Pastebejau kad mano avensis 1.8vvt-i smarkiai valgo tepala, 1800km 1ltr.tepalo,abziurejau,niekur neliaidzia,melino dumo nemeta,kokios gali buti problemos ateityje,ar nekenkia varikliui toks tepalo valgymas,kol tiek valgo galiu pilti,negaila,svarbu kad kiekiai neaugtu. Girdejau apie siuolaikiskus priedus i tepala,tipo kaip senais laikais buvo Daktaras i tepalus,bet siuolaikinis nzn. kaip vadinasi tipo nekenkia varikliui,o netgi padeda,padengia indeklus ar ka ten dar, kazkokia keramine plevelia,ir variklis nustoja valgyti tepalo,bent jau maziau,ir dirba svariau. Gal kas nors zinote apie tai,ar kokiu kitu patarimu turite.Aciu
o kokio gamintojo alyva ir kokio klampio pili?
Teorija:
Naujausios technologijos priedai tepaluose gali isgelbeti jus nuo daug problemu. Naujausi misiniai padengia labiausiai kaistancias(labiausiai besidevincias ir nusidevejusias) vietas keramikos sluoksniu kuris sukieteja esant didelei temperaturai. Tai pagerina variklio kompresija, sumazina kuro suvartojima.....
Praktika:
Visa sita velniava puikiai uzlipdo visas skyles. Taciau nebutinai tas kurias reikia... Taip tai visiskai nekenkia tepalo padavimo/cirkuliavimo sitemai kaip ankstieji produktai, nekenkia velenams ir panaisiai. Taciau perejus prie kuro degimo kameru- ty cilindru- pradeda tukti voztuvai, ir ne tik aplydomi kompresiniai ziedai(kas itakoja geresni kuro suspaudima, degima ir kokybiska vaziavima) bet ir paties stumoklio sonai kartu sus skylutemis tepalui nuteket, tepaliniai ziedai ir pats variklio blokas.... Na pradzioj dazniausiai buna kaip ir viskas gerai, tepalo valgymas dingsta, variklis atsigauna.... Taciau po kiek laiko prasideda grandinine reakcija....
Priezasti kodel valgo tepalus sunku nuspet. Pas mane lyg ir nemesdavo melsvo dumo, bet kolegos gale per meeta uzuode degancio tepalo kvapa :) vaziuodami is paskos. Pradzioj gal reiktu pasitikrint antifriza- ar jis svarus ar jame nesimato tepalo. Tada pasimatuot kompresija. Jei ji gera- amegint pakeist voztuvu gumeles. Jei nepades ir teplas tikrai niekur kitur nedingsta- arba ardyt ir ieskot saknu arba pilt tai ko nesiulyciau :)
As tai perrinkau varikli, gali paziuret foto mano folderi- rasi daktaru rezultata
Su tais 1.8vvti yra tokia problemėlė. Sprendimas kiek žinau buvo nuo 2002 jiems dėjo kitokius žiedus. Gali pasikeisti tepalinius žiedus, bet kiek teko skaityti pagerėjimas nebus ilgalaikis. Pas juos aliuminio lydinio blokas ir ketaus gilzės, nepamenu tiksliai kuo padengtos ir labai greitai nusidėvi cilindro paviršiaus honingas, dėl to dėjo minkštus žiedus, kas savaime aišku po kurio laiko lemia tepalo sąnaudas. Jei gali tai ir pilk tepaliuką, nieko baisaus neatsitiks.
CitataGR parašė:
Pastebejau kad mano avensis 1.8vvt-i smarkiai valgo tepala, 1800km 1ltr.tepalo,abziurejau,niekur neliaidzia,melino dumo nemeta,kokios gali buti problemos ateityje,ar nekenkia varikliui toks tepalo valgymas,kol tiek valgo galiu pilti,negaila,svarbu kad kiekiai neaugtu. Girdejau apie siuolaikiskus priedus i tepala,tipo kaip senais laikais buvo Daktaras i tepalus,bet siuolaikinis nzn. kaip vadinasi tipo nekenkia varikliui,o netgi padeda,padengia indeklus ar ka ten dar, kazkokia keramine plevelia,ir variklis nustoja valgyti tepalo,bent jau maziau,ir dirba svariau. Gal kas nors zinote apie tai,ar kokiu kitu patarimu turite.Aciu
Atsakymas cia:http://www.autoreview.ru/archive/2008/21/second_avensis
Aciu uz patarimus,siaip pilu brangoka tepala,,Mobile 3000 5w-40w sintetini,esu uzsipirkes papildomai 4ltr. tik bijau vieno,kad nepradetu su laiku valgiti vis daugiau ir daugiau pvz. 1ltr ant 1000km. O gal zinote ka nors apie SHEL HELIX tepalus,jie reklamuojami labai graziai lyg stebuklas ir kas idomiausia ju klampuma zymi kaip 0w-00w. ka tai galetu reiksti?:|
O kazi kiek kainuotu ziedu komlektas+darbas apytiksliai,ir kazi kiek tarnautu ilgai tie nauji niekam tike aliuminiai:) jei nors 100000 km tai super;)
tepala pili normalu tai tikrai ne tepale ieskok problemos
Kaip supratau is straipsnio, tai gamyklinis brokas siuose varikliuose. Deja ziedu keitimas nepadeda, Toyota atsauke ir pagal garantini taise, bet problemos iki galo neissprende.:(
Keisk masina esu kazkur skaites straipsni ar autobilde ar kur paieskok inete apie avensy 1.8 varikliu kad ten labai ziauriai raso ai va radau http://www.autoreviu.lt/portal/categories/254/1/0/1/article/3688
na velniava jei i aliuminio bloka dedamos dar ir aliumines gilzes. Ketus valdo :) jei gilzes aliumines- tai nelabai ka ir keist reikia kaip gilzes. Turbut tokiu atveju turi rezultata- ovalo formos cilindrus. ir ziedu keitimas tikrai nelabai ka pades. Gilzes keist- galbut. Siaip keiti ziedus- teks keist ir galvos tarpine. ziedai- 200 lt tarpine dar tiek pat, o va galvos nuemimas ir uzdejimas- servisas gali ir 1500 lt pakoset.
Toyota lb graziai draugauja su ELF alyva, apie mobil geru atsiliepu lb nesu girdejas.
Reiktu pabandyt pas motoristus paklausti, gal pergilziuoja jie tuos variklius. Prieš kelis metus gal tai buvo bėda, bet straipsnyje matau rusai mini tai kaip vieną iš išeičių. Tos gilzės ketinės, tik iš aliuminio bloko kai išpresuosi ketų, gali ne kas likti :D
Na mobil tikrai geriau negu elf. Elf tik i renuskes pila ir tai tik del to kad koncernai tarpusavyje sutartis pasirase. Pagal specifikacija tos pacios rusies mobil, lenkia elfa. Del benzino 1.8 avensio siulyciau nesukt galvos naudoti vasara pusiau sintetini tepala, tik ziema sintetini nebrangu, kiek teko dometis, daug kas vazineja su tokiais avensiai po 300 000km ir sekmingai dapilineja tepala nebrangu, niekas i kapitalinius remontus nelenda, juolab kad siam varikliui jis kazi ar pades.
Henri, pagrisk kuom nors ,kad MOBIL geriau negu ELF.
Ko jus cia pradejot gincytis kas geriau... Yra gi daug aspektu kuriu nepalyginsit- tai ir nenuspresit nieko. Vienintelis mobil prioritetas- dvigubai didesne patirtis. Be to mobil gamina pakankamai platu asortimenta tepalu kuriu tik grasius matom cia... Nelabai ieskojau bet tiesa sakant nepastebejau pvz 15w30 elf sintetikos...
CitataGR parašė:
Pastebejau kad mano avensis 1.8vvt-i smarkiai valgo tepala, 1800km 1ltr.tepalo,abziurejau,niekur neliaidzia,melino dumo nemeta,kokios gali buti problemos ateityje
Cia tikrai nebus kazkas atsitike su tavo masina, tiesiog kaip ir kiti minejo cia varikliu VVT-i liga tas tepalo ryjimas.. Cia ir coroloms tas pats yra, i kurias ejo tie varikliai.. Kiek teko skaityti komentaru, tai pagal ideja neturetu dideti sunaudojimas tepalo, tiesiog kaip kiti sako dapilineki ir vazinesi..;) Nes ir kaip kiti pastebejo, tas variklio remontas nelabai ka gali pakeisti, nebent laikinai.. Tai jau geriau tepalo per akcijas nusipirkti ir dapilineti kas 2tukst km:)
Fenix- as suprantau tu juokauji:D
Na jei normos su laiku nedides,tau kenteti galima,bet kiek suprantu,jei parejo tepaliniai ziedai tai automatiskai turejo pareiti ir kompresijos ziedai,tai reiskia kad automobilio galia krenta o kuro sunaudojimas dideja,ar as teisus?:(
Citatafennix parašė:
...Nelabai ieskojau bet tiesa sakant nepastebejau pvz 15w30 elf sintetikos...
o kam tau traktorinė sintetika?
Citataaudrius parašė:
Fenix- as suprantau tu juokauji:D
Na kaip cia pasakius.... net pats nezinau :) Mobil gamina tepalus ir alyva nuo 1911 metu ir kitamet sves savo 100 metu darbo jubilieju. Elf nuo 1965, ir kas netingi- pasiskaiciuos metu skirtuma...
CitataNNZ parašė:
o kam tau traktorinė sintetika?
Kodel traktorine? Cia visai neblogas variantas automobiliams kuriu rida gana nebloga ir per riebokslius tepalas varva.... pvz Porshe po 40000 km :D Ir tie patys toyotos varikliai :) po 300 000 km :) (nors tikrai ne visi)
Citatafennix parašė:
...
Kodel traktorine? Cia visai neblogas variantas automobiliams kuriu rida gana nebloga ir per riebokslius tepalas varva.... pvz Porshe po 40000 km :D Ir tie patys toyotos varikliai :) po 300 000 km :) (nors tikrai ne visi)
na sutinku, kad jei kiaurai viskas varva, bet jinai nepritaikyta aukštiems sūkiam, nes jinai kaip traktorinė, fūrinė, generatorinė, kur nėra didelių apsukų.
CitataNNZ parašė:
na sutinku, kad jei kiaurai viskas varva, bet jinai nepritaikyta aukštiems sūkiam, nes jinai kaip traktorinė, fūrinė, generatorinė, kur nėra didelių apsukų.
susitvarkyk citatas :D as ten to nerasiau :D
Gali spjaut i veida jei normaliai ekspoatuojamam pavaziavusiam dyzeliokui reikia daugiau nei 2500 apsuku kad juo butu galima normaliai vaziuot....Beje ir tie auksti sukiai ne tokie baisus ir kaitinantys kai turbinos nera ;)
Citatafennix parašė:
CitataNNZ parašė:
na sutinku, kad jei kiaurai viskas varva, bet jinai nepritaikyta aukštiems sūkiam, nes jinai kaip traktorinė, fūrinė, generatorinė, kur nėra didelių apsukų.
susitvarkyk citatas :D as ten to nerasiau :D
Gali spjaut i veida jei normaliai ekspoatuojamam pavaziavusiam dyzeliokui reikia daugiau nei 2500 apsuku kad juo butu galima normaliai vaziuot....Beje ir tie auksti sukiai ne tokie baisus ir kaitinantys kai turbinos nera ;)
nu va pasitvarkiau... :) Na matai kad čia visi atsranda tirulinančių tai reikia jiems tų apsukų, bet bent jau kur mes pildavom fūrm 15w30 tai bent buvo pritaikytas fūrom, tai jos net esisugdavo daugiau 1800aps./min
Fenix as suprantu tavo entuziazma ir jaunyste, bet tingiu jau n - taji karta aiskint kad alyvos kokybe ne nuo gamintojo patirties priklauso, o nuo alyvos parametru t.y klampos indekso bei BN lygio. Ir tavo ziniai tiek elf tiek mobil sintetika 5W-40 parametrai vienodi ir nei vienas nei kitas nera aprobuoti Toyota ir beje kam rupi koks tepalas buvo gaminamas 1911, jei toyota corrolla kuri ir atvere toyotai duris i pasauline automobiliu rinka buvo pagaminta berods 1965 ar 69
Citataaudrius parašė:
Fenix as suprantu tavo entuziazma ir jaunyste, bet tingiu jau n - taji karta aiskint kad alyvos kokybe ne nuo gamintojo patirties priklauso, o nuo alyvos parametru t.y klampos indekso bei BN lygio. Ir tavo ziniai tiek elf tiek mobil sintetika 5W-40 parametrai vienodi ir nei vienas nei kitas nera aprobuoti Toyota ir beje kam rupi koks tepalas buvo gaminamas 1911, jei toyota corrolla kuri ir atvere toyotai duris i pasauline automobiliu rinka buvo pagaminta berods 1965 ar 69
Na ko tu cia taip pristojai prie jaunystes ir entuziazmo? Ir is vis tema apie priedus i tepala... Kad as savo trigrasi su 2 datom iterpiau tai dar nieko nereiskia...
Citatafennix parašė:
Ko jus cia pradejot gincytis kas geriau... Yra gi daug aspektu kuriu nepalyginsit- tai ir nenuspresit nieko. Vienintelis mobil prioritetas- dvigubai didesne patirtis.
O del corollos tai primoji paleista nuo grandines 1966 metais, bet man AE86 labiausiai miela sirdziai :) Taigi apie ka mes cia?