Sveiki. Noriu pirkti toyota avensis nuo 2003 metu. Tik automata. Noreciau isgirsti jusu nuomone apie 1.8 ir 2.0 benzininius variklius ir apie pati automobily. Taip pat kuro sanaudas ir apie viska, nes pirksiu pirma toyota. Dekoju uz informacija
CitataArtiomkasss parašė:
Sveiki. Noriu pirkti toyota avensis nuo 2003 metu. Tik automata. Noreciau isgirsti jusu nuomone apie 1.8 ir 2.0 benzininius variklius ir apie pati automobily. Taip pat kuro sanaudas ir apie viska, nes pirksiu pirma toyota. Dekoju uz informacija
Nepatingėk panaršyti po foruma,čia yra visokios informacijos.
2.0l bet kokiu atveju geriau ;)
Man rodos bus tas pats ar 1.8 ar 2.0. tik draudimas brangiau jei anglichanka perki. Nors didesniu motoru anglijoj jos pigesnes. kuro sanaudas jau gali autotraderi pamatyt, ten kiek suprantu daug maz tikslios nors gal ir nevisai.
2003 m. 1.8 l nepirkčiau. Gali pakliûti dar ryjanti tepalą.
o kaip pati masina gera? turi kokiu trukumu?
tai jau trukumus broliuk suzinosi kai ''apsizenysi''.ziurek,kad nebutu babajaus masina,nes tie daznai taksistais buna. pats zinai ko is ju galima tiketis(bus da...sta).
auto kaip auto nera labai jau ispaikinta ;) bet as imciau d4d :)
sveiki, pasidalinkite kaip sprendete problema, kuri pasitaiko 1.8 l. varikliuose ( alyvos ryjimas). Su sia problema susiduriau, kt. savaite planuoju ja salinti. Bet svarstau, jei reikes keisti ziedus, stumuoklius, juos pirkti originalius ar taivanio?
Nusipirk varikli naujesniu metu,kur jau isspresta tepalo rijimo problema.Bus paprasciau ir sprendimas pigesnis.
bet reiktu ieskoti tokio pat 1,8 l, kad ir naujesniu metu :think:
Kazin ar ta toyota sprende ta problema. Pries 10 metu turejau carina 1.8 benza tepala ryjo po1ltr 1000km ir ne man vienam.Jei neissprende sios problemos iki 2003m kazin ar ja sprende ir veliau nemanau kad tas naujesnis variklis neris tepalo. Na nebent ten bus reali rida koks 100000km.
Kai mes pradejom pirkt Matrix nuo 2003m,tai tos problemos nepastebejau.Ir dabar dar yra cia vazinejanciu su Matrix pazistamu,bet niekas nesiskundzia.
Citata iš: Raidas Įrašytas Sausis 05, 2015, 01:25:54 AM
Kazin ar ta toyota sprende ta problema. Pries 10 metu turejau carina 1.8 benza tepala ryjo po1ltr 1000km ir ne man vienam.Jei neissprende sios problemos iki 2003m kazin ar ja sprende ir veliau nemanau kad tas naujesnis variklis neris tepalo. Na nebent ten bus reali rida koks 100000km.
Su senaisiai ne vvti nera jokiu problemu su tepalu edimu , turim avensius viena su 1.8 (7a fe ) kita su 2.0 (3s fe) netenka niekados dapilinet
kiek suprantu to paties variklio niekas netvarkė? Viename servise pasiūlė kapitalinį remontą atlikti varikliui ir tai dar apie garantija nedrąsiai kalba, o ji tik pakeitus žiedus, variklio gumeles, tai tik apie pora mėn. pasivažinėčiau.
Turiu 1,8l avensi 2004 metu universala. Tepala valgo, bet as nekreipiu demesio ir nedarau is to problemos. Kai truksta dapili ir tiek.. Ypac kai per metus as net 10k km nenuvaziuoju. Nezinau kodel, bet mieste neima tepalo visai... (o mano vazinejimas daugiausia mieste ir yra) jeigu vaziuoji i tolimesne kelione ( daugiau kaip 100 km) tada gryzus pamatai, kad tepalo pamazeje... Pries kita kelione dapilu ir tiek. Jau turiu si automobili treti metai - labai juo patenkintas. Jeigu tas tepalo valgymas i kazka rimciau peraugs tai tada ir galvosiu ka daryti - o kol kas ramiai sau vazineju.
Su 2004m 1.8 motoru pravaziavau apie 100kkm, tepala keiciau kas 10kkm, nekarto neteko dapilti.
Turbut teks ir man susitaikyti su tuo
Bet tai čia privalumas, nereikia keisti variklio alyvos, tik filtrus pakeiti ir vaźiuosi sau laimingas tepalo bakelį užsėdynės pasikišęs (h)
VW TSI motorams irgi nereikia keisti tepalu. Per 15.000km suvalgo 10L tepalu. Ir cia nauja masina is salono. VW servise aiskina, kad cia yra normalu ir taip turi buti :think: . Net knyguteje parasyta, kad iki 1L/1000km cia yra norma :D
Citata iš: Artiomkasss Įrašytas Rugpjūtis 14, 2011, 23:54:10 PM
Sveiki. Noriu pirkti toyota avensis nuo 2003 metu. Tik automata. Noreciau isgirsti jusu nuomone apie 1.8 ir 2.0 benzininius variklius ir apie pati automobily. Taip pat kuro sanaudas ir apie viska, nes pirksiu pirma toyota. Dekoju uz informacija
2.0 benzinas mechanine 8-9 vidurkis mieste ziema gal apie 10.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 10, 2015, 21:17:55 PM
VW TSI motorams irgi nereikia keisti tepalu. Per 15.000km suvalgo 10L tepalu. Ir cia nauja masina is salono. VW servise aiskina, kad cia yra normalu ir taip turi buti :think: . Net knyguteje parasyta, kad iki 1L/1000km cia yra norma :D
tas pats knyguteje valdisko naujo golpo ~200x metu (kai naujas nupirktas buvo) 1.9 TDI buvo parasyta - 1/1000km tepalo sanaudos kol prisidirbs variklis (kazkiek ten tu kilometru). paskui turi sumazeti.
:think:
Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 10, 2015, 21:17:55 PM
VW TSI motorams irgi nereikia keisti tepalu. Per 15.000km suvalgo 10L tepalu. Ir cia nauja masina is salono. VW servise aiskina, kad cia yra normalu ir taip turi buti :think: . Net knyguteje parasyta, kad iki 1L/1000km cia yra norma :D
Avensio manuale irgi beja tas pats parasyta :) Keistai skamba.
Citata iš: SimasJ Įrašytas Sausis 12, 2015, 15:44:10 PM
Avensio manuale irgi beja tas pats parasyta :) Keistai skamba.
avensio manuale parasyta 1l per 10000 km, o ne 1000km :) vienu nuliu daugiau :)
Kad parasyta iki 1l/1000 km tai tiksliai :) bet gal cia kalba eina tik apie naujo auto tepalo sanaudas.
Nu akurat, hmmm. Pakopinu is 93kw avensio manualo. Velnias, "tapshnoklis" visus tarpus "ismete" pastinant. kopijuoju ir naujo kompe:
"
VARIKLIO TEPALO SĄNAUDOS
...
...
Sunaudojamas variklio tepalo kiekis priklauso
nuo tepalo klampumo, jo kokybės ir vairavimo
sąlygų.
Daugiau tepalo sunaudojama važiuojant dideliu
greičiu, dažnai didinant ir mažinant greitį.
Naujas variklis sunaudoja daugiau tepalo, nes jo
stūmokliai, jų žiedai ir cilindrų sienelės dar neįsidirbę.
Tepalo sąnaudos: maks. 1,0 l 1000/km
...
"
bet cia neivardinta, kokiam varikliui, benzinui ar dyzeliui
Man atrodo,kad gamintojas apsidraudzia psrases tokias tepalo sanaudas.
Sveiki, planuoju pirkt 1.8 arba 2.0 (03'-05') benzina automata ir deti dujas. Ka gero ir blogo galit pasakyti apie APD?
Citata iš: rooliss Įrašytas Vasaris 26, 2017, 09:38:35 AM
Sveiki, planuoju pirkt 1.8 arba 2.0 (03'-05') benzina automata ir deti dujas. Ka gero ir blogo galit pasakyti apie APD?
Į 2.0 ne taip paprastai dujos dedasi ir įranga brangesnė nes tiesioginis įpurškimas.
APD kaip APD, lėtoka, bet negirdėjau, kad lūžtanti aišku priklauso kokia automobilio rida.
tai 2.0 irgi ipurskimas kameroj kazkaip? D4 tipo?
neradau atskiro topico kur aptarinejami APD, bet idomu kas ten vyksta prie didesnes ridos, nes kai kurios APD, pagal gandus po 200k. km reikalauja daug islaidu. Kadangi masina bus senesne nei 10m tai 100% bus virsyta si rida.
Citata iš: rooliss Įrašytas Vasaris 26, 2017, 09:55:01 AM
neradau atskiro topico kur aptarinejami APD
Neradai, nes neieskojai :)
per paieska ir per puslapius ejau :) bet cia irgi nematau komentaru apie APD, negi niekam nekilo klausimu? :)
jei automata, tai imciau su 2,4 varikliu valgys 2l daugiau nei 2.0 bet uztat jis nera toks bukas ypac su automatu. Su duju istatymu ten jo sudetingiau, bet kol kas nezinau kaip dujininkai daro, ar dujom ipurksti naudoja tuos pacius benzininius purkstukus, nes kaip ivesti tiesiogiai dujinius i degimo kamera tai nezinau :) Kad greztu galvoj skyles nu nenoriu tiket :) Kur netiesioginio ipurskimo tai grezia i kolektoriu. Bet jei statysi dujas, tai dek normalu baliona bent 70 litru, as kai turejau Honda crv 2.4 automata amerikona, tai duju mieste imdavo 18, benzo 15, tai su 47l balionu uzsiknisdavau vazinet i degaline :) Bet 2.4 zymiai snagiau vaziavo nei 2.0, ner ka lygint
bet pati APD vienoda tiek 1.8 tiek 2.0 tiek 2.4? Ar gerai ji laiko ir po 200k. km? ar nebuna robotu kaip Opel'yje?
kiek suprantu APD su 4 pavarom, tai mieste tenka greiciausiai sedeti ant 2?
Citata iš: rooliss Įrašytas Birželis 04, 2017, 19:20:13 PM
kiek suprantu APD su 4 pavarom, tai mieste tenka greiciausiai sedeti ant 2?
Turbūt norėjai pasakyti dažniausiai? Tai taip, o klausimo tikslas?
Citata iš: rooliss Įrašytas Vasaris 26, 2017, 13:31:17 PM
bet pati APD vienoda tiek 1.8 tiek 2.0 tiek 2.4? Ar gerai ji laiko ir po 200k. km? ar nebuna robotu kaip Opel'yje?
Ten sakyčiau dėžė įeinanti į Top 10 patvariausiu, jei alyvos lygio nepražiopsai tai važiuoji ir važiuoji ;)
vazineti antra pavara maziau ekonomiska isivazduoju. turejau peugeot, kai trecia jungdavosi 55-60km/h tai daznai mieste junginedavosi tarp 2 ir 3 pavaros, kadangi ilgos pavaros tai siek tiej jautesi diskomfortas tampytis tarp 2 ir 3.
kokia patirtis siuo atveju?
Citata iš: rooliss Įrašytas Birželis 04, 2017, 22:47:00 PM
vazineti antra pavara maziau ekonomiska isivazduoju. turejau peugeot, kai trecia jungdavosi 55-60km/h tai daznai mieste junginedavosi tarp 2 ir 3 pavaros, kadangi ilgos pavaros tai siek tiej jautesi diskomfortas tampytis tarp 2 ir 3.
kokia patirtis siuo atveju?
Tai panašiai ir čia bus, man tai nemaišo taip.
šiek tiek iš patirties su avensiu automatu, gal kam praves:)
1. 1.8 varikliai senesni ryja tepalą iš gamyklos. Jokių remontų daryti nereikia, tiesiog toks variklis. Pili tepalą ir važiuoji laimingas. Teko net girdėti, kad žmonės bandydami "remontuot" variklį ir toliau važinėjo su tokiu pat, net po remonto.
2. Automatas sakyčiau nuo 2.0 reikia ieškot. Ypač jei dėsite dujas.
3. Dujos tiesioginės kiek žinau nesideda. Dedasi į kelektorių. Galios žinoma prarandama, na bet ne tiek, kad jau visiškai. Kiek žinau visom dujom galios prarandama (išskyrus skystos fazės, bet tada kitos bėdos).
4. Kai sau ieškojau radau vienintelį STAG pagaminusį kompiuterį/programą šiekms varikliams. Dar BRC minėjo gali įdėt, bet nerizikavau, žinant, kad pats gamintojas šieks varikliams sprendimo nesiūlo jokio. Tai užsakinėjant būtų arba atsisakęs arba kažką chimičinęs. To nenorėjau tikrai.
5. Pats važinėju 2.0. Pavaros ilgos. Čia trečia, kad ankstenėj mechaninėj penkta (aukščiausia) buvo apsukos.
6. Mieliau būčiau ėmes 2.4 ir kitiems rekomenduoju, bet rasti gerą automatą buvo labai sunku, tai kai tik radau padorią tai ir ėmiau.
7. Važiuojant patirtis: labai greit žeminasi pavaros spustelėjus. gal per greit. Gal vis tik dujos per daug galios nuėmė ir dėl to pavaros mažėja. Bet tik GAL. Aš gal ir spaudžiu stiprokai. Bet jei reikia galios, tai aš jos reikalauju:)
8. Dujos. Variklis D4 2.0. Primas benzo bakas su dujom buvo 2.7 L benzo ir 9.5 dujų. Antro dar neišvažinėjau, bet banzo bus mažiau, sakyčiau apie 2 L, dujų tiek pat. Šiek tiek buvo reguliuojamos dujos dar, gal dėl to. O ir vasara įsibėgėjo.
9. Sanaudos sakyčiau normalios, nes Ford Focus 1.6 dujų ėmė tiek pat, na ir kažkiek benzino iki ~ 1L sakyčiau kol persijungdavo ir pan.
10. Sorry, jei šiek tiek klaidų darau rašydamas:)
Citata iš: maaz Įrašytas Birželis 07, 2017, 10:25:58 AM
šiek tiek iš patirties su avensiu automatu, gal kam praves:)
1. 1.8 varikliai senesni ryja tepalą iš gamyklos. Jokių remontų daryti nereikia, tiesiog toks variklis. Pili tepalą ir važiuoji laimingas. Teko net girdėti, kad žmonės bandydami "remontuot" variklį ir toliau važinėjo su tokiu pat, net po remonto.
2. Automatas sakyčiau nuo 2.0 reikia ieškot. Ypač jei dėsite dujas.
3. Dujos tiesioginės kiek žinau nesideda. Dedasi į kelektorių. Galios žinoma prarandama, na bet ne tiek, kad jau visiškai. Kiek žinau visom dujom galios prarandama (išskyrus skystos fazės, bet tada kitos bėdos).
4. Kai sau ieškojau radau vienintelį STAG pagaminusį kompiuterį/programą šiekms varikliams. Dar BRC minėjo gali įdėt, bet nerizikavau, žinant, kad pats gamintojas šieks varikliams sprendimo nesiūlo jokio. Tai užsakinėjant būtų arba atsisakęs arba kažką chimičinęs. To nenorėjau tikrai.
5. Pats važinėju 2.0. Pavaros ilgos. Čia trečia, kad ankstenėj mechaninėj penkta (aukščiausia) buvo apsukos.
6. Mieliau būčiau ėmes 2.4 ir kitiems rekomenduoju, bet rasti gerą automatą buvo labai sunku, tai kai tik radau padorią tai ir ėmiau.
7. Važiuojant patirtis: labai greit žeminasi pavaros spustelėjus. gal per greit. Gal vis tik dujos per daug galios nuėmė ir dėl to pavaros mažėja. Bet tik GAL. Aš gal ir spaudžiu stiprokai. Bet jei reikia galios, tai aš jos reikalauju:)
8. Dujos. Variklis D4 2.0. Primas benzo bakas su dujom buvo 2.7 L benzo ir 9.5 dujų. Antro dar neišvažinėjau, bet banzo bus mažiau, sakyčiau apie 2 L, dujų tiek pat. Šiek tiek buvo reguliuojamos dujos dar, gal dėl to. O ir vasara įsibėgėjo.
9. Sanaudos sakyčiau normalios, nes Ford Focus 1.6 dujų ėmė tiek pat, na ir kažkiek benzino iki ~ 1L sakyčiau kol persijungdavo ir pan.
10. Sorry, jei šiek tiek klaidų darau rašydamas:)
O kiek km pravažiuoji ir kiek dujų įranga kainavo? :)
11. Dujų įrangos kaina buvo 900 €.
12. Atsiperkamumas ~25k km čia jau ir aptarnavimai įskaičiuoti ir pan. Panašiai per metus man ir atsipirks.
Citata iš: maaz Įrašytas Birželis 07, 2017, 11:56:46 AM
11. Dujų įrangos kaina buvo 900 €.
12. Atsiperkamumas ~25k km čia jau ir aptarnavimai įskaičiuoti ir pan. Panašiai per metus man ir atsipirks.
Aš pvz pravažiuoju tik 10k km, tai atsisakiau tokios minties :)
slashas,
jau tikrai ne naujokas.Baik cituot atsakydamas,prikabini paklode ir parasai savo atsakymo du zodzius :)
Aciu uz issamu paaiskinima. Ilgos pavaros gerai jeigu daugiau uzmiesti vaziuoji. Mieste 1-2 pavara, bet sakyciau duju sanaudos dar pakankmai nedideles.
Mane vistiek labiau traukia 1.8 nes ten paprastesnis variklis ir paprastene duju iranga (lyg 3 kartos) ir galios nelabai prarandama. Be to pati duju iranga turetu kainuoti apie 700eur.
bet problema, kad benzas 1.8 su APD daugiausia yra 05-06' Avensiuose, kurio dar neiperku :(
Siūlyčiau prie greičių dėžės neprisirišti, o bendrą būklę automobilio žiūrėti, jei planuoji dujas, tai tik 1.8, nes ant 2.0 ekonomija žymiai mažesnė, nes veikia ir dujų ir benzino purkštukai vienu metu, plius pakankamai darbui imlus reikalas idealiai suprogramuoti dujas, tad jei statysi įmonėje kur dujas "konvejeriu" montuoja tai ir suprogramuos taip, kad "važiuotų".
slashas, galima plačiau? Yra kažkokia patirtis su tokiomis dujomis? Kur gerai sureguliuotų statant?
Citata iš: maaz Įrašytas Spalis 24, 2017, 16:56:04 PM
slashas, galima plačiau? Yra kažkokia patirtis su tokiomis dujomis? Kur gerai sureguliuotų statant?
Yra ant audi a6 c6 3.2fsi ir kaimynas turi vw passat su 2.0fsi, abi dujintos, abiems teko kelis kartus pas dujininkus užsukti, kad sureguliuotu normaliai. Tai perdaug benzo pyla ir ekonomija kenčia. Brangi pakankamai įranga, reikia skaičiuoti atsipirkimą, ypač kai dabar benzino kainos kritusios. Kokiame mieste domina?
Nedomina, tiesiog įdomiai. Juk naujausios įrandos turi autoadaptaciją. Nores jei problema su benzino vartojimu, tai autoadaptacija čia ne prie ko gal...
Citata iš: maaz Įrašytas Spalis 24, 2017, 21:47:44 PM
Nedomina, tiesiog įdomiai. Juk naujausios įrandos turi autoadaptaciją. Nores jei problema su benzino vartojimu, tai autoadaptacija čia ne prie ko gal...
Autoadaptacija yra tinginių išmislas, niekad man normaliai nesumapino kai turėjau auto su dujomis, vistiek teko pačiam map lentelę pasikoreguoti. O su dujų įranga tiesioginio įpurškimo varikliuose išvis apie auto adaptavimus reiktų pamiršti...
Tik noriu pasitikslinti. Tikrai kalbate apie autoadaptaciją? Ne apie autokalibraciją?
Citata iš: maaz Įrašytas Spalis 25, 2017, 12:25:47 PM
Tik noriu pasitikslinti. Tikrai kalbate apie autoadaptaciją? Ne apie autokalibraciją?
Auto adaptacija visada vyksta ir tai atlieka pagrindinis mašinos ecu pagal lambda ir oro srautą, o dujų kompas emuliuija tik, bet prieš paleidžiant dujinę įrangą, autokalibracija pasidarai, kad pradinį fuel mapa pasidaryti ir ant jo jau dirbti, nes kai spaudi veikia default mapas ir kuras pagal jį formuojamas.
Gal kažkokie dujų įrangos gamintojai jau kažkokius papildomus produktus ir funkcijas įdiegė, senai domėjausi.
Bet taip ir neatsakei į klausimą, tai anksčiau kalbėjai apie autokalibraciją?
Citata iš: maaz Įrašytas Spalis 25, 2017, 12:41:11 PM
Bet taip ir neatsakei į klausimą, tai anksčiau kalbėjai apie autokalibraciją?
Taip
Tuomet parašysiu daugiau apie autoadaptaciją. Nes autokalibracija kiek susidūriau tai tik laisvom apsukom skirta. Na kaip ir sakei, pradiniam taškui nusistatyti.
Autoadaptacija, tai mapo koregavimas važiuojant pagal Fuel Trim. Taip dar tiksliau susikalibruoja dujų įranga.
Nes jei leisim tik automobiliui adaptuotis prie dujų, tai greit galim gaut check engine (lean or ritch). Autoadaptacijos metu dujų kompiuteris stebi Fuel Trim ir pagal tai paderina dujų map.
Ne taip paprasta su tiesioginio įpurškimo sistemomis, nes neišeina ilgiau tik purkštukus atidarytus palikti, reikia dar suderinti kiek dujų purkstukas purkš ir benzino, dažniausiai aš mačiau tose sistemose užriebinta mišinį...