Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Corolla => Corolla IX (2002-2007) => Temą pradėjo: Ezeras Įrašytas Kovas 19, 2010, 10:17:45 AM

Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Ezeras Įrašytas Kovas 19, 2010, 10:17:45 AM
Sveiki. Corolla D4d 66kw, uzkurus masina meta ziauru balta duma ir labai smarkiai. Galvos tarpine neprapusta, gal turit minciu kokiu?
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Kovas 19, 2010, 10:57:06 AM
Ausinimo skystis i vidu papuola......  http://www.youtube.com/watch?v=4OV_QD_yFlo&feature=player_embedded Panasus vaizdas? Tada tarpine keisti reiks....
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Edvatronas Įrašytas Kovas 19, 2010, 11:03:52 AM
Kaip tikrinai ar ne prapusta?
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: AVENSIS D4D CHIP Įrašytas Kovas 19, 2010, 15:55:57 PM
CitataEzeras parašė:
Sveiki. Corolla D4d 66kw, uzkurus masina meta ziauru balta duma ir labai smarkiai. Galvos tarpine neprapusta, gal turit minciu kokiu?
malkos slapios:D:D:D kurenk anglim;)tai zinoma kad galvos tarpine prapusta bus;)
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: pauliusdd Įrašytas Kovas 19, 2010, 21:43:37 PM
Visu pirma pasiziureti reikia ar dingsta ausinimo skysti, ar nedaugeja tepalo lygis. Tik tada reikia ziureti tarpine.
O ar ilgai tas dumas eina?
 
O gal baltas su melsvu atspalviu dumas. Tada ismetamas nesudeges kuras. Reikia tikrinti purkstukus.
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Kovas 20, 2010, 02:44:32 AM
Citatapauliusdd parašė:
Visu pirma pasiziureti reikia ar dingsta ausinimo skysti, ar nedaugeja tepalo lygis. Tik tada reikia ziureti tarpine.
O ar ilgai tas dumas eina?
 
O gal baltas su melsvu atspalviu dumas. Tada ismetamas nesudeges kuras. Reikia tikrinti purkstukus.

Dar galima ziureti, ar neateina burbuliukai i ausinimo skyscio bakeli, ypac kai spusteli per gaza :) Tai pastatyk ten viena su proziku, kad bakeli stebetu, o kitas tegu gazo pedala spaudo....
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: sivra Įrašytas Kovas 20, 2010, 22:04:28 PM
Tuirbo caput:(
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Kestutis777 Įrašytas Kovas 20, 2010, 22:11:27 PM
Citatasivra parašė:
Tuirbo caput:(
Blyn,buvau pamirses, kai manp passate turbo buvo parejusi, taspats buvo... Na, bet tepalas net is glusako taskes..... Tai turboservisas atrestauruos, jei nesugadinta ;)
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Ezeras Įrašytas Kovas 21, 2010, 14:33:34 PM
Antifrize tepalo nera, tepale antifrizo nera, slangu nepucia, radiatoriui neburbuliuoja. Balta duma meta tol kol uzkurta masina, gal kai pasyla kazkiek sumazeja. O kas ten turbai gali buti? Kiek kainuoja remontas turbos?
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Henris Įrašytas Kovas 22, 2010, 13:18:01 PM
Jei turba dumina turi tepala esti. Reiskia turbos salnikeliai praleidzia tepala. Toks tvarkymas priklauso nuo turbinos modelio. Praktiskai daugeliui auto turbas gamina Garret firma, tik ju pajegumai skiriasi. Pazistamas tvarkesi Lagunai turba irgri Garret nuo 1,9 dci variklio. Paspaudus gazu dumydavo baltai zydrai. Tai siunt i Ryga sumokejo uz restauravima apie 800Lt + siuntimas. (nes Vilniui hebra yra pradejus halturint, duoda 6men garantija o po metu turba vel nusibaigia) Beje, kad sistema po turbos keitimo butu tvarkinga islaidos eina dar papildomai. Reikia isplauti visas oror padavimo slangos, nes jose bus tepalo ir metalo drozliu. Isvalyti intercooleri. Po turbos keitimo BUTINAI keisti tepalus, tepalo filtra. Po 1500km vel pakeisti tepala. Tai manau jei su viskuom turbos restauracija( priklauso nuo defekto gali kainuoti iki 1200Lt) + turbos isemims, idejimas, slangu intercollerio isvalymas (gali reikti pjauti lauk ir kataliza, ji buna pilnas tepoalo dulkiu uzsikises) ir 2 tepalu keitimai. Tai suma sumarum gali buti apie 1500-2000 pinigu. Tai visgi reiktu isitikint ar turba . Beje balti dumai gali buti del vienos ar keliu nedirbanciu purkstuku..
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Edvatronas Įrašytas Kovas 22, 2010, 13:40:41 PM
toyota nededa joku garettu ir pan... toyota deda tik savo toyotines turbas.
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Henris Įrašytas Kovas 22, 2010, 21:07:15 PM
Edvartonas: taip toyota deda savo zenkla ant turbo, bet atmaina garretas, nuaik i www.turboost.lt ir paziurek kataloga pagal masinos marke ir modeli, stovi garret. Bent jau kai zvalgiausia pries koki pusmeti, kataloge garretas buvo. Pvz toyota net tipo savo lemputes halogeno turi, zinoma ant dezutes parasyta toyota, o istraukus lempute ant jos parasyta phillips :)
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Raiforas Įrašytas Kovas 22, 2010, 23:52:16 PM
Jei akseleratoriu nuspaudi ir pucia balta duma o ant laisvu nieko ,tai 100% turbina parejo,siaip toyotom turbinos pareina retai jos visai kitu principu dirba nei standartines bet ir kainuoja brangiau nei standartines
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: fennix Įrašytas Kovas 23, 2010, 08:37:30 AM
Nu trenk mane perkunas jei turbina veikia kitokiu principu nei naudojant ismetamu duju slegi suka veleneli kuris susietas su oro srauto veleneliu kuris sukuria paduodamo oro slegi... Apie kokius mes cia skirtingus veikimo principus kalbam? Turbpreaktyvinio variklio ar garvezezio? Net ir ten principas is esmes tas pats, tik konstrukcija skiriasi....
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Edvatronas Įrašytas Kovas 23, 2010, 13:42:49 PM
CitataHenris parašė:
Edvartonas: taip toyota deda savo zenkla ant turbo, bet atmaina garretas, nuaik i www.turboost.lt ir paziurek kataloga pagal masinos marke ir modeli, stovi garret. Bent jau kai zvalgiausia pries koki pusmeti, kataloge garretas buvo. Pvz toyota net tipo savo lemputes halogeno turi, zinoma ant dezutes parasyta toyota, o istraukus lempute ant jos parasyta phillips :)

Na nuejau - gamintojas raso toyota :) arba dar yra mitsubishi.
Gal i naujesnius auto garretus pradejo statyt? arba gal garretas gamina aftermarket'ui...
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: NNZ Įrašytas Kovas 23, 2010, 17:27:16 PM
na pvz d4d varikliui 81kw tai ėjo garret turbinos. Dėl kitų negaliu nieko pasakyt, nes nesam išėmę.
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Henris Įrašytas Kovas 24, 2010, 23:30:40 PM
Principas gali skirtis tik tiek, kokiu principu paduodamas slegis i turba. Pas toyotas man rodos stovi el. sklende, kuria atidarineja kompas nuo axeleratoriaus paspaudimo (kitu auto atidarineja slegis) Gal nebent dar geometrija keiciama pas toyotines turbas sparneliu pagalba, o dauigau nieko skirtingo, sukasi sparnuote paemimo ir isejimo triubos i viskas...
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Raiforas Įrašytas Kovas 25, 2010, 02:36:14 AM
Na taip atsiprasau:@, turejau omeny konstrukcinius sprendimus, ir nunesus pvz restauruot kokio vw turbina bus viena kaina o kai nunesi toyotos tai bus dviguba kaina:o nes ten reik daugiau navarotu atrestaurot. Duok dieve kad tos toyotos turbinos atlaikytu visa variklio resursa ;)
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: dtinas Įrašytas Kovas 25, 2010, 13:51:53 PM
tinkamai eksploatuojant turba atlaikys trys variklius ;)
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Tolis Įrašytas Kovas 30, 2010, 09:39:05 AM
man panasus pozymiai buvo, kai kito japonu automobilio buvo pabeges degimo kampas (ankstyvas arba velyvas degimas)
Pavadinimas: D4d baltas dumas
Parašė: Ezeras Įrašytas Balandis 14, 2010, 11:05:40 AM
Esme, kad dumai buna tik tada kai saltas variklis ir vaziuojant biski trukcioja, bet kai tik susyla iki darbines temperaturos ( Net nereikia darbines, kai tik pakyla rodikle iki skales) dingsta ir dumai ir trukciojimas.