Sveiki, protingieji kurmiai, reikia patarimo.
Auto Avensis, 2013m., D4D, 110 kW.
Padarytas suvedimas, pakaboje viskas tvarkoje, sukeisti priekiniai ir galiniai ratai vietomis, slėgis padangose pagal reikalavimus, padangos dėvisi vienodai. O automobilį vistiek velka dešinėn :-{
Servisai neranda priežasties. Atstovybėj dar nesilankiau, bet jaučiu teks...
Problemos vaizdinis pavyzdys čia: https://www.youtube.com/watch?v=qAgtOW6K3wQ (https://www.youtube.com/watch?v=qAgtOW6K3wQ)
Paburkite iš krištolinio rutulio. Ačiū.
Kur ir pas ka suvedima dareisi?
Geometrija? Visą automobilio istoriją žinai?
Suvedimas darytas Melgoje, paskui Latransoje. Istorija aiski, ivykiu neturejusi.
Ar seniai prasidėjo tas nešimas, gal po kokio nors trinktelėjimo į duobę ar remonto? Gal dešinysis ratas stabdo?
Padangos tikiuosi ne run flat? :)
Pasitikrinsiu kaladeles ;)
Citata iš: bladas Įrašytas Kovas 28, 2018, 10:06:35 AM
Ar seniai prasidėjo tas nešimas, gal po kokio nors trinktelėjimo į duobę ar remonto? Gal dešinysis ratas stabdo?
Buna keliai su nuolydziu i kelkrasti, i desine. Tada nesa desinen. Gal tokiu keliu vaziavai?
Pažiūrėjau dabar video ir kolegai neša vairą gazuojant, kas yra normalu nes priekis varomas (vienas varomas), tokį testą reikia daryti važiuojant trasoje pastoviu greičiu, su gazo pedalu net vairuoti galimą, tad normalu.
Man yra buvę, kad nuspaudus akceleratorių, stipriai traukė į šoną, atleidus - normaliai.
Priežastis - susidėvėjęs svirties sailentblokas.
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 29, 2018, 09:25:35 AM
Pažiūrėjau dabar video ir kolegai neša vairą gazuojant, kas yra normalu nes priekis varomas (vienas varomas), tokį testą reikia daryti važiuojant trasoje pastoviu greičiu, su gazo pedalu net vairuoti galimą, tad normalu.
Čia tikrai nenormalu. Tam yra diferencialas, kuris padalina jėgas į ratus. Traukia tikrai ne vienas ratas. Traukia abu vienodomis jėgomis. Toks traukimas galimas nebent ant slidaus kelio, kai vienas ratas geriau sukimba.
O jei jau kelias geras, tai arba diferencialas nesamones daro (nors ten nelabai yra kam sugest) arba tikrai kokios šakės guma, ir duodant traukos pasikreipia šakė viena labiau.
Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 29, 2018, 12:16:01 PM
Čia tikrai nenormalu. Tam yra diferencialas, kuris padalina jėgas į ratus. Traukia tikrai ne vienas ratas. Traukia abu vienodomis jėgomis. Toks traukimas galimas nebent ant slidaus kelio, kai vienas ratas geriau sukimba.
O jei jau kelias geras, tai arba diferencialas nesamones daro (nors ten nelabai yra kam sugest) arba tikrai kokios šakės guma, ir duodant traukos pasikreipia šakė viena labiau.
Neturi avensiai LSD... tad yra varomas tik vienas ratas. Kai tavo mašina bus ant keltuvo pasuk vieną ratą, kitas turi suktis jei yra LSD, nustebsi, kad sukasi tik vienas.
Palauk, tai ir pusašis tik vienas tada? :D
Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 29, 2018, 13:13:41 PM
Palauk, tai ir pusašis tik vienas tada? :D
Du, bet varomas tik vienas ratas, nemoka avensio difas permesti sukamosios jėgos, asfaltą šlifuos tik vienas ratas ;)
Tai varomi abu! Tiesiog tas kuriam lengviau tas ir buksuoja...
Čia va labai geras video kaip difas dirba, bet čia open difas kaip ir pas mus, realiai jo reikia tik posukiuose ki ratai juda skirtingu greičiu, bet va ant sniego ar šiaip užklimpus suksis tik laisvas ratas ;) na video jei išeis ir aš padarysiu, kas būna kai duodi gazo važiuojant tiesiai, čia visų priekiu varomu auto bėda be LSD.
https://youtu.be/K4JhruinbWc
Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 29, 2018, 15:11:08 PM
Tai varomi abu! Tiesiog tas kuriam lengviau tas ir buksuoja...
Jei buksuoja tas kuriam lengviau tai varomas vienas, jei būtu abu, tai išvažiuotum, difas mūsų dirba tik posūkyje, kai ratų greičiai skyriasi, tiesiai važiuojant jau priklauso kurioje pusėje svoris ir t.t., vien žo fizika.
Imesk į Google torque steer. Belekas galį būti, vairo traukė, sailentblokai, variklio pagalvės, kas tik duos kokį judėjimą į šoną ir viskas, akseleruojant važiuos į šoną. Bagažinėje bulvių maišas šone ir jau bus kitaip :)
Temos autoriui, reikia be gazo pariedėti, kad eliminuoti blogą suvedimą.
:D
Abu varomi tik važiuojant posūkiu ar ir pradedant važiuoti su susukus vairą?
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Visada varomi abu, ta pačia jėga. Tiesiog pusukyje vienas sukasi greičiau, kitas lečiau, bet perduodama jega ta pati.
Apsisukimai keičiasi darant posuki, bet visada abu ratai traukia ta pacia jega. Nieks vieno neajungia kazkodel...
Simple https://www.youtube.com/watch?v=2dIgW5EU8rc (https://www.youtube.com/watch?v=2dIgW5EU8rc)
Diferencialas netjungia vieno rato. Jei taip butu gazuojant reiktu i vaira isikibt. Kaip suprantu šiuo atveju ir reikia tą daryti, bet manau tai vaziuokles problema.
Va Pvz priusas riedant važiuoja tiesiai, spaudžiant gazą šiek tiek į kairę neša, bandyta aplinkkelyje tik ką, gaila nėra pas priusą niutonų, kad transmisija dirbtų stipriau.Reikės dar ant avensio išbandyti.
Tai gal tiesiog kažkiek važiuoklė "juda" jau? Nors dėl hibridinės pavaros komentuoti negaliu, man ten tai žiurkėnas bėga rate :D
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 29, 2018, 17:02:06 PM
Va Pvz priusas riedant važiuoja tiesiai, spaudžiant gazą šiek tiek į kairę neša, bandyta aplinkkelyje tik ką, gaila nėra pas priusą niutonų, kad transmisija dirbtų stipriau.Reikės dar ant avensio išbandyti.
Bandziau ka tik. Spausk kiek nori-vaziuoja tiesiai. Bent jau mano. Avensis 2.0, D4D Business Edition 2017.
Citata iš: maaz Įrašytas Kovas 29, 2018, 17:03:48 PM
Tai gal tiesiog kažkiek važiuoklė "juda" jau? Nors dėl hibridinės pavaros komentuoti negaliu, man ten tai žiurkėnas bėga rate :D
Priuso šonas vienas net susėdęs ir keik žiūrėjau visi hibridai taip pat, net nauji, matyt inverterio svoris daro savo. Kai turėjau auto su 230ag/300nm ant priekio irgi per vairą jausdavosi kaip tampo. Su gazu vairuoti galėjai :)
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 29, 2018, 17:26:41 PM
Priuso šonas vienas net susėdęs ir keik žiūrėjau visi hibridai taip pat, net nauji, matyt inverterio svoris daro savo. Kai turėjau auto su 230ag/300nm ant priekio irgi per vairą jausdavosi kaip tampo. Su gazu vairuoti galėjai :)
Tikra tiesa. As net stebejausi seniau...
Citata iš: balticam Įrašytas Kovas 29, 2018, 17:17:53 PM
Bandziau ka tik. Spausk kiek nori-vaziuoja tiesiai. Bent jau mano. Avensis 2.0, D4D Business Edition 2017.
Va taip ir turi būt!
Citata iš: slashas Įrašytas Kovas 29, 2018, 09:25:35 AM
Pažiūrėjau dabar video ir kolegai neša vairą gazuojant, kas yra normalu nes priekis varomas (vienas varomas), tokį testą reikia daryti važiuojant trasoje pastoviu greičiu, su gazo pedalu net vairuoti galimą, tad normalu.
argi? pakelus ant keltuvo ir pasukus rata kitas ratas suks atvirksciai :) as statau uz sakes sailentbloka (-us) arba gal suportas labiau stabdo ta rata kuris yra is desines :)
Pas jį plius automatas, tai vienas pusašis bus trumpesnis ir t.t.
Pas vw net prisijungus kompą galimą torque steer compensation activate/deactivate padaryti.
https://youtu.be/q7gzrlMTYWE
lygiai tokia pati beda, galbut isprendet sia problema ?
, as galvoju kad galetu buti "wheel steering angle sensor" bet dar nebandziau kito ideti .
servise sake kad kalibruoti jo nerekia kad viskas tvarkoje, bet manau kad gali buti kad jis duoda bloga signala del to =] ir pasisuka vairas , pataisykit jei klystu
Tas pat ir pas manę, ir būtent išryškėjo kuomet pakeitė "vairalazdę". Padarė suvedimą, bet mašina ryškiai važiavo į šoną ir vairas stovėjo nelygiai. Nuvažiavau į kitą servisą, paaiškinau situaciją. Meistras nedurnas - suprato, patikrino atsakymas suvedimas padarytas idealiai. Bet sako tu pasuk vairą priešingai tiek kiek jis bevažiuojant kreivai stovi tai jis ten pareguliavo apačioje. Dabar kelyje to diskomforto nejaučiu ir mašina lygiau važiuoja, taip kaip ir anksčiau.
tai tikriausiai padare su suvedimu kaska pasuko tai del to ir isligino saliginai bet ar visiskai problema dingo> ar nedyla padangos netolygiai?>
Citata iš: Ginster moto Įrašytas Spalis 29, 2020, 02:31:44 AM
tai tikriausiai padare su suvedimu kaska pasuko tai del to ir isligino saliginai bet ar visiskai problema dingo> ar nedyla padangos netolygiai?>
Padangų išvertimas ar kaip jis ten vadinasi nepakito, pats darbas užtrūko labai trumpai. Abejoju ar per kelias minutes meistras spėtu pačius ratus iš naujo suvesti, čia greičiau su "vairu" kažką padarė (man belaukiant viduje).
Jeigu prieš darant suvedimą /išvirtimą su vairu niekas nebuvo daryta, nebuvo nuimtas ir pnš., tai vairo kreiva padėtis tšikrai susijusi su suvedimo darymo procedūra. Darydami suvedimą/išvirtimą visada žiūri vairo padėtį.
Man kažkada važiuoklę tvarkė ir po tvarkymo vairas liko stovėti ne visai teisiai, meistras tikino, kad tikrai niekas negalėjo pasikeisti, viską sudėjau taip kaip buvo... Milimetras tikrai reiškia. Nuvariau kur daro suvedimus ir viską sutvarkė.
as dariau suvedima bosh specializuotam servise vistiek nieko nepadejo , tikrino ar vairas stovi tiesiai sake viskas gerai , nes vairas pasisuka i sona kai pradedi vaziuoti ar kai jau truputi pavazeves , ir poto visalaik i sona truputi tempia galesiu pabandyt nufilmuot kaip pasisuka vairas
Traukti į šona gali ir dėl padangų nudilimo ir važiuoklės gedimų.
Šiaip kažkiek į "dešinę" gali traukti nes tiesiog kelio nuolydis suformuotas taip.
Gali traukti ir dėl rimtesnių kėbulo defktų, pvz. buvo daužtas. :think:
Prieš darant suvedimą tikrina (turi tikrinti) važiuoklės būklę ir būdavo praveja susitvarkyti važiuoklę arba patys tvarko jeigu turi laiko ir susitari.
va kaskas panausaus pas mane bet ne taip ziauriai
https://www.youtube.com/watch?v=qAgtOW6K3wQ (https://www.youtube.com/watch?v=qAgtOW6K3wQ)
sitam video zmogus parodo , su sia problema daug avensiu susidure bet niekas nezino kas yra
Citata iš: Ginster moto Įrašytas Spalis 31, 2020, 01:44:49 AM
va kaskas panausaus pas mane bet ne taip ziauriai
https://www.youtube.com/watch?v=qAgtOW6K3wQ (https://www.youtube.com/watch?v=qAgtOW6K3wQ)
sitam video zmogus parodo , su sia problema dauk avensiu susidure bet niekas nezino kas yra
Buvo ne taip ziauriai, bet buvo - dabar vienas malonumas
Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Lapkritis 01, 2020, 20:43:20 PM
Buvo ne taip ziauriai, bet buvo - dabar vienas malonumas
Jeigu nepaslaptis kokiam servise tvarkeisi? Turiu tokią pačią problemą, kiek buvau įvairiuose servisuose niekas negali rasti kas gali būti.
Kaunas Jonavos gt. prie Varnių tilto. "Helio ratai". Paaiškinau meistrui sutaciją tas iš kart suprato, tik atidžiau isidėmėk ant kiek vairas būna pasuktas, kad mašina važiuotų tiesiai. Meistras lieps pasukti, tam kad išstatyti "tiesiai"
man panašiai yra
su žieminėm padangom tempia į šoną, nors padangas visas visaip perkeičiau, bet vistiek traukia
o su vasarinėm važiuoja tiesiai.
siaip as po zieminiu padangu keitimo visada prasau, kad tikrintu ratu geometrija, nes ypac po ziemos duobiu pravartu susireguliuot ir i sonus netampys ir padangu nees.
mano atveju suvedimas geras, tik lieka klausimas neįmintas, kodėl žieminės traukia į kelkraštį, o vasarinės važiuoja tiesiai kaip styga :D
kaip ir rašiau, žieminės keičiau priekį galą, kairę dešinę, rezultatas tas pats :D gal įtakoja padangų raštas, V formos , kito varianto neturiu :)
gal padangos kokios noname is gariunu?
nu kad ne :)
kleber kristal 3 berods, naujos žieminės :)
Citata iš: Mants Įrašytas Balandis 22, 2021, 10:44:20 AM
nu kad ne :)
kleber kristal 3 berods, naujos žieminės :)
Sory apie padangas nieko neraukiu, bet klausimas: O tai tas kleber ar nėra kažkoks "abra kadabra"?
nu kad ne, senas gamintojas,
testuose padangos gerai pasirodo :)
man irgi nelabai girdetas, bet gal cia kokio zinomo brando dukterines gaminys? Man viena karta buvo, kai ant savo senos masinos kazkada pirkau nedaug naudotus nepamenu gamintojo tai irgi po kelia plaukiojo masina. Bet nereikia gilintis net i gamintoja jei pats sakai, kad su zieminem traukia i desine o su vasarinem ne, tai vienareiksmiskai xujovos padangos.
taip išeitų kad visos 4 traukia į dešinę :D
tiek kad tylios, sukibimas su keliu ir geras :)
Citata iš: Mants Įrašytas Balandis 22, 2021, 14:32:02 PM
nu kad ne, senas gamintojas,
testuose padangos gerai pasirodo :)
OFtopic: Ateina diedukas pas gydytoją ir sako:- nestovi. Tas jam nu tai kad 70 metelių ir turėtų nestovėti. O tas: - tai kaimynas dar vyresnis sako, kad ir gerai padaro. Gydytojas: - ir jus sakykit, kad padarot.
Kažkas sako, kad kažkur gerai testus laiko. Su mišelinais žiemą iš Rygos gryžinėjau, tai patyriau labai gerą nuotykį (rankelės iki Kauno drebėjo) dabar tik brendas ir jokių ale "abraka dabra".
Jei su kitom padangom viskas OK, tai padangos kaltos.
Dabar klausimas kur pirkai, jei internetu, nieko neprikiši (mokėsi du kart), jei kokiam padangų/dylerio salone, gali važiuot aiškintis.
Citata iš: pecionka Įrašytas Balandis 23, 2021, 10:17:33 AM
Jei su kitom padangom viskas OK, tai padangos kaltos.
Dabar klausimas kur pirkai, jei internetu, nieko neprikiši (mokėsi du kart), jei kokiam padangų/dylerio salone, gali važiuot aiškintis.
Nepadės tik laiką sugaiši ir nervus, nusipirko žmogus teks atvažinėti. Gerai jei tik mašiniuką į šoną neš, bet jei neduok die avarija. Načert žieminės padangos tik rimtas brendas jokių ten dukterinių įmonių. Na nebent sutaupęs kažkiek pinigo sveikatos gydymui daugiau liks irgi normaliai.
Kleber yra Michelin padalinys, teko važiuoti, tikrai geros, kokybiškos padangos
bet va , manuoju atveju nepaėjo korta, ir tempia ::D
Sveiki , kaip ir problema liko neispresta, Galvoju kad galetu buti vairo koloneles gamyklinis brokas . Bet dar nebandziau pakeisti. Nes buvo kaskoks recall tai gali buti susije kad kaskiek vistiek isvaziavo nenorint visom masinom daryt recall