Sveiki,
Gal kas esate susidure, vaziuojant su TLC 2002m. ant posukio ( pasvirus masinai) isijungineja VSC, o kartas ir ratus pradeda blokuot. Kokia gali but problema, ir kaip ja issprest?
abs daviklis gali grybaut taip pat reikia ziuret vairo kampo padeti kokia mato.
Gal zinote kur tokius gedimus salina Kaune?
Citata iš: NERSEDB Įrašytas Birželis 12, 2018, 17:02:13 PM
Gal zinote kur tokius gedimus salina Kaune?
861498411 edvardas
Aciu labai
Citata iš: NERSEDB Įrašytas Birželis 12, 2018, 18:09:11 PM
Aciu labai
Jei nepadės tuomet kreipkis duosiu kontaktus savo žmogaus, dirba su originalia įranga, man padėjo.
Sveiki, jei turite kontaktus, duokite, nes niekas neranda bedos, kompai nieko nerodo, vaira perstatem, visi davikliai prisijunge, bet vistiek vaziuojant posukyje, pradeda pypset vsc lempute...
Rusiškai pagooglinus, žmogui buvo ta pati problema, su TOYOTA IPSUM, pasirodo, buvo sudilę vairo kolonėlės sailenblokai, todėl susukus vairą pradžioje pasislinkdavo kolonėlė, o ne ratai pasisukdavo.
Так бы наверное и мучился, если бы однажды не заехал в одну мастерскую для замены ступичного подшипника и заодно попросил сделать диагностику ходовки. Результат меня удивил, оказывается у меня были в хлам разбиты сайлентблоки рулевой рейки (их 4 штуки, стоят попарно напротив друг друга) из-за чего при повороте руля рулевая рейка гуляла (смещалась) на 1,5 см в каждую сторону. Меня осенило. При движении поворачиваешь руль в сторону на несколько градусов, вместо колес сдвигается рейка, датчики ABC считывают кол-во оборотов колес, а они одинаковые (при повороте колеса проходят разные радиусы, в связи с этим должно быть разное кол-во оборотов колес по времени). VCS начинает тупить, считает, что машину заносит и пытается выравнивать автомобиль (создавая в данном случае аварийную ситуацию)
В итоге. Вышеописанную проблему решил заменой 4х сайленблоков . Цена вопроса 1200 рублей за С/Б (45516-44040) + 4000 руб. замена (пришлось снимать рулевую и переднюю балку)