Išsižiūrinėjau visus forumus, bet neradau tikslaus atsakymo.
Ar pas ką nors mašina užsiveda iš "pusės abaroto"? Pas mane ar žiema, ar vasara, ar šiltas variklis, ar šaltas vistiek turiu prasukti starterį 4-6 kartus, kad užsivestų. Net nežinau ar varyti diagnostiką kokią atlikti ar ne.
pas mane tas pats
Viskas cia gerai, toks starteris idetas. Visiems taip pat. Aisku biski kazkaip negrazu kai golfas salia is puse abaroto uzsiveda, o toyota dar suka :)
Bet tai akumas sodinasi kaip, kai daug po miesta malies is vienos vietos i kita. Nebandei dometis kas gali buti ir kodel taip yra jei taip turi buti.
Na mano toyotinis akumas atlaike virs 7 metu. Tai nepasakyiau, kad labai sodinasi tas akumas. Na sugalvojo starteri kuris maziau galingas. Manyciau kad golfo starteris ima daugiau energijos, bet greiciau uzveda, o pas mus maziau, bet ilgiau suka.
Man sia ziema buvo nusedes pora kartu. Per salcius vos vos uzsikurdavau. Sukindavau iki negaliu. Ir vis starteris po keliu prasisukimu atmesdavo. Toks jausmas, kad bendexas kaltas butu.
na as kaip tik sia ziema pasikeiciau i nauja, nes senas jau sunkiai kurdavo, bet irgi paskubejau keist, nes problemos pas mane su kompresija, todel sunkiai ir uzsikurdavo jei uzsikurdavo.
O gal siaip tavo akumas jau atgyvenes?
Siaip tai beveik metus vazineju nekeites nuo pirkimo. Nors is isvaizdos dar lyg ir neblogai atrodo :D ir zalia ten ta kaip ir lempike dega kaip as ja vadinu.
pas mane irgi dar dege ji. Zalia reiskia, kad nereikia ikraudineti. Bet per salcius pacio akumo nasumas sumazeja stipriai
Vasarai dar uzteks, o ateinanciai ziemai reiks nusipirkti koki zveri :)
Taip tai specialai laikiau savaja per didziuosius salcius kieme. Norejau paziureti iki kiek salcio galiu laikyti. bet nebaisus buvo jai saltis ir kuresi is puses pasukimo ir vieno pakaitinimo. Pries ziema aisku pasikeiciau tepalus, filtrus. Zinoma daug kas priklauso kaip degimas sureguliuotas, bet manoji tai sauniai atleike isbandyma
Buvo jau kurioj tai temoj apie tai...pas daug ką taip, kaip supratau, pas mane irgi gal tik iš 3 užsiveda, ir taip visada...
kalbant apie akumus, buvau nustebes, kad ant 1.8vvt-i stovi 55A akumas... buvau isitikines, kad stovi 75, bet paziurejas teko keisti isitikinimus... Gal jei pastatyti galingesni akuma pvz 75 tai is uzsivestu kaip sakoma "is puses abaroto"?
Akump amperazas dar priklauso ir nuo klimato zonos, pas mus siaurej reikia didesniu ah, kokioj afrikoj uztektu ir 45ah... reikia pagal katalogus ziuret konkreciai klimato juostai.
Pas mane irgi panasiai vedasi, net nezinau is kelinto apsisukimo. Taciau kol vedasi is pirmo kart, nesuku sau galvos ir vazineju...
kuo naujesnė toyota tuo ilgiau sukasi, paimkit carina be turbinos dyzelį, tai gali žaist ar spėsi raktelė paleist, kad grįžtų į pradinę padėtį, o jau mašina užsikųrusi, tik priliest reikia ;)
As kiek girdejau, tai visi tie seni varikliai toyotos is puses apsisukimo, o jau d4d ir t.t. naujesni tie pasuka biski starteris. Pvz pas mane carina E, tai prie siu metu didziausiu salciu is puses aprisukimo su vienu pasildymu zvakiu (akumas 55ah senas ir visas aprasojes, kai pirkau su masina buvo.). PS. pas mane visad uzsuka letai labai, pastoviai draugai juokiasi, kad kai su nusedusiu akumu. O pvz pas teva picnic'e nors is puses apsisukimo, bet jauciasi, kad greit suka starteri. Va pries gera menesi tetai savo padejau igyt masina, corolla verso d4d. Ana jau sukt reikia ilgiau ir nesvarbu kokia temperatura lauke. Dar vienas pastebejimas, D4D daug ilgiau syla variklis, nei tie seni paprasti, tokie kai mano ar tevo picnico (mano 2c-t, tevo 3c-te.).
Na viena diena ir neuzsivesi, kai su sedusiu akumu vazineji...
Dyzeliai apskritai leciau syla nei benzinai, o kuo ekonomiskesnis dyzelis - tuo maziau ir syla... taip ir gaunasi, kad naujesni syla leciau, uztat ir stato preheaterius.
Sveiki. Nesenai isigijau Avensi verso su D4D 2002 metu, tai irgi ilgokai suka kol uzsikuria. Bet va koks reikalas, pora kartu ryte ar diena uzsikure ir padirbus 2-5 sekundes uzgeso, o sy ryta visai neuzsikuriau ..... :(, kokios problemos galimos?
Jo jo. Kas del variklio susilimo, tai pasiutusiai ilgai syla. Reikia gerokai pasitrinti po miesta kol apsukos nukrenta. Ypac kai peciukas dirba.
O del uzgesimo, tai ir man siryt taip buvo. Atvariau i darba, uzgesinau varikli ir po to pagalvojau, kad perstatysiu masina i kita vieta ir uzkurus uzgeso po sekundes ar dvieju. Nu bet po to uzsikure kaip ir visad. Tiesa kai tik variklis pagauna, kad suktusi, tai pas mane lyg ir toks pokstelejimas buna. Net nzn kas cia ir kaip.
CitataEdvatronas parašė:
Na viena diena ir neuzsivesi, kai su sedusiu akumu vazineji...
Dyzeliai apskritai leciau syla nei benzinai, o kuo ekonomiskesnis dyzelis - tuo maziau ir syla... taip ir gaunasi, kad naujesni syla leciau, uztat ir stato preheaterius.
Nujauciu, kad ne iki galo ir atmestinai perskaitei mano posta, as niekur nerasiau ,kad jis sedes. Rasiau, kad atrodo lyg butu nusedes, nors istikro normaliai viskas, prie didziausiu salciu kure tas "nusedes" akumas.
O gal kas zino, kaip krauti tuos "nekraunamus" akumus su zalia akute ;) Nes maniskiam jau 2 metai, sia ziema 2 kartus nudveso, reikejo prikurkes, zalios sviesos nebera... Kaip ten dist.vandeniuka pripilt, juk nera tu skyluciu kaip paprastam budavo...
Ten skylučių jokių nėra, dedi ant klėmų pakrovėjo laidus ir krauni. Aš irgi ieškojau, kaip ten įpilti, pasiskambinau, tai sakė ten kaip ir tas distiliuotas vanduo ilgai laikosi, jo keisti nereikia. Sako neardykit, akis išsiprogdinsit ir t.t :D tai buvo juoko. Tiesiog imi ir krauni
jo tik vienintelis būdas tiesiog imi ir krauni ant pakrovėjo... tik nevisada išsigelbėjimas, gali būt, kad jau nebelaikys taip energijos tie akumai... bet vis geriau nei nieko...
Pas mane irgi tas pats su kurimusi, bet esu girdejas, kad naujasniom masinom yra tokia sistema (nezinau, kaip tiksliai pavadinti), kuri blokuoja kura, jei variklis nesisuka 300aps/min. beto paziurekit seni diessel, variklis vos gauna prasisukti jis ir dirba, o pabandykit su D4-D, tik nukrito apsukos ir uzgeso. Beje savaji tikrinau su ELM-327, jokiu klaidu nemete, tai priejau isvados, kad viskas normaliai ir nesuku galvos.
CitataSmac parašė:
O gal kas zino, kaip krauti tuos "nekraunamus" akumus su zalia akute ;) Nes maniskiam jau 2 metai, sia ziema 2 kartus nudveso, reikejo prikurkes, zalios sviesos nebera... Kaip ten dist.vandeniuka pripilt, juk nera tu skyluciu kaip paprastam budavo...
Jie neaptarnaujami... ju technologija naujesne, maziau garina vandeni, taip pat isgaraves vanduo susikondensaves vel patenka atgal, uztat ir nera skyluciu pilti distiliuota vandeni...
Kraunami iprastu budu, neperdidele srove.
Edvatronas teisingai rase, bet neapsigaukit, neaptarnaujami nereiskia, kad nereikia ju ikraudinet, priesingai, juos reikia ikraudinet, nes jei jau issikraus, jo daugiau niekaip nebepakrausi pilnai, kitus dar eina atgaivint.
VISUS akumus patartina kartkartem pilnai pakrauti....
Nes vazinejant mieste, trumpais atstumais, su ijungtom lempom, peciukais, galinio lango sildymais ir t.t. akumas niekada nepasikrauna, o jei jau nusedo, kad neuzsivedei - pilnai pakrauti butina, kitu atveju tu ji tiesiog zudai.
Gal vakumas bake susidaro ?
Ir man vienas draugas, kuris truputi apie tech. nusimano sake, kad mieste akumai nepasikrauna. Yra matyt tiesos siuose zodziuose...
pavyzdys: vien uzvedimui isnaudota energija akume atsistato tik po 15-20 min. vaziavimo, jei i darba kelias trumpesnis, akumui labai greit gali but kaputt!
Sveiki. Problema išspresta dėl to gesimo uzsikurus, pasirodo kaltas buvo kuro filtras ir ;) ten dar varlyciu truko, o Mototojoj sakė kad dar normalus:| .......
Nors mano benzininis (1,8 VVTi), bet vedasi irgi po maždaug 3 apsisukimų. Porą kartų užsivedė tik po kokių 5 aps. Akumuliatorius paveldėtas su mašina, kažkoks no-names, nenaujas, tikriausiai, tai irgi turi įtakos. Kažkur skaičiau (anlgliškamo forume), kad užvedimo metu, besukant variklį, jei kompiuteris aptinka rimtą gedimą, tai mašinos užvesti neleidžia. Naujiems modeliams gal ir realu, bet senesniems kažkaip nesitiki, kad taip galėtų būti? Kaip minėjo kiti, akumuliatorių rudenį prieš šalčius rekomenduojama pilnai įkrauti pakrovėju.
Sveiki,
Man ir buvo keista, kad toyota nesiveda is puses apsisukimo, bet kiek isiakinau, cia taip ir turi buti. Mane neramina kitas dalykas - kartais uzvedant, negraziai sudreba variklis (sakyciau net garsas toks kietokas girdisi). Taip buna ne visada. Idomu ar dar kam nors taip pasitaiko? Pazyistamas praeita savaite pirko toki pati avensi kaip mano, tai jis minejo, kad jam tas sudrebejimas buna ne tik kurimo momentu, bet ir uzgesinimo. Gal cia kokios variklio pagalves? Bet kaip minejau, tas negrazus uzvedimas buna ne visada.
Pas d4d visai koitokia kuro ipurskimo sistema, ne kaip pas senus variklius, ji vadinasi common rail, stovi siurblys, jis pumpuoja kura i magistrale, o is magistrales kiekvienas prkstukas pasiema kiek jam reikia atsidarydamas su elektroimpulsu ir kol nesukelia slegio (jei neklystu apie 350 bar) tol ir nesikuria, ir o jei dar kokie purkstukai pavarge ir pila tai dar daugiau gali tekt pasukt kad uzkurt. Todel d4d ir kuriasi ne taip greit, jau pas naujasnius variklius, kaip 2ad arba 1 ad stovi greitesnis starteris ir galingesni akumai, bet visiek turi apsissuk kelis apsisukimus alkune, kad auazsikuru, bet tas vyksta greiciau.
Citatatamoshius88 parašė:
ir kol nesukelia slegio (jei neklystu apie 350 bar)
Kolega klystate, toks slegis sulamdo povandenini laiva kaip piktas bomzas skarbonke nuo alaus. Taigi griztam prie realybes- greiciau 3.5 bar, o dar realiau 6. Yra auksto slegio pompos iki 9 baru, bet ten zarneliu jau reikia laaaabai tvirtu...
Citatafennix parašė:
Citatatamoshius88 parašė:
ir kol nesukelia slegio (jei neklystu apie 350 bar)
Kolega klystate, toks slegis sulamdo povandenini laiva kaip piktas bomzas skarbonke nuo alaus. Taigi griztam prie realybes- greiciau 3.5 bar, o dar realiau 6. Yra auksto slegio pompos iki 9 baru, bet ten zarneliu jau reikia laaaabai tvirtu...
nauji d4d turi 1350 bar ;)
truputi pradžiamokslio apie common rail http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
Sumaisiau su kuro pompa :( 350 atmosferu siurblys baka istustinutu per 5 sekundes... , va taip buna kai skubi skaityt... Sorry, my mistake... del purkstuku nesiginciju...
mano d4d irgi pasisukdamas kelis kartus užsikuria. bet aš nepykstu - tik dvi žvakės veikia. žiemą pravažinėjau su visa viena :o
o paaiškėjo tai kai bekurdamas nusodinau visai akumą prie -27:p
Citatahorn parašė:
Citatafennix parašė:
Citatatamoshius88 parašė:
ir kol nesukelia slegio (jei neklystu apie 350 bar)
Kolega klystate, toks slegis sulamdo povandenini laiva kaip piktas bomzas skarbonke nuo alaus. Taigi griztam prie realybes- greiciau 3.5 bar, o dar realiau 6. Yra auksto slegio pompos iki 9 baru, bet ten zarneliu jau reikia laaaabai tvirtu...
nauji d4d turi 1350 bar ;)
truputi pradžiamokslio apie common rail http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
nieks ir nesako, kad common raile ne tiek baru, as tik sakiau, kad common railas pirmos kartos pas toyotas kuriasi tik sukelus slegi apie 350 bar, o tu fenixai dar eik i smelio deze pasimokyt apie savo laivus :D ;)
Citatatamoshius88 parašė:
Citatahorn parašė:
Citatafennix parašė:
Citatatamoshius88 parašė:
ir kol nesukelia slegio (jei neklystu apie 350 bar)
Kolega klystate, toks slegis sulamdo povandenini laiva kaip piktas bomzas skarbonke nuo alaus. Taigi griztam prie realybes- greiciau 3.5 bar, o dar realiau 6. Yra auksto slegio pompos iki 9 baru, bet ten zarneliu jau reikia laaaabai tvirtu...
nauji d4d turi 1350 bar ;)
truputi pradžiamokslio apie common rail http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
nieks ir nesako, kad common raile ne tiek baru, as tik sakiau, kad common railas pirmos kartos pas toyotas kuriasi tik sukelus slegi apie 350 bar, o tu fenixai dar eik i smelio deze pasimokyt apie savo laivus :D ;)
Na tu cia Fenix nusikliedejai eilini karta:D
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
[Na tu cia Fenix nusikliedejai eilini karta:D
Kaip graziai esu linksniuojamas. Nuosirdziai ACIU. Visiems klaidu pasitaiko. Jei sumaisiau slegi purkstukuose su slegiu pompoj, gi pats kaltas. Bet dar karta aciu kad priminet. OK, uzteks gal man jau placiai savo nuomone skleist. Maloniu diskusiju...
Tai negi nori kad kai gerai pasakai kas pagirtų, aišku iškolios tik kai suklysti ;) :D
fenix, laiku susiprotejai :)
mažiau linksniuokit o geriau paaiškinkit žmogui kaip kas bet ne lietuvio specialybė kaip pasirodyt kietesniu :|
visuose naujesniuose auto variklis uzsiveda tik sukelus tam tikra tepalo slegi cia kompas neleidzia ,tausoja varikli:)
Ar normalu kai variklis uzsiveda is pradziu dyzeliukas subarska skardziai o paskui lyg normalia dirba ? Tas barskejimas didesnis desneje puseje .
nenormalu turi is kart uzsikurti graziai pasiziurek gali buti paduska nuejus
Pora paskutiniu apziuretu D4D Avensiu kuresi gal ir ne is puses aboroto, bet labai panasiai (vienas is ju buvo jau siltas, kitas dar visiskai saltas). Kodel tokie skirtumai, nes ziuriu temos pradzioje buvo rasiusiu, kad ilgai tenka sukti starteri?
Citatalooking4snow parašė:
Pora paskutiniu apziuretu D4D Avensiu kuresi gal ir ne is puses aboroto, bet labai panasiai (vienas is ju buvo jau siltas, kitas dar visiskai saltas). Kodel tokie skirtumai, nes ziuriu temos pradzioje buvo rasiusiu, kad ilgai tenka sukti starteri?
Mano irgi reik pasukt,nesvarbu,siltas ar saltas.Esu girdejes,kad skiriasi starteriai,boshas(pas mane)suka gan letai,o berods denso dar buna,tas suka kaip pas visus japoniskus auto,net svilpia to pasekoje ir kuresi geriau.Jei as neteisus,gal kas nors zinantis tiksliai pakomentuos
Ne sarteryje bėda dėl sukimo (nebent pavargęs), o tia kad visi commonrail dyzeliai ilgiau sukasi kol užsikurias, nes ECU turi paskaičiuot kiek supurkšti ir tai duoti komandą į purkštukus. Aišku neturi sukti tiek ilgai kaip čia kaikurie minėjo, bet tikrai iš pusė oboroto neužsikurs net 2012 metų commonrail mašina
Kuriasi ir is puses,kaimyno polo 2010 metu spol abarota;)starteris pas mane geras,bendiksas naujas,suka gerai,bet greicio neturi,pvz mitsubishi starteris suka nepalyginamai greiciau,ziema sesdavo kuras,tai net svilpia kaip suka varikli.Aisku pas mane nereikia sukt,kaip cia raso 10 sek,bet kokius 3 aborotus padaro variklis,tada is kart griebia.Kai buvo -28 uzgriebdavo ne staigiai,biski reikejo pasukt.Manau viskas normalu,o kad pasukt reikia manau ne beda,svarbu uzsiveda ,uzvestas nesipurto,nedumija,kai silta net nelabai braska variklis
nu nežinau gal tas polo be turbinos ir ne comonrail variklis buvo :) ne ir superb 2011 ir corrola verso 2008 ir qasqai 2010 ir q7 2012 metų ir MB E 2008 metų ir BMW 2008 metų visos sukasi kol užsikuria. Tikrai ne spol abarota. Į šitą žinutę neatsakinėkit, čia tik pamastymas...
Nezinau,ar common rail,gal PD ten pas ji,nemaciau variklio,tdi,kiek zinau naujesni jau CR eina
Toyota Avensiai 2002, ypač dyzeliai visi tik iš kelinto sukimo užsiveda. Aš pats iš pradžių ieškojau bėdos. Dabar pripratau ir atrodo viskas ok. Taip kad galite nusiraminti ir nešvaistyti laiko ir pinigų. Kitaip nebus.
As irgi galvojau kad problema, kelis servisus aplankiau bet paaiskejo kad avensis iki 2002 turi kurtis is 4 apsuku, silta salta px. kaip kiti modeliai nzn.
Citataandriusif parašė:
Toyota Avensiai 2002, ypač dyzeliai visi tik iš kelinto sukimo užsiveda. Aš pats iš pradžių ieškojau bėdos. Dabar pripratau ir atrodo viskas ok. Taip kad galite nusiraminti ir nešvaistyti laiko ir pinigų. Kitaip nebus.
Nesvaistom pinigu sitam reikalui:DSvarbu,kad uzsikuria visada,uzvestas netrukcioja,nedumina