sveiki.pribrendo man reikalas keist stabdziu diskus ir kaladeles ant priekio...tai norejau paklaust,gal kas ka parekomenduotu...kur pigiau ir geriau kaune tai daryt.gal galima tik susipirkt kazkur pigiau dalis ir pasikeist nelabai prabangiam servisiuke?aciu....
pasikeist ir pats gali jei turi 15 raktą ir atrodo 8-10 dar reikia, bei domkratą :D nat dalių nepatarčiau taupyt, nes jei OE diskai greit perkaista tai įsivaizduoju kaip laiko taivanis, Kaladėles gali paieškot šorte, kartais būna labai gerų. Šiaip pats praeitą vasarą keičiau, tai viskas iš šorto buvo , tai ir dabar laiko tik kaladėlės į pabaigą, bet čia priklauso nuo vairuotojo...
sveiki ! pries savaite as taip pat keiciausi diskus ir kaladeles. Sumeciau TRW tiek diskus, tiek kaldeles. Drasiai keistis gali pats. Nieko sudetingo ten nera !
Dabar yra visose toyotos salonose akcijos stabdziu kaladem bei diskam netaupyk pirk originala cia juk stabdziai ne pelenine;)
tai kad slamstas tie orginalus... Kur kas geriau jei jau nevercia aplinkybes taupyt- det Brembo, AP racing, Ferodo, Carbone Lorraine produkcija...
Nu fennix man rodos baik juokaut, surimtek. Cia toyotos o ne lomborghini klubas
Nereikia turet lamborghini kad vaziuot smagiai... Toyota gerai, bet cia ne stabdziu gamintojas, nesakau kad prasti tie stabdziai kuriuos gamintojas siulo, bet zinai, tanagroj disku ir kaladeliu komplektas- 600 lt kainavo, tai pagailejau litu ir disku nekeiciau ir kaladeles neaiskios firmos sudejau, bet ne kiniskas... stabde normaliai, ir technikine idealiai praejau, bet va pavaziavau 200 km rimciau ir kaladeliu neber pas mane, diskai nuo temperaturos susilankste... tai ieskaus po truputi kazko rimtesnio... Gana kokybiska produkcija galima nupirkt uz 1200 lt, kas mano nuomone nera daug jei jau ryztiesi keisti viska... ir tuo labiau kad dauguma klubieciu gali sau tai leisti... o 1800lt jau metalo keramikos galima pradet ieskot... tai klausimas- ar fraze- "netaupyk- pirk orginala" nera nuvalkiota ir beprasmiska, nes orginalios kaladeles daugiau 3 ratu ziede nelaiko... Stabdziai- 2 pagal svarbuma autombilio detale, tad jei netaupom, tai netaupom protingai...
Sveiki. Klystate kolegos kai sakote kad orginalio stabdziu kaladeles arba diskai, mano ziniomis nei vienas gamintojas pats negamina o perka komplektuojamasias detales pvz stabdziu, kad ir is to pacio "Brembo", "Ferrodo" ir t.t.
Na zinai Fenix kai rasai firmas tai ir parasyk, kad reikalingos sportui ir sportinem masinom. Pas mane original Bosch kalades ir jau treciakart vaziuosiu per alpes ir laiko. O su dyzeliu ziede nera ka veikti. Kaina kaladziu berods 80 lt, po keitimo jau 25kkm pravaziuota ir apie kokius tukstancius lt. tu cia svaigsti.
na taip, ramiai vazinejant nesakau, tikrai nieko ypatingo nereikia, ypac stabdzius saugant ir panasiai... Nenuvertink dyzelio, va d-catai su 200 ag vazinejas... visos kaladeles + diskai, tikrai ne 80 lt kainuoja
Fennixo pavardintu firmu kaladziu ir disku galit rast Oltransoj. jei dar pasakysit, kad rekomendavo Giedrius su Corolla verso" tai ne tik pigiau parduos bet vietoj ir pasikeist galesit. Siaip jie ima is didmenininku ir uzsideda tikrai nezveriska pelna. Pasiteiraukit - ir abejoju ar kur nors kaune rasit pigiau analogiskos geros kokybes produkcijos. (Nebent aisku turit pazystamu Didmenininku)
Girdejau ir as, kad D-CATams diskai kitokie, nei standartiniams automobiliams...
o tai kur geriausia pirkt,kokioje parduotuveje?
Baik Kestuti. Tikrai ne kvadratiniai diskai pas D-CAT.. Matmenys skiriasi ir tiek...Kaip sakant dydis, storis skyles ir panasiai... O pirkti nesvarbu is kokios parduotuves, svarbu koki produkta... Galima ir is ebay parsisiust... ka as planuoju daryt :)
Citatafennix parašė:
Baik Kestuti. Tikrai ne kvadratiniai diskai pas D-CAT.. Matmenys skiriasi ir tiek...Kaip sakant dydis, storis skyles ir panasiai... O pirkti nesvarbu is kokios parduotuves, svarbu koki produkta... Galima ir is ebay parsisiust... ka as planuoju daryt :)
:O Tai kiek tu uz svori sumokesi??? :O
Nu niekas neaisku :) siaip tai ne taip ir daug ten sveria :) vis pigiau nei tipines kainos musu parduotuvese :D
liro man rods uz kalades 80lt mokejau , diskai apie 150lt taiwanis.
tam shumacheriui kur 1200lt isleist siulo ...........nu ner tos ikonos su pirstu prie smilkinio
priekiui
Joo.. fennix reikia atskirą temą apie jo automobilį susikurt, ten galėsi svaigt apie kaladėles už 1800, kaip žiede 4 ratą apvažiuot nepakeitus originalių kaladėlių (kadangi ne apie ralį berods forumas,tai įdomu kuris čia toks žiedas Vilniuj taip jas sugraužia :D ) ir daugybe kitų nesamonių :)
Citatalitunas parašė:
liro man rods uz kalades 80lt mokejau , diskai apie 150lt taiwanis.
tam shumacheriui kur 1200lt isleist siulo ...........nu ner tos ikonos su pirstu prie smilkinio
Na taip as tikrai idiotas... Atmeskim taivanietiska, kinietiska, lenkiska produkcija, imkim normalia vidutine klase... Stabdziu diskai priekiniai po 170 lt, galiniai po 80 lt- is viso 500 lt, stabdziu kaladeles kad ir po 80lt komplektas- cia jau visai padoru- 3 komplektai- 240 lt.., Taigi is viso- 740 lt... Ir kur cia tuos pirstus kilnot, jei imi kokybiska ir gera produkcija... Cia praktiskai tas pats kas baltarusiskas ir kokybiskas kuras Lietuvoj pirktas... skirtuma pajaucia tas- kam tai aktualu... arba kai pakliuni i kritine/avarine situacija. O kad su performace stabdziais stabdymo kelias iki 20% mazesnis nei gamintojo nurodomas, tai taip, cia pajusi tik lenktyniaudamas arba avarineje situacijoje del to nieko jum per prievarta nekisu, kas nores- pagalvos ir pasirinks ka gali sau leist...
nu kaip sakoma pagal kainą dar nevisada galima skelbt apie kokybę, bet... jei prasčiausios ferodo su afigiena nuolaida gaunas 100lt./1komplektas tai kokia tada tų už 80lt kokybė... tai aš tada iš šroto pasiimu už 20lt./1komplektas su daug mėsos, ir po 2 metų (jau atėjo laikas) keičiu.
kiek srotu turi apvaziuojat ,kad rast geras kaladeles ?
o dar jei tepalai ten skaidrus, antifryzas su kvapu gal visai pigia atidod ?
p.s. kainos uz juros. diskus siust gali buti jau ir brangu, sankabos kompletka uz 40svaru siustu
http://shop.ebay.co.uk/i.html?Model%252F%2520Series=Avensis&_trkparms=65%253A3%257C66%253A2%257C39%253A1&_nkw=avensis+brake+pad&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_sc=1&_trksid=p3286.c0.m14&_sop=15&_sc=1
NNZ, aš nusipirkau būgnus ir kaladėles po 65/55 ir važiuoju ir stabdo jau 40t. km. ir tuoj technikinė bus, iš anksto spėju, kad viskas su stabdžiais bus gerai :p Dėl dėvėtų, tai nenorėčiau tokių pirkti, nes kas perka dėvėtas turi prišlifuoti kaladėles, kad lygiai su disku stovėtų ir jo negraužtų kurios nors vietos, nes kiekvieno automobilio stabdžiai skirtingai prisitrina su savo briaunom ir kalneliais ir nelygumais. Aš žaisti su tais kaladėlių šlifavimais visai nepageidauju.
Horn, tu ramus, santurus zmogus, tu ramiai vazineji, priziuri savo automobili... Taciau yra ir angresyvesniu, temperamentingesniu vairuotoju... Jiems viskas greiciau dyla. Be to ir tos pacios stabdziu kaladeles ne visoms masinoms vienodos tinka, ir ju kainos tikrai varijuoja...
kokie dar kaladėlių šlifavimai, iš kokios planetos čia traukei, geriausias oblerka yra st. diskai :D
Oblekrka gera, bet jei tavostabdziu diskas pasitrynes ir skersinis pjubis primena T raide tai taip galima ir stumokliukus uzstrigdint... jei neprislifuosi kaladziu...
o kaip suprast T raidę?
Neiseina pavaizduot :D Isivaizduok kad senos kaladeles isgrauze lovi ir naujos kaladeles liesia disko isorini likusi kanta, o apacioj lenkiasi i jau link plokstumos
na ir tai tipo diskai nenugriauž tos kaladėlės kampo, nes tada koks skirtumas ar naują ar seną dėt, vistiek reikia prišlifuot...
Tuomet diska slifuok ir dek naujas kalades. O jei ant seno disko (kreivo, sleivo) uzdesi naujas ar naudotas kalades, kad ir orginalias, po 2 sav kaladziu gali nelikt.
tai ką ir noriu pasakyt, užsidėjau,šrotines kaladėles ant senų diskų ir ką pravažiavau 2 metus beveik 60k km. ir tikrai nevažinėju kaip fenix, ir nevažinėju kaip senolis( kas buvot GM 2009, matėt ten toks operatorius karts nuo karto praskrisdavo) tai va dabar dar tik tikrinsiu ar reikia man jas keist nes iš pirminės apžiūros dar miesos yra ir nesakyčiau, kad prastai stabdo...
Tai matai, srote nelabai aisku ka tu paemei. Gal net Brembo :D, Tipines kaladeles tikrai turetu nusidevet per 60 000 km ;) O tas operatorius beje pamises buvo :D Skraide kaip vejas priespriesinej juostoj... :D :D Tik aisku, greitis ne viskas tiesiam kely tu stabdziu nereikia praktiskai, o gimtinej mazas kartodromiukas pas mane yra gal 600 metru ilgasis ziedas, tai pasilinksminus sustoji, ir matai kaip stabdziai garuoja, net ratlankis uzkaites...
na žinok sustoti irgi reikėjo, gi mašina pati nestoja ir šiaip po to pasivažinėjimo, tai užkaitę buvo tik aišku negaravo...ok baigiam OT ir tada klausimas vistiek likęs tai kaip taip gauans, kad perkant naujas kaladėles nereikia jų prišlifuoti, jei yra ta T formos nusidėvėjimas, o kai perki senas reikia...
jau geriau disko pakrascius bulgarke prislifuot, ty visus kantus nuvalyt, nei pacias kaladeles slifuot, nors kaladeles lengviau padailint :D
nu tada supratau diskus kartu su kaladėlėm keist, jei jau taip :)
tai va pasikeiciau diskus,kaladeles...keiciau kauno EOLTE....visa balandi diskams 20% nuolaida,tad paskubekit,kas dar kazka galvojat...uz diskus su nuolaida sumokejau po 125lt,uz kaladeles 170lt+darbas,tai suma viso 529lt.dabar vaziuoju ir bijau,nes atrodo uzstabdysiu ir vel vairas purtysis,bet nieko panasaus,viskas puikiai,tad problema isspresta tik lt biski gaila:))))))))p.s. ir nekvailiokit su tais slifavimais,atsiminkit patarle,kad skupus moka 2 kartus:)))sekmes....
tai parašyk, kokios kokias kaladėles ir kokius diskus pirkai. Aš savaitgalį pasiekičiau. Už japoniškas "Kajabashi ar kas ten" mokėjau 90 lt. Diskų nekeičiau, nes sakė, kad dar nereikia. Su senom kaladėlėm pravažiavau 37k km.
na oscar666 aišku tau dabar nedrebės vairas, nes kol vėl nepadarys kantos ir neužeis rudys tol viskas gerai bus. Parašyk kokių firmų detalės... ir kiek dabar nuvažiavęs, kad galėtum paskui pasakyt kiek nuvažiavai su kaaldėlėm...
tiesa sakant turiu jus nuvilt,nes kazkaip nelabai domejausi gamintoju.gal ir kvaila mano galva...kita karta pats buciau zinojes ar gera gamintoja susidejau,o dabar...na va....pasake kaina man ir viskas.na nebent nuvaziuot vel i eolta ir paklaust kokios ten firmos....siaip sitam auto dar niekad nebuvau keites nieko...pirkau buvo 75000km,apie 90000km jau pradejo jaustis vairo drebejimas.tai dar davaziavau iki 118000km...na bet jau uzsiknisau.....tai va dabar ziuresiu kiek kas atlaikys,na o jei laiko rasiu ir nepatingesiu,tai paklausiu sevise del gamintojo pavadinimo ir jums parasysiu....
O as va pries pusvalandi pakeiciau galinius diskus ir kaladelws ir aisku tuoj keisiu priekinius diskus (kai tik gausiu), nes jau man atrodo ju susidevejimas daug didesnis nei leistinas, ir vibracija didele stabdant dideliu greiciu... na penktadieni ar sestadieni jei viskas ok tureciau nuimt zemen ir idomumo delei pamatuosiu disko stori... Galiniu kaladeliu jau metalas bebuvo likes :) prieky dar pakenciamai atrodo.
ir kiek kainavo tau galas?pirkai viska nauja?
Man nebrangiai kainavo :) Del to ir keiciau ir diskus ir kaladeles. Kashiyama kaladeles - 90 Lt komplektas, diskai po 100 Lt.
kur cia tokios kainos?
Didmeniniku kainos :) Priedo dar iskaulijau kuklia 20-25% nuolaidele uz diskus prase po 140 lt, tai stipriai nuleido :)
aaaa nu tai cia ne kiekvienam mirtingajam prieinami malonumai:)))tikriausias betkas tos nuolaidos neiskaulys:)))
Ar turite kas patirties su stabziu diskais (Avensiui)? Pries 1 metus keiciau ir berods staciau NIPPARTS, tai po puses metu vel prasidejo vairo drebejimas stabdant. Kiek domejausi padoresni lyg butu BREMBO. Ar kas su tuo susidurete?
Na stabdziu diskai siaip per pusmeti dazniausiai nesusidevi kai nera kitu problemu. Kaip dyla kaladeles? Ar neuzstrige suportai, kaip vaiksto stumokliukai? ar nepamestos spyruokles? Nes jei tau stringa tai tu ir metalo keramika sudrosi... Nesvarbu kad 300 km/h nevaziuosi... Vairo vibracija gali prasideti nuo to kad tau diskai sulinko, kas gali atsitikti kai uzkaitus jiems pasivazineji po balas... Brembo ne padoresni, jie puikus... bet kai kazkas mane velniop pasiunte, tai jau nebedristu niekam nieko siulyt...
Citatafennix parašė:
Na stabdziu diskai siaip per pusmeti dazniausiai nesusidevi kai nera kitu problemu. Kaip dyla kaladeles? Ar neuzstrige suportai, kaip vaiksto stumokliukai? ar nepamestos spyruokles? Nes jei tau stringa tai tu ir metalo keramika sudrosi... Nesvarbu kad 300 km/h nevaziuosi... Vairo vibracija gali prasideti nuo to kad tau diskai sulinko, kas gali atsitikti kai uzkaitus jiems pasivazineji po balas... Brembo ne padoresni, jie puikus... bet kai kazkas mane velniop pasiunte, tai jau nebedristu niekam nieko siulyt...
Diskai nesusidevejo, o greiciausiai deformavosi nuo perkaitimo ir i bala... Manau kad BREMBO gal atsparesni tam?
ne nuo perkaitimo deformuojasi o del to kad i bala ivaziavus viena puse greiciau atsala nei kita ir metalas issitampo. Jokiu gamintoju nebus visiskai atsparus tam. Del ryskaus temperaturu skirtumo ir 5 metru skersmens 5 cm storumo vamzdis susilanksto i spyruokle...
tai pradedam nuo to, kad tie diskai, nipparts ar kokie ten, tai net nereikia balos ir gali susilankstyti, nuo perkaitimo...antrą, gal keitei ratus ir poto pradėjo drebėt, jei nebalansavai.
įdomu kas pasikeitė su stabdžiais tarp carinos ir avensio, kad avensiai turi tą bėdą, o carinos ne?
CitataNNZ parašė:
tai pradedam nuo to, kad tie diskai, nipparts ar kokie ten, tai net nereikia balos ir gali susilankstyti, nuo perkaitimo...antrą, gal keitei ratus ir poto pradėjo drebėt, jei nebalansavai.
Na ne, baladojasi vairas stabdant o ne vaziuojant. Tai ar kas susidurete su skirtumu tarp skirtingu gamintoju (stabdziu disku) nes kainos skiriasi apie 50%.
Citatahorn parašė:
įdomu kas pasikeitė su stabdžiais tarp carinos ir avensio, kad avensiai turi tą bėdą, o carinos ne?
avensiuose priekiniai ventiliuojami, carinose paprasti...
CitataNNZ parašė:
Citatahorn parašė:
įdomu kas pasikeitė su stabdžiais tarp carinos ir avensio, kad avensiai turi tą bėdą, o carinos ne?
avensiuose priekiniai ventiliuojami, carinose paprasti...
:D prajuokinai :D kodėl taip sugalvojai? :)
bent, jau taip pas mane buvo ;)
Na nejuokinkite su tom balom:D galim pagalvot kad karta pervaziavai per bala ir keiti tos diskus ar per lietu visai nevaziuoti,:@ cia reik ieskoti gedimo automobilio stabdziu sistemoje o ne balas kaltinti
CitataRaidas parašė:
Na nejuokinkite su tom balom:D galim pagalvot kad karta pervaziavai per bala ir keiti tos diskus ar per lietu visai nevaziuoti,:@ cia reik ieskoti gedimo automobilio stabdziu sistemoje o ne balas kaltinti
Na ka as ir minejau- uzstrige suportai arba stumokliukai pirmiausia. Bet tu taip pat ne i tema kalbi... Pirmas stulpas irgi gali buti lemtingas... O jei po aktyvesnio pasivazinejimo ir stabdymo ileki i didesne bala- tikrai visko gali buti... Nesakau , 2-3 lasai vandens nieko nepakeis, bet jei nori isitikint kaip lankstosi metalas- paimk sena diska, ant virykles uzkaitink iki 500 laipsniu ir puse jo ikisk i vonia. O tada padaryk stebejima, kiek sulinko. 0.5 mm nuokrypis jau duoda vibracija, prie didesnio greicio jau ir rimta.
CitataNNZ parašė:
bent, jau taip pas mane buvo ;)
aš manau gali skirtis tik tuo, kad avensio diskai ir suportai didesni, nors nesu įsitikinęs ar iš tikro jie didesni.
CitataRaidas parašė:
Na nejuokinkite su tom balom:D galim pagalvot kad karta pervaziavai per bala ir keiti tos diskus ar per lietu visai nevaziuoti,:@ cia reik ieskoti gedimo automobilio stabdziu sistemoje o ne balas kaltinti
Faktas, kad uzkaites metalas iki raudonumo gaves salto vandens keicia savo fizikines savybes, tuo paciu ir forma, todel bent jau as pries didele bala stengiuosi ziauriai nestabdyt, arba prisitabdyt isankso kad siek tiek pravestu iki balos. Arba is vis nestabdyt... B)
Diskai visu automobiliu markiu kolkas atviri, kiek zinau... ;)
CitataGiedrius34 parašė:
CitataRaidas parašė:
Na nejuokinkite su tom balom:D galim pagalvot kad karta pervaziavai per bala ir keiti tos diskus ar per lietu visai nevaziuoti,:@ cia reik ieskoti gedimo automobilio stabdziu sistemoje o ne balas kaltinti
Faktas, kad uzkaites metalas iki raudonumo gaves salto vandens keicia savo fizikines savybes, tuo paciu ir forma, todel bent jau as pries didele bala stengiuosi ziauriai nestabdyt, arba prisitabdyt isankso kad siek tiek pravestu iki balos. Arba is vis nestabdyt... B)
Diskai visu automobiliu markiu kolkas atviri, kiek zinau... ;)
na iki raudonumo turbut tik formulei 1 uzkaista serijiniam auto to nebuna okad pries kiekviena bala stabdyti ir sukti smegenis ,ne cia nesamone vaziuoju ir nesuku sau galvos jau per savo 20 metu vairavima esu sudrozes ne viena masina bet disku neteko sudeformoti, reik tik periodiskai prasivalyti suportus ir viskas bus okei, siaip tokiu dalyku neturi buti juk gamintojas kurdamas auto viska testuoja ziauriom salygom ,tad viniu reik ieskoti ne baloje o stabdziu sistemoje
Sakiau ir dar pakartosiu.... Taip, stabdziu diskai kaista ir stipriai uzkaite gaudami vandens linksta. Bet tas kaitimas normaliam vaziavimui esant nera toks didelis kad taip atsitiktu. Minejau, kad jei vaziuojat labai agresyviai, tai tikrai taip galima uzkaitint kad ir iki raudonumo... Bet retas kuris is jusu su dyzeliniais avensiais taip vazineja... jei is vis tokiu yra...Raidai, matyt masinas keitei dazniau nei diskai spedavo susidevet :) Taip, periodine prieziura butina... nes butent uzstrige suportai, nevaiksciojantys stumokliukai itakoja strigima, kaitima ir butent disko perkaitima ir balos atveju- deformacija... Bet gal jau baikim apie ta pati kalbet? Jei kam reikia keist- pakeis, kaip padaryt- imetes esu linka su keliom fotkem ir trumpu aprasu skiltyje "garazas", gal pades kai kam...
Gal kas turite tiklsios info kokie disku nusidevejimai galimi. Tarkim kiek mm turi buti naujas Avensio D4D 2004m priekinis ir galiniai diskai? Nes matavau savo, tai priekiniai 24mm, o galiniai 8 mm. kazkaip paskutiniu metu labai cypauja stabdziai, tai galvoju kame saknys.
cypti gali nebutinai del nusidevejimo, siaip stadziu diskams atrodo leidziamas nusidevejimas iki 2 mm, paskui jau jie nelabai tinka naudot. Bet jei didesnes vibracijos, ar efektyvumo sumazejimo stabdant kai vaziuoji didesniu greiciu nera, tai gali but kad jie normalus. Kitas dalykas- kaladeles... patikrink gal is kazkurios jau metaline plokstele belikus...
Jokios vibracijos nera, kaladeles dar visai geros - tikrinau, stabdymo efektyvumo sumazejimo irgi nepastebejau. Tiesiog smalsu kas kiek km turi buti keiciami diskai normaliai eksplotuojant, jei jie nesusikraipe. Bet aiskiau butu jei kas pateiktu info kokie gamykliniai nauju disku parametrai, o tada isivertinciasu savo disku resursa.
niekada nepasakysi tiksliai kas kiek laiko turi but keicamos detales, kuriu devejimasis stipriai priklauso nuo vaziavimo... Cia toks pat klausimas kas kiek reikia keist varikli? Vieni su vienu 20 metu pravazineja, kitiems jis ir savaites neistveria. Tas pats su stabdziais. Priklauso nuo to, kiek ir kaip stabdai, kaip priziuri savo sistema. Jei stumokliukai vaiksto tvarkingai, kaladeles normalios, tai tie diskai gali ir 100 000 km pralaikyt. Bet juos lengvai imanoma sudrost ir per 3 kartus mazesni atstuma. matmenu internete ieskok pagal savo modeli...
fennix pirma perskaityk klausimą, paskui atsakinėk ;) jis klausė prie kokio nusidėvėjimo reikia keisti, reiškia kiek turi būt likę mm, kad jau keisti diskus...
NNZ, cituoju "smalsu kas kiek km turi buti keiciami diskai normaliai eksplotuojant"
nezinau kuris ten avensis pas ji. Bet jei tai T22 2.0 D4D tai per 3 min radau googlej:
Front:
Diameter [mm] : 275,3
Brake Disc Type : Vented
Brake Disc Thickness [mm] : 28
Minimum Thickness [mm] : 26
Number of Holes : 5
Centering Diameter [mm] : 55,04
Mounting Type : Bolted
Depth [mm] : 49,5
Rear:
Diameter [mm] : 280
Brake Disc Type : Full
Brake Disc Thickness [mm] : 10
Minimum Thickness [mm] : 9
Number of Holes : 5
Centering Diameter [mm] : 55,04
Mounting Type : Bolted
Depth [mm] : 55,85
Taigi gal musu nnz'iukas dabar bus patenkintas ir kaip bebutu liudna, rekomenduojamas minimalus dydis jau butu seniai nudroztas
tiesiog kai kurie zmones tingi googlint ir laukia kol jiems ant padeklo atnes informacija :)
fennix cituoju; Gal kas turite tiklsios info kokie disku nusidevejimai galimi. Tarkim kiek mm turi buti naujas Avensio D4D 2004m priekinis ir galiniai diskai. Aš ptenkintas visada tik nereikia išvedžiojimų nereikia daryti, o pateikt info ta kuri rekalinga ir kaip sakau perskaityt, prieš atsakinėjant. Na jei gali čia paklaust, tai ko neklaust, o jei niekas neatsakot ai tada ir eini į google.
p.s. jis klausė T25, taigi atsakymo kaip ir nėra.
velnias kokie priekabus
T25 2.0 D4D:
Front:
Brake Disc Type: Internally Vented
Diameter [mm]: 275
Brake Disc Thickness [mm]: 28
Minimum Thickness [mm]: 26
Number of Holes: 5
Height [mm]: 49,2
Hub Bore ¨ [mm]: 55
Rear:
Brake Disc Type: Full
Diameter [mm]: 271
Brake Disc Thickness [mm]: 10
Minimum Thickness [mm]: 9
Number of Holes: 5
Pitch Circle ¨ [mm]: 100
Dekui fennix uz issamu atsakyma. Ne visi turi laiko googlinti ir taip puikiai rasti info kurios reikia. kitas dalykas, kam tada sis forumas, jei visu atsakymu reikia ieskoti google :)
Panasu kad reikia keisti diskus, bet kadangi vairo musimo nera, tai manau dar si sezona pratempsiu.
forumas tam, kad pasidalinti informacija, kurios nei google nei kitur nerasi.
tinginyste ir parazitavimas didziausios lietuvos problemos :)
man reikia patempti rankini. varztas jau susuktas iki galo, toliau neina, trosas nesitempia. kaip suprantu jau kazkas su stabdziais, ar kaladelem ar diskais, nzn? tikiuosi jus atsakysit :) ir kaip dabar man juos pasikeist? paciam iseis, ar i servisa teks varyt?
gali buti kad tau ne kaladeles o diskai pasideveje, todel ir rankinis nelabai stabdo. cia turint omeny kad trosas iki galo sutemptas. Reiketu pamegint kaladeles sutempt. Neaisku kas ten pas tave negerai, sunku pasakyt ka daryt. Jei manai sugebesi- gali megint atsargiai ardyt pats. Jei abejoji savo jegom- geriau ieskot zmogaus turincio siek tiek patirties. Siaip atrodo buvau imetes mini foto manuala, ten kazkas papildes lyg ir buvo, pasiskaityk garazo skilti
Sveiki, nusprendziau keisti pats stabdziu kaladeles.. paskambinau i lirosta, bet taip firmos ir nesupratau kaladeliu.. viena varianta siule is M raides kita is J.. :) Priekines pasiule uz 52, o galines uz 45.. ar galiu gaut normalias kaladeles uz tokia kaina? Kokios firmos kaladeles ir is kokios autodaliu parduotuves Vilniuje siulytumete pirkti?
Gerbiami kolegos, pagal gerb. fennix pateiktą informaciją (žr. aukščiau) labai sudomino leidžiamas stabdžių diskų nusidėvėjimas - priekiniams 2 mm, galiniams 1 mm. Kiek teko skaityti specifikacijų visur pateiktos tos pačios nusidėvėjimo ribos. Ar visi pagal tai įvertinate kada reikia keisti stabdžių diskus (t.y. matuojate nusidėvėjimą) ar laukiate kokių nors kitų simptomų (mušimas, kalimas ar panašiai)? Kažkaip nesitiki, kad 1 mm nusidėvėjimas iš vienos disko pusės padaro diską netinkamą naudojimui. Būsiu dėkingas už nuomones.
na aš keičiua tada, kada pradeda vibruot dikai, esu kartą pas meistrą nuėmęs apie 1-2 mm, nes diskas buvo sugadintas, tai irgi važiavau, bet reikia atsargiai, nes kuo mažiau mėsos, tuo didesnis šansas, kad diskai išsikraipys. Toyotų ir taip tie diskai neištvermingi.
Ištvermingumu gal tikrai nepasižymi. Pažįstamas turi RAV 4, tai jam nuvažiavus 60 tūkst. kaip garantinius priekinius diskus keitė. Kas buvo, nebe pamenu, lyg stabdyt silpniau pradėjo ar kas ten pasidarė. Mušimo tikrai nebuvo.
CitataGintarazas parašė:
Gerbiami kolegos, pagal gerb. fennix pateiktą informaciją (žr. aukščiau) labai sudomino leidžiamas stabdžių diskų nusidėvėjimas - priekiniams 2 mm, galiniams 1 mm. Kiek teko skaityti specifikacijų visur pateiktos tos pačios nusidėvėjimo ribos. Ar visi pagal tai įvertinate kada reikia keisti stabdžių diskus (t.y. matuojate nusidėvėjimą) ar laukiate kokių nors kitų simptomų (mušimas, kalimas ar panašiai)? Kažkaip nesitiki, kad 1 mm nusidėvėjimas iš vienos disko pusės padaro diską netinkamą naudojimui. Būsiu dėkingas už nuomones.
Turbut busi pirmasis kuris pateike kazka panasaus i gerbiamas... niekas cia manes negerbia :) gali vaziuot ir su plonesniais stabdziu diskais taciau ivertink siuos faktorius:
kai diskas ploneja, automatiskai jis lengveja, o kuo lengvesnis diskas, tuo maziau silumos jis gali sugerti, o tai itakoja didesni disko kaitima stabdant. Uzkaites diskas pradeda silpniau stabdyt, nes metalas minksteja ir atsiranda vadinamasis "tepimo" efektas. Del to krenta stabdymo efektyvumas. Karstesnis diskas turi didesne tikimybe susiraityt gaves vandens, ypac kai po rimto stabdymo ipuoli i didesne bala.
plonesnis diskas reiskia kad stabdziu kaladeles ir suportu stumokliukai tures labiau sulysti link disko, kas nera gerai, nes padideja jegos petys ir kencia pats suportas bei stabdziu kaladeliu laikymosi vietos. Del sios priezasties gali ne tik vibracija stabdant atsirast bet ir pacios kaladeles greiciau devesis.
Citatafennix parašė:
Turbut busi pirmasis kuris pateike kazka panasaus i gerbiamas... niekas cia manes negerbia :)
Dėkui už išsamų, pagarbos vertą atsakymą :) Þodžiu matuoti stabdžio disko nusidėvėjimą (turiu omenyje milimetro tikslumu) nebėr prasmės, reik važiuot ir stebėt kitus simptomus - stabdymo efektyvumą, vibraciją stabdant ir pan. O kažin yra kokia nors metodika stabdymo efektyvumui nustatyti? Kažkuriame sename sename automobilisto vadovėlyje buvau užtikęs kaip tai buvo daroma rusų sunkvežimiams :) Gal reiks pabandyti su toyota :)
Sveiki, kilo toks klausimas ar apsimoka pries dedant naujus stabdziu diskus papildomai nudazyti del rudyjimo? Ar tai duos kokios nors naudos bei gal kas zino ar greit surudyja nauji uzdeti nenudazyti? dekui.
Dar paklaustum , ar reikia paviršius tepalu sutepti :) tada suprasčiau.
Klausiu todel, kad kai daziau pernai senus tai vistiek rudys si pavasari prasimuse vel :p
o kurią ten vietą dažyti? tipo kontaktinį paviršių?
Kontaktinio paviršiaus (kur spaudžiasi stabdžių kaladėlės dažyti negalima), o visus kitus paviršius galima dažyti, tik naudos iš to mažai būna. Dažai kaista ir nubyra.
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.part.lt%2Fimg%2Fc20be58ccb673a025a7bdbb8e9ef2184322.jpg&hash=d7dc2d9b9276444511f9a3b6e10ad2d42f42a3c0) (http://www.part.lt/perziura/c20be58ccb673a025a7bdbb8e9ef2184322.jpg)
Va, cia tiem kam neaisku kuri vieta :)
Beje gal kas zinot kur geriausia pirkti bei, kad kartu ir sumontuotu stadbdziu kaladeles+diskus?
Skambinau i toyota servisa kaina apie 800 su viskuo cia skaitosi brangu ar normali kaina?
Tai kad ten nėra ką montuot. 4 varžtus atsukt ir prisukt. Valandos darbas.
Domkratas nuotraukoje tai tokiu "itin saugiu" kampu stovi :)
O į temą: jei 4 diskai + priekiniu/galinių kaladžių komplektai + montavimas = 800lt, tai norma (jei pats neturi laiko/sugebėjimų lįst).
CitataAnimal parašė:
Skambinau i toyota servisa kaina apie 800 su viskuo cia skaitosi brangu ar normali kaina?
Tai cia tau pasake turbut uz priekinius diskus ir priekines kaladeles be darbo. Ar klystu ?
Na as nezinau kokios kokybes detales sudejo(eme is Lirostos pagal kebulo nr.), bet man pazistamas padare si darba uz bendra 400 suma...
as pirkau gala visa acuros parduotuveje,ant zukausko ziedo,ten pat esanciame servise ir pakeite,kaina su viskuo gavosi gal 350lt,o prieki visa pries tai dariau eolte,kaina gavosi 700 ir dar iskaitant akcija tuo metu buvo diskam kazkiek litu,tai va galit pasilygint...
kadangi dabar Autotojoj akcija stabdžių diskams ir kaladėlėm, tai užklausiau kainos saviškei.
Priekiniai stabdžių diskai 2 X 243,00Lt.
Priekinių stabdžių kaladėlės 110,00Lt/kompl.
aišku mano senas katafalkas, tai bus pigiau nei Avensio. čia palyginimui.
Cia sake su viskuo visi diskai + visos kaladeles su darbu isitektu i 800lt, dar i viena vieta paskambinau sake i 600lt sutilpt galima tai reiks vaziuot apsiziuret,
Man taipogi reiktu keisti priekiniu stabdziu diskus ir kalades. Koki gamintoja labiau rekomenduotumet zinant kad avensio I priekiniai stabdziai gana silpni. Ar pirkt PAGID ar BREMBO? kainos panasiai tos pacios brembo biski bus brangiau.
Citataoscar666 parašė:
as pirkau gala visa acuros parduotuveje,ant zukausko ziedo,ten pat esanciame servise ir pakeite,kaina su viskuo gavosi gal 350lt,o prieki visa pries tai dariau eolte,kaina gavosi 700 ir dar iskaitant akcija tuo metu buvo diskam kazkiek litu,tai va galit pasilygint...
ten su tuo servisu labai atsargiai-vieną kartą buvau, ratą pamečiau išvažiavęs, nes šarnyro neprisuko, po to kai cariną pirkau, buvau pasikeisti vandens pompos. Negana to, kad nepaskambino, kad pakeitė(pats nuėjau darbo gale), tai kai atėjau ir užvedžiau, vanduo kaip iš kiauro kibiro išbėgo, teko dar dienai palikti, visi jau buvo išsiskirstę nes buvo šeštadienis.
kolega sitam forume pakankamai pigias ir kokybiskas detales pardavineja. Is jo pirkau galinius Ferodo diskus ir TRW kaladeles, neatsimenu, bet viskas berods kainavo apie 300lt pasikeiciau pats per valanda nereikia cia jokiu servisu.
Kažkaip nerandu konkrečios temos,tad paklausiu čia:- Gal kas patars kur ieškoti priekinio suporto remkomplekto?
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstatic.baza.farpost.ru%2Fv%2F1439245470257_bulletin&hash=7c15be4e8c834e3c64b020d0413da9b31ea173a4)
Mūsų parduotuvėse randu sukomplektavimą tik kai suporte yra vienas cilindriukas 04479-05021
(tad ir gumelė ten tik viena,ir jos išmieros matyt skiriasi),pas mane suporte yra du cilindrai,tad ir remontinis komplektas reikalingas su dviem gumelėm,manyčiau kad tai turėtų būti 04479-20281.Nuotraukoje yra būtent tai ko reiktų,tiesa čia jau abiem ratams (kiekvienam po dvi gumas ir visa kita).Taigi kur ieškot tų gumelių?
As pirkau Lirostoj, prekes kodas 400523: http://infopart.org/ert-400523-part (http://infopart.org/ert-400523-part)
Citata iš: continuity Įrašytas Spalis 26, 2015, 11:14:40 AM
As pirkau Lirostoj, prekes kodas 400523: http://infopart.org/ert-400523-part (http://infopart.org/ert-400523-part)
O tai čia LIRO tas kodas?Mano parapijoj yra Liro atstovybė,tai jie žinos pagal tą kodą ko man reik jei aš jiems pateiksiu šį prekės kodą?
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Spalis 26, 2015, 18:50:12 PM
O tai čia LIRO tas kodas?Mano parapijoj yra Liro atstovybė,tai jie žinos pagal tą kodą ko man reik jei aš jiems pateiksiu šį prekės kodą?
Koks ju kodas nezinau, bet ant pakuotes yra ERT gamintojas ir jo kodas 400523. Turetu savo kataloguose rasti.
Citata iš: continuity Įrašytas Spalis 26, 2015, 22:17:20 PM
Koks ju kodas nezinau, bet ant pakuotes yra ERT gamintojas ir jo kodas 400523. Turetu savo kataloguose rasti.
Aaa,supratau.Gaila kainos pas juos iš kito matavimo būna dažniausiai ,bent jau pas mano kaimynystėje įsikūrusius Liro atstovus tai tikrai.Bet kokiu atveju dėkoju,bandysiu kreiptis.
Sveiki, Avensis 2002 D4D 81 kw, gale diskiniai ar bugniniai stabdziai?
Citata iš: PN Įrašytas Lapkritis 08, 2016, 09:28:15 AM
Sveiki, Avensis 2002 D4D 81 kw, gale diskiniai ar bugniniai stabdziai?
gali but ir tie, ir tie
Prieky 100 proc diskai matosi, o gale tarsi stori bugnai , bet gal ten tik apsaugos disku, nelabai ismanau...
tai jei gale netiap kaip prieki (nera suporto) tai tada bugnai stovi