Toyota Prius II sąnaudos

Pradėjo kastytis rudokas, Sausis 15, 2016, 20:11:48 PM

« ankstesnis - sekantis »

Gmc

Citata iš: mindogasm Įrašytas Sausis 28, 2016, 11:29:53 AM
Tai menka problema. Akumuliatoriaus energija yra naudojama, tik ji pastoviai palaikoma ties 50-60 procentais. Zinoma, pariedeti ant elektros menkai spaudziant gaza verta butu vien del ekenomijos, bet kartais tai tiesiog kertasi su vaziavimo stiliumi :D Plius as ne neisivaizduoju kaip   Highlander sistema. Ten elektra vien vaziuoti ar imanoma?
Kamsciuose ir pan pradzioj vaziuoju vien elektra, bet realiu rezimu mieste tas neimanoma, nes net ant Highlanderio prades pypset :D
Maniskiame nera EV mygtuko, todel vien elektra vaziuoti galiu tik akceleratoriaus spaudimo pagalba. Naujesniam jau maciau yra EV, tai matyt veikia analogiskai kaip Prius.

kastytis rudokas

Citata iš: mindogasm Įrašytas Sausis 28, 2016, 11:50:44 AM
Nemaisykime EV rezimo nuo vaziavimo elektra ramiai spaudziant gaza. EV rezimas imanomas tik kai yra patenkinamos kruva salygu, tokiu kaip ausinimo skyscio temperatura, baterijos temperatura, baterijos ikrovimo lygi, apkrova, ikalnes ir paskutiniu metu itarineti pradedu ir katalizatoriaus temperatura. Kuomet kalba eina apie vaziavima elektra menkai spaudziant gaza, tai velgi i tai ieina mano paminetos salygos. Jei tarkime baterija yra dar salta (minusine) tai ir elektros pajudant is vietos bus naudojama nedaug, nes kompas naudoja daugiau benzino. Kai kalba eina apie variklio apsylima, tai dar kita tema - kol nesusyla variklis iki 73 laipsniu ir neatliekamas pasipurtymas (perejimas i paskutine apsilimo stadija) elektros vartojimas yra mazesnis. Kol variklis nesusiles tam tikrais momentais benzino variklis dirba rimciau ir net sustojus nenustoja veikti.

Iki galo pasikrovusi baterija nera labai blogas dalykas, bet blogas dalykas yra leistis nuo kalno su pilna baterija, nes tuo metu stabdymas vyksta nebe elektros varikliu pagalva, o iprasta stabdziu sistema. Pastaroji tada devisi ir gali perkaisti. Nuokalnem, kuomet baterija buna perkraunama pilnai patartina naudoti B pavara, t.y. stabdyma benzino varikliu.

Siulau apsilankyti mano bloge, rasi ten rasliavos siomis temomis: https://mindogas.wordpress.com/tag/prius/. Ypac tau aktualus irasas apie apsilima ir vairavimo subtilumus: https://mindogas.wordpress.com/2015/06/19/toyota-prius-gen2-vairavimo-subtilybes-ir-penki-hibrido-sistemos-apsilimo-etapai/

Ačiū. Skaičiau aš tavo tekstą dar prieš įsigydamas Prius.

Man vistiek kyla keli klausimai. Pvz kaip pasižiūrėt kokia einamuoju momentu yra variklio temperatūra? Yra pas mane vokiškas manualas, kalbą lyg ir moku, bet darbas susijęs su daug skaitymo visokių sudėtingų tekstų :D tai neprisiverčiu niekaip.

Ir dar, ar galima tiesiogiai iš B jungt į D, ar reikia visiškai sustot? Nes man baisu su ta pavara kažką junginėt judant.

Gmc


Venza

 Naujose masinose galima viska junginet,o jeigu negalima,pati elektronika neleis to daryt  ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

mindogasm

Citata iš: kastytis rudokas Įrašytas Sausis 28, 2016, 12:25:01 PM
Ačiū. Skaičiau aš tavo tekstą dar prieš įsigydamas Prius.

Man vistiek kyla keli klausimai. Pvz kaip pasižiūrėt kokia einamuoju momentu yra variklio temperatūra? Yra pas mane vokiškas manualas, kalbą lyg ir moku, bet darbas susijęs su daug skaitymo visokių sudėtingų tekstų :D tai neprisiverčiu niekaip.

Ir dar, ar galima tiesiogiai iš B jungt į D, ar reikia visiškai sustot? Nes man baisu su ta pavara kažką junginėt judant.
Deja bet temperaturos rodmenu Priuse sitame nera. Vienintelis variantas butu OBD2 irenginukas kaip Scangauge kad matyti temperatura. Bet anas brangus malonumas.

Tarp B ir D gali jungineti kaip nori, nereikia net stabdzio spausti. Jei neklystu ilgiau palaikius ties N ir i neutralu galima bevaziuojant pereiti. Esant greiciui tau neleis perjungti i R ir atvirksiai.

kastytis rudokas

Sveiki, nenoriu kurt naujos temos. Bet man iškilo klausimas. Vakar važiavom su šeima į Vilnių ir prie maždaug 110 km/h pajutau, kad mašina tarsi plaukioja, ždž nestabilumas kažkoks jautėsi. Ar tai gali būt dėl padangų, nes priekis šiupuotas, o kelio danga buvo labai drėgna + dar tos vėžės labai išspaudytus dešinėje juostoje? Ar čia kažkas su važiuokle ar dar koks velnias?

Beje bendros kelionės sąnaudos įskaitant ir važinėjimą Vilniuje - 5.5

arunaskeras

Citata iš: kastytis rudokas Įrašytas Sausis 30, 2016, 15:15:48 PM
Sveiki, nenoriu kurt naujos temos. Bet man iškilo klausimas. Vakar važiavom su šeima į Vilnių ir prie maždaug 110 km/h pajutau, kad mašina tarsi plaukioja, ždž nestabilumas kažkoks jautėsi. Ar tai gali būt dėl padangų, nes priekis šiupuotas, o kelio danga buvo labai drėgna + dar tos vėžės labai išspaudytus dešinėje juostoje? Ar čia kažkas su važiuokle ar dar koks velnias?

Beje bendros kelionės sąnaudos įskaitant ir važinėjimą Vilniuje - 5.5
Gali buti del provezu. Bet jei senai darytas ratu suvedimas reiketu pasidaryti
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Venza

 Visu pirma pasitikrink padangu slegi.Kitas dalykas minkstos ziemines padangos,su jomis masina irgi labiau plaukioja.Dar dasidejo,kad pakrauta masina ir provezos.Jeigu padangu slegis normalus,tai viskas tvarkoj,o vaziuojant vienam plaukios tikrai nebezymiai.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

kastytis rudokas

Slėgį tikrinau, tiesą sakant visada patikrinu, prieš ilgesnę kelionę, o jei tokių nebūna, tai profilaktiškai užvažiuoju į degalinę...

Čia mane irgi toks kognityvinis disonansas ištiko. Ant Prius prie durelių slėgis užrašytas 2,6 ir 2,5. Pas mane žieminiai, dėveti Nokianai, priekis tik šiupuotas, tai garažiniai sakė pūst iki 2,2. Aš iš pradžių pripūčiau prikines iki 2,4, galą 2,3. Maniau, kad gal dėl to, tai vyksta. Pusiakelėj vėl nuleidau iki 2,2, bet problema neišnyko.

Prieš kažkiek laiko važiavau į Elektrėnus ir atgal, tai irgi buvo greitis apie 120 km/h ir nieko tokio nebuvo, nors oro sąlygos buvo kitos - šalta.

anyway, tas plaukiojimas buvo šiek tiek nesmagus. Aišku, pats kaltas, kad ant padangų pataupiau,bet po mašinos pirkimo pinigo jau neturėjau geroms.

Beje, o suvedimo bėdos nebūna tada, kai važiuojant ir paleidus vairą neša mašiną į vieną pusę???

bladas

#84
Gal tie dėvėti NOKIANAI yra asimetrinės padangos? Vieną vasara irgi su tokiom gale sumontuotom važinėjau, tai labai svaido, ypač važiuojant provėžuotais keliais. Slėgis 2,2 su pakrauta mašina visai netinkamas, pūsk kiek parašyta ant durelių. Jeigu traukia į vieną pusę, o padangos normaliai pripūstos, reikia daryti suvedimą. kai padarytas suvedimas, gali vos vos traukti į dešinę dėl kelio nuolydžio, o lygioje aikštelėje - turi važiuoti tiesiai

Venza

 O kai i Elektrenus vaziavai masina irgi pilnai pakrauta buvo?
Jeigu paleidus vaira traukia i sona,reikia daryt suvedima.Dar gali taip but del devetu padangu.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

MindaugasB

Siulyciau uz 1-2 eurus nusipirkti rankini manometra (slegio matuoklis) ir paciam tikrintis slegi padangosi. Skirtingose degalinese skirtingai slegi rodo. Garaziniai ratu keitikai visada pucia 2.2, bet Priusui rekomenduojama pusti daugiau, kad labiau pripustos padangos mažina trintį i asfalta ir masina lengviau rieda (kas irgi yra sioks toks taupumas). Devetos padangos gali buti irgi netikusios ir suvedima pasidaryk :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

kastytis rudokas

Supratau, dėkoju už patarimus. Mašinos kaip tik netraukia nei į vieną pusę, nesvarbu kokiu greičiu bevažiuotum.

Kai važiavom į Elektrėnus, tai viskas buvo tas pats, tik + dar vežimėlis vaiko bagažinėj buvo pakrautas, bet jis nieko nesveria. Skirtingos buvo tik oro sąlygos: šalta, snieguota.

Manometrą nupirksiu būtinai, turėjau, bet kažkur prapuolė. Na, turiu geras vasarines padangas Brigdestone, kurios ir buvo sumontuotos ant Prius ir panašu, kad dėvėtos ne daugiau nei sezoną, tai tas guodžia. Bet dar nusimato keletas kelionių į Vilnių iki vasaros, tai matyt reiks kreiptis į servisą, kad pažiūrėtų suvedimą ir paimt kažkokias tai padangas naujas. Nors tas plaukiojimas man ir nepasirodė baisiai jau pavojingas, bet saugumo jausmo irgi neprideda, tai matyt reiks investuot... Nes šiaip nemanau, kad labai kas su važiuokle ar pačiais ratais gali būt, nes jokių pašalinių garsų lyg ir nėra.

MindaugasB

Suvedimas ir isvirtimas niekaip nesusijes su garsais is vaziuokles :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Venza

Citata iš: kastytis rudokas Įrašytas Sausis 30, 2016, 17:24:37 PM
Beje, o suvedimo bėdos nebūna tada, kai važiuojant ir paleidus vairą neša mašiną į vieną pusę???
O tai kam klausi?As supratau,kad tau masina krypsta i viena puse paleidus vaira?
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...