Sveiki, peržiūrėjau visas temas, bet atsakymo neradau, tikiuosi nesikartoju.
Klausimas toks: kaip išjungti VSC?
Google'as randa kaip išjungti Lexusui, bet Avensiui neveikia, dar randa kaip, atseit, atjungt Yariui, bet Avensiui irgi neveikia.
Avensiui VSC-neissijungia,tik trc:p
Pagoni gal gali nuoroda mestelti kaip atjungti yariui ? :)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Avensiui VSC-neissijungia,tik trc:p
Visks atsijungia... jei nera mygtuko- pasitelk i pagalba lituokli :D
Idomus jusu norai. Nuotykiu ieskot. Kazkada skaiciau rusu forumuose, kaip atjungti pypsejima vaziuojant su neuzsegtais dirzais... Visko gali prisigalvot...
CitataBogey parašė:
Pagoni gal gali nuoroda mestelti kaip atjungti yariui ? :)
Push the clutch pedal
2. Pull the handbrake (hold it)
3. Start engine
4. 2x foot break (at the second hold the break)
5. Handbrake: open - pull - open - pull
6. again 2x foot brake, but this time do NOT hold it)
Then should turn on the VSC and TRC lights.
paimta iš šito forumo:http://www.yarisworld.com/forums/showthread.php?t=12487
Lexusui irgi atsijungia spaudant stabdį ir rankinį tam tikra kombinacija. Manau, kad turėtų būt kažkas panašaus ir Avensiui, bet niekur nerandu.
O dėl lituoklio - turi kažką protingo pasakyt ar šiaip leptelėjai? Ką reikia sulituot?
O gal saugiklis yra, kuris atsakingas tik už VSC? Dar galėtų ir ABS atjungt, aišku :)
bent jau corolloj tai po vairuotojo sedyne randasi kompas vsc trc, jei nori atjungt tesiog istrauk laidus is jo, minusas kad lieka kompo atminti jog buvo atjungta, taciau atminti galima numust :)
Pagoni aciu, eisim testuot :)
CitataFlemas parašė:
minusas kad lieka kompo atminti jog buvo atjungta
kame čia minusas?
Prijunk prie diagnostinio kompo pvz tokviloj ir suprasi kodel minusas, zmogui perkant is taves masina,ir patikrinus iskart matysis, jog buvo atjungineta, nebent visa kompa numusi graziai is naujo :)
o matysis, kad buvo atjunginėta dažnai, ar matysis tik viena klaida?
gal kas bandet ant yario isjungt vsc? nes kiek bandziau ant savo neisejo, gal tik ant 'sviezesniu' veikia? nors kiek skaitinejausi tai yra lyg ant visu auto mechaninis apsaugu isjungimas (serviso ar kazkoks ten pravaziavimo rezimas) kuris pasinaikina uzvedus is naujo masina...
CitataBogey parašė:
kiek skaitinejausi tai yra lyg ant visu auto mechaninis apsaugu isjungimas (serviso ar kazkoks ten pravaziavimo rezimas) kuris pasinaikina uzvedus is naujo masina...
būtent šito reikalo aš ir ieškau...
nebandei kokiem atstovam toyotas rasyti?
klausiau gyvai pas porą žmonių tokviloj, nieko nežinojo. Oficialaus laiško jokio nerašiau.
pabandyk paspaudus trc (jei toks yra) mygtuka palaikyti kokias 5 sek skaiciau tundrose taip atsijungia ;)
Gal kam pravers paskaitineti, ka jie nori isjungti Straipsnis is Delfio "Automobilių sistemos, padedančios žiemą" ČIA MANO NUORODA (http://auto.delfi.lt/advice/automobiliu-sistemos-padedancios-ziema.d?id=27853913)
CitataMemelis parašė:
Gal kam pravers paskaitineti, ka jie nori isjungti Straipsnis is Delfio "Automobilių sistemos, padedančios žiemą" ČIA MANO NUORODA (http://auto.delfi.lt/advice/automobiliu-sistemos-padedancios-ziema.d?id=27853913)
Memeli, nenoriu veltis į ilgą diskusiją, bet visos šitos VSC, TRC, ABS sistemos yra naudingos iki tam tikro vairavimo įgūdžių lygio, vėliau jos pradeda riboti.
Ne veltui juk sporte jų nenaudoja.
Dabar tikriausiai nori paklaust ar aš vairuoju geriau už VSC? - taip, aš vairuoju geriau už Avensio VSC.
Dėl atjungimo palaikant mygtuką - tai buvo pirmas variantas, kurį išbandžiau :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZD8krFh8IL4 na netikiu, kad yra tokių kurie už esp geriau vairuoja, jei net buvęs lenkktyninkas to nesugebėjo padaryt. Turbūt vienintelė sistema kuriai + dėčiau.
As labai abejoju, ar tu po gatves vazineji kaip sporte ;) Kartais gal ir galima kokioje aiksteleje ar ant ledo palakstyt, bet siaip jos butinos musu visu saugumui. Aisku, kiekvienas turi savo nuomone, kuria as gerbiu.
na aš nesu nei didelis ekstremalas nei visiškas pensininkas, tačiau kol kas vsc maniškei auto sudirbo tik kelis kartus. Gal ir geras išmislas, bet mano prieš tai išmokti veiksmai mašinai "tiesinti" pasirodė nieko verti, palyginus su tuo, kaip elgėsi mašina. Negalėčiau nei pliuso nei minuso uždėti šitai sistemėlei.
CitataNNZ parašė:
http://www.youtube.com/watch?v=ZD8krFh8IL4 na netikiu, kad yra tokių kurie už esp geriau vairuoja, jei net buvęs lenkktyninkas to nesugebėjo padaryt. Turbūt vienintelė sistema kuriai + dėčiau.
čia reklama. Pažiūrėkit kaip su TRC į kalną važiuoja. Atlekė tiek įsibėgejęs, kad vos ant to ledo pataikė :)
VSC aš nenoriu išjunginėti gatvėse, galit jaustis saugūs :)
Visų pirma VSC man trukdo kvailiot, o aš ta labai mėgstu, antra, ji visiškai nemoka važiuot žvirkeliu, kur negali "išimti" posūkio nestatydamas. O VSC neleidžia, ji nori važiuot formulės trajaktorija.
tai taip pažiūrėk kaip važiuoja loeb ir gronholmas 2 skirtingi stiliai. Loeb kaip važiuotų su vsc, gronholmas - be. ir šiaip tau pagoni netinka tie pasisakymai ką tau sakau, nes čia yra bendro naudojimo keliams skirti...Apie sportinio principo važiavimą čia nekalbam, dėlto ir šnekam, kad reikalinga ši funkcija staigiam manevrui, kurį kažin ar padarytum be VSC, nes tai yra netikėtas ir nepasiruoštas panevrui įvykis, ko negalim abūt pasakyti apie posūkio išėmimą.
http://www.chooseesc.com
Paziurek, net Michael Schumacher juos rekomenduoja...
Šumacheris važinėja su formule, ten esmė yra niekada neleisti mašinai slysti, vsc tą ir daro. Tuo tarpu ralio trajektorija visai kitokia, slysti skersam yra būtina.
Matai formuleje varomieji ratai galiniai ir slydimas daro drifto pasekmes, ty varomieji ratai turi pravaziuot didesni kelia su mazesniu sukibimu kas kainuoja laika... Ralio masinu- visi ratai varomi (dazniausiai) ir butent soninis slydimas o ne uzpakalines masinos dalies slydimas leidzia neprarast greicio siek tiek keiciant vaziavimo trajektorija... Ir sukibimo cia bet kuriuo atveju ner... jei jau labai nori slydinet- gali ir rankini naudot :D pastatyk ratus taip kad vsc nedirbtu :D ty 90 laipsniu judejimo krypciai :D
Citatafennix parašė:
Matai formuleje varomieji ratai galiniai ir slydimas daro drifto pasekmes, ty varomieji ratai turi pravaziuot didesni kelia su mazesniu sukibimu kas kainuoja laika... Ralio masinu- visi ratai varomi (dazniausiai) ir butent soninis slydimas o ne uzpakalines masinos dalies slydimas leidzia neprarast greicio siek tiek keiciant vaziavimo trajektorija... Ir sukibimo cia bet kuriuo atveju ner... jei jau labai nori slydinet- gali ir rankini naudot :D pastatyk ratus taip kad vsc nedirbtu :D ty 90 laipsniu judejimo krypciai :D
Daug ir protingai prirašei - nieko nesupratau.
Dėl rankinio: vsc labai sėkmingai tiesina mašiną net naudojant rankinį ant ledo, tikriausiai nesi bandęs.
Na taip, man neteko dar pradet slyst taip kad vsc suveiktu. O mano paties masinoj sito navaroto ner... Ir is vis jokios elektronikos ner.... Vienintelis dalykas kas kelia problema- uzsalantys spyneliu variklukai.... reikes koki pasildima jiems sugalvot... Tik klausimas- o vsc dirba tik priekiniais ar ir galiniais ratais?
Citatafennix parašė:
Tik klausimas- o vsc dirba tik priekiniais ar ir galiniais ratais?
Turi omeny kuriuos pristabdo, esant reikalui? VSC "stebi" visus ratus ir pristabdo bet kurį.
Noriu šiek tiek sušvelninti savo poziciją dėl VSC: visų pirma, tai nė velnio aš nevairuoju geriau už VSC. VSC trukdo ten, kur reikia važiuot ralio trajektorija - ant žvyro, o dabar mieste - fantastika. Neleidžia važiuot efektingai ir pasimaivyt prieš kitus vairuotojus, bet užtat leidžia važiuot greitai ir saugiai. Vienžo, jei turėtų išjungimo mygtuką tiems retiems atvejams, kaip, tarkim, bmw, tai būtų nereali sistema :)
na, pritariu Pagoniui, nes pastarosiomis dienomis VSC privalumai atsiskleidė visu gražumu :)
pagonis teisingai sako, gaila neisnaudot automobilio visu galimybiu :) galetu buti on/off mygtukas ;)
o tame ir yra pagrindins vsc privalumas kad stabdo kiekviena rata atskirai priklausomai nuo situacijos :)
na tada aš ir sutinku, kad kartais gerai išjungti tą VSC, kaip pagonis sako tiems retiems atvejams ;)