Sveiki, jau pora men vazineju ir buna 3 pavara sunkiai jumgiasi. Arba reikia prideti truputi jegos arba perjungant pavara iskarto ant laisvos pavaros atleist ir tik tada 3 jungt. t.y. nevisada galima greitai perjungt is 2 i 3. Girdejau, kad su 5 pavara avensiuse budavo panasiu problemu, bet pas mane su 5 viskas ok. Gal kas is savo patirties ka galit pasakyt?
Pas mane taip pat trecia pavara sunkiau jungiasi. Sinchronizatoriaus problemos speju :)
jo reikia pilnai išmint sankabą, pas mane irgi tas pats.
reiskias nera tame bedos :D jei ne pas mane viena, arba kartu viena detale turetumem keist ;)
jo jo ir pas mane tas pats su 3 pavara.siaip jau isikirtau kampa koki paimt jungiant,kad lengviau isijungtu,bet va ant kokio posukio rimtesnio buna parvarai 2 pavara,posuki lauzi ir bandai i 3 imest tai kartais net neiseina ijungt..stumi stumi ta ruciaga...kaip i siena blyn...o siaip uzknisa,kad neina staigiai ir laisvai perjunginet,susigaista kazkokia dalis sekundes ir neina taip ant to aukscuiausio sukimo momento persimest.....tai sakot sinchronizatoriu problemos?o kiek rimtai tai skamba kaip beda?ta prasme brangu tvarkyt,ar normaliai?
Citataoscar666 parašė:
jo jo ir pas mane tas pats su 3 pavara.siaip jau isikirtau kampa koki paimt jungiant,kad lengviau isijungtu,bet va ant kokio posukio rimtesnio buna parvarai 2 pavara,posuki lauzi ir bandai i 3 imest tai kartais net neiseina ijungt..stumi stumi ta ruciaga...kaip i siena blyn...o siaip uzknisa,kad neina staigiai ir laisvai perjunginet,susigaista kazkokia dalis sekundes ir neina taip ant to aukscuiausio sukimo momento persimest.....tai sakot sinchronizatoriu problemos?o kiek rimtai tai skamba kaip beda?ta prasme brangu tvarkyt,ar normaliai?
kainas reiktu tixlint.... bet as celicai keiciau - 300 sinchras berods, 200 lt keitimas (tiesa dar deze reikia nuimt emiau pats, kainos nzn) ir naujas tepalas kazkas 300 lt... tiesa kadangi pas mane 4wd, tepalo daugiau reikia. Is kitos puses - manau nelabai padejo, matyt jau dantratis suvarytas. Jis dar brangesnis, tai reikia arba iskart keisti sinchra, kad nesupjaut dantracio, arba vazinet kol uzknis, tada keistis visa deze is sroto, aisq velgi klausimas kokia kate maise nupirksi...
Citataoscar666 parašė:
jo jo ir pas mane tas pats su 3 pavara.siaip jau isikirtau kampa koki paimt jungiant,kad lengviau isijungtu,bet va ant kokio posukio rimtesnio buna parvarai 2 pavara,posuki lauzi ir bandai i 3 imest tai kartais net neiseina ijungt..stumi stumi ta ruciaga...kaip i siena blyn...o siaip uzknisa,kad neina staigiai ir laisvai perjunginet,susigaista kazkokia dalis sekundes ir neina taip ant to aukscuiausio sukimo momento persimest.....tai sakot sinchronizatoriu problemos?o kiek rimtai tai skamba kaip beda?ta prasme brangu tvarkyt,ar normaliai?
Siaip jei pas tave nuo kampo priklauso, tai gali buti, kad issinesiojusios ivores/gumos, kur prie dezes tas mazgas pavaru perjungimo svirties.
o vienam biciuliui buvo kazkas panasaus tik su wv polo...tai jam irgi prastai junginejosi pavaros,nuvare pas meistra,tai tipo kazkoki varzta pasukinejo,suderino tas pavaras ir dabar kaip per sviesta vaiksto....na neZinau,gal ir cia kazkas panasaus reguliuojasi..kur patraukt,kur pastumt...na nezinau,gal nusisneku visai,tai nekreipkit demesio....cia tik polo fakta paminejau....
nu, kad nesireguliuoja... bent kiek teko susidurt, bet ten tokios ivores gumines yra, buna issinesioja, ir nebeina pataikyt normaliai.
Kartais...pasitaiko... Tuomet žmona juokiasi, kad vairuoti nemoku :|
Bet jeigu neskubėdamas keiti, tai be problemų.
aha, be kartais, pvz lenkiant reikia greitaijungt, tai nemalonu ;)
va va butent pats nemaloniausias dalykas,kai negali greit perjung pavaros.na pas mane universalas avensis,tai as pasijauciu tarsi koks senas diedas,atseit ne su kokia sportine lakstau,turiu vaziuot ramiai ir graziai:))bandau save nuramint,bet sudas gaunasi atsiprasant...teks uzsiimt remontais,tik kazin kiek laiko trunka tokie ivoriu keitimai,nes masina reikalinga kasdien nuo ryto iki vakaro.gal kokia diena ir iseitu paaukot,bet jei ilgiau,tai nezinau.....
ivoriu keitimai, max 30 min. bet jas gaut? Nemanau, kad kas tures, arba imt originala.... tu pirma issiaiskink, kad per bedos pas tave. Ar sinchras kaltas ar ivores. Nes teoriskai nesenai masinai, jos neturetu dar but parejusios.
tai vo vo as irgi galvoju,kad mazokai dar pravaziuota,jog kazkas darytusi su greiciu deze.siaip kai pirkau auto buvo 74000km ir cia realiai,o problemos su deze jau jautesi ir tas pats dabar tebera,nei geriau,nei blogiau,nors pravaziavau dar apie 40000km..galvoju gal itakoja tai tai jog mano auto iki manes buvo kazkur uzlekus su pilvu..ar tai ant kokio kelmo,ar kazkas panasaus,nes buvo siokiu tokiu bedu su apatine dalimi.tai gal kazkaip ir ta deze pasikreipusi ar kazkas panasaus gali but.ar greiciu dezes pagalve to neitakoja?
Citataoscar666 parašė:
tai vo vo as irgi galvoju,kad mazokai dar pravaziuota,jog kazkas darytusi su greiciu deze.siaip kai pirkau auto buvo 74000km ir cia realiai,o problemos su deze jau jautesi ir tas pats dabar tebera,nei geriau,nei blogiau,nors pravaziavau dar apie 40000km..galvoju gal itakoja tai tai jog mano auto iki manes buvo kazkur uzlekus su pilvu..ar tai ant kokio kelmo,ar kazkas panasaus,nes buvo siokiu tokiu bedu su apatine dalimi.tai gal kazkaip ir ta deze pasikreipusi ar kazkas panasaus gali but.ar greiciu dezes pagalve to neitakoja?
Na neturetu itakot, jei tavo deze ne is gabalu suvirinta...
Gal tos traukutes nebent palankstytos ar kazkas... tepalo lygis beje normoj? Na ir siaip profilaktiskai siulyciau pasikeist.
ar sinhronizatoriu greiciu dezei buna nauju pirkti?
Citatagogas parašė:
ar sinhronizatoriu greiciu dezei buna nauju pirkti?
Aisq
Tik jokie cia sinchronizatoriai! Analogiska situacija ir pas mane. Sunkiai kalasi trecias begis. Isardeme visa kulisa, patikrinom "obuolius", visa sutepem, daverzem, viskas ciki. Pas toyota kulisa trosine ir gerai iscentruota, tad joks reguliavimas ar ivores ten negali buti. Visa diena lauzeme galva kame reples: sinchronizatoriai, deze, kulisa ar dar koks velnias. Ir ka gi pagalvojome. Sankaba pas avensiuis hidrauline. Jei 3 begi kalame su pertrauka po 2-o, tai begis jungiasi gerai, reiskia spaudimas yra, hidraulika dirba gerai ir daspaudzia diskatoriu pati, ko mes neistengiame padaryti spaudziant pedala sankabos iki dugno. Diskatoriui amen arba jau prie galo, pavargusi sparnuote. Patikrinom elementariai. O gi kiekvienoje auto sankabos pedalas turi tai vadinama "laisva eiga", o gi dasukom verzle ir padareme taip kad pedalas sankabos "dirba" nuo pat pradzios. Iseina taip kadlyg gyliau galima butu ispausti sankabos pedala efektas. I ka gi? Puikiai metosi ta 3 pavara! Faktas chebra kad 3/5 pavaros sunkus jungimas yra ne kas daugiau kaip pavargusio diskatoriaus problema.
Ot maladėc azart B) jei esi teisus, sutaupei marias laiko ir pinigų kolegoms :)
Na ka galiu pasakyti, ta nezimu traskesi gali duoti pavargusi diskatoriaus sparnuote ir nebutinai smagratis. Aisku ta pamatyti galima tik nuemus deze, taciau smagratis dazniausiai duoda vibracija virs 3000 aps/min. diapazonu, po to duoda smugi pajudant is vietos ir nemalonu traskesi.
Panaikinus sankabos pedalo laisva eiga jau antra diena vazinejame po visa miesta su malonumu, 3 ir 5 ir visi kiti begiai junginejasi fantastiskai net staigiai metant pavaras is 2 i 3-a. Bei sankabos sukibimo laikas siek tiek pailgejo. Manau dar kazkiek laiko pratempsime kol nesusirinksime pinigeliu naujam sankabos komplektui, nes anksciau su stringancia 3 pavara isvis tragedija buvo, kol persijungsi is 2 su pertrauka i 3 begi apsukos krenta, prarandi sukimo momenta, o jei dar koks kalniukas tai :@ Na jei hidraulika gerai veikia, tai panaikinus ta pedalo laisva eiga aiskiai matosi sankabos bukle ir ar cia ji kalta ar ne. Uz mensio, kito planuojame nuimti deze ir ziuresiu kas bus, tikiuosi uzteks tik diskatoriu su sankabos disku ir isminamuoju pakeisti, nepanasu man i tai kad smagratis atsipalaidaves. Kai subresime sankabos keitimui viska bandysiu uzfiksuoti ir pateikti fotomedziaga.
CitataMiroslav parašė:
Sveiki, jau pora men vazineju ir buna 3 pavara sunkiai jumgiasi. Arba reikia prideti truputi jegos arba perjungant pavara iskarto ant laisvos pavaros atleist ir tik tada 3 jungt. t.y. nevisada galima greitai perjungt is 2 i 3. Girdejau, kad su 5 pavara avensiuse budavo panasiu problemu, bet pas mane su 5 viskas ok. Gal kas is savo patirties ka galit pasakyt?
Mano avensiui su 3 pavara buvo lygiai taippat. Kadangi buvo sankaba prie pabaigos (kaip isardzius paaiskejo-diskatoriaus problema) pakeistas visas sankabos komplektas ir 3 begio problema issisprende. Aplamai pradejo lengviau begiai jugtis - budavo, kartais pradejus vaziuoti is 1 begio svirti reikedavo jega rauti.
;)
Sia tema reiktu isvis rakinti bent senesniu toyotu dezes yra neuzmusamos ir jos praktiskai neturi gedimu, o gedimai gali atsirasti tik per kvaila galva;)
CitataDar746 parašė:
Mano avensiui su 3 pavara buvo lygiai taippat. Kadangi buvo sankaba prie pabaigos (kaip isardzius paaiskejo-diskatoriaus problema) pakeistas visas sankabos komplektas ir 3 begio problema issisprende. Aplamai pradejo lengviau begiai jugtis - budavo, kartais pradejus vaziuoti is 1 begio svirti reikedavo jega rauti.
Corolla, 2003, vvti, lygiai ta pati problema, 1 pavara uzstringa, reikia pagazuot, kad isjungt, 3 pavara kartais neisijungia, tai jau ipratau iskart 4, o tada 3 ijungt, su 5 tas pats. Gal kas preliminariai zinote kiek corollai sankabos komplektas kainuoja?
to Raidas:
paskaicius foruma visur tik tamstos protingi komentarai. Arba vairuot visi nemoka, arba visos problemos tik del kitu kvailu galvu. Nemanot, kolega, kad per drastiskai issireiskiat su tokiais teiginiais?
to despou:
pabandyk susukt i Tekstara, Lirosta, Acura. Avensiui 2002 m. sankabos komplektas 448 lt kainuoja, manau kad kazkas panasiai ir Corollai.
Citataazart parašė:
pabandyk susukt i Tekstara, Lirosta, Acura. Avensiui 2002 m. sankabos komplektas 448 lt kainuoja, manau kad kazkas panasiai ir Corollai.
Dėkui ;) Reiks pasiskambint.
Susisiekiau su Tekstara. Jei kam reiktų info:
CitataSankabos komplektas F12050PR PREMIUM Korėja 200Lt/kpl, AISIN Japan(toks pats stovi pas Jus originale) 292Lt/kpl;
dalis turi Panerių g. 62/1, Vilnius.
to azart.
Nemanau..... Kad vairuot nemokam tai cia sventa teisybe, as taip pat neisimtis, sugebu pagrybauti ,nors vairuoju jau 19 metu ir be avariju! aciu Devui jis mane saugo.O automobiliu gedimu atsiranda 50% tik per musu nesugebejimus uzbegti ivykiams uz akiu, nes vaziuojam kol sugrius, Mano manimu tai ir yra kvaila galva.:p
Na cia tik tavo subjektyvi nuomone. Kazkaip visus vairuotojus i viena eilute vis bandai surikiuoti. Perkant nenauja auto 80-90% su ja susijusiu problemu mes paveldim is buvusio semininko. Tokiu atveju, kai nezinai auto tikros praeities ir sunkiausia, nes viska tenka aiskintis ir tvarkyti paciam. Aisku vieni vadovaujasi tokia politika - palakstyti, damusti, uzmaskuoti ir veliau prastumti turguje. Kiti (kuriu tikiuosi dauguma) renkasi auto ilgesniam laikotarpiui, bando sutvakyti iki idealios technines ir vizualios bukles na ir t.t. As asmeniskai kiekvienai savo auto po pirkimo pradedu vesti asmenine "serviso istorija" su atliktu darbu, detaliu ar kt. problemu sprendimu aprasymais ir t.t. Ziauriai nervuoja net nedeganti skydelio apsvietimo lepute-kuria tuo paciu momentu turiu zut but pakeisti, jau nekalbant apie rmtesnius techmazgus ir varikli. Tad visos auto kurias parduodu visada iskeliauja su atitinkama sukaupta info ;)
Azart, kur tvarkei, kiek kainavo? Pas mane kartais pirma ir atbuline pavaros sunkiai isijungia.
Sauliau, kol kas netvarkiau. Tik daverziau sankabos pedalo t.v. "laisva eiga" ir kol kas pavaros junginejasi tvaringai, kol galutinai diskatorius nepareis. Tai geriausias budas patikrinti ar kaltas tik diskatorius. Siaip tvarkysiu pas saviskius (dzipioriai buve bendraklubiai) dezes nuemimas/pastatymas 200 lt, sankabos komplektas 448 lt(be nuolaidos). Tai grubiai 600 lt viskas turetu apseiti.
Kadangi gyvenu viena ir apie auto nusimanau menkai (esu tik auto vartotoja) kreipiuos i Jus patarimo. Budavo jau anksciau mano toyotoj avensis 2001 sunkiai jungias 3 pavara, o vakar visai nebesijunge :(, toks jausmas, kad vietoje 3 ijungiu 5. Gal galit patarti kur Vilniuje gali paziureti masina, remontuoti ir mazdaug kokios tokiu gedimu salinimo kainos.
Citataagne parašė:
Kadangi gyvenu viena ir apie auto nusimanau menkai (esu tik auto vartotoja) kreipiuos i Jus patarimo. Budavo jau anksciau mano toyotoj avensis 2001 sunkiai jungias 3 pavara, o vakar visai nebesijunge :(, toks jausmas, kad vietoje 3 ijungiu 5. Gal galit patarti kur Vilniuje gali paziureti masina, remontuoti ir mazdaug kokios tokiu gedimu salinimo kainos.
Permeciau kontaktus i PM. Zmones nusimanantys, turetu padeti ;)
Citataazart parašė:
Sauliau, kol kas netvarkiau. Tik daverziau sankabos pedalo t.v. "laisva eiga" ir kol kas pavaros junginejasi tvaringai, kol galutinai diskatorius nepareis. Tai geriausias budas patikrinti ar kaltas tik diskatorius. Siaip tvarkysiu pas saviskius (dzipioriai buve bendraklubiai) dezes nuemimas/pastatymas 200 lt, sankabos komplektas 448 lt(be nuolaidos). Tai grubiai 600 lt viskas turetu apseiti.
Autotojoi man darbas kainavo 700
700 cia sankabos komplekto pakeitimas su viskuo?autotojoj?neitiketina...ar gal cia ka ne taip supratau/
skaityk ka rašo
Tik uz darba nulupo 700lt :D
Na jei kam negaila savo saskaita maitinti tokius servisus - pirmyn. Dezes nuemimas / pastatymas max. 200-300 lt is kur ten 700lt priskaiciavo, absurdas.
Prie tos pačios temos panaši problema- d4d 81kw penkta pavara meta karts nuo karto, gal kas esat susidūrę žinot kur bėdų ieškot?
CitataRolkis2 parašė:
Prie tos pačios temos panaši problema- d4d 81kw penkta pavara meta karts nuo karto, gal kas esat susidūrę žinot kur bėdų ieškot?
Nusimato pavarų dėžės remontas, krumpliaratis susidėvėjęs- nesveika važinėti mažu greičiu aukšta pavara. Tau nepirmam ir nepaskutiniam. :)
dekuj už info. Gal dar netyčia žinai kur gerai ir nebaisiai brangiai sutvarko tokį dalykėli? Ir kur ta krumpliarati gaut? Nes svalkei tai loterija, čia blogiausiu atveju..
:(
Pas mane irgi prasidėjo problema su 3 begiu. Sunkiai jungiasi arba ilgai. Tai kaip supratau iš to kas čia parašyta parėjo diskatorius. Tai geriau keisti visą sankabos komplektą ar iš pradžių pabandyti kaip kad azart darė (dasukti veržlę)?
o gr tepalas negali but ? bandej pasikeist ji
Citata iš: deficky Įrašytas Spalis 21, 2015, 22:32:48 PM
o gr tepalas negali but ? bandej pasikeist ji
Tepalo nekeičiau, bet kažkada servise tikrino sakė tepalo užtenka.
tai ne del uztekimo, ji reikia reguliariai keist kaip kad variklio tepalus tik intervalas didesnis... as nuo to pradeciau
Keisti reikia automatinese pavaru dezese. Mechanineje pavaru dezeje tepala keisti nereikia.
Citata iš: deficky Įrašytas Spalis 22, 2015, 18:44:01 PM
tai ne del uztekimo, ji reikia reguliariai keist kaip kad variklio tepalus tik intervalas didesnis... as nuo to pradeciau
Citata iš: AvensisGK Įrašytas Spalis 23, 2015, 09:15:47 AM
Keisti reikia automatinese pavaru dezese. Mechanineje pavaru dezeje tepala keisti nereikia.
Toyotu automatuose tepalas, pasak atstovo Tokvila, keiciamas nera. Keicia jeigu atsiranda gedimas, garsai, pramusa karteri ar pan.
Man patiko uzrasas ant automato tepalo matuokles: "No need to replace ATF under normal driving conditions". Kiekvienas savaip supranta ta "normalu" vaziavima :D
visiska nesamone, keiciamas tas tepalas ar tai toyota ar opelis ar dar kas.. maziau tom tokvitom tikekit ten ne specialistai o charturscikai lupikautojai dirba
Citata iš: deficky Įrašytas Spalis 23, 2015, 18:03:05 PM
visiska nesamone, keiciamas tas tepalas ar tai toyota ar opelis ar dar kas.. maziau tom tokvitom tikekit ten ne specialistai o charturscikai lupikautojai dirba
(y) (+)
Citata iš: deficky Įrašytas Spalis 23, 2015, 18:03:05 PM
visiska nesamone, keiciamas tas tepalas ar tai toyota ar opelis ar dar kas.. maziau tom tokvitom tikekit ten ne specialistai o charturscikai lupikautojai dirba
Tai kas kiek reikia keisti tepala AT ir MT dezes? :)
Gal koks specas gali išvardinti ir tinkamus pav. dėžės gedimus? Kiek galima vien apie netinkamus?