Prius - koks tai gedimas?

Pradėjo Jonasa, Gegužė 26, 2020, 09:33:31 AM

« ankstesnis - sekantis »

Jonasa

Vaziavimo metu uzsidege raudonas trikampis, sauktukas, "vsc" ir varyklio zenklas:


Velaiu po pertraukeles patikrinus uzsidege tik du indikatoriai:




Tuo paciu patikrinau klaidas kurias meta per OBD, klaida: P0a80

Vakar kaip tycia paranoja isijunge, po suoliuo sukant vaira nuo asfaltuoto kalniuko, masina siek tiek sumete, ir galvojau kad kazka suklybinau, o siandien sitie zenklai, nors klaida kaip ir nesusijusi.

Kas tai galetu but?


Jonasa

Patikrinus celes per "torque" ijungus kondiske ant max 1minutei, dideliu nukripimu nesimato.



Pastaruoju metu dar iki sito viso, pastebejau jog kai zalia baterija ir ijunges varikli ant parkingo + kondiske ant low, tai pastoviai varyklis uzsikuria ir iskarto issijungia, o baterija nieko neveikia, taip rodo skidelyje. Jausmas toks jog baterija neatiduoda savo energijos, o varyklis bando uzsikurti tam kad pamaitinti, bet uzgesta iskarto nes mato kad baterija beveik pilna.

LM


LM

Ir greičiausiai 10 pora turi bėdą. Ištrink klaidą ir dar kurį laiką gali važiuot jeigu visiškai dar nenumirusi celė. Kai pirmą kartą pas mane Prūse išmetė klaidą važinėjau apie 1 mėn, kol pradėjo pastoviai rodyti klaidą. Bet jau ieškok meistrų kas galėtų pakeisti celę ar celes.

Jonasa

Taip tu teisus, 10toje poroje, neperseniausiai buvau patikroje, ir kazkodel tai per ju kompa parode 1v skirtuma, tarp celiu, nors per torque ir Dr. Prius nerodo tokiu aiskiu skirtumu.

LM

Torque ir kitos mėgėjiškos programėlės nėra labai tikslios.
Tarp kitko pas tave fotkėje  Delta SOC rodo 0,9V o servisiuke rado 1V. Tai labai panašu.
Kai viskas gerai Delta SOC būna "0".
Kuo toliau tuo skirtumas didės ir situacija blogės.
Tai ilgai reikia nelaukti ir remontuoti.

LM

Per Torque irgi ryškus skirtumas pasimato, kai baterija jau būna pasiekusi 40% 5krovos likutį. Tada pasimato max skirtumas tarp silpnos poros ir likusiu gerų.  Teoriškai lyg ir turėtų būti riba iki 1,2V skirtumo. Toliau su sugeduse pora  eksplotuojant tas skirtumas tik didėja gerose celėse lieka apie 15-16V, o toje blogoje poroje 13-14V. Poroje viena celė gali būtu silpna, o kita dar normali.
Vieni keičia visą porą kiti tik bloga celę.

Jonasa

Citata iš: LM Įrašytas Gegužė 26, 2020, 14:21:21 PM
Kuo toliau tuo skirtumas didės ir situacija blogės.
Tai ilgai reikia nelaukti ir remontuoti.

Gal zinai kur Vilniuje, tvarkingai remontuoja?

Jonasa

Citata iš: LM Įrašytas Gegužė 26, 2020, 14:29:31 PM
Per Torque irgi ryškus skirtumas pasimato, kai baterija jau būna pasiekusi 40% 5krovos likutį. Tada pasimato max skirtumas tarp silpnos poros ir likusiu gerų.  Teoriškai lyg ir turėtų būti riba iki 1,2V skirtumo. Toliau su sugeduse pora  eksplotuojant tas skirtumas tik didėja gerose celėse lieka apie 15-16V, o toje blogoje poroje 13-14V. Poroje viena celė gali būtu silpna, o kita dar normali.
Vieni keičia visą porą kiti tik bloga celę.

Abu variantai tinkami, turbut netgi keisciau ir visa, jei pavyktu gauti kokibiskas baterijas, kaip kad vienam forumieciui isidejusiam is CH-R.

O Delta Soc  visuomet buvo 0 iki tol, tik dabar staigia issoko.

Istrine man ta klaida, bet vistiek trikampis dega su variklio indikatorium, tai nzn ar dar pavazinet galima kokiu 200 - 400km, kad nenuskriausciau perdaugiausiai kitu celiu?


LM


LM

Citata iš: Jonasa Įrašytas Gegužė 26, 2020, 15:06:08 PM
Abu variantai tinkami, turbut netgi keisciau ir visa, jei pavyktu gauti kokibiskas baterijas, kaip kad vienam forumieciui isidejusiam is CH-R.

O Delta Soc  visuomet buvo 0 iki tol, tik dabar staigia issoko.

Istrine man ta klaida, bet vistiek trikampis dega su variklio indikatorium, tai nzn ar dar pavazinet galima kokiu 200 - 400km, kad nenuskriausciau perdaugiausiai kitu celiu?
Bandyk dar pats nuimti mažojo 12V akumo gnybtą. Jeigu nepadėsi gali būti kad celė visiškai užsitrumpinusi, reiktų tvarkyti. Aš kaip minėjau dar važinėjau kurį laiką, bet paskui klaidą pradėjo mėtyt kas keli kilometrai, vis turi per torque ar kitaip numetinėti. Blogai pradeda traukti, ventiliatorius baterijos ūžia, nu žo...
O kaip dabar važiuoja kai dega trikampis? Turėtu prasčiau važiuoti nei įprastai.

Jonasa

Citata iš: LM Įrašytas Gegužė 26, 2020, 15:27:40 PM
O kaip dabar važiuoja kai dega trikampis? Turėtu prasčiau važiuoti nei įprastai.

Vaziuoja lyg ir taip pat, tik vietoje, gan daznai uzsivedineja varyklis, kas 1min. Dar jaucias , bet nezinau ar po vakar ivykio vaidenas, toks lengvas virpejimas.
Cia kalbi apie bagazineje esanit akumuliatoriu?

LM

Citata iš: Jonasa Įrašytas Gegužė 26, 2020, 15:06:08 PM
Abu variantai tinkami, turbut netgi keisciau ir visa, jei pavyktu gauti kokibiskas baterijas, kaip kad vienam forumieciui isidejusiam is CH-R.

O Delta Soc  visuomet buvo 0 iki tol, tik dabar staigia issoko.

Istrine man ta klaida, bet vistiek trikampis dega su variklio indikatorium, tai nzn ar dar pavazinet galima kokiu 200 - 400km, kad nenuskriausciau perdaugiausiai kitu celiu?
Aš remontavau du kartus... Nežinau ar trečią kartą remontuočiau, gal reiktų irgi ieškoti naujesnės baterijos.
Lapkritį bus 4 metai kai važiuoju su šiuo Prūsu.
Jeigu dar žadi važiuoti kiek tai metų verta investuoti į naujesnę bateriją. Manau gali kainuoti 700-800eur. Jeigu galvoji ilgai nevažinėti su šiuo auto keisk celes kainuos apie 150-200eur.
Na čia tokie preliminarūs skaičiai. Galima gal pigiau/brangiau surasti...

LM

Citata iš: Jonasa Įrašytas Gegužė 26, 2020, 15:33:10 PM
Vaziuoja lyg ir taip pat, tik vietoje, gan daznai uzsivedineja varyklis, kas 1min. Dar jaucias , bet nezinau ar po vakar ivykio vaidenas, toks lengvas virpejimas.
Cia kalbi apie bagazineje esanit akumuliatoriu?
taip, bagažinėje

LM

Citata iš: Jonasa Įrašytas Gegužė 26, 2020, 15:33:10 PM
Vaziuoja lyg ir taip pat, tik vietoje, gan daznai uzsivedineja varyklis, kas 1min. Dar jaucias , bet nezinau ar po vakar ivykio vaidenas, toks lengvas virpejimas.
Cia kalbi apie bagazineje esanit akumuliatoriu?
Na panašus simptomai, negražiai ir variklis pradeda dirbti. Tai manau gali būti susiję. O kur diagnozavo tik šią klaidą rodė, dėl baterijos?