Sveiki gal kas paaiškintų kodėl pavažiavus ilgesnį atstumą ir užgesinus masiniuka girdisi kuri laika spraksejimas duslintuve .
Kai kada pamatai važiuodamas per veidrodį pilka dumeli manau kad regeneruojasi, nors jokio simbolio nemeta ant skidelije.
Auto būtų
Verso 2011 m 2.0 93 kW
Regeneruojasi DPF. Skydelyje nieko ir nemes.
Tas tai taip .bet ir nesant regeneracijai kaip minejau kiekvienu gesinimui tas spraksejimas .traškėjimas ar kaip ten be pavadinus jis lieka.
Nestoviu prie jos kiek tai tęsiasi nežinau.bet keletą minučių tai tikrai.
Dirbančiai nesigirdi.
Prieš keletą savaičių isvaliau EGR. Buvo labai priaugęs manau kad tai buvo pirmasis jos valymas. Bet visa tai ir prieš valima ir po jo tęsiasi.
Nubegus 180000.
reikia didelių atstumų dyzeliui...
Jei traška vadinasi buvo pasileidusi kietųjų dalelių filtro regeneracija, mieste gali vykti pastoviai, jei važiuojama trumpais atstumais.
Va dabar vairuoju valdišką jetta 1.4tsi tai pokši duslintuvas visada sustojus ir užgesinus, salone nesigirdi :) o ten nėra jokio DPF, matyt tiesiog duslintuvo sienelės plonos ir vėstant metalas traukiasi su garsais...
Atstumai nei dideli nei maži ,20km į vieną galą ,20 atgal ir taip kiekvieną dieną greitkeliu 120 130 km/h .
Sakyčiau ne miesto režimas..
Jei niekas daugiau neišlys ,tai sakykim kad tai išmetimo aušimas vyksta...
Dėkui visiems.
Na tas spragsejimas dar ir nuo katalizatoriaus girdet buna, taip kad nesuk galvos ir ramiai vazinekis.
Citata iš: Roberto Įrašytas Liepa 06, 2017, 19:49:13 PM
Atstumai nei dideli nei maži ,20km į vieną galą ,20 atgal ir taip kiekvieną dieną greitkeliu 120 130 km/h .
Sakyčiau ne miesto režimas..
...............................
Maži... pagalvok kiek čia gaunasi, 15 min ir viskas... Reiktų, kad bent kartą į savaitę būtų >100km užmiesčio režimu, t.y. virš valandos nesustojant...
Citata iš: rimaksas Įrašytas Liepa 07, 2017, 14:46:05 PM
Maži... pagalvok kiek čia gaunasi, 15 min ir viskas... Reiktų, kad bent kartą į savaitę būtų >100km užmiesčio režimu, t.y. virš valandos nesustojant...
Kur tai parašyta? Užtenka pilnai 10-20km aukštesnėmis apsukomis ir išsivalo DPF'as.
Kalbam ne apie lenktynes, o apie "daily drive", tai kokios aukštesnės apsukos važiuojant iki 130km/h? Ar manote, kad 3 pavara važiuoja žmogus visą tą kelią? :-)
Citata iš: rimaksas Įrašytas Liepa 07, 2017, 22:14:07 PM
Kalbam ne apie lenktynes, o apie "daily drive", tai kokios aukštesnės apsukos važiuojant iki 130km/h? Ar manote, kad 3 pavara važiuoja žmogus visą tą kelią? :-)
DPF'ui, kad išsivalyti reikia minimum 3000rpm kokias dešimt minučių pavažiuoti ;) manualą atsiversk bus tiksliau, Pvz priverstinė regeneracija per kompiuterį servise išvis 4K rpm laiko 10-15min ;) DPF'as neskirtas sportui, bet jam pravalyti vos ne sportinio režimo reikia :)
Citata iš: slashas Įrašytas Liepa 07, 2017, 23:35:10 PM
DPF'ui, kad išsivalyti reikia minimum 3000rpm kokias dešimt minučių pavažiuoti ;) manualą atsiversk bus tiksliau, Pvz priverstinė regeneracija per kompiuterį servise išvis 4K rpm laiko 10-15min ;) DPF'as neskirtas sportui, bet jam pravalyti vos ne sportinio režimo reikia :)
Nesutinku! Parodyk man toki manuala. Aciu!
As tik is savo patirties galiu pasakyt, kad jis valosi ir normaliai vazinejant. Pravaziavau su savo Toyota Verso 2012, 2.0l, D4D virs 380k ir nei karto virs 3000 nevaziavau, na gal teko autobame, bet tik aplenkimui spustelt.
Va ka sako Toyota.co.uk Niekur apie 3000rpm nekalbama.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F30hsvom.png&hash=0e36a27d4d3ee944b677e69447888c192919920d)