net negriebia...Išvada ta kad žalias vožtuvas pas mane net nereikalingas,nes ar su juo ar be jo motoras vienodai elgiasi :D
Sveiki vyrai,nesijuokite,nesenai as si Avensiuka turiu,visados tik vokiskas auto turejau,kur siame Avensiuke rasti variklio kodo numeri?
Citata iš: Rolkis72 Įrašytas Sausis 07, 2016, 20:10:34 PM
Sveiki vyrai,nesijuokite,nesenai as si Avensiuka turiu,visados tik vokiskas auto turejau,kur siame Avensiuke rasti variklio kodo numeri?
Kas tai yra variklio kodo numeris?Čia kalbi apie variklio markės užrašą ar apie variklio serijos numerį?Pas mane bent kiek pamenu ir vieną ir kitą galima rasti palindus po mašina ant variklio šono iš salono pusės,bet yra dar lipdukas pačiame viršuje tik nuėmus apsaugą,nežinau,gal dar kur yra...
Čia kalba eina apie D4D jei ką.
dar neteke susidurti su pacio EDU gedimu, nemanau kad jame beda. Greiciausiai problema purkstukuose ar kaip pats minejai - SCV. Gali ir ''ukiskai'' tikrinti SCV: dirbanciam varikliui atjungineti SCV, jei atjungus nuo vieno voztuvo fyske variklio darbas pablogeja ar automobilis uzgesta - galima tiketis jog voztuvas dirba. jei niekas nevyksta atjungus fyske dirbanciam varikliui nuo vieno ar nuo kito SCV - didele tikimybe kad jis yra blogas (uzsiterses ar stringantis), toki voztuva reikia keisti.
taip pat gali ir i SCV voztuvus gali matyti ir su diagnostika ziurint gyvus parametrus.
O gal žinai kas per dalykas yra Power Heater?Schemoje radau kad tas power Heater turi savo atskiras kažkokias žvakes "GLOW PLUG power heater" (paveikslėlyje pažymėjau 1),
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs17.postimg.org%2Fb8yr909rv%2Fekl.jpg&hash=4dca584d352a93558c2127113aca8c6f6359c6f1) (http://postimg.org/image/b8yr909rv/)
taigi nekreipčiau į tai dėmesio,nes manyčiau kad pas mane tokio dalyko nėra,bet pasižvalgius į 2-tru numeriu pažymėtas reles,pas save relių bloke aš jas randu,ir jos ten yra
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs24.postimg.org%2Fxawwc1txt%2F2016_01_07_21_29_20.jpg&hash=9645dcf030b2f67bd17f7e41fc205e9553b7f2e6) (http://postimg.org/image/xawwc1txt/)
Tai kas čia per dalykas?Gal čia kas tai trumpina,nes tas gedimas grynai susijęs su šaltu metų laiku,kai šilta viskas būna gerai.
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 07, 2016, 21:41:22 PM
O gal žinai kas per dalykas yra Power Heater?Schemoje radau kad tas power Heater turi savo atskiras kažkokias žvakes "GLOW PLUG power heater" (paveikslėlyje pažymėjau 1),
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs17.postimg.org%2Fb8yr909rv%2Fekl.jpg&hash=4dca584d352a93558c2127113aca8c6f6359c6f1) (http://postimg.org/image/b8yr909rv/)
taigi nekreipčiau į tai dėmesio,nes manyčiau kad pas mane tokio dalyko nėra,bet pasižvalgius į 2-tru numeriu pažymėtas reles,pas save relių bloke aš jas randu,ir jos ten yra
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs24.postimg.org%2Fxawwc1txt%2F2016_01_07_21_29_20.jpg&hash=9645dcf030b2f67bd17f7e41fc205e9553b7f2e6) (http://postimg.org/image/xawwc1txt/)
Tai kas čia per dalykas?Gal čia kas tai trumpina,nes tas gedimas grynai susijęs su šaltu metų laiku,kai šilta viskas būna gerai.
cia taip vadinamas variklio pasildymas ;) ar yra pas tave originali autonomke?
Citata iš: Egis_ Įrašytas Sausis 07, 2016, 22:24:57 PM
cia taip vadinamas variklio pasildymas ;) ar yra pas tave originali autonomke?
Nėra autonomkės,bet sakau man įtartina pasidarė dėl relių,ne jos yra sudėtos kaip tame paveikslėlyje.Bala nematė.Beje dėl scv tai matavau ant fyškių įtampą,ji man ten daugiau 5V nepakyla,netgi 5V netraukia o kiek daugiau nei 4voltai.Tai kaip sakai nuo akumo tiesiai paklapsėt,tai čia man kažkas netaip :think: .
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 07, 2016, 22:35:24 PM
Nėra autonomkės,bet sakau man įtartina pasidarė dėl relių,ne jos yra sudėtos kaip tame paveikslėlyje.Bala nematė.Beje dėl scv tai matavau ant fyškių įtampą,ji man ten daugiau 5V nepakyla,netgi 5V netraukia o kiek daugiau nei 4voltai.Tai kaip sakai nuo akumo tiesiai paklapsėt,tai čia man kažkas netaip :think: .
teisingai, paziurejau, tavo avensiui duodama 5V oscilograma SCV voztuvams:
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fipix.lt%2Fdi%2FRFTC%2Foscilo.png&hash=c259d48b677b09b84848529f42f7daa1487b92d7)
Citata iš: Egis_ Įrašytas Sausis 07, 2016, 22:24:57 PM
cia taip vadinamas variklio pasildymas ;) ar yra pas tave originali autonomke?
Kagi,toliau su savo bėdom...Taigi pas mane yra ne tik tos relės relių bloke,pasirodo kad yra ir tos paminėtos žvakės.Taigi kiek pavyko pastebėti,tai relės įsijungia įjungus šilumą salone,t.y. pasukus pečiaus rankenėlę į šilumos pusę.Tada ir variklio apsukos pakyla,taip kaip matyt tos žvakės srebia nemažai srovės,tad ir generatorius turi paprakaituot tokiu atveju,o tam matyt reikia ir rimtesnių apsukų...Bet čia dar ne viskas,o gi jei aš pečiaus šaltam varikliui nebejungiu,taip pat nejungiu ir stiklų atitirpinimo - čekas nelenda.Užtenka tik įjungti pečių (šaltam varikliui ir žiema!!!) - čekas kaip čia buvęs.Taigi vėl galvosūkis,ar čekas lenda dėl per didelės srovės sunaudojimo (gal generatorius nepaveža :think:) ,ar dėl apsukų pakilimo dėl kurių meta grybą SCV kaip galvoju.Įtampa dirbant varikliui ant akumo matuojant testeriu laikosi apie 14,5V,ir ji nelabai kinta įjungiant ar išjungiant pečių ar kitus "srėbtuvus".Gal dabar kažkokių minčių yra kam nors?Aš tai jau pasimetęs,manau greičiau orai atšiltų ir bėdos baigtūsi...
Ką gi,kaip tikėjausi taip nėra, - atšilus orams bėdos nesibaigia kaip pernai,o progresuoja.Dabar dar prie to paties seno kodo atsirado ir naujas klaidos kodas - "78(8) * Fuel pump system Malfunction (short)".Kažkur radau apie tokį kodą jog tai Fuel over-feed: Internal fuel pressure continues exceeding target fuel pressure despite ECM closing SCV ir kad tai bene analogas kodui P1229.Bet kad tas kodas kiek pavyko rasti pagal tikrą OBDII kodų lentelę P1229 yra - Power Supply Relay Primary Circuit Voltage High.Kitur apie tą bėdą rašo jog tai kodas : P1235 - High Pressure Fuel Pump Circuit Malfunction or "Fuel Pump Control Out Of Range" / 78.Taigi čia panašiau,bet ir tai nieko gero,nes visvien nežinau kas konkrečiai yra.Gal nebent tiek kad abi bėdos (senoji ir naujoji) yra kietai susijusios.Koks kirmins po galais "graužia" mano senuką avensiuką :think: .Gal visgi dabar kokių naujų minčių pas ką kyla?Užmiršau paminėti jog trauka kažkokia keista pasidarė,iki 2000Rpm kažkaip vangiai ima apsukas (važiuojant) matoriuks,o viršijus tą ribą tarytum kažką pramuša ir netgi trauka kažkiek priguldo prie sėdynės.Anksčiau šitaip nėra niekada buvę...
Ar pakeitei SCV voztuvus???
Buvau nutaręs dar palaukti ir nekeisti kol kas,bent jau tol kol gal atsiras kokia proga kad gausiu pabandymui vožtuvą ar pan...,nes atšilus orams problemos bent jau anksčiau nebelikdavo.Dabar žiūriu kad teks kažką daryt,bet geriausiai tai būtų jei gaučiau kažkur bent žalią vožtuvą pabandymui.Kad ir kaip bebūtų,bet visgi gaila pinigų jei paketus naujus vožtuvus bėda išliks. :think:
Beje ar turi kaisti ECU valdymo relė?Ji pas mane gerokai šilta būna.
tavo klaidos - del SCV voztuvu, kol ju nepakeisi arba bent jau nepraplausi rimtoj ultragarsinej vonelej, tol nelabai mes turime ir apie ka kalbeti ;)
Ačiū kad paguodei,bet kalbėt dar yra apie ką,pvz kur pirkti už padoresnę kainą SCV gal žinai?Ebay už abu naujus radau bemaž 180€ nori,taigi būtų gal ir neblogai,bet jei prisip...s muitinė,tai kaina bus rūgšti.Dėvėti,-na nežinau,pinigai vistiek nemaži,o kiek jais galėsiu džiaugtis taip pat tik Jėzus težino matyt...Gal turi čia ką patart,arba pabandymui kur galėčiau ir už kiek prasiplauti šiuos?
Kol nepakeisi SCV nieko nepagerės. Na nebent dar bandyk ultragarso vonelėje plauti. Vieniems padeda , kitiems ne. Maždaug gerus metus laiko Alytuje domėjausi Detava parduotuvė, už abu Denso norėjo 800 lt. Dabar aišku eurais tiek bus ;) Kiek jais džiaugsiesi tai manau priklausys nuo kuro, manau turi atlaikyti 150000 minim.
Gali pabandyt Kaune Dizridoje pasiklausinet.
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Kovas 27, 2016, 21:44:27 PM
Ačiū kad paguodei,bet kalbėt dar yra apie ką,pvz kur pirkti už padoresnę kainą SCV gal žinai?Ebay už abu naujus radau bemaž 180€ nori,taigi būtų gal ir neblogai,bet jei prisip...s muitinė,tai kaina bus rūgšti.Dėvėti,-na nežinau,pinigai vistiek nemaži,o kiek jais galėsiu džiaugtis taip pat tik Jėzus težino matyt...Gal turi čia ką patart,arba pabandymui kur galėčiau ir už kiek prasiplauti šiuos?
OK,bandau jau po biški dairytis.Beje kuo skiriasi vožtuvų komplektai : 096710-0052 / 096710-0062 ir 096710-0120 / 096710-0130?Vienoj parduotuvėj manęs jau paklausė - tai ko man konkrečiai reikia,liepė apsispręst... :think: :)
Panasu jog jos yra analogiskos tik skiriasi kada isleistos.
Tiketina jog 096710-0120 / 096710-0130 yra naujesne laida.
Galima dar pabandyti paziuret pagal auksto slegio kuro siurblio koda pasitikslinti.
Arba pasiskambint i Autotoja. Daliu uzsakymo skyriu. Toyota dalys 8-37 40 80 36
Stai Jums atsakymas tiesiai is Denso inzinieriu.
Good afternoon,
We looked into this for you and this is what our technical engineer confirmed:
These are SCV's for what we call HP2 pump.
096710-0052 / 096710-0062 is the old part number
096710-0120 / 096710-0130 is the new part number (for Toyota application you are referring to)
So both are OK to use, but recommended is the 0120 / 0130.
Kind regards
DENSO marketing team
Labai idomu kaip sekasi, ar jau pirkai ar keitei, kiek, pagerejo.
Sveiki. Galiu pasidziaugti/pasiguosti turiu lyg ir tokia pacia problema. Kuri pasireiksdavo pavasari ir rudeni. Kai temstat orai salsta, dregneja o nakti gal ir minusas o diena silta +10. Vasara ir ziema prie visisko minuso problemi nebudavo. Tai zodziu pavazinedavau nejungdamas peciuko, valytuvu, tik gabaritais, kol variklis isildavo ar dregme is kur nors iseidavo, ar atsirasdavo geras kontaktas ar dar kas nors.
Bet po sios ziemos problema neprapuola. Ryte, vakare arba diena kai lyja, salta varikli uzvedus po keletos sekundziu ar minuciu gesta ar trukcioja trukcioja ir uzgesta. Tai tik uzvedes kuo greiciau spaudziu gaza ir palaikau apsukas 4000, taip pabirbines minute po biski nuleidziu iki 900. Ir po to vaziuoju isijunges tik gabaritus. Gesta prie sankrizu staiga nuemus gaza. O va sausa grazia diena kai buvo +13ir ikaites salonas nuo saules pravaziavau normaliai be uzgesimu.
Pries savaite vaziavau link klaipedos, lijo. Tai vaziavau tik su gabaritais. Salono nesildziau, arba minimaliai. Vaziuojant autostrada 110 greiciu jei ijungtom dienos sviesos lempom ir jungiu valytuva arba peciuka arba rodau posukiu signala, su kiekvienu elektros apkrovos pokyciu jausdavosi variklio timpciojimai ar net variklio uzgesimu, tiksliau tai vadinciau degimo dingimu, nenuspaudus sankabos su ijungtu begiu truputeli sukteledavau ir atleisdavau(kuo greiciau, kad nespetu pradeti suktis starteris) uzvedimo rakteli ir degimas bei variklio veikimas sugryzdavo.
Kolkas nieko nedariau, tik pakeiciau oro filtra. Problema kiekviena diena dabar kartojasi.
Per forumus skaitant kilo mintis apie galimas priezastis:
Uzvedimo spyneles kontaktai. Tai dabar bandau ja pasiekti. Nzn kaip nuimti ja nuo vairo. Idomus ten varztai. Gal kas esate ja arde?
Kita mintis gal kemsasi/uzsikises katalizatorius. Pabirbinus ant 4000apsuku jis isyla ir dar kazka praleidzia. Bendrai paemus gal jau keturi metai kai lyg ir butu traukos trukumas ir isaugusios kuro sanaudos su pilnu baku misriai vaziuojant tik 600km eina nuvaziuot, kai seniau 900km.
Ir trecia mintis is sio forumo del auksto slegio kuro siurblio SCV voztuveliu. Nors pries penketa metu siurblys buvo keistas devetu. Tada uzeidavo ir isvis dingdavo trauka. Neidavo net furos aplenkti. Tada kompas mesdavo klaida fuel pum malfunkcion.
Ketvirta mintis prastas elektros maitinimo kontaktas i kompa (ecu). Tai jei ten dingineja eletra belekokias klaidas galetu metyti. Klausimas kurioje vietoje jis stovi ir kaip ji pasiekti?
Išsiųsta naudojantis SM-N910C Tapatalk 4 Lt
kontaktine grupe pasiekime gan paprastai, reikia viska darti is apacios. Lauko salygom su vienu komplektu galvuciu daejau iki ten kai dingo kontaktai. O tai elektrikas koks ziurejo sita beda ?
Citata iš: NNZ Įrašytas Gegužė 01, 2016, 23:52:01 PM
kontaktine grupe pasiekime gan paprastai, reikia viska darti is apacios. Lauko salygom su vienu komplektu galvuciu daejau iki ten kai dingo kontaktai. O tai elektrikas koks ziurejo sita beda ?
Apie kokią čia kontaktinę grupę kalba eina nelabai suprantu :think: ?Tas žmogelis
negis02 čia įdomiai prirašęs,labai panašūs reikalai ir pas mane,tik dar ne tiek žiauriai kaip pas jį...Diagnostikos matyt nedarė :think: ?
kontaktine grupe - uzvedimo spyneles kontaktine grupe.
Taip. Spynele matosi ir is jos galima atjungti jungtis. Bet klausimas, kaip nuimti pacia spynele? Kad eitu ja isardyti ir pravalyti jos vidinius elektros kontaktus.
Diagnostikos ar i koki servisa dar nevaziavau.
Dabar problema reiskiasi net prisilusiame nuo saules salone +19. Atsitiktinai dingineja degimas. Dazniausiai tada kai nuimi gaza pries stabdant. Vazineju tik su ijungtais gabaritais.
Išsiųsta naudojantis SM-N910C Tapatalk 4 Lt
Citata iš: negis02 Įrašytas Gegužė 04, 2016, 02:09:35 AM
Taip. Spynele matosi ir is jos galima atjungti jungtis. Bet klausimas, kaip nuimti pacia spynele? Kad eitu ja isardyti ir pravalyti jos vidinius elektros kontaktus.
Diagnostikos ar i koki servisa dar nevaziavau.
Dabar problema reiskiasi net prisilusiame nuo saules salone +19. Atsitiktinai dingineja degimas. Dazniausiai tada kai nuimi gaza pries stabdant. Vazineju tik su ijungtais gabaritais.
Išsiųsta naudojantis SM-N910C Tapatalk 4 Lt
Tai droži tu variklį taip varydamas,akuma irgi greit išmest reiks...Tvarkyt čia reik mašiną,jei pats nekandi rodyk kažkokiam elektrikui kuris turi įrangos biški...
Kiek pavyko rasti,tai spynelė yra dažna liga tų avensių,bet problema būna ne kontaktuose o plastikinėje detalėje kuri pasisuka kartu su raktu.Kita vertus neradau niekur kad pas ką spynelės gedimas iššauktų tokius simptomus.Pagrindinė bėda,tai nesikuria auto,tiksliau nesuka starteris,nes nesusijungia kontaktai...
http://www.toyota-club.by/forum/viewtopic.php?t=7208 (http://www.toyota-club.by/forum/viewtopic.php?t=7208)
Mind kažkada ardė ir keitė. Štai , gal pravers. Tik gaila foto nėra. http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,3195.msg107017.html#msg107017 (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,3195.msg107017.html#msg107017)
Užvedimo spynelės remontas
« Atsakymas #28: Kovo 21, 2015, 18:19:42 pm »
Citata
Senai kažką jau remontavau savo automobilyje,bet gyvenimas nestovi vietoje ,automobilis taip pat, todėl kartais jis sugenda. Gerą pusmetį kankinausi sukiodamas užvedimo raktelį, visaip kraipydamas , vartydamas, kad pradėtų suktis starteris.
Kažkada jau rašiau, kad buvau radęs informacijos rusų forume apie problemos sprendimą, o jis labai paprastas,tik nebuvo poreikio išbandyti, o kai atsirado poreikis, pritrūko noro, tik kai dėl tingėjimo pradėjo rankos ir kojos kentėt(teko stumdyt)- teko prisiverst save tiems darbams.
Medžiagos: dvikomponenčiai klijai (gerai ir greitai kietėjantys visokie super duper netinka, kitaip sakant "eboksidkė" arba kaip ruseliai užvadini- skysta svarkė). "Strech" plėvelės gabalėlis 4 cm2. Kryžminis atsuktuvas, nuardyt apdailai aplink vairo kolonėlę ir išardyt pačiai spynelei.
Darbo eiga:nuardyt vairo kolonėlės apdailas, iš apačios spynelės atjungt visas "fyškes" ir atsukt du varžtus gale spynelės. Išimt kontaktų grupę,pačios grupės ardyt nereiki, tik atsargiai žiūrėkit kad nepasibarstytų pati.
Užsimaišot klijų ir į tą vietą, kur per vidurį kontaktų dėžutės yra įdubimas įpilat kelis lašus klijų (nepersistenkit).
Kada pajausit kad klijai pradeda kietėt-uždenkit skiaute plėvelės
ir sujunkit kontaktus su spynele. Galima prisukt varžtelius iš apačios spynelės. Rakto nesukiokit kol klijai pilnai neišdžius(vadovaukitės klijų instrukcija). Susukite ir sujunkite viską,ką buvot išardę.
Sėkmės.
P.S. turiu ir foto,tik kad mano imagečakas užsibugino.
« Paskutinį kartą keitė: Kovo 21, 2015, 21:44:02 pm sukūrė mind »
Šiandien smalsumo dėliai išsiėmiau savo kontaktus.Na susidaro įspūdis kad reikia juos valyti,nes pasukus raktelį sujungiant kontaktus rodo varžą kelių ar net dešimčių omo vietoj to kad turėtų būti trumpas,arba tiksliau nulinė varža...
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Sausis 06, 2016, 18:54:05 PM
Neįtikėtina,šiandien mirė visos 4 pakaitinimo žvakės ir mano avensiui :-{ .Vakar dar kūriau be problemų,šiandien ryte reikėjo lėkt į polikliniką - pyst ir nesiveda,teko kitais būdais dasigaut...Ką gi,gryžęs patikrinu žvakes - visos mirusios,kame gali būti šaknys?
Beje dabar dairausi kokias pirkti naujas,ir čia klaustukas vėl išlindo :think: - vienos yra 11V kitos jau 12V tam pačiam auto,kaip čia suprast?Kiek suprantu pas mane buvo 11V (nes ant žvakių įmušta markė HKT "PT-157 11V 2D-JAPAN"),matyt dėl to ir sudegė.Tai po velnių,kokios jos ten turi būt,automobilis tai 12-voltis,kas pasakys?
Pacituosiu savo paties postą tam kad pasakyčiau jog bėda pasikartojo realiai po metų ir vėl,gal tik išimtis jog mirė ne visos o tik trys,viena liko sveika.
Kas lemia jų tokį trumpą tarnavimo laiką?Jei jos kainuotų po 5€,nelabai kreipčiau dėmesį,bet kai kainuoja po 15 ir daugiau,tai kur gi čia nekreipsi...
Šiandien Eoltas įsiūlė BOSH žvakes,patenkintas į garažą ir - pyst jos netinka,neįsisuka iki galo nes pats kaitinimo elementas kitoks ir per tą paplatėjimą ties korpusu kažkur atsiriame,o tai reiškia kad įsisuka tik iki to paplatėjimo,kai senoji žvakė susisuka visa realiai iki galvos.Pavarčius rusų forumas paaiškėja kad jau ne vienas yra šitaip naują žvakę susitrupinęs ją priveržus su visomis po to lūžusio antgalio iškrapštymo atrakcijomis...Kodėl jie taip išdūrinėja klientus,ar jie paprasčiausiai nežino ką pardavinėja ir nežino kas kur tinka?O gal visgi paslaptis yra kažkur kitur kodėl neįsisuka? :think:
Teko šiandien pasikeisti parduotuvėj Bosh'us į pigesnes gerokai,kažkokias Hidria.Bet jau šios tiko ir įsisuko kaip priklauso.Neaišku tik kiek laikys,nes prieš tai buvusios žvakės kainuoja dvigubai brangiua nei šios - 21€ vienetas,ir tai jos man tik laikė metus laiko,arba realiai vieną žiemą :think:.Manau jei taip ir toliau,tai nafig mokėti pinigus už tai ką vistiek greitai reikės išmesti...
Bet čia kilo klausimas - gal jos per ilgai kaitina pas mane?Kiek žiūrėjau,tai užsivedus varikliui pačios žvakės dar gauna maitinimą apie 1,5 minutės,nors skydelyje lemputė dega tik kelias sekundes užvedus variklį.Relė gera,neprilimpa,tikrinau.Kas žino kiek laiko tas kaitinimas turi vykti,kodėl jis neatsijungia užsivedus matorui o dar kaitina vos ne dvi minutes?Kas žino kažką gal apšviesit?
Tai, kas parasyta ant dezutes Duratherm Bosh 0250202125 tinka tavo auto, bet dezuteje juk kitokia zvake, nes plika akimi matosi, kad kaitinamoji dalis ilgesne. Paziurek, kas isgraviruota ir jei sutampa - tai jau skandalas.
Kataloguose raso kad maitinimo itampa t. buti 11V. Manau del to, kad kaitinimo metu zvakes gerokai pasiurbia (dar ir starteris prisideda) sroves, tai itampa krenta nuo 14-12V iki 11V.
Pusantros minutes kaitinimui - normalu, taip turi buti.
Tai kas parašyta ant dėžutės,tas parašyta ir ant žvakės.Neilgesnė ji,o storesnis kaitinimo elementas ties korpusu kaip matosi foto.Kai nunešiui grąžinti,jie skė nėra girdėję kad taip būtų.Paprašiauparodyti Denso žvakes,jos irgi storesnės.Nežinau ką daugiau galiu pasakyti.O dėl kaitinimo tai nesuprantu kam taip ilgai kaitinti jei variklis jau dirba ir kaista pats,beje tada jau ant žvakių sėdi 14,2V.Tai kaip jos gali laikyti jei jos 11V?
Nors variklis kaista, bet dar nebūna įkaites. Mačiau pezo, kuris 5 min po uzvedimo kaitindavo, visada. Pvz. benzinas naudoja dvigubus impulsus iki pat 80 C.
11V yra minimali įtampa, kad atliktų darbą savo. Taigi net 15V dirbant varikliui (žvakė aušinasi dirbant) tikrai ne problema.
Tai ko detaliu pardavejai negirdeja, tai nereiskia kad nebuna :D
Dėl trumpo tarnavimo, tai galima tik spėlioti. Gal naudojate lietuvių rekomenduojamą pašildymą kelis kartus? Gal laikote degimą ilgai įjungtą kartais ir žvakės kaista nedirbant varikliui tas 1.5 min? O gal žvakės tiesiog fake? Nes ir man buve, kad po metų kokios 3 jau negyvos, pakeiti ir laiko 5+ m. Tiesiog manau ant kazko negero uzsiroves buvau.
Dėl netilpimo, tai tikimybė mažoka, bet gal gali būtų del mažesnės žvakės apkerpėjus ta vieta ir todėl netelpa?
Visko neskaičiau, bet čia žvakė pagal VIN parinkta?
Žvakę parinko parduotuvėje iš katalogų pagal variklį.Nemanau kad į tų pačių metų auto su tais pačiais varikliais ėjo skirtingos žvakės pagal vin konkrečiam varikliui.Beje nemanau kad ir prikerpėjęs lizdas galėtų būti,nes kiek esu išsukinėjęs iš ten žvakes,niekada nemačiau kad jos būtų aplipusios kokiom dervom ar panašiai,realiai kokią įsukdavau tokią ir išsukdavau švarią kaip naują,skirtumas tik tas kad ji jau būdavo neveikianti.
Kalbėjau su vienu pažįstamu meistru,tai jis sakė turėjęs atvejį kai Bosh žvakės laikė tik dvi dienas Avensyje,tiesa jame variklis jau 85kW buvo,tad matyt ten jau tinka ir su platesniu kaitinimo elementu žvakės.Po jų perdegimo buvo įdėtos pačios pigiausios kokias tuo metu rado (ale laikinai) ir šios jau tarnauja trečią žiemą.
Teko girdėti posakį, kad Lietuvoj Bosch žavkių nebūna. Nei benzinui nei dyzeliui :D
Jei įdėtumėte VIN patikrinčiau kokio kodo reikia žvakių
Citata iš: maaz Įrašytas Vasaris 11, 2018, 09:28:10 AM
Teko girdėti posakį, kad Lietuvoj Bosch žavkių nebūna. Nei benzinui nei dyzeliui :D
Jei įdėtumėte VIN patikrinčiau kokio kodo reikia žvakių
Tai kad aš žinau tą kodą 19850-27010.O pagal tą kodą Eoltas meta tiek su plonais kaitinimo elementais tiek su pastorinimais...Dėl ko pasirinkau Eoltą?Dėl to kad buvo nemažos akcijos kaip tik ten.
O prieš tai štai kokios žvakės buvo kurios laikė tik vieną žiemą dvigubai brangesnės nei šios kurias dabar įsukau
Visokiu eoltu ir tanagru duomenimis 100% pasitiketi negalima. Pats esu nusipirkes tepalo filtra ir stabdziu kaladeles netinkamas pasirinktam modeliui, o ju prekybiniame kataloge tipo tinkamas. Aisku, grazinant jie nesigincija - priima atgal. Zr pvz eoltas turi savo koda ir gamintojo koda. Eolto kodas praktiskai niekinis, svabiausia - gamintojo kodas.
Visu gamintoju (denso, bosch, HKG,...) katalogai yra internete. Gamintoju kataloguose viskas aiskiai pateikta: breziniai, ismatavimai, duoti kitu gamintoju analogai. Tai gal nuo to ir reiktu pradeti: atsiverti kataloga, pasiimi slankmati ir ziuri ar atitinka duomenys realybe. Ir tada supranti kur saknys.
Beje, virsutine verzle prisukti reikia gana svelniai, tik kiek stipriau nei su pirstais imanoma. Nes virsutinis elektrodas gana lengvai nutruksta, bent jau as esu nutraukes vos tik isuktai zvakei: pries idedant veike, o idejus ir prisukus jau nebe.
Citata iš: dzonas Įrašytas Vasaris 11, 2018, 13:26:44 PM.
Beje, virsutine verzle prisukti reikia gana svelniai, tik kiek stipriau nei su pirstais imanoma. Nes virsutinis elektrodas gana lengvai nutruksta, bent jau as esu nutraukes vos tik isuktai zvakei: pries idedant veike, o idejus ir prisukus jau nebe.
Šita žinau,visada suku su dinamometru,lygiai taip pat galima nutraukti besukant ir pačią žvakę iš visos sveikatos jei ką...Beje iš mano prieš tai buvusių žvakių kuri maniau jog sveika,taip pat nieko iš jos gero.Jos varža padidėjusi iki 60Om,kai tuo tarpu turėtų būti apie 1,5Om.Pajungus maitinimą vos tik šilta būna.
Aš pakaitinimo žvakes kas metus keisdavau, kai dar dyzelį vadeliojau ir iš tų 4 ar 6 būdavo viena prie mirties arba efektyvumas stipriai kritęs, kaisdavo lėtai ;)
O koki nominali varza turetu buti geru zvakiu? Radau vienus intike, kad iki 6 omu, bet cia gal nuo gamintojo priklauso?
Citata iš: augisz Įrašytas Vasaris 11, 2018, 17:48:09 PM
O koki nominali varza turetu buti geru zvakiu? Radau vienus intike, kad iki 6 omu, bet cia gal nuo gamintojo priklauso?
Priklauso nuo žvakių,bet mano atveju tai 0,6 - 4 Om. turėtų būti.
Citata iš: maaz Įrašytas Vasaris 11, 2018, 08:53:40 AM
Nors variklis kaista, bet dar nebūna įkaites. Mačiau pezo, kuris 5 min po uzvedimo kaitindavo, visada. Pvz. benzinas naudoja dvigubus impulsus iki pat 80 C.
Pasistojo čia klausimas,o kokius temperatūros parodymus turi rodyti toks skydelis?Realiai jo rodyklė niekada nėra aukščiau pakilusi nei matosi foto.
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Vasaris 12, 2018, 13:13:38 PM
Pasistojo čia klausimas,o kokius temperatūros parodymus turi rodyti toks skydelis?Realiai jo rodyklė niekada nėra aukščiau pakilusi nei matosi foto.
Man pilnai susilus rodykle buna truputi auksciau. Kiek zemiau nei per skales viduri.
Gal termostatas nepilnai uzdaro.Turetu buti apie viduri.O zvakiu varza nuo 0,9 iki 1,1 omo.Senesnem masinom budavo daugiau,iki 20 omu