Sveiki,
Neseniai isigijau Avensis 2007m. D4D 2l 93kw dyzelis, bet atrodo jau su bedomis.
Beda tame, kad masinele kartais sutrukcioja spaudziant akseleratoriu (apie 2k, 2.5k apsukos), kolkas pastebejau ties 4 pavara ir bandant lipti i 5 pavara (bet gali buti pavaros cia ne prie ko, bet beda atsiranda smarkiai akseleruojant).
Toyotos centre Vilniuje viskas ka diagnozavo, tai kad vienas purkstukas jau i pabaiga (aceit purkstukas nebepurskia, o myscioja).
Dar pastebejau, kad is pirmo kartais neuzsikuria, t.y. uzsikuria ir uzgesta, jei kokia savaite nevazinejama.
Klausimas butu ar purkstukas gali buti visu bedu priezastis, ypac del trukciojimo?
dar reiketu bent profilaktiskai ultragarse praplauti slegio reguliatoriu,patikrinti kas bake dedasi. Taip pat (tik nzn kaip yra su 93kw) senesniuose avensiuose ant auksto slegio degalu siurblio( viduje jo), ant degalu padavimo zarnos budavo toks metalinis filtras/sietelis - reiketu patikrinti jo bukle.
Pas mane pansiai buvo, tai kaltas buvo tik purkstukas.
Pas mane trukčiojimas jausdavosi taip pat nuspaudus pedalą aukštesne pavara. Geriau pasijausdavo važiuojant į kalną ir nuspaudus akceleratorių, kai mašina traukia. O neužvesdavau jau prie -5 laipsnių, griebdavo ir neužgriebdavo. Buvo prapūstos tarpinės ir purkštukai jau padėvėti :D
O kokia patirtis del tvarkymo? Keitete nauju neveikianti purkstuka, valete, atnaujinote?
Naujas skambinausi autoaibej 250e + dar keitimas
sorry, ne 250, o 430
Čia jau pagal kišenę. Naudoti kainuoja apie 100 eu., plius tikrinimas ir paieškos. Aš dėjau naudotus, važiuoju jau trečius metus. Dar galima restauruoti.
Pas mane buvo pns, plius apsukos sokinedavo tik uzvedus, pakeite slegio reguliatoriu, susitvarke apsukos taip baisiai nesokineja, bet vistiek matosi minimalus sokinejimas, plius nesuprantu kodel melsvus dumus meta (tepalu uztenka nuo keitimo iki keitimo) tik uzvedus, poto ju nebera, bet niekas i sita klausima neatsako visus servisus apvaziavau bet nieko, nusprendziau kol vedasi ir eina nebeieskosiu slieku, ateis laikas ir pasimatys kodel melsvi dumai is dusliarkes ejo.
Aš tai restauravau visus purkštukus vienu metu, važinėju jau daugiau nei metai, viskas veikia puikiai kolkas, prie -24 užsikurdavo gerai, jokių apsukų plaukiojimų nepastebėjau, jokių dūmų nėra. Na pasiekus redline apsukas gal kažkas ir pasimato. Beje pas mane 2.2 150Ag, bet taviškio variklio konstrukcija labai panaši.
Pabandyk, Vilniuje (matau , kad vilnietis) UAB "Autura" šiaurės miestelyje, žiemą remontavo tris purkštukus. Man keitė antgalius tai kainavo po 80 eur už vieną, jei kažkas rimčiau sakė gali kainuoti apie 100 eur, aišku dar kainavo patikrinimas ant stendo bei visko nuėmimas ir uždėjimas. Priedo keitė tarpines po purkštukais ir kuro filtrą, tai už viską jei gerai pamenu 430 Eur mokėjau, buvo pas juos ir naujų purkštukų tai kaina (jei gerai atsimenu) buvo 350eur.
dar klausimelis, seniau pastebejau masina pastovejus keleta dienu neuzsikurdavo is pirmo karto (t.y. uzsikuria ir is karto uzgesta), bet is antro tai jau tikrai uzsikurdavo.
Vakar nuejau po triju dienu nevaziavimo, tai vos uzkuriau, turejau zulinti ant starterio keleta sekundziu, kaip koki benzina. Ir tai nutiko vasara.
Ar tai gali buti kaltas tas pats purkstukas? Metsys, tau prie -5 neuzsikurdavo irgi del purkstuko?
Abejoju ar dėl purkštuko trūkčioja. Greičiau bėdos bus su turbina ar jos valdymu
Pas mane buvo trys purkštukų tarpinės prapūstos dar. Aš išėmiau ir vežiau visus purkštukus tikrint, visi gal ir nebuvo pasibaigę, bet restauravau visus, nes vienam ar dviem jau visai šakės. Bet pas mane visada vienodai, nebuvo, kad sunkiau ar lengviau, kol temperatūra pliusinė, vesdavosi gana gerai. Pašalus tik griebdavo ir neužsivesdavo.