Reikalas toks, pas mane corolloj verso(benzas) kazkaip keistai isikala atbuline pavara, toks jausmas kad i vieta sukiai isitaiko, kartais jauti kad neisikiso iki galo, bet pradedi po truputi sankaba atleidinet ir tada ji pati isimeta iki galo. Nu zodziu, taip su jega reikia atbuline pavara ikist, kartais ir jauti kad nepataikai i vieta, tada biski uzkabini ir pasipjauna dantratukai:|
Kame reikalas galetu buti? Ar cia rimtas remontas laukia...?
savo dyzelyje į atbulinę pataikau tik iš antro karto. kad iš karto - labai retas atvejis. aš irgi galvojau, kad čia bus baisi bėda ir tuoj pareis visa pavarų dėžė. bet kiek ko klausinėjau, sako taip dauguma toyotų užsispyrusiai nenoriai persijungia.
Citatamodeliuka parašė:
savo dyzelyje į atbulinę pataikau tik iš antro karto.
Va butent taip ir man, kad is antro karto isikisa, kazkaip keista, kiek turejau anksciau auto (renault, opel, vw) taip nebudavo.
Kai nauja nusipirkau ta pati problema buvo.Tiesiog jauciasi ,kad pavara neisijungia.Tokiu atveju pergazuoju imynes sankaba ir viskas ok.
Tie patys simptomai- nesuku galvos.
aisku, kaip suprantu tai toyotai iprasta:(
Kas kiek km. keiciamas greiciu dezeje(mechaninei) tepalas?
man irgi ta pati problemele, jungiasi is antro karto, na buna kad ir iskarto :)
Citataguners parašė:
aisku, kaip suprantu tai toyotai iprasta:(
Kas kiek km. keiciamas greiciu dezeje(mechaninei) tepalas?
50-100 tukst km jei neklystu
atbulinis neturi sinchronizatoriaus ar kaip ten vadinasi, kas padeda lengviau ijungt begi.
Man viskas normaliai jungiasi.... :))
Jungiasi panasiai. Nekreipiu demesio ir tiek
Tai įrasta problema, net manuale ji aprašyta. Išeitis: atleidi visiškai sankabą ir išmini ją vėl ir normaliai jungiasi:)
CitataMiroslav parašė:
Tai įrasta problema, net manuale ji aprašyta. Išeitis: atleidi visiškai sankabą ir išmini ją vėl ir normaliai jungiasi:)
Va butent taip ir darau, padeda:)
Gal ir nera istikruju to sinchronizatoriaus, kaip kazkas cia minejo:|
Tik keista kodel Toyota jo nenumate, juk tai naudingas daiktas.
Teisingai Miroslav parase.. ;)
O sinchronizatoriaus tikrai nera ant atbulines pavaros...
Tai taip ir yra, kaip kada reikia perminti sankabą, ir viskas ok :)
nebutina perminti, jei neisijunge as atleisdineju sankaba ir begis pats isoksta i vieta :)
Fux sutinku as irgi taip darau ;) bet kartais tai nepadeda ir butina ismint ;)
O ar kas nors keitete pavaru dezes tepalus?
Autotojoje paklausiau, tai sake mechaninei dezei nereikia tipo keisti:o
Bet as manau kitaip....:)
O tie dėžės tepaliukai, tai tokie "pigoki". Nes reikėjo Mitsubišiui tvarkyti dėžę tai pirkau, tai dabar ir guli garaže spintelėje.
kiek turėjau mašinų (visos mechaninės dėžės) tai tik carina e dapilinėjau, nes ten per salniką vis lašėdavo. Nėkart nesu keitęs.
Klaipedoje Solorinoje sake, kad kas 90 tuks reikia keist ir keitimas apie 300 lt iseina maniskei. Bent ten jie tokie neuztikrinti buvo, vieni kitu klausinejo. Jei Autotojoje nereikia, tai kuo tiket?
CitataNNZ parašė:
kiek turėjau mašinų (visos mechaninės dėžės) tai tik carina e dapilinėjau, nes ten per salniką vis lašėdavo. Nėkart nesu keitęs.
Na ir as kiek klausinejau pazystamu tai niekas nekeite , tik dapylinedavo jei reikedavo.
dabar ir pats jau nzn, daug skirtingu nuomoniu.:|
Citataguners parašė:
CitataNNZ parašė:
kiek turėjau mašinų (visos mechaninės dėžės) tai tik carina e dapilinėjau, nes ten per salniką vis lašėdavo. Nėkart nesu keitęs.
Na ir as kiek klausinejau pazystamu tai niekas nekeite , tik dapylinedavo jei reikedavo.
dabar ir pats jau nzn, daug skirtingu nuomoniu.:|
nu jei pasikeisi tai nuo to blogiau nebus ;) ir ant širdies ramiau bus.
Jep... pas mane pakeisti ir dezej ir reduktoriui.