Sveiki,
Toyota Avensis 1,8 benzinas 2007m. Ryte uzkurus apsukos buna 1800-2000 po to po biski krenta iki normaliu. Nuo oro salygu labai nepriklauso visa diena masina stovejo prie darbo temp. lauke buvo +30 uzkurus apsukos 1700. Ar gali buti koks daviklis sugedes, ar vadinamas padsosas el. ?
O tai tu manai,kad 30 laipsniu celsijaus jau yra variklio darbine temperatura ir jam pasilt nebereikia?
Na kažkaip 1800 apsukų atrodo daugoka, blemba dyzelis pas mane žiemą prie -20 ir tai tik 1200 palaiko kol neprašyla , dabar ryte užvedus 1000 apsukų palaiko kokia 15 sek ir viskas, o čia vasarą benzui 1800 apsukų :think:
Citata iš: vytska Įrašytas Rugsėjis 14, 2016, 18:31:28 PM
Na kažkaip 1800 apsukų atrodo daugoka, blemba dyzelis pas mane žiemą prie -20 ir tai tik 1200 palaiko kol neprašyla , dabar ryte užvedus 1000 apsukų palaiko kokia 15 sek ir viskas, o čia vasarą benzui 1800 apsukų :think:
Citata iš: Venza Įrašytas Rugsėjis 14, 2016, 13:26:37 PM
O tai tu manai,kad 30 laipsniu celsijaus jau yra variklio darbine temperatura ir jam pasilt nebereikia?
prie ko cia darbine temeratura, turiu omeny kad lauko temperatura vistiek itakoja uzvedus salta varikli, ir taip aisku kad uzvedus prie -20 aukstos apsukos bus kol pasils.
Citata iš: Robke999 Įrašytas Rugsėjis 14, 2016, 09:35:39 AM
Sveiki,
Toyota Avensis 1,8 benzinas 2007m. Ryte uzkurus apsukos buna 1800-2000 po to po biski krenta iki normaliu. Nuo oro salygu labai nepriklauso visa diena masina stovejo prie darbo temp. lauke buvo +30 uzkurus apsukos 1700. Ar gali buti koks daviklis sugedes, ar vadinamas padsosas el. ?
Viskas normaliai, taip ir turi būti.