Sveiki,
Planuoju pakeisti savo Avensis II. Kadangi bėdų visai neturėjau, tai galvoju apie III Avensį. Pagrindinis kriterijus - automatas.
Kiek suprantu benzai yra su variatoriumi? Ar jie patikimi? Ar brangus remontas? Ar verta pirkti dyzelį (jų pasirinkimas ženkliai didesnis), jei nuvažiuoju mažai, apie 7K km? Ar reikia žiūrėti tik nuo kažkurių metų facelifto, nes buvo išspręstos kažkokios bėdos, ar tik ten tik kosmetiniai reikalai? Jei benzas, tai 1.8 ar 2.0? Kokie skirtumai tarp jų, nes AG skirtumas labai mažas?
Jei nuvažiuoji 7000 km, tai vienareikšmiai benzinas.
Citata iš: shkafas Įrašytas Balandis 18, 2017, 15:48:01 PM
Sveiki,
Planuoju pakeisti savo Avensis II. Kadangi bėdų visai neturėjau, tai galvoju apie III Avensį. Pagrindinis kriterijus - automatas.
Kiek suprantu benzai yra su variatoriumi? Ar jie patikimi? Ar brangus remontas? Ar verta pirkti dyzelį (jų pasirinkimas ženkliai didesnis), jei nuvažiuoju mažai, apie 7K km? Ar reikia žiūrėti tik nuo kažkurių metų facelifto, nes buvo išspręstos kažkokios bėdos, ar tik ten tik kosmetiniai reikalai? Jei benzas, tai 1.8 ar 2.0? Kokie skirtumai tarp jų, nes AG skirtumas labai mažas?
Žinok esu matęs kataloge, kad buvo ir su tikru senuoju automatu trečios kartos avensiai, variatoriaus vengčiau.
o dėl variatoriaus yra kokių problemų su juo?
Citata iš: shkafas Įrašytas Balandis 20, 2017, 15:36:14 PM
o dėl variatoriaus yra kokių problemų su juo?
Na jis turi savo resursą, ypač variatoriaus metalinis diržas ir tokios kaip kriauklės, labai svarbu laiku keisti alyvą ir filtrus dėžėje, jei tai nedaroma po garantinio variatoriui ateina greita mirtis. Vienintelis variatorius pas Toyota ilgaamžis tai ecvt pas hibridus, bet ten variatoriumi sunku pavadinti. Seni geri automatai su hidro transformatoriumi yra bent dvigubai ilgaamžiškesni.
Slashai, nori pasakyti, kad cvt toyotiniai nekazka? Koks resursas? Tepalu ir filtru keitimo intervalas? Smalsu bendram zinojimui :)
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Balandis 20, 2017, 22:13:18 PM
Slashai, nori pasakyti, kad cvt toyotiniai nekazka? Koks resursas? Tepalu ir filtru keitimo intervalas? Smalsu bendram zinojimui :)
Čia tokia konstrukcija, kad žinok dzin koks gamintojas, visi turi vienokių ar kitokių bėdų prie 150~k km, alyvos keitimo intervalai 30-50k km priklausomai nuo gamintojo, filtrus bent kad antrą keitimą keisti reiktų, o jų būna net du ;)
Tai negi masina su cvt dabar reikia pirkti tik nauja is salono? :D
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Balandis 20, 2017, 23:05:58 PM
Tai negi masina su cvt dabar reikia pirkti tik nauja is salono? :D
Taip geriau skamba :-] :
Tai negi masina
su cvt dabar reikia pirkti tik nauja is salono? :D
Sutinku kad kuo toliau, tuo labiau visi artėsim link pirkimo naujos is salono :)
Manau,visada isliks racionaliai mastanciu zmoniu :) .Dalis pirks naujus,dalis pirks padevetus antrineje rinkoje,nes nauju ipirkt negales,o dalis pirks antrineje rinkoje padevetus,nes moka pinigus skaiciuot ;) .
Siuo metu du pazistami is gydytoju pasaulio pirko po masina.Vienas X5 2016m dauzta is Amerikos,o kitas BMW 740 sveika is Vokietijos (ne per mane). Abu sutaupe tikrai labai daug (+)
Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 20, 2017, 22:27:19 PM
Čia tokia konstrukcija, kad žinok dzin koks gamintojas, visi turi vienokių ar kitokių bėdų prie 150~k km, alyvos keitimo intervalai 30-50k km priklausomai nuo gamintojo, filtrus bent kad antrą keitimą keisti reiktų, o jų būna net du ;)
Tai reik ieškot su maža rida (iki 100K) , kai aš tiek pravažiuoju, tai man ilgam užteks iki 150K :)
O 1.8 ar 2.0 geriau ieškoti? Ar geriau ieškoti po 2012 facelifto - lyg mačiau, kad kuro sąnaudos jų mažesnės, gal buvo atnaujintas CVT ar ten perprogramuota kažkas?
O kokios alternatyvos Avensiui, su benzu automatu, kad būtų patikimi?
Citata iš: shkafas Įrašytas Balandis 21, 2017, 07:13:10 AM
Tai reik ieškot su maža rida (iki 100K) , kai aš tiek pravažiuoju, tai man ilgam užteks iki 150K :)
O 1.8 ar 2.0 geriau ieškoti? Ar geriau ieškoti po 2012 facelifto - lyg mačiau, kad kuro sąnaudos jų mažesnės, gal buvo atnaujintas CVT ar ten perprogramuota kažkas?
O kokios alternatyvos Avensiui, su benzu automatu, kad būtų patikimi?
Žinok 2.0 smagesnis, o sąnaudos labai panašios.
Per Velykas pas kaimynus buvo iš Vilniaus atvykę giminės su Honda Jazz gal kokių 2005-2006 m., dėžė-variatorius, trumpai šnektelėjau, tai sakė kad labai patenkinti, per 4 metus eksploatavimo nebuvo problemų su dėže. Ant ODO pas jį dabar virš 200 000 km. Taip kad variatorius (bent jau ''hondinis'') nėra 100 % blogis
Citata iš: bladas Įrašytas Balandis 21, 2017, 09:19:54 AM
Per Velykas pas kaimynus buvo iš Vilniaus atvykę giminės su Honda Jazz gal kokių 2005-2006 m., dėžė-variatorius, trumpai šnektelėjau, tai sakė kad labai patenkinti, per 4 metus eksploatavimo nebuvo problemų su dėže. Ant ODO pas jį dabar virš 200 000 km. Taip kad variatorius (bent jau ''hondinis'') nėra 100 % blogis
Primink kokio galingumo ir svorio tas Jazz? Visa istorija žinoma? Gal jau garantiniu laikotarpiu tvarkyta buvo. Šiaip įvedus į Google "honda jazz cvt problems" graudu darosi ;)
Ne faktas. Įvedus "avensis automatic tramsmission problems" irgi graudu. Internetas - aplamai didelė atmatų krūva ...
Citata iš: bladas Įrašytas Balandis 21, 2017, 10:47:01 AM
Ne faktas. Įvedus "avensis automatic tramsmission problems" irgi graudu. Internetas - aplamai didelė atmatų krūva ...
Patikslink į multdrive s ar cvt, mažiau bėdų meta nei jazz ;)
Mano asmeninė nuomonė cvt gyvens tik automobilyje kurio galia neviršija 100ag ir svoris 1200kg ;)
Aš ir pats (žmona) turiu Jazz '07 su CVT. Kol kas bėdų nėra. Prasukęs ~115K, iš kurių apie 15 mūsų.
Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 21, 2017, 11:41:48 AM
Patikslink į multdrive s ar cvt, mažiau bėdų meta nei jazz ;)
Mano asmeninė nuomonė cvt gyvens tik automobilyje kurio galia neviršija 100ag ir svoris 1200kg ;)
Nereikia but tokiu kategorisku.Masinos tobuleja ir i naujausius Subaru visos dezes cvt dedamos.Gal ir labai tobula deze bus sukurta ;)
Citata iš: Venza Įrašytas Balandis 21, 2017, 22:04:16 PM
Nereikia but tokiu kategorisku.Masinos tobuleja ir i naujausius Subaru visos dezes cvt dedamos.Gal ir labai tobula deze bus sukurta ;)
Gal, bet dabar šnekame apie multidrive s ;)
... na jei perki pirmą mašiną su automatu, gali bandyti ir dyzelinį avensiuką su paprastu automatu, jau nuvažiavau 130 tuks, viskas gerai ten su tuo Avensiu ir ta dėže... kol nenupirkau dar šeimai 2016m Subaru 2,5l benzininio su CVT, tai dabar kažkoks nesusipratimas tas paprastas avensio automatas atrodo, daug veiksmo, kriokimo, o nekažkas vyksta... Subaru dėjai dugną ant 6tūks apsukų ir skrendi...pasaka.... Geriausia pradžiai pravažiuok su įvairiom dėžėm, pats nuspręsi.... Su CVT Toyotos benzo nebandžiau, nieko negaliu pakomentuoti...
Citata iš: MD555 Įrašytas Balandis 22, 2017, 11:52:09 AM
... na jei perki pirmą mašiną su automatu, gali bandyti ir dyzelinį avensiuką su paprastu automatu, jau nuvažiavau 130 tuks, viskas gerai ten su tuo Avensiu ir ta dėže... kol nenupirkau dar šeimai 2016m Subaru 2,5l benzininio su CVT, tai dabar kažkoks nesusipratimas tas paprastas avensio automatas atrodo, daug veiksmo, kriokimo, o nekažkas vyksta... Subaru dėjai dugną ant 6tūks apsukų ir skrendi...pasaka.... Geriausia pradžiai pravažiuok su įvairiom dėžėm, pats nuspręsi.... Su CVT Toyotos benzo nebandžiau, nieko negaliu pakomentuoti...
Tai Subaru galingesnis, tas 1.8 Avensis su multidrive tai tik kriokia :)
o tai forume turinčių su CVT nėra, būtų įdomu išgirst atsiliepimų...
Citata iš: shkafas Įrašytas Balandis 28, 2017, 07:08:51 AM
o tai forume turinčių su CVT nėra, būtų įdomu išgirst atsiliepimų...
Turim tik Highlander su CVT :)
Citata iš: Gmc Įrašytas Balandis 28, 2017, 07:57:28 AM
Turim tik Highlander su CVT :)
Highlander kartais ne su planetarine greiciu deze eina kaip ir Prius?
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Balandis 28, 2017, 08:17:30 AM
Highlander kartais ne su planetarine greiciu deze eina kaip ir Prius?
Įtariu, kad highlinder bus hybridas :)
Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 28, 2017, 08:48:34 AM
Įtariu, kad highlinder bus hybridas :)
Ir kas iš to? Principas pačios dėžės tai praktiškai tas pats.
Tiek ant Yaris Hybrid, o ypač ant C-HR hibridinio labai ok tas veikimas. Aišku, kažkaip pakaukia dugną numynus, bet tam ir minamas jis, kad išgauti maksimaliai iš variklių, gi ne visad važiuosi dugną numynęs.
Citata iš: acidminde Įrašytas Balandis 28, 2017, 09:18:32 AM
Ir kas iš to? Principas pačios dėžės tai praktiškai tas pats.
Tiek ant Yaris Hybrid, o ypač ant C-HR hibridinio labai ok tas veikimas. Aišku, kažkaip pakaukia dugną numynus, bet tam ir minamas jis, kad išgauti maksimaliai iš variklių, gi ne visad važiuosi dugną numynęs.
Tu tuom tikras? eCVT kardinaliai kitokia dėžė lyginant su tikruoju variatoriumi :)
Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 28, 2017, 10:41:41 AM
Tu tuom tikras? eCVT kardinaliai kitokia dėžė lyginant su tikruoju variatoriumi :)
Kuo konkrečiai? Kad vietoj 1 energijos šaltinio (ICE) yra dar antras - elektrinis variklis?
Visi daugiausiai spjauna kriokimą ant aukštų užmynus dugną kaip esminį minusą, nors toks veikimas kaip tik logiškas - laikyti ant maksimalių sūkių, kai išgaunama maksimali galia kada jos ir reikia.
Kas ten ant Multidrive S - yra pseudopakopos padarytos? Tuo ir skiriasi "kardinaliai"?
Citata iš: acidminde Įrašytas Balandis 28, 2017, 14:33:36 PM
Kuo konkrečiai? Kad vietoj 1 energijos šaltinio (ICE) yra dar antras - elektrinis variklis?
Visi daugiausiai spjauna kriokimą ant aukštų užmynus dugną kaip esminį minusą, nors toks veikimas kaip tik logiškas - laikyti ant maksimalių sūkių, kai išgaunama maksimali galia kada jos ir reikia.
Kas ten ant Multidrive S - yra pseudopakopos padarytos? Tuo ir skiriasi "kardinaliai"?
Tai vien konstrukcija... parodyk man ecvt metalinį diržą ir "kriaukles", šitos dalys kasdieniame cvt ir susidėvi, ko ecvt neturi, todėl ecvt vadinti cvt man neapsiverčia, tai visai konstrukciniai kitokie sprendimai, tik veikimo principas tas pats, variatorius :)
Palaikau slasho nuomone siuo klausimu. Youtube galima rasti daug video, kurie parodo didelius konstrukcinius skirtumus.
Kiek suprantu CVT dedasi į Avensis III benzininius modelius o normalus APD į dyzelius. Rinkis ką norį patikimą benziną plius opų CVT arba geresnį APD bet 2.2 dyzelio bėdas. Kas geriau? 😁
O kodel opus cvt? Gedimu tai cvt tikrai neturi tiek kiek hidrauliniai AT arba DSG.
O Avensis dyzeliai ar turi automatus? Man rodos tik benzai buvo komplektuojami su automatais, o dyzeliai tik nevykusius pusiau automatus robotus turejo, va cia tai tikrai opalige :) Automatas buvo berods tik LC su 3.0 D4D.
Bet kad cvt turetu daug bedu su gedimais tai negirdejau, va priusai taxistu vaziuoja po 300k km nekeite tepalo toj dezej ir neuzlinksta. Cvt tik gal erzina savo veikimo principu, bet tai nera gedimas.
Nesu specialistas dėl CVT. Bet ar nėra jų resursas tarnavimo iki 200k? Kažkokią dalį po to reikia keisti. Reikalingas pastovus tepalo keitimas? Nėra kaip tepalo lygio juose patikrinti:).
Ar tikrai dyzeliai Avensis III neturi normalaus automato? Aš pagal win žiūrėjau tai lyg rašo normalus automatas. Nieko kategoriškai netvirtinu. Gal ir klystu...
Tikra hidraulini automata turejo Avensis 2.4 benzinas nuo 2003 metu. 3ias Avensis benzai jau ejo su cvt, dyzeliai su mechaninem. Del cvt deziu, jom tepalo matuoklio nera, nes gamintojas neva laiko sia deze lifetime. Tai reiskia, kad ji neaptarnaujama iki garantijos pabaigos, t.y. iki 150k km, resursas iki 200k km. Aisku yra isleidimo alyvos varztas, tai reiskia ji gali buti aptarnaujama, bet yra tokiu kurie vaziuoja tepalo nekeite daugiau nei 300k km ir nesugenda, yra ir tokiu kurie keicia tepala kas 60k km kaip iprastam automatui. Siaip kaip tik cvt dezes laikomos kaip vienos patikimiausiu gedimu atzvilgiu, bet jos taip efektyviai neperduoda galios i ratus kaip vokieciu pamegtos DSG. Su DSG yra daug problemu ir dazniausios ju dvigubos sankabos, vat jas ir keicia kas 150k km siu deziu myletojai. Del cvt kokia detale nusibaigia po 200k km tai nzn, bet dezei be rimtu gedimu atlaikyt iki 250k km manau, kad labai geras rezultatas. Dabar vidutines klases modeliu kurie be kapitaliniu remontu atlaikytu po puse liamo km nebera, kaip 80'aisiais :)
Gal apie nevykusias cvt girdejai is Nissan, nes ju pirmi cvt tai tikrai buvo problema, kai kurie ju nelaikydavo net 50k km.
O Toyotos dyzeliai neturi automatu, jei net i Lexus dyzelius dejo mechanines :)
Po tavo atsakymo gal ir susigundysiu Avensis III imti 1.8 benzina su CVT. Tepalo nerizikuociau jam keisti jeigu gamintojas nerekomenduoja. 8:8 Įsimesiu dujas.
Ačiū už išsamius atsakymus. Manau bus kitiems naudinga info dėl cvt dėžės.
Del duju i 3ia Avensi reik pasidomet ar draugauja, nes man rodos 2uose Avensiuose buvo vvti motoras su tiesioginiu ipurskimu i cilindrus kaip dyzeliui ejo ilgos fursunkes. Bet reiktu pasidomet ar tiesiog draugauja su dujom 3 Avensio benzinas.
Jei jau į FSI variklius sudeda dujas tai bet kur galima sumontuoti.
Bet Henris teisus vvti ir vtec problematiški varikliai dujoms. Pats senais laikais kai dėjau (tiesiogines) tai buvau įspėtas kad problemų būta. Pakalbėjau su dujininku tai sako, kai kurie patampa pastovūs klientai, ko tik neišbandė ir vožtuvų tarpai sureguliuoti ir dujų reduktorius/vožtuvai keisti kitais ir su dujų skirtingais mišiniais žaista įskaitant tepimą bet vis tiek ant dujų kažkokios problemos pasitaikydavo, kai ant benzo važiuoja puikiai. Aišku čia ne taisyklė o pasitaikančios išimtys.
turejau Honda crv 2.4 vtec su dujom, tai dideliu problemu kaip ir nebuvo. Tik dazniau reikejo voztuvu tarpus reguliuot ir butinai su tepimo sistema reikejo statyt. Bet crv 2.4 buvo besotis rajunas, mieste 15 benzo imdavo arba 19 duju :) Bet vaziavo tikrai smagiai vtec varikliai gerai sukasi :)
jei planuoji statyti dujas, tai imti rekomenduoji tik 1,8L benzininiu varikliu. I juos dujas istatyti jokiu problemu nera, idealiai priima dujas.Variklis padarytas paprastai ir patikimai. Tokiais varikliais tik ir pagrinde perku avensius, corolla verso Vokieciuose, nes tokiu varikliu parduoti nera bedu - perka kirgizai, lenkai, latviai ir t.t.. 2,0L D4 benzininiai varikliai jau eina su auksto slegio degalu siurbliu, purkstukais...jei pili prastesnes kokybes benzina- lauk bedu. Rusu forumuose daug temu apie byrancius siurblius, purkstuku problemas...principas panasus kaip kad dyzelio common rail...
Buvo 3 Avensis 2.2 dyzelis 110 kW automatas.
Sveiki,
skaičiau temą ir susidariau nuomonę, kad CVT nekoks pasirinkimas. Bet būtų įdomu išgirsti žmonių, būtent CVT vairuojančių, nuomonę. Kokie atsiliepimai?
Ačiū
patikimumo prasme tai puikus variantas, neluzta jos. Daugeli erzina, kad cvt dezes turi susikelt variklio apsukas, kol igauna pagreiti, bet Toyotos ir Sportas labai reti modeliai tik sujungia siuos zodzius :) Po miesta per akis, jei labiau vazinetum uzkiestyje, tai i automata kaip ir neziuretum apskritai kogero :)
Tai pliusas ir minusas kartu. Pliusas, kad jei labai ramiai važiuoji, tai galima tolygiai visą Vilnių 3 ryto gali prariedėti neviršijus 2k rpm, iki 50km/h iš vis galima sakyti ant laisvų važiuoji gana tyliai. Minusas, kad jei reikia bėgėtis, tai kaip ir minėjo tas pastovus, vienodas zvimbimas nelabai koks, jei dar smarkiau spustelį greičio pedalą, tada jau pakenčiama, įmituoja bėgių jungimą, kaip paprastame automate. Dar vienas minusas, prie kurio reikia įprasti, tai iš vietos sankryžoje kai nori greičiau pajudėti, paspaudus akseleratorių pirmiau sukelia apsukas, po to gan grubiai šokteli automobilis į priekį.
Vairavau ir aš tokią, vakar subirėjo važioliuojant cvt dėžė. Pasigirdo buldesys iš dėžės ir mašina sustojo nei pirmyn nei atgal. Jungiant pavarą į P girdisi metaliniai garsai...
Skydelyje šios klaidos:
Check VSC system
Check parking brake system
Kur remontuoti? Remontuoti ar keisti dėžę?
Avensis 2011 benzas 1,8 108kw rida 230km
Paprastoj cvt kiek suprantu ten mazai kam luzti. Dazniausiai truksta dirzas, kita dazna problema, nuluzta tas Parking pavaros lock'as toks metalinis kabliukas, kuris uzrakina pagrindini rotoriu, kad masina nejudetu kai ijungi P. (Si gedima itakoja nesinaudojimas rankiniu stabdziu paliekant auto stoveti). Pasidomek kiek mazdaug kainuotu remontas ir tada isivertink, gal srotuose yra dvigubai pigiau, nei remontas, tik tiek, kad is sroto perkant nelabai aisku kokios bukles perki. Bet kokiu atveju i kaina neitrauk palyginimui dezes nuemimo ir uzdejimo, kuri varianta bepasirinksi uz sia paslauga vistiek teks moketi.