Velniai griebtų... Sausio mėn. keičiau rankinio stabdžio trosą... sakė užsakė orginalų, nes kitokių nėra... 450 Lt. sumokėjau..., pypt... vakar vėl pokšt ir ir rankinio nebėr... įdomu kaip su garantijom tokių dalykų...
jei keitei toyotos atstovybej tai garantija turetu buti:)
deja... ne atstovybej, bet meistras sakė, gal kita dalis nutrūko... vienžo dar paliko vilties... reiks važiuot kad pakeltų....
taip ir yra... nutrūko kita pusė... ir vel yra tik orginalus... ir vėl matyt kokie 400...
dazniau pratampyt reikia netrukines :D o tai kokioj akuroj ar srotose ka sneka?
Jo lirosta, acura, tekstara...
Originalas pigiau //www.autoradinys.lt tik jiems arba skambint reikia arba meila rasyt (ta internetine sistema uzsakymu kol kas neveikia).
Citatabarzda parašė:
taip ir yra... nutrūko kita pusė... ir vel yra tik orginalus... ir vėl matyt kokie 400...
As liro I avensiui pirkau, tai kainavo apie 40 Lt. Bet cia buvo tik vienos puses. Bet kaina tikrai prieinamesne bus. Matyt nebuvo originalas, kad nelaiko
Citatawikcia parašė:
Citatabarzda parašė:
taip ir yra... nutrūko kita pusė... ir vel yra tik orginalus... ir vėl matyt kokie 400...
As liro I avensiui pirkau, tai kainavo apie 40 Lt. Bet cia buvo tik vienos puses. Bet kaina tikrai prieinamesne bus. Matyt nebuvo originalas, kad nelaiko
kitas trosas truko, o ne keistas...
prie to apcio norejau paklausti kaip toyota avensis 2004m d4d patempti rankinio trosa vienas ratas gerai stabdo kitas kazko nlb nori stabdyti?prie rankinio rankenos kaip supratau nera kaip patempti. tai prie sakotuvo prie gluso patempimas turbut yra?kgal aks susidurete?:)
taiva... istorijos pabaiga tokia... pasirodo buvo nutrūkęs kitas trosas... apskambinau ardomus auto ir nupirkau 2007 avensio(universal) trosą už 30 lt... kaip naujas... :) + pakeitimas 50 lt. Pasirodo nutrūksta toj pačioj vietoj(nurūdija) galiniam rate... galiu pridurt, kad rankinis buvo naudojamas pastoviai...
Citatabarzda parašė:
taiva... istorijos pabaiga tokia... pasirodo buvo nutrūkęs kitas trosas... apskambinau ardomus auto ir nupirkau 2007 avensio(universal) trosą už 30 lt... kaip naujas... :) + pakeitimas 50 lt. Pasirodo nutrūksta toj pačioj vietoj(nurūdija) galiniam rate... galiu pridurt, kad rankinis buvo naudojamas pastoviai...
o kaip patempti rankinio trosa gal zinai?jei biski per liesai vienas ratas stabdo?
patempimas daromas suvedant kaladėles, nuėmus kiekvieną ratą atskirai... Pats nedariau, bet mačiau kaip darė pakeitus trosą... su atsuktuvu per skylutę bugne...kazka ten pakelia, pasukioja bugną, vėl pakelia...smulkiau nežinau, bet stabdo gerai... :) stabdžio rankena per 2-3 trakštelejimus pasikelia...
tai pats nelabai ka pasitempsi ten..:|
nežinodamas sistemos - nelabai... nebent pasiklaust to kas darė... bet paaiškint spėju sudėtinga...
beje pagiriamąjį žodį Avensio važiuoklei meistrai pasakė... 180 000 ir niekas nekeista... sako A4, A6, VW Pasat toje vietoje blogis ir parode kalna šarnyrų...:) ir dar nepigūs...
jei kas ieskos info apie patempima, taigi :
Nusiemi rata galini, td ant disko yra toks kaip varztas guminis, jy istrauki diska atsisuki mazdaug ties 6h, ir per ta skilike matosi toks dantratukas, jy sukinejant, keliasi kaladeles,jy pasukineji i viena puse tada su ranka ziuri ar sukasi stabdziu diskas..
p.s. tikiuosi pravers kam nors :)
p.s. beje rankinis db veikia per 4-5 trakst, bet kazkaip nujauciu jog ir kaladeles rankinio nera geros..:|
Pas mane abu troseliai nutruko (bent jau taip servise paaiskino), o naujas kainuoja apie 250lt (tinka tik originalus). Gal kas zino kur gauti avensis verso 2002 padevetus troselius? Visa Kauna apskambinau - neradau.
Sveiki,kaip pačiam susireguliuoti rankinį stabdį,nes pas mane rankinis stabdis suveikia tik po 10 rankenos trakštelėjimo,vienu žodžiu,stabdžių diskai beveik nauji, rankinio kaladėlės irgi beveik naujos,nuėmus ratą,rankinio kaladėles sureguliavau,kad stupica vos suktūsi,vienu žodžiu ant ribos,bet visviena,rankinis traukiasi iki 9-10 trakštelėjimo,nuėmiau ratus ir dar patempiau rankinio kaladėlių tempėjus,bet vos tik pasukus,stupicos jau rankomis nebepasuksi,tada tempėjus vos atleidus,vėl rankinis stabdis keliasi iki 9-10 trakštelėjimo,kas per velnias,kas žino tikrai,kaip pačiam susireguliuoti rankinį,kad rankinis keltūsi iki 4-5 trakštelėjimo,nes tech apžiūra jau artėja, ir norisi kad rankinis tvarkingai keltūsi
o tai niekur nesireguliuoja , kur abu trosai i viena sueina? paprastai, bent jau kitoms masinoms buna ta sujungimo sakute ant sriegio. nzn kaip avensiui, neteko to dalyko dar klibint
Vat aš irgi norėčiau tai sužinoti,po mašinos apačia nieko daugoau nepastebėjau,o salone nežinau,nesinori ardyti plastmases ir nieko panašaus nerasti,vat gal kas žino,tai būčiau labai dėkingas.
Prie rankinio rankenos reguliuojasi,plastmase nuemi ir bus varztas prie pat rankenos
nuimk tas plastmase ir patemp trosus https://www.youtube.com/watch?v=w1zNx2GN4Fk (https://www.youtube.com/watch?v=w1zNx2GN4Fk)
Labai didelis visiems ačiū,rytoj bandysiu
Sveiki.Pas mane irgi tokia pati bėda.Rankinis beveik nelaiko užtraukus rankeną iki galo.Nusiėmiau galinį ratą,kaladėlės dar neblogos,stabdžių diskas apie 9mm-maždaug ant ribos.Čia skaičiau ,kad rankinis turi atskiras kaladėles.Realiai matau tik vienas.Kaip iš tikro yra? :think:
Rankinio kaladėlės disko viduje,jas pamatysi nuėmus diską,tik pirmiau reik pasukti diską,kad kaladėlių reguliavimo ertmė būtų apačioje,nuėmus juodą gumą,reiks suglausti kaladėles,plokščiu atsuktuvu pasukus toje ertmėje reguliavimo žvaigždutę,suglaudus rankinio kaladėles,diskas lengvai nusiims,tada matysi,ar kaladėlės geros,jei geros,reiks viską susiderinti
galinis diskas 9mm tai dar ne ant ribos :) jis be ventiliatoriu yra, tai dar laikys ir laikys. gal tik pratekint lengvai reiktu jei grioviai issipjove yra.
nusiimk kaladeles, ju suporta, paklibink pati diska, jei rankinis tabaluoja, gal ne kaladeliu nereik atleidinet, jei diskas lengvai maskatuojas- nusimaus. jei ne, kaip rolkis rase reik kaladeles atleist. neatsimenu ar yra diskuose skylutes su sriegiu pas avensi, nes jei yra ten ant m6 ar m8 sriegio isuki varztelius siek tiek po itampa, pastukseni plaktuku, vel paverzi, nu ir t.t. daug lengviau diskas nulipa. bet jei kaldeliu neatleisi, ar itempsi su varztukais perdaug nurausi su visom kaladelem ir jas laikanciais fiksatoriais velniop.
as ameniskai pirmiau bandyciau su ta zvaigzdute paplest tas kaladeles, ir ranknio troca prie ryciago paverzt, jei vistiek eiga nesamoninga, gal to uzteks. isvengsi daug bereikalingo hemorojausdiskus nuiminet, nes kad rankinio kalades butu pasibaige, gana retai pasitaiko, nebent su uztrauktu pasivazineji po miesta nei is sio nei is to
Citata iš: barzda Įrašytas Balandis 21, 2010, 11:07:15 AM
taiva... istorijos pabaiga tokia... pasirodo buvo nutrūkęs kitas trosas... apskambinau ardomus auto ir nupirkau 2007 avensio(universal) trosą už 30 lt... kaip naujas... :) + pakeitimas 50 lt. Pasirodo nutrūksta toj pačioj vietoj(nurūdija) galiniam rate... galiu pridurt, kad rankinis buvo naudojamas pastoviai...
Stababdžių detalėms kad nerūdytų naudojamos apsaugos priemonės
Citata iš: tunks Įrašytas Gegužė 12, 2020, 00:50:41 AM
nusiimk kaladeles, ju suporta, paklibink pati diska, jei rankinis tabaluoja, gal ne kaladeliu nereik atleidinet, jei diskas lengvai maskatuojas- nusimaus. jei ne, kaip rolkis rase reik kaladeles atleist. neatsimenu ar yra diskuose skylutes su sriegiu pas avensi, nes jei yra ten ant m6 ar m8 sriegio isuki varztelius siek tiek po itampa, pastukseni plaktuku, vel paverzi, nu ir t.t. daug lengviau diskas nulipa. bet jei kaldeliu neatleisi, ar itempsi su varztukais perdaug nurausi su visom kaladelem ir jas laikanciais fiksatoriais velniop.
Tais varžteliais nenumatyta nuiminėti disko su įveržtom kaladėm.Tai numatyta dėl to kad diskai mėgsta prikepti ar prirūdyti prie stebulės ir kad jų nedeformuojant plaktukais ar kitais pabūklais nuimti būtų galima tiesiog įsukant tuos varžtelius.Bet ir čia naudojamos visokios mostys prieš prikepimą montuojan kad nereiktų nieko sukti ardant ateityje
Nėra ten jokio hemarojiško darbo,keli varžtukai ir viskas lengvai nusiima,aš sodybėlėje,pagurkšnodamas kavutę ir neskubėdamas užtrukau apie valandą laiko,bet užtai prasivaliau kreipiančiasias,sutepiau viską kas priklauso,varžtai buvo sutepti mėlynu varžtų tepalu,tai viskas lengviai atsisukoviską kas reikia sutepiau specialiu karščiui atspariu tepaliuku,dabar rankinis dirba kaip priklauso, 5 trakštelėjimai ir rankinis mirtis,o rankinio kaladėlės aplamai kaip naujos buvo,aišku,būtų užtekę tik viską pasitemti,bet viską nuėmias ir sutepias,padariau galinę profilaktiką,aišku ir priekiui.
as nesakau , kad blogai viska nusiimt ir prasicekint bei sutept.
man asmeniskai tai hemorojus tos bugnines kalades. krapstai krapstai su atviorka kol tas diskas nusimauna. man nepatinka ta sistema is esmes. pats mechanizmas sudetingas su spyruokliu, itempeju, fiksatoriu belekiek ir zvaigzduciu pasukeju priedo. daug paprasciau kai buna rankinis su diskiniais stabdziais kartu. bugniniu stabdziu ir stabdymas toks pionieriaus zodzio vertas. jei tenka per purvyna pamaurot gerai, tai kai teslu prilenda ir baigiaisi ju stabdymo efektyvumas. atgyvena ir tiek.
ir nesiulau su varztukais neatleidus kaladeliu bugno nuimineti. kaip tik parasyta, kad reik kalades atsileist. bet daznai pasitaiko kad nenori kazko tas bugnas nulipt net ir atleidus kaladeles. tai su varztukais labai patogu isjudint is vietos, nes jei apsaugos nenurudyje nera kur normaliai pastuksent is kitos puses
Aš manau šis Toyota sprendimas yra labai net pagirtinas,net esu kažkur skaitęs,tai specialistai giria šį Toyotinį sumanymą,tipo jei rankinio troso šarvas neprakiura,tai Avensio rankinis laikys labai jau ilgai,sako,kad Avensio rankinio kaladėlės praktiškai amžinos,jei aišku tu jo nedroši apsisukant ir panašiai,o pati srankinio stabdžio sistema yra labai paprasta ir gan sandariai sugalvota,tad nuėmus diską,viskas švaru,pas mane praktiškai kai nauja buvo,aišku iš pradžių bandžiau diską nieko nedarius nuimti,tai nedavė išplėstos kaladėlės,bet atsuktuvu pasukus žvaigždutę lengvai viskas nusiima,kelių minučių darbas,turėjau Audi A6, tai su galiniais stabdžiais gimarojus būdavo,tai rankinio auselė užrudyja,tai cilindrukas,tas pats ir su Passatu ir Opel, Toyota šiame reikale protingai sumasčiusi
Turėjau nuo 2010 iki 2018 (8 metus) Corola Verso 2002 m., tai nu ir nx, :-{ gal tris kartus tvarkiau stovėjimo stabdžius, kalades keičiau 1 kartą, trosus gal 3 ar 4 kartus, kasmet tepiau, valiau, viskas rūdija, galų gale nupuvo ir diskų apsauginės skardos, man tai labai nepatiko ta sistema
dejau as ant tokio pagirtino sprendimo. turejau hiace sena 4x4. tai pas ji rankinis vienas prie vieno kaip avensiui, nieko ten nepasikeites. ir plius darbinis bugninis buvo. buvo darbine masina. tai po strojkes tekdavo ir po teslynus pamauroti, nes kaip visada, kol statybos vyksta kelio dar nera. tai geriau pasimalus prilenda tu teslu, paskui keliu vaziuoji, jauti kad stabdo grynai priekis, pakrautas busas stabdant nori kulversti daryt. issiardai, issivalai, sutepi, ir iki kito rimto pamaurojimo... tai man tie bugniniai stabdziai nervini siurpuli kelia :)
Citata iš: arasm Įrašytas Gegužė 11, 2020, 21:56:55 PM
Sveiki.Pas mane irgi tokia pati bėda.Rankinis beveik nelaiko užtraukus rankeną iki galo.Nusiėmiau galinį ratą,kaladėlės dar neblogos,stabdžių diskas apie 9mm-maždaug ant ribos.Čia skaičiau ,kad rankinis turi atskiras kaladėles.Realiai matau tik vienas.Kaip iš tikro yra? :think:
Taigi pabandžiau susireguliuoti rankinį stabdį.Vienoje pusėje viskas gavosi gerai,o kitoje panašu kad nutrūkęs trosas.Kiek žinau,trosas išsidalina į dvi dalis.Klausimas-ar keičiasi tik ta dalis,ar visas trosas?
priklausomai nuo to, ar parsiduoda atskirai ar ne. jei eina gaut atskirai tai galima ir pakeist atskirai, jei parduoda tik komplektais, tai ir keiti visa komplekta, senu daliu nebepalieki, nes nebera prasmes
Patarimas,keisk iškarto abiejų pusių,aišku jei naujais keisi,jei dėvėtą dedi,tai ir vieną pusę gali keisti,tik žiūrėk,kad śarvas nebūtų pažeistas,nes per tuos šarvo įtrūkimus patenka drėgmė ir trosas vėl prarūdys,prieš dedant trosą ar trosus, įpuršk į troso vidų grandininio tepalo,tai tarnaus ilgai
tik wd -40 neipursk netycia, nes galesi po menesio keist :D