Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis II (2003-2008) => Temą pradėjo: Karlitas Įrašytas Vasaris 16, 2010, 21:47:14 PM

Pavadinimas: Duminimas
Parašė: Karlitas Įrašytas Vasaris 16, 2010, 21:47:14 PM
sveiki dar karta, pastebejau kad prie tam tikros variklio temperaturos per duslintuva, spustelejus greicio pedala ismetami balksvai melsvi dumai, nesuprantu del ko taip yra, nei tepalas, nei antifrizas nedingsta. ir svarbiausia tie dumai pasirodo tik kazkur prie 60-70 laipniu, o veliau dingsta. variklis pas mane D-CAT 130kw.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Henris Įrašytas Vasaris 16, 2010, 23:38:24 PM
Kadangi tai D-CAT variklis, jis turi spec purskala katalize, kurio pagalba isvalomi katalizui nereikalingi produktai (D-CATaliz) Gal prie tam tikros temp jis butent ir sudegina tuos produktus, rezultata matai per glusha... Bet cia man panaisiai Solorinoj aiskino, o kaip ten is tikro, nelindau tai ir nezinau... Bet sita varsija gali patikrint, nes balsvai melsvas dumas, dar nereiskia, kad tikrai tepalas dega, tai gali buti del netikslaus saliarkos sudeginimo (juodi arba melsvai balsvi), tipo jei juodi dumai, per mazai oro, jei balsi per mazai kuro....
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: bosis Įrašytas Vasaris 17, 2010, 08:49:23 AM
CitataKarlitas parašė:
sveiki dar karta, pastebejau kad prie tam tikros variklio temperaturos per duslintuva, spustelejus greicio pedala ismetami balksvai melsvi dumai, nesuprantu del ko taip yra, nei tepalas, nei antifrizas nedingsta. ir svarbiausia tie dumai pasirodo tik kazkur prie 60-70 laipniu, o veliau dingsta. variklis pas mane D-CAT 130kw.

gal buvai įjungęs elektrinį šildytuvą http://www.ipix.lt/desc/59386955/
instrukcijoje rašo, kad prie šalto oro išeinantys garai - natūralu.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Vasaris 17, 2010, 09:54:57 AM
CitataKarlitas parašė:
sveiki dar karta, pastebejau kad prie tam tikros variklio temperaturos per duslintuva, spustelejus greicio pedala ismetami balksvai melsvi dumai, nesuprantu del ko taip yra, nei tepalas, nei antifrizas nedingsta. ir svarbiausia tie dumai pasirodo tik kazkur prie 60-70 laipniu, o veliau dingsta. variklis pas mane D-CAT 130kw.
ISVALO KATALYZA KO CIA PARINTIS;)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Tolis Įrašytas Vasaris 18, 2010, 10:07:25 AM
CitataKarlitas parašė:
sveiki dar karta, pastebejau kad prie tam tikros variklio temperaturos per duslintuva, spustelejus greicio pedala ismetami balksvai melsvi dumai, nesuprantu del ko taip yra, nei tepalas, nei antifrizas nedingsta. ir svarbiausia tie dumai pasirodo tik kazkur prie 60-70 laipniu, o veliau dingsta. variklis pas mane D-CAT 130kw.

Viskas normaliai. Cia D-CAT'o katalizatorius isvalo susikaupusias kietasasias ismetamu duju daleles.
Nors pripazistu, kad gana daug strioko ir man ivare pirma karta kai pamaciau melsva dumeli dengianti paskui vaziuojancias masinas:|
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Henris Įrašytas Vasaris 18, 2010, 13:10:44 PM
Tai visgi buvau teisus :) Kad katalizas :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Tolis Įrašytas Vasaris 19, 2010, 17:28:57 PM
tarp kitko, ar neteko pastebeti kam nors is D-CAT turetoju, kaip tas katalizatoriaus issivalymas susijes su kuro kokybe?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 24, 2010, 19:34:23 PM
sveiki, pas mane Toyota Avensis D-CAT 2 l. Noreciau paklausti: pas mane irgi vaziuojant meta balta duma, bet nei tepalas mazeja nei ausinimo skystis, ir tai vyksta kas 2-3 min. uzmiestyje, ar gali taip daznai :(valytis tas katalizatorius (smulkiu daleliu filtras). suprasciau kad i savaite karta ar dar reciau, bet ne pastoviai ir ne taip daznai. Gal cia ne smulkiu daleliu filtre problema?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Henris Įrašytas Gegužė 25, 2010, 00:12:11 AM
Nesu tikras, bet gaimas variantas, kad auto retai isvaziuoja i uzmiesti, gal 80-90proc vazineja miesto rezimu. Tada katalizas nesugeba issivalyt ir tik gaves didesnes apkrovos pucia visa bruda lauk... Kitiem dyzeliam (nzn ar D4D tai taikoma), bet jei padideja dumingumas (baltas), gali buti kad streikuoja kazkuri fursunke, nepaduoda kuro kiek priklauso. Bet del situ nesu tikras. Beje baltas dumas saltu dregnu oru - sveika :) Bet kiek suprantu pas tave tie dumeliai ruksta ir vasara...
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Memelis Įrašytas Gegužė 25, 2010, 00:16:07 AM
Pas musiski D CAT tai pavaziavus ir sustojus laikas nuo laiko kvapas lyg sankabos atsiranda. Teko nuvaziuot pas atstovus, tai jie pareiske, kad cia nuo suodzio filtro tas kvapas. Nors man tai keistai atrodo...
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Henris Įrašytas Gegužė 25, 2010, 00:20:09 AM
Jei sankba pasmirsta gal gerai pavarai? :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 25, 2010, 00:47:59 AM
Nu kad vazineju as uz miesto ir tada pagrinde meta ta duma mieste jo mesimato.Pas mene ir buna kad kai sustoji yra toks nemalonus kavapas kad kas lyg sviltu bet pabuna ir dingsta. :)  Ir pas mane pradejo ta duma mesti po ziemos vis smarkiau ir smarkiau :)
 Gal reiks forsunkes patikrinti gal kemsasi kuri
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Gegužė 25, 2010, 08:42:57 AM
"vagaze -taip tas filtras valosi, bet pagal tavo nupaskotus simptomus DPF filtras pas tave uzsikimso ir laikas ji keisti nauju nes sistemoje susidaro per didelis slegis ir kompiuteris supranta kad reikia sistema pravalyti. Todel ir vyksta tas procesas beveik nepaliaujamai.ps Cia tik prielaidA O NE DIAGNOZE. Sito pasekmes yra kelios: is praktikos zmones sako kad kazkur iki 200 kkm galima su tuo filtru nuvaziuot t.y tavo auto jau tiek nuvaziavo, eksplotavai automobili su netinkama alyva butinai turi buti(low saps), kuro kokybe turi didele itaka DPF filtro tarnavimo laikui. Laikantis visu situ reikalavimu filtras iki 200Kkm turetu tarnauti, nesilaikant atstumas mazeja dvigubai. O kvapas sklindantis is DPF nieko nuostabaus nes valymosi procese ismetimo sistemoje temperatura yra keliama berods nuo 700 iki 800 laipsniu tai artima metalo lydimosi temperaturai.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 26, 2010, 09:14:40 AM
as keiciau ta smulkiu daleliu filtra pries  metus laiko pirkau nauja is toyotos centro pravaziavau 20 000 km ir vel uzsikiso .Tai net nezinau ka man dabar daryt patarkit kaip ji pravalyt. Kompas klaida pradejo mesti ir nebetraukai ,masina uzgesini varikli uzkuri kuri laika gerai buna po to vel tas pats nebetraukia ir kaliada dega .
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Gegužė 26, 2010, 09:54:17 AM
Cia tikrai rasi informacijos ko reikia DPF filtro valymui

http://www.fsxinc.com/site1/index2.html
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 26, 2010, 10:59:46 AM
cia kiek supratau tai tik kiap ji valyti .Gal zinia kur lietuvoj valo tuos flitrus kokia firmele gal kur yra :) nes nezinau ka daryt negi vel nauja reiks pirkt
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: dtinas Įrašytas Gegužė 26, 2010, 13:52:00 PM
geriausia is vis ji mesti lauk. Panevezyje jau yra vienas zmogus, kuris tai daro ir sugeba "apgauti" kompa, kad klaidos nemestu.

Taip pat kalbejausi su solorinos atstovu Klaipedoje. Teiravausi del to DPF. Tai sake, kad paprastam 2,2 d4d (110 kw) uzsikisus filtrui ji mest lauk. Ir kadangi nera jokiu davikliu, kompas nieko "nematys". Pas d-cat jau yra davikliai. Ir tie DPF 110 kw motorui neturi regeneracijos isvis. Uzsikisa ir meti lauk.

Dar idomus dalykas. Org. avensio manuale tepalu skyriuje raso, kad c2 (low saps) tepala pilti privaloma tik i 2,0 d4d varikli. I 2,2 d4d ir c-cad b2 minimum reikia, bet neraso, kad butina pilti low saps..

Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Naujokas Įrašytas Gegužė 26, 2010, 14:28:49 PM
Sita daikta Pezistai jau seniai kastruoja is masinu. Apgauna kompa, vietoj spec.skyscio pripila salerkos ir veziuoji be vargo, nei kompas klaidu meta, nei ijungia avarini rezima ir t.t. Tik Peugeot jis FAP filtras vadiansi...
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Gegužė 26, 2010, 16:36:16 PM
2 ir 2.2 D-4D varikliai atrodo iki 2007 turi tik katalizatoriu ir tik nuo 2007 su Auris modeliu pradejo det daleliu filtra kaip ir D-CAT. Bet kokiam automobiliui kuris turi "Diesel Particulate Filter" reikalinga "low saps " alyva su ACEA aprobacija C (C1, C2, C3)
Panevezyje girdejau ir as kad prancuzus tvarko tik ar toyotas tvarko negirdejau dar netgi pasikapscius peugeut klubo diskusijose galima rast tel nr to zmogaus.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Naujokas Įrašytas Gegužė 26, 2010, 17:39:43 PM
Va tas zmogus kuris tai sekmyngai atlieka peugeotams
spakenas @ gmail . com

o cia jei kam idomu tema :
http://www.peugeot-klubas.lt/forum/index.php?s=52f0189b608374d8b66b799ee8584a0e&act=ST&f=14&t=23366&st=0
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 26, 2010, 18:25:57 PM
zinau as ta zmogeli kuris peugeotam tvarko katalizatorius jis toyotai nieko negali padaryt niekaip negali apgaut kompo :) Tas smulkiu daleliu filtras kainuoja 3000 lt ir as preis metus keisciau ir vel keist tai nieko gero visai :@

tai pas mane 2004 metu ir  tenai i geresne komplektacija automobilo dejo dcat motorus ir ten yra smilkiu daleliu filtras .Ta masina is vokiietijos ten ejo iki 2005 viena sistema dcat o nuo 2005 ja patobuliono ir pradejo det visur masiskai dcat sistemas  .

gal kas zino kas dar gali kompa apgauti kad kalidos nemestu aciu
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 26, 2010, 20:34:05 PM
as zinau ta zmogeli  jis toyotom nieko padaryt negali jau bande man jis gal kas koki kita zinot koki nors :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Gegužė 26, 2010, 20:38:57 PM
as nesuprantu, kodel tau kemsasi gal koki kura bloga naudoji, gal variklis i pabaiga degina tepala, gal purkstukai nedirba ir nesudega kuras, turi ieskot priezasciu o tai sistemai apgaut reikia "mini kompa" statyt, kuris siustu atatinkamus signalus, t.y atatinkama atrodo kintama itampa, vietoje davikliu istatytu ismetimo sistemoje (temperaturos bei slegio) i variklio valdymo kompa ECU, tai nera taip jau ir paprasta.
O tau kai keite nedave garantijos DPF filtrui.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 26, 2010, 21:25:55 PM
Tai kad kura gera pilu is koloneles tepalas nedingsta atifrizas irgi nedingasta purkstukus tuikrino toyotos centre sake geri.
As dpf filtra keiciau pats ne centre , nes jie uzsiprass 3000 lt uz darba.
Kai pakeiciau as ji man viskas gerai buvo pravaziavau 20000 km ir vel tas pats.Leksiu i tokvila vilniuja riuresiu ka dar pasakys .Nezinau man tie centrai toyotu tai nieko gero nepasako tik lt paima ir viskas.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 26, 2010, 21:34:34 PM
ce pas mane toks tas filtras yra

http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200403_TOYOTA_AVENSIS_CDT250L-AEMGXW_8401.html
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Gegužė 27, 2010, 08:43:42 AM
Tas DPF filtras turetu buti su davikliais t.y turetu matytis vamzdeliai arba laidai. Jei to nera tai tik katalizatorius pas tave. Meti lauk dedi paprasta rezonatoriu ir pirmyn.;)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 27, 2010, 11:11:26 AM
yra ten pas mane du daviklai ir vamzdelia du temperaturos daviklai juk zinau as viska pats keiciau ir zinau kad jis yra d cat  ir net yra 5 purkstukas jis yra prei ismetimo kilektoriaus kuris dar kura ipurske kad sudegint tas kenksmingas deleles kuro ismetime :)  tik va ka daba daryt nezinau jai vel ji reiks keist ta ragas :@
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Gegužė 28, 2010, 08:09:03 AM
Kazkaip man tik dvi mintys sauna i galva. Pirma nuimt filtra susirast keramikos dirbtuves, krosnyje isdegint ir suspaustu oru ispusti gal vel 20000 km bus gerai. Kita mintis paprastesne stumt ta D-Cat ir nusipirkt D-4D.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 28, 2010, 15:39:34 PM
tai ziuresiu toytos centre toks yra supranta zmogelis jai jis nieko nepades tai reiks ja tada parduot ir pirkt D-4D :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Gegužė 28, 2010, 15:53:58 PM
KAZKAIP KEISTA KAD SIAME FORUME DAUG ZMONIU VAZIUOJA PAS OFICIALUS. AS KAZKAIP JU BIJAU NES TEN KAINOS BEI JU PATARIMAI NEATITINKA MANO PAJAMU IR KIEK PAZYSTU ZMONIU VISI TOS PACIOS NUOMONES.
 TAVO ATVEJIS ISIMTIS AS TURBUT APIMTAS NEVILTIES IRGI NUVAZIOUCIAU PAS OFICIALUS NORS VERDIKTAS NETGI ITARIU TAI SIRDIES INFARKTAS PINIGINEI:(
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 29, 2010, 13:26:30 PM
nu zinok buvau tai labai nenugasdino manes ziuresim kaip ce toliau snekejau su meistriuku ten tokiu tai matosi supranta zmogelis viskia isaiskino man ko reikejo :) nes as pats ten ta sistema jau baigiu pats issiaikinti :) as buvau kaune siualiuose tai ten man nepatiko bet va vilniaus centre toyotu tai nieko lygtai :) kainos tai pobranges bet nebera ka daryt :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: lawyer Įrašytas Gegužė 29, 2010, 13:42:30 PM
Citatavagaze parašė:
nu zinok buvau tai labai nenugasdino manes ziuresim kaip ce toliau snekejau su meistriuku ten tokiu tai matosi supranta zmogelis viskia isaiskino man ko reikejo :) nes as pats ten ta sistema jau baigiu pats issiaikinti :) as buvau kaune siualiuose tai ten man nepatiko bet va vilniaus centre toyotu tai nieko lygtai :) kainos tai pobranges bet nebera ka daryt :)

apie tai, ka isaiskino, nereikia parasyti?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Gegužė 29, 2010, 15:53:48 PM
na jo ka paaiskino. Jeigu pasake, kad keisti DPF filtra tai daug intelekto nereikia suprast diagnoze.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 30, 2010, 12:33:39 PM
nu sake geli nereikt keist DPF nes uz jo yra dar vienas mazesnis katalizatorius  tai ji reikia ispajaut ir ismest nes jis uzsikises ir sukelia per dideli slegi sistemoj ir meta klaida  ir del to ir dumija smarkiai .Bet ce tik iki 2005 metu kurie ejo D cat  o nuo 2005 jau kitokia isitema pas juos nebera tenai 2  katalizatoriaus . Bandysiu ismest ji ziuresiu kas bus :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: aviko Įrašytas Gegužė 31, 2010, 19:01:11 PM
Citatanu sake geli nereikt keist DPF nes uz jo yra dar vienas mazesnis katalizatorius tai ji reikia ispajaut ir ismest nes jis uzsikises ir sukelia per dideli slegi sistemoj ir meta klaida ir del to ir dumija smarkiai .Bet ce tik iki 2005 metu kurie ejo D cat o nuo 2005 jau kitokia isitema pas juos nebera tenai 2 katalizatoriaus . Bandysiu ismest ji ziuresiu kas bus
Tik pries ispjaunant pasakyk meistriukui, kad tu ji pasiimsi, gal nereikes ir ispjaudinet;), nes meistriukas nulups is taves uz ispjovima ir dar paskui ji parduos uz koki 100LT:)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Gegužė 31, 2010, 20:04:21 PM
tai pasimiau as ji ispjove katalizatoriu ziurejau kad jis ten geras buvo idejo vamzdi dar labiau pradeju dumint mieste dumais apsipiles vazineju dabar :@ reiks vel i vilniu lekti nezinau ka jie sakys visiskai nusiviles as :(
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Birželis 01, 2010, 08:30:20 AM
NA tai reikalauk kad ziuretu esama slegi ir lygintu su faktiniu, gal tas penktas purkstukas susikniso o siap ar ne tepalo dumai pas tave gal kokia turbina numire jei pastovus melynas dumas.:o
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Birželis 01, 2010, 09:28:14 AM
tai kad sake geras tas 5 purkstukas vazuosiu i vilniu ziures vel nebera jau ka daryt :) tai kad nevisada meta duma bet kaip tai jau meta :) kai apsukos dideles tai nesimato dumu perjungus pavara daug ismeta dumu :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Birželis 01, 2010, 10:27:11 AM
nusimauk turbinos slangas paziurek ar nera daug tepalo, pajudink asele ar nekliba. siap del dpf tokio reiskinio logiskai mastant negaletu buti , o tiksliau parodyk pirma variklistui ir kokios spalvos dumai sviesios ar tamsios. Pagal tavo apibudinima man toks vaizdas, kad tau tepalas dega tik dar neaisku per kur ir tas ne visada keista. Ne visada spaudizant gaza, nevisada atleidziant gaza ar nevisada pamatai. Stovint vietoje keleta(tris, keturis dartus iki red line) kartu gerai pergazavus meta ta duma ar ne.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Birželis 05, 2010, 09:20:53 AM
pakeiciau viena katalizatoriu kuri sake pakeist nam is centro meistras ir dingo dumai visi :) tik ceka kartais ismeta ce tas 5 purkstukas kartais grybauja jau isiaiskinom viska :) Yra vienas meistras toyotoj jai jis ir isaiskino viska  :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Henris Įrašytas Birželis 06, 2010, 00:56:57 AM
Na jei pakeitei katalyza tai dumu problema tikrai manau isspresi su tokiais pinigais. As katalizo nesiryzciau keisti nebent pjauti ji lauk ir statyt rezonatoriu, nes naujas katalizas kainuoja apie 3000lt :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Birželis 06, 2010, 21:15:17 PM
as keiciau ne ta smulkiu daleliu filtra kurio kaina  3000 lt yra uz jo dar vienas mazesnis ta as ji pakeiciau :) Jai buciua keites as smulkiu daleliu filtra tai jokie rezonatoriai butu nepadeja reiktu tik nauja keist ji :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: fennix Įrašytas Birželis 06, 2010, 23:19:50 PM
Yra zmoniu, kurie turi pinigu... As va galvoju apie litu krapstyma amortizatoriams... ka jau kalbet apie katalizatoriu, kurio seniai neber :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Birželis 07, 2010, 13:11:50 PM
tai man ir litu gaila keist ji bek ner ka daryt kad masina nebevaziuoja ir reikia keist :) buciau as zinojas kad ce taip bus buciau nepirkes  avensio su d cat  varikliu  :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Henris Įrašytas Birželis 07, 2010, 23:03:57 PM
Nesakyk D-cat tai yra D4D 2.2 su tuo filtru zymiai pranasesnis uz D4D 2.0 paprasta. Tik va beda ta, kad dcat ne lietuviam skirta, kokioj Vokietijoje vazinek ir zvenk, nes dyzelis normalus pilstomas, o pas visokio sh priemaisu prideta ir uzsikisa siauraakiu ismislai. Siaip tas filtras reikalngas tik del ekologijos, tik aisku problema jo atsikratyt, nes kitaip tacka nevaziuoja :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Birželis 08, 2010, 14:06:47 PM
2.2 d cat nezinau ar gera bet pas mane 2.0 d cat tai vargstu as su ja ir kura gera pilu visteik neina man ji :) brangai eksplotacijo to d cat kainuoja :) Ir dabar neina man ji ceka meta ir nevaziuoja ji man  :) reikes vel lekt i vilniu ziuret kas yra  :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Birželis 09, 2010, 08:53:54 AM
as cia vistiek nesuprantu, o tau ar matavo slegius ismetimo sistemoje pries ir po keitimu , tai ir yra viena is priezasciu del ko suveikia 5 purkstukas, o gal  slegio daviklis susiknises.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vagaze Įrašytas Birželis 09, 2010, 13:33:27 PM
matavo sake gerai viskas jis ten vamzdelius prapute teme filtra bet vel ismete ceka tai meistras sako reik 5 purkstuka pravalit :) zodziu reikia vel lekt pas ji i vilniu ir ziures jis vel :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: asaka Įrašytas Lapkritis 03, 2010, 20:41:07 PM
Buvo pradeje duminti ir man panasiai. Nei antifrizo nei tepalo lygis nemazejo. Vazinejau vadinamu "pencininko stiliumi" kai apsukos retai kada 2000 apsuku virsidavo. Tai paskutiniu metu apsuku uzmetu iki 5000 tai baigesi visi dumaeliai ir vel svariai vaziuja. Vadinasi megsta si sistema prasivalyti, bet ziuresim kaip toliau bus. Seksiu aisku vagaze istorija ir ziuresiu kuo baigsis, gal pas mane tos pacios bedos pradzia.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Memelis Įrašytas Lapkritis 03, 2010, 22:27:53 PM
As tai irgi su savo Avensiu ramiai vazineju, o kaip paemu Verso, tai duodu varikliui prasisukti, kad tokiu bedu nebutu.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Ralfas Įrašytas Birželis 23, 2011, 16:30:53 PM
na va turiu as Avensiuka 2,0 D4D 2003m pora sav ir pastebejau toki dalyka,tiksliau paprasiau kad kiti pasiziuretu kai vaziuoju kas vyksta tai sake,kad ismeta tuo metu kai jungiamas begis sviesu nei tai balta nei tai melsva dumeli vat man idomu,kame cia beda galetu buti??? Nes bijau,kad nebuciau tik vargo isigijes...
ir dar klausimukas ant karsto variklio atsukus tepalo uzpylimo propke ar turi kazkiek tokio kaip garo eiti ar ne??
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Birželis 24, 2011, 05:10:46 AM
CitataRalfas parašė:
na va turiu as Avensiuka 2,0 D4D 2003m pora sav ir pastebejau toki dalyka,tiksliau paprasiau kad kiti pasiziuretu kai vaziuoju kas vyksta tai sake,kad ismeta tuo metu kai jungiamas begis sviesu nei tai balta nei tai melsva dumeli vat man idomu,kame cia beda galetu buti??? Nes bijau,kad nebuciau tik vargo isigijes...
ir dar klausimukas ant karsto variklio atsukus tepalo uzpylimo propke ar turi kazkiek tokio kaip garo eiti ar ne??
Paskaityk gal padės:
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=110&thread_id=1730
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Ralfas Įrašytas Birželis 24, 2011, 08:49:19 AM
EGR ir oro srauto matuokle pas mane jau pilnai isvalyti...
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Ralfas Įrašytas Birželis 24, 2011, 10:15:05 AM
ir dar ka pastebejau,kad ant karsto variklio atsukus ausinimo bakelio kamsti gaunasi toks gana nemazas nusiorinimas itariu cia jau galima itarti kad galva pramusta???
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Henris Įrašytas Birželis 24, 2011, 11:05:55 AM
CitataRalfas parašė:
ir dar ka pastebejau,kad ant karsto variklio atsukus ausinimo bakelio kamsti gaunasi toks gana nemazas nusiorinimas itariu cia jau galima itarti kad galva pramusta???
Nesiparink taip turi buti, pasiziurek, pas tave radiatorius jokio kamscio neturi, ispletimo bakelis yra su slegiu, cia tas pats, kas atidarinetum ikaitusi radiatoriu, geriau tokiu bajeriu nedaryk, net ant kamstuko uzrasyta, do not open when hot. Nes kita kart gausi i akis karsto antifrizo doze. Ten slegi  apie 1 bar yra. Pas mane netgi kai temp rodykle jau buna nukritus iki minimumo po vaziavimo ir tai atsukus biski snipsteli. Tik jau po nakties atsukinejant nebera slegio. Taip, kai auto buna su dviem kamsciais ant radiatoriaus ir issipletimo bakelio, tai bakelis buna daznai beslegis. O cia yra gudriai padaryta...
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Ralfas Įrašytas Birželis 24, 2011, 11:26:10 AM
Na dekui henri uz atsakyma,nes jau galvojau uzsokau ant bedos tai zmona is namu ismestu mane... Bet vat man keista del balto vos vos ismetamo dumelio kai tarkim jungi begi prie kokiu 3000aps/min,kur cia suo pakastas?? Ir del to rukimo kazkokio kaip balto dumelio ant karsto motoro atsukus tepalo propke,cia irgi norma?:) Siaip dekui uz atsakymus ir konsultacijas :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Henris Įrašytas Birželis 25, 2011, 01:34:12 AM
Pas mane atsukus dangteli siek tiek pagaruoja, bet kokias 5s ir viskas. Nemanau, kad cia kazkokia problema. Jei eitu, garai pro tepalo probke kaip ziema is glusako, tada gal ir susirupinciau. Ir beje, jei dyzeliui ziuret kaip jis padumija virs 3000rpm, tai gali sau tik nervus susigadint, prie tokiu sukiu, ypac isibegejant, ten detis gali daug, kas, siek tiek per mazai oro gal gauna ir kuras nesudega pilnai, ar tepalo myzteli pro turbos kokia ivore i ismetima. Jei galva butu nuejus saibom, kiltu temperaturos rodykle ir pro glusa jau dumytu kaip reikiant, jei antifrizas patektu i cilindra. Antifrizo jei nemazeja, tepalo sanaudos jei padorios (as laikau padoriom iki 1l - 10000km), jei kuro sanaudos mieste vasara  iki 8l trasoje apie 6l, tai nemanau, kad reikia sukt galva. Stebek skyscius ir jei kas bus netaip pastebesi...
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Ralfas Įrašytas Birželis 25, 2011, 18:20:25 PM
na kiek laiko pagaruoja nestebejau,bet siek tiek pagaruoja :) kas man keistai kai ieskojau masinos tas zmogelis kuris tikrino man ja ir siaip yra toyotu specas pasake,neziurek i rida,nes gali rasti auto kad ir su 300k,bet ji bus tokio stovio,kad geriau negu su 150k plius cia bent jau zinosi,kad rida tikra,o kur 150k ir dazniausiai atsuktos buna,nes kiek as ju neperziurejau,atvarai ant spydiko 128k ir pan,o vaire kai kur jau net skyles budavo...
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: siigiis Įrašytas Birželis 26, 2011, 19:38:24 PM
Sveiki likimo draugai kas kovoja su katalizatorium...
taigi bevaziuojant uzsidege tops stebuklingos klaidos lemputes. na galvoju reik nuvaryt i toyotos atstovybe (autotoja) ir gal paziures kas ten yra. taigi istorija papunkciui:
1. Na paziurejo ir sako kad uzsikises katalizatorius. reik isvalyt ir bus ok. na vale vale jie ten ji ir kita diena atidave ir sake turetu but OK. uzsikisimo priezastis buvo uzsikises 5 purkstukas, kuris neatliko savo funkciju.
2. visgi pataisymas truko neilgai. pravaziavus apie savaite (apie 300 km) vel uzsidege stebuklingos lemputes. nuvarius atgal i autotoja ir po papildomos patikros buvo pasakytas verdiktas kad reik keist katalizatoriu. nauja katalizatoriu pasirode kazkaip per brangu det (kaina apie 4000 Lt) todel buvo nupirktas naudotas uz 600 Lt.
3.pakeitus katalizatoriu isgirdau kita dziugia naujiena. jau dabar pasirodo tas penktas purkstukas dirba nuolat nes pakeite katalizatoriu jie pamatavo temperaturas ir pamate, kad jis dirba nuolat ir nuolat paduoda kura i katalizatoriu. del to kaltas variklio kompas, kuri irgi reik keist.

Gal kas turi kokiu kitu minciu ka daryt???
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Ralfas Įrašytas Birželis 26, 2011, 20:18:51 PM
siaip ka tik isigija toyota kaip patikima auto,bet is forumieciu suprantu,kad ji nera jau tokia patikima ir turi gana nemazai rimtu bedu...
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Birželis 26, 2011, 22:01:39 PM
CitataRalfas parašė:
siaip ka tik isigija toyota kaip patikima auto,bet is forumieciu suprantu,kad ji nera jau tokia patikima ir turi gana nemazai rimtu bedu...
gal neskaitiai peugot forumo?va ten tai turi problemu žmones;)o tos bedos prasideda tada kai nusiperki ale nauja mašina kuri numynusi puse lemono su pakoreguotu spidometru,koks vokietis numina puse lemono autobanu 200km/h greičiu isgrezia iki galo,o lietuvis su atsuktu spidometru nusiperka ir galvoja kad nauja:D
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Renis Įrašytas Birželis 26, 2011, 22:55:17 PM
Nezinau, nusipirkau 5 metu senumo avensi bet tpfu tpfu tpfu praktiskai pinigu nereikejo kisht ;] jau metus vazineju

Tai su tuo patikimumu cia matyt jau ka nusipirkai ta ir turi ;]
Kitaip sakant pavyksta arba nelabai nusipirkt
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Birželis 26, 2011, 23:01:25 PM
CitataRenis parašė:
Nezinau, nusipirkau 5 metu senumo avensi bet tpfu tpfu tpfu praktiskai pinigu nereikejo kisht ;] jau metus vazineju

Tai su tuo patikimumu cia matyt jau ka nusipirkai ta ir turi ;]
Kitaip sakant pavyksta arba nelabai nusipirkt
na čia gal priklauso nuo to kaip prižiūrimas auto pirmojo savininko,ar naudojama maximaliai su minimaliom priežiūros sanaudom kokios firmos ar koks diedukas prižiurejęs kaip priklauso ir atlikes visus TA pagal rida
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: siigiis Įrašytas Birželis 27, 2011, 10:17:11 AM
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataRalfas parašė:
siaip ka tik isigija toyota kaip patikima auto,bet is forumieciu suprantu,kad ji nera jau tokia patikima ir turi gana nemazai rimtu bedu...
gal neskaitiai peugot forumo?va ten tai turi problemu žmones;)o tos bedos prasideda tada kai nusiperki ale nauja mašina kuri numynusi puse lemono su pakoreguotu spidometru,koks vokietis numina puse lemono autobanu 200km/h greičiu isgrezia iki galo,o lietuvis su atsuktu spidometru nusiperka ir galvoja kad nauja:D

na zinai seimoj siuo metu yra turimi 4 peugeot, dar pries tai buvo tureti keli ir patikek jokiu bedu nera. aisku cia laimes dalykas ka nusipirksi. pvz mano toyotai kaip ale patikimai auto jau liko tik vienintelis sprendimas. trenkt i siena...
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: audrius Įrašytas Birželis 27, 2011, 12:04:15 PM
nesiparink yra dar vienas PARDUOK:D ir nusipirk penkta peugeot
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: siigiis Įrašytas Birželis 27, 2011, 16:01:22 PM
tai kad jau nebenoriu pezu :) o ir sitos nieks nepirks :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Henris Įrašytas Birželis 28, 2011, 00:03:56 AM
Tai va, o as jau ne is pirmo girdziu tokia nuomone. Kad ypac dabar ale apynauju masinu neverta pirkt. Jei ieskot 2008 tarkim dyzeliuko, jo rida bus tarp 150-200k km, tai nusipirksit pacios prasciausios bukles. Naujesni auto gaminami vos ne tam kad atlaikytu garantini, taikomi visokie euro 5 standartai, nuo to tik trumpeja variklio tarnavimo amzius, mandrus egr, katalizai, purkstukai, viskas tam, kad saugoti gamta ir + dar isgaut galinguma. Niekada nebuvo ir nebus galingos ir ekolgiskos auto viename. Su kuriuo snekejau, varineja masinas is belgu ir vokieciu, kaip visi aptvarko ir stumia. Aisku iesko dauztu ir pan. Ir pats kaskarta sau passima, kas 3 metus apynauje auto. Tai pats yra isitiknes, kad kuo toliau tuo prasciau. Su benzais sake situacija dar padori, o su dyzeliukais tragedija, jei paimsi dabar 2007-2008 dyzeliuka, sake reik po pusmecio tiketis, purkstuku, turbos, katalyzo problemu, priklausomai nuo auto uz remonta siu mazgu gali paklot apildomai nuo 5000 iki 10000lt. Tai man jis dave patarima: sako, jau vaziuoji beveik 4 metus, savo auto pazisti ir zinai, kad pasikeites viena ar kita mazga ir toliau vaziuosi normaliai. O nusipirksi apynauje, ziurek dirzus pakeisk itempejus jau 1000lt ir dar drebek nezinodamas, kas tuoj islis....
Tai sakau: kaip daba cia gaunas taigi visa gyvenima su savo aviku nevazinesiu :) kol kojos pro dugna islys :), tai jis man sako: visas pasaulis ir tie patys zaliukai veda link to, kad kuo daugiau vartotoju vaziuotu naujais, ekologiskais auto. Pavaziavai 3 metus atidavei ir vel imi nauja, tik zinoma ne su musu piniginem tai igyvendint. Cia aisku apsurdiskas dalykas, valstybe nori kad butu kuo naujesnis autoparkas pas mus, o tai padaryt savo pilieciams net nepadeda. Taigi galetu taikyt lengvatas, perki koki eko hibrida ir tu gali pvm susigrazint ar pan.
Jei koks eko auto tarkim kainuoja 80k km tai numetam pvm jau ji galima paimt uz kokius 65k lt, tai ir menesio imoka mazeja, tada manau daug kas pamastytu ar verta zaist loterijoj perkant apynauji naudota, ar turet nauja su garantija... Na aisku servisai irgi savo ruoztu galetu garantiniu aptarnavimu kainas perziuret....
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Ralfas Įrašytas Rugpjūtis 12, 2011, 16:43:01 PM
ar normalu,kad uzmynus daugiau gazo ismeta juodo dumo? Jeigu ne tai kur ieskot saknu sito reikalo?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Rugpjūtis 12, 2011, 18:36:55 PM
CitataRalfas parašė:
ar normalu,kad uzmynus daugiau gazo ismeta juodo dumo? Jeigu ne tai kur ieskot saknu sito reikalo?
normalu duselyje prisirenka suodžiu o poto užmynus gerokai išpučia
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Ralfas Įrašytas Rugpjūtis 12, 2011, 18:56:00 PM
tai kad nera taip jog viena karta tik ispucia,pastoviai kai duodi angliu matau per veidrodi kad kazkiek juodo dumo buna,aisku nera,kad butu jog nematau kas galia,bet kazkiek pazeme dumelis pasimato.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Rugpjūtis 12, 2011, 19:49:07 PM
CitataRalfas parašė:
tai kad nera taip jog viena karta tik ispucia,pastoviai kai duodi angliu matau per veidrodi kad kazkiek juodo dumo buna,aisku nera,kad butu jog nematau kas galia,bet kazkiek pazeme dumelis pasimato.
tai kažkiek turi būti ne su benzu važiuoji;)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Koba Įrašytas Rugpjūtis 12, 2011, 22:08:04 PM
Viskas tvarkoje, taip turi buti, ypac kai per dideli begi ijungi, ar per stipriai paspaudi gaza
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: siigiis Įrašytas Rugpjūtis 29, 2011, 14:54:11 PM
Sveiki,
noriu kreiptis i d-cat turetojus. Kokius jus rezimu vaziuojat ir koki laika kad pravalyt katalizatoriu? nes buvau cia isokes i autostrada ir laikiau apsukas apie 3000 bet baltu dumu nepavyko pamatyt nors pravaziavau apie kokia 40 km.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: dtinas Įrašytas Rugpjūtis 29, 2011, 16:23:56 PM
Geras klausimas Sigi :) man irgi tai idomu. Kiek ieskojau internete, info daug nera. Cia nuoroda, kurioje paaiskinama kas ten vyksta tuose suodziu filtruose:
http://www1.eere.energy.gov/vehiclesandfuels/pdfs/deer_2007/session3/deer07_shoji.pdf
o del vaziavimo rezimo, kad vyktu regeneracija, manau, nera labai svarbu. Svarbu, kad butu pilnai uzsiles motoras. Tada 5 purkstukas pakelia temperatura suodziu filtre iki 800 laipsniu ir suodziai isdega. Esu mates nekarta d-cata mieste apsipylusi regeneraciniais dumais. Nors pazystamas tai sugebejo po Vilniu maldamasis uzkimsti avensio d-cat filtrus. Nors jis ir vaziavo kaip pensininku pensininkas;)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: siigiis Įrašytas Rugpjūtis 30, 2011, 00:13:31 AM
na matai as ir sugebejau ji kaune uzkisti tai dabar bandau vis pralekt kartais. po katalizatoriaus keitimo pravaziavau apie 3500 km. bandziau cia pralekt kaip aototojoj sake kad apie 3000 apsuku reiktu laikyt bet baltu dumu nemaciau.. o gal tu suodziu ner? nes po katalizatoriaus keitimo nesistengiu vazinet ramiai. tikrai laiks nuo laiko praspaudziu
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: dtinas Įrašytas Rugpjūtis 30, 2011, 14:31:00 PM
Tai autotoja sako, kad 3000 apsuku reikia laikyti norint priverstines regeneracijos???
O kaip Tu uzkisai kataliza? ramiai vazinejai? kiek kainavo naujas? Kokia rida masinos? Gal kuras buvo blogas?

As su savuoju d-cat vazineju jau menesi. Pravaziavau apie 4000 km. Vos tik nusipirkus Vokietijoje is islekus i autobana eme valytis katalizatorius. Draugas vaziaves is paskos sake saudo balta duma kaip is patrankos :D Bet ne po ilgai, o trumpai laiks nuo laiko. Nors as to nemaciau, nes kai greitis 140-150 ziuri i prieki. Beje, tuo metu apsukos buvo apie 2500. Dar karta valesi katalizas Lenkijoje viena kart, bet labai trumpai.  Tada is vis greitis buvo apie 100 km/h. Issivale katalizas po keliones ir kuro sanaudos susinormalizavo, nes pries tai rijo apie 10l/100km prie 150km/h. Beje manojo auto rida 90000km neatsukta.
Dabar menuo vazineju Lietuvoje, jokiu dumu nematau, tiesa pasakius ir neziuriu. O jie labai matosi kaip vyksta regeneracija? imanoma ju nepastebeti? :)
Butu idomu daugiau suzinoti kaip ir kas ten vyska su tuo d-cat.. Pamenu, kazkur skaiciau, kad d-cat regeneracija nevyksta esant greiciui didesniam nei 160km/h ir tada kai vairiklis neuzsyla pilnai ir vazinejama trumpais atstumais.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: siigiis Įrašytas Rugpjūtis 30, 2011, 16:26:15 PM
na tada kai as vaziavau tai greitis ir buvo gal virs 140 tai is tikro labai nesekiau veidrodelio bet kartais uzmezfavau aki (na kaip ir priklauso pasiziuri ar kas nesiveja ar panasiai).

na man pavasari tas valymasis ir lyg buvo pora kartu tai tiesa sakant tikrai maciau nemaza dumu sleifa paskui save.. atrodo kad jau su masina paskutines valandas skaiciuojancia vaziuoji.
paskui anot autotojos meistru kaip man sake katalizatorius uzsikimso del uzsikimsusio penkto purkstuko.  kodel jis uzsikiso nezinau. pirkau naudota katalizatoriu, nes naujo kaina apie 3500-4000, o as mokejau 600 Lt.  Kura visad pilu orlen degalinese, nes ten darbas apmoka reikiamas islaidas. dabar pradejau pilti ta verva kura. skaičiau kad geresnis ir labiau tinkantis tokiems varikliams kaip d-cat'ai

kiek masina pavaziavus tai tik pats dievas ir pardavejas zino. faktas kad turbut atsukta buvo. del vazinejimo tai gal pagrindine beda kad as daugiau po kauna maluos. reciau i koki vilniu tenka vaziuot. tai gal del to uzsikiso.

siaip galvoju gal ir dabar palakscius kartais veikia ta regeneracija, nes cia vienu patikrindavau koki ora ismeta pro duslintuva tai jis budavo labai kartas, o kartais vesus.

oi cia pazeriau minciu kratini. klausimas ar pavyks atsirinkti.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: dtinas Įrašytas Rugpjūtis 30, 2011, 17:42:42 PM
atsirenku :) jei uzsikiso 5 purkstukas, tai turejo mest klaida kompas gal? O Tau ta purkstuka keite?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: siigiis Įrašytas Rugpjūtis 30, 2011, 21:07:17 PM
ne. tik isvale is sake viskas ok. siaip galvoju pries ziema nuvaryt kad padarytu ta regeneracija per kompa priverstine. susimokesiu 100 lt ir ramesnis busiu nes vistiek ziema ramiai vazineji tai ir tos regeneracijos gali maziau but..
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: dtinas Įrašytas Rugsėjis 06, 2011, 13:29:24 PM
na siandien pamaciau dumus is savoto d-cato :D pasipyle mieste vaziuojant trecia pavara pastoviu greiciu 50-60 km/h. Apsukos buvo apie 2000. Regeneracija buvo trumpa apie 5 sekundes. Taip iseina, kad nereikia "drozti" variklio, kad suodziu filtras valytusi..?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Luna Įrašytas Rugsėjis 06, 2011, 14:43:23 PM
Viena iš nedaugelio juodų dūmų priezastis: Kai paspaudi ir duodi "gazo" išmeta gan nemažai juoždių, tai tūrbinos valdymo blokas. Na kažkas tokio:(:(:(
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: dtinas Įrašytas Rugsėjis 06, 2011, 15:01:07 PM
apie ka Tu cia?:)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Subaruturbo Įrašytas Rugsėjis 06, 2011, 15:28:27 PM
CitataHenris parašė:
Tai va, o as jau ne is pirmo girdziu tokia nuomone. Kad ypac dabar ale apynauju masinu neverta pirkt. Jei ieskot 2008 tarkim dyzeliuko, jo rida bus tarp 150-200k km, tai nusipirksit pacios prasciausios bukles. Naujesni auto gaminami vos ne tam kad atlaikytu garantini, taikomi visokie euro 5 standartai, nuo to tik trumpeja variklio tarnavimo amzius, mandrus egr, katalizai, purkstukai, viskas tam, kad saugoti gamta ir + dar isgaut galinguma. Niekada nebuvo ir nebus galingos ir ekolgiskos auto viename. Su kuriuo snekejau, varineja masinas is belgu ir vokieciu, kaip visi aptvarko ir stumia. Aisku iesko dauztu ir pan. Ir pats kaskarta sau passima, kas 3 metus apynauje auto. Tai pats yra isitiknes, kad kuo toliau tuo prasciau. Su benzais sake situacija dar padori, o su dyzeliukais tragedija, jei paimsi dabar 2007-2008 dyzeliuka, sake reik po pusmecio tiketis, purkstuku, turbos, katalyzo problemu, priklausomai nuo auto uz remonta siu mazgu gali paklot apildomai nuo 5000 iki 10000lt. Tai man jis dave patarima: sako, jau vaziuoji beveik 4 metus, savo auto pazisti ir zinai, kad pasikeites viena ar kita mazga ir toliau vaziuosi normaliai. O nusipirksi apynauje, ziurek dirzus pakeisk itempejus jau 1000lt ir dar drebek nezinodamas, kas tuoj islis....
Tai sakau: kaip daba cia gaunas taigi visa gyvenima su savo aviku nevazinesiu :) kol kojos pro dugna islys :), tai jis man sako: visas pasaulis ir tie patys zaliukai veda link to, kad kuo daugiau vartotoju vaziuotu naujais, ekologiskais auto. Pavaziavai 3 metus atidavei ir vel imi nauja, tik zinoma ne su musu piniginem tai igyvendint. Cia aisku apsurdiskas dalykas, valstybe nori kad butu kuo naujesnis autoparkas pas mus, o tai padaryt savo pilieciams net nepadeda. Taigi galetu taikyt lengvatas, perki koki eko hibrida ir tu gali pvm susigrazint ar pan.
Jei koks eko auto tarkim kainuoja 80k km tai numetam pvm jau ji galima paimt uz kokius 65k lt, tai ir menesio imoka mazeja, tada manau daug kas pamastytu ar verta zaist loterijoj perkant apynauji naudota, ar turet nauja su garantija... Na aisku servisai irgi savo ruoztu galetu garantiniu aptarnavimu kainas perziuret....

Nesutinku su Jusu nuomone, turejau 1993 legacy 2.0T numyniau su juo 340 000 km keista deze, turba ir keletas smulkmenu pardaviau kontrabandininkam puikus auto! Tarnybinis buvo 2007 forester 2.0 nuvaziuota 384 000 keista galiniai amortikai 3 kartus, sankaba ir suvirinta mova sakute prie pavaru dezes, viskas! taip kad geros tos naujos masinos tikrai geros. Dabartine corolla nuo naujos 160 000 km tvarkiau deze, keiciau smagrati, keiciau pusasius. kilometrai sukasi greitai ziuresim ir duosim zinot ar bus maziau gedimu.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: mantasss Įrašytas Rugsėjis 08, 2011, 18:52:21 PM
Klausimelis :
Kartais, is po nakties uzkurus   2.0D4d, kelias sekundes variklis nestabilai dirba, kelias sekundes ismeta truputi melso dumelio, ir paskui viskas OK. Tai buna, principe, kai auto diena kita stovi nevaziuojanti. Toliau, dienos begyje, arba ant silto variklio tai nestebima.
Kokio gedimo sie simptomai..?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: dtinas Įrašytas Spalis 17, 2011, 08:24:42 AM
Citatasiigiis parašė:
Sveiki,
noriu kreiptis i d-cat turetojus. Kokius jus rezimu vaziuojat ir koki laika kad pravalyt katalizatoriu? nes buvau cia isokes i autostrada ir laikiau apsukas apie 3000 bet baltu dumu nepavyko pamatyt nors pravaziavau apie kokia 40 km.

nau kelis kart matau regeneracija pas savo auto ir jos vyksta mieste. Apsukos buna miesto rezimu apie 2000 per min ir duminimas trunka iki 5 sekundziu. Pries kelias dienas maciau kita corola verso Klaipedoje irgi apsipylusia regeneracijos dumais.
Dar kiek pavyko issiaiskinti, regeneracija nevykstas d-catui, jei greitis didesnis kaip 160 km/h.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Belekas404 Įrašytas Rugsėjis 26, 2012, 10:50:10 AM
Kas galetu buti, dingo trauka ir pradejo dumyti kai uzspaudi, kalidu jokiu nerodo. Variklis 2.0 D4D?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: mmersass Įrašytas Rugsėjis 26, 2012, 10:54:57 AM
Prasivalyk EGR...
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: xaudrius Įrašytas Rugsėjis 26, 2012, 12:19:12 PM
Man taip buvo atsitike-staiga dingo trauka,beveik visai neprieme didesniu apsuku,tik dumais juodais apsipyle.Gedimas buvo oro srauto matuoklej-kazkoks laidelis valdymo nekontaktino.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: mmersass Įrašytas Spalis 01, 2012, 11:22:46 AM
CitataSTurbo parašė:
IN & OUT CLEANER Dyzelinio variklio (kuro sistemos,degimo kameros,VNT turbinos geometrijos,DPF/FAP sodžių filtro,katalizatoriaus,ir visos išmetimo sistemos valiklis).

Aprasymas:
http://salditurbo.lt/xenum/in-out-clean ... #more-1222

Video 3-cias is virsaus:
http://salditurbo.lt/xenum/video-2/?lang=lt
kas nors bande sita preparata?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: egariukas1 Įrašytas Spalis 01, 2012, 18:46:54 PM
Citatammersass parašė:
CitataSTurbo parašė:
IN & OUT CLEANER Dyzelinio variklio (kuro sistemos,degimo kameros,VNT turbinos geometrijos,DPF/FAP sodžių filtro,katalizatoriaus,ir visos išmetimo sistemos valiklis).

Aprasymas:
http://salditurbo.lt/xenum/in-out-clean ... #more-1222

Video 3-cias is virsaus:
http://salditurbo.lt/xenum/video-2/?lang=lt
kas nors bande sita preparata?
Manau eilinis pinigu ismelzimas
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: vitiok Įrašytas Spalis 07, 2012, 09:11:26 AM
Citatatarp kitko, ar neteko pastebeti kam nors is D-CAT turetoju, kaip tas katalizatoriaus issivalymas susijes su kuro kokybe?
Nezinau kiek tai itakoja bet nusipirkes auto  piliau Orlen arba Statoil ta geresni,pravaziavau 5000 km jokiu regeneraciju nepastebejau,daba jau 3 baka pilu is Neste tai padumija karta i savaite :)
Isvazinesiu ji ir pilsiu Statoile,toliau stebesiu :)
Pataisykit jei as neteisus kad kuro kokybe neturi itakos siam reikalui
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: tom_cat Įrašytas Lapkritis 07, 2012, 13:27:12 PM
Tai va ir man pradėjo, mes dumą tik kad į melsvumą, kai užmini tapkę ypač :|. Ka pastebėjau - mažėt pradėjo antifryzas ir DPF pradėjo labai jau dažnai valytis, vos ne kas kart užšilus varikliui.
Laukia diganostoka Tokviloj antradienį. Kokios mintys kas galėtų būti?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Modka Įrašytas Lapkritis 07, 2012, 13:36:03 PM
Citatatom_cat parašė:
Tai va ir man pradėjo, mes dumą tik kad į melsvumą, kai užmini tapkę ypač :|. Ka pastebėjau - mažėt pradėjo antifryzas ir DPF pradėjo labai jau dažnai valytis, vos ne kas kart užšilus varikliui.
Laukia diganostoka Tokviloj antradienį. Kokios mintys kas galėtų būti?
nu jei pradejo mazeti antifryzas tai gali buti su tarpine problemos
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: tom_cat Įrašytas Lapkritis 13, 2012, 21:44:04 PM
Nu va, šiandien tai perprogramavo valdymo bloką ir ERG pravalė profilaktikai - dūmijimo nebėra :). Kas link aušinimo skysčio dingimo, tai rado pagedusį aušinimo siurblį (16100-09340) - siūlo keisti :| Sąmata nedžiugina, gal kas galit rekomenduoti kokį nagingą meistrą?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: MND Įrašytas Lapkritis 13, 2012, 21:55:12 PM
Citatatom_cat parašė:
Nu va, šiandien tai perprogramavo valdymo bloką ir ERG pravalė profilaktikai - dūmijimo nebėra :). Kas link aušinimo skysčio dingimo, tai rado pagedusį aušinimo siurblį (16100-09340) - siūlo keisti :| Sąmata nedžiugina, gal kas galit rekomenduoti kokį nagingą meistrą?


detales kaina nedziugina ar darbu...
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: tom_cat Įrašytas Lapkritis 13, 2012, 22:30:33 PM
Sąmatą bendrą skaičiavo, gaunasi virš 1k,  darbai ir medžiagas apytiksliai per puse.:|
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: NNZ Įrašytas Lapkritis 13, 2012, 22:36:11 PM
na tai proto ribose, jei bus keičiama visi diržai rolikai ir pompa.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: egariukas1 Įrašytas Lapkritis 14, 2012, 16:28:45 PM
Kad pas ji grandine,dirzas tik agregatu,brangu manau.Pompa hepu apie 300 kainuoja,yra ir pigesniu
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: tom_cat Įrašytas Lapkritis 14, 2012, 19:11:15 PM
Va kaip tik į temą B) Kaži kokie modeliai papuola
http://www.aljazeera.com/news/asia-pacific/2012/11/2012111495135858731.html
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: tom_cat Įrašytas Lapkritis 15, 2012, 15:35:38 PM
Nu va, padarė tiklią sąmatą 1,5k pasidarė :(
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Mėgėjas1 Įrašytas Rugpjūtis 16, 2016, 12:52:50 PM
sveiki, avensis d4d stipriai ir jau kasdien meta mėlyna dūmą. Diagnostika vietoje ir realiu laiku nieko neranda. Tepalų ir aušinimo lygis stabilus. Yra dpf filtras. Kokie galėtų būti pastebėjimai dėl gedimo? EGR? DPF pjovimas?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: ginciavas Įrašytas Rugpjūtis 16, 2016, 14:32:47 PM
O kam dvi vienodas temas kuri?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Mėgėjas1 Įrašytas Rugpjūtis 16, 2016, 15:03:04 PM
kazkaip isejo :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: ginciavas Įrašytas Rugpjūtis 16, 2016, 15:25:23 PM
Šia temą skaitei?
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,831.msg16883.html#msg16883 (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,831.msg16883.html#msg16883)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Mėgėjas1 Įrašytas Rugpjūtis 17, 2016, 21:38:38 PM
Ar gali mėlynas dūminimas būti susijęs su netinkamais tepalais? Pas mane d4d 2,0 su dpf ir rekomendavo valvoline synpower C1, o pažiūrėjęs manualą suradau kad C2 reikia? Ir ar visada kompas išmeta kad reikia keisti tepalus?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: MindaugasB Įrašytas Rugpjūtis 17, 2016, 21:52:06 PM
Duminimas niekaip nesusijes su netinkamais tepalais. Tinkamus supylus vistiek duminti turi, jeigu geras gedimas :)
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Zaroliz Įrašytas Rugpjūtis 17, 2016, 22:40:34 PM
Geras gedimas :-D
Įdomi frazė :-D

Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt

Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: Mėgėjas1 Įrašytas Rugpjūtis 17, 2016, 23:09:45 PM
Ar geram gedimui - dūminimui- padėtų 5 purkštuko užglušinimas?
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: MindaugasB Įrašytas Rugpjūtis 17, 2016, 23:11:46 PM
Citata iš: Mėgėjas1 Įrašytas Rugpjūtis 17, 2016, 23:09:45 PM
Ar geram gedimui - dūminimui- padėtų 5 purkštuko užglušinimas?

Krištolinis rutulys paskolintas Renault forumui.
Pavadinimas: Ats: Duminimas
Parašė: egyda Įrašytas Lapkritis 19, 2016, 11:48:28 AM
Sveiki, atsitiko toks keistas dalykas, ryte masina uzsivede be problemu ir jokio dumo, nuvaziavus iki parduotuves 3-4km variklio temp rodykle net nepakilo, po 1h isejus is parduotuves ir uzvedus masina apsukos minimaliai sokineja ir pro duslintuva melynu dumu iseina bet poto viskas ok uzspaudus gazo pedala jokiu dumu nebelieka, kaip suprasti toki reiskini?