Sveiki, tai va įsigyjau Priusa ir esu nevilty :(
Meta klaidas, prisegu nuotrauka.
Buvau pas viena garažinį, tai sakė kad kažkur masė gali liestis (
šiandien ryte važiuojant į darba išmetė klaidą, užfiksavau pilai pakrauta baterija, atjungiau nuo akumoliatoriaus minusa, palaukiau apie 20 s uždėjau ir užvedžiau automobilį. ir pastebėjau kad baterija visiškai tuščia.
HELP. nebežinau kur kreiptis.
Tokvilos kontaktus turiu :)
O diagnostika jau padaryta?
taip meta klaida PA 006
Pirmą kartą tokią matau, iš kur čia tokį kodą ištraukei?
na man pasake tokia klaida
Gal P0AA6 ?
Turbūt, kad bet šita klaida eina su kombinacija Pvz P0AA6/526 kas 526 yra info kodas, tada būtų aiškiau, nes čia galį būti ir didžioji baterija, ir generatoriai dėžėje...
https://www.autocodes.com/p0aa6_toyota.html... (https://www.autocodes.com/p0aa6_toyota.html...) :think: rimti reikalai
Juodas humoras, bet ka jau padarysi... :think:
Anksciau mazus vaikus gazdindavo ragana, vilku, miliciniku, o ateina laikas kada bus grasoma raudonu trikampiu su sauktuku :think:
_ norii kad raudonas trikampis isoktu? Mislingai, primerkes aki klausia elrktromonteris :think:
Apie servisus buvo jau rasyta, kurie uzima hibridais-Lantransa ir kiti.
Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 08, 2017, 17:18:22 PM
Turbūt, kad bet šita klaida eina su kombinacija Pvz P0AA6/526 kas 526 yra info kodas, tada būtų aiškiau, nes čia galį būti ir didžioji baterija, ir generatoriai dėžėje...
Kazkaip speju kad generatrius gal su el.motoru bloku kartu? :think:
Gal Fatman galetu Aiviui pahelpint? (H-)
Galiu su Techstream pažiūrėti, ką konkrečiai rodo.
Citata iš: Aivis77 Įrašytas Gruodis 08, 2017, 12:24:31 PM
na man pasake tokia klaida
Aivi zmogus gali pabandyti pagelbet, ku ku :think: kur nulindes :think: ar jau nereikia :smoke:
Citata iš: LM Įrašytas Gruodis 09, 2017, 22:34:22 PM
Aivi zmogus gali pabandyti pagelbet, ku ku :think: kur nulindes :think: ar jau nereikia :smoke:
Panašu, kad tau labiau reikia :) gal žmogus nori prieš remontus savaitgalį atsipalaiduoti ;)
:think: po simts pypkiu ko gero taip...
Gal jau kazka pvyko padaryti :think: duotuoju reikalu (H-)
Forume galetu daugiau atsirasti atgalinio rysio. Kaip pavyko pasalinti gedima ar problema, koks gedimas buvo ir t.t. (H-)
Bet kaip sakoma klausiama kai blogai, o kai gerai nieks nesigiria :goodboy: :smoke:
Citata iš: LM Įrašytas Gruodis 10, 2017, 09:32:12 AM
:think: po simts pypkiu ko gero taip...
Gal jau kazka pvyko padaryti :think: duotuoju reikalu (H-)
Forume galetu daugiau atsirasti atgalinio rysio. Kaip pavyko pasalinti gedima ar problema, koks gedimas buvo ir t.t. (H-)
Bet kaip sakoma klausiama kai blogai, o kai gerai nieks nesigiria :goodboy: :smoke:
Bet tu ir neramus, 8 gruodžio paprašė pagalbos ir jau 10 per savaitgalį susitvarkė :D
Sveiki, kaip galėčiau susisiekti su jumis ir susitikti? Miestas Vilnius?
dėkoju už atsakymus. pranešiu kai bus aiškių žinių, bėda ta kad po savaitgalio radau bagažinėje vairuotoju pusėje vandens, tai labai negerai...
Fatmann as tamstai parašiau A/ž
Citata iš: Aivis77 Įrašytas Gruodis 11, 2017, 09:30:21 AM
bėda ta kad po savaitgalio radau bagažinėje vairuotoju pusėje vandens, tai labai negerai...
Palygint su galimom problemom ir gedimais,tai cia pats maziausias negerumas :D
Atrandi pro kur leidzia ir uzhermetini ;)
Pacioj bagazinej? Tai arba per stikla arba nesandari guma.
Ar daug to vandens? Nes as tai sugebu ir sniego ir kazkiek po lietaus vandens isipilt , tiesiog bagazines atidarymo metu :think:
Pvz. Mazdoj po lietaus atidarant dureles kazkiek vandens patenka ant sedyniu, kilimeliu. Gumos jau pagniuzdytos sandariai neuzdaro vanduo stovi tarp gumu ir kai atidarai sliukstelna i vidu, dar jeidu auto stovi kazkiek pasvirus, tai visai...
Nors kazkas guodesi kad pas japonus ir kituose modeliuose kazkas tokio su lietaus nuvedimo sistemom :think:
Kiek sakičiau tai priusai yra suvirinti is dalių, ir per tuos virinimo taškus teka vanduo, vakar stoga užklijavau, žiūrėsim dabar kaip bus.
Citata iš: Aivis77 Įrašytas Gruodis 11, 2017, 11:04:43 AM
Kiek sakičiau tai priusai yra suvirinti is dalių, ir per tuos virinimo taškus teka vanduo, vakar stoga užklijavau, žiūrėsim dabar kaip bus.
Visi automobiliai taip daromi, prie rėmo skardos virinamos, nieko išskirtinio su prius nematau. Aš labiau galvočiau, kad per bagažines gumas arba lempų tarpines papuolė vanduo.
Ar slapios salono lubos, kad stoga dengi?
Jeigu sausa tai tikrai nestogas kaltas. Manau ten skardos persidengia ir tikrai stogas neleistu...nemaciau tarp stogo ir dangcio ar yra nudrenavimas
Leidzia per sandarinimo gumas arba auto yra dauzta, deformuota gal galinis stiklas keistas.
Per siules gali buti prie galiniu sparnu, kur 12V akumas stovi ir kitoje puseje. Soninese kisenese.
Bet tu sakai bagazineje :think:
Arba per dugną, man Pvz neaišku kur tiksliai šlapia, nes prius bagažinė yra per kelis lygius.
Nereikia tokios vaikiskos problemos sprest sudetingai.
Isimi is bagazines visas plastmases ir kilimelius,ilendi i vidu su prozektorium,uzsidarai,o kazkas su vandens zarna laisto is lauko visus kampus.Taip atrandi pro kur bega ir uztaisai.
Pasijungiau Techstream. Ta Master klaida (iššaukusi raudoną trikampį) jau ištrinta, tad negalėjau pažiūrėti, kas konkrečiai buvo.
Degė Check engine, bet dėl katalizatoriaus efektyvumo (efficiency below threshold). Nepanašu, kad būtų aklinai užkištas, be to, dėl katalizatoriaus nerodytų HV sistemos klaidos.
Visi kiti parametrai normalūs. Baterijos talpa kaip reikiant sumažėjusi, bet įkrovos lygis nešokinėja pernelyg nenatūraliai, vidinė varža tolygi, V delta nedidelė. Lyg ir viskas tvarkoj.
Sutarėm, kad sulaukus raudono trikampio, vėl bandysim pajungti TS ir žiūrėti, kas vyksta.
Mano įtarimai krypsta link transmisijos. Gali būti, kad MG2 arba MG1 apvijos yra padegę. Bet kol kas čia tik būrimas iš kavos tirščių.
Juokingiausia (tik, aišku, ne temos autoriui), kad šį Priusą apžiūrėjau prieš kelias savaites (ieškau auto giminaičiui), ir per kelias minutes nusprendžiau, kad neverta pirkti, nes neabejotinai bus bėdų. Tai vat, tos bėdos netruko išlįsti.
Kazin ar neispjautas katalizatorius.Situ Prius jis labai brangus ;)
Vienu žo laukiu trikampio ir vėl važiuosiu pas Fatmann
bet šiek tiek ramiau, ir daug maž aiškiau darosi. ačiū
Reiktų transmisijoje tepalo lygį patikrinti.
Kokiu būdu tai galima atlikti?? patikrinti tepalo lygi transmisijoje?
Citata iš: Aivis77 Įrašytas Gruodis 11, 2017, 16:15:26 PM
Kokiu būdu tai galima atlikti?? patikrinti tepalo lygi transmisijoje?
Per papildymo varžtą, nes keičiamas tepalas būna šaltas tai neišipletęs, o tikrinant karštai turi arba bėgti, arba pirštą įkišus jausti tepalą.
Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 11, 2017, 15:18:05 PM
Reiktų transmisijoje tepalo lygį patikrinti.
Reikėtų.
Kita vertus, net po pasivažinėjimo dugnais MG1 ir MG2 temperatūra pernelyg nešoko į viršų. Nebūtų tepalo, užkaistų viskas.
Citata iš: Fatmann Įrašytas Gruodis 12, 2017, 08:03:26 AM
Reikėtų.
Kita vertus, net po pasivažinėjimo dugnais MG1 ir MG2 temperatūra pernelyg nešoko į viršų. Nebūtų tepalo, užkaistų viskas.
A tai tikrinote temperatūrą važiuojant, tada turėtų būti Ok, bet blogiau nebus patikrinus.
Citata iš: Aivis77 Įrašytas Gruodis 11, 2017, 11:04:43 AM
Kiek sakičiau tai priusai yra suvirinti is dalių, ir per tuos virinimo taškus teka vanduo, vakar stoga užklijavau, žiūrėsim dabar kaip bus.
Visi automobiliai suvirinti iš gabalų, nuo senatvės (nors tavo auto nėra tokia sena) gali pro plyšelius sunktis vanduo, arba jei buvo gauta smūgis. Dar bagažinės šonuose būna angos, uždengtos guminėmis "ausimis", jei angų nebūtų, neuždarytum bagažinės, neleistų suspaudžiamas bagažinės oro tūris. Tos ausys gali būti užlinkę ar deformuotos, ir tada vanduo gali patekti į bagažinės vidų. Iš lauko tas angas dengia bamperis.
Citata iš: bladas Įrašytas Gruodis 12, 2017, 15:38:27 PM
Visi automobiliai suvirinti iš gabalų, nuo senatvės (nors tavo auto nėra tokia sena) gali pro plyšelius sunktis vanduo, arba jei buvo gauta smūgis. Dar bagažinės šonuose būna angos, uždengtos guminėmis "ausimis", jei angų nebūtų, neuždarytum bagažinės, neleistų suspaudžiamas bagažinės oro tūris. Tos ausys gali būti užlinkę ar deformuotos, ir tada vanduo gali patekti į bagažinės vidų. Iš lauko tas angas dengia bamperis.
[vz.honda jazz gamyklyskai hermetines siules itruksta per laika ir leidzia tarp stogo ir sparno ir skverbiasi vanduo i bagazine. ipjaunamas gamyklinis hermetikas ir per nauja hermetizuojamas tos vietos.
Pasirodo pas prius daznas reikalas kad bega i bagazine. Vienas ruselis ivardijo kaip minusa t.y. 1 is minusu. O bega per stoga i galines stokes ir bagazinen .
po dekoratyvine stogo guma uztepa hermetiku ir baigta. Bet jis ivardijo priezasti kad prastais kelais veziojo po kelis maisus smelio, suprask nuo svorio atsivere plysiukai ir t.t.
Nezinau ... gal bet manau gave i gala tie Priuselia ir taip atsirade deformacijos. Japonu skardos plonos ir po smugio neimanoma 100% atitampyti ir atstatyti gamyklines bukles.
Kas del klaidu, tai dar tikrai reiktu pasiziureti ar veikia inverterio siurbliukas, cirkuliacija. Keista kad rimta klaida ir taip lengvai isnulinama... Ne visada uzsidega gal pakanka ausinimo o kai jau uzkaista meta trikampi
Citata iš: LM Įrašytas Gruodis 13, 2017, 23:47:50 PM
Kas del klaidu, tai dar tikrai reiktu pasiziureti ar veikia inverterio siurbliukas, cirkuliacija. Keista kad rimta klaida ir taip lengvai isnulinama... Ne visada uzsidega gal pakanka ausinimo o kai jau uzkaista meta trikampi
Veikia, cirkuliuoja, aušinimo skysčio pakanka. Ne tame problema.
Na, kurmiai, pasitarkim.
Štai pagrindinė klaida P0AA6 / 526:
(https://www.part.lt/img/bfaf06487caa190b89350a40d9a11170901.jpg)
Raudonas trikampis ir lempučių girlianda. Nėra READY, kol neatjungiamas 12V akumuliatorius, nepadeda net klaidų ištrynimas.
Aš vis labiau linkstu prie transmisijos bėdų. Greičiausiai apvijos padegę ir trumpina. Iš čia ir High Voltage Isolation Fault.
Bet čia ne visos bėdos. Kartais variklis ima purtytis, dirba didesniais sūkiais. Misfire 4 cilindre. Žvakės/ritės nekeistos. Dar įtariu, kad su MAF ne viskas tvarkoj, akceleratoriaus sklendę reikėtų išsivalyt. 12V akumuliatorius naujas.
P0A0F (Engine failed to start - nepavyko užvesti VDV). Kartu yra P0420 ir P3191.
(https://www.part.lt/img/a26f3b9397c09f61324a9c0cef466a42504.jpg)
Variklio live data tuo metu, kai yra klaida P0A0F:
(https://www.part.lt/img/72ab898f8867339d48dbf7fa982d1aed573.jpg)
Kažkaip atrodo, kad per didelė skysčio temperatūra. Aukšti laisvi sūkiai. Jau minėtas misfire 4 cilindre.
Dar papildomai meta katalizatoriaus efektyvumo klaidą. Manau, kad kaltas B1S2 O2 sensorius. Live data stebėdamas pamačiau, kad jo varžą rodo didesnę nei 12 000 ohm (paveikslėlyje tėra 170 ohm, bet ir tai gerokai per daug).
526 tai transmisija...
:think: puokštė ligu
Chebra nevažiuojnatį Priusą "pakrapštę" tam kartui sugebėjo parduoti :think:
"Negydomos ligos progresuoja ir išaukia kitus, sunkesnius lėtinius negalavimus"
Kai tokia galybė klaidų ir problemų tikėtina kad viena problema gali išaukti ir kitas.
Manau reiktų paklausti pačio Aivio ką toliau darom? Bet ką čia padarysi reikia bandyti remontuoti.
Aš galvoju reikia pradėti iš eilės nuo lengviausių ir aškiausių dalykų: žvakės, sensoriai, droseliai ir pnš.
Pašalinus dauguma smulkesnių gedimų, žiūrėti toliau...
MAF, droselio sklendė, žvakės (blogesniu atveju - uždegimo ritės), O2 sensorius - viskas gana nesunkiai ir ne itin brangiai sutvarkoma.
Daugiau reikalų su HV klaida. Gerai, jei ten išties transmisija. Jos genda, bet tai pavieniai atvejai, o šrotuose jau pilna NHW20 Prius'ų, tad manau, kad kaina neturėtų kandžiotis - ne deficitinis komponentas.
Tik darbo bus viską pakeisti.
Kad kainuos tai nieko kitaip neišgalvosi.
Kažkam kitam parduoti..? Kažin ar pavyktų...
Aš bandyčiau kantriai ir nuosekliai šalinti gedimus. Jeigu noro ir žinių pakankamai, tai manau viskas padaroma. Na o Aivis atsidaro piniginukę ir pirmyn.
Kažkokiam info mačiau kaip keičia statoriaus apvijas... nuėmus dangtelį ant apvijų raudonas skystis matosi.
Nežinau ar tai aušinimo ar tepimo, nes gal abu raudoni?
Kitas dalykas, kad ten neturėtų būti jokių skysčių :think:
O jeigu "ten yra", tai tada turi mažėti "kitur"...
Citata iš: LM Įrašytas Gruodis 14, 2017, 14:35:12 PM
Kad kainuos tai nieko kitaip neišgalvosi.
Kažkam kitam parduoti..? Kažin ar pavyktų...
Aš bandyčiau kantriai ir nuosekliai šalinti gedimus. Jeigu noro ir žinių pakankamai, tai manau viskas padaroma. Na o Aivis atsidaro piniginukę ir pirmyn.
Kažkokiam info mačiau kaip keičia statoriaus apvijas... nuėmus dangtelį ant apvijų raudonas skystis matosi.
Nežinau ar tai aušinimo ar tepimo, nes gal abu raudoni?
Kitas dalykas, kad ten neturėtų būti jokių skysčių :think:
O jeigu "ten yra", tai tada turi mažėti "kitur"...
Kad pas priusa generatoriai tepale maudosi... ten apvijas tikrai nepakeisi taip paprastai, aš tiesiog dar pažiūrėčiau ar variklio skyrius nebuvo plautas, nes gal kas trumpina iš el jungčių
Kodų vizualizacija:
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171214/7481dc31d8fa0595043533fde9788996.jpg)
Slashai, blogiausia, kad po 526 nėra jokio papildomo kodo. Nei 612, nei 613, nei 614. Būtų kur kas paprasčiau.
Citata iš: Fatmann Įrašytas Gruodis 14, 2017, 15:10:59 PM
Slashai, blogiausia, kad po 526 nėra jokio papildomo kodo. Nei 612, nei 613, nei 614. Būtų kur kas paprasčiau.
Tai ir sakau, gal ten nieko blogo, reiktų jungtis pažiūrėti, variklio skyrius švarus?
Sveiki, pradėsiu nuo žvakių, palaipsniui žiūrėsiu kaip reaguos priusas.
labai ačiū padėjusiems Ypač karoliui dėkui :)
kai pašalinsiu dėgimą būtinai porisijungisu ir pranešiu :)
Einu kalt pinigą :)
Citata iš: slashas Įrašytas Gruodis 14, 2017, 14:39:14 PM
Kad pas priusa generatoriai tepale maudosi... ten apvijas tikrai nepakeisi taip paprastai, aš tiesiog dar pažiūrėčiau ar variklio skyrius nebuvo plautas, nes gal kas trumpina iš el jungčių
Kodų vizualizacija:
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171214/7481dc31d8fa0595043533fde9788996.jpg)
Menkas as elektrikas, bet nesitikėjau apvijų pamerkimo alyvoje. Mislijau aušinimas vyksta per korpus kanaluose, be tiesioginio sąlyčio (H-)
Citata iš: LM Įrašytas Gruodis 14, 2017, 17:13:46 PM
Menkas as elektrikas, bet nesitikėjau apvijų pamerkimo alyvoje. Mislijau aušinimas vyksta per korpus kanaluose, be tiesioginio sąlyčio (H-)
Ten ne šiaip sau generatoriai ;) todėl alyva naudojama temperatūrai apsikeisti, savotiškai aušinasi.
:think: nu jo stai tau ir paprasta ir patikima keliu dantraciu transmisija (H-) ;)
Citata iš: LM Įrašytas Gruodis 16, 2017, 12:28:24 PM
:think: nu jo stai tau ir paprasta ir patikima keliu dantraciu transmisija (H-) ;)
Jei kažkam nepasisekė, tai nereiškia, kad visos blogos. Gal pas kolegą rida 400k+ km, tai nieko keisto ;) dar girdėjau, kad tie generatoriai nemėgsta jei kažkas būna sunkaus vežama ar tempiama. Tad priusų su kabliu reikia vengti ;)
Citata iš: LM Įrašytas Gruodis 16, 2017, 12:28:24 PM
:think: nu jo stai tau ir paprasta ir patikima keliu dantraciu transmisija (H-) ;)
Patikimesnės turbūt nėra.
Viskas kaip ir teisingai kolegos, as tik norejau pasakyt kad sudetingas agregatas ir nera toks jau paprastas :think:
Jeigu tepalo pakankamai, tai perkaitimas kaip sakot galimas nuo per dideliu apkrovu...
Sibire prie -50C salcio zmogus is kokio 5 karto uzsikure Priuseli ir ruosesi vaziuot, sake reikia, nors pripazino, kad peilis toks saltis...
Kasin ar ten supilti kitokie tepalai ir kaip paleidimo apkrovos Priuseliui
Citata iš: LM Įrašytas Gruodis 16, 2017, 12:28:24 PM
:think: nu jo stai tau ir paprasta ir patikima keliu dantraciu transmisija (H-) ;)
Jeigu autolauzynuose pavaru dezes su kojom spardo ir nieko jos nekainuoja,tai reiskia labai patikima ;) .Jeigu perkant masina pagrindinis kriterijus buvo ar nedauzta,tai didziausia tikimybe didele rida.O didele rida tai mirtis ir pacioms geriausioms masinoms :(