Kažkaip susimėčiau ar reikia ir kas keik, keisti mechaninės greičių dėžės tepalus? Kaip pasižiūrėti ar ten netrūksta tepalo?.
Tiek iš Mototojos, tiek iš Autotojos atsakė, kad MT tepalų keitimas nėra atliekamas. O tarkim čia http://www.automobiliuremontas.lt/tepalu-keitimas rašo, kad kaip ir reikėtų.
Jūsų nuomonė?
http://www.olyslager-lubricants.nl/FuchsEurope/product.asp
Ten rašo kad kas 60 tūkst km. arba kas 4 metus
As asmeniskai keiciau, kai tik nusipirkau, sekanti karta keisiu po 100t km. Nezinau ar cia gerai ar blogai, bet manau blogiau nebus. Kad visiskai nereikia keisti, tai tikra nesamone. Pvz. Kemi aiskina, kad naujai masinai pirmas tepalu keitimas reikalingas tik po 20 000km...... absurdas.
ne absurdas, tiesiog supilti long life tepalai. renuškėm naujom eina net iki 30000km keitimo intervalas. turim darbe opel combo benzininę būdą, tai intervalas irgi kas 20000km. tik tepalai nepaprasti, kažkokia koduotė kita. klampumas tas pats, tik priedai skiriasi.
savajam d4d avensiui keičiu kas 10k km.
greičių dėžei nežinau kaip kada keičiasi. savo auto keičiau iškart po pirkimo
Citatacu parašė:
ne absurdas, tiesiog supilti long life tepalai. renuškėm naujom eina net iki 30000km keitimo intervalas. turim darbe opel combo benzininę būdą, tai intervalas irgi kas 20000km. tik tepalai nepaprasti, kažkokia koduotė kita. klampumas tas pats, tik priedai skiriasi.
savajam d4d avensiui keičiu kas 10k km.
greičių dėžei nežinau kaip kada keičiasi. savo auto keičiau iškart po pirkimo
D4D siaip priklauso kas 15 KKm, bet blogiau aisq nebus.
As kalbu apie pirma tepalo keitima, aisq jau padirbejusiam varikliui galima keisti ir reciau, kad ir kokie superiniai tepalai yra vistiek naujam varikliui prisidirbant susidaro daugiau metalo drozliu nei prabegusiam 100t km.
CitataGALLANT parašė:
As kalbu apie pirma tepalo keitima, aisq jau padirbejusiam varikliui galima keisti ir reciau, kad ir kokie superiniai tepalai yra vistiek naujam varikliui prisidirbant susidaro daugiau metalo drozliu nei prabegusiam 100t km.
Siaip sutinku... ale dabar gamintojai deklaruoja, kad nauji varikliai buna po ale saltos "apkatkes".... uztat nereikia, keist tu tepalu greit, kaip tai darydavom ziguliuose, nebent pasidarei kapitalke.
Tai palaukit, apie ka mes kalbam, jei greiciu dezes tepalus- jokiu ten kas 20 000 km nereikia, 60 -100 tukst. km deretu, kad nekeicia- nesamone, bet kuris servisas gali pakeist, kaip ir gali pasikeist pats. Bent jau pas mane yra 2 varztai- vienas isleidimo kaip ir kartery, kitas uzpildymo, kuris taip pat ir yra virsutine riba. Jei nori patikrint- issuki ji, ikisi pirsta ir ziuri kada tepala pasieksi :D Galima ir gudriau- fantazijos reikalas... o turetu but iki virsaus. Jei truksta- rekomenduoju papildyt. Dabar apie variklio alyva... Drozliu tokiu kaip ir nelabai ten buna kad ir po kapitalkes, o dulkes tvarkingai seda filtre, kuri rekomenduociau keist dazniau... na bent jau as stengiuos 2 filtrus pakeist per tepalu sezona. O apie long life tepalus- totali pieva... Ypac turbininiuose varikliuose.... Turint omeny kad 1 is tukstancio zmoniu tesaugo turbina, ir tuo labiau tepalus, tai tikrai keitimas geriau kas 10 000 km nei kas 30 000.
Kaip teisingai pastebėta, kalba eina apie greičių dėžės tepalo keitimą :)
Keisiu kitą savaitę, kokiam servise.
As tai pasitikeciau atstovo nuomone,jie arciau gamintojo,kuris numate visus aptarnavimo intervalus,o jei prekiauciau tepalais tai aisku prirasyciau visokiu brosiuru kad reikia keisti kuo dazniau:D,kai nusiperku nauja masina visada servise patikrinu tepalo lygi dezeje-tik viena varzta atsukti.Pazystamas prekiauja Shell tepalais tai nepatare is Toyotos ispilineti to kas pripilta gamykloj ir nenumatytas keitimo intervalas.
Na aš ir taip manau, ir Toyota tinklapy bent jau 2 Avensiui prie aptarnavimų iki 210tkm nėra įrašyta greičių dėžės tepalo keitimas.
Tai gal kas 200tkm galima ir pasikeist o ne kas 60, kam to reikia.
Skambinau i Tokvila ir paklausiau. Atsake, kad nereikia keisti, jei nera pratekejimo, tai ir dapylinet nereikia.
Na nezinau, per 10-15 metu tikrai cheminiai pakitimai paciame tepale atsiranda... taip kad kai jis mato ir 70 laipsniu karsti, ir 30 laipsniu salti, trinti ir viska... taip kad tas nereikia keisti, tai taip galima nekeisti, kaip ir galima variklio tepalo nekeisti :) Mano kolega kas 2 metus pasikeicia ir dar nenumire :D nei pats nei jo automobilis :) Taigi tas keitimo intervalas- rekomenduojama tam, kad butu sveikiau automobiliui... Padangos irgi gi galima vazinet su 1.6 mm ziema bet ar vazineji?
Vadinasi zalciai is Tokvilos man pribure, kad suvaryciau savo deze....... :@:@:@ Kaip jie galejo man tokia nesamone pasakyti? :O
Kestai, nurimk, jie privalo tavo automobili priziuret ir patart viska kas su juo vyksta garantini laikotarpi ty turbut 3 metai arba 100 000km, per si laika tikrai keist tepalus greiciu dezej nebutina :D O siaip tai tikrai nera privaloma keist ta tepala, bet zinai :) laikas rodo kad produkcija sensta, ir jos kokybe prasteja (isskyrus vyna ir panasiai ane :) )
Vazinejat su toyota, ir nesukit galvos del smulkmenu. Mano camry antifrizas jau 14metu nekeistas, ir jo savybes ne kiek nepasikeite, tikrink kiek nori ir kuo nori, vis tiek kaip naujas.
antifrizas skirtas ausinti- cia ir vanduo gali but ir pienas, jokio skirtumo nera- tai tik silumos nesejas ir jo tikslas- neuzsalti ties minusine temperatura ir taip nesuskaldyt bloko, nenukelt galvos ir panasiai... O tepalas skirtas tept, tai yra sumazint trinti iki tiek, kad nediltu besilieciantys pavirsiai... O cia jau kur kas svarbiau tepalo savybes, atsparumas temperaturai, nusidevejima mazinantys priedai ir visa kita...
tai jei pagal rekomendascijas, vienintelis skystis kurį reikia keisti yra variklio alyva, kurią netgi buvęs vienas, atrodo shell, direktorių pasakė, kad irgi tik kompanijų būdas pinigų išviliot. Bet ar kas žiūrėjot kaip atrodo vairo stiprintuvo bakelis arba stabdžių skysčio arba sankabos cilindro skysčio, baisu, na kad juodas kaip smala tai bala matė, bet kad ir dar papildomų nuosėdų yra, tai nemanau, kad tai gerai...
Na matau reikalinga trumpa paskaitele si kart apie mechanines pavaru dezes.
Lengvuju automobiliu pavaru dezese pagal gamintojus alyva nekeiciama o ir jei keiciamia tai tik avarijos ar gedimo atveju, bet nereikia pamirsti, kad gamintojas kazin ar numato automobilio mazgu tarnavimo laika(be remonto) ilgesni nei 6-7m ar 200kkm-300kkm. Kokios problemos vyksta su tepalu per toki laikotarpi: veikiamas oro, salycio su metalu, staigios temperaturos kaitos tepalas pradeda oksiduotis kas padidina metalo korozija, to pasekoja metalo detales pradeda rudyt ir buna pazeidziamas detaliu grudinimo sluoksnis ko pasekoje liaudiskai pradeda KAUKTI GREICIU DEZES GUOLIAI AR KRUMPLIARACIAI. Naudojant netinkama alyva vazinejant vasara ir nedideliais greiciais nieko blogo paprasciausia nenutinka bet tik isvaziavus i autostrada nuo dideliu apsuku tepalas paprasciausia nuo krumpliaraciu nutaskomas ir nebesusidaro reikiama apsaugos plevele. To pasekoje perkaista. praranda savo savybes metalas ir deze pradeda skleisti nemalonius garsus, zinoma tai tik maza dalis to kas vyksta.
Moralas tame kad mirtingiems zmonems rekuomenduotina tepala dezeje (jeigu nesate sportininkas ir super taupus) keisti kas 200-300kkm, jeigu keisite kas 100kkm tikrai nepakenksite.
CitataAurimas parašė:
Vazinejat su toyota, ir nesukit galvos del smulkmenu. Mano camry antifrizas jau 14metu nekeistas, ir jo savybes ne kiek nepasikeite, tikrink kiek nori ir kuo nori, vis tiek kaip naujas.
Nesamone.. net long life antifrizai skirti 5 metams max.
Citatafennix parašė:
antifrizas skirtas ausinti- cia ir vanduo gali but ir pienas, jokio skirtumo nera- tai tik silumos nesejas ir jo tikslas- neuzsalti ties minusine temperatura ir taip nesuskaldyt bloko, nenukelt galvos ir panasiai... O tepalas skirtas tept, tai yra sumazint trinti iki tiek, kad nediltu besilieciantys pavirsiai... O cia jau kur kas svarbiau tepalo savybes, atsparumas temperaturai, nusidevejima mazinantys priedai ir visa kita...
Irgi nesamone... tepalas ne tik tepa besitrinancius pavirsius, bet ir juos ausina...
Negali buti joks pienas, joks vanduo... vanduo uzsala prie - temperaturos, jei ne distiliuotas - kalkemis padengia ausinimo kanalus, peciukus, radiatorius, del ko zymiai pablogeja silumos pernesimas.
Taip pat vandens virimo temperatura palyginus zema ~100 0C, o antifrizo 120-140 OC priklausomai nuo rusies ir koncentracijos.
Be to naujesni antifrizai kaip G12 ir pan, dar turi ir tepamuju savybiu (veikia kaip tepalas) kas tepa ir labiau saugo vandens pompa.
Nagi, nereikia taip ziauriai... Tepalas skirtas trinties sumazinimui ir bestrinanciu detaliu devejimosi sumazinimui. Taip, tuo paciu ir ausina, bet tai ne pagrindine jo savybe(taip, kylant temperaturai devejimas ir dilimas stipreja) taip kad ir vienas kitam nepriestarauja. Kalbant apie variklio ausinima- visiskai jokio skirtumo, pagrindinis elementas- yra radiatorius. O visa kita- tai silumons nesejas(siuo atveju antifrizas) ir nesejo cirkuliacija uztikrinantis siurblys(vandens pompa) Varikli galima ausint ir oru... jei ka... O vanduo ir pienas :D kaip buvo pajuokauta, tikrai ne prasciau ausins, tik tiek kad nelabai sveika pompai ir radiatoriui, o siaip bet koks skystis puikiai atlieka savo funkcija(tik tiek kad uzsala prie minuso, bet kodel nenaudot paprasciausio alkocholio arba degtines- veiks kaip antifrizas)... Pas mane darbine temperatura 73 laipsniai taip kad nesvarbus man tie 120 laipsniu :) Ale paciam keista kaip tiek fantastikos priburiau :) Taigi, Kad nebutu visiskas OT- taip greiciu dezes tepalu galima nekeist ir per 300 000km, bet po tiek km ir pacia deze turbut teks pakeist :D... Visi tepalai ir skysciai- senstantis produktas prarandantis savo pagrindines savybes naudojant ar tiesiog laikui begant. Del to rekomenduoju keist kas 100 000 km
jei TOYOTA rekomenduota technine prieziura iki 210 tust km nenumato greiciu dezes tepalo keitimo ir problemu nera, manau netikslinga ji keist kas 100 tukst. Kas 200tukst galbut. Bet jei nera jokiu pasaliniu garsu ir problemu, autorizuotas atstovas apziurejes irgi nieko neizvelgia tai kam? nebent patys del to geriau pasijausit :)
o keitimas kas 2 metus ne rodiklis, neaisku kiek nuvaziuoja per metus tas auto, jei po 10-20 tukst km tai tik meto pinigus vejais
kalbant apie pinigu metyma vejais- tai kiekvienas isedimas i automobili yra pinigu metymas... Visai kas kita- patiriamas malonumas vaziuot... Vienus zavi letas ramus pasivazinejimas, kitus ikgos tolimos keliones, trecius adrenalino kiekis spaudziant pedala iki dugno... Man patinka krapstytis... Turbut tik greiciu dezes, sankabos ir kuro bako dar nesu nuneres savajai... O dabar laukia rimtas kebulo remontas, kuri su pasididziavimu vel padarysiu pats :) Taip kad kiekvienam savo... tikrai greiciu deze nesubyres jei to tepalo nekeisi, bet vistiek rekomenduoju pakeist :) kaip ir prezervatyva patikrint :D Blogiau tikrai nebus, o ir tas 1Lt tukstanciui km ne taip jau dideli pinigai...
Citataaudrius parašė:
Kokios problemos vyksta su tepalu per toki laikotarpi: veikiamas oro, salycio su metalu, staigios temperaturos kaitos tepalas pradeda oksiduotis kas padidina metalo korozija, to pasekoja metalo detales pradeda rudyt ir buna pazeidziamas detaliu grudinimo sluoksnis ko pasekoje liaudiskai pradeda KAUKTI GREICIU DEZES GUOLIAI AR KRUMPLIARACIAI.
Moralas tame kad mirtingiems zmonems rekuomenduotina tepala dezeje (jeigu nesate sportininkas ir super taupus) keisti kas 200-300kkm, jeigu keisite kas 100kkm tikrai nepakenksite.
Kažkaip tai negaliu įsivaizduoti rūdijančius greičių dėžės krumpliaračius :):o
Iš praktikos galiu paskyti, kad per 15 metų su sena Audi A6 nuvažiavau beveik 300 t. km, mechaninės greičių dėžės tepalų niekada nekeičiau, greičių dėžėje jokių garsų ar gedimų neatsirado. Tad manyčiau gal keisti ir neverta, bent iki 300 t. km.
ar matei tepala po 300 KKm?
CitataEdvatronas parašė:
ar matei tepala po 300 KKm?
Mačiau, na ir kas? Iš pažiūrėjimo tepalo savybių nenustatysi.
O įdomiausia, kad greičių dėžėje buvo tik viena-anga. Šone. Atsuki, kaip čia kažkas rašė, jeigu tepalo lygis ties skylės viršumi, viskas gerai, jei trūksta - reikia papildyti. O išleisti tepaliuką, nėra kaip. Gal galima išsiurbti, bet jis gana tirštas. Kitas būdas paversti mašiną ant šono ir išpilti. Arba nuimti greičių dėžę :D
o kas per mašina, kad 1 skylė tik buvo?
CitataNNZ parašė:
o kas per mašina, kad 1 skylė tik buvo?
cia man panasu, kad su merga kazkas kazka sumaise... :D
atvirai pasakius kiek turejau masinu tai tepalo nevienai nesu keites,tik patikrinu kad butu norma jei tepalo geiciu dezej nebus tai teks keisti kita o tai kainuos nemazai kai nuperku masina tai pasitikrinu ir vaziuoju ramia dusia.mano pusbrolis remontuoja masinas gal koki 15metu tai esu klausias apie geiciu dezes tepalo keitima,tai jis sako atsuki varsta ikisi pirsta paziuri klampuma ir matosi ar reikia keisti ar ne.:o
tikrinau su pirštu tepalo lygį :) tai pirštas nesiekė tepalo. pasikeičiau greičių dėžės tepalą, tėvas turėjo 80/90, supyliau, bet bėgiai keistai junginėjasi. kai išjunginėji 1,2 pavaras, jaučiasi, kad prikibęs bėgis. manau, kad reiktų skystesnio tepalo.
kokį gamintojas rekomenduoja? 75/90?
75W90 reik, paziurek bet kokio gamintojo rekomendacijose pagal auto