Sveiki,
turiu tokia problemele - 98m. 2.0 benzinas/dujos, trukcioja pirmu, antru begiu apsukom iki 2k., toliau tai nelabai jauciasi. buna kartais apsukos nukrenta uzuot iskart kilusios judant is vietos.
Kompiuteris mete klaida : intake oro temperatura -40celsijaus . tai buvo nulauzhtas laidas nuo fishkes, sutvarkius nieko nepasikeite.
siandien issukau zvakes - stovi vieno elektrodo bosch'ai - kaltininkas? taipogi, viska atgal sudejus masina pradejo elgtis kiek kitaip. uzsivedus - apsukos greitai vaiksto aukstyn zemyn. muturiuojasi 100-150 rpm intervale, bei trukciojimas nebetaip jautesi (galbut del silto oro lauke? )
ka butu galima patikrinti? Zvaklaidziu varzos vienodos turi but?
noreciau patikrint ka galiu, prie pradedamas kisti po 50litu uz zvake :)
Ant benzo ar ant duju trukcioja?
ant abieju tas pats daugmaz
buvo panasiai man su wv panasai variau diagnostikon tai jie duju pajungima perdare elektros dali sake kad puse kompo uzmarinta buvo del to kazkas kasko nevaldo nors pries tai vazinejau apie du metus ir dujos buvo detos brc firmoj po to viskas normalai tik dregnesniu oru kartais pati pasigazuoja arba krenta apsukos bet tai retai tiesa ispradziu liepe pasikeisti oro filtra ir dar ipurskimo valdimo temperaturos daviklis neveike buvau idejas toki pigu tai po savaites parejo pozimai buvo tokie patis pirkau savartine kita ir vel viskas gerai gal kom padejau sekmes
Pirmiausia isvalyk oro sklende ir oro srauto matuokli skysciu karbiuratoriams plauti.Reiktu kompa nuresetint.Kas uzgesino klaida?Ar bandei palyginti variklio darba su atjungtu oro srauto matuokliu.Jei taip darysi atsimink, kad prijungus atgal kompas vel ismes chek engine.Bosch zvakes mesk nafik.Dek DENSO pvz IK16.Ar gedimas islindo staigiai?
masina man nauja, tad negaliu palygint kas buvo anksciau.
del klaidos nuresetinimo- buvau akuma atjunges valandai, lyg ir turetu uztekt?
MAF'o nebuvau atjunges, nelyginau :)
o siaip check engine nedega kolkas
Dujininkai isiminkit, po ziemos 90 procentu dujininku kencia nuo sueizejesiu ZVAKIU LAIDU, arba PASKIRSTYTOJO, pirmiausia siulyciau tikrinti cia. Nes dujom itin svarbi zvakiu, laidu kokybe...
o kaip patikrinti?
vizualines inspekcijos budas nieko neparode :>
Del paskirstytojo, tai tokio rodos cia net nera ? Stovi kazkiek ignition amplifier'iu (liaud. babinos?) is kuriu makaroniniai laidai ateina i zvakes
Susirask kolegą su tokiu pačiu varikliu- apsikeisit laidais ir patikrinsi koks rezultatas, po to draugiškai - alaus. :)
Tik nevažiuokit po alaus niekur :) , o tai aš čia dar kaltas liksiu.
CitataHenris parašė:
Dujininkai isiminkit, po ziemos 90 procentu dujininku kencia nuo sueizejesiu ZVAKIU LAIDU, arba PASKIRSTYTOJO, pirmiausia siulyciau tikrinti cia. Nes dujom itin svarbi zvakiu, laidu kokybe...
Ar tu čia su balandžio 1? :D Kuo žvakių laidai ir paskirstytojas susiję su žiema ir dujom? Kokybė tai svarbi ir labaiu jaučiasi kai važiuoji dujomis, bet nuo to jie nei sensta nei trūkinėja. Laidus keiti tada kada pasensta arba kitaip tariant po 10 metų, o žvakes kada priklauso pagal ridą ir žvakių tipą 20.000 ar 100.000km, paskirstytojas kartu su laidais arba žvakėm. Kitaip sakant keiti viską kaip ir priklauso pagal amžių/būklę, o ne žiema/vasara ar benzinas/dujos.
CitataKabutto parašė:
Sveiki,
turiu tokia problemele - 98m. 2.0 benzinas/dujos, trukcioja pirmu, antru begiu apsukom iki 2k., toliau tai nelabai jauciasi. buna kartais apsukos nukrenta uzuot iskart kilusios judant is vietos.
Kompiuteris mete klaida : intake oro temperatura -40celsijaus . tai buvo nulauzhtas laidas nuo fishkes, sutvarkius nieko nepasikeite.
siandien issukau zvakes - stovi vieno elektrodo bosch'ai - kaltininkas? taipogi, viska atgal sudejus masina pradejo elgtis kiek kitaip. uzsivedus - apsukos greitai vaiksto aukstyn zemyn. muturiuojasi 100-150 rpm intervale, bei trukciojimas nebetaip jautesi (galbut del silto oro lauke? )
ka butu galima patikrinti? Zvaklaidziu varzos vienodos turi but?
noreciau patikrint ka galiu, prie pradedamas kisti po 50litu uz zvake :)
Oro srauto matuoklė 100%-arba kažkoks šapas jai maišo arba pati nusprogo (jei dujos šauna, kai įranga paprasta) arba pamiršai laidą pajungti.
Citatahorn parašė:
Ar tu čia su balandžio 1? :D Kuo žvakių laidai ir paskirstytojas susiję su žiema ir dujom? Kokybė tai svarbi ir labaiu jaučiasi kai važiuoji dujomis, bet nuo to jie nei sensta nei trūkinėja. Laidus keiti tada kada pasensta arba kitaip tariant po 10 metų, o žvakes kada priklauso pagal ridą ir žvakių tipą 20.000 ar 100.000km, paskirstytojas kartu su laidais arba žvakėm. Kitaip sakant keiti viską kaip ir priklauso pagal amžių/būklę, o ne žiema/vasara ar benzinas/dujos.
O kaip atsakysi i tai kad dujininkam rekomenduojama tik keram. zvakes, kuriu kaina dvigubai skirasi nuo iprastu. Nesakau, kad po kiekvienos ziemos reikia keisti zvakes ir zvaklaidzius, bet jei jie nebuvo ziureti eile metu, tai si ziema galejo dakalt... Beje nesakau, kad juos reikia keisti, bet pasitikrint BUTINAI. Pries 3 metus vazinejau su benzu, tai po ziemos nuo zemu apsuku spustelint gagazo masina uzsipurtydavo, neveikdavo pora cilindru, ypac dregnu oru. Pasikeiciau jokiu problemu. AIsku gali buti ir oro srauto mat., gali buti ir EGR (bet cia labiau turetu itakoti traukos nebuvima)
Kas cia per keram zvakes? Pirma kart girdziu (beje bendraves ir su dujininkais).
henris, žinok, jei kažkas rekomenduoja kažką dujoms, niekuomet netikėk ;) žinok, geriausiai veikia originalios dalys. Aš 5 automobilius naudojau su dujom, neskaitant kiek dar teko trumpai naudoti. Þvakės geriausiai dirba tokios kokios priklauso tam automobiliui. Jei bandysi įdėti kažką "mandro" tai š... gausis su trauka arba su šaudymu.
kas kiek reikia keist zvakes bendzininiams varikliams avensiuj mk1 su dujom vazinejant
Kai pradeda blogai vaziuot,netraukt,trukciot.... :D
jau ryskiai priragaves busi si vakara :-] :D o gal yra protingesniu atsakymu?
Kaip sau nori,as rasiau rimtai.Gali keist kaip gamintojas rekomenduoja,bet reikia zinot kokios zvakes pas tave:platinium,iridium ar dar koks stebuklas ;) .Arba gali keist tada,kaip as tau patariau.Nebent negaila pinigu ir gali sau leist keist zvakes kartu su tepalo keitimu :D
Kam tas žvales keisti, jeigu variklis gerai dirba ?
cia is tos serijos kam tepala keist jei variklis dirba? :D
Nekeiciant laiku tepalo,variklis smarkiai devisi ir gali baigtis variklio uzkalimu,t.y. visisku sugadinimu.Zvakiu nepakeitimas variklio nesugadins,paprasciausiai pasijaus ivairus pozymiai:vibracija,kai kuriu cilindru nedarbas,check uzsidegimas ir klaidos ismetimas.As pravaziavau su Sienna 100 000km ir zvakiu nekeiciau,zmogus vazineja toliau irgi nekeites.
Kadangi labai,labai nori ismest kazkiek pinigu veltui,butinai pasikeisk zvakes,as neatkalbinesiu.
venza teisus, kol variklis ramiai graziai ir taip tuoliau dirba, prie zvakiu list nereik, kai ismes check engine lempute su kodu pirmo liambdo zondo klaida (tipo per liesas kuras) tada galesi keist zvakes, arba pvz kai vienas ar du cilindrai nedirba :) vienam meistrui pardaviau auto ir pries tai patikrines su savo super diagnostika, pasake kad mineta klaida reiskia kad reik keist zvakes nors jos veikia bet netinkamai ir viskas, toliau neberodys klaidos :)
o kur visos babinos, ir kiti el gedimai ? jau neskaitau mechaniniu gedimu kai nesudirba zvake ar ji sutrupa ir t.t :bedantis: beje cia klausimas buvo kai masina su dujom o kaip zinia duju misini sunkiau yra uzdegt nei kad benzo, todel reikia tvarkingos el dalies iskaitant ir zvakes, kuo geresne skierka daro zvake tuo tolygiau dirba variklis(laudiskai tariant -traukia geriau) beto kuro sanaudos irgi keiciasi priklausomai nuo zvakes bukles. todel sakyt kad zvake nedaro jokio poveikio ir ja reik keist kai masina pradeda nebevaziuot yra nesamone, kai jau pradeda trukciot gali reikt keist netik zvakes...
Apie kokią mašiną klausi? GAZ-53? VAZ-2101? Antras Golfas karbiuratorinis?
beto visiems rekomenduociau paskiatyt pries rasant nesamones:
http://www.automobiliuremontas.lt/zvakes (http://www.automobiliuremontas.lt/zvakes)
http://www.delfi.lt/auto/patarimai/degimo-zvake-svarbi-automobilio-dalis.d?id=29654575 (http://www.delfi.lt/auto/patarimai/degimo-zvake-svarbi-automobilio-dalis.d?id=29654575)
edit radau jau tokia tema butent sitam forume tai paskaityt venza dabar...
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php?topic=5304.0 (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php?topic=5304.0)
Citata iš: bladas Įrašytas Gegužė 24, 2016, 22:33:14 PM
Apie kokią mašiną klausi? GAZ-53? VAZ-2101? Antras Golfas karbiuratorinis?
visas toyotas nuo 2000m. kurie turi benzininius motorus ir vietoj zvaklaidziu turi babinas :)
Citata iš: deficky Įrašytas Gegužė 24, 2016, 22:23:54 PM
o kur visos babinos, ir kiti el gedimai ? jau neskaitau mechaniniu gedimu kai nesudirba zvake ar ji sutrupa ir t.t :bedantis: beje cia klausimas buvo kai masina su dujom o kaip zinia duju misini sunkiau yra uzdegt nei kad benzo, todel reikia tvarkingos el dalies iskaitant ir zvakes, kuo geresne skierka daro zvake tuo tolygiau dirba variklis(laudiskai tariant -traukia geriau) beto kuro sanaudos irgi keiciasi priklausomai nuo zvakes bukles. todel sakyt kad zvake nedaro jokio poveikio ir ja reik keist kai masina pradeda nebevaziuot yra nesamone, kai jau pradeda trukciot gali reikt keist netik zvakes...
na pas mane be duju buvo, ir kai salta tai visi cilindrai dirbo o kai griztu velai namo is miesto tai 3 arba 2 cilindrai dirbo (vaziavau pesciojo zingsniais, labai letai :D). Priezastis babinos blogos, pakeiciau tada jau zvakes blogos(checkas rode) nors tikrinau zvakes isemes, nu kibirsciuoja kas gali blogai buti, bet ne reik keist pagal auto gedimo koda (meistras taip sake) , zodziu galvos skausmas man buvo su yariu verso kol pardaviau :D
nu va, obutum laiku keites zvakes, kaip gamintojas nurodo, butum isvenges babinu gedimo :)
anyway radau kad kas 60k km reik keist tai desiu sitas ngk BKR6EIX-11 iridines, su jom dvigubai daugiau km galim nuvaziuot o kainuoja jau netaip ir brangiai.
kai dujos idetos tai praktiskai reik keist kas 30k km su iridinem ar platininen dvigubai ilgiau
babinos nedaug kainavo is sroto apie 10 euru vnt :)
4 zvakes butu pigiau kainave nei viena babina :-]
Manai,kad babinos amzinos ir dvesia tik del blogu zvakiu? Labai klysti :)
dzin parejo tai parejo ta babina, masina ir taip daug nuvaziaves gal kazkur apie 400 tukst km. ir dar toliau sekmingai vaziuoja :) zvakiu tai nepirkau pardaviau auto su tokiu gedimu, meistras sake pakeis zvakes ir nebus gedimo, ar issisprende, nezinau :) tik babina viena nupirkau ir vsio :)
Aš su šita dabartine Toyota nuvažiavęs gal 110 tūkst km, odometras rodo 225 000, o kokia tikra rida - vienas dievas žino. Nesu žvakių nei keitęs, nei išsukęs pažiūrėti, ir nesiruošiu, nes variklis užsiveda ir dirba puikiai. Aplamai vairuoju daugiau metų, negu jūs kai kurie žeme vaikštot, ir benzininius, ir dyzelinius, automobilius, ir su karbu, ir su įpurškimu, ir su babinom, ir su žvaklaidžiais, ir be, ir sakau jums - profilaktiškai žvakių keisti nereikia. Bet, jei norit, keiskit, blogiau nebus. Kai turėjau Žigulį, tai esu žvakes ir valęs, ir keitęs, ir tramplioriaus konatktus keičiau, ir dangtelį, bet iš reikalo.
Nenusisnekek,nieko nebuna amzino,buna kartais kad zvakes pramusa ir kibirksty skelia neten kur reikia,kazkada turejau benzininy Golfuka,variklis purtydavosi,kartais lyg cilindras prastai dirbdavo,pakeitus zvakes problemo dingo visam laikui.
Tai gal zvakiu nekeitei su kiekvienu tepalo keitimu,uztai ir pramuse :D
Citata iš: Rolkis72 Įrašytas Gegužė 25, 2016, 10:59:11 AM
Nenusisnekek,nieko nebuna amzino,buna kartais kad zvakes pramusa ir kibirksty skelia neten kur reikia,kazkada turejau benzininy Golfuka,variklis purtydavosi,kartais lyg cilindras prastai dirbdavo,pakeitus zvakes problemo dingo visam laikui.
Taip, nieko nėra amžino, ir aš turėjau GOLFĄ, ir jam teko keisti ir žvakes, ir žvakių laidus, bet, pasikartosiu - TADA, KADA REIKIA - kai pradeda trukčioti, netolygiai dirbti variklis, kai blogai vedasi. O dabar diskusijoje žmogus paklausė: kas kiek km reikia keisti žvakes. Jis gavo atsakymą - PROFILAKTIŠKAI KEISTI NEREIKIA.
Citata iš: bladas Įrašytas Gegužė 25, 2016, 13:35:41 PM
Taip, nieko nėra amžino, ir aš turėjau GOLFĄ, ir jam teko keisti ir žvakes, ir žvakių laidus, bet, pasikartosiu - TADA, KADA REIKIA - kai pradeda trukčioti, netolygiai dirbti variklis, kai blogai vedasi. O dabar diskusijoje žmogus paklausė: kas kiek km reikia keisti žvakes. Jis gavo atsakymą - PROFILAKTIŠKAI KEISTI NEREIKIA.
As 100% sutinku su tavim (y)
Citata iš: bladas Įrašytas Gegužė 25, 2016, 10:35:10 AM
Aš su šita dabartine Toyota nuvažiavęs gal 110 tūkst km, odometras rodo 225 000, o kokia tikra rida - vienas dievas žino. Nesu žvakių nei keitęs, nei išsukęs pažiūrėti, ir nesiruošiu, nes variklis užsiveda ir dirba puikiai. Aplamai vairuoju daugiau metų, negu jūs kai kurie žeme vaikštot, ir benzininius, ir dyzelinius, automobilius, ir su karbu, ir su įpurškimu, ir su babinom, ir su žvaklaidžiais, ir be, ir sakau jums - profilaktiškai žvakių keisti nereikia. Bet, jei norit, keiskit, blogiau nebus. Kai turėjau Žigulį, tai esu žvakes ir valęs, ir keitęs, ir tramplioriaus konatktus keičiau, ir dangtelį, bet iš reikalo.
nera cia ko girtis kad masinos nepriziuri, turbut esi gudresnis uz indzinerius klurie sukure masinas ir nustate kada ka reikia keist.. as klausiau kiek pagal manual raso kada reik keist . dbr susidaro toks vaizdas kad bandot atkalbet vapse masinos nepriziuret, vaziuok kol vaziuoja, ne visi tokia logika vadovaujasi
ir dar karta pasikartosiu cia buvo klausimas susijas su dujom, skaityt viska nuo pradziu jmj!
O tu stabdziu ir ausinimo skyscius keiti?Zinai,kad juos reikia kas kiek laiko keist?
p.s.as vien su dujom jau apie 15 metu vazineju.
taip pas mane abu skysciai pakeisti, dot4 pas mane melynas 5 metus galiu vazinet, nusipirkus masina pirmi dalykai kas yra keiciama ir zinok jauciasi skirtumas
Citata iš: deficky Įrašytas Gegužė 25, 2016, 21:15:28 PM
taip pas mane abu skysciai pakeisti, dot4 pas mane melynas 5 metus galiu vazinet, nusipirkus masina pirmi dalykai kas yra keiciama ir zinok jauciasi skirtumas
Neaišku, ką ten supylei, dar neteko matyti mėlyno DOT stabdžių skysčio
patikek kiek tau dar neteko matyt visko :-]
pasigooglink ate super blue racing brake fluid
http://www.ogracing.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/A/T/ATE-Blue_web.jpg (http://www.ogracing.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/A/T/ATE-Blue_web.jpg)