Prius baterija

Pradėjo gator, Lapkritis 03, 2017, 23:45:08 PM

« ankstesnis - sekantis »

gator

Sveiki,

neseniai nusipirkau Prius, viskas lyg ir gerai buvo. Bet teko susidurti su keleta problemų antrą mėnesį.
- Kartais užeina ir auto trūkčioja kelis kartus iš eilės (būna net kokius 8 iškart).
- Sustojus, išjungus AC, baterija neišsikrovus, bet variklis kartais dirba visu pajėgumu ir kurą ryja.
- Kelis kartus antrąjį mėnesį pastebėjau, kad mašinai stovint labai užkyla apsukos (viena idėja buvo, kad kietųjų dalelių filtras valosi).
- Būna, kad labai sunku pajudėti iš vietos (kartais), ypač į kalną (net nedidelį), atrodo net atgal traukia auto (tada ir patrūkčioja kartais).
- Baterija labai greit gali iš pilnos nukrist tiek, kad variklis jau krauna ją. Ar normalu, kad baterija tai pilna, tai vėl tuščia per vieną kelionę mieste? Kažkaip užmačiau, kad žmogus skundėsi, kad per kelionę žemiau 5 bars nukrenta :D , aš tai džiaugčiausi, jei tik iki tiek kristų važiuojant.

Gal su baterija jau prastai... Kaip žinoti, kokie simptomai, kad reikia keisti hibrido bateriją arba 12 V?

Vidutinės kuro sąnaudos 5l užmiestyje, 6.5-7l mieste.

slashas

Pas prius nėra kietųjų dalelių filtro...

MindaugasB

Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

gator

Keičiau tik tepalą. Ką rekomenduojat pakeisti nusipirkus naudotą šį modelį?

slashas

Citata iš: gator Įrašytas Lapkritis 05, 2017, 20:00:42 PM
Keičiau tik tepalą. Ką rekomenduojat pakeisti nusipirkus naudotą šį modelį?
Tepalo filtrą, oro filtrą, žvakes.

MindaugasB

Salono filtra irgi, nes kita tema bus apie rasojancius langus is vidaus.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

LM

Kai variklis nestabiliai dirba tai sunku anksti spręsti apie bateriją ir apie kuro sąnaudas. Pas tave mieste sąnaudos didelės, bet manau tai ir susiję dėl blogo variklio darbo.
Kaip kolegos sako pirma reiktų pasižiūrėti žvakes, nes labai panašu, kad jos gali būti kaltos dėl trukčiojimo.
O kada tau trukčioja šaltas motoras? Ar jau pašilęs?
Pašilęs ir kažkiek sutrūkčioja prieš užgesdamas... pvz. prie sankryžos.

P.s. ar visada įjungi pavarų svirtį į padėti D? Nes jeigu netyčia įjungsi į B padėtį, tai ir motoras kauks ir lėtai važiuosi.

slashas

Pas mane dabar kuro sąnaudos 6ltr, bet 100% mieste ir miestas miestui nelygų, aš 80% kamščiuose stoviu.

LM

Pas mane dabar 5l, bet aš didžiaja dalį važiuoju užmiestyje, kita dalis mieste. Savaitgalį daugiau miestelį vyksta judėjimas. Veiksmas provincijoje, mažai kamščių  ;)
Sąnaudos miesto rėžime iškart padidėja, patampa apie 5,3l nes trumpais atstumais važiuojama. Šaltas variklis. Paskui darbo dienomis aš vėl rezultatus "pagerinu".
Vidutines pasižiūriu pilnai išvažinėjus kuro baką.
Kompiuterio kuro sąnaudų parodymai sutampa su užpilto kuro kiekiu, tai manau kad nemeluoja.

slashas

Pfff, aš "miestelyje" net su 2.0 bezinininiu avensiu 7.5ltr buvau padaręs, va tau ir didmiesčio skirtumai ;)

LM

Čia tokiam"miestelį" kur 70-80k/h važiuojama? :D Vakariniu aplinkeliu.. :D?
Neee pas mane tikrai miestelis, nuvažiuoji kokius 2km, išjungi motorą. Paskui vėl kažkur nuvažiuoji. Ir t.t. Maži atstumai, dažnas užgesinimas. Kai pirkau Prius, buvo daug klausimų kam tau tokia "miesto mašina" tu gi užmiestyje daugiau važiuoji... :think:
Kažkada 1,6l Vektra benzinas vidurkis buvo 7-8l/100km, TDI volvagenas vidurkis 5-6l/100km, Mazda 6, 2D 100kW 5,6-6l/100km.
Su Priusu aš telpu į šiuos vidurkius. Dar net ekonomiškiau važiuoju. Pliusai - benzinas ir automatas.  :D
Kitas dalykas - prisidedu prie žmonijos išlikimo, ozono skylės mažinimo ? :D :think:
Minusai- gali būti brangus remontas elektrinės dalies agregatų? Aš tiek sukišau po nedaug į "patikimą"Vektrą, kad ... :think:
Kai bus gedimai tai tada reiks ir sprendimų  (H-)  ;)

gator

Filtrus pasikeičiau, žvakes tada dar nuvešiu pakeist.
Trūkčiojimai įvairiai pasitaiko. Vieną dieną būna, kitą ne, nesuprantu kas lemia. Buvau radus info, kad į kalną su nusėdusia batarke kylant, būna taip, bet buvo man ir su pilna batarke.
Būna viduryje maršruto ir net į pabaigą. Tai manau motoras jau sušilęs būna. Tikiuosi užteks žvakes pakeisti.
Kokį dar servisą atliekat prieš žiemą? Kad ramiau važiuot būtų :)


slashas

Citata iš: gator Įrašytas Lapkritis 06, 2017, 21:43:20 PM
Filtrus pasikeičiau, žvakes tada dar nuvešiu pakeist.
Trūkčiojimai įvairiai pasitaiko. Vieną dieną būna, kitą ne, nesuprantu kas lemia. Buvau radus info, kad į kalną su nusėdusia batarke kylant, būna taip, bet buvo man ir su pilna batarke.
Būna viduryje maršruto ir net į pabaigą. Tai manau motoras jau sušilęs būna. Tikiuosi užteks žvakes pakeisti.
Kokį dar servisą atliekat prieš žiemą? Kad ramiau važiuot būtų :)
Tai gal pas tave trūkčioja kai persijungia režimai iš motoro į baterijos ir atgal arba kartu?

gator

Gal. Mane neramina tik tai, kad iš eilės vyksta tas trūkčiojimas - pvz 5 kartai iš eilės. Ir baisu, nes atrodo, kad stabdo auto (o iš paskos visgi kitos auto). Tada dažnai pasirodo net slydimo ženkliukas.

Kiek matau pagal ekraną, tai dažnai persijunginėja rėžimai, bet trūkčiojimas daug rečiau būna, kartais ir visą dieną nebūna.
Pagrinde kiek pastebėjau važiuojant į įkalnę, net ir labai minimalią.

Žvakių keitimas labai paplonins kišenę?
Nusipirkus mašiną, kolkas į ją mažiau nei 100 eur sukišau (tepalai, filtrai). Gal per gerai čia noriu :D

MindaugasB

Tai nekeisk zvakiu. Ir tepalo nekeisk. Geriau vazinek troleibusu, isvis rupintis automobiliu nereikes ;) (y)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis