Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Carina => Temą pradėjo: Robertas Įrašytas Vasaris 02, 2010, 19:26:15 PM

Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Robertas Įrašytas Vasaris 02, 2010, 19:26:15 PM
Sveiki,

buvau siandien tekstaroje, norejau termostata igyt. Pasirodo, kad yra skirtingi termostatai, vienas 77°c atsidarantis, o kitas 88°c rodos, tai va klausimas butu toks, kaip suzinot, kokio man reikia? variklis pas mane dyzelinis su turbina :) gal kas keitet carinai E ?
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: MAgNeTAS Įrašytas Vasaris 02, 2010, 19:57:06 PM
Esu keliom keites, tai visad budavo ant termostato ispausta temepratura. Avensis 98 td buvo 82 C. Tokipat ir nauja gavau, kitokiu nesiule.
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Vasaris 02, 2010, 19:59:10 PM
nusipirkau savo auto su pramusta tarpine. termostatas kitas sugrustas buvo, kad klaidos nerodytu del virslegio..... geriau pasiteirauk to Toyotos servise, koki tau detis ;)
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: pauliusdd Įrašytas Vasaris 02, 2010, 20:36:05 PM
Pagal teorinius paskaičiavimus: jei 77 C, tai variklio neperkaitinsi, bet gali vartoti daugiau kuro, nes pilnai gali ir neikiasti. Jei 88 C, tada variklyje palaikoma didesnė temperatūra. Bet iškyla gėsme kaitimui.
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Vasaris 02, 2010, 21:13:32 PM
Citatapauliusdd parašė:
Pagal teorinius paskaičiavimus: jei 77 C, tai variklio neperkaitinsi, bet gali vartoti daugiau kuro, nes pilnai gali ir neikiasti. Jei 88 C, tada variklyje palaikoma didesnė temperatūra. Bet iškyla gėsme kaitimui.

O ar ne nuo modelio priklauso?? Nezinojau, kad galima pagal nora issirinkti termostata....
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: pauliusdd Įrašytas Vasaris 02, 2010, 21:35:16 PM
Anksčiau rekomenduodavo dėti kuo mažesnės temperatūros termostatą. Nes senesni motoriukai nedaug rezervo turėdavo.
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Vasaris 02, 2010, 23:42:51 PM
Citatapauliusdd parašė:
Anksčiau rekomenduodavo dėti kuo mažesnės temperatūros termostatą. Nes senesni motoriukai nedaug rezervo turėdavo.

O tai dabar galima kaitinti? Kokia nauda ir tos kaitros? Geriau salerka dega? :)
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: FUX Įrašytas Vasaris 03, 2010, 00:44:40 AM
cia ziurint kokiam regionui skirta, ten kur karsta ten termostatas anksciau atsidaro o saltesnese salyse ilgiau uzlaiko.
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Robertas Įrašytas Vasaris 03, 2010, 01:11:20 AM
hmm, reiks rimtai kur auksciau uzklaust, koks turetu stovet, nes itariu, kad stovi 77°c, nes variklis neikaista iki tiek, kiek turetu. Sustoja kilt anksciau temperatura, nei turetu. Kol nepradesi vaziuot, tol nesusils daugiau (bent ziema, vasara rodos ok buvo). Beje masina atkeliavus is prancuzu, ten rodos ner jau taip baisiai karsta. :D
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Vasaris 03, 2010, 10:31:46 AM
nepagaili 100 lt nusiperki atstovybeje termostata tas kas priklauso tam automobiliui o ne kazkokias fantazijas tekstarines po 77 laisnius ir nesuki sau galvos,tuolabiau su garantija ten;)
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: horn Įrašytas Vasaris 03, 2010, 11:24:13 AM
CitataKestutis777 parašė:
Citatapauliusdd parašė:
Anksčiau rekomenduodavo dėti kuo mažesnės temperatūros termostatą. Nes senesni motoriukai nedaug rezervo turėdavo.

O tai dabar galima kaitinti? Kokia nauda ir tos kaitros? Geriau salerka dega? :)

Kokia nauda iš kaitros-ogi tokia, kad didžiausias naudingumo koeficientas esti labiausiai įkaitusiam varikliui, bet tuo pačiu yra didžiausia rizika jį sugadinti. Todėl deda termostatus, kurie atidaro anksčiau, kad turėtų garantiją, kad nesugadins netyčia variklio, jei užvirs skystis per vėlai atsidarius.
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Robertas Įrašytas Vasaris 03, 2010, 19:38:55 PM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
nepagaili 100 lt nusiperki atstovybeje termostata tas kas priklauso tam automobiliui o ne kazkokias fantazijas tekstarines po 77 laisnius ir nesuki sau galvos,tuolabiau su garantija ten;)

Ai, gal as nusipirksiu ta "fantazija".

Vakar parasiau as laiskus du, i autodalis ir servisa autotojai. Atsake, kad originalus termostatai buna 82°c-95°c. Taigi, atsakymas kaip ir aiskus :) 77°c kaip suprantu kazkokia disova padelke yra :D
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Saulius SSS Įrašytas Vasaris 03, 2010, 23:15:28 PM
pas mane masina is italijos.koks termostatas stovi nzn,bet manau,kad max 82,nes ziema per salcius tikrai nekas.:(:(:(.bet jo keitimas nepigus ir nepatogu prieiti prie jo.todel ir nepasikeiciau iki siol :(
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: fennix Įrašytas Vasaris 03, 2010, 23:43:11 PM
pas mane is vis termostato ner, max temperatura iki kurios uzsyla 73 laipsniai, vaziuojant daugiau 52 nebuna... ir jums 82 laipsniu mazai???
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Saulius SSS Įrašytas Vasaris 03, 2010, 23:50:01 PM
atsimenu Fronterai isemiau termostata,kad maziau kaistu.tai pradejo vanduo virti.ausinimo sistema matyt tokia,kad termostatas ne tik atsidaro,bet ir dar kazkoki nukreipima daro.buna ir taip...
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Memelis Įrašytas Vasaris 04, 2010, 00:38:48 AM
Man kazkaip irgi 77 laipsniai per mazai atrodo. Kokia ten darbine temperatura gali but prie tiek.
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Robertas Įrašytas Vasaris 04, 2010, 12:18:16 PM
ok, pasirodo sufailinau su tais 88°c, buvo 77°c ir 82°c, taigi igijau prie 82°c atsidaranti termostata, siandien gal pasikeisiu. speju, kad pas mane dabar stovi prie 77°c atsidarantis, nes susyla iki tam tikros ribos ir sustoja kilt temperatura (atsidaro termostatas) turbut per valanda nesusildytu dabar ant laisvu apsuku variklis ausinimo sistemos visos iki darbines temp. dabar susyla ant laisvu iki minimalios darbines anot manualo buvusio su masina. ziuresim pasikeitus, kas bus bo dabar labai neefektyviai degina kura, sakyciau :D jeigu vasara budavo iki 8ltr su mano vazinejimais po miesta, tai dabar zeek, kad virs 10 nebutu :| mano nissane senam ta pati nesamone buvo, pasikeiciau termostata, susitvarke sanaudos ir dar gerokai sumazejo. jeigu pries tai budavo 8-8,5 vasara ir apie 10ltr ziema, tai po termostato keitimo nissanas mano eme valgyti apie 7-7,5ltr simtui :) zeesim ar susitvarkys kuro sanaudos toyotai :)
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Vasaris 04, 2010, 13:26:36 PM
Oba :)) Net termostatas gali itakoti kuro sanaudas :D
Idomu, kodel autos.lt raso, kad D-CAT kuro sanaudos yra kelyje yra 4,4 o mieste 6,3 ir tipo vidutiniskai 5.1 :o Maniske valge mieste 9.3 :D Ir su kuo bekalbu, visu D-CATai panasiai ir valgo....
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: MAgNeTAS Įrašytas Vasaris 04, 2010, 13:59:52 PM
CitataSaulius SSS parašė:
pas mane masina is italijos.koks termostatas stovi nzn,bet manau,kad max 82,nes ziema per salcius tikrai nekas.:(:(:(.bet jo keitimas nepigus ir nepatogu prieiti prie jo.todel ir nepasikeiciau iki siol :(

Nepasakyciau kad labai jau brangus, 35, gal 42 pinigus lygtai mokejau. Itariu kondiske pas tave maiso, kadangi pas mene nera tai jauciu per 15 minuciu pasikeiciau.
Prie -24 praktiskai iskepiau kelioneje, tuo tarpu kazkur keleivio puseje vejas prapucia :D Uzkaitimas priklauso nuo tapkes sunkumo, galiu ramiai kokius 5 km nuvaziuoti kol pradeda normaliau silti, arba galima ir per kilometra :)
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Memelis Įrašytas Vasaris 05, 2010, 00:30:06 AM
CitataKestutis777 parašė:
Oba :)) Net termostatas gali itakoti kuro sanaudas :D
Idomu, kodel autos.lt raso, kad D-CAT kuro sanaudos yra kelyje yra 4,4 o mieste 6,3 ir tipo vidutiniskai 5.1 :o Maniske valge mieste 9.3 :D Ir su kuo bekalbu, visu D-CATai panasiai ir valgo....
Kai pirkome savo, tai pas mus vidurkis parasytas 6,8 l. Rasydami vidurki 5,1 jie kazka maiso. Nerealu. Naujojoje Verso su D - CAT varikliu (toks pat kilowatu skaicius) sanaudas raso 6,0 l. Ir tada atstovybeje sake, kad nerealu tokias sanaudas turet. Litra, o kartais ir du litrus galiu drasiai pridet ir tik tada bus tikros sanaudos. Taip ir yra...
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Vasaris 05, 2010, 10:14:39 AM
CitataMemelis parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Oba :)) Net termostatas gali itakoti kuro sanaudas :D
Idomu, kodel autos.lt raso, kad D-CAT kuro sanaudos yra kelyje yra 4,4 o mieste 6,3 ir tipo vidutiniskai 5.1 :o Maniske valge mieste 9.3 :D Ir su kuo bekalbu, visu D-CATai panasiai ir valgo....
Kai pirkome savo, tai pas mus vidurkis parasytas 6,8 l. Rasydami vidurki 5,1 jie kazka maiso. Nerealu. Naujojoje Verso su D - CAT varikliu (toks pat kilowatu skaicius) sanaudas raso 6,0 l. Ir tada atstovybeje sake, kad nerealu tokias sanaudas turet. Litra, o kartais ir du litrus galiu drasiai pridet ir tik tada bus tikros sanaudos. Taip ir yra...

Na va, o as jau galvojau, kad kazkas labai blogai su varikliuku po tarpines keitimo pasidare....
Vadinasi viskas OK :) Ir isvis, turbut nera dideles tos sanaudos, kaip tiek arkliuku turint.... :))
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: fennix Įrašytas Vasaris 05, 2010, 13:53:58 PM
na kuo daugiau arkliu, tuo labiau juos maitint reikia.... cia kaip ir suprantama. Taciau daug itakos ir vaziavimo manieros turi ;)
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Vasaris 05, 2010, 17:18:37 PM
Citatafennix parašė:
na kuo daugiau arkliu, tuo labiau juos maitint reikia.... cia kaip ir suprantama. Taciau daug itakos ir vaziavimo manieros turi ;)

OK :) Tai gal tada gali man EKO vairavimo kursus pravesti? :)) Nes as ieskau, bet nerandu info apie tai ....
Kolega sako, kad kuo greiciau pasieki reikiama greiti ir tava vaziuoji kruiziniu greiciu :)
Ta prasme, jei matai, kad raudonas sviesororas, tai tipo stabdai is tolo, kad masina pririedetu iki kol zalia uzsidegs.... O tai prie kokiu apsuku pavaras keitaliot? Tipo, jau prie 1500 grusti sekancia?
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: arytis Įrašytas Vasaris 05, 2010, 19:22:07 PM
http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=7464907
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Vasaris 05, 2010, 23:16:48 PM
Citataarytis parašė:
http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=7464907

Bandysim :D
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: fennix Įrašytas Vasaris 05, 2010, 23:32:01 PM
Citataarytis parašė:
http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=7464907

nu gryna nesamone.... realiai jei visko laikytis tai tureciau sutaupyt apie 15 litru benzo/100 km kai valgo 6 :D ...

pasalinus 20 kg svorio kuro sanaudos sumazeja 0.2litro.... didesnes pievos nesu skaites... is senosios corollos buvau isemes ~150 kg... bet kuro sanaudos nuo 5.6l iki 4 nenukrito.... idomu kodel?

realiai fura valgo kiek.... 40, nu imkim 50 litru 100 km.... atkabinam puspriekabe- 20 tonu, tai butu 1000x 0.2 = 200 litru kuro atlieka... nereali matematika... vaziuoji ir bakas pilneja... vienintelis dalykas del ko sutinku- ramus vaziavimas ir tikslus pavaru perjungimas.. va cia galima sutaupyt iki 30-50% kuro... aisku irgi priklausomai nuo to kaip vaziavai pries tai ir po to... turiu omeny su saviske galiu mieste ir 10 ir 20 litriku suvartot ant 100 km :D, slegis padangose, vaziavimas pagal automobilius ir visa kita yra totali nesamone, nes remiasi i sauguma... o realiai geriausias variantas vaziuot paskui fura, tik virve prie jos prisirist... nerealiai taupus vaziavimas butu...
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Vasaris 06, 2010, 00:13:29 AM
Citatafennix parašė:
Citataarytis parašė:
http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=7464907

nu gryna nesamone.... realiai jei visko laikytis tai tureciau sutaupyt apie 15 litru benzo/100 km kai valgo 6 :D ...

pasalinus 20 kg svorio kuro sanaudos sumazeja 0.2litro.... didesnes pievos nesu skaites... is senosios corollos buvau isemes ~150 kg... bet kuro sanaudos nuo 5.6l iki 4 nenukrito.... idomu kodel?

realiai fura valgo kiek.... 40, nu imkim 50 litru 100 km.... atkabinam puspriekabe- 20 tonu, tai butu 1000x 0.2 = 200 litru kuro atlieka... nereali matematika... vaziuoji ir bakas pilneja... vienintelis dalykas del ko sutinku- ramus vaziavimas ir tikslus pavaru perjungimas.. va cia galima sutaupyt iki 30-50% kuro... aisku irgi priklausomai nuo to kaip vaziavai pries tai ir po to... turiu omeny su saviske galiu mieste ir 10 ir 20 litriku suvartot ant 100 km :D, slegis padangose, vaziavimas pagal automobilius ir visa kita yra totali nesamone, nes remiasi i sauguma... o realiai geriausias variantas vaziuot paskui fura, tik virve prie jos prisirist... nerealiai taupus vaziavimas butu...

Nu tu cia pavarei :)) Viskas proto ribose turi buti :D
O pats taupiausias budas yra, kai nusiperki dvirati, o masinyte kieme palieki :)) Tad varineji po miesta ir 0 litru sunaudoji :) Nebent vandens kazkiek :D
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: rimvisz Įrašytas Kovas 05, 2012, 09:42:24 AM
Sveiki
Skydelyje parode kad pakilo temperatura. Pasiziurejau, virsutine slanga link radiatoriau karsta, pats radiatorius saltas.pirmas itarimas kaltas termostatas, kuris neatidare cirkuliacijos. Ar as teisus? :)
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: arunaskeras Įrašytas Kovas 05, 2012, 19:40:39 PM
Citatarimvisz parašė:
Sveiki
Skydelyje parode kad pakilo temperatura. Pasiziurejau, virsutine slanga link radiatoriau karsta, pats radiatorius saltas.pirmas itarimas kaltas termostatas, kuris neatidare cirkuliacijos. Ar as teisus? :)
Greiciausiai kad termostatas
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: valdasantonis Įrašytas Kovas 05, 2012, 20:20:59 PM
Citatarimvisz parašė:
Sveiki
Skydelyje parode kad pakilo temperatura. Pasiziurejau, virsutine slanga link radiatoriau karsta, pats radiatorius saltas.pirmas itarimas kaltas termostatas, kuris neatidare cirkuliacijos. Ar as teisus? :)
Abejoju. Termostatas kaltas tada kai variklis nešyla. Jis gali neatsidaryti jeigu sistemoje nesusidaro slėgis. O priežastys gali būti tokios: trūksta antifrizo, užkištas radiatorius, vandens pompa. Beje, o iki kiek pakyla temperatūra? Termostatas turėtų stovėti 82 laipsnių.
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: rimvisz Įrašytas Kovas 05, 2012, 21:34:15 PM
nera skaiciu skydelyje, rodykle ir tiek. uzsidege lempute ir viskas. skyscio lyg uztenka, bakelyje issiplete kai pasilo
sutinku kad termostatas kaltas kai nesyla-nes jis neuzsidaro. o jie kaista-tai manu kaip tik neatidaro...
isviso istorija tokia, kad vazinejau per salcius labai mazais atstumais ir kelis kart per diena. variklis aisku nespeja isilt, tai uzdejau priesais radiatoriu kartona, kad mazesnis salto oro srautas butu i varikli.viskas ok buvo. bet satigus atsilimas, ir neisemes kartono pavaziavau toliau kiek, ziuriu uzkaito. radiatorius saltas o skydelyje dega kad uzkaito. na itarimas aisku termostatui. isemiau kartona ir nukrito temperatura nuvaziavau toliau. dabar reiktu susitvarkyt
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: valdasantonis Įrašytas Kovas 06, 2012, 20:25:31 PM
Patikrink radiatoriaus kamštį, gal vožtuvėlis nelaiko.
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: egariukas1 Įrašytas Kovas 15, 2012, 18:39:35 PM
Citatavaldasantonis parašė:
Patikrink radiatoriaus kamštį, gal vožtuvėlis nelaiko.
Ka tu norejai pasakyt su tuo kamsciu?Tipo be spaudimo neveikia termostatas?Isimk termostata ir dek i puoda ant virykles,kaitink.Geras termostatas atsidarys prie reikiamos temperaturos,nors ten nera jokio spaudimo.Taip kad neklaidink zmoniu su tokiom teorijom
Pavadinimas: Skirtingi termostatai.
Parašė: rimvisz Įrašytas Kovas 15, 2012, 19:21:01 PM
pamirsau ir parasyt kad susitvarkiau. avensiuko termostatas isimt labai durnas priejimas. tia jau isemus geriau nuaja det, ovirt nebent del dusios ramybes. zodziu pakeiciau termostata (82'C) ir rodos viskas ok, pakaitinau, isijunge ventiliatorius, ausina. skydelyje lempute nedege kaip pirma. na manua viskas ok. :)
tai islaidos termostatas-39; antifrizo litras; ir meistriukui-20