Sveiki,
ant laisvų apsukų, iš variklio skyriaus girdisi barškesys. Panašu, kad garsas sklinda iš diržų skyriaus (įtarių kondiškės kompresoorių). Esmė tokia, kad šiek tiek davus apsukų, barškesys dingsta. Tik atleidus, kai dirba ant laisvu, nesveikai tarška. Įjungus kondiškę, nustoja barškėt. Bet manau čia dėl apkrovos. Tai ar įtempėjas koks, nežinau. Manau forumiečiai bus susidurę. Kodiškė nešaldo, bet vasarą irgi jau silpnai šaldė - freono nepildžiau.
Video nuoroda.
https://vimeo.com/155226463
Gal kondiškės škyvas :think: pažiūrėk matosi. Išjungus matarą patampyk su ranka, gal kur laisvumas.
garsas kaip kondiskes guolio,jei dar visai ten neismale uzteks tik guoli pakeist
Esme tame, kad tas garsas atsirado diena prieš kelionę. Kelionę į Lenkus ir atgal 2000km. Įtariu, kad bus ragas visam siurbliui... Tai čiuju nieškot kiaušų ir keist kondiškę. Aš kažkaip irgi manau, kad siurblys. Siurblį aišku tik dėvėtą, nes naujo kaina kosminė...
Reiks bandyt diržą patampyt. Šiaip manau reiktų ir generatoriaus dirželį su įtempėjais pakeist. Brangus malonumas? :)
ten kompresoriaus prekyje yra mova su gumom tos gumos susidevi ir pradeda barsket. jei planuoji nenaudot kondiskes tai nuemi mova ir rami galva jei nori kondiskes tada perki kita kompresoriu su gera mova nes atskirai neparduoda.arba pats savo gumas idek as va pabandiau draugeliuj taip padaryt pres du men dabar laukiu gristant is norvegijos paziuresiu ar pasiteisino siaip viskas standziai isidejo
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.part.lt%2Fimg%2Fe1d38af471c1e0c98c70df39e207c727438.jpg&hash=6a5dd88613db08111e52b4b8bbeed886dc69bf78) (http://www.part.lt/perziura/e1d38af471c1e0c98c70df39e207c727438.jpg)
Citata iš: sityR Įrašytas Vasaris 13, 2016, 19:22:24 PM
Esme tame, kad tas garsas atsirado diena prieš kelionę. Kelionę į Lenkus ir atgal 2000km. Įtariu, kad bus ragas visam siurbliui... Tai čiuju nieškot kiaušų ir keist kondiškę. Aš kažkaip irgi manau, kad siurblys. Siurblį aišku tik dėvėtą, nes naujo kaina kosminė...
Reiks bandyt diržą patampyt. Šiaip manau reiktų ir generatoriaus dirželį su įtempėjais pakeist. Brangus malonumas? :)
kelionej uzteks ta mova nuimt ir bus ramu.nereikia pult iskart visko keist :D
Kelionę jau įvyko :D avensis puikiai atidirbo. Tik kad vietomis buvo 13 silumos, lenkai atsidare langus sankryzose stovejo ir girdejo kaip kleksiu, net maciau kaip ziurejo i mane :D ne, tai reik ieskot siurblio kito ir viskas. Tevukas pakeis :)
O nuimt mova, sunkus priejimas ? Ar is apaciod, ant duobes nera sunku ?:)
Citata iš: sityR Įrašytas Vasaris 13, 2016, 17:29:48 PM
Sveiki,
ant laisvų apsukų, iš variklio skyriaus girdisi barškesys. Panašu, kad garsas sklinda iš diržų skyriaus (įtarių kondiškės kompresoorių). Esmė tokia, kad šiek tiek davus apsukų, barškesys dingsta. Tik atleidus, kai dirba ant laisvu, nesveikai tarška. Įjungus kondiškę, nustoja barškėt. Bet manau čia dėl apkrovos. Tai ar įtempėjas koks, nežinau. Manau forumiečiai bus susidurę. Kodiškė nešaldo, bet vasarą irgi jau silpnai šaldė - freono nepildžiau.
Video nuoroda.
https://vimeo.com/155226463
Man buvo ta pati problema. Kažkas forume minėjo, jog reikės keisti visą kondicionieriaus kompresorių, tačiau ten jo tik pakeičia gumą ir dingsta braškesys, sumokėjau apie 30 eur su darbu. Tik pasakojo kažkas, jog jei netvarkoma ta guma, tai gali sugadinti tame kompresoriuje kažką daugiau kas tada kainuotų daug didesnius pinigus, bet nepamenu. Sėkmės.
Citata iš: sityR Įrašytas Vasaris 13, 2016, 20:58:56 PM
Kelionę jau įvyko :D avensis puikiai atidirbo. Tik kad vietomis buvo 13 silumos, lenkai atsidare langus sankryzose stovejo ir girdejo kaip kleksiu, net maciau kaip ziurejo i mane :D ne, tai reik ieskot siurblio kito ir viskas. Tevukas pakeis :)
O nuimt mova, sunkus priejimas ? Ar is apaciod, ant duobes nera sunku ?:)
per viduri ant 7 verzlite sunku prieit palaikyt kad pacia mova atsukt ir raktelio ten neikisi reikia galvute maza kist bet tada galvute per ilga remesi i riema ir reikia truputi motora paleist zemyn tada su galvute prieini
Nu supratau. Reikės skambinti mesitrams...
Prie to pačio, gal kam teko išpjovinėt katalizatorių? Kur geriau, patikimiau pjaut? :)
Citata iš: sityR Įrašytas Vasaris 14, 2016, 11:11:48 AM
Prie to pačio, gal kam teko išpjovinėt katalizatorių? Kur geriau, patikimiau pjaut? :)
Aš tai sau išsipjoviau namuose palindau po mašiną ir su bulgarkę. Tai dabar III Avensis net skraido, išsipjauk išsipjauk - poto papasakosi.
žiūrėk, kad nepakiltų, ar uždėjai peleką?
Citata iš: sityR Įrašytas Vasaris 14, 2016, 14:19:48 PM
žiūrėk, kad nepakiltų, ar uždėjai peleką?
Kartais koją iškišu - pastabdau ant posūkio. :G
Išsipjauti katalizatorių........"Ech artistas" (!?)
Pagrįsk savo nuomonę kodėl nereiktų jo pašalinti, kai auto rida 370tkst. Gal artistas persigalvos išklausęs protingo žmogaus argumentą. Tai bus naudinga ne vien tik man, bet ir kitiems matantiems, ieškanties "katalizatorius" reikšmės (H-)
Pasakyk kodėl tu nori išsipjauti, vat kur kyla klausimas. Neturi ką veikti ar yra kokia tai priežastis.
Priežastis paprasta. Esant tokiai ridai, teoriškai jis nebefunkcionuoja. Geriau pašalinamos dujos. Sveikiau varikliui, geriau mašina traukia, jeigu jis užsikišęs nu ir gauni kelis eurus. Pataisyk jeigu klystu.
Citata iš: sityR Įrašytas Vasaris 15, 2016, 13:53:36 PM
Priežastis paprasta. Esant tokiai ridai, teoriškai jis nebefunkcionuoja. Geriau pašalinamos dujos. Sveikiau varikliui, geriau mašina traukia, jeigu jis užsikišęs nu ir gauni kelis eurus. Pataisyk jeigu klystu.
Katalizatorius turėjo tik D-cat. Jei tavo 2l 85 kW dyzelis, tai iš kur katalizatorius?
Citata iš: kalava Įrašytas Vasaris 15, 2016, 18:18:52 PM
Katalizatorius turėjo tik D-cat. Jei tavo 2l 85 kW dyzelis, tai iš kur katalizatorius?
Iskur tokias nesamones istraukei ?:D
Citata iš: kalava Įrašytas Vasaris 15, 2016, 18:18:52 PM
Katalizatorius turėjo tik D-cat. Jei tavo 2l 85 kW dyzelis, tai iš kur katalizatorius?
apacioj masinos stovi bakelis, per viduri masinos, link variklio skyriaus daugiau :D manau pinigu ten stovi apie 100-150eur, jei nieko nededama i vidu atsiranda nemalonus svilpimus, tad rekomenduoju sieteli ivirint. su didesne rida automobiliui katalizatoriu yra ''sveika'' ispjauti vien tik del turbinos,jai tikrai prides sveikatos, nes bus lengviau dujos pasalinamos ismetamosios.tiek ziniu.
Citata iš: Laisvidas Įrašytas Vasaris 15, 2016, 18:23:44 PM
Iskur tokias nesamones istraukei ?:D
Iš Toyotos - pasirodžius DCAT, toyota jį pristatė kaip pirmą dyzelinį variklį su katalizatorium. Na, aš ne automechanikas, nepulsiu su gamintoju ginčytis.
O tik prie DCAT matau įvardintą "DNPR catalyst", prie D4D katalizatoriaus paminėto neužmačiau
https://de.m.wikipedia.org/wiki/D-CAT
Nors žiūriu šiaip, " catalyst converters" būtent daugiau apie dyzelius rašo
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Catalytic_converter
Aij, ką žinau, galvojau katalizatoriai tik benzinams statomi, o dyzeliams - tiesiog filtrai :)
D-CAT buvo pristatytas kaip "svariausias" dyzelis, su savaime issivalanciu filtru. Katalizatoriu jau turejo GOLF2 dyzelinis :)
Citata iš: Egis_ Įrašytas Vasaris 15, 2016, 19:09:37 PM
apacioj masinos stovi bakelis, per viduri masinos, link variklio skyriaus daugiau :D manau pinigu ten stovi apie 100-150eur, jei nieko nededama i vidu atsiranda nemalonus svilpimus, tad rekomenduoju sieteli ivirint. su didesne rida automobiliui katalizatoriu yra ''sveika'' ispjauti vien tik del turbinos,jai tikrai prides sveikatos, nes bus lengviau dujos pasalinamos ismetamosios.tiek ziniu.
Tai va dėl to, kad normaliai išpjautų ir noriu patarimo kur daryti, kad įdėtų sietelį ir panašiai. Nes ten kur "priduodant katalizatorių, išpjauname nemokamai" tai nėra patikima :))
Galiu sumokėti normalią kainą už tokį "remontą".
Turiu tokia beda su toyota avnesis T25 kondiskys siurbliu kiek zinau pas juos kazkaip yra magnetine sankaba :) kuri pritraukia ar kaip ten. dabar klausimas butu ar ji keiciasi ar ne? ar reik visa siurbli keist?
garsas sklindantis is variklio idomus :) pas mane panasus kalenimo garsas bet tolygus buvo :) buna kartais pradingsta trumpam paskui atsiranda :)
Citata iš: pumis Įrašytas Vasaris 18, 2016, 16:48:56 PM
Turiu tokia beda su toyota avnesis T25 kondiskys siurbliu kiek zinau pas juos kazkaip yra magnetine sankaba :) kuri pritraukia ar kaip ten. dabar klausimas butu ar ji keiciasi ar ne? ar reik visa siurbli keist?
kiek as zinau ir esu mates t25 jau nera elektromagneto.tik guoli atskirai gali pakeist o taip keist reikia visa siurbli
Susitariau su meistriuku, jis ten vien tojotas krapšto. Pasakius telefonu bėdą - pašalinį garsą, iškart pasakė kame bėda. Sakė Gumytes reikia keist kažkokias. Nežinau kaip ką daro. 45eurai kaina. Kita penktadienį tvarkys..
Bet kaip supratau čia kodiko pačio kompresoriaus veikimui įtakos neturi, ten tik ties škyvų bėda. Tai žiūrėsim kaip bus, nes šaldė labai silpnai, nesugebėjau kondiškės papildyt, tai nežinau jis veikia tinkamai ar ne ;D
Diskusijos apie kondiškes užvirė :) Matomai pavasaris ne už kalnų. Man , kai tas "garsas" buvo, keičiau visą škivą. Kiek klausinėjau kiek atskirai guolis, gumos, darbas ir t.t., tai labai panaši kaina gavosi ir pas atstovus, pasirodo ir jie remontuoja kompresorius, keičia neoriginalų visą škivą, tik garantijos neduoda. Sakė buvo vienas atvejis kai "parėjo". Aš jau metus suku su pakeistu škivu, viskas čiki. Tiesa veiksmas vyko Klapėdoje Solorina
Nu man su pavasariu nėra susiję, nes kondiškė šiek tiek šaldė. Tik kad škyvas - mova pradėjo barškėt, taip, kad sankryzoj reikia apsukas laikyt, nes gėda ;DD
Pradžiai bandysiu gumas pakeist, jei nepadės - nesivelsiu, keisiu į naudotą kompresorių, bandysiu rast nuo važiavusio auto, laiko turiu :)
Taip pat, turiu informacijos gerbiamajam - ketvirtajam (tuo pačiu ir paprastiems) :)))
Išoperavo katalizatorius. Avensyje stovi du katalyzai, viršuje ir apačioje - bakelyje. Rezultatas, mašina sutrūkčiodavo kai duodi gazo ties 2tkst apsukų, kai įsijungia turbina. Ties 100-110 km/h, laikant pastovų greitėjimą, jaučiasi, kad mašina dūstą. To nebėra, kolkas važiuoja idealiai. Seniau būdavo, kad virš 3 tkst apsukų nebeapsimoka gazuot, nes pagreičio nebėra, dabar renka apsukas kaip reikalas ir jaučiasi pagreitis. Startuojant niekas nepasikeitė, lupa kaip ir lupo. Išpjovus katalyzą, dėjo į vidų vamzdžius, tai pašalinio garso, kriokimo - nėra. Minusai, jeigu galima juos pavadint - girdisi kaip susvilpia turbina ties 2tkst apsukų, man tai patinka. Na ir aišku, seniau jautėsi rūgšties kvapas iš duslerkės, dabar labiau sudegusio dyzelio kvapas. Neesu gamtos saugotojas, bet ir šiukšlių iš namų miške nemetu. Taip, kad išpjovus - mano atsiliepimas teigiamas :)
Jeigu jautesi rugsties kvapas,tai reiskia katalizatorius dar buvo efektyvus.Siaubas,esi gamtos tersejas :D
Tą žinau, dėl rūgšties kvapo ;D
Prisipažinsiu, šiek tiek griaužią sažinę... Bet pasitvarkė bėdos su trauka. Nes buvo minčių turbą valyt ir t.t. Nu bet žiūrėsim kaip su laiku, dar mažai pravažiavau :)