Sveiki,
Rekomenduokit meistra / servisa Vilniuje dyzeliniui d-cat automobiliui. (autotoja ir tokvila problemu nerado, sake viskas puikiai).
Problema - veluoja trauka, iki 2k visiskai netraukia, kaip uzdusus. Veliau pradeda tempti.
Pirma pavara vos pajuda, kol nepasieka 2k.
Purkstukai tikrinti ant stendo - viskas Ok.
DPF isprogramuotas.
Mototoyoj irgi tikrintas, nk nerado, + updeitino variklio softa. Bet tas pats
Nebent cia individualiai tam meistrui galima pasiskambint?
Iki 2k rmp nesisuka turbina. Jeigu nulipai nuo bi-turbo automobilio, tai tikrai tada netraukia. Pagal nick e60 yra bmw kebulas. Tada Toyota tikrai nevalit :D Prasivalyk EGR. DPF sakai kad isprogramuotas, o ar fiziskai ispjautas. Cia kazkada seniai pries 2-3 metus irgi vienas atsirado, kur jam pasake, kad DPF ispjautas, nors is tikro nieko nebuvo daryta. Ji tiesiog apgavo, o jam klaidas mete ir nevaziavo masina.
Aš irgi pritariu, kad kažkur išmetime "kamštis" ir to nelabai diagnostika parodys, fiziškai būtų gerai su kokiu mechaniniu slėgio mmatuokliu duslintuve slėgį pamatuoti, toks ekstremalus variantas nusimesti duslintuvą ir prasivažiuoti.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 26, 2017, 13:39:25 PM
Iki 2k rmp nesisuka turbina. Jeigu nulipai nuo bi-turbo automobilio, tai tikrai tada netraukia. Pagal nick e60 yra bmw kebulas. Tada Toyota tikrai nevalit :D Prasivalyk EGR. DPF sakai kad isprogramuotas, o ar fiziskai ispjautas. Cia kazkada seniai pries 2-3 metus irgi vienas atsirado, kur jam pasake, kad DPF ispjautas, nors is tikro nieko nebuvo daryta. Ji tiesiog apgavo, o jam klaidas mete ir nevaziavo masina.
Nea, nu cia jau netraukia labai, yaris aplenktu is vietos drasiai, ar corola verso kokia.
Na dpf tikrai tvarkingai ispjautas, isprogramuotas (pas pazistamus is esmes, startline). Nes iki tol dumindavo baltais dumais, gan smarkiai, tarpais. Ten kazkas su 5 pukrstuku, nebedegindavo suodziu, o pildavo kura, kazkaip ten :) prigalvota japono. Poto viskas puikiai, nei dumelio, nei balto nei juodo nei melsvo. Ir kokiais 5% pagererejo viskas.
EGR atjungta, tai ar verta valyti? Siaip hintas, kad nebuvo keistas kuro filtras, paskutinio savininko prancuzo. Nes visas uzterstas buvo, kai pakeitem. Tai gal su tai cia susije kazkas, suvare koki siurbli ar ka?
Taip, cia zmonos auto, pats retai tik pervaziuoju..
anyway, TEMA tai kad meistro ieskau, ar forumiecio, nesvarbu, svarbu kad apsiimtu ir rastu kame reples :) nes oficial.dyleriai beviltiski cia
Citata iš: toyota4e60 Įrašytas Spalis 29, 2017, 14:52:54 PM
Nea, nu cia jau netraukia labai, yaris aplenktu is vietos drasiai, ar corola verso kokia.
Na dpf tikrai tvarkingai ispjautas, isprogramuotas (pas pazistamus is esmes, startline). Nes iki tol dumindavo baltais dumais, gan smarkiai, tarpais. Ten kazkas su 5 pukrstuku, nebedegindavo suodziu, o pildavo kura, kazkaip ten :) prigalvota japono. Poto viskas puikiai, nei dumelio, nei balto nei juodo nei melsvo. Ir kokiais 5% pagererejo viskas.
EGR atjungta, tai ar verta valyti? Siaip hintas, kad nebuvo keistas kuro filtras, paskutinio savininko prancuzo. Nes visas uzterstas buvo, kai pakeitem. Tai gal su tai cia susije kazkas, suvare koki siurbli ar ka?
Taip, cia zmonos auto, pats retai tik pervaziuoju..
anyway, TEMA tai kad meistro ieskau, ar forumiecio, nesvarbu, svarbu kad apsiimtu ir rastu kame reples :) nes oficial.dyleriai beviltiski cia
is pardziu pridarai su masina bele ko ir sakai dyleriai beviltiski?pastatyk originalu dpf atnaujink softa idek nauja egr ir paziuresi ar beviltiski...tik manau tiek masina nekainuos..O dabar apie esme EGR atjungtas bet ar uzglusintas? ar tiesiok stovejo kaip stovejes? gali but biski praviras ir nebus tau traukos nuo pradziu.o kai atjungtas programiskai jisai tai ir parametru nepamatysi gyvai nes nieko nerodys.tai prie ko cia dyleris? dabar viska mechaniskai tikrink.
O egr šiuose varikliuose vakuumu valdomas?
Galima tame pačiame startline bandyti programiškai padidinti galia - kiek girdėjai, tuo pačiu išsprendžiama d-cat'ams būdinga turbolag'o problema, pradeda "traukti" nuo žemu apsuku. Ankščiau kai kurie d-cat'u savininkai šį reikala spresdavo sumontuodami powerbox'us...
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 29, 2017, 17:31:18 PM
O egr šiuose varikliuose vakuumu valdomas?
ne vakumas jau tolimoj praeity
Citata iš: Sonixas Įrašytas Spalis 29, 2017, 18:30:02 PM
ne vakumas jau tolimoj praeity
Tada ne tik mechaniškai reikia jį blokuoti...
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 29, 2017, 18:30:54 PM
Tada ne tik mechaniškai reikia jį blokuoti...
tai jis gi pasake jok atjungtas EGR.
Citata iš: Sonixas Įrašytas Spalis 29, 2017, 19:34:17 PM
tai jis gi pasake jok atjungtas EGR.
Gal praleidau kažką, bet jis atjungtas programiškai? :)
Citata iš: Sonixas Įrašytas Spalis 29, 2017, 17:10:22 PM
is pardziu pridarai su masina bele ko ir sakai dyleriai beviltiski?pastatyk originalu dpf atnaujink softa idek nauja egr ir paziuresi ar beviltiski...tik manau tiek masina nekainuos..O dabar apie esme EGR atjungtas bet ar uzglusintas? ar tiesiok stovejo kaip stovejes? gali but biski praviras ir nebus tau traukos nuo pradziu.o kai atjungtas programiskai jisai tai ir parametru nepamatysi gyvai nes nieko nerodys.tai prie ko cia dyleris? dabar viska mechaniskai tikrink.
Taip drasiai sakau beviltiski, jeigu po patikros pasako viskas gerai "cia zinok tie lexusai tokie jau yra, is vietos jie ir neturi traukt gerai". tiek tokviloj turiu pilnos patikros akta, tiek kitur. Tai ar cia tureciau sakyti labai gerai dealeriai, puikiai dirba? Pataisyk jei klystu.
Bet as juos suprantu, neturi jie intereso zaist su sitais senais lauzais. Pasalinti DPF sistema butent pasiule vilniaus mototojoj tarp kitko.
Kalbekim realiai, apie kokius originalius sistemu pakeitimus kalbam, senam lavonui :) Tiesiog esu garantuotas, kad pakliuvus pas gera meistra (koks ir yra sios temos tikslas), problema bus rasta ir sutvarkymas nekainuos 5 k, kiek ta masina pati dabar verta
Citata iš: slashas Įrašytas Spalis 29, 2017, 19:36:51 PM
Gal praleidau kažką, bet jis atjungtas programiškai? :)
Taip, buvo pasalinta dpf sistema, programiskai atjungta ar isprogramuota, kartu su egr. Visu detaliu nuo a iki z tikrai nepasakysiu, nesu didelis specialistas auto srity, delto ir klausiu MEISTRO ar SERVISO rekomendacijos butent tokiam atvejui ir tokiam auto.
As jau pats pavargau gilintis, nei nori nei laiko
Citata iš: toyota4e60 Įrašytas Spalis 29, 2017, 20:10:29 PM
As jau pats pavargau gilintis, nei nori nei laiko
Pries perkant reikejo gilintis.Vilniaus miestui dyzeli pirkt :-/
Citata iš: Venza Įrašytas Spalis 29, 2017, 20:52:49 PM
Pries perkant reikejo gilintis.Vilniaus miestui dyzeli pirkt :-/
Nu siaip masina puiki, cia praeito savininko neprieziura leme dabar turimas pasekmes.
Beto kol nera zinoma tiksli priezastis, nenurasyciau sio modelio tuo labiau
Citata iš: toyota4e60 Įrašytas Spalis 29, 2017, 20:01:41 PM
Taip drasiai sakau beviltiski, jeigu po patikros pasako viskas gerai "cia zinok tie lexusai tokie jau yra, is vietos jie ir neturi traukt gerai". tiek tokviloj turiu pilnos patikros akta, tiek kitur. Tai ar cia tureciau sakyti labai gerai dealeriai, puikiai dirba? Pataisyk jei klystu.
Bet as juos suprantu, neturi jie intereso zaist su sitais senais lauzais. Pasalinti DPF sistema butent pasiule vilniaus mototojoj tarp kitko.
Kalbekim realiai, apie kokius originalius sistemu pakeitimus kalbam, senam lavonui :) Tiesiog esu garantuotas, kad pakliuvus pas gera meistra (koks ir yra sios temos tikslas), problema bus rasta ir sutvarkymas nekainuos 5 k, kiek ta masina pati dabar verta
o tai gal pats ir klysti?gal taip ir yra?kazkam davei pravaziuot kitam ir kad ta pati skytu.?patiket mototojoj elektrika disrba kuris patirties turi ne metus ir ne du.taigi savo darba ismano
O dar galima isprogramuoti viska taip, kad klaidu niekada gyvenime jokiu nerodys. Tiesiog nulekia "klaidu zona"
Klaidų lentelę ištrinti? :)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 30, 2017, 09:30:55 AM
Jo. Ir surask veliau gedima.
Jo čia pseudo ecu programuotojai tokias nesąmones daro, kad tik pinigus iš žmogaus paimti...
tai ka ir sakau neaisku kas pridaryta poto dylerius kaltina jok negali padaryt. cia jau ne dyleris kaltas.
Draugas pirko Kauno auto turguje Mitsubishi Outlander 2012m, pavaziavus uz poros simtu km automobilis apsipyle dumais, dingo trauka ir pan...klaidu jokiu nemete. Vienu zodziu automobiliui buvo pjauti katalizatoriai ir dpf, "programavimas" darytas su ecusafe, Volta ar kazkokia kita internete rasta piratine programa, kuri pratryne mazdaug 3/4 ecu klaidu lable'u...Gerai pasiknisau, bet atradau originalia ecu valdymo programa, ja supylus, gavau visa puokste klaidu del dpf... Visa reikala issprende (dpf off valdymo programos taisymas rankiniu budu) kolega is Latvijos, kuris vien tik is to gyvena...Tiesa, masina is karto draugas buvo nuvezes pas dileri, pirminiu variantu jam buvo pasiulyta keisti ecu uz daug euru :D Aisku idejus originalu ecu reiktu atstatyti visa dpf sistema,kad automobilis pradetu normaliai vaziuoti....
Citata iš: Egis_ Įrašytas Spalis 30, 2017, 23:32:13 PM
Draugas pirko Kauno auto turguje Mitsubishi Outlander 2012m, pavaziavus uz poros simtu km automobilis apsipyle dumais, dingo trauka ir pan...klaidu jokiu nemete. Vienu zodziu automobiliui buvo pjauti katalizatoriai ir dpf, "programavimas" darytas su ecusafe, Volta ar kazkokia kita internete rasta piratine programa, kuri pratryne mazdaug 3/4 ecu klaidu lable'u...Gerai pasiknisau, bet atradau originalia ecu valdymo programa, ja supylus, gavau visa puokste klaidu del dpf... Visa reikala issprende (dpf off valdymo programos taisymas rankiniu budu) kolega is Latvijos, kuris vien tik is to gyvena...Tiesa, masina is karto draugas buvo nuvezes pas dileri, pirminiu variantu jam buvo pasiulyta keisti ecu uz daug euru :D Aisku idejus originalu ecu reiktu atstatyti visa dpf sistema,kad automobilis pradetu normaliai vaziuoti....
tai del to ir sakau jok dileris nekaltas jok su masina kazkas negerai ir ne gali rast problemos.visos bedos dyleryje yra isprendziamos tik klausimas ar mum ta kaina tinka.tavo atveju Egi butu pakeite ecu dpf sistema ir masina pradetu vaziuot.bet kaip ir sakai tai kruva pinigu.del to ne tik dyleris turi darbu bet ir visi kiti kas ismano toki darba.
Citata iš: Sonixas Įrašytas Spalis 31, 2017, 23:04:22 PM
tai del to ir sakau jok dileris nekaltas jok su masina kazkas negerai ir ne gali rast problemos.visos bedos dyleryje yra isprendziamos tik klausimas ar mum ta kaina tinka.tavo atveju Egi butu pakeite ecu dpf sistema ir masina pradetu vaziuot.bet kaip ir sakai tai kruva pinigu.del to ne tik dyleris turi darbu bet ir visi kiti kas ismano toki darba.
Visiskai teisingai, ir dar dylerio tikrai negalima kaltint, kad nesprendzia problemos, nes dyleris negali dirbti garazo salygom: kazka pjaustyt, lituot,keisti modifikacijas originalioj ecu valdymo programoj ir pan...Dyleris dirba taip, kad automobilis butu toks, koks isriedejo is gamyklos. As irgi esu tik uz tai, bet musu tauta dar per ''biednai'' gyvena, kad galetu viska naujai statyti ir keisti, kaip kad pvz. vokieciai, o visi vazinet norime naujesniais automobiliais - viskas suprantama. Outlanderio atveju geriausias variantas buvo isprogramavimas dpf, nes velniu pridirbta buvo ne tik programiskai - nulauztas daviklis ismetimo sistemoj, vietoj katalizatoriaus prigrusta tinklinio sieto ir pan...
Nelabai suprantu toyotu diagnostika,bet ar cia klaidas reikia nuskaityt?Negalima gyvu parametru paziuret kaip vag masinose?Butu aisku,ar turbina neuzpucia ar dar koks biesas
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Vasaris 14, 2018, 14:18:25 PM
Nelabai suprantu toyotu diagnostika,bet ar cia klaidas reikia nuskaityt?Negalima gyvu parametru paziuret kaip vag masinose?Butu aisku,ar turbina neuzpucia ar dar koks biesas
Va butent, tokias bedas nuo gyvu parametru reikia pradet tvarkyt.
Dyleris irgi nestebuklas, apart to, kad turi oficialu prieima prie duombaziu ir dylerine iranga, daugiau nieko ten nera.
Laba diena,
noriu prikelti seną temą. Gal kas turite rekomenduoti D-cat dyzelio meistrą Vilniuje?
Ačiū