duju iranga

Pradėjo sauja ryziu, Balandis 02, 2018, 21:23:49 PM

« ankstesnis - sekantis »

bbd336

o kaip dėl vožtuvų reguliavimo?

slashas

Citata iš: bbd336 Įrašytas Balandis 12, 2018, 12:16:46 PM
o kaip dėl vožtuvų reguliavimo?
Berods pas šitas toyotas jau hidrokompensatoriai :)

maaz

Drįsiu teigti, kad gerai sureguliuotos dujos vožtuvam įtakos nedaro.
Na nebent būną ten kokių labai jau minkštų variklių

eceris

#48
nelabai pagaunu mintį prie ko aplamai dujos ir vožtuvai..... kad dirbant dujom aukštesnė temperatūra, tas tiesa, ir kad tikimybė jog greičiau gali vožtuvas pradegt - tebūnie. bet tai vienetiniai atvejai....

Venza

 Varikliams be hidrokompensatoriu tikrai yra problema su voztuvais.Jie "suseda" ir variklis pradeda "svepluot" (nebeuzsidaro pilnai voztuvai).Labai priklauso nuo vaziavimo budo.Man reikedavo reguliuot kas 20-25 t.km. Acurai,mano kolega kas 50t.km. Subaru reguliuodavo (bet jis nelaksto greitai)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

slashas

Citata iš: Venza Įrašytas Balandis 13, 2018, 09:19:53 AM
Varikliams be hidrokompensatoriu tikrai yra problema su voztuvais.Jie "suseda" ir variklis pradeda "svepluot" (nebeuzsidaro pilnai voztuvai).Labai priklauso nuo vaziavimo budo.Man reikedavo reguliuot kas 20-25 t.km. Acurai,mano kolega kas 50t.km. Subaru reguliuodavo (bet jis nelaksto greitai)
Bet tokiuose varikliuose nesvarbu ar dujos ar benzinas, susėda abiejais atvejais.

Venza

 Jeigu Acurai su benzu po 200t.km,o su dujom po 20t.km.,tai skirtumas labai akivaizdus.Nezinau nuo ko priklauso,bet vieni motorai opesni dujom,o kiti ne taip.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

slashas

Citata iš: Venza Įrašytas Balandis 13, 2018, 10:55:09 AM
Jeigu Acurai su benzu po 200t.km,o su dujom po 20t.km.,tai skirtumas labai akivaizdus.Nezinau nuo ko priklauso,bet vieni motorai opesni dujom,o kiti ne taip.
Matyt, dėl metalo, su "lašeline" rečiau reiktų vožtuvus reguliuoti.

Venza

 Kolega pasistate laseline Subaru,tai reguliavo po 100t.km.,o be laselines kas 50t.km.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

maaz

Manau daug esmės sudaro tinkamas dujų reguliavimas. Dujos daugiau šilumos gamina esant liesam mišiniui.
Dažna klaida su lašeline - blogas jos montavimas. Nežinau kaip dabar, bet anksčiau tiesiog tuos lašus viena žadrnele paduodavo į kolektorių. Girdėjau, kad ir dabar dažnu atveju taip.
Dėl kolektoriaus lenktumo, netinkamo įgręžimo ar panašių dalykų į vienus cilindrus to tepalo patenka daugiau, į kitus mažiau, ir spėkite kas dėl to vyksta? :D

Juk lamda geriausiu atveju reguliuoja po du cilindrus, o dažnai ir vienas lambda visiem keturiem. Taigi nors lamda reguliuoja viduriuką, viskas lyg ir ok, bet realiai vienas cilindras dirba riebiau, kitas - liesiau. Čia ir problema. Tas kur riebiau viskas ok, o tas kur liesiau ir degina/sodina vožtuvus.

Išvada: jei ir dėti lašelinę, tai tik tą kur į kiekvieną cilindrą atskirai lašina ;) Nors aš realiai geriau investuočiau į geresnį dujų reguliavimą.

eceris

Citata iš: maaz Įrašytas Balandis 13, 2018, 12:22:50 PM
Manau daug esmės sudaro tinkamas dujų reguliavimas. Dujos daugiau šilumos gamina esant liesam mišiniui.
Išvada: jei ir dėti lašelinę, tai tik tą kur į kiekvieną cilindrą atskirai lašina ;) Nors aš realiai geriau investuočiau į geresnį dujų reguliavimą.
dujų reguliavimas ? labai idomu, kaip tamsta jį įsivaizduoji ? o tai kalbos daug, bet supratimo įtariu mažai apie šiuolaikinę dujų įrangą :)

maaz

#56
Citata iš: eceris Įrašytas Balandis 13, 2018, 19:22:53 PM
dujų reguliavimas ? labai idomu, kaip tamsta jį įsivaizduoji ? o tai kalbos daug, bet supratimo įtariu mažai apie šiuolaikinę dujų įrangą :)

Su tokiu požiūriu LT dujininkai dirba... Nieks ten nesireguliuoja, nesikalibruoja... autokalibracija ir von... :D
Ai dar įjungia automatinį variklio klaidų trynimą, dėl vis ko...

Bet aš jau gailiuosi kad į diskusiją leidausi...

slashas

Citata iš: maaz Įrašytas Balandis 13, 2018, 19:47:43 PM
Su tokiu požiūriu LT dujininkai dirba... Nieks ten nesireguliuoja, nesikalibruoja... autokalibracija ir von... :D
Ai dar įjungia automatinį variklio klaidų trynimą, dėl vis ko...

Bet aš jau gailiuosi kad į diskusiją leidausi...
Mažiau kreipk dėmesio į tokius, net nežino kokia pas tave dujų įranga, kuri net ne taip paprastai ir dujininkui reguliuojasi. Aš irgi pats dujų mapą dariausi, 160ltr dujų sudeginau, kad visuose rpm ir t.t. kuro mišinys būtų idealus :) net prie 5k rpm benzo pildavau kartu su dujomis, kad stūmoklio nepradeginti su 250kw :D

eceris

Citata iš: maaz Įrašytas Balandis 13, 2018, 19:47:43 PM
Su tokiu požiūriu LT dujininkai dirba... Nieks ten nesireguliuoja, nesikalibruoja... autokalibracija ir von... :D
Ai dar įjungia automatinį variklio klaidų trynimą, dėl vis ko...
Bet aš jau gailiuosi kad į diskusiją leidausi...
tai pasiūlymas dėtis ne LT, jei čia dujininkai su blogu požiūriu dirba :) . dar net nebandėt tamsta dėtis dujų, o jau ant dujininkų pilat.....
   ką ten kalibruot bent supratimą turit ?
   kalibruojasi vožtuvėliai po remonto, kai pakeičiamos gumytės arba nauji dedami. kas kiek laiko tai daryti pasakyt galima iš klausos. bet maždaug 50-60k km važiuoji ir vargo nematai
    reguliuojasi su lambda zondu kuro mišinys. prieš tai auto turi būti pavažinėjus mišriam režime benzas/dujos įvairiom apsukom. sureguliavai ir pamiršai. perreguliuot galima tuomet, kai pasijaučia padidėjęs auto apetitas dujoms.
  dar pareguliuot galima perėjima nuo benzo į dujas. dujininkas rekomenduoja 35°, aš visuomet prašau kad prie 25° persijungtų.
    bet visa tai daroma įdėjus dujas arba pavažinėjus bent pora trejetą metų(priklausomai kiek važiuojama).
  tad ką dar ir kiek galima reguliuot, nelabai suprantu  :goodboy:

eceris

Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 13, 2018, 21:29:03 PM
Mažiau kreipk dėmesio į tokius, net nežino kokia pas tave dujų įranga, kuri net ne taip paprastai ir dujininkui reguliuojasi. Aš irgi pats dujų mapą dariausi, 160ltr dujų sudeginau, kad visuose rpm ir t.t. kuro mišinys būtų idealus :) net prie 5k rpm benzo pildavau kartu su dujomis, kad stūmoklio nepradeginti su 250kw :D
dujininkas sėda į auto ir pasijungęs kompą važiuoja įvairiais režimais - vat ir mapą turi. ir nereikia 160 l dujų deginti pačiam darant ir nežinant ką darai....
   jei taip pačiam viską reguliuot su 160 l dujų, tai kažin ar jos aplamai kada atsiperka :)