sveiki yra tokia problemele,vaziojant 5 pavara greitis 90km,h apsukos ant 2000, atsiranda tokia kaip masinos vibracija kaip tampytusi ji,bet padavus gazo iskart lekia i prieki ir viskas dingsta,kazi kas cia galetu buti,gal kam yra buve pasidalinkit info,dekoju
sveikas pas mane ta pati problema avensis 98 td ,jau senai ta problema yra, bet as kazkaip nebekreipiu demesio i tai vaziuoju ir viskas ( nedgi neisivaizduoju kas tai per gedimas galetu buti )!!!!!!
man si problema atsiranda jei per kokia pusni pervaziuoju, pasisemia ratai sniego ir pradeda vibruot, isvalau sniega is ratu ir viskas ok.
Problema ratuose, paziurek ar ratlankis ant centrines skyles normaliai uzsidejes.
nežinau ar į tema ,bet dėdei anksciau yra buve panasei. važiuojant apie 90km/h masinoj toks kaip rezonancinis daznis atsirasdavo. Kalta plyšus variklio pakabinimo pagalvė.
pas mane tas pats,vaziuoji 90,duodi gazo ir tampytis pradeda.idomu kas galetu buti?
SNIEGAS ir DAR KARTA SNIEGAS tarp ratu, o jis pasislepes uz kalpoku arba ratlankiu net nebando istirpti taip ir gaunasi disbalansas
Tas tampymasis koks,variklis trukcioja ar einantis is transmisijos, ar paprasciausiai dreba nuo ratu
pas mane tas pats, jei butu sniegas vasara netrukciotu. Trukciojimas grinai nuo variklio eina, kaip Edvis rase as taip pat itariu variklio pagalves kaltos
del vibracijos ir prasto variklio darbo reikia nepamirsti, kad kaltas gali buti ir EGR voztuvas. Jis megsta apsinesti ir prastai veikti, tuomet pradeda prasciau dirbti variklis, atsiranda didesne vibracija, sumazeja trauka. Voztuva reikia arba keisti, arba jei dar imanoma isvalyti.
kas per tas EGR voztuvas kur jis stovi ka jis reguliuja
kas pervoztuvas ka jis daro kur jis stovi ???????????
Exhaust gas recirkuliation. Bet ar del jo gali vibracija atsirast?
Bent jau celicose ji isvis ismeta, o skyles uzglusina. Kam papildomas svoris, ir kam rupi ekologija....
As asmeniskai pats patyriau, kad prastai veikiantis ar neveikiantis EGR voztuvas, net tik ekologiniu problemu sukelia, pas mane jis buvo kuri laika atjungtas, tai labai smarkiai vibravo variklis, ypatingai jautesi ant laisvu apsuku, kai vel pajungiau skirtumas pasijuto, ant laisvu apsuku net nesijaucia, kad auto uzvestas sedint viduj, jokios vibracijos. Taip pat skaiciau diskusijas uzsienio forume, ten kaip problemu su EGR voztuvu simptomai ivardijami "grubus" variklio darbas, suprastejusi trauka ir nezinau kaip tiksliai isversti "misfire", na jauciamas spaudziant gaza tarsi paveluotas degimas.
cia galima rasti daug naudingos info apie tai, pamatyt kaip jis atrodo ir patikrint ar gerai veikia:
http://shbox.com/1/4th_gen_EGR.html
Citataryckak parašė:
As asmeniskai pats patyriau, kad prastai veikiantis ar neveikiantis EGR voztuvas, net tik ekologiniu problemu sukelia, pas mane jis buvo kuri laika atjungtas, tai labai smarkiai vibravo variklis, ypatingai jautesi ant laisvu apsuku, kai vel pajungiau skirtumas pasijuto, ant laisvu apsuku net nesijaucia, kad auto uzvestas sedint viduj, jokios vibracijos. Taip pat skaiciau diskusijas uzsienio forume, ten kaip problemu su EGR voztuvu simptomai ivardijami "grubus" variklio darbas, suprastejusi trauka ir nezinau kaip tiksliai isversti "misfire", na jauciamas spaudziant gaza tarsi paveluotas degimas.
cia galima rasti daug naudingos info apie tai, pamatyt kaip jis atrodo ir patikrint ar gerai veikia:
http://shbox.com/1/4th_gen_EGR.html
Citatagigas777 parašė:
tas EGR voztuvas kur jis stovi
Na tai išduok paslaptį.
Vibracija ratuose gali atsirasti del issidevejusiu pussasiu, o diksliau del vidines granatos issidevejimo tai viena is dazniau pasitaikanciu d4d ligu :)
na taip vibracija ratuose gali atsirast del issibalansavusiu ratu, ka beje daro ir sniegas, del neteisingo ratu gemoetrijos sureguliavimo, del padangu susidevejimo ar broko, del granatu, neteisingo ratlankio uzdejimo, atsisukusiu rato varztu, pusasio linkimo ir dar gausybes priezasciu... Taciau ka bendro turi pusasiai ir d4d niekaip nesuprantu...
mind, EGR voztuvas, stovi (bent jau dyzeliuose) motobloko desineje puseje, stovint pries masina, geriau matosi nuemus plastmasine apsauga, toks geltonas (dazniausiai) grybo formos. Ant dyzeliu atsekt paprasta, nuo ant radiatoriaus esancio vakuminio jungiklio sekti plona slangute iki pat voztuvo, tas jungiklis yra desineje puseje ant radiatoriaus virsaus nepastebet neimanoma. patikrint voztuvo veikima (jei jis neatvirkstinio principo) uzkurus auto, is apacios uzkist pirsta, ten vienoj vietoj yra skyle ir su pirstu ji galima uzdaryti, uzdarius palaikyti, auto turi pradet "dusti" sunkiau dirbti, atleidus turi viskas vel ok buti, jei nelabai skirtumo pajutot, tai neuzdaret, blogai uzdaret arba jau voztuvas uzsikises ar pan. Jei atvirkstinio veikimo principas tai jis uzsidaro i apacia taip patikrinti neiseis (uzkisus pirsta jausis, kad nieko nuspaust neina). Ant benzininiu viskas taip pat, tik nesu tikras del buvimo vietos, bet neturetu labai nukistas buti.
foto, ne toyotos, bet is dalies panasiai atrodo http://www.focushacks.com/images/shrink_egrvalve.jpg
kas liečia tą vibraciją, tai ir pas mane atsirandi ji apie 90km/h važiuojant ... nepriklausomai ar butu uždėti žieminiai ratai ar vasariniai...
toks jausmas, kad vibracija atsiranda nuo variklio prie tam tikru apsukų ... bet aš, kaip minėjo kolega jau pripratau ir nekreipiu dėmesio .... pergazuoju tiesiog ir viskas ok... :)
o tas erg voztuvas ar nesivadina dar droseliniu voztuvu?man autotojoj buva nustate tokia diagnoze kaip droselinio voztuvo problemos.paprase 4000lt uz ta daikta.....bet man cia buvo uzsidegusi lempute variklio,kai statoilinio kuro uzsipyliau,bet paskui isvazinejau,viskas uzgeso ir nieko nekeiciau.o bedos budavo,kad auto pats imdavo gazuotis ant laisvu apsuku iki kokiu 3000 mesteldavo....o dabar irgi jauciu jog kazkaip netaip vaziuoja auto.lyg pridususi kazkokia ir begejasi sunkiai jei i kalna koki...o duodant gazo,tai jauciasi toks lyg paveluotas suveikimas....jei vaziuojant pries koki posuki sankryzoj pristabdai ir isimeti paskui 2 pavara,tai auto taip net sudreba tarytum bandyciau ne antra pavara o kokia 4 pradet vaziuot prie 20km\h greiciu na isivaizduojat tikriausiai ta poveiki kai per didele pavara isimeti.tai va o cia atrodo lyg ir normaliai turetu but,imetei i 2 spustelejai gazo ir varai..bet ne...dar turi pavirpet biski auto,paskui tik pasijaucia,kad pagavo ugnies ir pradeda normaliai vaziuot...tai ar cia irgi gali but tas erg ?kaip ji tvarkyt?
ne erg (cia ne jokia ne erogenine zona) o egr (exaust gas recirculation).
Celicistai tai meta ji velniop, ir uzglusina viska. siaip nereikalingas daiktas... manyciau... galima ji bandyt pravalyt, kazkur maciau aprasymas buvo su fotkem.... reiktu paieskot prie progos...
droselinis kitas man rodos, ten gal koks laisvos eigos ar pan... bet cia nieko bendro su egr neturi.
Sveiki,
Nenorėjau naujos temos kurti. Norėjau pasiteirauti protingų žmonių. Atleidinėjant sankabą ir duodant truputį gazą atrodo mašina pasitampo truputį, kol išvis sankabos neatleidi, tuo metu kaip atleidinėji, gal čia vadinasi prabuksavimus ar kaip?
Ačiū
o tai jei ismetus ta voztuva,gaunasi tiesioginis padavimas kaip suprantu,tada niekas nesikims ir viskas turetu but O>K>?bet ar nebuna paskui kokiu pasekmiu,juk jeigu jau jis stovi,tai logiskai mastant kazka daro....
na jis skirtas tam kad CO2 ir dar visokio š... kurio išeina iš variklio, būtų mažiau. Na jei myli gamtą tai moki, kad suremontuotų, o kitaip, tai ištrauki šlangutę iš to vožtuvo kur ateina išmetimo dujos ir įkiši medvarštį... ;)
Jei myli gamta - vazineji dviraciu, vielabraukiu, arba vaikstai pescias (nerukydamas) arba perki priusa... :) Beje faina filma turiu "kas nuzude elektromobili"
CitataHDPaulius parašė:
Sveiki,
Nenorėjau naujos temos kurti. Norėjau pasiteirauti protingų žmonių. Atleidinėjant sankabą ir duodant truputį gazą atrodo mašina pasitampo truputį, kol išvis sankabos neatleidi, tuo metu kaip atleidinėji, gal čia vadinasi prabuksavimus ar kaip?
Ačiū
Pauliau man rodos tokius dalykus jau turetum zinot...
prabuksavimas buna, kai tu spaudi gaza, apsukos kyla, o masina nesibegeja... arba pradeda begetis po kazkiek laiko.
o tavo tampymasis sunku man spet dabar, ar nuo variklio tamposi ar nuo sankabos? Gal cia tas legendinis smagratis eina i pabaiga?
Edvatronas,
Dar neteko bendrai susidurti, tiesiog įdomus jausmas atleidinėjant sankabą, atrodo lyg variklis pasikrato ir tiek, atleidi išvis - viskas gerai.
CitataHDPaulius parašė:
Edvatronas,
Dar neteko bendrai susidurti, tiesiog įdomus jausmas atleidinėjant sankabą, atrodo lyg variklis pasikrato ir tiek, atleidi išvis - viskas gerai.
Nu man panasu i plaukiojaanti ta smagrati... jeigu pas tave toks.
Cia NNZ galetu dar pakomentuot.
Mašina 00m, D-4D, kai sušyla variklis, tada viskas gerai.
CitataHDPaulius parašė:
Mašina 00m, D-4D, kai sušyla variklis, tada viskas gerai.
tada nemanau....
kazkas su kuro padavimu, ar oro ar dar kazkas.
Citatagigas777 parašė:
kas per tas EGR voztuvas kur jis stovi ka jis reguliuja
foto opelio, bet turetu buti panasus.
http://astra-club.lt/p/forum/forum_viewtopic.php?10545.80
Citatalawyer parašė:
Citatagigas777 parašė:
kas per tas EGR voztuvas kur jis stovi ka jis reguliuja
foto opelio, bet turetu buti panasus.
http://astra-club.lt/p/forum/forum_viewtopic.php?10545.80
Is principo nieko jis nereguliuoja. Jis skirtas ekologijai, sumazina NOx kieki ismetamose dujose.
(//%5BURL=http://img195.imageshack.us/i/egrmy.jpg/%5D%5BIMG%5Dhttp://img195.imageshack.us/img195/9903/egrmy.jpg)[/URL]
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)[/img]
bet kai jis uzsitersia, dingsta automobilio trauka, pradeda tampytis variklis ties 2000 apsukom ir pan.
Citatalawyer parašė:
bet kai jis uzsitersia, dingsta automobilio trauka, pradeda tampytis variklis ties 2000 apsukom ir pan.
nu tai tada valai arba meti lauk :).
oho, cia naujiena pasakei
sveiki darkart...noriu dar pasidalint pastebejimais del vibracijos ir gal sulaukt kazkokiu savo itarimu patvirtinimu....siandien vaziavau kaunas-vilnius ir atgal,tai ziuriu,kad kazkur nuo 100km/h pradeda jaustis vairo drebejimas gan toks pastebimas...padidinus greiti iki 130-140km/h drebejimo kaip ir nebesijaucia...bet vien vairo drebejimu pas mane neapsiribojama...paziuriu i galinio vaizdo veidrodeli..jis dreba irgi,cd sumesti i dureliu kisene dreba...ir aplamai kazkokia viso auto vibracija jauciasi...na del to galvoju ar gali buti kokia plysusi pagalve to priezastis?del bendros vibracijos tai gal jau taip ir pagalvociau,bet ar gali tai turet itakos ir vairo drebejimui?padangos naujos...tai kazin ar cia butu problema padangose.ratai jau 2,5 metu tie patys..seniau to nebuvo..tai ratai gal irgi cia ne priezastis...kas dar galetu itakoti visa sita nemalonuma?aciu uz nuomones iskarto.....
Citataoscar666 parašė:
sveiki darkart...noriu dar pasidalint pastebejimais del vibracijos ir gal sulaukt kazkokiu savo itarimu patvirtinimu....siandien vaziavau kaunas-vilnius ir atgal,tai ziuriu,kad kazkur nuo 100km/h pradeda jaustis vairo drebejimas gan toks pastebimas...padidinus greiti iki 130-140km/h drebejimo kaip ir nebesijaucia...bet vien vairo drebejimu pas mane neapsiribojama...paziuriu i galinio vaizdo veidrodeli..jis dreba irgi,cd sumesti i dureliu kisene dreba...ir aplamai kazkokia viso auto vibracija jauciasi...na del to galvoju ar gali buti kokia plysusi pagalve to priezastis?del bendros vibracijos tai gal jau taip ir pagalvociau,bet ar gali tai turet itakos ir vairo drebejimui?padangos naujos...tai kazin ar cia butu problema padangose.ratai jau 2,5 metu tie patys..seniau to nebuvo..tai ratai gal irgi cia ne priezastis...kas dar galetu itakoti visa sita nemalonuma?aciu uz nuomones iskarto.....
pirma pasikeisk, galą su priekiu, tada žiūrėk ar dreba, jei gerai padangos išbalansuotos ir tada vistiek nepadeda, tada reik žiūrėti kaip stabdžių diskai, ar nesusikraipę, ar didelė kanta, jei tokia yra...
CitataNNZ parašė:
Citataoscar666 parašė:
sveiki darkart...noriu dar pasidalint pastebejimais del vibracijos ir gal sulaukt kazkokiu savo itarimu patvirtinimu....siandien vaziavau kaunas-vilnius ir atgal,tai ziuriu,kad kazkur nuo 100km/h pradeda jaustis vairo drebejimas gan toks pastebimas...padidinus greiti iki 130-140km/h drebejimo kaip ir nebesijaucia...bet vien vairo drebejimu pas mane neapsiribojama...paziuriu i galinio vaizdo veidrodeli..jis dreba irgi,cd sumesti i dureliu kisene dreba...ir aplamai kazkokia viso auto vibracija jauciasi...na del to galvoju ar gali buti kokia plysusi pagalve to priezastis?del bendros vibracijos tai gal jau taip ir pagalvociau,bet ar gali tai turet itakos ir vairo drebejimui?padangos naujos...tai kazin ar cia butu problema padangose.ratai jau 2,5 metu tie patys..seniau to nebuvo..tai ratai gal irgi cia ne priezastis...kas dar galetu itakoti visa sita nemalonuma?aciu uz nuomones iskarto.....
pirma pasikeisk, galą su priekiu, tada žiūrėk ar dreba, jei gerai padangos išbalansuotos ir tada vistiek nepadeda, tada reik žiūrėti kaip stabdžių diskai, ar nesusikraipę, ar didelė kanta, jei tokia yra...
pas mane ta pati problema buvo su kratimusi, bet kratydavosi ties 80-100km\h, as tai sukeiciau padangas vietom, isbalansavau prieki, bet vistiek kratesi tada gala, na dabar kolkas viskas normaliai :)
"isbalansuoti" reiskia pazeisti balansa.
Atėjo laikas balansuoti ratus. Nors ir nelabai norisi, bet kartas nuo karto tai reikia daryti :)
kas del stabdziu disku,tai tik ka pakeiciau naujus diskus ir kaladeles,kadangi stabdant labai jau musdavo per vaira,na bandysiu sukeist dar gala su priekiu ir dar perbalansuosiu.galbut lievai isbalansavo kai keiciau padangas....tai cia kaip suprantu,visos streles eina i balansavima?o daugiau negali but jokiu kitu priezasciu,kas susiyje su vaziuokle,ar dar kuom nors?
melgoj sake, kad ir padangos gali buti kaltos.
kai ziema vazinejau su yokohama jokios vibracijos nebuvo, vasara uzsidejau naujas nokian i3 ir pradejo vibruoti, balansavau dvejuose skirtinguose servisuose, nieko nepadejo.
idomu....o gal pasikeite ir ismatavimai vasariniu pas tave,gal siauresnes uz ziemines dejai ir gal netinka pagal diska?nes siaip kiek zinau padanga turi buti 1cm platesne uz disko ploti.tada yra idealu.o ten kitaip jei yra,gal gali turet kokios ytakos didesnes ar mazesnes...
ismatavimai tiek zieminiu tiek vasariniu 195/60/R15, tokius rekomenduoja gamintojas.
dar bandziau vietomis kaitalioti ratus, irgi nepadejo.
Kas idomiausisia man irgi vairo vibracija prasidejo kai usidejau naujus vasarinius ratus. Taciau dar idomiau, kad tokias pacias padangas dejau kaip lawyer nokian i3 , ismatavimai geri, balansavo 3kartus, taciau vistiek dreba vairas nuo 100km/h - . Nebezinau ka dar galima padaryti del to drebejimo nes jau uzkniso negyvai... Kai ziemines padangos naujos nokian buvo uzdetos irgi drebejo taciau po pakartotinio balansavimo viskas praejo.
nu reiskias cia visu nokian i3 beda. melgoj sake, kad ju kokybe neypatinga, gal todel ir vibruoja.
be to, nenustebciau jei paaisketu, kad musu apsukrus tautieciai pigiau prisipirko gamintojo isbrokuotu padangu ir pardavineja lietuvoj kaip geras.
pas mane vasarines matador, kai naujas uzsidejau viskas buvo normaliai, o siemet pakeiciau prieki su galu ir pradejo kratytis masina 80-90km/h, subalansavau prieki, bet nepraejo, tada gala, na db jau normaliai, bet keisciausia kad drebedavo nevisada t.y nevisuose keliuose kur vaziuodavau:|
Turėjau ir aš problemų kad avensis nuo 80 km pradėdavo vibruoti, pasikeičiau galinius amortizatorius ir bėdos prapuolė.
pas mane prie 100 budavo vibracija bet pakeitus kaladeles priekines stabdziu ir pasibaige drebejimas
Tai jeigu keitei padangas ir prasidejo bedos, tai cia tik su padangomis susije. Siaip Nokian visokiu bajeriu dabar daro. nemazai jau made in russia atsiranda pas mus. Dar man vienas meistriukas montuojantis padangas yra sakes (ir ne vienas is pazistamu ta patvirtino), kad ant kiek Nokian geros ziemines, ant tiek prastos vasarines. Nezinau kodel, bet taip yra...
Cia daugmaz prie temos.. Kazkaip arba tik dabar pastebejau arba taip nebuvo bet nuo kokiu 2000 rpm ir daugiau jauciasi sankabos pedalo vibracija (bet kokia pavara). Nestipri bet jauciasi prilietus su koja.
Cia gal tas pats smagratis i pabaiga ar cia taip naturalu ir turi but?
Kaip pas kitus, pasipasakokit..
Dekui
vibruoja ir pas mane, - dešinės pusės pusašis, bet variklis TD, ir gauti naudotą kaip ir nėra šansų...kiek ieškau visi D4D :(, gal kas žinot kiek kainuoja naujas?
CitataMindelis parašė:
Turėjau ir aš problemų kad avensis nuo 80 km pradėdavo vibruoti, pasikeičiau galinius amortizatorius ir bėdos prapuolė.
Buvo ir pas mane,bet tada vibravo visa masina,db vel dreba,bet priekis,ir ne visada.Galvoju,kad bus kaltos vairo koloneles tvirtinimo prie kebulo gumos,kazkaip jauciasi jose laisvumas
Sveiki, klausymas dėl pusašio, ar galima įsigyti atskirai pusašio dalių naujų ar dėvėtų. Reikalingas tripod (trigubas) guolis.
teks pirkti reikiama visa ilgaji arba trumpaji pusasi, jis nesiardo atskirai.
o Kur rasti 2,0 benz nuo 2003 m.
srotai, detaliu parduotuves, ebay(pigiausias variantas)
sveikuciai..avensis 2002 2l 81kw D4D pasidalinsiu del ko vibravo mano avensis... vienas meistrukas rado kad kalti pusasiai... ir pasirodo tikrai.pasikeiciau trumpajy ir vibracija stipriai sumazejo... tai dar reikia keisti ir ilgajy bet uz jy praso 400 pinigu... tos vibracijos jau labai mazai like bet gal vistik pasikeisiu ir ta bet jy ir rasti nelengva....kur paklausi masina dar negryzus bet jau dalys isparduotos...uzsakytos...ten pasirodo kur yra tas triguolis isgrauzia granatos korpusa atsiranda klibejimas ir perduoda vibracija...tai va taip va...o vibruodavo pradedant vaziuoti ir vaziuojant bet kuria pavara paspaudus gaza..tolygiai vaziuojant kaip ir nesijausdavo tos vibracijos...siaip masinos gal ir nieko...tiesiog kaip ir vos ne kiekviena turi savu kaprizu...kiek girdejes ir kiek skaites tai daug kas skundziasi del to drebejimo...P.S uz trumpajy pusasy mokejau 200 lituokliu :)
Citata iš: dainilandija Įrašytas Kovas 16, 2013, 19:34:14 PM
Sveiki, klausymas dėl pusašio, ar galima įsigyti atskirai pusašio dalių naujų ar dėvėtų. Reikalingas tripod (trigubas) guolis.
Citata iš: Andrelis Įrašytas Kovas 18, 2013, 08:39:27 AM
teks pirkti reikiama visa ilgaji arba trumpaji pusasi, jis nesiardo atskirai.
Seip tai jis ardosi labai lengvai,bet kur rast jam tuos guoliukus?Nemanau kad kas prekiauja.Pas mane pusasis dar kaip ir nieko,bet kliba is dezes visas pusasis,greiciausiai teks keist deze
Pradejo ir mano antrasis pusasis drebeti. Speju nebeverta ieskoti srote, jei cia yra liga, tai visi bus panasus. Gal kas ka girdejo apie restauravima arba gal jau yra nauju detaliu perrinkimui.
Kazka anksciau esu girdejas,kad tipo lenkijoje juos restauruoja,bet sneku girdejau,kad ir lietuvoje kazkas restauravimu uzsiima.
krumplitas paziurekit, gal jie uzsiima