sveiki,
gal ka patartumet nuo ko pradet ieskot ....vairas sukant vietom sunkiau sukasi t.y. pasukus koki 15 laipsniu kaip ka biski pastrigtu paskui vel gerai i abi puses tas pats, bet ne vienodose vietose .
po posukio ne visada pats atsitiesina.
Kryžmes pabandyk kokiu WD supurkšt, bet čia kaip nebaščikui žvakė. Jei kažkiek pagerės vadinasi tolimesni darbai- kryžmių keitimas.
Jei kryžmė, tai greičiausiai apatinė. Pažiūrėt gali čia (http://toyota.japancats.ru/details.asp?carid=77&vin=&frame1=&frame2=&modelcode=10&treg=E&piid=17976) , tik kažkodėl numeriai jų nenurodyti. :(
Citatalitunas parašė:
sveiki,
gal ka patartumet nuo ko pradet ieskot ....vairas sukant vietom sunkiau sukasi t.y. pasukus koki 15 laipsniu kaip ka biski pastrigtu paskui vel gerai i abi puses tas pats, bet ne vienodose vietose .
po posukio ne visada pats atsitiesina.
stringa vairo veleno kryzmes:)wd nepades,nu nebent neilgam;)
ponial. suskambijau kryzme apie 30lt keitimas 50-70 vivacite, ir 120lt tokviloj
WD tepimui yra netinkamas, tik varztams atsukt, o ir tai yra geresniu.
Kryzme tept reikia dyzeliu, priejimo nera gero zinoma, bet pasistengus galima sugalvot, Patepus maziau metus laiko neturesi bedu, taip jau pora metu vazineju.
WD PADEDA !!! po paskutnio papurskimo jau kokie metai praejo.bandziau zinau. kryzme bardacioke taip ir veziojuosi dar nepasikeites(nera reikalo). o dyzelis labiau praplovimui tinka.wd turi tepamuju savybiu tikrai zymai daugiau.
rata nuemus aitu patept ar atleidinet reikia ?
Su WD tik pora sav atlaike ir vel tas pats buvo, tad teko dyzeliu temp, vienas zmogelis patare.
WD daugiau skirtas atlaisvinti detalias, o ne jas tepti. Lygei taip pat yra ir rasoma ant etiketes. idemiau skaityk.
Kai tepiausi, nereikejo jokio rato nuiminet. na senesne masina ties.
Atsidaryk kapota ir jei matai,vadinasi nieko imti nereikia.
CitataAurimas parašė:
WD daugiau skirtas atlaisvinti detalias, o ne jas tepti. Lygei taip pat yra ir rasoma ant etiketes. idemiau skaityk.
Tai tada dėl ko stringa ta kryžmė, gal ją atlasvinti teikia nuo rūdžių nuo purvo. :p
nu bandysim variantus visus, dabar su wurth toks kaip WD-40, tai įtariu padėjo dėl to, kad rudžių daug buvo, beje, ar tinka tas tepalas, kur naudojamas dviračių grandinėms tepti. Jis irgi purškiamas, plius nelipnus, tai nepritrauks purvo??
CitataNNZ parašė:
nu bandysim variantus visus, dabar su wurth toks kaip WD-40, tai įtariu padėjo dėl to, kad rudžių daug buvo, beje, ar tinka tas tepalas, kur naudojamas dviračių grandinėms tepti. Jis irgi purškiamas, plius nelipnus, tai nepritrauks purvo??
Pasikeisk kryzme ir tiek... ka cia buri... :D as saviskiai klausiau 23 Lt lirostoj.
nu o pakeitimas kiek ?
Citatalitunas parašė:
nu o paitimas kiek ?
Kai pats keisiu - tai neaktualu... ;) siaip, na ka zinau gal 40 lt.
CitataEdvatronas parašė:
CitataNNZ parašė:
nu bandysim variantus visus, dabar su wurth toks kaip WD-40, tai įtariu padėjo dėl to, kad rudžių daug buvo, beje, ar tinka tas tepalas, kur naudojamas dviračių grandinėms tepti. Jis irgi purškiamas, plius nelipnus, tai nepritrauks purvo??
Pasikeisk kryzme ir tiek... ka cia buri... :D as saviskiai klausiau 23 Lt lirostoj.
jei po teisybe tingiu keisti :D. Sakau gal taip išsisuksiu :D, plius neturiu su kuo išspresuoti, tai vistiek reiktų pas mechanikus kreiptis...
sveiki, visi kala apie vairo kryzmes keitima, jos pirkima, bet konkretesnes info kazkaip nerandu. Man si tema pasidare taip pat aktuali, nes jau pradeda erzinti tas vairo barskejimas vaziuojant per duobes ar zvyrkeliu. Taigis, siandien paskambinau i tesktara, tai pasiule kryzme su "koja" uz ~120, lirosta ir autodalys tik pacia kryzmute uz ~20-30 litu. Taciau kaip ir viska geriausia pirkti su turimu isardytu pvz. Pats pasikeisti negalesiu, neturiu salygu, tad butu idomu kur ir kam Kaune galeciau aptiketi si darbeli. Butu gerai, kad nereiktu palikineti auto, o galeciau palaukti (tikiuosi daugiau 2 val. darbo ten nebus) ir pasiimciau sutvarkyta.
Tadyni,
ar isprendei ta problema su vairo barskejimu? Ka darei? Kur? Ir kiek kainavo? Pas mane ta pati problema, vaziuojant per duobes yra toks (kaip as sakau) "metalinis" :) barskesys.
pacios problemos neissprendziau, tik pradejau ieskotis kur, kas ir kaip perkama, remontuojama. tai va, del detales kinu ir kur pirkti jau beveiks aisku, o pas ka remontuoti vis dar ieskausi.
tekstara rekomendavo kreiptis del tos kryzmes pakeitimo i MERENGA, bet as jau esu ten buves, remontavau savo buvusia 323f, tai nepatiko man ten, nieko praktiskai nepataiso, pinigus nulupa ir jokios atsakomybes neprisiima, tai ieskausi kur kitur.
Gal ir nei tema, bet parasysiu. Turejau bedu su bagazines dujiniais amortizatoriais. Pazistamas papurske kazkokio tepalo kuri jis savo keturiaciui naudojo ir baigesi bedos. Specialiai suradau ta tepalas. Tai Wurth alyva su HHS. Uz ta buteliuka jis lyg 50 Lt mokejo. Dabar ko jau ko, bet chemijos tikrai yra visokios... Tad galite skaiciuot, kas labiau apsimoka B)
na bet mano manymu jei yra laisvumas toje kryzmeje, tai joks tepalas nepades, nebent nauja kryzme isidejus laiks nuo laiko tuo tepalu stepti, kad prailginti kryzmes tarnavimo laika, bet ir vel klausimas ar evrta ta tepala uz 50 litu pirkti, kai pati kryzme ~20-30, darbas ~50-150 lt. nauja vistiek laikys bent jau 2-3 metus.