Gal kam buvo panasiai-kuriasi ne "spolabarota",salta vaziuoja gerai,pasiekus darbine temperatura dingsta trauka nuo 1500 iki 2500 rpm.
Pirma-trecia pavaromis tamposi,o ketvirta penkta visai netraukia-nepriima gazo.Chek Engine nedega.Pakeiciau visus filtrus-taspats.Pasireiskia tik kai temperatura apie 0,slapias kelias,ypac pavaziavus uz daug purslu kelancios masinos.Bandziau atjungti oro srauto matuokle-iskart pagerejo.Nusipirkau deveta savaite lyg ramu buvo(-2-15),dabar tirpsta sniegas-vel tamposi,o diena kai +6 vel viskas gerai.Kai tamposi borto kompas sanaudu didesniu kaip 8L/100km nerodo nors spausk pedala kiek nori.Nebezinau kur slieku ieskoti.Tinka betkokios nuomones-pats jau neturiu fantazijos.Visi forumai ir googles perskaitytos.
SLAPIA ,GAL LIAMDA ZONDO LAIDU IZOLIACIJA PAZEISTA. SIAP TAI I DIAGNOSTIKA TAU LAIKAS, NES VISKO NEPAKEISI T.Y KURO SLEGIO, TURBINOS SLEGIO, ORO SRAUTO MATUOKLIUKLIU NEISKAITANT PURKSTUKU ,BAIGIANT KURO SIURBLIO SLEGIU.
Dekui uz nuomone,butinai pasitikrinsiu.Chek engine nedega Toyotos atstovai tik rankom skescioja-diagnostika nieko nerodo.Siandien labai slapia,vazinejau visur,kol nepapuoliau uz furos-iskart dingo trauka.Parvaziaves namo issiardziau oro filtro deze,nuemiau oro paemimo triuba,ji visa slapia,vidus dregnas,stovi po fara ir vandeni tik ir gaudo tarp lempos ir buferio.Taip pat radau senu plaukeliu nuo oro filtro ant tinklelio pries oro srauto matuokle-nuvaliau.Viska surinkau (be oro paemimo triubos)ir i trasa ieskoti furu.Masina dirba garsiau,gaudzia,bet pavaziavus 5km uz furos pursluose variklis net nesutrukciojo.Kolkas dar nesidziaugiu,ryt bandysiu ideti triuba,nes be jos komforto mazai.
tai oro srauto matuoklė grybavo, nes bet koks plaukelis jai parodymams kenkia.
Ryte surinkau filtro deze pagal gamintojo sumanima ir i trasa.Pavasaris,gamta bunda,dregna.Sulaukiau furos ir sedau ant galo.15km vaziavau-jokio truktelejimo.Gal tikrai tas plaukeliu pluostelis ant tinklelio gaudavo dregmes ir keisdavo oro pralaiduma,negi del tokio nieko vos viso oro paemimo neisardziau,kita matuokle nusipirkau,kuro siurbli nusipirkau(gerai kad nespejau pasikeisti),savo matuokle sugadinau nuosirdziai isploves,visus vakumo vamzdelius prapuciau,turboslegio davikli patikrinau,vos katalizatoriaus neispjoviau,o kiek kuro sistemos valikliu pripyliau :@.Vargau apie menesi,tik parasiau i foruma-iskart geriau :),respect forumui.
:) geras cia...
Aš anksčiau turėjau panašią bėdą, tik su nisanu ir dujomis, kai įdėjo dujas ir pradėjo trūkčioti ant benzo. Tada man paaiškino, kad bet koks oro matuoklės netgi dalinis uždengimas, netgi plaukelis labai stipriai įtakoja važiavimo kokybei, t.y. matuoklė blogai apskaičiuoja srautą, dėl to kompas neteisingai paduoda kurą ir prasideda tampymas.
Trumpai dziaugiausi :( ir vel ji tamposi,nebezinau ka daryt,dar uzpyliau Toyota purkstuku valiklio,diagnostika padare,istryne klaidas ir liepe atvaziuot pirmadieni.Parasysiu kaip seksis.
Jei tampymasis vyksta tik tada kai pries tave vaziuoja masina ir pucia vandens pruslus, manau pats zinai kur beda. Reiskia vanduo papuola iki oro filtro, kur mano manymo jo neturetu buti. Zinoma truba turi buti iki oro filtro, bet gal su ta truba kazkas jau yra kazka veikes, gal buvo masina lupta ir truba samadielka, arba joje kokio nors sietelio nera. Arba kur nors oaksiduojasi laidai, kurie svarbus variklio valdyme, bet cia sunkesne situacija, manau reiktu paziuret nuo tokios pat masinos ta truba kaip ji atrodo ir ar jos identiskai vienodos...
Su purkstuku valikliu vaziuoja zymiai geriau,per 400km tik viena karta dingo trauka.Kompas klaidu neparode,tai meistras liepe tikrinti purkstukus.Siaulieciai,gal zinote ar imanoma siauliuose prasitestuoti komonrailinius purksukus,ar atiduoti Sovli,jie sako veza i Vilniu?
O kuro bakas išvalytas ir jame esantis filtras švarus? Po žiemos jame visko gali būti.
jei jau lupsi purkštukus lauk, tai iš karto užsisakyk ir tarpines jiems, nes tų pačių, ypač metalinių, nenaudok.
Citataupas parašė:
Su purkstuku valikliu vaziuoja zymiai geriau,per 400km tik viena karta dingo trauka.Kompas klaidu neparode,tai meistras liepe tikrinti purkstukus.Siaulieciai,gal zinote ar imanoma siauliuose prasitestuoti komonrailinius purksukus,ar atiduoti Sovli,jie sako veza i Vilniu?
Gali nuvaziuoti pas Vlada, jis gerai gaudosi dyzeliuose, tuo paciu purkstukus pasitikrinsi. Vladas randasi tame buvusiame kariniame miestelyje kur ant Kairiu vaziuojant yra.
Beje mano nuomone purkstukai cia niekuo kalti, nes jei gedimas atsiranda tik kai masina gauna isorines dregmes, tai ji niekaip negali itakoti purkstuku.
Gal kas zinot kur Siauliuose purkstukus patikrinti
Citataarunaskeras parašė:
Gal kas zinot kur Siauliuose purkstukus patikrinti
Vladas 869997187
mano Previjai ta pati problema.
Praeita vasara vaziuojant apsukos sukyla tik iki 3000, greitis iki 130 km/h. Esme ta, kad kol variklis saltas tai ir jegos variklis turi ir apsukos iki 5000 gali uzspaust, o kai susyla, tai pedalas kaip guminis gali spaust nespaudes nieko nereaguoja.
Toyotos servise pakeite kuro siurblio voztuvus - niekas nepasikeite, oro srauto matuokle - vistiek tas pats, itare katalizatoriu, bet ji atjungus nieks nesikeicia, paskui pakeite purkstukus (labai nepigiai kainuoja), tai kaip ir atsigavo, bet seni purkstukai ant stendo veikia kaip nauji.
Taip ir nesupratau kas buvo, o vakar vaziavau i Klaipeda ir vel islindo ta pati problema tik tris tukstancius apsuku gali isspausti, gali minkyti gazo pedala iki dugno jokio poveikio.
Nulekiau i Duslita, pakeite katalizatoriu, nes senas kaip man parode buvo uzssikises, bet traukimas toks pats.
Dabar jau nezinau ka daryti :(
Ziureti gal turbina, gal kazkur praleidzia ora ir slegio nesukelia, nors kai anksciau arde tai patikino, kad su turbina viskas gerai.
Gal kas gali ka patarti, gal susidure su panasia problema?
Buciau dekingas
blogiausia, kad neaisku nuo ko pradet ieskot, pas mane tas buvo, kad daugiau 3k aps nekilo, bet man dege check engine, tai nuresetinau, atjungus akum ir jau 1m. kaip viskas gerai.
Jau tamposi ir sausu oru.Dabar ieskosiu kur isplautu baka (Sovli paprase 250lt,bet jauciu galeciau rasti pigiau).Kiek klausinejau geri specai Dyzestopas,tik brangoki ,bent jau pries pora metu mersui atsisukusi purktuka dasuko-70lt.:o,pabandysiu paskambinti Vladui.
kura degalinese perki ar is po prekystalio? :)
Niekada nepyliau is kanistru,paskutini pusmeti tik is Nestes.
ar jau plovei baka, kokie rezultatai, ar pagerejo situacija?
Dabar sovli pakeis kuro siurblio prota (sake kazkam pakeite-padejo),laukiu eilej,sestadieni isbandysiu,prie bako dar nelendu,kazkaip nelogiska,kad kol saltas variklis-bakas svarus,o pasilus uzsitersia,o atjungus oro srauto matuokle pagereja todel,kad kompas avariniu rezimu dirba ir kuro siurblio kompas nesikisa taip stipriai-cia as taip per paskutine savaite ismeditavau.Kai pakeisiu parasysiu.
Pakeite prota kuro siurblio-vistiek tamposi,dabar paskutiniu metu labai daznai tai ivyksta,tai bandysiu palikti dyzestopui,nes anksciau galedavo ir visa diena nesitampyti.Vaziavome pasivazineti su Sovli elektriku prijunge kompa,kai pradedavo tampytis kompas rodo slegio kritima sistemoje,ir issiskirianti pirmo purkstuko darba nuo kitu purkstuku.Itare pirmo purkstuko padidejusi pralaiduma,del to krenta slegis visoje sistemoje ir masina oziuojasi,bijojo tik uztikrintai pasakyti kad cia problema motyvuodami kad jie ne dyzelistai.Maloniai buvau nustebintas,kad nepaeme ne lito uz darba ir diagnostika.
Laba diena turiu ir aš tokį automobilį kuris pradėjo tampytis :@ net nervai nelaiko :@ pas mane tik tai, kad važiuojant vienodu greičiu. Toks jausmas kai momentais kuro nepaduodu. Pabandžiau pavaikyti traukimo liktai nepraradus. Pakeičiau oro filtrą, kuro filtras nesenai keistas dar nėra prabėgus 20000 kurą taip pat pilu nesti. Važiuojant šimtą kaip ir nesijaučia jokio trukčiojimo. Jokie čekai nedega, tai nėra ko varyti prie kompo, nes jie nieko nematys, o tik pinigų nulups. Reiktu ir man pagalbos kur radus koki auksarankį kuriam nebaisu butu patikėti automobili, nes dauguma šudmeistrių tik dalis keisti siūlo, o iš to keitimo naudos jokios.
ne tai iškart bet koks meistras pasiūlys kuro filtrą pasikeist, paskui patikrinti oro srauto matuoklę, o jei ir poto x....., tai tada pradės gilinti ;)
cia vienas apie savo avensi raso
Apie variklio D-4D pasitampymus,kaip ir pas daugelį pradėjo retkarčiais pasitampyti ,vaistas buvo vienas ,įpildavau kuro sistemos valiklio(o ne tik skirto purkštukams),kuriam laikui padėdavo,kol nepradėjo užsidegti serviso lemputė.Nuvykau į Tokvilą,po diagnostikos paaiškina ,kad bėda kuro siurblio abu vožtuvai kalti ,jų kaina 1300Lt+darbas 200Lt. Pasakiau ačiū .Neapsikentęs pats patikrinau kuro sistemą:bake radau apneštą kažkokiom keistom nuosėdom filtrą,o kuro filtras buvo irgi gerai pakimštas,išvaliau baką ,pakeičiau kuro filtrą ir problemos pasibaigė.
Teisingai pasielgei, kad nesutikai su Tokvilos diagnoze ir nusprendei patikrinti tai ka paciam imanoma. Sveikinu, kad pasiteisino itarimai. Manau bus geras pavyzdys ir kitiems su panasiom problemom susidursiantiems.
o tą oro srauto matuoklę patikrinti sunku? :)
Manau kad atejo pavasaris ir i mano kiema-pataise tampymasi.Dyzestope ieskojo visa diena ,vakare uzmerke EGR sistema (ekologine sistema),per nakti ismirke chemikaluose,ryte pravale,viska surinko,ir daugiau masina nebesutrukciojo.Paskutiniu metu jau pastoviai trukciodavo tik isilus varikliui.Kas nezino tai sistema leidzianti atidirbtas dujas i cilindrus antra karta,ji pradedavo veikti tik isilus varikliui tada ir budavo cirkas,is pradziu dar uzgazaves sugebedavau prapusti (rasiau ankstesniuose postuose),keista kad prasidejo tik atsilus oram,ir vaziuojant paskui dregme nuo kelio keliancia masina.Taip pat sake kad purkstukai negraziai dirba,bet dar vaziuos.
kiek kainavo, jei ne paslaptis?
Paeme 200 Lt.Visai negaila buvo :D
tikiu, kad negaila po tokiu vargu :)
Citataplintas parašė:
o tą oro srauto matuoklę patikrinti sunku? :)
reikia ziureti manuale, kaip ja tikrint.
Citataupas parašė:
Manau kad atejo pavasaris ir i mano kiema-pataise tampymasi.Dyzestope ieskojo visa diena ,vakare uzmerke EGR sistema (ekologine sistema),per nakti ismirke chemikaluose,ryte pravale,viska surinko,ir daugiau masina nebesutrukciojo.Paskutiniu metu jau pastoviai trukciodavo tik isilus varikliui.Kas nezino tai sistema leidzianti atidirbtas dujas i cilindrus antra karta,ji pradedavo veikti tik isilus varikliui tada ir budavo cirkas,is pradziu dar uzgazaves sugebedavau prapusti (rasiau ankstesniuose postuose),keista kad prasidejo tik atsilus oram,ir vaziuojant paskui dregme nuo kelio keliancia masina.Taip pat sake kad purkstukai negraziai dirba,bet dar vaziuos.
tau pravale tik EGR ar ir oro isiurbimo kolektoriu?
Sake tik EGR sistema,daugiau nedetalizavo,oro isiurbimas iki turbinos kaip naujas,kai ieskojau bedu,buvau isardes,giliau nelindau.
man irgi EGR isvale, tampymasis dingo, trauka padidejo.
sveiki,ka tai reiskeEGR?man siandien pradejo tampyti,apsukos iki 2200,o ji tupa,kaip ir mano gyvenimas.:@
EGR vožtuvas (Exhaust Gas Recirculation valve) – išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas.
jis nukreipia išmetamasias dujas atgal į degimo kamera.
egr valymas parodytas cia
http://astra-club.lt/p/forum/forum_viewtopic.php?10545.80
jeigu egr valymas nepades praplauk oro srauto matuokle, kuri prie oro filtro stovi.
lawyer aciu,bet ten nuoruoda i opel.ar tas pats principas?vaziuoju pas diagnostikus....:)
principas tas pats, tik EGR voztuvo vieta biski skiriasi, opelyje variklio priekyje o mano toyotoje variklio desineje puseje.
butinai pranesk ka diagnostika nustate.
DIAGNOSTIKA NERADO NE VIENOS KLAIDOS,bet vianas meistras priejo ir pasake,kad EGR voztuvas bus prikepes ir reikia valyti,pasirodo tas pats principas opel nissan toyota.visu bedos vienodos del kuro.gal ryt padarys ,siandien visi uzsieme.kaip seksis pranesiu.:)
taip dazniausiai ir buna su ta diagnostika, jeigu nedega jokia lempute(check engine ar pan.) tai nieko ji neranda.
kokiam servise tvarkysi? man tai autovisata vale, 170 lt nuplese.
Siauliuose sovli 60 lt egr valymas tik va beda kad man reikia purkstuku kodas 23670-29025 sake kad ketvirto cilindro per daug praleidzia 2.5 mm Ir ar gali del to pasiles variklis uzgesti ir dirbti tik tusciom apsukom. Kaip minejau egr isvalytas ir veikia puikiai kaltas tik purkstukas
gesti neturetu, turetu duminti del per didelio kiekio ipurskiamu ir nesudegusiu degalu. jusu pozymiai labiau panasus i oro srauto matuokles gedima.
atseit sutvarke,nestovejau ant gavlos,sake buvo daug suodziu.bet siandien ryte vos uzsivedziau.pasirodo oro srauto matuokles net neziurejo,o uz egr valima paeme 50 lietuvisku pinigu.problema ta pati ,varysiu vel tegu ziuri:@.dar varysiu ir pasikeisiu kuro filtra,gal pades?
vakar pakeite kuro siurbli.nepatikesi tiek brudo ir nuosedu as dar nebuvau mates....net ant daviklio apacios juodos apnasos.vat tai uzsipyliau... dabar pradejau analizuot ir prisiminiau,kad pirmas uzsioziavimas man prasidejo austrijoje po kuro uzpilimo,bet praejo puse metu ir nieko,o vat dabar vel .zinok kur ir koki kura pilti?siuo metu pradejo blogai vestis ,jau :ne s pol abarota:vel galvos skausmas.dabar vaziuoja liuks ir trauka ir apsukos geros,pasirodo per mazas kuro kiekis buvo paduodamas per uzsikimsusi kuro filtra.:)
nieko nesupratau, tai problema buvo kuro siurblyje ar kuro filtre? ar abejuose? :)
kokiam servise tvarkei?
joooooooooooo,kuro filtras uzsikimses,turiu auksaranki i servisus nevarau,nes esu labai jais nusiviles...:)turiu omeny servisus.
dabar supratau :)
tai palyginus nedidele problema buvo jeigu tik filtras :)
tai dar ;UZTVIRTINIMUI:supiliau i baka dizelinio variklio ;daktaro;sako kad sviestu koses nepagadinsi,tai dabar ir vedasi is karto.gerai butu,kad tuo ir baigtusi bedos.visiems geros dienos.;)
tai dar žiūrėk kada ir bako sietelį prasivalyt reiktų, kad jau ten tokio visokio gėrio filtre radai.
Citatavytouts parašė:
tai dar ;UZTVIRTINIMUI:supiliau i baka dizelinio variklio ;daktaro;sako kad sviestu koses nepagadinsi,tai dabar ir vedasi is karto.gerai butu,kad tuo ir baigtusi bedos.visiems geros dienos.;)
nu va kaip gerai.
o kokios firmos daktara pylei, gal prisimeni? girdejau, kad sonax ir hi-gear neblogi.
Citatamodeliuka parašė:
tai dar žiūrėk kada ir bako sietelį prasivalyt reiktų, kad jau ten tokio visokio gėrio filtre radai.
cia teisingai pastebeta.
amerikieciu firmos ,bet kad tiksliau-nezinau.o rekomendavo pirkti lazdynuose,ten kur buves kino teatras is sono iejimas i rusi,kaina 32 lt diseliui juodas buteliukas .yra ir lietuviska anotacija.supili turini i kuro baka ir pripildai kuro, osiaip raso,kad 80-100litru turinio.:) o siaip tai,;) gal ir visa kuro sistema valyti reikes, ka gali zinoti...
nu jeigu amerikieciu tai turbut hi-gear bus.
kuro sistemai valyti kazkda pyliau toki
http://www.mysonaxshop.lt/priedai-kurui-ir-tepalui/152-dizelio-kuro-sistemos-valiklis.html