Avensis II kaipo uzsivedi salta ir jai buna ijungtas klima apsukos rodo 1200 isjungi klima rodo rodo 1000, kaip susyla variklis viskas normalizuojasi rodo 800, cia normalu? gal kas susiduret su tokiu variantu. Ir dar valgo 8ltr/100 tai normalu? ir dar:) kompas rodo iki koloneles pvz 500 km vidurkis 7.5 ltr/100 km, padarai vidurki 5.6 bet km iki koloneles tai nekinta. Cia pas mane su tuo pc kazkas blogai ?
Dekui uz atskaymus.
GERIAU PRASAU ATSAKYMU NEGU KRITIKOS
Apsukos normalios. Jau rašyta apie jas ne kartą, tik reik paieškot.
Sąnaudos irgi normalios, jei važinėji po miestą trumpus atstumus.
Kartais ir man sukvailioja atstumas iki kolonėlės, bet po kiek laiko atsistato ir praktiškai tiksliai rodo, žinoma paklaida visada yra.
Na va modeliuka atsakė, tai belieka pridurt, jei to maža, yra forume info apie tai, tik NETINGËTI reikia, nebus ir kritikos ;)
NU IESKOJAU TU APSUKU BET TOKIO VARIANTO NERANDAU.o DEL TOS FORMULES TAI NELABAI SUPRATAU.
Apsukos geros, o kompas ir nerodo 1km tikslumu ;) viskas gerai su tavo ratais ;)
Sveiki,
neradau ir as forume informacijos kurios man reikia, taigi atsiprasau jei pasikartosiu. Situacija tokia - uzkurus salta masina, laisva eiga apsukos 800, kiek pavaziavus pakyla 1000, varikliui pradejus silti pakyla iki 1200. Varikliui susilus nukrenta iki 800. Pastebejau, kad taip darosi rytais, bet nepastoviai.
DCAT/2005
jei lauke yra vesu ~8 silumos, bent jau pas manaji dcat ('07) tai apsukos tik uzvedus buna apie 800 be kondiskes ir laikosi iki kol normaliai susyla.
jei buna lauke salciau nei ~8 laipsniai, tai buna is kart 1000 apsuku uzvedus ir laikos kol susils, po to nukrenta iki 800 ir ok.
gal cia taip sureguliuotas kompas atitinkamai pagal lauko temperatura.
Citataonyx parašė:
jei lauke yra vesu ~8 silumos, bent jau pas manaji dcat ('07) tai apsukos tik uzvedus buna apie 800 be kondiskes ir laikosi iki kol normaliai susyla.
jei buna lauke salciau nei ~8 laipsniai, tai buna is kart 1000 apsuku uzvedus ir laikos kol susils, po to nukrenta iki 800 ir ok.
gal cia taip sureguliuotas kompas atitinkamai pagal lauko temperatura.
Pas maniškį D-4D irgi lygiai taip pat su apsukom. Manau, kad čia taip ir privalo būti.
CitataBLinas parašė:
Sveiki,
neradau ir as forume informacijos kurios man reikia, taigi atsiprasau jei pasikartosiu. Situacija tokia - uzkurus salta masina, laisva eiga apsukos 800, kiek pavaziavus pakyla 1000, varikliui pradejus silti pakyla iki 1200. Varikliui susilus nukrenta iki 800. Pastebejau, kad taip darosi rytais, bet nepastoviai.
DCAT/2005
taip darosi tada kada pastatai kad pustu silta ora, dyzelis sunkiai syla todel yra sukeliamos apsumos, viskas normalu pas tave. Jei isjungsi peciuka kai apsukos bus 1200 tai jos turi kristi iki 800 iskart
CitataBLinas parašė:
Sveiki,
neradau ir as forume informacijos kurios man reikia, taigi atsiprasau jei pasikartosiu. Situacija tokia - uzkurus salta masina, laisva eiga apsukos 800, kiek pavaziavus pakyla 1000, varikliui pradejus silti pakyla iki 1200. Varikliui susilus nukrenta iki 800. Pastebejau, kad taip darosi rytais, bet nepastoviai.
DCAT/2005
Jeigu tavo peciuko oro srautas nukreiptas ant langu,reiskia automatiskai junginejasi kondiske ir apsukos del to svyruoja.Pabandyk perstatyt srauta i kitur ir paziuret ar tada svyruos apsukos.
visada pravartu zinot is kurios pasaulio puses jusu auto atejes. "pietieciams" uzkurus auto grieztai nerekomenduojama birbinti auto ant laisvu apsuku, o iskart vaziuoti, "siaurieciams" rekomenduojama pabirbinti (berods taip manuale buvo parasyta, jei pasakiau atvirksciai pataisykit). Del to ir gali buti, kad pas viena apsukos automatiskai susikelia, nes auto pritaikytas saltesniems orams, o pas kita ne, nes auto parvarytas is pietu (pvz.: Italijos).