Patarkite del avensis automato 1.8 ar 2.0 benzino.

Pradėjo Artiomkasss, Rugpjūtis 14, 2011, 23:54:10 PM

« ankstesnis - sekantis »

MindaugasB

Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

rooliss

per paieska ir per puslapius ejau :) bet cia irgi nematau komentaru apie APD, negi niekam nekilo klausimu? :)

Henris

jei automata, tai imciau su 2,4 varikliu valgys 2l daugiau nei 2.0 bet uztat jis nera toks bukas ypac su automatu. Su duju istatymu ten jo sudetingiau, bet kol kas nezinau kaip dujininkai daro, ar dujom ipurksti naudoja tuos pacius benzininius purkstukus, nes kaip ivesti tiesiogiai dujinius i degimo kamera tai nezinau :) Kad greztu galvoj skyles nu nenoriu tiket :) Kur netiesioginio ipurskimo tai grezia i kolektoriu. Bet jei statysi dujas, tai dek normalu baliona bent 70 litru, as kai turejau Honda crv 2.4 automata amerikona, tai duju mieste imdavo 18, benzo 15, tai su 47l balionu uzsiknisdavau vazinet i degaline :) Bet 2.4 zymiai snagiau vaziavo nei 2.0, ner ka lygint
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

rooliss

bet pati APD vienoda tiek 1.8 tiek 2.0 tiek 2.4? Ar gerai ji laiko ir po 200k. km? ar nebuna robotu kaip Opel'yje?

rooliss

kiek suprantu APD su 4 pavarom, tai mieste tenka greiciausiai sedeti ant 2?

slashas

Citata iš: rooliss Įrašytas Birželis 04, 2017, 19:20:13 PM
kiek suprantu APD su 4 pavarom, tai mieste tenka greiciausiai sedeti ant 2?
Turbūt norėjai pasakyti dažniausiai? Tai taip, o klausimo tikslas?

slashas

Citata iš: rooliss Įrašytas Vasaris 26, 2017, 13:31:17 PM
bet pati APD vienoda tiek 1.8 tiek 2.0 tiek 2.4? Ar gerai ji laiko ir po 200k. km? ar nebuna robotu kaip Opel'yje?
Ten sakyčiau dėžė įeinanti į Top 10 patvariausiu, jei alyvos lygio nepražiopsai tai važiuoji ir važiuoji ;)

rooliss

vazineti antra pavara maziau ekonomiska isivazduoju. turejau peugeot, kai trecia jungdavosi 55-60km/h tai daznai mieste junginedavosi tarp 2 ir 3 pavaros, kadangi ilgos pavaros tai siek tiej jautesi diskomfortas tampytis tarp 2 ir 3.
kokia patirtis siuo atveju?

slashas

Citata iš: rooliss Įrašytas Birželis 04, 2017, 22:47:00 PM
vazineti antra pavara maziau ekonomiska isivazduoju. turejau peugeot, kai trecia jungdavosi 55-60km/h tai daznai mieste junginedavosi tarp 2 ir 3 pavaros, kadangi ilgos pavaros tai siek tiej jautesi diskomfortas tampytis tarp 2 ir 3.
kokia patirtis siuo atveju?
Tai panašiai ir čia bus, man tai nemaišo taip.

maaz

šiek tiek iš patirties su avensiu automatu, gal kam praves:)

1. 1.8 varikliai senesni ryja tepalą iš gamyklos. Jokių remontų daryti nereikia, tiesiog toks variklis. Pili tepalą ir važiuoji laimingas. Teko net girdėti, kad žmonės bandydami "remontuot" variklį ir toliau važinėjo su tokiu pat, net po remonto.
2. Automatas sakyčiau nuo 2.0 reikia ieškot. Ypač jei dėsite dujas.
3. Dujos tiesioginės kiek žinau nesideda. Dedasi į kelektorių. Galios žinoma prarandama, na bet ne tiek, kad jau visiškai. Kiek žinau visom dujom galios prarandama (išskyrus skystos fazės, bet tada kitos bėdos).
4. Kai sau ieškojau radau vienintelį STAG pagaminusį kompiuterį/programą šiekms varikliams. Dar BRC minėjo gali įdėt, bet nerizikavau, žinant, kad pats gamintojas šieks varikliams sprendimo nesiūlo jokio. Tai užsakinėjant būtų arba atsisakęs arba kažką chimičinęs. To nenorėjau tikrai.
5. Pats važinėju 2.0. Pavaros ilgos. Čia trečia, kad ankstenėj mechaninėj penkta (aukščiausia) buvo apsukos.
6. Mieliau būčiau ėmes 2.4 ir kitiems rekomenduoju, bet rasti gerą automatą buvo labai sunku, tai kai tik radau padorią tai ir ėmiau.
7. Važiuojant patirtis: labai greit žeminasi pavaros spustelėjus. gal per greit. Gal vis tik dujos per daug galios nuėmė ir dėl to pavaros mažėja. Bet tik GAL. Aš gal ir spaudžiu stiprokai. Bet jei reikia galios, tai aš jos reikalauju:)
8. Dujos. Variklis D4 2.0. Primas benzo bakas su dujom buvo 2.7 L benzo ir 9.5 dujų. Antro dar neišvažinėjau, bet banzo bus mažiau, sakyčiau apie 2 L, dujų tiek pat. Šiek tiek buvo reguliuojamos dujos dar, gal dėl to. O ir vasara įsibėgėjo.
9. Sanaudos sakyčiau normalios, nes Ford Focus 1.6 dujų ėmė tiek pat, na ir kažkiek benzino iki ~ 1L sakyčiau kol persijungdavo ir pan.
10. Sorry, jei šiek tiek klaidų darau rašydamas:)

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Birželis 07, 2017, 10:25:58 AM
šiek tiek iš patirties su avensiu automatu, gal kam praves:)

1. 1.8 varikliai senesni ryja tepalą iš gamyklos. Jokių remontų daryti nereikia, tiesiog toks variklis. Pili tepalą ir važiuoji laimingas. Teko net girdėti, kad žmonės bandydami "remontuot" variklį ir toliau važinėjo su tokiu pat, net po remonto.
2. Automatas sakyčiau nuo 2.0 reikia ieškot. Ypač jei dėsite dujas.
3. Dujos tiesioginės kiek žinau nesideda. Dedasi į kelektorių. Galios žinoma prarandama, na bet ne tiek, kad jau visiškai. Kiek žinau visom dujom galios prarandama (išskyrus skystos fazės, bet tada kitos bėdos).
4. Kai sau ieškojau radau vienintelį STAG pagaminusį kompiuterį/programą šiekms varikliams. Dar BRC minėjo gali įdėt, bet nerizikavau, žinant, kad pats gamintojas šieks varikliams sprendimo nesiūlo jokio. Tai užsakinėjant būtų arba atsisakęs arba kažką chimičinęs. To nenorėjau tikrai.
5. Pats važinėju 2.0. Pavaros ilgos. Čia trečia, kad ankstenėj mechaninėj penkta (aukščiausia) buvo apsukos.
6. Mieliau būčiau ėmes 2.4 ir kitiems rekomenduoju, bet rasti gerą automatą buvo labai sunku, tai kai tik radau padorią tai ir ėmiau.
7. Važiuojant patirtis: labai greit žeminasi pavaros spustelėjus. gal per greit. Gal vis tik dujos per daug galios nuėmė ir dėl to pavaros mažėja. Bet tik GAL. Aš gal ir spaudžiu stiprokai. Bet jei reikia galios, tai aš jos reikalauju:)
8. Dujos. Variklis D4 2.0. Primas benzo bakas su dujom buvo 2.7 L benzo ir 9.5 dujų. Antro dar neišvažinėjau, bet banzo bus mažiau, sakyčiau apie 2 L, dujų tiek pat. Šiek tiek buvo reguliuojamos dujos dar, gal dėl to. O ir vasara įsibėgėjo.
9. Sanaudos sakyčiau normalios, nes Ford Focus 1.6 dujų ėmė tiek pat, na ir kažkiek benzino iki ~ 1L sakyčiau kol persijungdavo ir pan.
10. Sorry, jei šiek tiek klaidų darau rašydamas:)
O kiek km pravažiuoji ir kiek dujų įranga kainavo? :)

maaz

11. Dujų įrangos kaina buvo 900 €.
12. Atsiperkamumas ~25k km čia jau ir aptarnavimai įskaičiuoti ir pan. Panašiai per metus man ir atsipirks.

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Birželis 07, 2017, 11:56:46 AM
11. Dujų įrangos kaina buvo 900 €.
12. Atsiperkamumas ~25k km čia jau ir aptarnavimai įskaičiuoti ir pan. Panašiai per metus man ir atsipirks.
Aš pvz pravažiuoju tik 10k km, tai atsisakiau tokios minties :)

Venza

 slashas,
jau tikrai ne naujokas.Baik cituot atsakydamas,prikabini paklode ir parasai savo atsakymo du zodzius  :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

rooliss

Aciu uz issamu paaiskinima. Ilgos pavaros gerai jeigu daugiau uzmiesti vaziuoji. Mieste 1-2 pavara, bet sakyciau duju sanaudos dar pakankmai nedideles.
Mane vistiek labiau traukia 1.8 nes ten paprastesnis variklis ir paprastene duju iranga (lyg 3 kartos) ir galios nelabai prarandama. Be to pati duju iranga turetu kainuoti apie 700eur.
bet problema, kad benzas 1.8 su APD daugiausia yra 05-06' Avensiuose, kurio dar neiperku :(