Sveiki. Planuoju isigyti toyota avensis 2.0 dyzeli 2012m universala. I ka perkant atkreipti demesi? Kokie pagrindiniai ju gedimai? Turiu 2004m avensis 2.0d4d, esu patenkintas,bet noriu atsinaujinti.
Technines problemos tospacios kaip ir sename Avensis nuo 2005m. Motorai juk tie patys. Viskas aprasyta: EGR, tarpines. Tik dar elektronins rankinis prisidejo :D ir nusiteik, kad reali rida 2012m dyzelio bus apie 200kkm.
Pravaziuok ispradziu su naujesniu Avensiu, noras ji pirkt greit prapuls. Senesnis daug geriau
Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 09, 2016, 22:32:23 PM
Technines problemos tospacios kaip ir sename Avensis nuo 2005m. Motorai juk tie patys. Viskas aprasyta: EGR, tarpines. Tik dar elektronins rankinis prisidejo :D ir nusiteik, kad reali rida 2012m dyzelio bus apie 200kkm.
O jei kalbėti apie naujausius ? Ar kas jau turi susidarę realia nuomonę ?
Citata iš: saulius1966 Įrašytas Kovas 10, 2016, 08:54:58 AM
O jei kalbėti apie naujausius ? Ar kas jau turi susidarę realia nuomonę ?
Jei kalbeti apie pati naujausia 2015m su BMW motoru N47, tai irgi turi problemu. Ten sitame BMW N47 motore grandine issitampo. Avensiui dar 4-5 metus tai negresia :D
Tai va ir galvoju, ar perspektyvoj verta žiūrėti naujausią su BMV motoru, ar kol važiuoja 2008 D'Cat be problemų damušinėti iki galo ir tada gal jau "atsiženiti" su Toyota :)
Na rida jei 200k tai dar gerai 2012m,bijau kad 400k nebutu.. na egr tai manau nera didele beda, bet tarpine, ji gan daznai pasitaiko prapusta? Imanoma pamatyti ar ji keista? O kas rankiniui atsitinka?
Citata iš: Tuziukas Įrašytas Kovas 14, 2016, 21:08:13 PM
Na rida jei 200k tai dar gerai 2012m,bijau kad 400k nebutu.. na egr tai manau nera didele beda, bet tarpine, ji gan daznai pasitaiko prapusta? Imanoma pamatyti ar ji keista? O kas rankiniui atsitinka?
sitiem automobiliam tokiu metu tarpines bieda neaktuali bent jau iki siol nepastebeta.problema istaisyta
Citata iš: Tuziukas Įrašytas Kovas 14, 2016, 21:08:13 PM
Na rida jei 200k tai dar gerai 2012m,bijau kad 400k nebutu.. na egr tai manau nera didele beda, bet tarpine, ji gan daznai pasitaiko prapusta? Imanoma pamatyti ar ji keista? O kas rankiniui atsitinka?
Pirk automobili is patikimo pardavejo, suteikiancio garantija, ir neturesi tokiu klausimu.
tai nezinosi pardavejas ar patikimas ar ne. Tai zymesniu gedimu nera 2012m 2.0D?o tarpine nelaiko kaip suprantu 2009-2012? ziuriu automobili imonese, bet kad jie suteikia garantija 3menesius, ir neatsako uz pasleptus defektus. Atstovybeje zinoma kaina labai didele naudotu automobiliu, garantijos taip pat nera.
Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 15, 2016, 00:48:29 AM
Pirk automobili is patikimo pardavejo, suteikiancio garantija, ir neturesi tokiu klausimu.
Patarimas geras, bet kurie pardavejai yra patikimi? Mototoja? BRC?
BRC - tai antri Gariūnai, tik kainos didesnės ir pardavėjai su šlipsais
Citata iš: simsius Įrašytas Kovas 17, 2016, 15:34:20 PM
Patarimas geras, bet kurie pardavejai yra patikimi? Mototoja? BRC?
Nauja masina is salono yra labiausiai patikima lyginant su bet kuria naudota (y)
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Kovas 17, 2016, 16:06:00 PM
Nauja masina is salono yra labiausiai patikima lyginant su bet kuria naudota (y)
jeigu zinoma neaktuali kaina ir turi stora pinigine :D uztenka automobiliui pervaziuoti salono slenksti ir jo kaina iskart krenta.
Citata iš: Egis_ Įrašytas Kovas 17, 2016, 18:23:41 PM
jeigu zinoma neaktuali kaina ir turi stora pinigine :D uztenka automobiliui pervaziuoti salono slenksti ir jo kaina iskart krenta.
Manau, kad tai neaktualu, jei su masina vazioji ~50.000km/metus. Po 3 metu pardavei su 150,000 rida ir paemei nauja garantine vel (y)
Tuziukas, kiek euru nori paleisti ant masinos? Grindys ir lubos kokios?
Galvoju sita apziurineti, gal kam yra teke ji gyvai paciupinet?
http://autoplius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-2-l-universalas-2012-dyzelinas-4740234.html (http://autoplius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-2-l-universalas-2012-dyzelinas-4740234.html)
Citata iš: niuniauskas Įrašytas Gegužė 11, 2016, 16:45:11 PM
Galvoju sita apziurineti, gal kam yra teke ji gyvai paciupinet?
http://autoplius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-2-l-universalas-2012-dyzelinas-4740234.html (http://autoplius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-2-l-universalas-2012-dyzelinas-4740234.html)
D-CAT (n) (n) (n) (n) (n) (n)
o tai 2.0D 2012m yra ne d cat?
o koks variklis geresnis ta prasme patikimesnis benzininis 2 litrai ar dyzelinis 2litrai, kalba eina nuo 2012metu?
Citata iš: Tuziukas Įrašytas Rugsėjis 28, 2016, 11:47:41 AM
o koks variklis geresnis ta prasme patikimesnis benzininis 2 litrai ar dyzelinis 2litrai, kalba eina nuo 2012metu?
Abu vienodai, priklauso kiek nuvažiuoti abu ir kaip prižiūrėti buvo ankstesniu savininkų... jei važiavo po 30k km tipo su long life tepalais, tai joks patikimumas nepadės :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Patikimumas tiesiogiai nuo ridos priklauso.Jeigu praminta 500 000km,tai byres abu,bet su benzinu dazniausiai niekas daug nevaziuoja,kas daug vaziuoja perka dyzeli.
Pritariu kolegai, viskas priklauso nuo automobilio šeimininko... Pravažiavau puikiausiai su D4D 2.0 230 tukst km, vaziuoju ir su D-CAT 2.2 puikiausiai (berods nuo 70tukst, dabar jau ekrane 135tuks). Nesidraskau, visada keičiu laiku tepalus, toliau vedu serviso knygeles ir tarnauja tie varikliai puikiausiai... Su benzinu senai nevaziavau, idomu paciam kaip Toyotos naujesnes benzininės važiuoja, ar vertos dėmesio :think:
o dpf filtras ir kietuju daleliu filtras yra ant 2.0d 2012m? ta prasme kur reikia isprogramuoti ispjauti?
Citata iš: Tuziukas Įrašytas Rugsėjis 28, 2016, 16:30:04 PM
o dpf filtras ir kietuju daleliu filtras yra ant 2.0d 2012m? ta prasme kur reikia isprogramuoti ispjauti?
Yra. Tokiu metu, jei išpjausi dpf, tai techninės apžiūros nepraeisi.
o butent tu metu masinai brangus tie visi remontai dpf? ir ar genda kam?
Citata iš: Tuziukas Įrašytas Spalis 21, 2016, 16:44:07 PM
o butent tu metu masinai brangus tie visi remontai dpf? ir ar genda kam?
Genda. Pilnas formas apie tai. Pasivartyk kitas temas.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 21, 2016, 20:19:41 PM
Genda. Pilnas formas apie tai. Pasivartyk kitas temas.
Na DPF nezinau ar gali sugest...Uzsikimst tai taip. Mano Verso praleke 231k ir tada tik keiciau. Kainavo 390 svaru naujas su istatymu. Cia Anglijoj.
Cia manau ir yra esme - toliau vedu serviso knygeles ir tarnauja tie varikliai puikiausiai...
Citata iš: MD555 Įrašytas Rugsėjis 28, 2016, 15:03:57 PM
Pritariu kolegai, viskas priklauso nuo automobilio šeimininko... Pravažiavau puikiausiai su D4D 2.0 230 tukst km, vaziuoju ir su D-CAT 2.2 puikiausiai (berods nuo 70tukst, dabar jau ekrane 135tuks). Nesidraskau, visada keičiu laiku tepalus, toliau vedu serviso knygeles ir tarnauja tie varikliai puikiausiai... Su benzinu senai nevaziavau, idomu paciam kaip Toyotos naujesnes benzininės važiuoja, ar vertos dėmesio :think:
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 21, 2016, 20:19:41 PM
Genda. Pilnas formas apie tai. Pasivartyk kitas temas.
Na butent siam modeliui tai neradau temos apie dpf..
na o remontas labai brangus jei uzsikemsa tas dpf sakykime atstovybeje? ar imanoma patikrint dpf bukle perkant automobili? ar kaip ir kitiems automobiliams jy dauguma isprogramuoja?
Citata iš: Tuziukas Įrašytas Spalis 22, 2016, 12:13:58 PM
Na butent siam modeliui tai neradau temos apie dpf..
O kuo skiriasi DPF sio modelio ir kito modelio?
Citata iš: Tuziukas Įrašytas Spalis 22, 2016, 12:15:13 PM
na o remontas labai brangus jei uzsikemsa tas dpf sakykime atstovybeje? ar imanoma patikrint dpf bukle perkant automobili? ar kaip ir kitiems automobiliams jy dauguma isprogramuoja?
Jeigu pirma registracija iki 2012-06, tai galima pjauti ir išprogramuoti, kitų atvejų - ne.
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Dabar jau isprogramuoja iki 15 metu bet seip dpf neuzsikisa be priezasties ir seip jeigu daug vazineji po miesta laikas nuo laiko reikia pravaikiti 3-3.5 tukstancio apsuku
Ne išprogramavime esmė, o TA. Nes be dpf bus didesnis dūmingumas negu deklaruoja gamintojas
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Draugas savo Audi A6 3.0TDI išpjovė DPF, tai per TA 2.66 pripūtė. Sakė vos širdis į kulnus nenuėjo. :D
Citata iš: Donis7 Įrašytas Spalis 22, 2016, 22:07:50 PM
Draugas savo Audi A6 3.0TDI išpjovė DPF, tai per TA 2.66 pripūtė. Sakė vos širdis į kulnus nenuėjo. :D
Draugui pakeliui į TA reikėjo gerai pravaikyti mašiną, širdis savo vietoje būtų likusi. Saviškę kiek kartų variau į TA, vos į ribas tilpdavo. Paskutinį kartą prieš TA pavažiavau užmiety 2-3 pavara 20 km, t.y sūkiai 3500 - 4000 ir per dūmingumo testą beliko tik 1
Pravaiko jis tą mašiną, nes žino visus tuos DPF ir katalizatorių bajerius. O mes apie tokį pat auto modelį kalbam?
Jei pjauna DPF, tai stato emuliatorių (apgaviką) arba perprogramuoja auto smegenis ir tuomet dumingumas būna norm.
Citata iš: guners Įrašytas Spalis 23, 2016, 12:06:17 PM
Jei pjauna DPF, tai stato emuliatorių (apgaviką) arba perprogramuoja auto smegenis ir tuomet dumingumas būna norm.
Emuliatorius neįtakoja dūmingumo, jis reikalingas apgauti variklio valdymo bloką.
Citata iš: katana7 Įrašytas Spalis 23, 2016, 12:47:22 PM
Emuliatorius neįtakoja dūmingumo, jis reikalingas apgauti variklio valdymo bloką.
O variklio valdymo blokas neįtakoja dūmingumo reguliavimo? Man sakė kas pjovė DPF, kad lembda zondus apgauna. Nežinau kaip tiksliai ten viskas veikia...
Citata iš: guners Įrašytas Spalis 23, 2016, 19:14:21 PM
O variklio valdymo blokas neįtakoja dūmingumo reguliavimo? Man sakė kas pjovė DPF, kad lembda zondus apgauna. Nežinau kaip tiksliai ten viskas veikia...
Jei dūmingumas didelis dėl blogų purkštuvų ar variklio defektų, o ne dėl DPF , tai emuliatorius nepadės.
Kiek turejau avensiu 2d4d varikliu tai pimoj eilej pjaudavau lauk katalizatoriu ir glusidavau egr ir niekada nekildavo problemu su traukimu ir dumingumu TA preidavo is pirmo karto.O del dpf dar neteko pjauti dar neuzsikiso bet seatui 2 d ispjove ir apgavo tai dumingumas nuo 1.6 padidejo iki 1.8 TA praejo be problemu
Tai dūmingumo norma priklauso nuo pirmosios auto registracijos
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 22, 2016, 12:38:29 PM
O kuo skiriasi DPF sio modelio ir kito modelio?
Maniau jog visiems automobiliams skirtinga sistema yra DPF, bei skirtingi atjungimo budai...
O perkant automobili imanoma patikrinti to dpf bukle? tarkim nuvarius i atstovybe? ar cia laimes dalykas kiek nudevetas paklius?
Galima važiuojant ir stebint realius parametrus prieš DPF ir po DPF. Taip nustato kiek jis užsikimšęs. Spėju, kad užsieniečiai normaliau su dyzeliais važinėja, nei lietuviai, kurie daugiau nei 2000 rpm nespaudžia, nes ekonomijos nebus ir negalės forume pasigirti, kad per 100 km 4 litrus kuro sunaudojo. :)
Citata iš: Donis7 Įrašytas Spalis 29, 2016, 15:17:07 PM
Galima važiuojant ir stebint realius parametrus prieš DPF ir po DPF. Taip nustato kiek jis užsikimšęs. Spėju, kad užsieniečiai normaliau su dyzeliais važinėja, nei lietuviai, kurie daugiau nei 2000 rpm nespaudžia, nes ekonomijos nebus ir negalės forume pasigirti, kad per 100 km 4 litrus kuro sunaudojo. :)
Va cia tai mitas, kad jei jau virs 2k apsuku vazineji tai nesikemsa DPF, o jei maziau kaip 2K- uzsikims. Uzsienieciai perka naujas,vazineja kaip jiems patinka ir nujotas parduoda lietuviams. O nujotas arklys-liks nujotas...bet pigus uztat! As su pirma savo Toyota Verso 2012 metu,nauja is salono, pravaziavau 419k ir tikrai nemyniau visada kad virs 2k apsuku butu, dazniausiai iki 2k. Ir ka manai? DPF tik dabar ir pradejo pareidinet, bet jau ir laikas...
Perskaičiau visą tėmą, neradau, o gal praleidau. III Avensio 110kw motoras Dcat? ar tik kaip ir II Avensiu 130kw?l
110 kw yra ir ne D-Cat.
Man atrodo, kad t27 jau su dpf, aišku negarantuoju
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Citata iš: Dziuka Įrašytas Sausis 09, 2017, 20:14:11 PM
Perskaičiau visą tėmą, neradau, o gal praleidau. III Avensio 110kw motoras Dcat? ar tik kaip ir II Avensiu 130kw?l
Ne DCAT ale į tą pusę. (n)
Pasipasakosiu, apturėjau tokį "džiaugsmą" su savo Avensiu, nes jau buvau benusiminąs, galvojau ar iš vis Avensiai į servisą kada nors važiuoja... :D Žodžiu žmona paskambino ir pasakė, kad užsidegė lemputė "Fuel level low", patikrinau savo serviso knygele, tepalas keistas prieš 11t, sisntetini keiciu centre kas 15t, variklis nuvaziaves is viso 120tuks, nu galvoju, neturėtu gi to tepalo taip valgyti, bet maje galas, sakau žmonai stabtelk toyotos centre, pasikeisk ta tepala, kavos isgersi per ta laika.... Skambina iš Toyotos sako yra šis bei tas atvažiuokit :) Nuvažiuoju, auto pakeltas, aušinimo skystis išleistas į bliūdą, bet toks "gražus", beveik juodas, sako va, tepalas į aušinimo sistemą pateko... Nu galvoju, aišku pagaliau ir man kaip visiems normaliems Toyotčikams tarpinę variklio prapūtė:) Ne, sako, viskas gerai su varikliu, visą tą šššš pridirbo tepalų aušinimo radijatoriukas... Ten tame mažame aušintuvėlyje-radijatoriuke tepalus aušina antifrizo pagalba, kažkokiu tai būdų jis ten prakiuro ir dabar tepalus maišo kartu su aušinimo skysčiu... Nu sakau, tai ok, keičiam tą radijatoriuką, sako 500eur naujas :) Tai nuvariau į artimiausią šrotą, paėmiau dėvėtą už 25eur, jų ten pilna, nes jie vienodi beveik visoms dyzelinėms Toyotoms berods jau nuo 2006 metų. Aišku buvo reikalų, kols aušinimo sistemą praplovė nuo tų tepalų, tai tikiuos, kad tik tame kvailame radijatoriuke ir buvo problema, šiandien mašiną žmona atsiėmė, žiūrėsim, ar nebesimakaluoja kokteiliai tų dviejų skysčių... :)
Beje centre sakė, kad labai reta problema, kad taip nutiktų Toyotoms, bet man būtent nutiko :)
Citata iš: MD555 Įrašytas Sausis 10, 2017, 11:27:57 AM
Pasipasakosiu, apturėjau tokį "džiaugsmą" su savo Avensiu, nes jau buvau benusiminąs, galvojau ar iš vis Avensiai į servisą kada nors važiuoja... :D Žodžiu žmona paskambino ir pasakė, kad užsidegė lemputė "Fuel level low", patikrinau savo serviso knygele, tepalas keistas prieš 11t, sisntetini keiciu centre kas 15t, variklis nuvaziaves is viso 120tuks, nu galvoju, neturėtu gi to tepalo taip valgyti, bet maje galas, sakau žmonai stabtelk toyotos centre, pasikeisk ta tepala, kavos isgersi per ta laika.... Skambina iš Toyotos sako yra šis bei tas atvažiuokit :) Nuvažiuoju, auto pakeltas, aušinimo skystis išleistas į bliūdą, bet toks "gražus", beveik juodas, sako va, tepalas į aušinimo sistemą pateko... Nu galvoju, aišku pagaliau ir man kaip visiems normaliems Toyotčikams tarpinę variklio prapūtė:) Ne, sako, viskas gerai su varikliu, visą tą šššš pridirbo tepalų aušinimo radijatoriukas... Ten tame mažame aušintuvėlyje-radijatoriuke tepalus aušina antifrizo pagalba, kažkokiu tai būdų jis ten prakiuro ir dabar tepalus maišo kartu su aušinimo skysčiu... Nu sakau, tai ok, keičiam tą radijatoriuką, sako 500eur naujas :) Tai nuvariau į artimiausią šrotą, paėmiau dėvėtą už 25eur, jų ten pilna, nes jie vienodi beveik visoms dyzelinėms Toyotoms berods jau nuo 2006 metų. Aišku buvo reikalų, kols aušinimo sistemą praplovė nuo tų tepalų, tai tikiuos, kad tik tame kvailame radijatoriuke ir buvo problema, šiandien mašiną žmona atsiėmė, žiūrėsim, ar nebesimakaluoja kokteiliai tų dviejų skysčių... :)
Beje centre sakė, kad labai reta problema, kad taip nutiktų Toyotoms, bet man būtent nutiko :)
Įdomu kokį aušinimo skystį naudoja Toyota, kad sugraužia radiatorių, kuris turbūt aliumininis...
"Fuel level low" ?
Citata iš: bladas Įrašytas Sausis 10, 2017, 20:48:55 PM
"Fuel level low" ?
man irgi uzstrigo sis pranesimas :D
Draugui ta pati beda buvo atsitikusi su opel markes automobiliu. Taip pat dejo srotini ausintuva. Tik daug vargo kol sistema isplove...
sorry, buvo užrašas "Engine oil low" :D , bet jūs ir taip ko gero supratot, protingi esat ;)
Citata iš: MD555 Įrašytas Sausis 11, 2017, 15:14:58 PM
sorry, buvo užrašas "Engine oil low" :D , bet jūs ir taip ko gero supratot, protingi esat ;)
viskas ok, svarbu pasalinot gedima ir toliau sekmingai eksploatuojat automobili ;)
na taip, džiaugiuosi, kad tik tiek ir tebuvo bėdų... Šiandien technikinę kaip tik dar pravariau, viskas ok :)
Ir a6 galvoju apie dyzelį nuo 2012 m. tik vat kai kurių pasakytos mintys už kliuvo.. Sakote tai tie patys varikliai kaip ir 2008 m? Manau klystate. Avensis buvo atnaujintas 2012 m. Ir jame atnaujinta štai kas:
https://www.youtube.com/watch?v=14xT5zgLKD0 (https://www.youtube.com/watch?v=14xT5zgLKD0)
https://www.youtube.com/watch?v=BhlRVLJ9CxA (https://www.youtube.com/watch?v=BhlRVLJ9CxA)
https://www.youtube.com/watch?v=diO25MIvKC4 (https://www.youtube.com/watch?v=diO25MIvKC4)
https://www.youtube.com/watch?v=HF04VHtR1x8 (https://www.youtube.com/watch?v=HF04VHtR1x8)
Straipsnis čia: http://www.delfi.lt/auto/testai/atnaujintas-toyota-avensis-solidumas-pamirsus-emocijas.d?id=57540643 (http://www.delfi.lt/auto/testai/atnaujintas-toyota-avensis-solidumas-pamirsus-emocijas.d?id=57540643)
Tad sakyti, kad tai vos ne ta pati auto kokia buvo 2008 m., mažų mažiausiai neteisinga. Pagerinta garso izoliacija, atnaujintas variklis, sumažintas tepalo valgymas ir t.t.
Kad dyzeliai tepalo nevalgė :-)
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Citata iš: Dj_aris Įrašytas Vasaris 27, 2017, 15:36:50 PM
Ir a6 galvoju apie dyzelį nuo 2012 m. tik vat kai kurių pasakytos mintys už kliuvo.. Sakote tai tie patys varikliai kaip ir 2008 m? Manau klystate. Avensis buvo atnaujintas 2012 m. Ir jame atnaujinta štai kas:
https://www.youtube.com/watch?v=14xT5zgLKD0 (https://www.youtube.com/watch?v=14xT5zgLKD0)
https://www.youtube.com/watch?v=BhlRVLJ9CxA (https://www.youtube.com/watch?v=BhlRVLJ9CxA)
https://www.youtube.com/watch?v=diO25MIvKC4 (https://www.youtube.com/watch?v=diO25MIvKC4)
https://www.youtube.com/watch?v=HF04VHtR1x8 (https://www.youtube.com/watch?v=HF04VHtR1x8)
Straipsnis čia: http://www.delfi.lt/auto/testai/atnaujintas-toyota-avensis-solidumas-pamirsus-emocijas.d?id=57540643 (http://www.delfi.lt/auto/testai/atnaujintas-toyota-avensis-solidumas-pamirsus-emocijas.d?id=57540643)
Tad sakyti, kad tai vos ne ta pati auto kokia buvo 2008 m., mažų mažiausiai neteisinga. Pagerinta garso izoliacija, atnaujintas variklis, sumažintas tepalo valgymas ir t.t.
Tarpines beda sutvarke naujesniuose modeliuose
O ka tvarkyti ta beda, jei tarpines buvo brokuotos? Blogas buvo metalo apdirbimas, del vibraciju tas blogai apdirbtas metalas tryne bloka, kol nepramusdavo. Apie koki varikliu tobulinima eina kalba? 2005m avensis 2.2D4D turi 110kw, 2017m - 2.0D4d 105kw? Kur tas tobulinimas?
Citata iš: Dj_aris Įrašytas Vasaris 27, 2017, 15:36:50 PM
Ir a6 galvoju apie dyzelį nuo 2012 m.
A6 visai kita kainu kategorija. Jinai 2x brangesne nei Avensis.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Vasaris 27, 2017, 18:56:18 PM
A6 visai kita kainu kategorija. Jinai 2x brangesne nei Avensis.
Manau autorius norėjo parašyti ne "a6", o "aš".
Taip, sorry ne a6 o "Aš":) Apie variklio patobulinimus pirmas youtube linkas. Kiek teko domėtis iki tol dyzeliai nemažai tepalą valgydavo. Tad jeigu pirkti ir kišenė leidžia - tik po facelift. Pats ruošiuosi tokį imti. Neesu pacanas, tad galvoju ne apie dragus nuo šviesofoto, o apie ekonomiškumą. Manau 2,0 su 93kW turi pilnai pakakti. Šiuo metu vairuoju Citroen C8 2,2, 94kW, masė didesnė, daugiau tik 1kW, bet traukos pilnai užtenka. Tad šnekos, kad Toyotos 2,0 trūksta traukos, yra manau tų, kurie nulipo nuo galingesnių variklių. Pagal auto svorį, vieną mažiausių pasipriešinimą orui, plius 6 bėgius, šis variklis turėtų būti pats tas.
Dyzeliai niekada neryjo tepalu. Ir cia yra normalu, kad faceliftas turi istaisytas klaidas. Cia visose masinose taip yra. Balta apsvietima spidometro Audi dejo 2001m, o Toyota tik 2012 suprato, kad visgi balti skaiciai spidometre atrodo graziau.
Bemsai, moderatoriau, manau ir pats puikiai supranti, kad žmonės perka automobilius ne dėl skydelio apšvietimo spalvos:) Kai kam gal ir sena spalva gražiau - čia jug skonio reikalas:) Žmonės (tiksliau eiliniai lietuviai) perka dėl išskaičiavimo, patikimumo, aptarnavimo kainos ir ieško to ką už tam tikrą sumą gali įpirkti. Išorė gal taip pat svarbu, bet jau skydelio apšvietimo spalva tikrai daug nežaidžia. O kaip moderatoriui, turbūt negražu Toyotą peikti, kad jie tai suprato po 11 m.? Pas mane Citrina šviečia žaliai, na ir ką? Ogi nieko.. lai šviečia:) Kalbant į temą, tai rašai, kad tarpinės buvo brokuotos? Tarpinės buvo geros, o kas buvo blogai pats parašei sekančiam sakinį:) Manau, kad po 2012 m facelift automobilis tikrai pagerėjo - tam ir skirtas atnaujinimas.
Nevisada po atnaujinimo automobiliai pagereja ;) .Avensis pritaise elektronini rankini,manot tai privalumas ?
Manau, kad taip, kaip ir automato atsiradimas šiam pasaulį.. Turiu mechaninį rankinį, kuris kuo puikiausiai stringa. Tai privalumas, tik kad mums jo remontas sunkiai įkandamas. Pasaulis nestovi vietoje ir auto taip pat. Asmeniškai, man kaip ir kiekvienam vidutinės klasės žmogeliui - kuo paprasčiau - tuo geriau, bet automobilius negamina konkrečiai mums, juos gamina tiems, kas juos gali pirkti NAUJUS:) Kai kas pataria imti tik su visais navarotais, o kai kam jie nereikalingi. Priedai prideda kainą ne tik perkant, bet ir parduodant. Vat ir pasirink žmogau, kad kietas:)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Vasaris 27, 2017, 18:52:45 PM
O ka tvarkyti ta beda, jei tarpines buvo brokuotos? Blogas buvo metalo apdirbimas, del vibraciju tas blogai apdirbtas metalas tryne bloka, kol nepramusdavo. Apie koki varikliu tobulinima eina kalba? 2005m avensis 2.2D4D turi 110kw, 2017m - 2.0D4d 105kw? Kur tas tobulinimas?
O kartais ne BMW variklius deda nuo 2016 metų?
Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt
Citata iš: Bemsas Įrašytas Vasaris 27, 2017, 20:23:03 PM
Dyzeliai niekada neryjo tepalu. Ir cia yra normalu, kad faceliftas turi istaisytas klaidas. Cia visose masinose taip yra. Balta apsvietima spidometro Audi dejo 2001m, o Toyota tik 2012 suprato, kad visgi balti skaiciai spidometre atrodo graziau.
Baltas apsvietimas corolloj jau buvo 2002m :D
na skydelio apsvietima, kaip ir visa salono apsvietima gali pasikeisti i koki nori, pagal savo skoni. Tereikia isigyti reikiamu led bei moketi naudotis lituokliu.
Citata iš: Dj_aris Įrašytas Vasaris 27, 2017, 21:00:32 PM
Kalbant į temą, tai rašai, kad tarpinės buvo brokuotos? Tarpinės buvo geros, o kas buvo blogai pats parašei sekančiam sakinį:) Manau, kad po 2012 m facelift automobilis tikrai pagerėjo - tam ir skirtas atnaujinimas.
Tai ir buvo tarpines problema, kad blogas metaliniu "ziedu" aplink cilindrus apdirbimas. Del to buvo grauziamas blokas. Bent jau taip raso oficialus serviso biliutenis. Ten net VIN buvo surasyti su broku. Kazkur buvau ji idejes temoje apie tarpines.
Kadangi masinos sensta gan greitai, idomu kaip su TA bus. Juk masinom nuo 2008.07 iki 2011.12 duminingumas leidziamas iki 1.5, o nuo 2012m jau turi buti toks, koks buna is gamyklos. Kai nupirksit 2012m Avensi, papasakokit, kaip jie matavo dumininguma.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Vasaris 28, 2017, 00:11:04 AM
Kadangi masinos sensta gan greitai, idomu kaip su TA bus. Juk masinom nuo 2008.07 iki 2011.12 duminingumas leidziamas iki 1.5, o nuo 2012m jau turi buti toks, koks buna is gamyklos. Kai nupirksit 2012m Avensi, papasakokit, kaip jie matavo dumininguma.
Man teko į TA varyti 2015 m. automobilį, tai prieš matuodami dūmingumą, pažiūrėjo kokį nurodo automobilio gamintojas (būna užklijuotas lipdukas po kapotu arba salone, reikšmės būna kažkur nuo 0,1 iki 0,5).
Citata iš: katana7 Įrašytas Vasaris 28, 2017, 08:32:25 AM
Man teko į TA varyti 2015 m. automobilį, tai prieš matuodami dūmingumą, pažiūrėjo kokį nurodo automobilio gamintojas (būna užklijuotas lipdukas po kapotu arba salone, reikšmės būna kažkur nuo 0,1 iki 0,5).
Taip, kiekvienam auto skirtingai, tod4l kartais net nesivargina ieškoti lipduku, žiuri duomenu bazeje.
Praeita savaite variau savo 2003 m. Avensi, tai dumingumas - 0,05 :) Paspaude 1 karta, pasikviecia ir sako - "taip nelabai gali buti, gal filtro nera?". Sakau žiūrėkite, viskas savo vietose. Pasirode jam keistai, tai spustelejo antra karta - parode 0,04 :) Nebemyne, patikejo :)
Nekuriant naujos temos paklausiu čia.
d-4d varikliai buvo ir su diržais ir su grandinėmis?
Jei taip, kaip atskirt kur kokie eina?
Kitas klausimas kaip pradinėje apžiūroje nustatyti, kad variklis, dar gyvas? Jei dirbant karštam varikliui išimam tepalo matuoklę ir iš ten garai varo, tai čia galima prognozuoti kad jau rimtos problemos ar čia iš serijos "viena bobutė pasakė"? :)
Citata iš: pecionka Įrašytas Rugpjūtis 23, 2017, 10:18:03 AM
Nekuriant naujos temos paklausiu čia.
d-4d varikliai buvo ir su diržais ir su grandinėmis?
Jei taip, kaip atskirt kur kokie eina?
Kitas klausimas kaip pradinėje apžiūroje nustatyti, kad variklis, dar gyvas? Jei dirbant karštam varikliui išimam tepalo matuoklę ir iš ten garai varo, tai čia galima prognozuoti kad jau rimtos problemos ar čia iš serijos "viena bobutė pasakė"? :)
Nebuvo su grandinėmis dyzelio, tik benzinai ;)
Citata iš: slashas Įrašytas Rugpjūtis 23, 2017, 14:00:09 PM
Nebuvo su grandinėmis dyzelio, tik benzinai ;)
Tiek dyzelis, tiek benzinas tik su grandinėmis.
Citata iš: katana7 Įrašytas Rugpjūtis 23, 2017, 14:28:53 PM
Tiek dyzelis, tiek benzinas tik su grandinėmis.
My bad:
http://autoreplacementcosts.com/toyota-avensis-belt-chain-list/
Senesnės kartos avensiai turėjo su diržais, trečios kartos tik grandinė, atsiprašau už suklaidinimą...
Sveiki! Esu čia naujokas, bet kolkas dar neužsiimsiu fanatizmais toyotos, kadangi tokios neturiu. Užsiregistravau čia tam, kad sužinočiau ir gaučiau kažkokių naudingų įžvalgų/patarimų į ką vertėtų atkreipti dėmesį perkant toyota avensis 2.2 110kw. Kolkas radau daug neblogų variantų tauragėje, tačiau, ten atstovybės nėra, todėl ir tas tikrinimas servise yra daugmaž tam, kad užsidėčiau varnelę, kad va-tikrinausi ir man ramiau... Tai dar priedo norėtusi pačiam kažkiek daugiau žinoti apie auto. Galbūt kažkur jau yra tema apie tai ir jūs galėtumėte mane užmesti tinkamu keliu. Labai jums dėkoju iš anksto.
As paklausiu standartinio klausimo: daug kilometru per metus vaziuoji, kad i dyzeli ziuri? :)
CitataTai dar priedo norėtusi pačiam kažkiek daugiau žinoti apie auto.
http://www.avensis-club.ru/forum/ (http://www.avensis-club.ru/forum/)
Sitame foruma 100 kartu viskas aprasyta. Visos bedos ir problemos.
Nuvažiuoju 15-20 kkm per metus. Benzinų pagal turimą biudžetą nelabai radau, o jeigu ir radau, tai variantai tokie... todėl žiūriu dyzelinius.
Rusiškai neskaitau, bet ačiū už pasiūlymą. (y)
O kaip atskirti variklį ar tai 2.2 110kw D-CAT ar ne? Šiame forume radau, kad gali būti ir D-CAT ir ne nors tie patys 110kw...
Šiaip, kas man neduoda ramybės, tai, kad visi akcentuoja "jeigu rasi gerą variantą" tai pasiseks. Bet čia ir yra esmė, iš kur žinoti ar tai geras variantas? Vizualiai gali atrodyti vienaip, o variklio viduje kitaip. Juk net į atstovybę nuvažiavus, tau nepasakys ar tarpinės keistos ar ne, ar jai tuoj ragas bus ar ne. Automato taip pat neardys ir nežiūrės... ir t.t. Tai kaip suprantu čia jau sėkmės reikalas gaunasi ir vežk nevęžęs tu į tas atstovybes (jeigu dar bus, ten iš kur perki... nes dauguma skelbimų tauragėje)
Todėl ir klausiau kažkokių patarimų iš čia besilankančių, juk chebra čia diena iš dienos diskutuojat šiom temom :-)
Citata iš: fryzas Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 09:11:06 AM
Todėl ir klausiau kažkokių patarimų iš čia besilankančių, juk chebra čia diena iš dienos diskutuojat šiom temom :-)
Jo, diskutuojam diena is dienos, kad Toyotos dyzeliai nevyke :D
Tai chebra, kam tada visa ši tema, jeigu reziume telpa į tris žodžius: Toyotos dyzeliai nevykę. :D Gal tada vertėtu rakint tema ir sukurti mini puslapiuka, su tekstu, kad toyotos dyzeliai nevykę. Ir žmonės laiko negaištų ieškodami, o ir jum nereiktų atsakynėti to pačio N kartų. :)
O koks skirtumas ka cia sakysi ar rasysi,jeigu ateina zmogelis jau uzsiciklines pirkt dyzeli ir visi sakymai kaip zirniai i siena.Po to ateina cia jau su bedom ir klausimu ka daryt?O ka daryt cia prirasyta daugybe temu,bet niekas nenori skaityt arba naudotis paieska.
Daznai perkasi dyzeli vazinejimui mieste,kas tikrai nera tinkamas variantas ir visiskai ignoruoja hybryda.
Citata iš: Venza Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 11:10:37 AM
O koks skirtumas ka cia sakysi ar rasysi,jeigu ateina zmogelis jau uzsiciklines pirkt dyzeli ir visi sakymai kaip zirniai i siena.Po to ateina cia jau su bedom ir klausimu ka daryt?O ka daryt cia prirasyta daugybe temu,bet niekas nenori skaityt arba naudotis paieska.
Daznai perkasi dyzeli vazinejimui mieste,kas tikrai nera tinkamas variantas ir visiskai ignoruoja hybryda.
Suprantu, pasitaiko. Na jūsų pašnekesiai ir tai, ką perskaičiau šiame forume pakeitė mano mąstymą apie dyzelinį toyotą :) Tai visgi gal veikia, vienas iš šimto susimąsto
Citata iš: fryzas Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 09:07:23 AM
O kaip atskirti variklį ar tai 2.2 110kw D-CAT ar ne? Šiame forume radau, kad gali būti ir D-CAT ir ne nors tie patys 110kw...
T27 Avensiai visi turi dpf
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Dyzeliai naudoti pigesni del didesniu ridu. Pvz DE niekur nevazinejant, tik i darba ir i kokia parduotuve nuvazioti - pravazioja apie 40kkm i metus (cia mazdaug palyginama su musu vazinejimais po 10-15kkm i metus). O jei vazineji daug ir 100kkm i metus gali padaryti, kad pvz Lietuvoje tik taksi tiek km suka.
Citata iš: fryzas Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 10:33:30 AM
Tai chebra, kam tada visa ši tema, jeigu reziume telpa į tris žodžius: Toyotos dyzeliai nevykę. ..
O as sakyciau Toyota dyzeliai LT po 300-500k nubege, todel ir atrodo kad nevyke.
Pirk nauja, vazinejimui 20% miestas, 80% uzmiestis ir tada atsidziaugt juo negalesi. Tikrai. Patikrinta pacio per 12 paskutiniu metu.
Kaip cia pasakius su tuo dziaugsmu, brolio tarnybine skoda oktavia 1,6 tdi (2016-02) prie 70 000 keite purkstukus, prie 90 000 remontavo turbina, dabar apie 115000km. Zmogus suauges ir 100-120 daugiau nelaksto. Eksploatuoja max 5% miestas, 95 uzmiestis. Masinai 1,5 metu, rida 115000, cia tiems, kurie perka desimties metu gelezis "tik" 175 000 rida :D
Sia skoda turbut ir kazkas nusipirks pasibaigus lizingui su 60 000 rida :-)
Citata iš: balticam Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 19:14:40 PM
O as sakyciau Toyota dyzeliai LT po 300-500k nubege, todel ir atrodo kad nevyke.
Pirk nauja, vazinejimui 20% miestas, 80% uzmiestis ir tada atsidziaugt juo negalesi. Tikrai. Patikrinta pacio per 12 paskutiniu metu.
Citata iš: Solara Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 19:40:22 PM
Kaip cia pasakius su tuo dziaugsmu, brolio tarnybine skoda oktavia 1,6 tdi (2016-02) prie 70 000 keite purkstukus, prie 90 000 remontavo turbina, dabar apie 115000km. Zmogus suauges ir 100-120 daugiau nelaksto. Eksploatuoja max 5% miestas, 95 uzmiestis. Masinai 1,5 metu, rida 115000, cia tiems, kurie perka desimties metu gelezis "tik" 175 000 rida :D
Sia skoda turbut ir kazkas nusipirks pasibaigus lizingui su 60 000 rida :-)
Na mes kalbam apie Toyotas....
Mano Toyota Verso 2012m, 2.0l, D4D - isriedejo is salono su 5 km rida, dabar 440k po 5 metu. Nieko dar nekeiciau, isskyrus 5 komplektus padangu ir einamieji servisai. Nevazineju kaip pensininkas, smaugiu kiek gallig ir pasikrovus iki lubu ne viena karta is UK i LT vazineta.. Si rudeni jau keisiu i nauja. Tik i dyzeli.
Zmonos Toyota Avensis 2013, D4D - dabar rodo 153K. Nieko nedaryta, jokiu problemu. Megsta ir mieste nemazai pasitrint..
T
Citata iš: kiaules galva Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 20:58:16 PM
Gal gali pasakyti kokias padangas naudoji, jei su jomis nuvaziuoji po 90k??? Man kazkaip su komplektu padangu pavyskta padaryti 45k maximum. Beje vazineju irgi UK 80% greitkelis ir 20% miestas.
Važiuoja iki kordo :D
Citataką perskaičiau šiame forume pakeitė mano mąstymą apie dyzelinį toyotą
kiek skaiciau tai dyzelio problemos: tarpine, purkstukai, turbina ir dvimasis smagratis. Tarpines problema isprende, variklio atnaujinimo cut-off datos nebepamenu reik skaityt. Uz ka dar keikt tajotos dyzelius nezinau. Purkstukai, smagratis ir turbina niekuo neypatingi, turi darbo resursa kaip ir kitose masinose. DPF filtra pjauni lauk ir pamirsti.
Pasiziurek kainos skirtuma pacios masinos, kuro kaina pvz 100.000 km (as tiek planuoju vaziuot su sava), ivertink tikimybe purkstuku ir turbinos remontu, man isejo panasiai.
Citata iš: balticam Įrašytas Rugpjūtis 30, 2017, 19:14:40 PM
O as sakyciau Toyota dyzeliai LT po 300-500k nubege, todel ir atrodo kad nevyke.
Pirk nauja, vazinejimui 20% miestas, 80% uzmiestis ir tada atsidziaugt juo negalesi. Tikrai. Patikrinta pacio per 12 paskutiniu metu.
Pirkau D-CAT nauja, kitas pirko 93kW avensi. Tikrai dziaugsmo daug nebuvo
Citata iš: darius555 Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 08:59:08 AM
Pirkau D-CAT nauja, kitas pirko 93kW avensi. Tikrai dziaugsmo daug nebuvo
Reiskia gimes po nelaiminga zvaigzde :) Arba dziaugtis nemoki....
Mano firmoje 12 masinu: 5 Toyota Verso, 5 Toyota Avensis ir 2 Yariukai. Vis dyzeliai. Visi praleke tarp 211k-579k. Visi pirkti nauji tarp 2012-2013m. Jokiu gedimu nebuvo.
1 Verso pakeista sankaba prie 407k ir 2 masinom pakeisti DPF prie 397ir 411K. Viskas. Masinos Anglijoj pirktos ir eksplotuotos.
Citata iš: balticam Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 10:30:16 AM
Reiskia gimes po nelaiminga zvaigzde :) Arba dziaugtis nemoki....
Mano firmoje 12 masinu: 5 Toyota Verso, 5 Toyota Avensis ir 2 Yariukai. Vis dyzeliai. Visi praleke tarp 211k-579k. Visi pirkti nauji tarp 2012-2013m. Jokiu gedimu nebuvo.
1 Verso pakeista sankaba prie 407k ir 2 masinom pakeisti DPF prie 397ir 411K. Viskas. Masinos Anglijoj pirktos ir eksplotuotos.
D-CAT buvo Lexus IS220d tingiu visa ivykiu loga rasyt bet prie 80k prapute galvos tarpine. Garantinis netvarke nes masinai buvo >3 metu
Avensis T25 tarpines nerpapute, taciau smagratis barsket pradejo prie 150k ir buvo EGR isvalytas pora kartu. Minusai kuro sanaudos (VW ima litru maziau) ir garso izoliacijos nebuvimas. Mano nuomone jei vazineji didesnius atstumus geriau dasidet ir pasiimt VW Passat (beje nesakau kad tai masina neturinti trukumu).Passatas geriau traukia ir kuro maziau degina ir siaip patogesnis ilgoj kelionej
Kiek esu susidures toyota, tai mano nuomone jei nori tai imk tik atmosferini benzina.Tuomet tikrai atsidziaugt negalesi, nebent kuro sanaudos uzknis. Pats turejau Yaris 2001 1.3 A/T. Per 4 metus nekeiciau nieko, IS200 1999 per 4 metus turejimo pakeistas tik sarnyras - nuvaziuota 100k
Citata iš: balticam Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 10:30:16 AM
Reiskia gimes po nelaiminga zvaigzde :) Arba dziaugtis nemoki....
Mano firmoje 12 masinu: 5 Toyota Verso, 5 Toyota Avensis ir 2 Yariukai. Vis dyzeliai. Visi praleke tarp 211k-579k. Visi pirkti nauji tarp 2012-2013m. Jokiu gedimu nebuvo.
1 Verso pakeista sankaba prie 407k ir 2 masinom pakeisti DPF prie 397ir 411K. Viskas. Masinos Anglijoj pirktos ir eksplotuotos.
O pas mus 6 mėnesiai žiemos automobilius žudo tiesiogine prasme ;)
2.2 ne d-cat rida tikra 160kkm. Egr valytas 2 kartus, vandens pompa pakeista, purkstuku tarpines pakeistos, generatorius sutvarkytas, akumuliatorius pakeistas,katalizatorius pavogtas :) Kaladeliu, tepalu keitimu neskaicioju. 2 kartus teko pasinaudoti tralu. Pries tai turejau benzinines, tralo pagalbos nereikejo. Pavasari eis i pardavima, kol tarpine dar ne pramusta. Sekanti masina bus benzinine. Neisivaizduoju, kaip galima pravazioti 400kkm be jokiu remontu.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 15:27:28 PM
2.2 ne d-cat rida tikra 160kkm. Egr valytas 2 kartus, vandens pompa pakeista, purkstuku tarpines pakeistos, generatorius sutvarkytas, akumuliatorius pakeistas,katalizatorius pavogtas :) Kaladeliu, tepalu keitimu neskaicioju. 2 kartus teko pasinaudoti tralu. Pries tai turejau benzinines, tralo pagalbos nereikejo. Pavasari eis i pardavima, kol tarpine dar ne pramusta. Sekanti masina bus benzinine. Neisivaizduoju, kaip galima pravazioti 400kkm be jokiu remontu.
Su MB,BMW,Audi galima dyzeliu tiek pravaziuot. Su Toyota nenoriu tiket nes tas avensis 93kW apie kuri rasiau parduodamas buvo su 280k ir buvo visas suvarytas - smagratis vel barskejo, purkstukam amen buvo dumino kura ede, nors buvo priziurimas ir tikrai nesidraskoma su juo
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 15:27:28 PM
2.2 ne d-cat rida tikra 160kkm. Egr valytas 2 kartus, vandens pompa pakeista, purkstuku tarpines pakeistos, generatorius sutvarkytas, akumuliatorius pakeistas,katalizatorius pavogtas :) Kaladeliu, tepalu keitimu neskaicioju. 2 kartus teko pasinaudoti tralu. Pries tai turejau benzinines, tralo pagalbos nereikejo. Pavasari eis i pardavima, kol tarpine dar ne pramusta. Sekanti masina bus benzinine. Neisivaizduoju, kaip galima pravazioti 400kkm be jokiu remontu.
Del ko teko trala naudot?
Mano senesne 2007 2.2 100kw. Rida buvo apie 180 jei nesukta. per 50 k km pakeistas 1 parktronikas, laidai tvakyti nes del dregmes po sedyne airbag error mete, kalades ir st. diskai keisti. variklis- vaziuokle - niekas nedaryta.
Citata iš: Gmc Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 17:34:21 PM
Del ko teko trala naudot?
Mano senesne 2007 2.2 100kw. Rida buvo apie 180 jei nesukta. per 50 k km pakeistas 1 parktronikas, laidai tvakyti nes del dregmes po sedyne airbag error mete, kalades ir st. diskai keisti. variklis- vaziuokle - niekas nedaryta.
Iki 120kkm visiskai jokiu problemu nebuvo. Prie 120kkm uzsikirto pompa, nutrauke generatoriaus dirza, isvare ausinimo skysti. Be tralo toliau nevaziosi. Prie 160kkm sugedo generatorius Lenkijoje. Davaziavau iki tikslo ir masina uzgeso. Teko vel naudotis tralu vezti i servisa genero tvarkymui. Kasko jega :)
Citata iš: darius555 Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 16:04:32 PM
Su MB,BMW,Audi galima dyzeliu tiek pravaziuot. Su Toyota nenoriu tiket nes tas avensis 93kW apie kuri rasiau parduodamas buvo su 280k ir buvo visas suvarytas - smagratis vel barskejo, purkstukam amen buvo dumino kura ede, nors buvo priziurimas ir tikrai nesidraskoma su juo
Gali bobutei pasakot jog prie 150k smagrati reikejo keist. Arba tu ten tampei namukus arba vien po miesta daveisi , 93kw smagraciai pakankamai gerai laiko. Blogiausia situacija budavo su t22 kur prie 150k pareidavo smagraciai.
Man idomu su kuriuo BMW , audi nieko nedarius galima tiek nuvaizuot? Visuose dyzeliuose tos pacios problemos smagraciai ,dpf , egr,purkstukai ir t.t. Dyzelis skirtas vaziuot ,o nesitrint po miesta jau n kartu isdiskutuota tas.
Citata iš: darius555 Įrašytas Rugsėjis 01, 2017, 13:11:45 PM
D-CAT buvo Lexus IS220d tingiu visa ivykiu loga rasyt bet prie 80k prapute galvos tarpine. Garantinis netvarke nes masinai buvo >3 metu
Avensis T25 tarpines nerpapute, taciau smagratis barsket pradejo prie 150k ir buvo EGR isvalytas pora kartu. Minusai kuro sanaudos (VW ima litru maziau) ir garso izoliacijos nebuvimas. Mano nuomone jei vazineji didesnius atstumus geriau dasidet ir pasiimt VW Passat (beje nesakau kad tai masina neturinti trukumu).Passatas geriau traukia ir kuro maziau degina ir siaip patogesnis ilgoj kelionej
Kiek esu susidures toyota, tai mano nuomone jei nori tai imk tik atmosferini benzina.Tuomet tikrai atsidziaugt negalesi, nebent kuro sanaudos uzknis. Pats turejau Yaris 2001 1.3 A/T. Per 4 metus nekeiciau nieko, IS200 1999 per 4 metus turejimo pakeistas tik sarnyras - nuvaziuota 100k
O kaip paaiskint naujo smagracio barskejima po 50k? Ne avensis, bet vistiek.
Citata iš: augisz Įrašytas Rugsėjis 02, 2017, 19:17:25 PM
O kaip paaiskint naujo smagracio barskejima po 50k? Ne avensis, bet vistiek.
Taip, kad dabar gamina visišką šudą ir nuo gamintojo nepriklauso, visi auto dabar "greito" vartojimo...
Pirktas buvo is ebay NAUJAS LuK smagratis. Metai praejo jau barska. Priekabu netmapiau, vazineju nesidraskydamas. Aisku sake pardavejas siust atgal, jie ji ivertins ir paskaiu nezinau ar nauja duos, ar pinigus grazins. Nezinau ar veta, nes keitimas atgal i senaji originalu 150e.