Sveiki, kartais užeina, kad pristinga vairas ir tuo metu cypia dirželis, kaip užstringa tai vairo siurblys stovi vietoje, sukasi tik veleno skyvas , ar čia bus kaltas vairo siurblys?
Dar gal turite video ar maniakas kaip nusiimti stiprintuvo dirželį? Dėkui.
Citata iš: Popilas Įrašytas Kovas 19, 2018, 20:57:00 PM
Sveiki, kartais užeina, kad pristinga vairas ir tuo metu cypia dirželis, kaip užstringa tai vairo siurblys stovi vietoje, sukasi tik veleno skyvas , ar čia bus kaltas vairo siurblys?
Dar gal turite video ar maniakas kaip nusiimti stiprintuvo dirželį? Dėkui.
Panašu, kad stringa vairo stiprintuvo siurblys. O diržas nusiima palenkus įtempėją.
Bandžiau bet nelabai jis ten lenkesi tas varztas, o dėl kondicionieriaus jeigu stringa irgi gali būti?
Bansysiu stiprintuvą keisti, skystį nauja bei dirzeli
Citata iš: Popilas Įrašytas Kovas 20, 2018, 18:49:09 PM
Bandžiau bet nelabai jis ten lenkesi tas varztas, o dėl kondicionieriaus jeigu stringa irgi gali būti?
Bansysiu stiprintuvą keisti, skystį nauja bei dirzeli
Pas šitas toyotas lyg ir ne sankaba valdo kondicioniurių, o jis vadinamas "aktyvus" visada sukasi, tai abejoju. O kai vairą sukinėji jokių garsų, skysčio pakankamai, kokios spalvos jis?
Skystį pernai keiciau , sukinejant girdisi papildomas garsas, buvo tokis kaip be spalvos , ipyliau raudona ant dangtelio rašė lyg dextron type, tai tokį ir pirkau , ir visa pakeičiau , o keiciau dėl pašalinio garso bet nemacino
Tai kaip ir viskas aišku :)
Citata iš: Popilas Įrašytas Kovas 21, 2018, 01:10:57 AM
Skystį pernai keiciau , sukinejant girdisi papildomas garsas, buvo tokis kaip be spalvos , ipyliau raudona ant dangtelio rašė lyg dextron type, tai tokį ir pirkau , ir visa pakeičiau , o keiciau dėl pašalinio garso bet nemacino
Na tada tavo siurbliui paskutinioji ateina, keisk jį ir tiek. Jei dar nori paeksperimentuoti, tai xado priedą vairo stiprintuvui pabandyk. Senais studentų laikais, kai nebuvo pinigų remontams audi 100 stiprintuvo siurblys atsigavo po šio priedo ir garsai nutylo, taip ir pardaviau automobilį nepakeitęs siurblio po dviejų metų.
Aš galvoju gal kaip pirkau jau buvo kokio priedo, kad tas skystis neaiškios spalvos, pakeičiau ir prasidėjo 😀 , nu savaitgalį bansysiu dėti kita ziuresiu kaip bus gal apseisim be xado , bet ir tas lyg nepigus?
Jei šviesus skystis buvo, gal vietoje dextrono ATF buvo pripilta, nes Pvz vienur naudojamas dextronas, kitur ATF ;)
su vairo stiprintuvo siurbliais būna apsigavimų. nesu toyotos siurblio nuimto čiupinėjęs (ne mano darbo sritis, nors specialybė mano, automobilizmas :) ), tačiau jei yra ūžimas vairo stiprintuve, reikia žiūrėt atsukus bakelio dangtelį, ar skysčio yra norma (na čia primityvu sakykim). tačiau dar variantas būna, kad nuėmus bakelio dangtelį, reikia žiūrėti ar yra filtriukas. nes jei jis būna nukritęs/nulūžęs, skystis vairo stiprintuve labai burbuliuoja("verda") dėl to atsiranda pašalinis garsas. kas pasireiškia ypač šaltam varikliui esant (įšilus gali ir sumažėti garsas).
na čia tiesiog vienas iš variantų. principe gi siurblys, panašiai kaip vandens pompa - "tepasi" savu skysčiu, tad kas jam labai gali nutikti... pasikartosiu, toyotos siurblio neteko laikyti rankose, bet yra tekę susidurti su kitų auto vairo siurbliais.
Pridėsiu iš patirties, kad yra tekę keisti to siurblio guolius (cypė, ne toyota), bet nors ir viskas lyg stovi arti tepalo, bet tiek vandens pompų, tiek šių - susidėvi guoliai.
Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 21, 2018, 18:57:45 PM
Pridėsiu iš patirties, kad yra tekę keisti to siurblio guolius (cypė, ne toyota), bet nors ir viskas lyg stovi arti tepalo, bet tiek vandens pompų, tiek šių - susidėvi guoliai.
Susidėvi kai nebetepa, o nebetepa kai skysčiais laiku nekeičiami, jie juk savybes praranda.
Yra nemaža dalis tiesos, bet viskas turi savo resursą, kad ir kaip gerai beteptum :)
Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 21, 2018, 21:12:38 PM
Yra nemaža dalis tiesos, bet viskas turi savo resursą, kad ir kaip gerai beteptum :)
Tikrai taip, tik vieniems anksčiau resursas ateina, kitiems vėliau.
Napakeitus bus aišku, keisisiu į dėvėta nebuvo jokio pašalinio garso, net lyg vairas lengviau sukosi.
Bakeli reikės gerai isplauti
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 21, 2018, 21:31:29 PM
Tikrai taip, tik vieniems anksčiau resursas ateina, kitiems vėliau.
Kai naudojam vandenį ypač greit tas resursas ateina :D Ypač vairo stiprintuvui :D
Tokis gal tinka?
Citata iš: Popilas Įrašytas Kovas 23, 2018, 13:49:34 PM
Tokis gal tinka?
Jei užrašyta dexron, tai tik dexron ir būtinai dar skaičių pažiūrėk 2/3.
Visur sako kad tas pats :think:.
Rašo user dextron type atf
Citata iš: Popilas Įrašytas Kovas 23, 2018, 17:02:30 PM
Visur sako kad tas pats :think:
Dexron 3 nėra lygus ATF3 nes yra tam tikros specifikacijos ir priedai. Taip jis nieko nesugadins jei visa sistema bus ant ATF3, bet jei plausi, jei ne tai vistiek susimaišys su likučiais. Žiūrėk specifikacijas, nes čia realiai tik pavadinimai, reikia kreipti dėmesį į specifikacijas.
Pvz:
Specifikacijos: ALLISON C3/C4, Caterpillar TO-2, Ford M2C -138CJ, 166H, 186A, GM DEXRON III F/G, MAN 339 Type F, MERCON-N2C-194A, Nissan ECVT, Voith DIWA 55.63335.10, ZF TE-ML 02F, 04D, 09A, 09B, 11B, 14A, 17C
Tai išsiaiškink koks Dexron pas tave buvo 2/3 ir kokia raidė D/EG/H ir tada gali atitikmens ieškoti, neturiu manualo ir autodatos šalia, tai negaliu tau tiksliai pasakyti.
Pasimeciau dabar jau visai :-{ , ant dangtelio rašo dextron type ATF tiktai 😁, manau sistema vistiek visą pasikeis
Bėda tame, kad daug ATF dabar atitinka Dexron 4/5/6, o tavo atveju bus koks Dexron 2/3, tai ir atitinkamo ATF reikia ieškotis, nes jei specifikacijos neatitiks, salnikus suvalgyti per laiką galį, nes skirtingos gumos naudojamos, skirtingiems skysčiams ;)
pries metus kaip keiciau taip pat pyliau atf 3 tiktai ipakavimas buvo kitokis
Dar gal matęs kartais video kaip tą dirželį numesti?
Yra tas varztas jisai prisuktas į dešinę ,
Tai ta vazta atsukus nulenkti?
Citata iš: Popilas Įrašytas Kovas 23, 2018, 19:12:22 PM
pries metus kaip keiciau taip pat pyliau atf 3 tiktai ipakavimas buvo kitokis
Dar gal matęs kartais video kaip tą dirželį numesti?
Yra tas varztas jisai prisuktas į dešinę ,
Tai ta vazta atsukus nulenkti?
Tai juk įtempėją nulenki ir tiek.
Nu va ,pasikeiciau siurblį , dirželį atlaisvinti reikia atlaisvinti skyvuka , tada tuo varztu reguliuojasi,
Pakeičiau ir skystį , sena stūmė tokį kaip juoda, net įdomu , dabar sistemoje raudonas reikės sekti lygį ir spalva, vairas tapo "lengvesnis" dėkui už pagalba
Nėra už ką, svarbu susitvarkei ir dar pats ;)
Sveiki,
Atvėsus orams (vasarą to nebuvo) (tik praitą žiemą) vėl pradėjo strigti vairas, pirmas dvi minutes kažkur ant laisvo stringa vairas, jei pakeli apsukas tada kaip ir pramuša. Pernai žiemą prasidėjo ši problema, tai vasarą pasikeičiau skysti, bet ir taip vasara viskas ok buvo (ir iki keitimo), nu o šį rudenį vėl kartojasi šios bėdos. Kažkaip temperatūra įtakoja kiek pastebėjau.
kas čia galėtų būti?
Siurblys į pabaigą, alyvos keitimas tiesiog atitolino gedimą šiek tiek.
:-{
bet kodel tik kai salta nuo +8temp ir zemyn ir tik pirmas dvi tris minutes, tai kas ten po to ivyksta kad pradeda normaliai veikti :)
pakeist ne problema kaip sakant, bet reikia isitikinti kad tikrai jo cia problema :) naujas ~120e kiek ziurejau, naudotas ~50-60e. Tai keitimo atveju ar verta taupyt ta 60e ir naudota det? :)
Todėl, kad tepalas tirštėja nuo šalčio, prasisuka sušila kažkiek ir vėl gerai, šiaip problema turėtų progresuoti iki visiškos mirties siurblio :)
tai va pakurus jei nereikia iskart issiparkuoti (vaziuoji tiesiai) tai kaip ir net nepajauti problemos, nes ant apsuku vaziuojant viskas ok, bet jei tik uzkurus reikia dar isisparkuoti, tai tiesiog nesisuka vairas, ir jei bandai per jega, cypia lyg dirzelis....
Na reikia damusti ji iki galo, kol ir pasilus neveiks normaliai, tikiuos del to kas nors kitkas nedyla? :)
bet paskaicius foruma, del vairo strigimo ziuriu avensio cia problema, nes daug kam, tai tikrai neverta keist i naudota manau,
Na kai užlinks kur kelyje ir posūkyje, tada arba griovys, geriausiu atveju evakuatorius nuo šalikelės, nes nutrauks dirželį ir liksi be elektros :)
Su vairo mechanizmu geriau nejuokauti,kažkada teko dirbti danijoje,tai vienam vaikinukui irgi su vairu problemos buvo,tai važiavo į LT atostogų,po kelių dienų sužinojome,kad po fūra palindo,nežinau ar pats užsižioplino,ar tas nelemtas vairo gedimas.
tai jo, bet va su keliais servisais bendravau, tai visi kaip susitare sako "Turėtų užtekti itempti dirželi". Reiks gal taip bandyt ir stebėt situaciją
Citata iš: Dariusas Įrašytas Spalis 26, 2018, 09:34:47 AM
tai jo, bet va su keliais servisais bendravau, tai visi kaip susitare sako "Turėtų užtekti itempti dirželi". Reiks gal taip bandyt ir stebėt situaciją
Jis užtempiamas pas tave? Kažkaip jau atpratau nuo žigulių laikų kai gamintojai įtempėjus spyruoklinius dėti pradėjo :)
Visgi pakeičiau siurblį (šrote tik 25e), su dirželiu. Nes buvau radęs info kam padėjo tik dirželio keitimas, tai kad du kart neardyt, viską iškart pakeičiau ir kol kas viskas liux :)
Valio :)