Sveiki taigi nupirkau prius II 2004m, pirkimo metu man paske yra klaidele tas trikampis istrinsi ir viskas bus ore, nutryne bet vistiek atsiranda ir jau taip kelis kartus, ir kodel jis butent atsiranda su VSC + geltonu apskritimu su sauktuku, vadinas kazkas su tuo susije gal, nes sian po istrynimo viskas ok buvo, po to sedau i masina uzvedziau niekur nevaziavau nieko ir turejau sita geri esat susidure kokios nuomones patarimai? gal nuvaryt i TOKVILa oficialu ir tegu pravaro issiaiskina tikrai kame beda nepagailet pinigu? lauksiu komentaru padekit man sirdi skauda :D
Nuvaryk pas pardaveja kuris sake,kad istrinsi ir viskas bus ok ir tegu istrina arba masina jam grazink.
Sventas tavo naivumas :goodboy:
Na sitas variantas nlb man kuo padeda :D ten buvo ale pazystamas
Tai tuo patogiau,zinai kur ji rast jeigu pazistamas.Ar cia taip sutaret,kad jeigu pazistamas,tai galima ir apgaut?
Citata iš: Kestutis29 Įrašytas Spalis 18, 2017, 19:24:48 PM
Na sitas variantas nlb man kuo padeda :D ten buvo ale pazystamas
"geras" vadinasi pažįstamas su rimtu gedimu auto įkišęs... šauktukas pas prius yra rimtas gedimas, VSC užsidega nes atjungia praslidymą, bet tai visiškai nesusiję. Reikia bent klaidos kodą sužinoti...
Na zinot kaip su tais pazystamais na bet cmon gal nieko rimto chebra :D mano klasioko buvusio dede ten perekupas gariunu, neturetu manau pusbroliui kist levos masinos nugaisusios na ziuresim, o siaip ka manytumete jeigu nepagaileciau pinigeliu nzn kiek ten 50-80 eu ir i oficialu TOKVILA tegu jie ja prachekina kaip ir kas viska ?
O tai niekas neturi, kad ir kokio obd skanerio klaidas praskanuoti pradžiai?
Ateičiai, perekūpai giminaičių neturi.
Įtariu hibridinės pavaros gedimą, pradžiai padėdavo klaidų nutrinimas nes dar kažkiek funkcionavo, bet davedei iki visiško gedimo.
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 18, 2017, 20:32:33 PM
... perekūpai giminaičių neturi...
Čia geras, (y) skamba kaip dainos ar filmo pavadinimas :-]
Man tai toks vaizdas, kad is paskutiniu santaupu pirkta auto, jeigu ramia sirdim su klaidom pirkta. Bent pradziai issiaiskint reikejo del ko jos, o paskiau trint.
O gal ten nieko baisaus ta lempute. Gal uztektu tik baterija hibridine pakeisti :D
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 19, 2017, 08:31:23 AM
O gal ten nieko baisaus ta lempute. Gal uztektu tik baterija hibridine pakeisti :D
Pritariu.
99 procentai, kad baterija. Net klaidos kodą galiu numanyti - P0A80 :D
Sveiki,
Veteranai galėtų patarti, o nekomentuoti kaip žmogui pasielgti? ;)
Venzo gerai sako, reiktų šnekėti su tais "giminėm-pardavėjais". Jeigu taip yra tai matomai, kad žinojo apie rimtas problemas ir pardavė?
O kaip kainoj atsispindėjo? Jeigu mokėjai ~2000 EUR, tai gal ir nieko. jiegu mokėjai~4000 EUR, tai apgavo "giminės". Ar pirkimo pardavimo sutartį pažymėtos pastabos, kad auto su defektu? Jeigu ne, tai tuos vyrukus galima "paspausti" ir rimčiau.
Nesinori konfliktuoti, bet taip išeina jeigu tylėsi, tai remontuotis teks pačiam.
1. Reiktu diagnostikos ir išvadų kas per bėdos.
2. Jeigu išlaidos nėra baisios nuryji, karčia piliulę, susiremontuoji ir važiuoji.
3. Jiegu diagnostika sako, kad laukia didelės išlaidos, kalbi su "giminėmis" kaip sprendžiam problemą.
O sprendimas toks: aš jums Prius'ą o jūs man mano pinigus. Jiegu ne tai, tai jie turės tau atiduoti pinigus ir dar teismo išlaidas kompensuoti.
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 19, 2017, 11:08:47 AM
O sprendimas toks: aš jums Prius'ą o jūs man mano pinigus. Jiegu ne tai, tai jie turės tau atiduoti pinigus ir dar teismo išlaidas kompensuoti.
Ka tu paduosi i teisma, jei "pats pirkai is vokiecio uz 1000eur" ?
:think:
Jo tokiu atveju blogai. Lyg supratau, kad tas auto važinėtas čia.
Bet jeigu draugai ar giminės tai neturėtų dingti į krūmus.
1. Jeigu užsiima auto prekyba tai turėjo žinoti , kad gedimas gali būti rimtas.
2. Įprastiniuose auto signalinių lempučių žibėjimas dar nereiškia labai rimtų bėdų, na gal raudona tepalo lempikė... Bandykim galvoti kad pats pardavėjas nenunuotokė koks gedimas gali būti...
3. Jeigu jau taip, tai dar sąžinės turintis pardavėjas turėtų kažkaip prisidėti prie šio reikalo sprendimo.
4. Arba parduoti į "minusą" ir vėl nusipirkti ne duok die tokią pat bėdą.
5. Jeigu viskas atpuola, tai reikia remontuoti ir vsio. Kainuos, ką jau čia padarysi. Nors dar gal ten nėra taip baisu kol nenustatytas tikrasis gedimas..?
Tai priuse raudonas šauktukas, tas pats kas raudona tepalo lemputė, blogai!
Sveiki,
Gal žmogų per daug prigūzdinot? :think:
1. Ar auto užsiveda ir galima važiuoti?
2. Ar cirkuliuoja inverterio aušinimo skystimas raudonas? Užvestam auto galima pasižiūrėti.
2. Ar girdisi už galinės sėdynės pašaliniai garsai, ventiliatoraius užimas ir pnš.? Jeigu ūžia ventiliatorius tai kaista baterija ir tada jau blogai.
3. Ar pakankamai įkrauta 12V baterija? Galima patikrinti ekranėlyje atlikus tam tikrus "būrtus" arba su testeriuku.
4. Ar viskas tvarkoj su stabdžais? Su parkavimo stabdžiu.
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 20, 2017, 09:09:30 AM
Sveiki,
Gal žmogų per daug prigūzdinot? :think:
1. Ar auto užsiveda ir galima važiuoti?
2. Ar cirkuliuoja inverterio aušinimo skystimas raudonas? Užvestam auto galima pasižiūrėti.
2. Ar girdisi už galinės sėdynės pašaliniai garsai, ventiliatoraius užimas ir pnš.? Jeigu ūžia ventiliatorius tai kaista baterija ir tada jau blogai.
3. Ar pakankamai įkrauta 12V baterija? Galima patikrinti ekranėlyje atlikus tam tikrus "būrtus" arba su testeriuku.
4. Ar viskas tvarkoj su stabdžais? Su parkavimo stabdžiu.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171020/571be67e831b1c05039a8fe40327f9c4.jpg)
Jo teisingai ;)
Pas mus LT forumuose tai ir sprendžia problemas ;)
Aš tiki siūlau ką žmogus elementariai galėtų pats pasižiūrėti. Bent pabandyti.
Gal turi minčių kaip nuotoliniu būdu prisijungti prie Priuselio?
Būtų geras būdas pagėlbėti "altruistiškai"... ;)
Siuolaikinems masinom yra vienintelis budas: prisijungt prie diagnostikos kompo.Toliau,kai zinomi klaidos kodai,galima ir su krikstolo rutuliu burt :-]
Mes čia daugiau dalyvaujame nei automobilio savininkas, nepersistenk LM ;)
Na nzn nuvariau pas meistra nes ten dar ir siaip daug ka tvarkyt reikejo, gumas uzdejo ziemai nes amortikai priekiniai nuogi buvo pries salnas, zvakes pakeite 4 nes sukepusios sake ziaurios buvo jos, dar pakeite tuos dbr nesijuokit nes as dar zalias neaptarnaujamus tepalus greiciu dezes ar ko ten zodziu tos vietos kur oficialiai jie nekeiciami, na ir sutvarke ta klaida klaidos tos tvarkymas kainavo 100 eu sakau tai kas buvo jis man tiesiogiai neatsake sake komercine paslaptis cirkas zodziu, na bet as kitu klausimeliu kiek suprantu is cia esanciu turit jus priusus antrukus kaip maniskis ale bent jau kai kurie gal baterija pakomentuotumet, pvz as lyg ir pastebiu kad mano baterija daznai patampa zalia good or bad ? na va pvz sedejau sian su panele masinoje baterija buvo paraudonavus jau tada variau namo ir ~ per 20 min atlekiau iki namu ir ji zalia patapo, kartais buna aisku tiksliai kitus kart kneskaiciuodavau, bet 5-10 min ir ji tampo is melynos arba raudonos zalia trumpam aisku bet tampa, tai normalu ? nesmerkit del mano nezinojimo daug darbu dbr mazai laiko dirbu ir pan tai kolkas neatrandu galimybes viskuo pats pasidomet, nuraminkit arba ispekit kad reik tikrint ta baterija o gal pasiulysit kur patikrint kad man tikrai pasakytu gera baterija ar ne ir kiek toks malonumas galetu apseit vilniuje veiksmas
Geras meistras. Paeme 100eur, bet negali pasakyti uz ka. Gerai kad tik 100, kita karta paims 500 :) Gal lempute tik raudona spidometre atjunge - vat ir visa paslaptis :)
Man ta "komercinė paslaptis" kažkaip irgi nerimtai pasirodė, atrodo, kad kažkokiu būdu apgavo, jei nepasako ką darė.
Kestuti dbr vsks bus tau ok nszn ta batarke jei zalia tai good jei raudona tai bad nesiparink del maskes geriau su panom pasitoosink jei ka rasik cia tau visi pades good luck
:think: uz remonta brangu ar pigu ? Svarbu sutvarke prblm. Darbo gal buvo uz 10 o kad zinojo kaip sutvarkyt 90 eur :goodboy:
Kolega gerai sako vaziuok su savo auto ir nestresuok kad gal kazkas kazkada suges ;) pats sakai kad ir taip turi reikalu. Kai suges tada galvosi . visa kapela pergyveno del tavo auto o viskas nebuvo taip tragiskai. Raudonas trikampis su sauktuku ne visada reiskia big problem. Kai uzvestas priusas kai D padetis atidaryk vairuotojo dureles ir gausi signala su raudonu trikampiu :think: pas japonus negalima taip daryti...
Jus man apie ta baterija daugiau papasakotumet, kuris isvis is cia esanciu turi priusa 2 ? :D
Aš turiu, prašau http://bfy.tw/Ebnf
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 22, 2017, 10:44:28 AM
Aš turiu, prašau http://bfy.tw/Ebnf (http://bfy.tw/Ebnf)
Tai ponas daznai matai pazaliavusi batarke? kai pavaziuoja po keliu min tampa vel melyna ?
Citata iš: Kestutis29 Įrašytas Spalis 22, 2017, 15:38:56 PM
Tai ponas daznai matai pazaliavusi batarke? kai pavaziuoja po keliu min tampa vel melyna ?
Aš dažniau matau mėlyną nei žalią, nes važiuojame tik mieste.
Ne tai faktas melyna as skaityk pastoviai matau bet beveik kas diena ir zalia pamatau jus ne ?
Citata iš: Kestutis29 Įrašytas Spalis 22, 2017, 17:52:57 PM
Ne tai faktas melyna as skaityk pastoviai matau bet beveik kas diena ir zalia pamatau jus ne ?
Dažnai pamatau jei nuo kokio kalno nusileidžiu, čia žinok tas dažnumas tų spalvų nieko nereiškia, priklauso kaip važiuoji, kur važiuoji ir t.t. Vat jei jau violetinę spalvą dažnai matai, tada jau reiktų susirūpinti.
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 22, 2017, 20:28:23 PM
Dažnai pamatau jei nuo kokio kalno nusileidžiu, čia žinok tas dažnumas tų spalvų nieko nereiškia, priklauso kaip važiuoji, kur važiuoji ir t.t. Vat jei jau violetinę spalvą dažnai matai, tada jau reiktų susirūpinti.
dekingi
Sveiki,
Aš kiekvieną rytą važiuoju apie 35km, 30min. pirmyn ir vakare atgal. Veiksmas užmiestyje. Baterija užsikrauna du kartus arba kartą. Maršrute yra ir kalvotų vietų. Grįžtant namo nuriedu nuo kalno -visada užsikrauna žaliai. Greitis 90-100km/h. Kuro sąnaudos apie 4,6l/100km šiuo laiktarpiu. Vasarą buvo 4,3l/100km.
Ar baterija veikia normaliai gali spręsti ir pagal kuro sąnaudas, Jeigu normaliai (???!!!) važiuoji ir sąnaudos 5-6l/100km baterija veikia normaliai. Jeigu ženkliai didėja benzo sąnaudos galima įtarti, kad baterija veikia netinkamai.
Jiegu mieste daug važinėji tai tie užsikrovimo ir išsikrovimo ciklai bus dažnesni.
Na mes važiuojame beveik 100% mieste ir kondicionieriaus Pvz niekad neišjungiame, va realios kuro sąnaudos skaičiuojant įpilti kuro litrais ir nuvažiuotais km, borto kompas visad meluoja 0.2-0.4ltr
https://www.spritmonitor.de/en/detail/813787.html
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 23, 2017, 08:30:44 AM
Sveiki,
Aš kiekvieną rytą važiuoju apie 35km, 30min. pirmyn ir vakare atgal. Veiksmas užmiestyje. Baterija užsikrauna du kartus arba kartą. Maršrute yra ir kalvotų vietų. Grįžtant namo nuriedu nuo kalno -visada užsikrauna žaliai. Greitis 90-100km/h. Kuro sąnaudos apie 4,6l/100km šiuo laiktarpiu. Vasarą buvo 4,3l/100km.
Ar baterija veikia normaliai gali spręsti ir pagal kuro sąnaudas, Jeigu normaliai (???!!!) važiuoji ir sąnaudos 5-6l/100km baterija veikia normaliai. Jeigu ženkliai didėja benzo sąnaudos galima įtarti, kad baterija veikia netinkamai.
Jiegu mieste daug važinėji tai tie užsikrovimo ir išsikrovimo ciklai bus dažnesni.
pas tamsta ir 2 priusas ?
Taip, 2006m.
Vieną kartą palyginau duomenis borto kopiuterio ir su užpylimo nuo "pilno lig pilno". Buvo panašūs, tai galvoju, kad kompas nemeluoja.
Pastebėjimas, kad sąnaudoms labai įtakoja slėgis padangose. Bandau palaikyti 2,5-2,6bar.
Vasaros pradžioj įdėjom LED šviestuvėlius, sakyčiau iki 0,2l/100km preliminariai naudoja mažiau nei kad su originaliomis trumpomis šviesomis. Mano toks pastebėjimas.
Kitas dalykas kaip spaudi greičio pėdalą ;).
Jeigu dažnai varai dugnan tai ir turi atitinkmai rezultatus ;) Bet tai manau galioja visiems auto.
Bet Prius automatas ir benzas ir jeigu kuro sąnaudos 5-6l/100km tai kažin koks kitas benzininis auto su automatine pavara galėtų prilygti?
Priuso ekonomkiškumas auga tiesiog akyse, jeigu kelionė ilga. Pavažiuoji mieste, pavažiuoji užmiestyje. Esmė, kad būtų šiltas variklis, kiti agregatai. Jiegu važiuotum kokius kelis tūkstančius km, tai net nežinau kur reiktų dėti benziną ;) ;) ;) čia juokauju,. Jeigu rimčiau manau turėtų būti geras vidurkis reiks kada išbandyti.
Na čia gal ne visai apie bateriją, bet tai susiję su baterijos galimybių išnaudojimu net ir užmiestyje.
Gal 40-50% sąnaudų 100km galvoju padengia baterija. Tradiciniu auto koks būtų 8-10l/100km, o čia 5-6l/100km.
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 23, 2017, 12:41:11 PM
Priuso ekonomkiškumas auga tiesiog akyse, jeigu kelionė ilga.
Nelabai supratau kaip gali Prius ekonomiskiau but uzmiestyje?Tai miesto automobilis ir visa jo ekonomija paremta butent miesto salygomis.Uzmiestyje jis vaziuos keip eilinis benzininis auto.Nebent naujausias modelis kazka taupo uzmiestyje nes jam elektra jungiasi ir virs 100km/h.
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 23, 2017, 12:41:11 PM
......Jiegu važiuotum kokius kelis tūkstančius km, tai net nežinau kur reiktų dėti benziną ;) ;) ;) čia juokauju,. Jeigu rimčiau manau turėtų būti geras vidurkis reiks kada išbandyti.
Isbandyk :)
Mano banyta 2kartus is UK i LT ir atgal. 2300km i viena puse... Ekonomijos 0. Visur vaziuota tik leistinu greiciu, per Vokieciu Autobama - 150km/h
Vidutines kuro sanaudos - 7.9/100km
Tas pats atstumas su Verso 2.0l D4D, 2012m iveiktas su 5.7l/100km
Normalu, nes užmiestyje ryja praktiškai tą patį, ką eilinis benzas.
Naujausi modeliai jau sako užmiestyje ima mažiau, kaip ir Venza rašė.
:think:
Tai kad vyrai, labai graitai lakstot :) Prius max 170k/h o jeigu važiuojam 150km/h praktiškai maksimaliu ir norim ekonomijos? Tai praktiškai "drožtukizmas" 10metų auto.
Pabandykit su verso prasilėkt 200km/h ir pažiūrėkit vidurkį :-]
Aš kalbu apie sąnaudas važinėjant normaliu greičiu. Prsilaikant taisyklių (+/-) Stebint aplinką ir t.t. :-)
Vieni pažystami važiavo su nauju hibridiniu leksus'u. Bandomasis prasivažiavimas. Sakė šššš, tik 190km/h "traukė nors spidometras rodo 240km/h"..? Sąnaudos gal 9l buvo. Prastai... ;)
Aišku galima juoktis, kad 90-100km/h "pensininko rėžimas" ar dar kažkas, bet aš tik dalinuosi info.
O jūs norit sugriauti mitus... ;) ;)
Citata iš: Venza Įrašytas Spalis 23, 2017, 13:32:48 PM
Nelabai supratau kaip gali Prius ekonomiskiau but uzmiestyje?Tai miesto automobilis ir visa jo ekonomija paremta butent miesto salygomis.Uzmiestyje jis vaziuos keip eilinis benzininis auto.Nebent naujausias modelis kazka taupo uzmiestyje nes jam elektra jungiasi ir virs 100km/h.
Vilnius - Mažeikiai važiuojant pagal taisykles kuro sąnaudos 6.5, automobilis su keturiais žmonėmis, sakyciau taupu. Dyzelis, kad ir 5ltr užmiestyje, man ne per niekur neapsimoka kai tas priusas važiuoja 90% mieste ;)
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 23, 2017, 15:59:22 PM
.....Pabandykit su verso prasilėkt 200km/h ir pažiūrėkit vidurkį :-]
200 netraukia, bet and 163km/h vazinejau gan daug vokieciuose. Sanaudos tokiu greiciu- 6.73l/100km
O del lakstymo tai kaip cia pasakius; autobame vaziuojant 150, kiti tave lenkia ir pralekia kaip pro stovinti vietoj :)
Pavažinėk mieste 90% per metus ir pasakyk tada sąnaudas ;) prius nėra autobano automobilis, niekas dėl to ir nesiginčija.
Autobame gal prieš 15metų su senuku 88metų passatu 120km/h bandžiau važiuoti. Draugai prigazdino kad subyrės mano auto pas vokietį, tada sužinosiu kiek kainuoja partempti iš autobamo :). Bijojau kad nesubyrėtų. :think:
Negalėjau važiuoti, fūros pradėjo mane "stumti nuo kelio", nieko neliko tik spausti turbo dyzelį ir niekas nesubyrėjo.
Dabar auto kitokios, mažiau bijo greičio ir dyzeliniai varikliai. Bet su dyzeliu daugiau visokių reikalų, ekologija, pridėta filtrų, eletroniniai purkštukai ir t.t. Sistemos priežiūra ir remontas manau brangesnis nei benzo. Sakyčiau sumodernėjo dyzelis, bet kažkoks lepesnis, neilgaamžis pasidarė.
Dėl krovininių auto viskas aišku, o dėl lengvųjų gal verta pagalvoti... :think:
Kolega GMC minėjo, kad Prius užmiestyje neveikia kaip hibridas. Aš manau, kad veikia. Užkrauta baterija užmiestyje padeda irgi padeda taupyti. Vidutinės sąnaudos mažėja(kompo parodymai) ~ 1l. Aišku net taip dažnai ji pilnai užsikrauna kaip kad mieste.
O "prikimštas" Prius keleivių-šeimos narių ar kitų ir turi savo privalumų. Sunkesnis auto įsibėgėjęs geriau rieda nei tuščias. Tik reikia išnaudoti situacijas.
Sakyčiau reikia kitokio važiavimo stiliaus su Prius'u nei kad su įprastiniu auto. Jeigu nori išbandyti taupymo galimybes ir pnš. Kaip su moteriške... :) ;)
Jeigu pagal gyvenimo sutuacijas reikia didesnių greičių ir "rovimų" tai reiktų kitokio auto nei Prius.
Šiaip tai ir kiti benzininiai auto su varikliais 1,3-1,4-1,5-1,6l nemanau kad skirti plėšyti asfaltą.
Nors Priusas iš vietos puikiai "raunasi", apšluostyti nosis galima daug kam :goodboy: Lieka už nugaros ir dyzeliai ir benzai. Aišku ilgai lenktyniauti gal ir neišeitų, bet iki 100m lekia kaip BOLTAS ;)
Ten žmones perka auto tik garantiniam laikotarpiui ir dzin jiems kiek jis ilgaamžis, nes po garantijos paleidžia į antrinę rinką ir visą galvos skausmą perduoda kitam savininkui. Tad perkant naują auto perki tai kas patinka, nori taupumo, dyzelį, nori tylumos, benziną.
Tęsiant apie prius antros kartos, hibridinė sistema važiuojant magistralėje neveikia ir baterija ten pastoviai žalia nes neturiu kur elektros atiduoti, "Gear ratio" limitas. Tad ten ekonomija tik, dėl mažo litražo variklio.
Dėl plėšimo iš vietos, na nebent iki 20km/h, kažkoks briedas :) tiesiog aplinkiniai nesitiki, kad tu su savo cepelinų kažkur lėksi, čia juk "stabdžių" automobilis :)
Uzmiestyje ekonomija veikia, jei nelakstant vaziuosi daug nuo kalnu, tuomet kazkiek hibridas pades :) Uzsidek 130-140 pilota ir eco baigiasi :D
Del rovimo is vietos irgi keistai skamba. Mes apie 1,5 varikli? Nes tas man isvis nevaziuoja, jis tik ramiam eco judejimui.
1,8 jau geriau. O is vietos traukia tik highlander hybrid/lexus rx, nes ten 200kw :D
Nezinau, kaip vazioja PRIUS II, bet YARIS 2017m 1.5 Hibridas nevazioja VISISKAI. Bukesnes masinos neteko matyti.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 24, 2017, 10:12:25 AM
Nezinau, kaip vazioja PRIUS II, bet YARIS 2017m 1.5 Hibridas nevazioja VISISKAI. Bukesnes masinos neteko matyti.
Yaris važiuoja blogiau nei prius 2 ;)
Auto pilotas užmiestyje man pasiteisno, bet greitis 98-102k/h. Geriau "nei su koja" ;)
Bet kažkaip atvėsus orams piloto atsisakiau, kelias dienas užsipylęs naujai baką benzo ir nunulinęs sąnauads pavažinėjau, pamačiau kad ženkliai suprastėjo rezultatai. Su drebančia koja man geriau gaunasi. ;). Nuokalnę gerai išnaudoti, bet jeigu reikia vėl grįžti tai jau gaunasi ir į įkalnę...
Dėl rovimosi iš vietos.
Taip II Prius 1,5l. Turėjau progos "susigrumti" su 2l passat dyzelis 2013m, su senesniais dyzeliniais passat 1,9l , su BMV modeluiko nepamenu. Mes laimėjom. Niekingai smulkios, pergalytės, ir labai retos bet... ;) Nesistengiu dalyvauti tokiuose "šou", bet kartais... :D
Audi Q7... ilgai neištempiau, paliko škn... (wow) Nu bet Q7...
Manau ne variklyje esmė, o sakyčiau pavarų dėžėje, jos perdavime. Su mechaninėm dėž. berniukam nėr vilčių.
Dėl aplenkimo ir kažkaip neturiu problemų, ypač jeigu baterija "artipilnė" viskas normaliai veža 1,5l vidasu degimas + elektrinis motoras mačija. Galia jau ne 57kw, bet gal 85kw, gal nesumeluoju labai.
Tik pasikartosiu veiksmas LT, ne fokiškam autobame. Greičiai atitinkami.
Dar neteko aplenkti 150km/h važiuojančiu kitų auto, kažkaip man jie netrukdo :D
Aš kalbu tik faktais:
Toyota Prius 0-100 yra 10,9sek
VW Passat 2013 2l dyzelis 8,5-10sek priklausomai nuo galios
Tiesiog...
Pridesiu truputi savo faktu - Mazda 6 2.3 122kw raso guglej 8.6(9)s, bet knygoj kur buvo su auto buvo 10.2s (su diagnostika testavom kelyje tai taip ir gavosi 10-10.3s). Oponentas BMW e91 320d cipuotas 144kw. Pagal gugle stock turetu buti 8.3s. Sukimo momentas 330Nm, mano 207 pagal gugli.
Klausimas - kodel nepasikroviau malku pries dyzeli ir dar cipuota, jeigu as dujomis vaziavau (dujos ne mechanines caro laiku), mazesnis sukimo momentas bei maziau galios?
Citata iš: Gmc Įrašytas Spalis 24, 2017, 12:41:41 PM
Aš kalbu tik faktais:
Toyota Prius 0-100 yra 10,9sek
VW Passat 2013 2l dyzelis 8,5-10sek priklausomai nuo galios
Tiesiog...
Tai passatas iš galo stovėjo vienpusiame kelyje
Citata iš: augisz Įrašytas Spalis 24, 2017, 13:26:44 PM
Pridesiu truputi savo faktu - Mazda 6 2.3 122kw raso guglej 8.6(9)s, bet knygoj kur buvo su auto buvo 10.2s (su diagnostika testavom kelyje tai taip ir gavosi 10-10.3s). Oponentas BMW e91 320d cipuotas 144kw. Pagal gugle stock turetu buti 8.3s. Sukimo momentas 330Nm, mano 207 pagal gugli.
Klausimas - kodel nepasikroviau malku pries dyzeli ir dar cipuota, jeigu as dujomis vaziavau (dujos ne mechanines caro laiku), mazesnis sukimo momentas bei maziau galios?
Galimos problemos:
1. Klaidingi techininiai duomenys
2.Automobilio būklė
3.Vairuotojas
Viskas paprasta :)
Man važiuojant su priusu atrodo, kad visi su manimi lenktyniauja, nes tiesiog aš velkuosi, tai kai pats paspaudi ir aplenki kokį passatą kuris tiesiog įsibėgėja tai nėra "padarymas" :) priusas nedažnai žalioje baterijos būsenoje būna, o jei violetinė tai tragedija, buka mašina, lyg kas "turba" nuėmė :)
Tos lenktynes tai juokas. Daug niuansėlių, kaip pavyskta sustartuot :-) Tai nėra kažkokia taisyklė. :-)
Pavyskta ir tiek. Jiegu lyginsi parametrus, tai viskas matosi. Bet gatvėj būna visaip. Kas ko tikisi iš auto. Jeigu reikia prasinešti per stoteles renkamės ir atitinkamą auto. Jeigu norisi kažko naujo renkamės teslą :-)
Prius kaip Meilutytė, gerai startuoja, o paskum... :D
Taip kartais ir aš pajuntu tokių pridusimų. Bet taip būna, kad šaltas auto, o reikia spustelt.
Mane ir visi lenkia, kaip pro stovintį kartais pralekia... o žiū startuolis po keletos minučių prie šviesaforo stovi ir manęs laukia :-) :-) Gal žmonės skuba, jiems labiau reikia ir pnš.
Kol nesugedo man patinka Prius :-) :think:
Man irgi patinka, tik su sąlyga, kad nereikės už miesto važiuoti, dėl garso izoliacijos kurios nėra, variklio triuksmo ir variatoriaus darbo važiuojant į įkalnę, kriokia kai reikalas :)
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 24, 2017, 15:33:48 PM
Man irgi patinka, tik su sąlyga, kad nereikės už miesto važiuoti, dėl garso izoliacijos kurios nėra, variklio triuksmo ir variatoriaus darbo važiuojant į įkalnę, kriokia kai reikalas :)
Nezinau ir nesidomejau ar identiskas variatorius stovi Highlanderyje XU20 kaip ir PriusII, bet kriokimo negirdziu (gal V6 uzgozia). Nes visuomet mane su PriusII vaziuojant i ikalne biesindavo tas vargo garsas.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 24, 2017, 15:40:10 PM
Nezinau ir nesidomejau ar identiskas variatorius stovi Highlanderyje XU20 kaip ir PriusII, bet kriokimo negirdziu (gal V6 uzgozia). Nes visuomet mane su PriusII vaziuojant i ikalne biesindavo tas vargo garsas.
Garso izioloacija, variklis kriokia, dėl variatoriaus darbo, ne pats variatorius.
Plius variklis galingesnis, jam nereikia tiek rpm galiai išgauti.
RX440h Pvz nesulyginamas su prius komforto atžvilgiu.
Jūs kolegos jau nepykit, bet Prius 1,5 iki sportinės mašinos taip toli, kad.... ir eilinio 2l Passat TDI jis niekada neaplenks jei abu vairuotojai lenktyniaus.
Važiavau su tuo 1,5 Prius, tai žinau ką sakau.
Citata iš: Gmc Įrašytas Spalis 24, 2017, 15:59:38 PM
Jūs kolegos jau nepykit, bet Prius 1,5 iki sportinės mašinos taip toli, kad.... ir eilinio 2l Passat TDI jis niekada neaplenks jei abu vairuotojai lenktyniaus.
Važiavau su tuo 1,5 Prius, tai žinau ką sakau.
Aš tokį turiu, tai irgi žinau, kad tai pecie of shit dinamikos atžvilgiu, bet mieste idealus automobilis.
Idealus taxi automobilis, kai reikia taupyti eurus ir neskubeti vaziuoti, kad skaitliukas suktusi :D Offtopic: Man ypac patinka tie taksistai, kurie naktimis kai veza girtus keleivius mazina greiti pries kiekviena zalia, kad vdrug pagautu ant mirksincios ir reiketu sustoti prastoveti viena sviesofora :D zinai, susisuks ten papildomi 20 cnt seniuk!
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 24, 2017, 17:15:53 PM
Aš tokį turiu, tai irgi žinau, kad tai pecie of shit dinamikos atžvilgiu, bet mieste idealus automobilis.
Butent! Tikras geras ir ekonomiskas miesto automobilis, kuris naudoja mazai kuro. Visiskai sutinku!
Kažkaip vis teigiama kad Prius miesto automobilis? Čia dėl ekonomijos ar dėl garso izoliacinių savybių minusų?
Nežinau kaip čia yra, bet mieste važinėjančių sąnaudos 6-7l/100km? Čia tik mano pastebėjimas. Jiegu neteisus -pataisysit.
Aš daugiau važinėju užmiestyje nuo A iki B sąnaudos vidutinės buvo 5-5,2l/100km. :think: Duotuoju momentu nuvažiavau 633km, vidutinės 4,8l. :think:
Mieste jeigu važiuosi trumpai, su neįšilusiu auto tikrai nebus jokio taupymo. Jiegu dau maliesi po miestą taip. Reikia picas vežiot ar turistus :D
Dėl garso izoliacijos.
Aš galvojau, kad girdisi motoro garsas. Bet kiek jis girdisi? Kai lenki, kai į kalną spaudi? O daugiau aš jo negirdžiu. Normaliai jeigu važiuoji tolygiai. Gal truputį priekurtis :D
Pašalinių garsų slopinimui tam yra radijas ar magė :D :D Japoniškų auto visų skardos plonos ir garso izoliacija galėtų būti geresnė.
Dėl garso izoliacijos ar keliamo triukšmo daugiausiai kalba ir diskutuoja žmonės kurie dažnai patys pasirinkę dyzelį- traktoriaus ir fūros "pusbrolį"... :D
LM pasiimk honda jazz ir tau užmiestyje tiek pat valgys arba tas pats yaris ar auris... išvis betkoks tokio litražo auto panašiai kuro sutartos užmiestyje, bet va mieste priusas turi pranašumą kuro atžvilgiu. Kai koks 1.6 variklis valgo 10ltr kuro, o prius 6, tai skirtumas akivaizdus.
Dėl garso izoliacijos, tai tamsta matyt nevažiavote su auto kuriame ji yra, nes pas priusa jos nėra, į įkalnę ar lenkiant girdi variklį lyg jis pas tave salone stovėtų, o važiuojant pastoviu greičiu girdisi viskas aplinkui, kelio danga, padangų triuksmas ir net vėjo gūsiai, o tas nemenkai erzina ilgoje kelionėje, pas mane net teko veidrodėlių apačioje varžtų angas uždengti, nes švilpimas atsirasdavo nuo kažkur 80km/h :)
:D :D kodėl yaris ir auris? O kodėl ne corola? :D
Lyginam panašaus sorio kategorijas :-).
Jo "variklis beveik salone". Bet paskui "grįžta į savo būdą" ;)
Nežinau, man kažkaip labai neužkliūva ta garso izoliacija :think:
Prieš perkant Prius tikėjausi kažko baisaus dėl garso izoliacijos, bet nėra taip baisu.
Turėjau passatu dyzelių, benzinų, vectra benzas. Turiu mazda 6 D, visų pasmerktą ir nurašytą auto :D. Geras auto tik rūdija... kad neprišnekėjus. :think:
Negyvenu aš mašinose. Važiuoju kur reikia ir tiek. Taip sakant priemonė. Per dieną tiek to triukšmo būna, kad kartais apsidžiaugi atsisėdęs ir užtrenkę auto dureles. Varai namo. Su Priusu be garso izolkės :-) :-)
Apie kokio lygio triukšmą mes kalbam. Žoliapjovė skleidžia 90-100 dB. Kolegų pašnekėsys-diskusija apie 60dB. Laukuose vėjukas ar lietus ir bus kokia 50-80dB.
Kitas miega prie įjungto teliko, o kitam ir kuždėjimas 25-30dB trukdo.
Mus supanti aplinka yra triukšminga pati savaime, ypač meistai. Apie išsivadavimo nuo triukšmo reiktų pagalvoti, bet kad kol kas tai neralu :-) :-) :think:
Gal mes labai aukštus reikalavimus keliam? ;)
Kęstuti 29, kaip tavo auto? ;)
Mes jau buvom ją išardę "ant dalių" ;) o tu sau birzgi lyg niekur nieko? ;)
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 25, 2017, 10:59:14 AM
Mus supanti aplinka yra triukšminga pati savaime, ypač meistai. Apie išsivadavimo nuo triukšmo reiktų pagalvoti, bet kad kol kas tai neralu :-) :-) :think:
Gal mes labai aukštus reikalavimus keliam? ;)
Tiesiog Toyotoje beveik nera skirtumo ar langas atidarytas, ar uzdarytas - triuksmas is gatves praeina beveik vienodai. Magistraleje prie didesnio greicio irgi. Mercedes uzdarius durys tu tiesiog isjungi visus isorinius triuksmus ir atsirandi tylumoje. Ypac W222 kebule. Kogero tyliausias serijinis automobilis.
Man po audi su dvigubais langais toyotos yra karietos garso izoliacijos atžvilgiu, neiškentėjau ir avensį apklijavau garso izoliacija, o dugną padengiau antikoroziniu, dabar jau pakenčiama. Galvoju panašią procedūrą priusui padaryti, va tada mieste išvis kaifas bus, o gal net ir užmiestyje jau galima bus važiuoti. Aš kai praleidžiu apie dvi valandas kasdien kamščiuose ir dar važiuojant su reikalais gaunasi ir daugiau, tai man nors mašinoje norisi pabūti tyliai, net grotuvo nejungiu kartais.
Kada pašnekovas atostogavot? Ar šiap ilgiau silsėjotės :-) Matomai senokai arba nepakankamai ;) Nuolatinis skubėjimas, stresas, reikalai, žmona ir vaikai rėkia :-) :-) Daug visokių išorinių dirgiklių ir da ta mašina skarbė :-) :-)
Va kodėl mums norisi tylos ir ramumos... :think:
Mersai tai yra mersai. Su "senukais" teko važiuoti, labai minkštos mašinos. Mašina turi masės.
Garsus slopina masyvios konstrukcijos. Vokiškų auto storos skardos. Pridėta "paralončikų" ir kitokių izoliacinių priemonių.
Priusas ne tuos uždavinius sprendė? Jiems tas triukšmas anoj vietoj? Ar jiems japonams tas neaktualu? Kažkaip nebūdinga japonams? Jie mėgsta ir žino kas yra gerai ir kokybiškai? Jie techninius sprendinius atlieka tobulai. O garso izoliacija... ;) ... et ta izoliacija fasadčikų reikalas ;)
O kaip nauji Prius'ai ir prasta izoliacija?
O kur antikorozinį ir kokį darėt avensiui? Kaip kokybė? Aš ir galvoju apie tokį reikalą priuseliu atlikti.
Japonai dešimtmečiu nuo vokiečių atsilikę automobilių technologijose, tik va hibrido turi gerą know how, o toliau tik verkti ;)
Antikorozinį darau tik dinitrol.
Man toyota buvo svajonių auto, bet vis klausydavau gudresnių patarimų: pirk volvagenus, tai tikra kokybė. :think:
O dabar išeitų , kad toyota visiškai prastas auto... :think:
Vyrai, ką jūs kalbat šioje šventoje vietoje ir dedat ant toytos? ;)
LM>Viskas priklauso nuo prioritetų. Man mano Toyotos labai patinka, nes atitinka mano poreikius. Aš galiu susitaikyti su prastesne garso izoliacija, nes visa kita mane puikiai tenkina.
Gmc, palaikau.
Aš apie toyotas girdėjau tik gerus atsiliepimus. Net tik kas jas turi, bet kas ir prekiauja, perparduota.
Logika paprasta - Toyota maziau genda (cia ne apie dyzeli :D ), nes paprastesne konstrukcija jos. Kuo maziau detaliu mechanizme - tuo jis patikimesnis. Kad ir kokios detuves dangteli paimkim : Toyotoj atba atvira nisa be dangtelio, arba tas dangelis padarytas tik su paprasciausiai vyriais. Paimkim kokia vokiska masina ? Tas dangelis stoves toks, kad ant jo paspaudus jis LETAI atsidarys, nes ten stovi visas mechanizmas su spyruoklem, kuris aisku gali sugesti :D Vaziojant per duobutes Toyotoj tas dangelis sokines ir barskes - vokiskoj masinoje toje vietoje bus tyla. Ir taip visur yra.
Sutinku su bemsu visiškai, bet man dar svarbu ir tai, kad ne visų tų pridėtinių verčių ir funkcijų man reikia, kurias vokiečiai prigamina.
Pvz Passat el.rankinis (Ok, naujesnės kai kurios EU Toyota irgi tai turi) - kurio dėka passat du kartus ant tralo važiavo į servisą :D
Visos naujos toyotos ta el rankinį jau turi, tad... :) viskas, tik dėl saugumo ;)
Ar tikrai? Matau Yaris, Rav4 be el. rankinio. Manau ir daugiau yra. Be to jau nekalbu apie tai, kad apie Passat B6 ant tralo del rankinio zino daugelis, o toyotoj gedimas buna, bet retas
Tai kad važiavau neperseniausiai su hibridu ir paprastu rav4, abu su el rankiniu buvo, kainyno avensis irgi su, bendradarbio corolla irgi.
Gal USA radau :)
https://www.google.lt/search?client=ms-android-samsung&ei=CczxWdSTJaXD6QTxwrbICw&sjs=3&q=toyota+rav4+2017+interior&oq=toyota+rav4+2017+interior&gs_l=mobile-gws-serp.3..0i19k1l5.8733.12139.0.12633.9.9.0.0.0.0.279.1727.0j6j3.9.0....0...1.1j4.64.mobile-gws-serp..1.8.1594...0i7i30i19k1j0i7i30k1.0.ncxv1sf_9zY#imgrc=uwsmkP2I_QicGM: (https://www.google.lt/search?client=ms-android-samsung&ei=CczxWdSTJaXD6QTxwrbICw&sjs=3&q=toyota+rav4+2017+interior&oq=toyota+rav4+2017+interior&gs_l=mobile-gws-serp.3..0i19k1l5.8733.12139.0.12633.9.9.0.0.0.0.279.1727.0j6j3.9.0....0...1.1j4.64.mobile-gws-serp..1.8.1594...0i7i30i19k1j0i7i30k1.0.ncxv1sf_9zY#imgrc=uwsmkP2I_QicGM:)
Amerikonai visi su normaliais rankiniais.Situ nesamoniu jie nededa,nes bijo,kad paskui po teismus neuztampytu del moralines skriaudos :D
Tikra tiesa, važinėjau amerikej su vw jetta 2017, senas geras mechaninis rankinis.
Man amerikonai tinka :D
Citata iš: Gmc Įrašytas Spalis 26, 2017, 15:21:55 PM
Man amerikonai tinka :D
Man irgi tundra double cab ;)
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 26, 2017, 14:54:41 PM
Tai kad važiavau neperseniausiai su hibridu ir paprastu rav4, abu su el rankiniu buvo, kainyno avensis irgi su, bendradarbio corolla irgi.
Tai kad RAV4 visi su mechaninais rankiniais.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 26, 2017, 15:26:39 PM
Tai kad RAV4 visi su mechaninais rankiniais.
Įtariu, girdėjau tikrai kažką gale suvaikštant, gal koks hill assist...
Nauja corolla ir su mechaniniu rankiniu.
2gedimus kelyje su passato rankiniu esu turejes tik nusipirkes, abu kartus savo eiga nuvaziavau sugaises biski daugiau laiko nei kiek uzima rata nuimt. O trala galima ir del nuleisto rato kviest jei krapstytis pats nemoki. Pasaka tas el. rankinis tik kaip ir visur reik laiku pasitvarkyt ir nekils problemu.
Puiki pasaka, kad uztrauki pastates masina ir negali atleist atejes po valandos. Dauzyt rata ir kaladeles nepadejo. Ir gedimas pas juos masinis.
Nieko amzino nera. Kaip ir sakau is niekur nieko jie neuzstringa, simptomus apie artejancia beda laiku pastebet ir nereikes tralo kviest. Anywai, ne passat forumas cia.
Na ir nusidiskutavot į lankas visiškai.
Pažiūrėjau temos autoriaus automobilį (tiksliau, Techstream'ą pajungiau) - visos klaidos ištrintos, naujų per tas kelias dienas nuo sutvarkymo neatsirado.
Pats vairuotojas nežino, ką automobiliui darė, aš įtariu, jog tiesiog pakeitė modulį (nors vargu ar už €100 kas imtųsi to, bet stebuklų būna).
Pačios baterijos modulių įtampa skiriasi normos ribose, iki 0,2V, bet talpa gerokai sumažėjusi.
Ir vidinė modulių varža nedžiugina - siekia 0,025-0,026, o tai jau daug.
Bet nieko kito iš 2004 m. hibrido su ~250k km (nepamenu tiksliai) rida turbūt tikėtis nevertėtų.
Tai tikrai diskusija nukrypo. Labai puiku kad kolega rimciau prisidejo prie problemos sprendimo. Kazka zmogus minejo kad celes sutvarkymas apie 80 eur, kaune. Tai gal ir galima uz 100? Bet manau ten buvo smulkmesnis gedimas? Ar modulis ir cele skirtingi dalykai? Pakeisti cele ne 10 min reikalas. O iskritusia fyske ar pratrinta laidai manau galima ir greiciau sutvarkyti. Bet jeigu zmogus paliko auto kelioms dienoms remontui tai kas ten zino...
Jei butu rimtesnis gedimas - butu pasakyta tikrai ar tai celes keitimas, ar modulio. O prisidengdamas "komercine paslaptimi" tas gedimas sutvarkytas per pusvalandi max :D
Rėlė kokia nors nusprogo ir tiek, o šiaip įtariu akumas mažasis numirė ir tiek :) tad nupirko akumą už 40€~, viskas kitkas darbas plius viršpelnis.
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 28, 2017, 11:02:08 AM
Rėlė kokia nors nusprogo ir tiek, o šiaip įtariu akumas mažasis numirė ir tiek :) tad nupirko akumą už 40€~, viskas kitkas darbas plius viršpelnis.
Dėl numirusio 12V akumuliatoriaus skydelyje raudono trikampio nepamatysi.
Citata iš: Fatmann Įrašytas Spalis 28, 2017, 13:25:32 PM
Dėl numirusio 12V akumuliatoriaus skydelyje raudono trikampio nepamatysi.
Mačiau pas save, kai po truputį pradėjo mirti vis užsidegdavo jis įjungus power ir iki tokios stadijos priėjau kai jau didžiojo akumo valdymo "nebesužadindavo".
https://priuschat.com/threads/problem-red-triangle-red-power-light-when-powering-on-car.78099/
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 28, 2017, 14:55:26 PM
Mačiau pas save, kai po truputį pradėjo mirti vis užsidegdavo jis įjungus power ir iki tokios stadijos priėjau kai jau didžiojo akumo valdymo "nebesužadindavo".
https://priuschat.com/threads/problem-red-triangle-red-power-light-when-powering-on-car.78099/
Hmm, aišku, žinosiu.
Citata iš: Fatmann Įrašytas Spalis 28, 2017, 15:54:26 PM
Hmm, aišku, žinosiu.
Dažna bėda, prie 100-200-300k km. Arba kas 5-7metus.
12 V akumo problemos pradzioj trikampis sumirga trumpam uzvedimo metu. Kai visai nesujugia gŗandines trikampis dega jau pastoviai, bet auto jau neuzsiveda. Kestas 29 kiek atsimenu kalba kad trtikampis dega bet variklis vedasi ir vaziuoja. Jis mini kad pakeite zvakes...jeigu sudegus kokia 1 zvake gali rodyti raudona trikampi...? Pakeite zvakes ir nedega trikampukas
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 28, 2017, 21:55:15 PM
12 V akumo problemos pradzioj trikampis sumirga trumpam uzvedimo metu. Kai visai nesujugia gŗandines trikampis dega jau pastoviai, bet auto jau neuzsiveda. Kestas 29 kiek atsimenu kalba kad trtikampis dega bet variklis vedasi ir vaziuoja. Jis mini kad pakeite zvakes...jeigu sudegus kokia 1 zvake gali rodyti raudona trikampi...? Pakeite zvakes ir nedega trikampukas
Nemačiau čia niekur apie žvakes rašant
:think: paskaitom kolega ta vieta kur Kestutis29 pasakoja,kas buvo remontuota,ten minima ir zvakiu pakeitimas :goodboy:
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 29, 2017, 09:33:43 AM
:think: paskaitom kolega ta vieta kur Kestutis29 pasakoja,kas buvo remontuota,ten minima ir zvakiu pakeitimas :goodboy:
Aha radau, dar įdomu kokius tepalus į variatorių supylė... nes ten tik toyotinius rekomenduoja.
Tai galvokim kad gerus, tik kazin ar reikejo :think: patys toyotos meistrai siulo nekeisti, iskyrus atvejus ,kai yra prasisunkimai ir t.t. Patys sakesi niekada nesiulom pakeisti tik del to kad pakeisti. Jeigu zmogus pageidauja, tokiu atveju pakeicia. As nekeites 270 t.km nuvaziuota. Toyotos talmudai apie tai tyli, zodziu nereikia... :think:
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 29, 2017, 10:02:00 AM
Tai galvokim kad gerus, tik kazin ar reikejo :think: patys toyotos meistrai siulo nekeisti, iskyrus atvejus ,kai yra prasisunkimai ir t.t. Patys sakesi niekada nesiulom pakeisti tik del to kad pakeisti. Jeigu zmogus pageidauja, tokiu atveju pakeicia. As nekeites 270 t.km nuvaziuota. Toyotos talmudai apie tai tyli, zodziu nereikia... :think:
Toyotos meistrai išvis sako lifetime kas yra garantinis laikotarpis, o po to, kad ir tegul byra, aš pasikeičiau ir variatoriaus darbas "suminkštėjo" persijungiant į krovimo baterijos režimus ir t.t.
Mano nuomone, reikia. Aš keičiau esant 150k km ridai. Pagerėjimo ryškaus nejaučiau, nes ir šiaip viskas tvarkoj buvo. Dabar jau 10k km nuvažiavau. Kitą keitimą planuoju po 50k km.
"Lifetime" yra labai subjektyvus laikotarpis :) Niekas tau nepasakys, kiek metų ar kilometrų jis apima. O vienam "lifetime" yra lizingo ar garantijos pabaiga (pvz., 5 metai), kitam - ir 20 metų ne rodiklis.
"Toyotos" atstovai siūlo nekeisti, nes jiems serviso nurodymuose neparašyta, jog reikia keisti.
Čia ne koks gudrus automatas, kur netinkamai pakeitęs tepalus gali prisivirti košės. Išpylei - įpylei ir viskas.
Be to, juk ir kaina nesikandžioja. O tepalo savybės, kad ir kaip bebūtų, bėgant laikui ir kilometrams prastėja.
:think: sakot reiktu pasikeisti? O filtro nekeitet? Ar jis nesikeicia kartu su karteŗio dangteliu?
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 29, 2017, 15:48:12 PM
:think: sakot reiktu pasikeisti? O filtro nekeitet? Ar jis nesikeicia kartu su karteŗio dangteliu?
Nelabai aš tokio mačiau, gal turi kodą?
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 29, 2017, 15:48:12 PM
:think: sakot reiktu pasikeisti? O filtro nekeitet? Ar jis nesikeicia kartu su karteŗio dangteliu?
Nėra ten nei karterio dangtelio, nei jokio filtro.
Pas prius išvis unikalus variatorius, jis į diržinį net nepanašus, sakyčiau viena tobuliausių dėžių sukurtu.
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 29, 2017, 19:43:21 PM
Pas prius išvis unikalus variatorius, jis į diržinį net nepanašus, sakyčiau viena tobuliausių dėžių sukurtu.
Manau, kad "Toyotos" marketingistai prašovė, pavadindami transmisiją "e-CVT". Su įprastais CVT ten nėra nieko bendro, bet nieko apie jos sandarą nenusimanantys dažniausiai ją vadina variatoriumi. Geriau "Toyota" iš pat pradžių būtų likusi tik prie "Hybrid Synergy Drive" (HSD) arba "Power Split Device" (PSD).
Patikimumo prasme - taip, bene tobuliausia transmisija.
Dabar nerandu info bet vienu metu jau ruosiausi keisti ir as dezej tepalus . Ieskodamas tepalo buvau rades kad yra ir filtras ... Jus keitet tik tepala o filtras liko nekeistas.
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 29, 2017, 20:31:41 PM
Dabar nerandu info bet vienu metu jau ruosiausi keisti ir as dezej tepalus . Ieskodamas tepalo buvau rades kad yra ir filtras ... Jus keitet tik tepala o filtras liko nekeistas.
Koks filtras? Aš bent neradau kataloge jo...
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 29, 2017, 20:31:41 PM
Dabar nerandu info bet vienu metu jau ruosiausi keisti ir as dezej tepalus . Ieskodamas tepalo buvau rades kad yra ir filtras ... Jus keitet tik tepala o filtras liko nekeistas.
NĖRA. TEN. JOKIO. FILTRO.
Nerandu kažkaip tos info. Buvau kažka radęs internetinėje krautuvėje. Filtras kartu su dangteliu.. :think: Dar net su meistreliu aptarėm... Jis konkrečiai Priusui nekeitęs bet kalba buvo apie filtrą. :think:
Bet gal ir suklydęs būsiu. Atsiprašau, kad klaidinau plačiają visuomenę. ;) 1000 atsiprašymų (H-)
Video vaizdzeliuose nematyti, kad būtų iškrapštomas filtras. Tik išpylimas ir įpylimas.
Radau info, kad dėžėj išleidimo varžtas su įduba ir magnetu. Turėtų sutraukti trinties šiukšles. Ar pas jus buvo kokių apnašų prilipusių ant išleidimo varžto? Jeigu yra metalo apnašų, tai trintis vyksta, ir kažkas dyla. (H-) :think: Ar tepalas tamsus buvo? (H-)
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 30, 2017, 13:44:57 PM
Nerandu kažkaip tos info. Buvau kažka radęs internetinėje krautuvėje. Filtras kartu su dangteliu.. :think: Dar net su meistreliu aptarėm... Jis konkrečiai Priusui nekeitęs bet kalba buvo apie filtrą. :think:
Bet gal ir suklydęs būsiu. Atsiprašau, kad klaidinau plačiają visuomenę. ;) 1000 atsiprašymų (H-)
Video vaizdzeliuose nematyti, kad būtų iškrapštomas filtras. Tik išpylimas ir įpylimas.
Kad ten net nėra dangtelio jokio... kažką jus ten sumaišėte...
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 30, 2017, 13:54:09 PM
Radau info, kad dėžėj išleidimo varžtas su įduba ir magnetu. Turėtų sutraukti trinties šiukšles. Ar pas jus buvo kokių apnašų prilipusių ant išleidimo varžto? Jeigu yra metalo apnašų, tai trintis vyksta, ir kažkas dyla. (H-) :think: Ar tepalas tamsus buvo? (H-)
Nebuvo jokių drožlių, tik patamsėjas tepalas, kas yra natūralu, nes jis "dėvisi" ir "valo".
Taip, varžtas su magnetu. Mano beveik švarus buvo. Tepalas šiek tiek tamsesnis, bet vis dar raudonas. Specifinio kvapo nejaučiau. Kad ir kaip bebūtų, amerikiečiai atliko ne vieną tyrimą laboratorijoj ir visose tirtose Prius transmisijos alyvose buvo ryškūs metalo dalelių pėdsakai.
Citata iš: Fatmann Įrašytas Spalis 30, 2017, 14:54:54 PM
Taip, varžtas su magnetu. Mano beveik švarus buvo. Tepalas šiek tiek tamsesnis, bet vis dar raudonas. Specifinio kvapo nejaučiau. Kad ir kaip bebūtų, amerikiečiai atliko ne vieną tyrimą laboratorijoj ir visose tirtose Prius transmisijos alyvose buvo ryškūs metalo dalelių pėdsakai.
Tai kitaip ir būti negali, vistiek trintis vyksta ir jos neišvengsi... tas magnetas nebent kokioms didesnėms drožlėms, o ne mikro.
Vyrai,turiu pastabu.Paskaitykite temos pavadinima,nuvaziavot nuo kelio....
O atgaivinant tema, zmonos Priuse 2007m uzsidege "kapela"lempuciu: kaireje raudonas sauktukas apskritime,desineja geltonas sauktukas apskritime ABS VSC
kol kas nepavyko aptikti priezasties tiesa ne viska dar istikrinau.Klaidu jokiu nepavyko nuskaityti.Mazdaug zinau ka reiketu patikrinti turiu gera serviso manuala,tik neturiu galimybes tai padaryti.
Butu klausimas gal kas galetumete patarti su kokia programa galima butu patikrinti ABS daviklius ir kita kas surista su siuo gedimu.Naudojau LM323 torgue programa,ten neradau.
P.S. nustaciau kad buna kai kada ijungus POWER skas uzgesta,bet ijungus D uzsidega.
Elm adapteri mesk i siuksliadeze. Jis rodo tik bendras motoro klaidas. Techstream naudok programa.
Kapela indikacijų ispėjančių.
Man ta "kapela" kelis kartus buvo atsiradusi dėl nusodinto 12V akumo. Šiuo atveju Prius'as neuzsivedė, tol kol "nepamaitinau" 12V akumo. Pakroviau akumą ir viskas jokių signalų, važiuojam.
Kitas atvejis buvo, kai rankinio stabdžio kaladėlės prilipo ir neatšoko. Ryte variklis užsivedė siganalų "kapela" grojo ir cypė. Pabandžaiu važiuoti, kol variklis užgeso. Kaip supratau suveikė apsauga, "tiesiog negalima tokiu atveju važiuoti". Paspaudinėjau, pramiklinau ilgiau rankinio pėdala ir matomai atšoko kaladėlės, visi signalai pradingo. Ir vsio. Jokių signalų. Vėl važiuojam
Dėl tepalo keistimo transmisijoje.
Ar išleidžiat savitaka seną tepalą ar dar reiktų su švirkštais ištraukinėti likučius?
Tai kiek ten telpa 3,8l ar 3,6l? Ar tiesiog pripilat tol kol per apžiūros varžto skylę pradeda bėgti tepalas?
Citata iš: LM Įrašytas Spalis 31, 2017, 09:00:37 AM
Dėl tepalo keistimo transmisijoje.
Ar išleidžiat savitaka seną tepalą ar dar reiktų su švirkštais ištraukinėti likučius?
Tai kiek ten telpa 3,8l ar 3,6l? Ar tiesiog pripilat tol kol per apžiūros varžto skylę pradeda bėgti tepalas?
Aš asmeniškai nieko nesiurbiau papildomai, pirkau lyg ir 4ltr ir liko, pripiliau kol bėgti pradėjo.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 31, 2017, 07:27:30 AM
Elm adapteri mesk i siuksliadeze. Jis rodo tik bendras motoro klaidas. Techstream naudok programa.
na biski parasei nesamone,neklaidynk zmoniu.Viskas priklauso kokius prietaisus (Pidus) susikelsi i sia programa.Aciu uz patarima,rades laiko patsitikrinsiu ta Techrean programa,nemanau ,kad ji kuo geresne.
Citata iš: mielas Įrašytas Lapkritis 01, 2017, 22:09:03 PM
na biski parasei nesamone,neklaidynk zmoniu.Viskas priklauso kokius prietaisus (Pidus) susikelsi i sia programa.Aciu uz patarima,rades laiko patsitikrinsiu ta Techrean programa,nemanau ,kad ji kuo geresne.
Kažkaip jaučiu, kad nelabai supratai kas ta techstream, ji veikia tik iš PC ir reikia bent mini vci kabelio. O iš elm 327 naudos nėra daug :-)
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
ELM senai visiem aisku jog tik pasizaidimui skirtas prietaisiukas su kuriuo realiai nieko nepadarysi rimtesnio , su toyotom dar neblogai dirba easydiag tapati mato realiai ka mvci tik be tokio didelio lago.
Citata iš: mielas Įrašytas Lapkritis 01, 2017, 22:09:03 PM
na biski parasei nesamone,neklaidynk zmoniu.Viskas priklauso kokius prietaisus (Pidus) susikelsi i sia programa.Aciu uz patarima,rades laiko patsitikrinsiu ta Techrean programa,nemanau ,kad ji kuo geresne.
Techstream yra ORIGINALI Toyotos programa, kurios net neverta lyginti su ELM327. Man net i galva neateitu jas palyginti. Drasiai mesk i siukliadeze savo ELM, ir negailek :D As taip padariau jau pries 10 metu.
:think:
Nelabai galiu komentuoti reiktų "pasiskaityti" (H-) :D
Bet ELM 327 adapteris (jungtis), kuri veikia su tam tikra programine įranga?
Kodėl sakot kad netinkama ELM 327? Ar čia kaltas pats adapteris?
Kaip suprantu viskas turėtų priklaustyti tik nuo programinės įrangos? Jeigu gera programa viską, matom, trinam ir t.t.
Turim ELM jungtį, atsisiunčiam "gerą" programėlę į telefą su android sistema ir viskas.
Ar ELM 327 geležis negali veikti su geromis programomis?
:think:
ELM gelezis pritaikyta veikimui tik su motoro ECU. Kartais dar ima greiciu deze. Visas tas veikimas standartiniu OBD protokolu, kuri palaiko visu gamintoju benziniai motorai ir kartais dyzeliai. Galima tik paziureti standartinius parametrus : temperatura, liambda ir pan.
ELM gelezis veikia tik su savo programom. Jokiu techstream ar kitu dileriniu programu jis nematys. ELM neturi multipleksoriaus, todel net fiziskai Toyotoj negali prisijungti prie kokio ABS, SRS bloko.
Aplamai nera ko noreti is adapterio uz ~5eur :D Bet jei normalus adapteris, ne kopija kopijos galima pritaikyti veikimui dyleriniu lygiu su FORD masinom.
Is googlo play esu nusipirkes programele ELMscan toyota uz 6eu.Su ja rodo,kad galima prisijungti prie Abs,srs bloku t.y. nuskaityti klaidas
:think:
Va dabar aiškiau. ;) :goodboy:
Žodžiu rimtesni "įrankiai" kainuoja.
Tik ar verta tada prisipirkti brangesnių prietaisėlių jeigu bus naudojama tik saviems poreikiams, pasižiūrėjimui?
Dar galima pateisinti jeigu pats ir gedimą sugebėsi pašalinti... Jeigu ne, gal paprasčiau pas meistrą Joną nulėkt už 25EUR? ;)
O kokį rimtesnį įrankį patartumėt nusipirkti? Reikėtų, kad veiktų su dauguma automobilių, namie autoparkas nemažas... :)
Autocom/Delphi/CDP neblogas universalus, tik dirba su masinom iki 2013m. Launch EasyDiag geras, dirba net su 2017m, tik vat su nulauzimais pasidare sunku. Buciau zinojes, paimciau atsargai kelis anksciau :D
Citata iš: kudikis Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 12:24:22 PM
Is googlo play esu nusipirkes programele ELMscan toyota uz 6eu.Su ja rodo,kad galima prisijungti prie Abs,srs bloku t.y. nuskaityti klaidas
Nenustebk, jei ABS, SRS nenuskaitys klaidu. Tiesiog parasys kad klaidu nera, nors ir degs lempute. Zinau as sita programa.
Citata iš: Zaroliz Įrašytas Lapkritis 01, 2017, 23:02:17 PM
Kažkaip jaučiu, kad nelabai supratai kas ta techstream, ji veikia tik iš PC ir reikia bent mini vci kabelio. O iš elm 327 naudos nėra daug :-)
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
viska as suprantu ir zinau,esu radistas,gal pries 15m savo Crylsler 300M usa viska buvau isstudijaves net pats turiu pasigamines obd adapteri,laida.Isbandes daug program.
O per LM torgue programa ,susikelus Pidus savo 2012m prius pasitikrinau akumo bankiu itampas varzas ,galima atjungineti dirzu,bei galinio judejimo pipsejimus ir dar daug visko.Yra atskirai Pidai 20tam,30tam kebulams,Pluginams irgi kitas.Nesidomejau tik apie ne priusus.
Turiu prisisiuntes teachreamo versiju,bet cia ir reikia zinoti : vci ar kiti adapteriai ar ju versijos vel buna iki tam tikru auto metu ir ttt.
Man siandienai reiktu tik ,kad galeciau nuskaityti ABS nes nepavyko nieko padaryti zmonos masinai del tos "kapelos" atjungineti tikrinimui ABS davikliu neturiu galimybes (reikia nuimineti ratus,garazas be duobes)dirbu neturiu tam laiko.
Gal kas buvot susidūręs su vpecker easydiag? Įdomu kaip ten ir kas, iš aprašymo gražu, bet ar realybėje taip pat gražu tai jau kitas klausimas. Svarstau pirkti ar ne.
Citata iš: Eddie8664 Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 17:19:52 PM
Gal kas buvot susidūręs su vpecker easydiag? Įdomu kaip ten ir kas, iš aprašymo gražu, bet ar realybėje taip pat gražu tai jau kitas klausimas. Svarstau pirkti ar ne.
Geri, tik už kiekvieno gamintojo markę reiks atseikėti apie 20€ ;) nulaužti šiuo metu į launch pro nebegalima. Pats naudoju easydiag kaip launch pro.
Citata iš: slashas Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 18:18:23 PM
Geri, tik už kiekvieno gamintojo markę reiks atseikėti apie 20€ ;) nulaužti šiuo metu į launch pro nebegalima. Pats naudoju easydiag kaip launch pro.
A tai va kaip čia, namie 4 skirtingos markės + įrenginys = gerokai nepigu :D
Citata iš: Eddie8664 Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 20:28:34 PM
A tai va kaip čia, namie 4 skirtingos markės + įrenginys = gerokai nepigu :D
Imk tada delphi, geras klonas apie 100€
Citata iš: slashas Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 20:29:24 PM
Imk tada delphi, geras klonas apie 100€
O delphi funkcionalumas toks pats?
Citata iš: Eddie8664 Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 20:31:56 PM
O delphi funkcionalumas toks pats?
Panašus, tik reikia PC, o man reikėjo, kad su planšete veiktų.
Citata iš: slashas Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 20:32:35 PM
Panašus, tik reikia PC, o man reikėjo, kad su planšete veiktų.
O man būtent su pc patogiau :)
Kas kam, man be laidų patogiau per Bluetooth.
Turiu ir mini vci tik jis baisiai lėtas.
Citata iš: slashas Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 20:38:42 PM
Kas kam, man be laidų patogiau per Bluetooth.
Turiu ir mini vci tik jis baisiai lėtas.
Žinoma, kiekvienam patogiau vis kitaip :) Kitas klausmas iškilo: ar delphi veikia su visų metų automobuliais ir ar galima su juo adaptuoti dalis automobiliams, įjungti bei išjungti tam tikras funkcijas?
Citata iš: Eddie8664 Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 20:45:38 PM
Žinoma, kiekvienam patogiau vis kitaip :) Kitas klausmas iškilo: ar delphi veikia su visų metų automobuliais ir ar galima su juo adaptuoti dalis automobiliams, įjungti bei išjungti tam tikras funkcijas?
Žiūrint koks auto, ne visagaliai ir delphi ir launch, visada yra geriau "native" gamintojo.
Citata iš: slashas Įrašytas Lapkritis 02, 2017, 20:46:36 PM
Žiūrint koks auto, ne visagaliai ir delphi ir launch, visada yra geriau "native" gamintojo.
Supratau, ačiū! :)
Rimti vyrai bet kažkaip nerimtai žiūrit į problemą :think: ;)
Eddie, nesupyk, bet tu ruošiesi investuoti > 100eur, kad galėtumei pasižiūrėti ar ABS daviklis blogas? Suprantu, kad pats rankas turi, supratimą irgi. Ar negalima nusimti ratą ir testeriu patikrinti daviklį? Ar tikrai įsitikinęs, kad ABS daviklis kaltas? Gal ten viskas paprasčiau? o gal stabdžių kaladėles reiktų pasikeisti? :think: ;)
Ir kaip testeriu patikrinsi davikli? As tik oscilografu moku tikrinti, ar veikia daviklis normaliai. O dar paprasciau pajungti kompa, pervazioti ir paziureti davikliu darbo grafikus. :goodboy:
Emiau Delphi is aliexpress uz 35eur. Veikia puikiai, mato visas masinas. Net BMW E60 (cia yra pagrindine Delphi klonu problema :) ) mato visus blokus, bei krovinines masinas.
Daviklis biskelį veikia biskelį ne? ;) Su testeriu pačio daviklio varžą pažiūrėti, geras gal turėtų rodyti, o blogas ne. :think: Nors gal ne visose auto tas gali pasiteisinti (H-)
Draugui "nustatė" kad blogas daviklis, nusipirko už 200lt , dar litai buvo, daviklį, o problema liko (H-). Pasirodo laidas gudriai nulūžęs.
Aš tik misliju kaip paprasčiau "nediagnozavus diagnozuoti" :think:
Kolega sako ABS daviklis kaltas, bet tiksliai nežino kuris? Gal galima elementariau patikrinti daviklių būklę? Aišku gal paprasčiau atsisėdus su planšete ;)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 03, 2017, 09:38:33 AM
Ir kaip testeriu patikrinsi davikli? As tik oscilografu moku tikrinti, ar veikia daviklis normaliai. O dar paprasciau pajungti kompa, pervazioti ir paziureti davikliu darbo grafikus. :goodboy:
Emiau Delphi is aliexpress uz 35eur. Veikia puikiai, mato visas masinas. Net BMW E60 (cia yra pagrindine Delphi klonu problema :) ) mato visus blokus, bei krovinines masinas.
Turiu delphi gal 3m jau realiai nuo pat atsiradimo , pas mane nedirbo su e60 teko perlituot pora diodu ir beda ispresta :D Realiai nematau ka cia tiek diskutuot kainuoja centus , easydiag asmeniskai labiau man patinka. Bet universalus daiktai ir lieka universaliais.
Tai gal kaimynai, klubo nariai esat, gal tam pačiam mieste? ;) Vienas turi kuo testuoti, kitas turi ką testuoti ;) Prilekiat kur eikia, surūkot pora papirosų, pračekinat tuos abs daviklius ir viskas ;) (H-)
Citata iš: LM Įrašytas Lapkritis 03, 2017, 08:51:03 AM
Rimti vyrai bet kažkaip nerimtai žiūrit į problemą :think: ;)
Eddie, nesupyk, bet tu ruošiesi investuoti > 100eur, kad galėtumei pasižiūrėti ar ABS daviklis blogas? Suprantu, kad pats rankas turi, supratimą irgi. Ar negalima nusimti ratą ir testeriu patikrinti daviklį? Ar tikrai įsitikinęs, kad ABS daviklis kaltas? Gal ten viskas paprasčiau? o gal stabdžių kaladėles reiktų pasikeisti? :think: ;)
Na aš ne apie abs, o aplamai apie automobiių elektroniką, kuo naujesni automobiliai, tuo daugiau elektronikos, tuo dažniau pats gedimo nepatikrinsi be tinkamos įrangos. Aš nusiteikęs ir daugiau nei 100 eur investuot, kad nereikėtų dėl kiekvienos smulkmenos lakstyt į servisą, paprasčiau savam garaže pasikrapštyt :)
Citata iš: mielas Įrašytas Spalis 30, 2017, 21:42:13 PM
Vyrai,turiu pastabu.Paskaitykite temos pavadinima,nuvaziavot nuo kelio....
O atgaivinant tema, zmonos Priuse 2007m uzsidege "kapela"lempuciu: kaireje raudonas sauktukas apskritime,desineja geltonas sauktukas apskritime ABS VSC
kol kas nepavyko aptikti priezasties tiesa ne viska dar istikrinau.Klaidu jokiu nepavyko nuskaityti.Mazdaug zinau ka reiketu patikrinti turiu gera serviso manuala,tik neturiu galimybes tai padaryti.
Butu klausimas gal kas galetumete patarti su kokia programa galima butu patikrinti ABS daviklius ir kita kas surista su siuo gedimu.Naudojau LM323 torgue programa,ten neradau.
P.S. nustaciau kad buna kai kada ijungus POWER skas uzgesta,bet ijungus D uzsidega.
Nusipirkau VCI adapteri (kazkodel jis neveike su win 10 64bit,su 32bit veikia) suinstaliavau TechStream 12.10.019 nuskaiciau ABS parode klaidas:C1253 Hydro-Buster Pump Motor Relay ir C1345 Not Learning Linear Valve Ofset .Eisiu ieskoti kur ta rele randasi.Aciu Bemsui uz patarima.
Mini vci neskirtas su 64bit veikti, bet priversti įmanoma, Google rasi kaip ;)
Aš pas save bandžiau, taip ir nepavyko su techstream 10, kai įsirašiau 12 versiją, tai jau iškart pradėjo veikti ant x64
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Citata iš: mielas Įrašytas Lapkritis 04, 2017, 09:56:41 AM
Nusipirkau VCI adapteri (kazkodel jis neveike su win 10 64bit,su 32bit veikia) suinstaliavau TechStream 12.10.019 nuskaiciau ABS parode klaidas:C1253 Hydro-Buster Pump Motor Relay ir C1345 Not Learning Linear Valve Ofset .Eisiu ieskoti kur ta rele randasi.Aciu Bemsui uz patarima.
Deja problemos aptikti nepavyko,reles pasirode geros,teks kapstytis giliau.
Man atrodo reikes keisti ABS bloka. Pirma bandyk padaryti voztuvo inicializacija. Uzeik i ABS - Utility - ECB Utility. Pasirink Linear Valve Offset. Neliesk stabdziu pedalo 2 min.
Pries darant kalibracija butinai pasitikrink akumuliatoriu, kad neissikrautu kalibracijos metu. Ir su silpnu akumu nepavyks padaryti kalibracijos. Jei nepavyks atlikti kalibracijos - greiciausiai reikes keisti ABS bloka.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 04, 2017, 19:54:40 PM
Man atrodo reikes keisti ABS bloka. Pirma bandyk padaryti voztuvo inicializacija. Uzeik i ABS - Utility - ECB Utility. Pasirink Linear Valve Offset. Neliesk stabdziu pedalo 2 min.
Pries darant kalibracija butinai pasitikrink akumuliatoriu, kad neissikrautu kalibracijos metu. Ir su silpnu akumu nepavyks padaryti kalibracijos. Jei nepavyks atlikti kalibracijos - greiciausiai reikes keisti ABS bloka.
Na ir man atrodo.kad bus cia rimtas reikalas.Pabandziau istrinti klaidas,tai C1253 ir kitos kurios buvo atsiradusios po reliu isiminejimo (matavau itampas kas ateina) issitryne. C1345 not learning linear valve offset liko.Bandziau daryti kalibravima is manualo trumpinant OBD 4-13 kontaktus nepavyko.Rytoj pabandysiu pagal tavo patarima.Dekui.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 04, 2017, 19:54:40 PM
Man atrodo reikes keisti ABS bloka. Pirma bandyk padaryti voztuvo inicializacija. Uzeik i ABS - Utility - ECB Utility. Pasirink Linear Valve Offset. Neliesk stabdziu pedalo 2 min.
Pries darant kalibracija butinai pasitikrink akumuliatoriu, kad neissikrautu kalibracijos metu. Ir su silpnu akumu nepavyks padaryti kalibracijos. Jei nepavyks atlikti kalibracijos - greiciausiai reikes keisti ABS bloka.
Bemsai,nepavyko rasti programoj kaip tai padaryti.Ar reikia irasyti butinai vin? As neivedinejau.Kai dariau active test ,rode;
1)System brake Before
Regeneration cooperation Before
ECB Selenoid (MC1);(MC2);(SSC) visi OFF
Motor Relay 1 ;Relay 2 abu OFF
Patern Activation OFF
ar taip turi buti, dar kazkur maciau ,kad rode ECB invalid.Gal dar galesit "paprotinti"
Nereikia ten VIN vesti. Prisijunk prie ABS bloko, ir punkte kaireje Utility bus ECB utility.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 05, 2017, 16:40:06 PM
Nereikia ten VIN vesti. Prisijunk prie ABS bloko, ir punkte kaireje Utility bus ECB utility.
Spaudziu desine,Bemsai,viskas pavyko.Teko pasieskoti paskutines Techstreamo versijos nes kuria buvau instaliaves nebuvo Utility,dekui didelis,bus zmonai dziaugsmingas rytas,kai suzinos,kad viskas ok.
Pasiseke tau, kad nereikejo keisti ABS bloko. Buna nesidaro kalibracija - tada tik keitimas padeda :D Sutaupei pinigeliu. Ir manau supratai, kad originalios programos nepakeis jokios kitos :D
Citata iš: Zaroliz Įrašytas Lapkritis 04, 2017, 16:34:23 PM
Aš pas save bandžiau, taip ir nepavyko su techstream 10, kai įsirašiau 12 versiją, tai jau iškart pradėjo veikti ant x64
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
gal gali pasidalinti kokia tiksliai versija ir kokie draiveriai toj versijoj buvo pas tave? Man niekaip nepavyko suinstaliuoti,nors ir isbandziau beveik visus rastus budus,Gal mano turimi vci draiveriai ne tie? atskirai neradau niekur ju parsisiust,kad butu prie TechStream 12.20.024.O gal,kad pas mane win10 pro 64bit ir gavo pacius naujausius atnaujinimus?.Per google radau kaip daro,bet ten buvo kazkokie driver x64.
Su senais draiveriais sugrudau, kurie buvo kompakte, registrą pakoregavau ir tiek, veikia. Google tau padės, pilna temų apie tai ;)
Na ar radot sprendimą? šiandien ryte susidūriau su ta pačia problema, gal galit patarti ką daryti ar kur kreiptis?
Citata iš: Aivis77 Įrašytas Gruodis 04, 2017, 09:38:45 AM
Na ar radot sprendimą? šiandien ryte susidūriau su ta pačia problema, gal galit patarti ką daryti ar kur kreiptis?
Tavo skyde dega ne visai taip.Pradziai patikrink ar"rankinis stabdis"teisingai isjungtas.Jei gerai tada reikia nuskaitineti klaidas ir ziureti ka rodo,aisku ne visada jos pasitvirtina,bet jau buna aisku nuo ko pradeti ziureti.Antras veiksmas pabandyti jas istrinti,buna ,kad is keliu lieka tik viena tada aiskiau,ka toliau daryti.Vilniuje manau tau Bemsas galetu padeti,nes as kaune.
Mielas gerai sako pasiziurek rankini. Dregme, sniegas, senas rankinis ir is ryto
turi sauktuka. Jeigu naudojiesi rankiniu. Man bent visi sauktukai atsirasdavo po tam tokru neiprastu veiksmu. Tai akumas buvo niusodintas, tai su rankiniu buvo prisizaista.
Protingas auto siaip sau klaidu neatsiranda. Kiek rodo duomenys net ir elementari dregme gali tai isaukti. Kaip sakoma ieskok moters... :D
... tfu atgamink kaip is vakaro vazinejai gal buvo kazkas neiprasto :think: