Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Yaris => Yaris III (2011–dabar) => Temą pradėjo: gintarsen Įrašytas Gegužė 03, 2018, 21:51:58 PM

Pavadinimas: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: gintarsen Įrašytas Gegužė 03, 2018, 21:51:58 PM
Sveiki.Noriu pirkti 2012-2014 metu Yari benzina automata.Gal zinote kuo skiriasi Yario 1,3 vvt-i nuo 1,5 hibrido patys automatai?Ir koki patartumete geriau?
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: MindaugasB Įrašytas Gegužė 04, 2018, 00:29:42 AM
1.3 eina CVT, 1.5 hibride eina planetarine pavara. O tai greiciu deze yra pagrindinis ir lemiamas faktorius renkantis automobili?
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: slashas Įrašytas Gegužė 04, 2018, 06:03:48 AM
Citata iš: gintarsen Įrašytas Gegužė 03, 2018, 21:51:58 PM
Sveiki.Noriu pirkti 2012-2014 metu Yari benzina automata.Gal zinote kuo skiriasi Yario 1,3 vvt-i nuo 1,5 hibrido patys automatai?Ir koki patartumete geriau?
Skyriasi tuom, kad standartinės CVT resursas yra gan mažas ir ji aptarnaujama, o hibriduose ji tik CVT vadinasi, bet konstrukcija pakankamai kitokia, kad kitaip vadintis turėtų ir ji pagal gamintoją neaptarnaujama ;)
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: gintarsen Įrašytas Gegužė 07, 2018, 00:03:34 AM
Norisi patikimo automato toks ir faktorius.O tai toj  1,5vvt-i dezej nesikeicia tepalai?
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: MindaugasB Įrašytas Gegužė 07, 2018, 00:10:44 AM
Keiciasi, jeigu nori.
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: slashas Įrašytas Gegužė 07, 2018, 06:10:12 AM
Citata iš: gintarsen Įrašytas Gegužė 07, 2018, 00:03:34 AM
Norisi patikimo automato toks ir faktorius.O tai toj  1,5vvt-i dezej nesikeicia tepalai?
O tai kaip tu vadini aptarnavimą greičių dėžes, aš tai filtrų ir tepalo keitimu :) jei ten to nedaryti, tai ir granitiniu metu su dėže galima atsisveikinti.
Šiaip stipriai labai nebijočiau ir paprasto cvt, nes automobilis lengvas. Nebent ant yario kablį pamatysi arba rida 250k+ :)
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: Bemsas Įrašytas Gegužė 07, 2018, 08:53:15 AM
Vazinejau su 2017m Yaris hibridu 1.5 - nepamirstamas jausmas. Traukos visiskai nera, daugiau motoras rekia nei vazioja. Nebent kamsciose tik su juo sedeti. I automagistrale isvariau - prie 120 strodo, kad tuoj pakils.
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: slashas Įrašytas Gegužė 07, 2018, 09:06:38 AM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gegužė 07, 2018, 08:53:15 AM
Vazinejau su 2017m Yaris hibridu 1.5 - nepamirstamas jausmas. Traukos visiskai nera, daugiau motoras rekia nei vazioja. Nebent kamsciose tik su juo sedeti. I automagistrale isvariau - prie 120 strodo, kad tuoj pakils.
Kad žinok ne hibridas su cvt panašiai elgiasi :) didelio skirtumo nepajutau.
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: gintarsen Įrašytas Gegužė 07, 2018, 11:49:58 AM
Tai tam paprastam CVT tepalai ir filtras keiciasi kaip ir senam patikimam automate(pvz:corolla 2000 1,6vvt-i  ,ten deze A 245 E berods Aisin)
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: slashas Įrašytas Gegužė 07, 2018, 12:55:50 PM
Citata iš: gintarsen Įrašytas Gegužė 07, 2018, 11:49:58 AM
Tai tam paprastam CVT tepalai ir filtras keiciasi kaip ir senam patikimam automate(pvz:corolla 2000 1,6vvt-i  ,ten deze A 245 E berods Aisin)
Taip, tik kur kas dažniau ;)
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: balticam Įrašytas Gegužė 07, 2018, 14:03:12 PM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gegužė 07, 2018, 08:53:15 AM
Vazinejau su 2017m Yaris hibridu 1.5 - nepamirstamas jausmas. Traukos visiskai nera, daugiau motoras rekia nei vazioja. Nebent kamsciose tik su juo sedeti. I automagistrale isvariau - prie 120 strodo, kad tuoj pakils.

Tikrai taip.
Tas pats su bet kuriuo 2017m hibridiniu Auris. Pasibaisejes buvau. Uzia kaip reaktivinis lektuvas -traukos ir isibegejimo nulis! O ir kuro ekonomijos nerasta.
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: gintarsen Įrašytas Gegužė 07, 2018, 15:53:56 PM
Tai tas dazniau tai kas kiek?
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: balticam Įrašytas Gegužė 07, 2018, 16:22:15 PM
Citata iš: gintarsen Įrašytas Gegužė 07, 2018, 00:03:34 AM
Norisi patikimo automato toks ir faktorius.O tai toj  1,5vvt-i dezej nesikeicia tepalai?

Juokingi klausimai. Nori patikimo-perki nauja.
O kas del tepalu keitimo greiciu dezeje, as dar karta pasikartosiu: pazystamas turi taksu firma ir daba turi 8 Prius 2013-2015m. Visi prabege virs 390k ir nei vienam tepalai greiciu dezeje nekeisti. Vazinejami vien mieste. Taigi, kaip paprastam zmogeliui, vaziuojanciam apie 20k i metus, tepalu keitimas neturetu rupeti. Nebent nuperki lavona, su 500k+.
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: Henris Įrašytas Gegužė 14, 2018, 09:03:44 AM
nu nezinau, vazineju su Auris hibridu 1.8 uztenka man tos traukos. Jei lyginsit su ale sportiniais variantais arba su varikliais po 150 kw tai zinoma cia kaip pirsta su b.... lygint :) Aisku biski erzina tas lag'as nuo gazo paspaudimo iki dugno ir dezes reakcijos. Power rezimu, tas lag'as mazesnis ir auto dinamiskesnis ant zemu sukiu. Siulau nesitiketi tokiu rezultatu kaip is DSG deziu, butu naivu. Nors daugelis sako, kad hibridas tik po miesta trintis, bet tam siek tiek papriestarausiu. Paskutiniais duomenimis kuro sanaudos Auris HSD universalas 2015 m. Mieste vasara ne pensininko rezimu Vilnius 4.5-5l. Magistrale (duomenys greicio pagal GPS) 130 kmh - 6-6.5l vaziuojant 150 km/h sanaudos 6.7-7.3l. Ziema mieste suvalgo pas mane daug, bet cia del vaziavimo iprociu, atstumas apie 3 km, tai elektra nelabai isijungineja, tai sanaudos ziema su tokiu trumpu atstumu buna apie 9l. Jei vaziuociau ziema su vienu uzvedimu bent 10 km sanaudos butu tarp 6-7l, bet cia ziema as vadonu, kai temperatura zemiau nulio. Tai nu nesupykit, bet retas benzinas kuris ilenda i tokias sanaudas tiek mieste tiek uz jo ribu. Net ir ne visi zyzeliai gali ilist i tokias sanaudas, nebent senas geras vw tdi 1.9 :) Dabar labai populiarus tarp vokisku auto benzinai turbininiai su mazom kubaturom, taip ant zemu joe dinamiskesni, bet kuro sanaudos toli grazu ne tokios grazios kaip deklaruoja gamintojas :)
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Gegužė 14, 2018, 09:34:11 AM
Tai nejau Jariukas benzas su CVT toks "Šudas" :think: ?
Tenka su Dukros jariuku 2006 1,4 D4D pavažinėti tai tik malonūs įspūdžiai: dinamiškas, traukia, iš vietos "šoka" kuro beveik "neima".Keista
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: balticam Įrašytas Gegužė 14, 2018, 11:39:29 AM
Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Gegužė 14, 2018, 09:34:11 AM

...Tenka su Dukros jariuku 2006 1,4 D4D pavažinėti tai tik malonūs įspūdžiai: dinamiškas, traukia, iš vietos "šoka" kuro beveik "neima".Keista


A, tai dyzelis....o cia kalba apie hybridus eina. Jie neturi tokios "rovimosi" galios o uzia kai paspaudi gazo kaip lektuvo turbina..
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: Henris Įrašytas Gegužė 14, 2018, 16:02:22 PM
cia du skirtingi dalykai yaris dyzelis mechanine deze, bet kokiu atveju turbo iputimas. O yaris hibridas ar benzas automatas cvt ar ecvt visai kitaip vaziuos, kaip diena ir naktis.
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Gegužė 14, 2018, 16:47:37 PM
Citata iš: Henris Įrašytas Gegužė 14, 2018, 16:02:22 PM
cia du skirtingi dalykai yaris dyzelis mechanine deze, bet kokiu atveju turbo iputimas. O yaris hibridas ar benzas automatas cvt ar ecvt visai kitaip vaziuos, kaip diena ir naktis.
Džiugu, kad ne buką GAIDĮ nupirkom. Nors Panelė pavažinėjo su darbiniu Jariuku automatu, sako sekantį kartą tik automatą pirkit ......aha.....pati nusipirks.
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: Bemsas Įrašytas Gegužė 14, 2018, 18:00:39 PM
Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Gegužė 14, 2018, 16:47:37 PM
Džiugu, kad ne buką GAIDĮ nupirkom. Nors Panelė pavažinėjo su darbiniu Jariuku automatu, sako sekantį kartą tik automatą pirkit ......aha.....pati nusipirks.

Jei vazineti labai ramiai ir stoveti kamsciose - puikiai tinka Yaris hibridas ar automatas. Bei jei nori vazineti aktyviai, i koki tarpa isokti ar uzmiestyje aplenkti kanors - tai tikrai ne ta masina.
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: i4rilu Įrašytas Gegužė 14, 2018, 22:30:08 PM
Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Gegužė 14, 2018, 16:47:37 PM
Džiugu, kad ne buką GAIDĮ nupirkom. Nors Panelė pavažinėjo su darbiniu Jariuku automatu, sako sekantį kartą tik automatą pirkit ......aha.....pati nusipirks.

Grynai asmeninė nuomonė, bet aš nelabai įsivaizduoju sub-kompakt tipo automobilio su dyzeliniu varikliu pirkimo priežasties :)
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Gegužė 15, 2018, 06:21:11 AM
Citata iš: i4rilu Įrašytas Gegužė 14, 2018, 22:30:08 PM
Grynai asmeninė nuomonė, bet aš nelabai įsivaizduoju sub-kompakt tipo automobilio su dyzeliniu varikliu pirkimo priežasties :)
Kekvienam savo, kai kuriems tik batareika - ale gamtą myli, kiti EGR išsiprogramuoja, treti 130kw DCAT-ą čipuoja. Treti su dviračiu neatsidžiaugia, visų nesuprasti.
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: gintarsen Įrašytas Gegužė 24, 2018, 16:31:32 PM
Uzvedziau sia tema ....bet ziuriu ,kad akys daugiau krypsta i Auri 1,8 hibrida automata.Apziurejus kelis variantus vis tik susidare nuomone ,kad Yariukas per mazas :think: Tai dabar iskilo klausimelis  ar nuo 2010-2012 metu ar jau dairytis geriau 13-14 metus cia apie Auri.
Pavadinimas: Ats: Yario pirkimas 2012-2015
Parašė: balticam Įrašytas Gegužė 24, 2018, 20:40:46 PM
As tai I hybrid Auris net neziureciau. Nebent vien mieste pikuose vazinesi. Ekonomijos lyginant su benzu - labai mazai, sakyciau is vis nera. Masina buka, uzia bet traukos mazai. Su 2017 metu bandziau 4 savaites ir pasibaisejau. Siaip pats paimk ir isbandyk.